[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 44 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 16 Laatste
Acties:
  • 42.469 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 20:09
psychoclown schreef op maandag 15 september 2014 @ 14:35:

Mijn WR op de tier 10's is op alle tanks niet even hoog, zeker niet in vergelijking met sommige andere tiers maar het is lang niet slecht.

[list=X]• TD - 1x tier X TD: 66,7%
• Heavies - 7x tier X Heavy: 64.87%
• Mediums - 5x tier X Medium: 69.14%

De TDs is een kleine sample dus daar kan ik niet zoveel over zeggen. Daarentegen doe ik het gemiddeld beter op de mediums dan de heavies. Dat komt mede doordat ik een aantal heavies al vanaf de start bezit en mediums later gestart ben. De oudere tanks doen het qua gemiddelde stats slechter dan de latere tier Xs zoals de IS7. Wat wel goed te zien is dat ik met mobiel(ere) tanks meer invloed kan uitoefenen dat ik ook daadwerkelijk meer win.
Gratz met de niewe tank.
Ik speel liever mediums dan heavies, alleen kan ik als top tier medium de battle niet dragen. Speel bijna altijd solo en mis de skill om echt te dragen. Op tier 8 en 9 doe ik het trouwens over het algemeen een stuk beter.

tobitronics schreef op maandag 15 september 2014 @ 15:14:
Even snel technisch vraagje tussendoor:

Ik heb nu (in patch 9.2, niet de testserver) de KV-1S (welke dus KV-85 gaat worden) geresearched maar niet gekocht. Als dan de patch komt, wordt mijn geresearchde KV-1S een tier 5 KV-1S of wordt ie de KV-85?
Volgens mij hangt het er vanaf welke modules je geresearched hebt, iets van in de trend als de top turret of gun hebt unlocked unlock je de beide tanks. Het levert je in iedergeval weinig op als je hem nu al zou kopen.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Ik kan beetje spelen op heavy/td/spg

mediums en lights kan ik helemaal niets mee :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:05

Fordox

00101010

Fordox schreef op maandag 15 september 2014 @ 15:06:
Wargaming heeft een leuke fuckup gemaakt :)
De t23e3 is 2x uitgereikt. Ik heb er een support ticket voor aangemaakt en ik mag het houden :) hun reactie was: "We know, spend it wisely =D"
Dus voor dit event heb ik 14k goud gevangen :p
Later weer even gecheckt, die klootzakken hebben het er toch af gehaalt...

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-08 00:42
Fordox schreef op maandag 15 september 2014 @ 16:25:
[...]

Weer een ticket maken? :X |:( :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Fordox schreef op maandag 15 september 2014 @ 16:25:
[...]

Wat zou er gebeuren als je het ineenkeet had uitgegeven :p?

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Moest je ervoor lappen denk ik :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op maandag 15 september 2014 @ 08:52:
Als ik al op tijd de FV4202 kan unlocken dan hoop ik inderdaad ook niet dat het zo'n full-time-job-missie wordt.
Gaat het toch gebeuren in 9.3? Hoe lang hebben we dan nog? (moet nog ca 100xp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 15 september 2014 @ 17:13:
[...]

Nee, dat gebeurt niet in 9.3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
wsLy schreef op maandag 15 september 2014 @ 16:46:
[...]

Wat zou er gebeuren als je het ineenkeet had uitgegeven :p?
Dan heb je in feiten een negatief gold saldo, en wordt je account suspended todat je gold koopt en je gold saldo niet meer negatief is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gizzy schreef op maandag 15 september 2014 @ 15:18:
[...]

Ik ben er ook flink voor aan het grinden in de WOT tijd die ik heb, nu net comet full ops en op weg naar de centi. Hoop niet dat je dan ook nog een of andere no - life missie krijgt.
Ik moet nog 20k tot de Comet en dan weer vrolijk verder. Scheelt dat ik nog steeds veel gold en free exp tot mijn beschikking heb. Probleem is alleen wel dat ik ook graag nu eindelijk de Leopard 1, FV183 en Foch 155 wil hebben want daar doe ik al een geruime tijd over ;)
Knowuse schreef op maandag 15 september 2014 @ 15:48:
[...]

Gratz met de niewe tank.
Ik speel liever mediums dan heavies, alleen kan ik als top tier medium de battle niet dragen. Speel bijna altijd solo en mis de skill om echt te dragen. Op tier 8 en 9 doe ik het trouwens over het algemeen een stuk beter.
Thanks! Vanavond moet ik eigenlijk nog even knallen maar ik ga hem wel even uitproberen, 4 skill M48/M60 crew erin en gaan :9

In feite moet je op eenzelfde manier spelen alleen ben je nu altijd top tier.
[...]

Wat User zei, duurt dus nog wel even. Ik moet nog wel meer dan 100k ;)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 21:24

Rianata

Have you played Atari today?

[...]

Meest recente opmerking die hierover werd gemaakt door iemand van WG was in de trant van "eind van het jaar".

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goed voor je stats zo'n T23E3, minder goed om credits te grinden :+

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/96oIUXzVhDjW0TDuQtuA9H8s/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mr_Size schreef op maandag 15 september 2014 @ 20:34:

[afbeelding]
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EKkAbPP.jpgCredits grinden, wat is dat? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:23

wontcachme

You catch me? No you wont

wontcachme schreef op zondag 14 september 2014 @ 20:14:
Wat hebben ze vandaag met de servers gedaan? Het ging vandaag awesome :)

[afbeelding]
[afbeelding]

87% winrate en 3400wn8 :) :)
En het is vandaag meteen afgestraft. Wat een *** games de hele tijd. Ben na 2 uur maar geragequit.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja maar, ja maar, ik ben arm en jij niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-09 23:56
Mr_Size schreef op maandag 15 september 2014 @ 21:06:
[...]

Ja maar, ja maar, ik ben arm en jij niet :+
En dat is niet eerlijk :+

Afbeeldingslocatie: http://www.ondergrond.tv/de_ondergrond/images/2008/03/17/calimero.jpg

Edit: oh trouwens ik heb vanmiddag de perfecte clan voor je gevonden Mr_Size :*)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OdjieGy.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door p0st op 15-09-2014 23:01 ]

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:29

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mr_Size schreef op maandag 15 september 2014 @ 20:34:

[afbeelding]
Zeg dat wel, en dan had ik nog pech ook nog in de laatste 3 potjes waarbij ik gelukkig nog wel lekkere assisting damage binnen sleepte.

T23E3 fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor diegenen zonder T23E3, de VK 45.02 B is zowel goed voor je stats, als voor je credits :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OHRsIpi.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 20:09
Net een zeer intens potje gehad in m'n Object 430 Version II en eindelijk m'n Ace gehaald. Weinig fouten gemaakt en een beetje geluk gehad. Een boot lading medals en m'n september missie voor vandaag gehaald.

Victory!
Lakeville
Object 430 Version II
Experience received:4.298 85.263
Battle achievements Top Gun, High Caliber, Steel Wall, Defender, Radley-Walters's Medal, Kolobanov's Medal, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Repairs: -17 984
Ammunition: -44 280
Consumables: -5 000
Total: 17 999 WN8: 15 023 (100)

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
Zo'n garage wil ik ook ooit hebben..! :9~ _/-\o_ :9~ _/-\o_ :9~
Maar dan moet ik eerst heul veul beter worden en veul meer gaan spelen. :D

Helaas gaat beiden niet lukken denk ik :+ :9

Hoop volgende week mijn eerste tier IX te bemachtigen... O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Net met 6 kills op de teller op de laatste vijand af in mijn E75... Een arty die wanhopig in een hoekje gedrukt staat. Ik voel de mastery badge al op mijn borst prijken... Verdrinkt die kloothommel zichzelf. 1st class badge ipv de M die ik met die game zou verdienen. Eikel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
Edmin schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 09:07:
Net met 6 kills op de teller op de laatste vijand af in mijn E75... Een arty die wanhopig in een hoekje gedrukt staat. Ik voel de mastery badge al op mijn borst prijken... Verdrinkt die kloothommel zichzelf. 1st class badge ipv de M die ik met die game zou verdienen. Eikel :(
Nog genoeg tijd gehad om hem te reporten..? :( :-(
Wel ECHT zuur hoor... :'( |:(

Hopelijk gaat karma zijn werk doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Reporten kan ook na de game via after-batlle report (of hoe dat ook mag heten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

:|
Edmin schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 09:07:
dat soort mensen wel reporten,

al heb je dat nog niet gedaan dan kan je ook alsnog een ticket aanmaken. Dat soort kloothommels moeten aangepakt worden!

ik speel zelf ook arty, maar mezelf verdrinken? NOOIT. IK doe dan liever maffe dingen als td modus of op volle snelheid de scout rammen ofzo. Gewoon omdat het kan :D

[ Voor 13% gewijzigd door dynosu op 16-09-2014 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Yup. Zeker een report gedaan. Hij had 1 kans om me te pakken, omdat ik nog maar ~ 300HP had. Toen hij miste reedt hij direct de plomp in. Echt zonde dit soort dingen, want het was echt een heerlijke pot. En dan zo met frustratie eindigen :S

Positieve noot: wat kan die E75 toch enorm fijn zijn. Ik speel er niet heel veel mee, omdat ik dan geen creds meer over houdt, maar als je er in rijdt. :P Het eerste de eerste tank waarin ik af en toe wil roepen: UIT DE WEG. IK RIJD OVER JE HEEN!!!!!!! <3

[ Voor 35% gewijzigd door Edmin op 16-09-2014 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

ja dat is inderdaad een beetje jammer :/ kan idd een domper zijn op een mooi potje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Gister begonnen met de KV-1. Stond al een paar dagen in m'n garage, maar nog geen tijd gehad om te spelen. Dus, KV-1 met de 57mm gun. Laatst nog een filmpje gezien van PointyHairedJedi met dezelfde setup, zag er cool uit. Tuurlijk, hij is een veel betere speler, maar dat moest goedkomen toch.

Dus, dat was even schrikken. Ja, de KV-1 is traag, maar dat wist ik. Ik heb ook een KV-220 in de garage staan, daar heb ik ook geen problemen mee. Het verschil is alleen dat men bij de KV-1 wel weet waar ze op moeten schieten om damage te doen. :+ Nou ja, toch maar wat voorzichtiger spelen en een paar potjes verder met de 85mm gun ging het een stuk beter. Het tweede potje met de 85mm gun had ik zowaar een top gun, m'n eerste ooit. O+

Toch vraag ik me af, hoe gaan hullie om met potjes waarin je onderaan staat. Bijvoorbeeld met een Tier 5 heavy tank (heel hypothetisch :+ ) in een Tier 7 match? Dat je dan niet vooraan moet staan begrijp ik, maar zijn er wellicht handige youtube-filmpjes of streams waarbij dat scenario wat vaker voorbij komt? De streams van Circon of Quickybaby zijn erg leerzaam, maar die spelen vrijwel alleen de hogere tiers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 15:37

themaxter

Bugged..

Als je in de buurt bent van degene die zich verdrinkt kan je diegene ook gewoon in het water nog schieten of zelfs rammen he.
Dat heb ik ook al een aantal keer gedaan en dan gewoon in chat zetten "No you don't" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

mkliko schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 08:57:
[...]

Ik ook zeer binnenkort :9 Ik ga voor de Jagdtiger, jij?
Gaius schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 10:21:

Toch vraag ik me af, hoe gaan hullie om met potjes waarin je onderaan staat.
Tja, dat zijn de lastige potjes waar je liever niet in wilt komen. Vooral als heavy sta je voor een lastige keuze, op de frontlinies staan betekend een zekere dood, dus meestal speel je op de tweede lijn als veredelde medium (tenminste, dat doe ik dan :+ ).

[ Voor 48% gewijzigd door Snappie88 op 16-09-2014 10:27 ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
Snappie88 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 10:25:
[...]

American Heavy M103 :9~ O+ 8)

[ Voor 42% gewijzigd door Kliko op 16-09-2014 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CORVETTE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 18:42

CORVETTE

---- American V8 ---

Ah die heb ik net een paar weken. Verheug je er niet teveel op. Met de standaard gun kun je werkelijk geen drol. Gelijk proberen de 120 te krijgen. Als toptier kun je redelijk aanvallend spelen, maar ben je geen toptier dan moet ik een beetje erachter blijven hangen ( als een soort medium ). En dan is het nog wel jammer dat ik nog geen zware motor heb.
Hij is namelijk makkelijk te penetreren door anderen.

zoveelste slachtoffer van Casema................... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

[...]

[...]

Tja, dat zijn de lastige potjes waar je liever niet in wilt komen. Vooral als heavy sta je voor een lastige keuze, op de frontlinies staan betekend een zekere dood, dus meestal speel je op de tweede lijn als veredelde medium (tenminste, dat doe ik dan :+ ).
JT en daarna de Jagdpretzel als 1e tier 9 en 10, lastige keus, maar als je goed kan omgaan ermee wel goede tanks om te spelen. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
[...]

Ja precies, erg lastig. Maar ja, je zal er toch in komen. Nu kan ik wel moedeloos worden van dergelijke matchmaking, maar het probleem is natuurlijk dat ik niet weet hoe ik er mee om moet gaan met als gevolg dat ik er niet echt lol in heb. Dus dan maar werken aan m'n skills. :)

Gister wel één fatsoenlijke pot gehad in een Tier 7 match, maar dat was meer geluk dan wijsheid (ook alleen maar premium geschoten :+). 1200 damage gedaan en daarmee als 3e geëindigd van m'n team. We verloren dan ook. :P Anyway, als ik een dergelijk resultaat vaker (bewust) kan herhalen zou het al een stuk leuker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 20:19

BTU_Natas

Superior dutchie

Gaius schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 10:21:
Gister begonnen met de KV-1. Stond al een paar dagen in m'n garage, maar nog geen tijd gehad om te spelen. Dus, KV-1 met de 57mm gun. Laatst nog een filmpje gezien van PointyHairedJedi met dezelfde setup, zag er cool uit. Tuurlijk, hij is een veel betere speler, maar dat moest goedkomen toch.

Dus, dat was even schrikken. Ja, de KV-1 is traag, maar dat wist ik. Ik heb ook een KV-220 in de garage staan, daar heb ik ook geen problemen mee. Het verschil is alleen dat men bij de KV-1 wel weet waar ze op moeten schieten om damage te doen. :+ Nou ja, toch maar wat voorzichtiger spelen en een paar potjes verder met de 85mm gun ging het een stuk beter. Het tweede potje met de 85mm gun had ik zowaar een top gun, m'n eerste ooit. O+

Toch vraag ik me af, hoe gaan hullie om met potjes waarin je onderaan staat. Bijvoorbeeld met een Tier 5 heavy tank (heel hypothetisch :+ ) in een Tier 7 match? Dat je dan niet vooraan moet staan begrijp ik, maar zijn er wellicht handige youtube-filmpjes of streams waarbij dat scenario wat vaker voorbij komt? De streams van Circon of Quickybaby zijn erg leerzaam, maar die spelen vrijwel alleen de hogere tiers.
Zeer simpel, je kv1 naar rechts draaien, zodat de vijand op een hoek van ongeveer 20 graden op je linker voorkant moet schieten(als het even kan iet wat hull down), je laad je premium shells en je mikt goed, en ze zullen huilen om hun moeder. Ongeacht wat er tegenover je staat.

Er zijn 2 uitzonderingen, hellcats en de kv2. vooral de laatste moet je ontwijken als je de pest, die kan je ongeacht hoe goed je het doet , oneshotten door je voor kant.

Succes.

Ps.: ik kan 10 kantjes vullen over de kv1, en elke optie belichten. maar je tank goed neerzetten, en weten welk type ammo op welke tegenstander je moet gebruiken is al een hele grote stap naar succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 21:24

Rianata

Have you played Atari today?

Voor jullie vertier weer een replay gemaakt en ingesproken. Dit keer een vluchtige Stronghold skirmish battle, althans dat dachten we :)

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mkliko schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 08:57:
[...]

Zo'n garage wil ik ook ooit hebben..! :9~ _/-\o_ :9~ _/-\o_ :9~
Maar dan moet ik eerst heul veul beter worden en veul meer gaan spelen. :D

Helaas gaat beiden niet lukken denk ik :+ :9

Oefenen, kritisch zijn op je eigen performance en een kijkje nemen in de keuken van unicums :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Je vergeet: no-life veel games spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-09 16:58
Als ik menig tegenstander mag geloven, word je inderdaad naast no-lifer te zijn, ook vrij makkelijk unicum door gold te spammen en te campen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

ja ook veel cheaten schijnt te helpen volgens mijn gewaardeerde tegenstanders :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Riegah schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:28:
Als ik menig tegenstander mag geloven, word je inderdaad naast no-lifer te zijn, ook vrij makkelijk unicum door gold te spammen en te campen.
Die gasten krijgen van mij dan altijd de vraag waarom ze dan zelf geen unicum zijn? Ik bedoel, je bent van mening dat je unicum wordt door goud-spam, ben je dan zó slecht dat zelfs faalt met goud spammen? :+

Of misschien wordt je geen unicum door goud-spam? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
Ik probeer zelf altijd zo min mogelijk met premium te schieten. Ik vind het juist de uitdaging om met normal ammo weak spots te vinden bij de tegenstanders. Dat ene koepeltje, klep of (kijk)kiertje.

Mocht ik natuurlijk een aantal bounces gehad hebben (4/5)en het is 2 tiers hoger dan ik, dan wil ik mij weleens wagen aan premium shots. Maar dat hangt dan ook van de situatie af.

Hoe zit dat eigenlijk in clanwars? Schieten die bijna altijd premium? (indien er geen beter alternatief is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
BTU_Natas schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:12:
[...]

Ps.: ik kan 10 kantjes vullen over de kv1, en elke optie belichten. maar je tank goed neerzetten, en weten welk type ammo op welke tegenstander je moet gebruiken is al een hele grote stap naar succes.
Eens goed inlezen over het precieze anglen dus. Thanks. :) Heb hiervoor eigenlijk altijd in tanks die gemaakt waren van gewapend karton gereden en me daar dus nooit echt in verdiept; alles ging toch wel dwars door me heen.

Had gister toch wel een heerlijk momentje waarin ik vaak zat zelf gezeten heb. 3 Tier 4 TD's tegenover me die me getracked hadden in een open veld (dom dat ik in die situatie terechtkwam, leermoment!), maar vervolgens geen damage konden doen. Heb ze netjes één voor één te grazen kunnen nemen. Ik dacht dat de 85mm minder nauwkeurig zou zijn, maar het ging prima. Ook lief van ze dat ze gewoon bleven staan trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas

BTU_Natas

Superior dutchie

Als je wilt, kan ik wel wat replays opsparen voor je in mijn kv1. Allicht dat je daar wat aan kan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
mkliko schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:35:
Hoe zit dat eigenlijk in clanwars? Schieten die bijna altijd premium? (indien er geen beter alternatief is)
Hangt er vanaf welk type premium je tank heeft. Er wordt over het algemeen altijd premium meegenomen, maar als de premium shell HEAT is, dan wordt er vaak ook AP(CR) (standaard ammo) meegenomen. Bijvoorbeeld als je tank standaard APCR schiet (T10 mediums).

Heeft je tank als premium ammo APCR dan stop je hem over het algemeen vol met premium, al is een paar HE shells ook handig voor decappen of een Wft E100.

Overigens zelf vandaag een vrij bijzondere medaille gehaald, Kolobanov (winnen van 5 tegenstanders). Ik had me nooit gerealiseerd dat je deze ook kon krijgen als je capped. In ieder geval, de tegenstander was een beetje dom door het hele team uit te schakelen (op mij na) en daarna niet te cappen. In eerste instantie ging de balk wel lopen (ik stond al in hun cap), waarna ze mij ineens voor noob uit begonnen te maken en riepen waarom ik niet in gevecht ging. Ineens stopten zij met cappen om vervolgens te verliezen, wat me toch wel aan het lachen maakte.

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
Frunz schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:58:
[...]

Hangt er vanaf welk type premium je tank heeft. Er wordt over het algemeen altijd premium meegenomen, maar als de premium shell HEAT is, dan wordt er vaak ook AP(CR) (standaard ammo) meegenomen. Bijvoorbeeld als je tank standaard APCR schiet (T10 mediums).

Heeft je tank als premium ammo APCR dan stop je hem over het algemeen vol met premium, al is een paar HE shells ook handig voor decappen of een Wft E100.

Overigens zelf vandaag een vrij bijzondere medaille gehaald, Kolobanov (winnen van 5 tegenstanders). Ik had me nooit gerealiseerd dat je deze ook kon krijgen als je capped. In ieder geval, de tegenstander was een beetje dom door het hele team uit te schakelen (op mij na) en daarna niet te cappen. In eerste instantie ging de balk wel lopen (ik stond al in hun cap), waarna ze mij ineens voor noob uit begonnen te maken en riepen waarom ik niet in gevecht ging. Ineens stopten zij met cappen om vervolgens te verliezen, wat me toch wel aan het lachen maakte.
Thanks voor je snelle antwoord! 8)
Wel stom van het andere team ja. :+ 8)7 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
BTU_Natas schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:54:
Als je wilt, kan ik wel wat replays opsparen voor je in mijn kv1. Allicht dat je daar wat aan kan hebben.
Als je er nog mee speelt graag, als je er speciaal potjes voor moet spelen wordt het ook gewaardeerd (uiteraard) maar hoeft het niet. :)

Ik zag ook dat Garbad van het wotlabs-forum een KV-1 challenge gedaan heeft. 100 games totaal. Is alleen wel al een half jaartje geleden dus ik weet niet of die replays het nog doen, maar dat ga ik vanavond wel even uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas

BTU_Natas

Superior dutchie

Dagelijks, samen met de franse autoloaders mijn favoriete tank. :) Ik record de eerste 10 games wel ff voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
User schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:31:
[...]
Of misschien wordt je geen unicum door goud-spam? :P
Doe eensch beter spellen, meneer official translator :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Edmin schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:59:
Je vergeet: no-life veel games spelen :P
Owja, in addition een geboren WoT prodigy zijn helpt ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Laatst online: 17-09 19:28
Niemand?
ChojinZ schreef op maandag 15 september 2014 @ 10:19:
[...]

Overigens, iemand nog tips hoe ik met de T-34-3 moet spelen? Heb er nu 500 potjes op zitten maar ik blijf maar matig spelen met de tank (winrate zit rond de 51%). Heb al flink wat youtube guides bekeken maar ik word er niet beter op. Wat mij vaak nekt is de gun depresssion en de aimtime.
Speel de tank nu als supporttank en soms als scout in hogere tier potjes.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!
p0st schreef op maandag 15 september 2014 @ 21:22:
Edit: oh trouwens ik heb vanmiddag de perfecte clan voor je gevonden Mr_Size :*)

[afbeelding]
lol :+
ChojinZ schreef op maandag 15 september 2014 @ 10:19:
Overigens, iemand nog tips hoe ik met de T-34-3 moet spelen? Heb er nu 500 potjes op zitten maar ik blijf maar matig spelen met de tank (winrate zit rond de 51%). Heb al flink wat youtube guides bekeken maar ik word er niet beter op. Wat mij vaak nekt is de gun depresssion en de aimtime.
Speel de tank nu als supporttank en soms als scout in hogere tier potjes.
Ik heb de tank zelf niet, maar het lijkt me idd puur een support/snipe tank. Gun depression is waardeloos, waardoor brawlen in veel maps moeilijk gaat. Helaas is de aimtijd en accuracy van die gun volgens mij ook niet al te best, wat snipen weer bemoeilijkt. Probeer zo lang mogelijk in leven te blijven en focus je op het af maken van tegenstanders. In mid en end game kun je vaak wat agressiever spelen, want dan zijn veel targets een one shot en kan je ze met een snelle flank move opruimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:55
Zijn er ergens statistieken/lijsten etc wat de competitieve tanks zijn in clanwars etc?
Iemand? :)

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Ligt eraan wat je wil spelen, meds, heavies, spg ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heavies: IS7, T110E5, T57 Hvy, AMX 50B
meds: Bat chat, Obj 140, T62a
TD's: T110E3, WTF E 100
SPG: Conqueror GC, T92, M53/M55

Dat zijn de tanks die in GOT veel worden gebruikt in CW. Af en toe nemen we ook wel eens een E-50M of een E-100 mee, maar dat is dan vaak bij gebrek aan beter.

Even wat anders: zoals jullie weten maak ik sinds een maandje of 2 replays die ik op YT zet. Blijkbaar is wargaming daar ook achter gekomen, ik werd gisteren gemaild door hun PR manager. Ze vond mijn laatste filmpje (de arty replay van Empressia) erg leuk en vroeg of ik op hun perslijst kon worden gezet (krijg info over events e.d.). Ook kreeg ik een gift code voor 300 goud bij die mail :)

Na wat heen en weer gemail heb ik ingestemd om op die perslijst te komen en ben ik inmiddels 2800 goud en 14 dagen premium dagen rijker 8)

Vrij bizar, want ik heb 'maar' 28 abonnees momenteel, niet een hele grote community dus. Wel groot genoeg om free gold toegestopt te krijgen blijkbaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
dynosu schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 16:47:
Ligt eraan wat je wil spelen, meds, heavies, spg ?
Mediums en heavy's, was meer uit interesse. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
Mr_Size schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 16:54:

Dat zijn de tanks die in GOT veel worden gebruikt in CW. Af en toe nemen we ook wel eens een E-50M of een E-100 mee, maar dat is dan vaak bij gebrek aan beter.

Even wat anders: zoals jullie weten maak ik sinds een maandje of 2 replays die ik op YT zet. Blijkbaar is wargaming daar ook achter gekomen, ik werd gisteren gemaild door hun PR manager. Ze vond mijn laatste filmpje (de arty replay van Empressia) erg leuk en vroeg of ik op hun perslijst kon worden gezet (krijg info over events e.d.). Ook kreeg ik een gift code voor 300 goud bij die mail :)

Na wat heen en weer gemail heb ik ingestemd om op die perslijst te komen en ben ik inmiddels 2800 goud en 14 dagen premium dagen rijker 8)

Vrij bizar, want ik heb 'maar' 28 abonnees momenteel, niet een hele grote community dus. Wel groot genoeg om free gold toegestopt te krijgen blijkbaar :+
Oh nice! Misschien heeft Usert daar iets mee te maken :9 ?
Haha, nice als je op die manier wat freebies kunt scoren toch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro

Bedankt en ik ben toevallig geabonneerd :9

Wat is de wachttijd voor een response op de GoT website? (apply)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
p0st schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 16:58:
[...]

Oh nice! Misschien heeft Usert daar iets mee te maken :9 ?
Haha, nice als je op die manier wat freebies kunt scoren toch :D
Nope, ik weet van niks.

Maar in tegenstelling tot wat sommige mensen denken, is WG redelijk scheutig met freebies voor mensen die hun boeien.

Behalve voor vertalers dan. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

29!

en mooi dat WG je kanaal opgemerkt heb, je filmpjes zijn idd wel goed. Volgende keer als ik een replay heb zal ik deze ook maar eens aan 1 van de jijbuis uploaders geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kepro schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 16:59:
[...]

Bedankt en ik ben toevallig geabonneerd :9

Wat is de wachttijd voor een response op de GoT website? (apply)
I know, blijf vooral kijken :)

wachttijd is normaal nooit zo lang, maar momenteel zijn onze beide recruiters gestopt. We moeten dus ff op zoek naar nieuw bloed. Het kan daardoor wat langer duren, maar je staat op onze radar, dus niet getreurd :)
User schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 17:00:
[...]
Maar in tegenstelling tot wat sommige mensen denken, is WG redelijk scheutig met freebies voor mensen die hun boeien.

Ach gossie, zakdoekje nodig? :+

jij mag niet meer goud, dan raakt het spel uit balans :9
dynosu schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 17:01:
29!

en mooi dat WG je kanaal opgemerkt heb, je filmpjes zijn idd wel goed. Volgende keer als ik een replay heb zal ik deze ook maar eens aan 1 van de jijbuis uploaders geven :)
Thanks :D *O* En ik ben altijd op zoek naar gave replays, dus als je er 1 hebt weet je me te vinden! Momenteel heb ik er wel een stuk of 5 liggen die ik nog moet verwerken, dus er is wel een wachttijd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah

Ik zou zelf nu eerder een E100 beginnen te grinden dan een E5 als het om CW te doen was. In CW wil je denk ik dat tanks een specifieke rol vervullen en dan past een specialist beter dan een generalist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Nu online
Riegah schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 17:51:
[...]
Ik zou zelf nu eerder een E100 beginnen te grinden dan een E5 als het om CW te doen was. In CW wil je denk ik dat tanks een specifieke rol vervullen en dan past een specialist beter dan een generalist.
Dat ligt puur aan de tactiek. De T110E5 is een aanvalstank, net zoals de IS-7 (ze hebben beide hun sterke en zwakke punten). Een E 100 is een groot en log apparaat, en neem je mee als je verdedigend speelt en op bepaalde mappen. Bij een agressieve tactiek past een E 100 vaak niet, een T110E5 wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mr_Size schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 17:27:
Ach gossie, zakdoekje nodig? :+

jij mag niet meer goud, dan raakt het spel uit balans :9
Ik heb nog een Alpha van ze tegoed.

Naja, soort van dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welke equipment gebruik je? En hoe gebruik je de tank nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
ThomasG schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 18:42:
[...]
Dat ligt puur aan de tactiek. De T110E5 is een aanvalstank, net zoals de IS-7 (ze hebben beide hun sterke en zwakke punten). Een E 100 is een groot en log apparaat, en neem je mee als je verdedigend speelt en op bepaalde mappen. Bij een agressieve tactiek past een E 100 vaak niet, een T110E5 wel.
Volgens mij bevestig je mijn punt hier alleen maar mee, ook al vind ik dat je de E100 tekort doet en de E5 overschat. Laatste heeft nauwelijks de trollarmor als de IS7 dat heeft en kan daarom beter pushen dan een E5. Verder zijn er voor de E100 prima wat situaties waar je 'm kan inzetten.

[ Voor 15% gewijzigd door Riegah op 16-09-2014 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Hoe werkt dat auto aimen? E is activeren en dan rechter muisknop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Laatst online: 17-09 19:28
Mr_Size schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 16:00:
In mid en end game kun je vaak wat agressiever spelen, want dan zijn veel targets een one shot en kan je ze met een snelle flank move opruimen.
Das wel een goede tip waar ik mee kan. Heb ik zelf eigenlijk nog nooit over na gedacht. :)
psychoclown schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 19:17:
[...]

Welke equipment gebruik je? En hoe gebruik je de tank nu?
Vents, gun rammer en gun laying drive. Crew heeft Bia en zit aan de pork chop noodles. Keuzes zijn vooral gericht op een kortere load- en betere aiming tijden.

Speel de tank vooral als support maar heb soms de neiging om iets te snel te rushen (weet ik, moet ik niet doen ;) ). End game wil ik nog weleens een 1 op 1 brawl doen. Maar dat werkt op zich wel ok omdat de turret bounces als een gek.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Riegah schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 19:46:
[...]
Volgens mij bevestig je mijn punt hier alleen maar mee, ook al vind ik dat je de E100 tekort doet en de E5 overschat. Laatste heeft nauwelijks de trollarmor als de IS7 dat heeft en kan daarom beter pushen dan een E5. Verder zijn er voor de E100 prima wat situaties waar je 'm kan inzetten.
Yay, E100 rush op Himmelsdorf :D

In PTS (en ook in FAME) was het altijd IS7 die verkozen werd boven de T110E5 omdat die juist meer troll armor heeft en een flinke punch uitdeelt. Daarnaast rijdt de tank flink door, kom je met 5 IS7 op een target af gerushed dan is die target als het goed is dood terwijl je daar 6 T110E5 voor nodig hebt.
ChojinZ schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 20:36:
[...]

Das wel een goede tip waar ik mee kan. Heb ik zelf eigenlijk nog nooit over na gedacht. :)

[...]

Vents, gun rammer en gun laying drive. Crew heeft Bia en zit aan de pork chop noodles. Keuzes zijn vooral gericht op een kortere load- en betere aiming tijden.

Speel de tank vooral als support maar heb soms de neiging om iets te snel te rushen (weet ik, moet ik niet doen ;) ). End game wil ik nog weleens een 1 op 1 brawl doen. Maar dat werkt op zich wel ok omdat de turret bounces als een gek.
Daar geef je zelf al het antwoord op je vraag, je kunt er goed (of in ieder geval aardig) mee brawlen en de tank heeft een flinke punch ondanks dat het een medium is. Flanken en die punch gebruiken of op juiste momenten singled-out targets gaan brawlen lijkt mij de way to go :)

Voor wat betreft je equipment zou ik altijd Vstab verkiezen voor GDL tenzij het beter is beide mee te nemen. Dat laatste zou ik je dan ook adviseren om te proberen. Vstab, Rammer en GDL zodat je je grootste nadelen zoveel mogelijk beperkt en nog beter kunt zijn in waar de tank goed in is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

CORVETTE schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 10:40:
[...]

Ah die heb ik net een paar weken. Verheug je er niet teveel op. Met de standaard gun kun je werkelijk geen drol. Gelijk proberen de 120 te krijgen. Als toptier kun je redelijk aanvallend spelen, maar ben je geen toptier dan moet ik een beetje erachter blijven hangen ( als een soort medium ). En dan is het nog wel jammer dat ik nog geen zware motor heb.
Hij is namelijk makkelijk te penetreren door anderen.
Heb er tijden mee geworsteld maar laatste tijd ging het wel goed.
Nu ben ik echter weer 'verkloot' door het een en ander aan andere tanks te spelen, ik kan slecht mijn speelstijl aanpassen en switchen tussen tanks.

Het is inderdaad geen tank als de T29 (en in mindere mate de T32) waarmee je lekker klappen kan vangen en altijd vooraan kan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Kepro schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 20:26:
Links is schieten dus weet niet wat je met rechts wilt doen?
Maarre autoaim gaat je niet geven wat je wil, hij aimt niet op de beste plek om doorheen te komen.....
Volgens mij de gunmantlet welke lekker dik is...

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Aimt om midden van de tank ongeveer, bij sommige van tanks wil ie dan nog wel eens lekker op de turretring proberen te schieten.

sommige snapshots op wat afstand of als je erg veel beweegt dan is het wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Klein goedmakertje voor vanochtend:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ZBmMriBAPFcmInXmUFqhW2Ot/full.jpg
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

User schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 17:00:
[...]

I feel your pain (pet on the back)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo dan, vandaag een paar potjes ter afleiding maar die waren minder lekker. Eén pot gewonnen door een zeer zure en onnodige rushcap en de rest alleen maar verloren door falende top tiers en blockende lage tiers. Kan niet altijd prijs schieten helaas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

niet mijn dag vandaag, kansloze losses ... ik ga maar slapen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Kepro schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 20:26:
Kijk in de settings en doe een keer de training. Daar wordt al veel uitgelegd.

LinkedIn WoT Cash Converter

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Hmmmm actief 1 tank grinden heeft goede gevolgen voor mijn stats merk ik.
Ben al 150K actief bezig met de Centurion 7/1 zonder een andere tank te spelen en alle avg. waarden liggen hoger als normaal.
Helaas met 22k battles zullen de zichtbare waarden in xvm niet echt snel meer stijgen....

Hoe zit het trouwens met wotlabs en wotstatistics daarin zit een verschil van 300 tot 400 met elkaar over de laatste 24 uur..
Rekent de ene site wel cw/stronghold/tc mee en de andere niet??

[ Voor 70% gewijzigd door ShockWave op 17-09-2014 08:02 ]

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
ShockWave schreef op woensdag 17 september 2014 @ 07:50:
Hmmmm actief 1 tank grinden heeft goede gevolgen voor mijn stats merk ik.
Ben al 150K actief bezig met de Centurion 7/1 zonder een andere tank te spelen en alle avg. waarden liggen hoger als normaal.
Helaas met 22k battles zullen de zichtbare waarden in xvm niet echt snel meer stijgen....

Hoe zit het trouwens met wotlabs en wotstatistics daarin zit een verschil van 300 tot 400 met elkaar over de laatste 24 uur..
Rekent de ene site wel cw/stronghold/tc mee en de andere niet??
Is gewoon een verschil in de berekening. Tussen wotlabs, noobmeter, vbaddict, wotstatistics en session statistics zit overal wel een verschil. Welke de juiste is? Geen idee, ik zelf denk wotlabs.

Stichting Hobbyserver

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
wsLy schreef op woensdag 17 september 2014 @ 07:56:
[...]

Is gewoon een verschil in de berekening. Tussen wotlabs, noobmeter, vbaddict, wotstatistics en session statistics zit overal wel een verschil. Welke de juiste is? Geen idee, ik zelf denk wotlabs.
Ach zal door mijn vele battles wel heel hard mijn best moeten doen wil ik ooit aan de overall wn8 1800+ geraken, ga me dus maar toeleggen op de fun denk ik en de hoop ooit weer in een "goede" cw clan te komen naast me neerleggen...

Centurion 7/1 is btw een beetje een alles of niets tank, als je geluk hebt dan kan je lekker een beetje spotten, huldown harrassen, distant snipen, wat bouncen en sta je in de top 3 qua damage met 3k+ damage done.
Andere moment slaat je sixtsense op hol voordat je zelf ook maar wat ziet en wordt je weggefocust door de "oneclick wonders".......
* ShockWave verlangt terug naar de 8 kleurige xvm versie waarbij ik nog gewoon groen was en niet blauw waardoor ik nu vaak prio 1 ben tussen de weinge groene en vele rode spelers..

Ik denk als ik hierna de grind weer oppak van de Leopard PTA en deze op dezelfde manier ga spelen best wel ver kan komen....

• Fordox

Fordox

00101010

Haha, ga ik ook maar eens proberen dan :9 Maar dan niet in het Nederlands maar in het Twengels 8)

• ThomasG
  • Nu online
wsLy schreef op woensdag 17 september 2014 @ 07:56:
[...]

Ze gebruiken allemaal de zelfde berekening. Het enige verschil is dat ze een andere interval hebben, en het daardoor over een verschillend aantal battles berekenen. Het totaal voor mij bij alle sites precies het zelfde, terwijl de laatste 24 uur, 7 dagen, etc. inderdaad veel verschillen. Maar dat komt omdat ze het berekenen over een verschillend aantal battles.

• Fordox

Fordox

00101010

Ook wordt er soms gebruik gemaakt van een andere afronding in getallen, maar dit verschil is miniem.
Vroeger was er een groter verschil.

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 16:39
Eindelijk mijn ACE op de Centurion 7/1
Victory!
Sand River
Centurion Mk. 7/1
Experience received:4.272 ( x2) 79.704
Battle achievements High Caliber, Master Gunner, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Repairs: -12 273
Ammunition: -23 800
Total: 43 631 WN8: 11 750 (100)
Total damage: 5600

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Heel erg lekkere match van Riegah in de Cromwell :)

Victory!
Live Oaks
AMX 13 90
Experience received:4.518 ( x2)
Battle achievements Mastery Badge: "Ace Tanker"

WN8: 9.286
Dmg: 2.883
4 kills

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2QAFgWc894d4km3y96IqgR23/thumb.jpg

Eindelijk de Ace op de 13 90 :D *O*

Spotte in het begin een WTF E 100, wordt ie 5 sec daarna ge one shot door een arty, lol. Dat was gelijk al 2K assisting dmg :) Verder met nog 5 sec cap van de enemy te gaan onze basis gespot, waardoor onze arty en een deathstar konden decappen = nog veel meer assisting dmg _/-\o_

Erg spannend potje, zat na afloop al te hopen op een Ace en heb hem eindelijk binnen!

• Appie Heijn
Ik zit eraan te denken om mijn Foch155 te verkopen, heb niet heel veel lol meer in dat ding. Vooral de reload is te lang voor mij.

Ik heb de AMX50B geunlocked.

Zal ik de Foch155 omruilen voor de AMX of is dat het niet waard? Wellicht beter de opvolger van de RHM kopen? Deze heb ik ook unlocked.

Persoonlijk zou ik nooit T10's verkopen, maar dat is mijn mening. Wil je het toch doorzetten dan is de 50B natuurlijk een prima keus, zeker sinds zijn recente buff. Maar de WT auf PZ IV is ook zeker een heerlijke tank om te spelen. Op deze tank heb ik een zeer hoge average damage gehaald, alleen de E-100 en de JPZ E-100 zitten hoger. En dat terwijl de WT IV een tier9 tank is :)

[ Voor 5% gewijzigd door Mr_Size op 17-09-2014 16:31 ]

• Appie Heijn
Ja mbt verkopen van tier X zit ik ook een beetje, speel dat ding alleen nooit omdat ik er weinig aan vindt.

Ben echt van de stationary td's naar snelle mediums overgegaan.
Eerst was de Ferdi mijn favo tank nu de Leopard 1

• dynosu

dynosu

Orly ?

ik verkoop ook nooit tier 10 tanks. Zelfs al speel ik er niet op, verkoop ik em niet :)

• Appie Heijn
Mss dan toch maar even wachten, mijn WN8 en winrate schiet als een rakket omhoog de afgelopen week, credits komen maar langzaam aan mee, wss vanwege de hoge tiers welke ik het liefst speel.

Ik zou de Foch 155 lekker houden, wie weet krijg je er binnenkort weer zin in :)
Daarnaast is de Foch 155 nog altijd een vrij fijne TD volgens mij, ik kan in ieder geval niet wachten tot ik hem dan eindelijk geunlocked hebt*.

*: moet ik alleen wel meer mijn Foch spelen want ik sta al weken op de 180k teller.

• Riegah
Appie Heijn schreef op woensdag 17 september 2014 @ 16:25:
Ik zit eraan te denken om mijn Foch155 te verkopen, heb niet heel veel lol meer in dat ding. Vooral de reload is te lang voor mij.

Ik heb de AMX50B geunlocked.

Zal ik de Foch155 omruilen voor de AMX of is dat het niet waard? Wellicht beter de opvolger van de RHM kopen? Deze heb ik ook unlocked.
Even ervanuitgaande dat je lijnen grind om de T10 te krijgen, dan maakt dat de keuze voor de Waffentrager-lijn een bijzondere als de lange reload van de Foch je tegenstaat. WT E100 is daarnaast ook geen leuke tank om te spelen omdat je niet zoveel ruimte of gelegenheid hebt om je ding te doen. Dat verplicht snipen van afstand vind ik een speelstijl van niks.

Als het puur om leuke tanks spelen gaat, dan zou je met de T9 van die lijn inderdaad nog wel lol beleven. Ik zou zelf gewoon blijven sparen voor de 50B.
Ik heb mijn ace tanker potje van vanmiddag met de 13 90 maar meteen ff op YT gezet :)

• Appie Heijn
@Riegah,
De Waffentrager is ook niet mijn doel idd, unlocked that's it. Het ging mij meer om de RHM, heerlijke TD, deze gaat dan ook niet weg.

Zelfde als met Duitse arty lijn, GWP heb ik alleen nog terwijl ik de tier 10 al geunlocked heb. Heb de OBJ212 en er is maar weinig welke die overtreft.

Verder heb ik de E100 en IS7 als heavy top's, een AMX50B zou een leuke extra zijn qua speelstijl, dus maar even verder credit grinden.

Als TD's heb ik de OBJ268 en de JagdE100 al dus op zich is de Foch155 wel leuk om op meerder punten inzetbaar te zijn.

• Kepro
Nog 50K exp tot de E50M maar waar haal ik al dat geld vandaan. :9 denk dat ik daarna de grind naar de IS7 maar doorzet.

Gewoon omdat ik een T10 heavy wil hebben. :P

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Today is not a good day...

Zojuist in een TierX match. Winkans 46%, de stand is 3 - 3. Geen vuiltje aan de lucht. Zegt onze Unicum T-62A ineens: "I give up" en verdrinkt zichzelf...

WTF, The1stDutch.Je bent een f^$%^* loser.

• Appie Heijn
Vandaag topdag 74% winrate op 30 potjes 2800 WN8 ;)

• p0st
Mr_Size schreef op woensdag 17 september 2014 @ 18:30:
Ik heb mijn ace tanker potje van vanmiddag met de 13 90 maar meteen ff op YT gezet :)

[video]
Super nice! En vanavond een Stronk Pluton erachteraan met 10 van de 11 wins :9

• SerpentNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-03 00:39
Heb je de vorige dag nog prut potjes en dan wisselt dat weer af met dit, nu maar hopen dat ik dit vast hou ^^

WN8: 3 101 (99) Avg.Tier: 8.8
Battles: 4/5 80.00%
Pagina: 1 ... 12 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.