How to become a Dj.... Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 32 Laatste
Acties:
  • 16.941 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Hoe een mens aan muziek komt....

Een paar manieren.

1) Goede CD's kopen (niet gemixed, compilaties als Reactivate en Disco Kandi zijn gewoon geweldig).

2) Morpheus' hulp inschakelen.

3) CD singeltjes kopen (er komt steeds meer behoorlijke muziek uit op single, bijvoorbeeld bij Midtown).

4) Yep, I'm loco... De vinyl kopen en die op CD zetten.

En nu wil ik hier niks meer horen over de zinloos domme discussie of CD of vinyl beter is...

CD is namelijk beter! :+ (imho)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Dit was een miraculeuze dubbelaar!......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzard
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-05 07:23
:)

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:07

Chiron

Moderator Discord
Op zaterdag 13 oktober 2001 05:35 schreef MisterDon het volgende:

dan cassettebandjes? :P de cassettedecks met pitchcontrol, wie kent ze nog :)

cd _is_ niet beter, er is geen best systeem en bovenstaande uitspraak had beter gebracht kunnen worden als cd vind ik beter! ;)

dan kan ik ook zeggen Vinyl is het best ;) maar dat is het niet, niks is perfect, ik prefereer gewoon vinyl 8-)

overigens> al eens gedraaid met md-dubbeldeck-met-pitch? da's helemaal het einde ;)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op zaterdag 13 oktober 2001 11:45 schreef Ener-G het volgende:
dan cassettebandjes? :P de cassettedecks met pitchcontrol, wie kent ze nog :)
ff serieus: hebben die ooit bestaan?
kan best trouwens, analoog, dus gewoon een kwestie van het volgate op het motortje verhogen

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Op zaterdag 13 oktober 2001 11:48 schreef Flat© het volgende:

[..]

ff serieus: hebben die ooit bestaan?
kan best trouwens, analoog, dus gewoon een kwestie van het volgate op het motortje verhogen
eh ja, is niet echt een briljant succes geworden ;) maar ze hebben inderdaad bestaan

ook te reproduceren door bij sommige walkmans een verborgen schroefje te verdraaien, alleen dat kan dan weer niet tegelijkertijd als de cassette erin zit ;)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je hebt ze nog steeds, die decks voor dansscholen e.d. En met zo'n ouwe walkman, die logge plastic dingen kun je het tijdens het afspelen veranderen, zit achter bij het riemclipje zo'n gat waar je met een minischroevendraaiertje in kan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan ook de play knop heel lichtjes indrukken, krijg je ook grappige pitch effecten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 12 oktober 2001 15:08 schreef MisterDon het volgende:

[..]

jeroen-O heb jij de FAQ al eens doorgelezen? Ik denk het niet, je loop aan de lopende band te trollen en dat wordt niet erg op prijs gesteld.

Mij drie keer corrigeren op een taalfoutje lijkt me ook volslagen overbodig, maar ook daar wordt in de FAQ over geschreven.

Lees dus ff hoe wij hier vinden hoe het moet lopen, anders krijg je alleen maar irritaties, en daar hebben we niks aan (Ik loop me namelijk al knetterhard aan je te ergeren!).
Hoi, Ik vind dat je helemaal gelijk hebt wat dat drie keer posten betreft, daarom heb ik onder dezedrie posts ook nog een post gezet waarin ik mij hiervoor verontschuldigde, de site schoot namelijk niet op, dus drukte ik drie keer op de verstuur knop... En aan die andere persoon.. ik weet niet of het voor mij bestemd was maar ik voel me absoluut niet beter als anderen, maar ik vond het wel een interessante discussie, dus maak je niet druk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weppel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 09:10
WTF ... dit topic roelt :) ik ben ook beetje wannabe-dj.. heb 2 cd spelers (zonder pitch :( ), mengpaneel (8 kanaals, oud ding), 6 speakers (rotte handel), 2 eindtrappen (1 oud, 1 nieuw) MD speler (vet :) ) en nog wat dingetjes (laserlichtje enzow..)

effe wat foto's dan maar ;)

Afbeeldingslocatie: http://212.187.127.59/djstuff1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://212.187.127.59/djstuff2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://212.187.127.59/djstuff3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Op zaterdag 13 oktober 2001 18:38 schreef Weppel het volgende:
WTF ... dit topic roelt :) ik ben ook beetje wannabe-dj.. heb 2 cd spelers (zonder pitch :( ), mengpaneel (8 kanaals, oud ding), 6 speakers (rotte handel), 2 eindtrappen (1 oud, 1 nieuw) MD speler (vet :) ) en nog wat dingetjes (laserlichtje enzow..)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
ik mis wat!!

hmmm wat zou dat nou zijn...

ehmmm

oh ja!

DRAAITAFELS! >:) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op zaterdag 13 oktober 2001 19:56 schreef Ener-G het volgende:

[..]

ik mis wat!!

ehmmm

oh ja!

Als je goed kijkt zie je dat er onder de tafel wieltjes zitten, daardoor is ie heel gemakkelijk te draaien. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

Op zaterdag 13 oktober 2001 20:03 schreef jadjong het volgende:

[..]

Als je goed kijkt zie je dat er onder de tafel wieltjes zitten, daardoor is ie heel gemakkelijk te draaien. :+
hmm.....

ik zie echt geen wielen hoor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangTall
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-11-2024

LangTall

Drinking for Holland @ Le Mans

Een paar manieren.

1) Goede CD's kopen (niet gemixed, compilaties als Reactivate en Disco Kandi zijn gewoon geweldig).

3) CD singeltjes kopen (er komt steeds meer behoorlijke muziek uit op single, bijvoorbeeld bij Midtown).

En nu wil ik hier niks meer horen over de zinloos domme discussie of CD of vinyl beter is...

hihihihihihihihihihih wij moeten eens irl met elkaar praten MisterDon, we lijken nl aardig op elkaar. Alleen ik Kazaa er dan ook een beetje bij ;) En krijg via een mailinglist ook regelmatig interessante remixen. Wel eens 'Ladies night' van Kool & the Gang in 2-step uitvoering gehoord bv?

My wife has passed away: http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weppel
Op zaterdag 13 oktober 2001 19:56 schreef Ener-G het volgende:

[..]

ik mis wat!!

ehmmm

oh ja!

ik mis ook wat...

.

GELD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heej allemaal! ff wat over verlichting he, wat kost een beetje een goed lichtorgel en wat is het verschil tussen DMX, een orgel met dimmer en een orgel voor het laten knipperen van de lampen (flash) :?
'k hoor ut wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier een pic. btw er horen 2 DAP 350'ers bij en een hele zooi cd's

[afbeelding]

[[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jezus, wat een lange thread is dit.......

Zijn jullie er nou nog niet uit ??

R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wowie eindelijk uitgelezen.. ben wel tot vanmorgen half 8 opgebleven maar dat boeit niet :P

Ik denk dat ik binnenkort ook es wat aan ga prutsen, dus ik wil gaan kopen:

2*Soundlab DLP-32 (s) <-- zouden jullie gewoon zwart pakken of s is soort zilver blauwachtig...?

(het liefst zou ik natuurlijk de vestax pdx 2000 pakken ook omdat ze er ubergeil uitzien.. maarja zoveel gedl heb ik ff niet :P )

1* Numark dm3002x (maybe de 3000x die is stukken goedkoper.. kan iemand verschil(len) vertellen of ervaringen?

Als nog iemand op/aan merkingen heeft op deze keuze laat het me dan weten, en kom alsjeblieft niet aan met koop technics mk2 of hoe ze ook mogen heten :P, want daar heb ik gewoon het geld niet voor.

Grtz,

Crane|Dog

btw weet iemand wat je ongeveer voor platen betaald.. en hoeveel er op een plaat past..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de platenboeren waar ik kom, Dada dance, Black Rhythm Records, Metro of Midtown kosten de platen zo tussen de fl 17,95 tot fl 23,95 per stuk, soms een dubbelaar (van Tiësto ijvoorbeeld) voor fl 34,95. En het aantal nummers varieert van 1 tot 4, bij mijn platen iig, je hebt ook gewoon hele albums op plaat enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorne
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:29

Thorne

Forrester

Op zondag 14 oktober 2001 08:15 schreef Weppel het volgende:

[..]

ik mis ook wat...

.

GELD :)
Dat kunnen we zien aan de hand van je tafeltje... het fineer van het bovenblad is er bijna vanaf gerot.

>specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
  • Laatst online: 23:38
Op zondag 14 oktober 2001 16:45 schreef Jurgen51 het volgende:
Bij de platenboeren waar ik kom, Dada dance, Black Rhythm Records, Metro of Midtown kosten de platen zo tussen de fl 17,95 tot fl 23,95 per stuk, soms een dubbelaar (van Tiësto ijvoorbeeld) voor fl 34,95. En het aantal nummers varieert van 1 tot 4, bij mijn platen iig, je hebt ook gewoon hele albums op plaat enzo.
uhm je kan toch niet een hele cd/album op een plaat zetten ? ja dan wordt het een lp (op 33 1/3 toeren ofzow)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:48
Ik probeer zelf niet in aanraking te komen met merken als DAP, Soundlab en Marquant...

Heb er best slechte ervaring mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 14 oktober 2001 17:44 schreef KeRsTmAnNeKe het volgende:
Ik probeer zelf niet in aanraking te komen met merken als DAP, Soundlab en Marquant...

Heb er best slechte ervaring mee
ahaummm nouja zal wel. nou /me heeft er alleen goede ervaringen mee, hehe :P:P :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een paar manieren.

igg cd rulezzzz!! yeah en btw: kijk us in de la/kast van je paps en mans liggen vast nog wel wat ceedeetjes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weppel
Op zondag 14 oktober 2001 16:54 schreef Thorne het volgende:

[..]

Dat kunnen we zien aan de hand van je tafeltje... het fineer van het bovenblad is er bijna vanaf gerot.
emm... dat heb ik er zelf hardhandig afgetrokken :) dat "tafeltje" is nog dik in orde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op zaterdag 13 oktober 2001 16:07 schreef jeroen-O het volgende:

[..]

Hoi, Ik vind dat je helemaal gelijk hebt wat dat drie keer posten betreft, daarom heb ik onder dezedrie posts ook nog een post gezet waarin ik mij hiervoor verontschuldigde, de site schoot namelijk niet op, dus drukte ik drie keer op de verstuur knop... En aan die andere persoon.. ik weet niet of het voor mij bestemd was maar ik voel me absoluut niet beter als anderen, maar ik vond het wel een interessante discussie, dus maak je niet druk :)
Het is beter dan....

Heerlijk, dank je! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op zaterdag 13 oktober 2001 21:06 schreef LangTall het volgende:

[..]

hihihihihihihihihihih wij moeten eens irl met elkaar praten MisterDon, we lijken nl aardig op elkaar. Alleen ik Kazaa er dan ook een beetje bij ;) En krijg via een mailinglist ook regelmatig interessante remixen. Wel eens 'Ladies night' van Kool & the Gang in 2-step uitvoering gehoord bv?
Wat een gegiechel hier ineens! :+

Kazaa zuigt, dat is een grote spyware. Daarom gebruik ik Morpheus. Zit op hetzelfde netwerk en bespioneert niet. Dit is dus een goede tip.

De irl meeting van dit topic hangt al een eeuw in de lucht, maar het komt er nooit van. Misschien hebben er mensen goede ideeen?

Kool & The gang in tweestap... Nee, maar eens naar op zoek gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op zaterdag 13 oktober 2001 21:06 schreef LangTall het volgende:

[..]

Wel eens 'Ladies night' van Kool & the Gang in 2-step uitvoering gehoord bv?
Man die is al net zo oud als de 2Step zelf -> hier ligt ie compleet grijs gedraaid en hij staat ook op een aantal 2Step cd's

MisterDon ik maak wel ff een keer een CD'tje voor je met goede 2Step erop (losse nummers)
Ik heb gister de remix van Garbage gekregen -> Andogyny ofzo

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Ejjjj.... Dat is nou es een goed idee!

Een soort van DJ pool binnen Tweakers opzetten met CD's die elke GoT DJ goed vindt! WOOHOOOO!!! Count me in!!! Top idee!

Zelf wat samenstellen en doorsturen (FTP, email, ptt post, whatever!)

Ik kan zo een stapel CD's maken met echt geniale plaatjes die een beetje jock niet mag missen. Alleen wel jammer dat alleen Long Tall en en ik daar daar de vruchten van kunnen plukken omdat de rest eerst de geluidjes in vinyl moet beitelen... :)

+10 Reind heeft het beste idee van de dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

btw, ik kende alleen een paar 2step #'s, maar ik hoorde in een reclame van zo'n 2step cd, toch wel redelijk lekker klinkende nr's.

Reind, heb jij niet een paar download tips voor me qua 2step?

gelukkig ben ik niet zo iemand die bij 1 genre blijft, (k luister ook niet alleen naar progressive/trance/club en al die zooi, af en toe gewoon rock of hiphop ofzo is ook wel lekker om te luisteren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat voor muziek draaien jullie dan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weppel
Ik kan evt wel voor een server zorgen voor DJ Pool... 100Mbit met genoeg space, leech plezier voor iedereen dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
  • Laatst online: 20-11-2024
Op maandag 15 oktober 2001 09:54 schreef jeroen-O het volgende:
Wat voor muziek draaien jullie dan???
Als mensen mij vragen wat voor muziek ik draai dan zeg ik altijd High Energy Dance. Ik draai niet club of trance of your-favourite-dance-genre-here. Ik draai vlotte, vrolijke dansmuziek, lekker uptempo, met energie erin.

Meestal komt dat neer op een mix tussen club/trance/hardtrance/hardhouse/techno en alles ertussenin, maar ik hou niet zo van 'hokjes' dus vandaar, High Energy it is! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoalng je het maar niet "nu-nrg" noemt, want dat is ook een hokje. Een soort hardhouse, maar dan kinderlijker en vrolijker, met te blije acid sampletjes etc...

CD-pool lijkt me briljant! Niet dat ik spontaan cd's ga draaien (om het simpele feit dat ik geen geld heb voor een cdn-88), maar het is nooit weg om een paar cd's met lekkere muziek te hebben, voor een eventueel verjaardagsfeestje of lange winteravonden.
Voor mij geen "pure" dance op cd natuurlijk, omdat ik daar van vinyl voor draai, maar wel (kwaliteits!)muziek die gewoon lekker luistert. Van roger sanchez tot everlast zegmaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Oops, server is weer aan het fucken ... of ik zit, zo leesblind als ik af en toe ben, op de verkeerde knoppen te drukken.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Op maandag 15 oktober 2001 15:11 schreef TripleM het volgende:

[..]

Als mensen mij vragen wat voor muziek ik draai dan zeg ik altijd High Energy Dance. Ik draai niet club of trance of your-favourite-dance-genre-here. Ik draai vlotte, vrolijke dansmuziek, lekker uptempo, met energie erin.

Meestal komt dat neer op een mix tussen club/trance/hardtrance/hardhouse/techno en alles ertussenin, maar ik hou niet zo van 'hokjes' dus vandaar, High Energy it is! :)
hmh ik wil nog idd weleens vervallen in die stijl >:), mix van club/techno/trance/progressive allemaal redelijk uptempo en aardig knallend... vandaar Ener-G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

* JumpStart gaat maar eens graven in z'n verzameling naar wat klassiekers: Paragliders, Paul van Dyk, L.S.G. en dergelijke.

Daar moet ook wel een heerlijke 75 minuten mee vol te krijgen zijn hoop ik...

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op maandag 15 oktober 2001 11:24 schreef Weppel het volgende:
Ik kan evt wel voor een server zorgen voor DJ Pool... 100Mbit met genoeg space, leech plezier voor iedereen dus :P
Hmmmmmmm klinkt intressant maar ik denk niet dat de modjes het leuk vinden als wij hier een FTP gaan zitten promoten met MP3 erop. -> ICQ me dus maar ff en dan hebben we het er wel ff over hoe en wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skate2000
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-12-2024
Nou is het zo dat ik maar een ISDN lijntje heb, maar op school gaat het allemaal stukken sneller.
Willen jullie ook wat mixjes van mij, en dat ik ook nog naar jullie luister, mijn UIN is "18330136"

Sim-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

btw Reind,
jij zocht een tijd geleden een plaat van shola ama?
was dat shola ama - imagine?

want kheb hem ff gedownload en hij klinkt wel lekker,
(misschien toch maar es een keer op een vrije dag heel de dag andere muziekstromen beluisteren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op dinsdag 16 oktober 2001 13:00 schreef Randy het volgende:
btw Reind,
jij zocht een tijd geleden een plaat van shola ama?
was dat shola ama - imagine?

want kheb hem ff gedownload en hij klinkt wel lekker,
(misschien toch maar es een keer op een vrije dag heel de dag andere muziekstromen beluisteren)
Yep die zocht ik inderdaad op vinyl en ik kon hem nergens meer vinden. Ik heb hem toen laten persen en dat koste me aardig knaken maar toen had ik wel shola ama met imagine.

Plaat is nu trouwens alweer aan vervanging toe hoor. Ik moet nog een keer een echte goede laten persen in plaats van zo'n acetaan geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op dinsdag 16 oktober 2001 13:46 schreef Reind het volgende:

[..]

Plaat is nu trouwens alweer aan vervanging toe hoor. Ik moet nog een keer een echte goede laten persen in plaats van zo'n acetaan geval.
:?

Laten persen =/ laten snijden, toch ? Voor persen heb je een stalen moeder-plaat (of hoe dat ding in platen-pers-jargon ook heet), terwijl je een acetaat'je kan laten krassen. Opstartkosten van dat laatste is aanzienlijk minder.

Of zit ik hier de plank helemaal mis te slaan ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is hte een direct-hit. Dat zou nl ook verklaren waarom rnd's plaat na een maandje oid al op is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skate2000
Op dinsdag 16 oktober 2001 13:46 schreef Reind het volgende:

...Ik heb hem toen laten persen en dat koste me aardig knaken ...
Hey, dat klinkt kewl, waar hebje dat laten doen, en wat zijn de kosten? :)

Is het btw echt zo dat hij na een paar keer draaien alweer op is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

ik d8 dat een acetate iets van 50 keer (ruwweg geschat) mee kon gaan (dus nog acceptabele kwaliteit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op dinsdag 16 oktober 2001 15:24 schreef Skate2000 het volgende:

[..]

Hey, dat klinkt kewl, waar hebje dat laten doen, en wat zijn de kosten? :)

Is het btw echt zo dat hij na een paar keer draaien alweer op is?
Lees alle posts maar door en je weet dat het ergens in Engeland gebeurde...

Ik vind het trouwens een baggerplaat Reind. Maar goed, smaken verschillen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Nee man die plaat is echt DE plaat die je moet draaien op een 2Step feest.

En het blijft mijn nummer 1 2step nummer.

Maarre hoe zit dat nou met die server waar iemand het over had? Ik heb hem een icq berichtje gestuurd maar ik heb nog niks gehoord. Zou op zich wel mooi wezen want ik heb laatst alle goede 2Step nummers op de pc opgenomen en er MP3 van gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangTall

LangTall

Op zondag 14 oktober 2001 23:33 schreef Reind het volgende:

[..]

Man die is al net zo oud als de 2Step zelf -> hier ligt ie compleet grijs gedraaid en hij staat ook op een aantal 2Step cd's

MisterDon ik maak wel ff een keer een CD'tje voor je met goede 2Step erop (losse nummers)
Ik heb gister de remix van Garbage gekregen -> Andogyny ofzo
Da vinnik knap want de versie die ik bedoel is nooit officieel gereleased. Is alleen een keer op de radio geweest bij 538.

My wife has passed away: http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 13 oktober 2001 18:38 schreef Weppel het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Hé, je hebt dezelfde cd-spelers als ik!!

Ik heb een F1-mengpaneel, 2 cd-spelers, en een minidisc van sony (geen pitch :'( ), een mooi tapedekje, 2 laptop's, 2*250 watt speakers en per box 1 eindversterker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

1750 :)

heb ik toch een mooi getal te pakken gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op dinsdag 16 oktober 2001 17:24 schreef LangTall het volgende:

[..]

Da vinnik knap want de versie die ik bedoel is nooit officieel gereleased. Is alleen een keer op de radio geweest bij 538.
Hallo nooit van white labels gehoord? proefpersingen?

Enne op 538 draaien ze niks nieuws maar alleen hits -> Op 3FM draaien ze nieuwe muziek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skate2000
Op dinsdag 16 oktober 2001 16:33 schreef MisterDon het volgende:
Lees alle posts maar door en je weet dat het ergens in Engeland gebeurde...
Heul fijn, ergens in Engeland, is er geen bedrijf in NL die dit ook doet? En weet niemand hoe duur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Kost je hier in nederland geloof ik rond de 175,- en ik zou zeggen -> bel is naar midtown. ;)

Ik heb hem laten snijden bij black cat in Londen -> 90,- ofzo en nu al naar de klote gedraaid. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben bezig met het opzetten van een ftp servertje...rustich :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangTall

LangTall

Op dinsdag 16 oktober 2001 21:55 schreef Reind het volgende:

[..]

Hallo nooit van white labels gehoord? proefpersingen?

Enne op 538 draaien ze niks nieuws maar alleen hits -> Op 3FM draaien ze nieuwe muziek ;)
Ben Liebrand heeft een item op 538 waar hij oude en nieuwe remixen van zijn hand laat horen. Die versies zal je niet gauw op 3FM tegen komen. Al eens van Prodigy vs Faithless - Bitch as 1 gehoord? Of zijn uitvoering van the Chase (Moroder) ipv de hakkûh-en-zagûh-versie van Jam & Spoon? Ook de 2 step van Ladies night die ik bedoel is daar vorig jaar uitgezonden, en bij mijn weten is die niet met medeweten van Ben als white label uitgebracht. Dat iemand anders een goede opname van de radio gemaakt heeft en daar wat mee uitgehaald heeft kan natuurlijk altijd. Dat doe ik nl ook, maar alleen voor eigen gebruik. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Op woensdag 17 oktober 2001 01:15 schreef Mries! het volgende:
ik ben bezig met het opzetten van een ftp servertje...rustich :D
Koel, ik hou me ook aanbevolen.. :)

Oh enne Reind, is jouw vriendin het onderhand nog niet beu dat ze 24 uur per dag vreemde mannen zoent? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

[semi off-topic]

Luitjes, even wat hulp nodig:

Dit mailtje kreeg ik van een van de bezoekers van AVH.
Look, i'm reading your online manual of DJing. I'm beagining to mix but now i need to buy my equipment. For economy reason i'll buy a DJ Package, however i don't want to limitate myself. This is the question: Wich one is the better turntable manufacturer, Gemini, Numark or Stanton.

Thanx, for your help. And scuse me B'cause i talk a little english.
Is dit een gevalletje: het zijn allemaal kloontjes, dus maakt niets uit ? Of hangt het nog teveel af van het specifieke model dat er in het 'DJ Package' zit ? Of is er eentje aan te wijzen als 'de beste' ?

* JumpStart heeft vrijwel NUL ervaring op 'kloontjes'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Op woensdag 17 oktober 2001 14:03 schreef JumpStart het volgende:
[semi off-topic]

[..]

Is dit een gevalletje: het zijn allemaal kloontjes, dus maakt niets uit ? Of hangt het nog teveel af van het specifieke model dat er in het 'DJ Package' zit ? Of is er eentje aan te wijzen als 'de beste' ?

Alledrie hebben ze goede draaitafels, maar dit hangt inderdaad helemaal af welke types het zijn, ze zijn lang niet allemaal goed..

Misschien kan hij de typenummers sturen? Je zou ook de technische specs kunnen vergelijken maar die zeggen niet in alle gevallen wat over hoe ze draaien, het is een leuke manier om een beginselectie te maken misschien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gemini XL500 is goed, Die numark ken ik niet, en de stantons schijnen ook nog wel ok te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
  • Laatst online: 23:38
die numarks niet inderdaad, dat zijn tt15xx (ook nog aan bod gekomen in dit topic, of was het een ander ??) maar die zuigen.. ik zou voor gemini gaan. of stanton, afhankelijk van welke types je krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weppel
Op dinsdag 16 oktober 2001 17:32 schreef NielsvA het volgende:

[..]

Hé, je hebt dezelfde cd-spelers als ik!!

---- Die roeleren he :) wel geen pitch, maar ja :(

Ik heb een F1-mengpaneel, 2 cd-spelers, en een minidisc van sony (geen pitch :'( ), een mooi tapedekje, 2 laptop's, 2*250 watt speakers en per box 1 eindversterker...

---Ook lekker, ik heb 6 speakers, en 2 eindversterkers.. maar et draait allemaal even lekker :) post eens wat pics!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weppel
Op maandag 15 oktober 2001 21:44 schreef Reind het volgende:

[..]

Hmmmmmmm klinkt intressant maar ik denk niet dat de modjes het leuk vinden als wij hier een FTP gaan zitten promoten met MP3 erop. -> ICQ me dus maar ff en dan hebben we het er wel ff over hoe en wat.
Kan zo even weekje niet ICQen (pc waar icq en m'n db op zit is bij de reparatie.. zit nu op andere pc zonder icq oid)
Dus als je mij ffe add, zie ik het meteen als ik m'n pc terug heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gemini is chill
dan heb je hele goede kloontjes ( ze zijn bijna net zo goed als technics) voor de helft van het geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op woensdag 17 oktober 2001 09:27 schreef LangTall het volgende:

[..]

Ben Liebrand heeft een item op 538 waar hij oude en nieuwe remixen van zijn hand laat horen. Die versies zal je niet gauw op 3FM tegen komen. Al eens van Prodigy vs Faithless - Bitch as 1 gehoord? Of zijn uitvoering van the Chase (Moroder) ipv de hakkûh-en-zagûh-versie van Jam & Spoon? Ook de 2 step van Ladies night die ik bedoel is daar vorig jaar uitgezonden, en bij mijn weten is die niet met medeweten van Ben als white label uitgebracht. Dat iemand anders een goede opname van de radio gemaakt heeft en daar wat mee uitgehaald heeft kan natuurlijk altijd. Dat doe ik nl ook, maar alleen voor eigen gebruik. ;)
Ben liebrand maakt niet alles zelf -> hij steelt als de raven. Die van ladies night is gemaakt door Ramsey&Fen -> 2 engelse dj's. Later is ie geremixed door Sunship dus er is nu geen twijfel meer over mogelijk -> Ben Liebrand jat. :) Ik heb die plaat hier trouwens liggen hoor van ladies night.
Ben Liebrand is goed dat zal ik niet tegenspreken maar hij maakt niet alles zelf. Enne op 538 draaien ze hitjes, op 3FM draaien ze alles. Dat is de reden waarom ik naar 3FM luister. Ik wil namelijk niet 15* op een dag britney spears horen met die nieuwe baggerplaat van d'r.
Op woensdag 17 oktober 2001 10:57 schreef TripleM het volgende:

[..]

Koel, ik hou me ook aanbevolen.. :)

Oh enne Reind, is jouw vriendin het onderhand nog niet beu dat ze 24 uur per dag vreemde mannen zoent? :P
Met veel oefening en een zware trainig zijn we zover gekomen dat ze het zolang vol kan houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangTall

LangTall

Op donderdag 18 oktober 2001 12:20 schreef Reind het volgende:

[..]

Ben liebrand maakt niet alles zelf -> hij steelt als de raven. Die van ladies night is gemaakt door Ramsey&Fen -> 2 engelse dj's. Later is ie geremixed door Sunship dus er is nu geen twijfel meer over mogelijk -> Ben Liebrand jat. :) Ik heb die plaat hier trouwens liggen hoor van ladies night.
Ben Liebrand is goed dat zal ik niet tegenspreken maar hij maakt niet alles zelf. Enne op 538 draaien ze hitjes, op 3FM draaien ze alles. Dat is de reden waarom ik naar 3FM luister. Ik wil namelijk niet 15* op een dag britney spears horen met die nieuwe baggerplaat van d'r.
Ik zal me nu maar even heel erg inhouden. :( Er wordt van Ben Liebrand gejat ja, en niet omgekeerd. :( Bekijk maar eens op www.liebrand.nl de historie van de GrandMix, dan weet je wat ik bedoel. Waar Ben Liebrand zijn naam onder/achter zet is 100% zeker weten door hemzelf gemaakt. En hij heeft iets te goede contacten met platenmaatschappijen om zulke grappen uit te halen.

538 komt hier alleen op zaterdagmiddag aan voor de minimix, verder staat hier ook 3FM of eigen cd's aan hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Ik durf me platenspelers + platencollectie (wie wil die nou hebben ;) ) erom te verwedden dat dhr Ben Liebrand die remix niet heeft gemaakt van ladies night. Punt uit geen discussie over mogelijk. Ben Liebrand mag dan wel een hele grootte jongen wezen in remix land maar het enige wat ie zelf maakt zijn de complete mixen en sommige nummers remixt ie maar lang niet alles. En daar ben ik 100% zeker van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Reind, laffe hond! Gooi op dit soort tijdstippen ICQ eens aan man! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou nou jongens, bedaar eens ;) make music..not war...mm sorry vermoeiende drum 'n' bass nacht achter de rug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Op vrijdag 19 oktober 2001 03:46 schreef Reind het volgende:
Ben Liebrand mag dan wel een hele grootte jongen wezen in remix land maar het enige wat ie zelf maakt zijn de complete mixen en sommige nummers remixt ie maar lang niet alles. En daar ben ik 100% zeker van :)
Tja dat dacht ik eigenlijk ook, al ken ik Ben Liebrand niet zo goed.. Ik hoor die mixen van em wel es, zit altijd lekker in elkaar dus mijn mede automobilisten willen weleens raar kijken als ik in de auto zit te swingen.. :P

Hey maarreh, ik heb een tijdje terug iets gepost over effect apparatuur, weet niemand wat leuke apparaatjes waar ik onder andere mee kan filteren? Ik heb een leuk Stanton filter gezien maar da's dan ook alleen een filter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangTall

LangTall

Op vrijdag 19 oktober 2001 03:46 schreef Reind het volgende:
Ik durf me platenspelers + platencollectie (wie wil die nou hebben ;) ) erom te verwedden dat dhr Ben Liebrand die remix niet heeft gemaakt van ladies night. Punt uit geen discussie over mogelijk. Ben Liebrand mag dan wel een hele grootte jongen wezen in remix land maar het enige wat ie zelf maakt zijn de complete mixen en sommige nummers remixt ie maar lang niet alles. En daar ben ik 100% zeker van :)
Zondagmiddag zie ik hem, zal het er eens met hem over hebben. :P Jij kent dus alleen de GrandMixen, da's wel duidelijk. Graaf eens diep, en probeer de '88 remix van Bill Withers - Lovely day en '88 remix Phil Collin's - In the air tonight maar eens te pakken te krijgen. Absoluut door Ben Liebrand geremixt, absoluut door genoemde artiesten gelicenseerd om uit te brengen, absoluut hits geweest.

* LangTall gaat alvast plaats maken thuis voor 2 Numark draaitafels!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op vrijdag 19 oktober 2001 03:48 schreef MisterDon het volgende:
Reind, laffe hond! Gooi op dit soort tijdstippen ICQ eens aan man! :(
Uehm sorry hoor maar waar slaat die op? En m'n icq staat op invisible dus als iemand me nodig heeft dan stuurt ie maar een berichtje en als ik zin heb dan stuur ik er wel 1 terug. :)
Op vrijdag 19 oktober 2001 09:19 schreef LangTall het volgende:

[..]

Zondagmiddag zie ik hem, zal het er eens met hem over hebben. :P Jij kent dus alleen de GrandMixen, da's wel duidelijk. Graaf eens diep, en probeer de '88 remix van Bill Withers - Lovely day en '88 remix Phil Collin's - In the air tonight maar eens te pakken te krijgen. Absoluut door Ben Liebrand geremixt, absoluut door genoemde artiesten gelicenseerd om uit te brengen, absoluut hits geweest.

* LangTall gaat alvast plaats maken thuis voor 2 Numark draaitafels!
Mister Liebrand kan wel zeggen dat ie van hem is (kan ik ook van white labels zeggen dat ze van mij zijn alleen geloofd niemand me). Ik heb het gister nog ff nagevraagd en Iám right youre wrong :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangTall

LangTall

Mister Liebrand kan wel zeggen dat ie van hem is (kan ik ook van white labels zeggen dat ze van mij zijn alleen geloofd niemand me). Ik heb het gister nog ff nagevraagd en Iám right youre wrong :)
Reind, is het wel eens in je opgekomen dat er misschien 2 2-steps de ronde doen? Eentje van degene die jij noemt, en de remix van Ben Liebrand? De boude stelling van jou dat Ben Liebrand steelt als de raven en alleen maar lange mixen maakt, is dus gewoon he-le-maal fout, en schoot me ff in het verkeerde keelgat. Daar ken ik hem en z'n werk iets te goed voor nl. Ben nog ff aan het zoeken naar een rip van die white label die jij hebt, zodat ik ze eens kan vergelijken. Dat lijkt me de meest eenvoudige mehode he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

euhm ff iets heel anders,
Heeft iemand een goed gescande kopie van de 'technics service manual'.
ik heb er wel een in pdf formaat, maar die is zo onduidelijk. je kan de tekeningetjes nog net ontcijferen.

iig alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op vrijdag 19 oktober 2001 10:35 schreef LangTall het volgende:

[..]

Reind, is het wel eens in je opgekomen dat er misschien 2 2-steps de ronde doen? Eentje van degene die jij noemt, en de remix van Ben Liebrand? De boude stelling van jou dat Ben Liebrand steelt als de raven en alleen maar lange mixen maakt, is dus gewoon he-le-maal fout, en schoot me ff in het verkeerde keelgat. Daar ken ik hem en z'n werk iets te goed voor nl. Ben nog ff aan het zoeken naar een rip van die white label die jij hebt, zodat ik ze eens kan vergelijken. Dat lijkt me de meest eenvoudige mehode he.
Hohohohohoho doe is ff rustig aan man. Ben Liebrand jat heus wel is wat hoor. Niks mis mee want dat doet iedereen, ik doe d'r zelfs aan mee (jatten van muziek) en das niks om je voor te schamen want ik zeg altijd maar zo -> beter goed gejat dan slecht gemaakt. :)
En ik weet heus wel dat ben liebrand niet alleen maar megamixen maakt. Komop zeg ik ben niet achterlijk, maar ga niet zeggen dat mister Liebrand niet jat want dat gebeurd gewoon sim-pel.
Ik zal wel ff een stukje opnemen van die whitelabel en dat post ik wel ff owke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorne
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:29

Thorne

Forrester

* Thorne denkt dat Reind een beetje last heeft van het Cruyff-syndroom, hij denkt dat ie ongeneeslijk beter is.

>specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op vrijdag 19 oktober 2001 11:52 schreef Thorne het volgende:
* Thorne denkt dat Reind een beetje last heeft van het Cruyff-syndroom, hij denkt dat ie ongeneeslijk beter is.
Inderdaad en cruyff is een rijke jongen dus doe mij dat syndroom maar :)
edit:
Laat ik dit maar ff weghalen voordat er iemand ongelofelijk op zijn pik getrapt is

Enne mensen hier staat het stukje van ladies night. :) Dat stukje van mijn 12" dus. door Ramsey en Fen geremixed.

Ow en LangTall je begrijpt natuurlijk wel ff dat ik nu ook een stukje wil horen van die versie van jou. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangTall

LangTall

Op vrijdag 19 oktober 2001 11:59 schreef Reind het volgende:

Enne mensen hier staat het stukje van ladies night. :) Dat stukje van mijn 12" dus. door Ramsey en Fen geremixed.

Ow en LangTall je begrijpt natuurlijk wel ff dat ik nu ook een stukje wil horen van die versie van jou. :)
No problem, dat wordt dan wel vanavond, heb 'm op m'n werk niet bij me. ff nieuwsgierig zijn: Wie zijn Ramsey en Fen eigenlijk? 2-step producers? Heb iig nog nooit van ze gehoord.
Hohohohohoho doe is ff rustig aan man. Ben Liebrand jat heus wel is wat hoor. Niks mis mee want dat doet iedereen, ik doe d'r zelfs aan mee (jatten van muziek) en das niks om je voor te schamen want ik zeg altijd maar zo -> beter goed gejat dan slecht gemaakt.
Ben heel rustig hoor. Deed alleen maar een mogelijkheid aan de hand wat het ook zou kunnen zijn. Merk alleen wel dat je Ben niet kent, maar dat geeft niet hoor. Je kent misschien wel zijn werk, maar niet zijn persoon an sich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op vrijdag 19 oktober 2001 12:14 schreef LangTall het volgende:

[..]

No problem, dat wordt dan wel vanavond, heb 'm op m'n werk niet bij me.
[..]

Ben heel rustig hoor. Deed alleen maar een mogelijkheid aan de hand wat het ook zou kunnen zijn. Merk alleen wel dat je Ben niet kent, maar dat geeft niet hoor. Je kent misschien wel zijn werk, maar niet zijn persoon an sich.
Nee ik ken hem niet persoonlijk net zoals de rest van dit forum. Jij bent een uitzondering :) op de regel :) Maarre wat ie doet is goed en dat is iets waar niet aan te twisten valt. Hij draait niet voor jan *** al zoveel jaren mee. Alhoewel hoelang draait jean al wel niet mee aan de top en die is ook niet zo heel erg goed :+ Ach laten we liebrand maar niet vergelijken met Super lame DJ Jean. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangTall

LangTall

Op vrijdag 19 oktober 2001 12:20 schreef Reind het volgende:

Nee ik ken hem niet persoonlijk net zoals de rest van dit forum. Jij bent een uitzondering :) op de regel :) Maarre wat ie doet is goed en dat is iets waar niet aan te twisten valt. Hij draait niet voor jan *** al zoveel jaren mee. Alhoewel hoelang draait jean al wel niet mee aan de top en die is ook niet zo heel erg goed :+ Ach laten we liebrand maar niet vergelijken met Super lame DJ Jean. ;)
Laten we aan die vergelijking idd maar niet beginnen nee. Wat er onder de naam DJ Jean uitkomt is dus produced by Klubbheads. Heb het btw ff geluisterd, is dus idd hetzelfde, maar laten we maar niet meer in discussie gaan over wie het nou gemaakt heeft. Dat worden we toch nooit eens. ;) Heb de discussie ook ff aangeslingerd op een mailing list waar Ben ook zit, als ie een reactie loslaat zal ik 'm nog wel ff doorgeven, maar laten we er verder maar geen woorden meer aan vuil maken ok?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Is goed joh. Wel een oude remix trouwens hoor. Ik moest helmaal achter in me koffer graaien. Dat betekent dus dat ik um niet meer vaak draai. :+

En klubheads is huppelkutjeshouse las ik op het dj forum en daar ben ik het helemaal mee eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangTall

LangTall

Op vrijdag 19 oktober 2001 12:32 schreef Reind het volgende:
Is goed joh. Wel een oude remix trouwens hoor. Ik moest helmaal achter in me koffer graaien. Dat betekent dus dat ik um niet meer vaak draai. :+

En klubheads is huppelkutjeshouse las ik op het dj forum en daar ben ik het helemaal mee eens :)
Is van mei 2000. Och klubbheads is wel grappig. Maar ik heb toch liever Svenson en Gielen, Armin van Buuren, and on and on. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Tis ff wachten op die server waar we onze remixes op kwijt kunnen maar als dat zover is dan zal ik wel is een hele partij remixen gaan uploaden. Zo zijn d'r namelijk nog een hele hoop nummers waar een 2Step remix van is gemaakt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Follop-up on:
Op woensdag 17 oktober 2001 14:03 schreef JumpStart het volgende:
[semi off-topic]

[..]

[...]

- STANTON All in one DJ Package Pro, Includes SK FIVE Professional Battle Mixer, two STR8-50 turntables, two 500 ALII cartridges pre-mounted on headshells

- NUMARK DJ in a Box, 1 DM900 'Blue Dog" mixer, 2 TT1700 Blue turntables each w/cartridge & slipmat

- GEMINI MIX MASTER 3.0, 2 XL-200 belt-drive turntables, PMX350 two-channel mixer.

Ok, dus die laatste valt af, want: belt-drive (dat ze zoiets aan durven bieden in een DJ-Package :( )

Wat zal ik die 'Jose' aanraden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

dit tt1700 is toch ook beltdrive :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op vrijdag 19 oktober 2001 15:50 schreef Randy het volgende:
dit tt1700 is toch ook beltdrive :?
Zou best kunnen ... In Fact, na wat extra speurwerk blijkt die Stanton STR8-50 OOK belt drive te zijn.

Moet ik die Jose gewoon afpoeieren dan ? :?

Ik zou namelijk zelf echt niet weten wat nou van die 3 het beste beginnerssetje is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou, ik heb een FTP gemaakt waarop iedereen z'n mixen kan uploaden (en downloaden natuurlijk)

ip 130.89.227.45
user djsets
passwd turntable

ook voor CD-jocks hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
Euhm, ligt het nou aan mij of staat er nog veel meer interessants op die FTP ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij ligt dat aan jou :)

Oh ja, probeer de bestandsnamen simpel te houden, en zo min mogelijk rare tekens zoals haakjes en komma's etc te gebruiken, mijn server zegt dan nee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op vrijdag 19 oktober 2001 17:17 schreef Mries! het volgende:
nou, ik heb een FTP gemaakt waarop iedereen z'n mixen kan uploaden (en downloaden natuurlijk)

ip 130.89.227.45
user djsets
passwd turntable

Heb je ook nog behoefte aan mixes van derden ??

* JumpStart heeft een aantal hele goeie BBC Radio 1 Essential Mixes beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

psssstt
we kunnen ook een besloten mp3 pub ervan maken

(dus niet alleen onze mixes enzo)

alleen het probleem dan is, zodra dat gebeurd moet dat ip en l/p hier weg

dus, zeg maar of je dat wilt.

en als je bijv, hd ruimte tekort komt, vind ik wel dat alle users ervan de kosten moeten delen van een 30gb ofzo (zal toch wel genoeg zijn)

kheb het er iig wel voor over.
want 100Mbit lijntje :)
en mensen met goede muzieksmaak.

dodelijke combinatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 17 oktober 2001 19:09 schreef Weppel het volgende:

[..]
hé vraagje,
bij mij werkt de peaksearch niet van allebei m'n cd-players, heb jij dat ook?
Ik geloof dat ik 's een keer garantie moet gaan aanvragen bij m'n dealer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in eerste instantie is het alleen bedoelt voor jullie eigen mixen, maarja wie weerhoud je ervan om te zeggen dat die ene mix van sasha niet van jou is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

hehe precies! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Ik zal is ff wat leuke 2Step remixen op die server gaan zetten :)

Losse nummers lijkt me ook geen slecht plan aangezien je daar als cd jock nog leuke dingen mee kan doen. En aangezien ik MisterDon nog wel wat leuke plaatjes gun zal ik ff wat dingen gaan uploaden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoNiE
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 00:05

YoNiE

prei

Op vrijdag 19 oktober 2001 17:17 schreef Mries! het volgende:

ip 130.89.227.45
user djsets
passwd turntable

hmz nog een avondje en dan staan 4 van mijn (voor jullie waarschijnlijk behoorlijk gare - maar ben dr toch wel trots op :)) mixjes ter jullie beschikking...

gemaakt op de PC (en nou niet gelijk denken dat ze ZO slecht zijn :P), met mixvibes www.mixvibes.com

muziek die drin zit ? nieuwe zooi, wat klassiekers (bijv. push - till we meet again oid), luister maar..

1 probje, ik upload ze nu met WEL 25KBps dus dat duurt nog wel ff... komt vanzelf goed !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op zaterdag 20 oktober 2001 00:33 schreef Reind het volgende:

Losse nummers lijkt me ook geen slecht plan aangezien je daar als cd jock nog leuke dingen mee kan doen. En aangezien ik MisterDon nog wel wat leuke plaatjes gun zal ik ff wat dingen gaan uploaden. ;)
Jaahhhh....

Gastuhhh, dit is dus gewoon geweldig. Ik weet niet hoe het geregeld is, maar het is geregeld, en daarvoor hulde!

Gelukkig begrijp ik zoveel van FTP dat ik kan volgen hoe ik de mixjes binnen kan trekken, ik zal proberen om een mixje van mij (EAC en Lame op 192) er ook op te gooien!

Als het niet goed gaat, niet mekken, ik ben dus geen ftp-koning :)

Ik heb zojuist de hele zooi aangezet, ik hoop dat ie straks er op staat! (nummers, m3u, covers, gewoon de hele flikkerse bende...)

Ow, lieve modjes: Het gaat hier dus NIET om MP3z uitwisseling, maar om het laten zien hoe en wat een GoT DJ doet!!!

Kommentaar hierop plz in deze topic!

Cool man! 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Ja hoor, het is weer eens laat, dus wederom dubbelpost... :(

Hey Reind, je hebt alleen maar losse nummers er op gezet en in niet zo'n al te beste kwaliteit....

Of mixjes,
Of betere kwaliteit (If u don't mind...)

Maar wel een paar leuke plaatjes... Dat wel! :)

[Aan dit bericht is helemaal geen ene fuk gewijzigd, al zegt de server van wel!]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Ik ben nu al he-le-maal weg van goosebump!!!

Lekker hoog DiscoKandi gehalte hoor! (Maar da's toch geen two-step???)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Jeez.... Weer een dubbelaar!!! Ik word hier dus knettergek van! :(

[Ook dit bericht is dus niet gewijzigd! :( Kolere serverzooi!!!!]
Pagina: 1 ... 18 ... 32 Laatste

Dit topic is gesloten.