Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Je kunt hem niet alsnog betalen. Als de fototoestellen eruit zijn, kan je ze niet nog kopen. Je moet zorgen dat je de volgende wel hebtVaevictis_ schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 18:59:
Weet iemand wat IBood doet met orders die niet betaald zijn? Ik ben momenteel op vakantie en zit met een zeer brakke Wifi verbinding die er continu uitvalt.
Nu heb ik vandaag 2x de Nikon D7000 zien langskomen, 1x was ie net uitverkocht en 2x keer vloog mij internetverbinding eruit tijdens het afrekenen bij de Rabobank. Na 15 min weer online maar sessie was al verlopen.
Heb nog wel het orderid van IBood. Kan ik deze order alsnog betalen of moet ik hopen dat ie nog een keer langskomt?
Ik baal als een stekker, want ik aas al een jaar op deze camera.
Idd, vraag even op de chatVaevictis_ schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 18:59:
Weet iemand wat IBood doet met orders die niet betaald zijn? Ik ben momenteel op vakantie en zit met een zeer brakke Wifi verbinding die er continu uitvalt.
Nu heb ik vandaag 2x de Nikon D7000 zien langskomen, 1x was ie net uitverkocht en 2x keer vloog mij internetverbinding eruit tijdens het afrekenen bij de Rabobank. Na 15 min weer online maar sessie was al verlopen.
Heb nog wel het orderid van IBood. Kan ik deze order alsnog betalen of moet ik hopen dat ie nog een keer langskomt?
Uiteraard, maar hoop dat er tweakers zijn die uit ervaring weten wat er nog gedaan kan worden. Ik verwacht niets, maar zou leuk zijn als er positieve geluiden komen. Daarnaast is IBood niet erg snel met beantwoorden van mail.Flagg schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 19:00:
Het is wellicht handiger deze vraag aan ibood te richten..
Ze hebben een chat? Dat is nieuw voor mij, waar kan ik die vinden?
Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com
iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen
http://nl-nl.forum.ibood....st-comment-page/#commentsVaevictis_ schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 19:03:
[...]
Ze hebben een chat? Dat is nieuw voor mij, waar kan ik die vinden?
Gezichtshaar afschaffen en je bent helemaal klaarCyclonic schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 19:15:
Snap niet dat ze gewoon Mach 84 maken en klaar zijn voor de komende 50 jaar
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
Laser ontharen; ook voor jou dé manier voor definitief of permanent ontharen!
Na laser ontharen ben je voor altijd (dus definitief / permanent) van je overmatige haargroei af. Laser ontharen is namelijk dé beste manier voor definitief of permanent ontharen. Na de behandeling heb je voortaan, zonder omkijken, altijd een zachte en mooie huid. Lijkt je dat niet heerlijk?
Kan laser ontharen ook bij jou?
Laser ontharen is geschikt voor vrouwen en mannen, voor alle huidtypen (van licht tot donkere huid) en voor alle lichaamsdelen. Dus ook voor jóu kan laser ontharen de oplossing zijn waar je al langer naar zocht namelijk definitief of permanent van je (over)beharing af zijn!
Hieronder staan enkele voorbeelden van gezicht ontharen en lichaam ontharen:
Je bovenlip, kin, wenkbrauwen, wangen of bakkebaarden;
Je hals of nek;
Je armen, oksels, handen of vingers;
Je borstkas of borsten;
Je buik;
Je schouders of rug;
Je bikinilijn, billen of bilnaad;
Je benen, voeten of tenen.
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Jij werkt bij een ontharingskliniek?
Met die nick name zou het zo maar kunnen dat hij er regelmatig zelf naartoe moet om zijn rug te ontharen.PsychoMantis_NL schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 19:20:
[...]
Jij werkt bij een ontharingskliniek?
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
same here, had ze vannacht ook al gemist...Fist schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 19:22:
Hele dag gewacht op die Ultimate Ears oortjes, zijn ze precies als ik eventjes aan het eten ben
Ik krijg dit als melding... You do not have sufficient permissions to comment.
Ehhh je vergeet e.e.aFlagg schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 19:21:
[...]
Met die nick name zou het zo maar kunnen dat hij er regelmatig zelf naartoe moet om zijn rug te ontharen.
Je bovenlip, kin, wenkbrauwen, wangen of bakkebaarden;
Je hals of nek;
Je armen, oksels, handen of vingers;
Je borstkas of borsten;
Je buik;
Je schouders of rug;
Je bikinilijn, billen of bilnaad;
Je benen, voeten of tenen.
hurrrr

---------
Wat doet IBood doet met orders die niet betaald zijn? Ik ben momenteel op vakantie en zit met een zeer brakke Wifi verbinding die er continu uitvalt.
Heb nog wel het orderid opgeslagen. Kan ik deze order alsnog betalen of moet ik hopen dat ie nog een keer langskomt?
Deze box werd in februari 2014 bemachtigd door gebruiker famous. De waarde van deze items is maar liefst € 1067! Ook deze doos kostte maar €99,95!
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ik weet niet waar je woont, maar je moet wel in de juiste regio zitten. Dit is nl-nl, ben je een Belg, verander dan nl-nl naar be-nl.Vaevictis_ schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 19:22:
[...]
Ik krijg dit als melding... You do not have sufficient permissions to comment.
Je bedoelt deze

Oengaboenga
CAPTAIN CCCAAAAAAAAAAAAAAAAVVEEEMMMAAAAAAAAAAAAANNNNPsychoMantis_NL schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 19:25:
[...]
Je bedoelt deze
[afbeelding]
Oengaboenga

Staat erop, maar kan niet beloven dat ik die chat in de gaten houVaevictis_ schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 19:24:
Kan iemand anders deze post op de chat voor me zetten?
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Laseren... niks voor een Cave-persoon...
Ontopic.. Dat vieze geurtje blijft wel lang staan
Antwoord van moderator daar:Vaevictis_ schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 19:24:
Kan iemand anders deze post op de chat voor me zetten?
---------
Wat doet IBood doet met orders die niet betaald zijn? Ik ben momenteel op vakantie en zit met een zeer brakke Wifi verbinding die er continu uitvalt.
Heb nog wel het orderid opgeslagen. Kan ik deze order alsnog betalen of moet ik hopen dat ie nog een keer langskomt?
"Niet betaalde orders worden idd na 5 min verwijderd. Je user id wordt dan weer vrij gegeven om een nieuwe order te bestellen. Achteraf betalen is niet mogelijk."
Ik heb dan wel geen tas met wieltjes, maar van die grote tassen bind ik vast op een klein steekwagentje. Wagentje kostte een tientje en hij is al door talloze weilanden heen gereden met een zware katoenen tent en een sporttas vol kleding erop. Die kleine karretjes mogen ook bij festivals naar binnen en zijn opvouwbaar.Cave_Boy schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 19:31:
Jammere van deze tassen is dat als je ze goed vult ze vaak de grond raken bij het rijden op de vieltjes (deel tussen de wieltjes). Daar krijg ik vaak de slijtplekken. Als je nu een tas hebt die geheel stevig is daar inplaats van twee losse deeltjes of 1 deel en dan buigzaam...
Is misschien niks voor een vliegtuig, maar op een vliegveld zal het ook niet zo snel slijten, denk ik.
Beetje lamme aanbiedingen
[ Voor 7% gewijzigd door mydogisgone op 20-08-2014 19:50 ]
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
[ Voor 97% gewijzigd door Aggressor op 20-08-2014 19:44 ]
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/Aggressor schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 19:43:
wat is de site ookalweer, als de aanbieding afgelopen is dat je een piepje hoort?
das wel heul erg low definition.
ja fullhd 4d curved bestek met wifi en quad core.
Dispenser bouwen en de voorraad op zolder.
Kan je beter bij de frabrikant navragen of je geen korting kan krijgen xDPsychoMantis_NL schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 19:49:
Hmm.. daar zeg je iets, ik ga direct 86.000 exemplaren van deze set bestellen
dat bedoelde ik idd ook.PsychoMantis_NL schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 19:43:
Dit is alleen het dekbedovertrek, dekbed zelf is al geweest
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Nee joh! iBOOD is altijd het voordeligst!!Spookie schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 19:50:
[...]
Kan je beter bij de frabrikant navragen of je geen korting kan krijgen xD

Nee man, adviesprijs van die set is 70,-, scheelt dus 40,- bij iBood, zoveel korting geeft de fabrikant echt nietSpookie schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 19:50:
[...]
Kan je beter bij de frabrikant navragen of je geen korting kan krijgen xD
Oh! Wie is dan de leverancier van ibood?p.dorn schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 19:51:
[...]
Nee joh! iBOOD is altijd het voordeligst!!
De containerdievenSpookie schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 19:51:
[...]
Oh! Wie is dan de leverancier van ibood?
iBOOD heeft het zo goed met ons voor dat ze er geld op inleggen :-)Spookie schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 19:51:
[...]
Oh! Wie is dan de leverancier van ibood?
Valt dat tegenwoordig niet meer van de vrachtwagen dan?
★ What does that mean? ★
Nee, de vrachtwagen valt in zijn geheel om..PsychoMantis_NL schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 19:53:
[...]
Als de container leeg is als ze hem vervoeren, kan er inderdaad niet veel meer afvallen hePsychoMantis_NL schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 19:53:
[...]
★ What does that mean? ★
De deense Jan des Bouvries?
[ Voor 25% gewijzigd door MrMonkE op 20-08-2014 19:57 ]
★ What does that mean? ★
http://www.waterkokerstor...I-P5J61osACFWvlwgod0EoA_QPsychoMantis_NL schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 19:56:
Wel voor 't eerst dat de adviesprijs klopt
Bijna toch
Ah ja... die waterkoker van 1,2 liter....
Ik heb niet verder geklikt als de gesponsorde Google shopping resultaten, en die zeggen hier 119
@hierboven, die is een twee tientjes duurder
[ Voor 5% gewijzigd door PsychoMantis_NL op 20-08-2014 20:00 ]
★ What does that mean? ★
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
houd dit in dat we gewoon gaan slapen nu!?

[ Voor 13% gewijzigd door bottom line op 20-08-2014 20:01 ]
Slowchat pas vanaf start hunt!