Gratz met de niewe tank.psychoclown schreef op maandag 15 september 2014 @ 14:35:
Mijn WR op de tier 10's is op alle tanks niet even hoog, zeker niet in vergelijking met sommige andere tiers maar het is lang niet slecht.
[list=X]• TD - 1x tier X TD: 66,7%
• Heavies - 7x tier X Heavy: 64.87%
• Mediums - 5x tier X Medium: 69.14%
De TDs is een kleine sample dus daar kan ik niet zoveel over zeggen. Daarentegen doe ik het gemiddeld beter op de mediums dan de heavies. Dat komt mede doordat ik een aantal heavies al vanaf de start bezit en mediums later gestart ben. De oudere tanks doen het qua gemiddelde stats slechter dan de latere tier Xs zoals de IS7. Wat wel goed te zien is dat ik met mobiel(ere) tanks meer invloed kan uitoefenen dat ik ook daadwerkelijk meer win.
Ik speel liever mediums dan heavies, alleen kan ik als top tier medium de battle niet dragen. Speel bijna altijd solo en mis de skill om echt te dragen. Op tier 8 en 9 doe ik het trouwens over het algemeen een stuk beter.
Volgens mij hangt het er vanaf welke modules je geresearched hebt, iets van in de trend als de top turret of gun hebt unlocked unlock je de beide tanks. Het levert je in iedergeval weinig op als je hem nu al zou kopen.tobitronics schreef op maandag 15 september 2014 @ 15:14:
Even snel technisch vraagje tussendoor:
Ik heb nu (in patch 9.2, niet de testserver) de KV-1S (welke dus KV-85 gaat worden) geresearched maar niet gekocht. Als dan de patch komt, wordt mijn geresearchde KV-1S een tier 5 KV-1S of wordt ie de KV-85?
Shuttle st20g5