[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 44 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 16 Laatste
Acties:
  • 42.459 views

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 20:09
Als ik een heavy tier 10 niet leuk is, verkoop ik hem gewoon. Kan de creds wel beter gebruiken.
Alleen.... moet ik natuurlijk wel die uk tier 10 heavy terug kopen als vervangen wordt door de chieftain.

Shuttle st20g5

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 16:39
Pff waar ligt die Ace op de Leopard 1?
5k Damage gedaan
1,5k Spotting
Bijna geen schade en gewonnen.
Krijg ik een level 3 medaile voor :(

Tijdje terug de level 1 al gehaald maar kan mij niet herinneren dat dat echt een super pot was.

[ Voor 25% gewijzigd door Appie Heijn op 18-09-2014 01:37 ]

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Met het huidige event worden er veel meer mediums gespeeld. De gemiddelden zullen nu een stuk hoger liggen dan normaal.

Gisteren was trouwens een ramp. Met moeite 48% kunnen winnen. Begon meteen met een game waar onze top tier unicum blind naar voren rijdt een keer schiet en helemaal verrot werd geschoten. Hij had waarschijnlijk geen zin in een 40% game. En een tweede hoogtepunt was de game waar in een gast onze eigen arty afschoot x3. Dan speel je 12 tegen 16, geen schijn van kans. En de game waar in vier van onze tanks nooit van de start plaats zijn afgekomen. Heb ook nog nooit zoveel mensen zichzelf zien verdrinken, geweldige avond. :(

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-08 00:42
Om ook maar eventjes een keertje op te scheppen... :+ :D

Gisteren een aantal potjes gespeeld:
6/7 gewonnen. Waarvan de 6 wins achter elkaar.
Ik wist niet wat mij overkwam! :o :*)
Bij alle potjes ook nog allemaal mastery badges. Meeste 2nd class. 1 first class. Helaas nog steeds geen mastery badge op de Black Prince. Die ligt echt verdomd hoog! Maar vind het zonde op met premium te schieten om hem een keer te halen. Moet toch zonder kunnen? :9

De opvolger van de Black Prince komt steeds dichterbij! :9~

Met dank aan jullie tips gaat het met de Black Prince echt stukken beter! Erg bedankt! O+

[ Voor 28% gewijzigd door Kliko op 18-09-2014 08:45 ]

• Kliko
Ryack schreef op donderdag 18 september 2014 @ 08:41:
[...]
Heb ook nog nooit zoveel mensen zichzelf zien verdrinken, geweldige avond. :(
Misschien dat ik er te weinig op let, of dat het alleen op de hogere tiers gebeurt... Maar ik zie nooit echt mensen zichzelf met opzet verdrinken... :X
Ik zat een poosje terug met ETitus te praten over beter worden in WoT. ETitus gaf toen aan dat hij weet dat hij dingen fout doet, maar dat hij niet altijd precies weet wát hij fout doet. Ik heb toen aangeboden om commentaar op een replay van hem te geven en te vertellen wat hij fout deed en wat ik zou doen in zo'n potje. En omdat ik zo'n aardig persoon ben heb ik het opgenomen en op Youtube gezet. :+

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=swc9S5pXVGE]Ik hoop dat mensen er wat van kunnen hebben leren. :)

Als er hier nog meer mensen zijn die replays hebben waarvan ze denken: "Ik deed wat fout, maar ik weet niet wat.", dan kan ik daar ook wel commentaar op geven. Let er wel op dat ik totaal niets heb aan potjes waar je in de eerste drie seconden aan puin wordt geschoten, of potjes die je met twee vingers in de neus gewonnen hebt.

Voor de mensen die betwijfelen of ik wel 'bevoegd' ben om dit soort filmpjes te maken, mijn stats:
Afbeeldingslocatie: http://wotlabs.net/sig_dark/eu/usertmp/signature.png

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-09 09:51

Fordox

00101010

Pffft je stats komen doordat je gold schiet!!!11!!1!oneone!

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

psychoclown schreef op woensdag 17 september 2014 @ 16:11:
Heel erg lekkere match van Riegah in de Cromwell :)

[video]
Troill well with your Cromwell :)

Ik zou preferen om niet "Gold" te gebruiken maar "Premium" shell/round.
Edmin schreef op woensdag 17 september 2014 @ 19:10:
Today is not a good day...

Zojuist in een TierX match. Winkans 46%, de stand is 3 - 3. Geen vuiltje aan de lucht. Zegt onze Unicum T-62A ineens: "I give up" en verdrinkt zichzelf...

WTF, The1stDutch.Je bent een f^$%^* loser.
Report gedaan?

[ Voor 34% gewijzigd door PcDealer op 18-09-2014 09:36 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Volgens mij gebruik ik ze ook nog wel eens door elkaar, Premium round is inderdaad wel een betere term :)
Fordox schreef op donderdag 18 september 2014 @ 09:20:
Pffft je stats komen doordat je gold schiet!!!11!!1!oneone!
Dat kreeg ik van de week ook nog om mijn oren.. 8)7

[ Voor 52% gewijzigd door psychoclown op 18-09-2014 09:42 ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• Appie Heijn
Appie Heijn schreef op woensdag 17 september 2014 @ 18:46:
@Riegah,
De Waffentrager is ook niet mijn doel idd, unlocked that's it. Het ging mij meer om de RHM, heerlijke TD, deze gaat dan ook niet weg.
Victory!
Fjords
Rhm.-Borsig Waffenträger
Experience received:4.772 ( x2) 68.028
Battle achievements Top Gun, High Caliber, Radley-Walters's Medal, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Repairs: -9 175
Ammunition: -28 860
Total: 29 993 WN8: 7 465 (100)

Daarom >:)

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 15:00
psychoclown schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 20:49:
[...]

Voor wat betreft je equipment zou ik altijd Vstab verkiezen voor GDL tenzij het beter is beide mee te nemen. Dat laatste zou ik je dan ook adviseren om te proberen. Vstab, Rammer en GDL zodat je je grootste nadelen zoveel mogelijk beperkt en nog beter kunt zijn in waar de tank goed in is.
Gister ff geprobeerd en lijkt inderdaad net ff wat beter te werken. tx for the tip! :)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09 15:10
psychoclown schreef op donderdag 18 september 2014 @ 09:41:
Volgens mij gebruik ik ze ook nog wel eens door elkaar, Premium round is inderdaad wel een betere term :)

[...]

Dat kreeg ik van de week ook nog om mijn oren.. 8)7
Naja ergens is de redenering wel logisch natuurlijk :)
Als dezelfde speler exact hetzelfde potjes peelt met 100% premium shells i.p.v. reguliere shells dan is je pen/damage/splash hoger, dus je kans om te bouncen minder groot en om meer damage te doen groter. Meer damage == hogere WN8 :9
Natuurlijk schiet een goede speler 'verstandig' premium, omdat hij weet hoeveel kans hij heeft welke tank op welke afstand met welke gun te kunnen pennen. Ik probeer dit ook steeds beter onder de knie te krijgen, maar je houdt inderdaad dat mensen "gold spam noob omgwtfbbq" in de chat roepen :+

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Ja er is wat voor te zeggen maar als je een dikke knuppel bent met 0,0 strategisch inzicht etc. dan kun je wel lekker damage horken met premium shells maar iemand die wel strategisch inzicht heeft zal juist het ook optimaal kunnen inzetten.

• ChojinZ
  • Laatst online: 15-09 15:00
p0st schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:07:
[...]

Ik probeer dit ook steeds beter onder de knie te krijgen, maar je houdt inderdaad dat mensen "gold spam noob omgwtfbbq" in de chat roepen :+
Nog leuker: Mensen die je voor goldnoob uitschelden terwijl je gewoon met standaard ammo schiet. :X Zorgt altijd voor een leuk feestje in de chat!

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• p0st
ChojinZ schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:24:
[...]

Nog leuker: Mensen die je voor goldnoob uitschelden terwijl je gewoon met standaard ammo schiet. :X Zorgt altijd voor een leuk feestje in de chat!
Tsja, sommige mensen snappen niet dat APCR op hogere tiers standaard ammo is :9
Of vinden gewoon dat jij hun weakspots niet had mogen pennen, scrubs :*)

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Wordt de Jagdpanzer IV echt zo slecht gespeeld? Ik heb net de 2e Mark of Excellence gehaald door gemiddeld maar 6 schoten raak te schieten met de 8,8 cm.. Als ik wat agressiever speel is de 3e misschien wel mogelijk met die tank.

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

De eerst Mark of Excellence behaal je door gemiddeld beter te spelen dan 62,5% (weet het niet precies) van de spelers. Dus niet over 1 potje. Ik heb twee weken geleden mijn allereerste behaald op de Crusader ;)

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

En JP4 is niet bijzonder hoog qua damage, dus als je een beetje je best doet kan je vrij snel marks krijgen op dat apparaat ja.

• Ryack
PcDealer schreef op donderdag 18 september 2014 @ 13:27:
De eerst Mark of Excellence behaal je door gemiddeld beter te spelen dan 62,5% (weet het niet precies) van de spelers. Dus niet over 1 potje. Ik heb twee weken geleden mijn allereerste behaald op de Crusader ;)
Is er een handleiding die uitlegt hoe de mark of excellence precies werkt? Kun je ze ook weer kwijt raken bijvoorbeeld? Hoe veel matches moet je minimaal spelen? Ik kan maar weinig terug vinden.

Ik had afgelopen week bijna mijn eerste mark op de Centurion 7/1, zat op 60%. Toen ben ik als een pudding gaan spelen en is het percentage in elkaar gedonderd. zit nu op de 54% of zoiets.
Dan kom je een vuurrode tomaat tegen die dus zo'n mark heeft en dan vraag je je af hoe dat zit.

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Volgens mij heeft het met damage done-taken te maken

Stichting Hobbyserver

wsLy schreef op donderdag 18 september 2014 @ 14:35:
Volgens mij heeft het met damage done-taken te maken
Nope, damage done + damage assisted.

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-09 20:49

Rianata

Have you played Atari today?

Voor diegenen die de CW gift tank niet kennen, misgelopen zijn of hem gewoon wel eens in actie willen zien; hierbij een replay van mij van één van mijn eerste potjes in de T23E3.

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Oh Hell yes.

/laat

• Kliko
Ik vraag me alleen af hoeveel effect zo'n report nou heeft. Stel het is een incidentele actie van deze speler. Of hij doet het heel zelden, dan zal het weinig effect hebben denk ik. :X
Is er daarnaast ook een tegenmaatregel dat de reporter gestraft wordt als je te vaak onterecht reports geeft? :?

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Geen idee. Ik zie vaak genoeg mensen roepen: 'Report mkliko, he's a noob!', maar dat is inderdaad misbruik van het systeem. Als er echt iets is, report is sowieso. Gewoon in de hoop dat iemand serieus onderzocht wordt na een bepaald aantal reports.

• Fordox

Fordox

00101010

Als je meerdere 'non-positive' reports doet, gaat de geloofwaardigheid van je reports omlaag. Datzelfde geldt anders om wanneer je reports wél altijd kloppen, waardoor filteren wat makkelijker wordt door WG.

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Dan zou je dus op een lijst met betrouwbare reporters moeten komen... maar dat lijkt me wat vergezocht.

• ThomasG
  • Nu online
Ze kijken er gewoon naar door hoeveel spelers iemand gereport wordt. Als één iemand dat doet, gebeurd er vrij weinig. Als het halve team hem report daarentegen..

• Ryack
Dan gebeurd er nog vrij weinig. :)

Ik report team killers altijd. Dan bedoel ik niet als er per ongeluk iemand wordt afgeschoten door een team maat, maar de team kill in de start zone of vlak na de start waarbij de speler meteen blauw wordt. Ik heb nooit het gevoel gehad dat er ook maar iets gebeurd met de reports.

Verwijderd

Patch 0.9.2 is nu al anderhalve maand uit, en nog steeds zijn er spelers die niet weten dat de armourlayout van de VK 45.02 B veranderd is.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/eHS7J4z.jpg?1

Hoera, weeral gereport omdat ik een cheater zou zijn })

Uiteindelijk was het nog een nette pot :P

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/MINLMrY.jpg?1

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:41
User schreef op donderdag 18 september 2014 @ 09:04:
Ik zat een poosje terug met ETitus te praten over beter worden in WoT. ETitus gaf toen aan dat hij weet dat hij dingen fout doet, maar dat hij niet altijd precies weet wát hij fout doet. Ik heb toen aangeboden om commentaar op een replay van hem te geven en te vertellen wat hij fout deed en wat ik zou doen in zo'n potje. En omdat ik zo'n aardig persoon ben heb ik het opgenomen en op Youtube gezet. :+

[video]Ik hoop dat mensen er wat van kunnen hebben leren. :)

Als er hier nog meer mensen zijn die replays hebben waarvan ze denken: "Ik deed wat fout, maar ik weet niet wat.", dan kan ik daar ook wel commentaar op geven. Let er wel op dat ik totaal niets heb aan potjes waar je in de eerste drie seconden aan puin wordt geschoten, of potjes die je met twee vingers in de neus gewonnen hebt.

Voor de mensen die betwijfelen of ik wel 'bevoegd' ben om dit soort filmpjes te maken, mijn stats:
[afbeelding]
Leerzaam :Y

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

• SerpentNL
  • Laatst online: 21-03 00:39
User schreef op donderdag 18 september 2014 @ 09:04:

[video]Ik hoop dat mensen er wat van kunnen hebben leren. :)

[afbeelding]
Wat mij overigens ook erg opvalt is dat hij de sterke punten van de comet niet in zijn voordeel gebruikt, zoals een sterke turret en goede gun depression. Hij had sowieso naar die heuvels moeten gaan in het midden(ish) van de map.
Zelfde geldt voor toen hij tegen die pershing en comet aan het vechten was dat hij niet vooruit had moeten gaan die comet aanvallen maar beter achter die AMX had schuilen (hij ging al te ver maar dat zei User ook al :P).

Ook nog een tip voor User, zou jij je geluid van je stem iets harder kunnen zetten? Ik moest mijn geluid best wel hoog zetter tov wat die normaal staat. Ook denk ik dat het handiger zou zijn als je de replay eerst even door neemt en dan pas feedback er op levert, want ik vond het nu wat hakkelig zo af en toe. Plus je mening over zijn speelstijl is dan wat beter gefundeerd.
SerpentNL schreef op donderdag 18 september 2014 @ 19:14:
Ook nog een tip voor User, zou jij je geluid van je stem iets harder kunnen zetten? Ik moest mijn geluid best wel hoog zetter tov wat die normaal staat. Ook denk ik dat het handiger zou zijn als je de replay eerst even door neemt en dan pas feedback er op levert, want ik vond het nu wat hakkelig zo af en toe. Plus je mening over zijn speelstijl is dan wat beter gefundeerd.
Klopt, maar daar kwam ik pas achter toen ik het filmpje al geupload had.

Ik zit nog even te denken wat ik doe, nu kan ik echt vertellen wat ik op die momenten zou doen, omdat ik niet weet wat er gaat gebeuren. Als ik eerst de replay kijk en dan pas commentaar geef is het mogelijk dat ik tips aan de hand van wat er gaat gebeuren, en dat schiet niet echt op.

En, het was de eerste keer dat ik op deze manier een filmpje maakte. :P

Maareh, er is niemand die een replay voor me heeft? Commentaar geven op replays van mezelf heeft imo vrij weinig nut. Wat voor mij niet meer dan logisch is, kan voor een 'gewone' speler wel een 'geavanceerde' taktiek zijn.

Dus mensen, komop met die replays. :P

• Kepro
User schreef op donderdag 18 september 2014 @ 19:23:
[...]
Klopt, maar daar kwam ik pas achter toen ik het filmpje al geupload had.

Ik zit nog even te denken wat ik doe, nu kan ik echt vertellen wat ik op die momenten zou doen, omdat ik niet weet wat er gaat gebeuren. Als ik eerst de replay kijk en dan pas commentaar geef is het mogelijk dat ik tips aan de hand van wat er gaat gebeuren, en dat schiet niet echt op.

Maareh, er is niemand die een replay voor me heeft? Commentaar geven op replays van mezelf heeft imo vrij weinig nut. Wat voor mij niet meer dan logisch is, kan voor een 'gewone' speler wel een 'geavanceerde' taktiek zijn.

Dus mensen, komop met die replays. :P
Moet ik iets downloaden om een replay te downloaden? Lekkere noob vraag dit. :9

• Knowuse
Researched:Object 430 researched.
Undistributed experience spent: 260000 
Free Experience spent: 0 *O*

Fijn de Object 430 unlocked, nu nog even wat credits verdienen en dan zaterdag met korting kopen :)

Shuttle st20g5

Kepro schreef op donderdag 18 september 2014 @ 20:47:
Nope, download een replay van een site als wotreplays.com. Vervolgens dubbel klik je op het gedownloade bestandje en dan start automatisch je wot client op, net alsof je zelf ingame bent :)

of idd als je je eigen replays wil inzien wat User zegt 8)

[ Voor 7% gewijzigd door Mr_Size op 18-09-2014 20:55 ]

Kepro schreef op donderdag 18 september 2014 @ 20:47:
[...]

Nope, ergens in de WoT client kan je de optie aanzetten dat replays opgenomen worden. Die replays komen in de 'replays' map in de World of Tanks hoofdmap. Om ze te bekijken moet je de gewone client afsluiten en gewoon dubbelklik op het replay bestand te doen. Enjoy. :)

• Kepro
Bedankt heren!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
User, ik heb wel wat chaffee, type64 en t49 replays... Wil je ze hebben?
Vorst8 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 21:13:
User, ik heb wel wat chaffee, type64 en t49 replays... Wil je ze hebben?
Ik heb zo'n vermoeden dat jouw replays niet aan mijn eisen voldoen. :+

• SerpentNL
User schreef op donderdag 18 september 2014 @ 19:23:
[...]

Dat zag ik :), daarom dacht ik dat wat feedback wel nuttig kon zijn. O-)
Maar je zou het dan zo kunnen doen als QB het doet met zijn replays die hij krijgt van zn subs, hij bekijkt ze van te voren en geeft er vervolgens ook een verhaaltje/feedback bij.

Anders wil ik jou ook wel een aantal replays sturen, denk alleen niet dat ik aan de vereisten voldoe :P. Maar wat feedback op m'n eigen speelstijl kan nooit kwaad.

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
User schreef op donderdag 18 september 2014 @ 21:14:
[...]

[...]
Ik heb zo'n vermoeden dat jouw replays niet aan mijn eisen voldoen. :+
heb anders ook nog wel een pz2j of hellcat replay
SerpentNL schreef op donderdag 18 september 2014 @ 22:14:
[...]

Dat zag ik :), daarom dacht ik dat wat feedback wel nuttig kon zijn. O-)
Maar je zou het dan zo kunnen doen als QB het doet met zijn replays die hij krijgt van zn subs, hij bekijkt ze van te voren en geeft er vervolgens ook een verhaaltje/feedback bij.

Anders wil ik jou ook wel een aantal replays sturen, denk alleen niet dat ik aan de vereisten voldoe :P. Maar wat feedback op m'n eigen speelstijl kan nooit kwaad.
En natuurlijk ook bedankt voor de feedback. :)

QB z'n video's kijk ik persoonlijk niet graag. Het doet mij soms allemaal een beetje te nep aan. Geforceerd lachen en dat soort dingen.

Het zal mij persoonlijk een zorg zijn dat iemand een enorm hoge roll heeft of een gigantische lucky bounce. Gameplay-wise kan ik er niets mee.

Naja, stuur maar! Je zal dan de enige zijn, naast ETitus, die mij een replay heeft gegeven. :+ Correctie, ik kreeg net een PM. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
Ryack schreef op donderdag 18 september 2014 @ 16:50:
Dan gebeurd er nog vrij weinig. :)

Ik report team killers altijd. Dan bedoel ik niet als er per ongeluk iemand wordt afgeschoten door een team maat, maar de team kill in de start zone of vlak na de start waarbij de speler meteen blauw wordt. Ik heb nooit het gevoel gehad dat er ook maar iets gebeurd met de reports.
Dan klopt je gevoel niet helemaal. O-) Ooit een keertje een lan-party bij mij thuis gehad met een paar maten. Hele avond en nacht WoT gespeeld. Met de nodige biertjes en andere drank erbij, plus een hoop geouwehoer. Dus ik schiet een keer voor de lol mn platoonmaat dood. En toen was ik 2 uur gebanned. :9

Sowieso goede tip: Don't drink and tank! Erg slecht voor je stats :P
Ik zie vaak genoeg mensen roepen: 'Report mkliko, he's a noob!', maar dat is inderdaad misbruik van het systeem.
Haha, helaas was die nickname al bezet... :9 Klikotank is mijn WoT-nickname. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Na flinke frustratie met de MM die mijn crusader kreeg (elke pot tier 9 met een kansloos team) de jagdpanther weer eens uit de mottenballen gehaald en ga ik eens met die grind spelen.

Als ik em afmaak zou ik voor de jagdpanther 2 gaan, de snelheid heb je denk ik meer aan dan de armor van de ferdinand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blade_Reaver
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-02 15:18
User schreef op donderdag 18 september 2014 @ 22:24:
Naja, stuur maar! Je zal dan de enige zijn, naast ETitus, die mij een replay heeft gegeven. :+ Correctie, ik kreeg net een PM. :+
Ik heb dagelijks wel een potje dat ik denk het wel oke te doen, maar dan pakt het uiteindelijk niet goed uit...ik zoek wel een paar replays uit en stuur die vandaag of morgen naar je op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
User schreef op donderdag 18 september 2014 @ 22:24:
[...]
En natuurlijk ook bedankt voor de feedback. :)

QB z'n video's kijk ik persoonlijk niet graag. Het doet mij soms allemaal een beetje te nep aan. Geforceerd lachen en dat soort dingen.

Het zal mij persoonlijk een zorg zijn dat iemand een enorm hoge roll heeft of een gigantische lucky bounce. Gameplay-wise kan ik er niets mee.

Ben het wel met je eens over QB. Wat ie op YouTube gooit komt vrij geforceerd over. Z'n stream vind ik wel okay. Hij legt meer uit dan bijv. Circon, zoals z'n reflecties na ieder potje. Al heb ik het idee bij Circon dat die veel meer lol heeft met spelen.

Kan ook wel 's kijken of ik een replay voor je heb. Gisteren was het alles of niets. Of het was een lekkere pot, of het was compleet kansloos. Lijkt me dat je daar weinig mee kunt. Of is het voor jou juist interessant om een pot te pakken waarin ik denk lekker te spelen? (keyword: denk) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
Even heel wat anders... Ik heb mijn crew op de T-29 bijna op 100% en kunnen ze hun eerste skill gaan trainen.
Wat raden jullie aan? Heb op internet rondgesnuffeld, maar lees veel verschillende taktieken.
Daarnaast wordt er veel geadviseerd om te hertrainen naar BIA. Maar hoe doe je dat precies? :? En kost dat veel credits of ben je sowieso gold kwijt?

Daarnaast, wat raden jullie aan qua equipment?
Ik zat te denken aan high caliber rammer en vents... Wat zou de derde optie kunnen zijn? Of wat zou sowieso een beter setup zijn? :)

FYI: Mijn T-29 heeft inmiddels elite-status bereikt. :*) (Heb destijds de crew van de 29 doorgezet naar de 32)
Maar ik had het geld om de 32 zo te kunnen kopen, en ik vind de T-29 een erg leuke tank om te spelen, dus heb ik em gehouden. Maar nu wil ik wel een brute setup erop gaan gooien en echt ervan gaan genieten. 8) :D

[ Voor 3% gewijzigd door Kliko op 19-09-2014 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-09 12:12
Laat BIA eerst maar zitten want daarvoor moet je minimaal met je derde skill bezig gaan. BIA heeft als nadeel dat elk crewlid deze moet hebben, en er zijn wel betere individuele skills eerst te trainen.

Commander wil je sowieso Sixth Sense op. Omdat het een heavy is, zou ik alle andere crewleden trainen in Repairs: Je zal veel inkomend vuur krijgen, vaak getracked worden en hoe langer je getracked bent, hoe gevaarlijker het is. Zonder repairs sta je zo 10 secondes te wachten op je tracks, dat is genoeg tijd voor veel tanks om je te permatracken.

Equipment zou ik in ieder geval Vert.stabs en de Large Gun Rammer gebruiken, en ik heb heb de laatste potjes er eens optics opgezet. T29 is typisch zo'n tank waar je nog wel eens in je eentje overblijft, dan is een beetje extra viewrange erg welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
Thanks! Ga ik zeker eens bekijken! _/-\o_ :*)
Riegah schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:46:
Laat BIA eerst maar zitten want daarvoor moet je minimaal met je derde skill bezig gaan. BIA heeft als nadeel dat elk crewlid deze moet hebben, en er zijn wel betere individuele skills eerst te trainen.

Commander wil je sowieso Sixth Sense op. Omdat het een heavy is, zou ik alle andere crewleden trainen in Repairs: Je zal veel inkomend vuur krijgen, vaak getracked worden en hoe langer je getracked bent, hoe gevaarlijker het is. Zonder repairs sta je zo 10 secondes te wachten op je tracks, dat is genoeg tijd voor veel tanks om je te permatracken.

Equipment zou ik in ieder geval Vert.stabs en de Large Gun Rammer gebruiken, en ik heb heb de laatste potjes er eens optics opgezet. T29 is typisch zo'n tank waar je nog wel eens in je eentje overblijft, dan is een beetje extra viewrange erg welkom.
Optics zat ik ook aan te denken als eventuele derde. Maar vert. stabs.? Is dat niet om rijdend beter te kunnen schieten? Dat zou ik eerder op een medium/light gooien. Maar misschien dat ik het verkeerd heb..? :X :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Ryack schreef op donderdag 18 september 2014 @ 14:33:
[...]
Is er een handleiding die uitlegt hoe de mark of excellence precies werkt? Kun je ze ook weer kwijt raken bijvoorbeeld? Hoe veel matches moet je minimaal spelen? Ik kan maar weinig terug vinden.
Geen idee, geen zin om te zoeken.
Edmin schreef op donderdag 18 september 2014 @ 16:16:
Geen idee. Ik zie vaak genoeg mensen roepen: 'Report mkliko, he's a noob!', maar dat is inderdaad misbruik van het systeem. Als er echt iets is, report is sowieso. Gewoon in de hoop dat iemand serieus onderzocht wordt na een bepaald aantal reports.
Ik vraag altijd waarom, maar krijg daar 9 van de 10 keer geen response op => geen report dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Pff 2e potje van vandaag. Even mijn favo tank gedubbeld, de Leopard 1.

Victory!
Windstorm
Leopard 1
Experience received:3.354 ( x2) 73.098
Battle achievements Top Gun, High Caliber, Mastery Badge: "1st Class"

Repairs: -17 717
Ammunition: -25 200
Consumables: -3 000
Total: 27 181 WN8: 6 508 (100)

Volgens mij zat ik in de buurt van de ACE :)
7 Kills
5276 damage
1118 Base XP

De ACE ligt echt hoog, zal wel met de huidige missions van doen hebben. Heb niet het idee dat de Leo nou zo populair is, echter vindt ik hem persoonlijk een stuk beter dan de E50M, alleen dat keihard doodrammen mis ik, nu met safe stowage heb ik ook wat minder ammorackjes :)

[ Voor 26% gewijzigd door Appie Heijn op 19-09-2014 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mkliko schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:13:
Optics zat ik ook aan te denken als eventuele derde. Maar vert. stabs.? Is dat niet om rijdend beter te kunnen schieten? Dat zou ik eerder op een medium/light gooien. Maar misschien dat ik het verkeerd heb..? :X :?
Vert stab helpt de accuracy in zijn algemeenheid te verbeteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Rianata schreef op donderdag 18 september 2014 @ 15:38:
Voor diegenen die de CW gift tank niet kennen, misgelopen zijn of hem gewoon wel eens in actie willen zien; hierbij een replay van mij van één van mijn eerste potjes in de T23E3.

[video]
Weer heel leuk commentaar. Vlot gebabbeld, af en toe een grapje tussendoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Nu online
Mr_Size schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:51:
[...]

Vert stab helpt de accuracy in zijn algemeenheid te verbeteren :)
Inderdaad. Ik kom vaak spelers tegen die liever een Enhanced Gun Laying Drive nemen, maar ik zweer bij een Vertical Stabaliser. Een EGLD werkt namelijk enkel en alleen wanneer je hull volledig stil staat (en turret niet beweegt?). Een stabaliser werkt altijd, dus wanneer je stil gaat staan heb je al +20% extra accuracy dan wanneer je hem niet had. Je reticle is daardoor al kleiner, en kunt dan soms dus vrijwel meteen schieten. Daarnaast heb je bij een peek-a-boo, sidescrapen, etc. veel meer aan een stabaliser dan een EGLD. Ik heb wel eens om te proberen een EGLD op heavies genomen, maar dat heeft met een agressieve speelstijl vrijwel geen enkel voordeel. Ik heb maar een paar tanks met een EGLD, zoals de AMX 13 90.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

dynosu schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 08:54:
Na flinke frustratie met de MM die mijn crusader kreeg (elke pot tier 9 met een kansloos team) de jagdpanther weer eens uit de mottenballen gehaald en ga ik eens met die grind spelen.

Als ik em afmaak zou ik voor de jagdpanther 2 gaan, de snelheid heb je denk ik meer aan dan de armor van de ferdinand.
Ik zit bijna aan het einde van die grind. Toen ik de JP unlockte was het niet veel. Volgens mij is er een buff geweest ergens... of ik ben gewoon beter geworden :P Zit inderdaad ook aan de JPII te denken als volgende stap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

JP met 10.5 is een leuke combo, redelijk snel en genoeg damage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
ThomasG schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 13:20:
[...]
Inderdaad. Ik kom vaak spelers tegen die liever een Enhanced Gun Laying Drive nemen, maar ik zweer bij een Vertical Stabaliser. Een EGLD werkt namelijk enkel en alleen wanneer je hull volledig stil staat (en turret niet beweegt?). Een stabaliser werkt altijd, dus wanneer je stil gaat staan heb je al +20% extra accuracy dan wanneer je hem niet had. Je reticle is daardoor al kleiner, en kunt dan soms dus vrijwel meteen schieten. Daarnaast heb je bij een peek-a-boo, sidescrapen, etc. veel meer aan een stabaliser dan een EGLD. Ik heb wel eens om te proberen een EGLD op heavies genomen, maar dat heeft met een agressieve speelstijl vrijwel geen enkel voordeel. Ik heb maar een paar tanks met een EGLD, zoals de AMX 13 90.
Klopt, er is ook een interessante discussie over gevoerd: http://forum.wotlabs.net/...pic/1542-vertstab-vs-gld/
VSTAB heeft meer nut dan een EGLD, en combinatie van beide is het beste uiteraard. Alleen jammer dat de VSTAB pas vanaf bepaalde combo van Tier/Klasse te gebruiken is :)
Oh en dit weekend is equipment sale, dus ideale tijdstip om wat EGLD's in te wisselen voor VSTAB's als je dat wilt gaan doen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
p0st schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 13:40:
[...]

Oh en dit weekend is equipment sale, dus ideale tijdstip om wat EGLD's in te wisselen voor VSTAB's als je dat wilt gaan doen :*)
Oeh nice, ik wilde nog Ventilation op m'n KV-1 hebben. Scheelt weer een paar ton credits. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
ThomasG schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 13:20:
[...]
Helder, bedankt voor je uitleg. _/-\o_ :)
p0st schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 13:40:
[...]

Klopt, er is ook een interessante discussie over gevoerd: http://forum.wotlabs.net/...pic/1542-vertstab-vs-gld/
VSTAB heeft meer nut dan een EGLD, en combinatie van beide is het beste uiteraard. Alleen jammer dat de VSTAB pas vanaf bepaalde combo van Tier/Klasse te gebruiken is :)
Goed om te weten. Misschien dat ik dan even equipment ga aanschaffen van het weekend! (als ik tijd kan vinden. weekendagenda zit al erg vol |:( )

[ Voor 28% gewijzigd door Kliko op 19-09-2014 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Voordat de JPII er was heb ik die lijn gedaan met de Ferdi en dat was toen echt een hele goede tank. Maar ik denk dat de Ferdi net als de JPE100, erg onder het premium ammo voor silver geleden heeft.

Heb me gisteren niet kunnen inhouden en voordat de tier 10's in de aanbieding komen toch al de Object 430 gekocht :$

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
Knowuse schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 14:13:
Voordat de JPII er was heb ik die lijn gedaan met de Ferdi en dat was toen echt een hele goede tank. Maar ik denk dat de Ferdi net als de JPE100, erg onder het premium ammo voor silver geleden heeft.

Heb me gisteren niet kunnen inhouden en voordat de tier 10's in de aanbieding komen toch al de Object 430 gekocht :$
Toch zonde van die 900.000 credits die je daarmee weggegooid hebt }:O :9
Ah well, ik heb zelf ook de Object 704 en M103 gekocht vorige week dus ik mag niets zeggen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dynosu schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 08:54:

Ik heb vroeger de ferdinand gekocht, geragesold na 1 game, en de JP2 gekocht, en nooit spijt van gehad. Het enige voordeel dat de ferdi heeft, is de wijdere gun-arc, 50 hp meer en iets meer gun depression. In elk ander opzicht is de JP2 beter (zelfde gun met hogere RoF, veel mobieler, hulldown kan zelf een BL-10 de upper structure niet penetreren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerpentNL
Hoe is de mighty Jeageru eigenlijk? Heb hem unlocked maar zeer binnenkort heb ik ook andere T10s unlocked, is deze tank het wel waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

jeageru ? :/

bedoel je de jagdpretzel? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
SerpentNL schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 15:22:
Hoe is de mighty Jeageru eigenlijk? Heb hem unlocked maar zeer binnenkort heb ik ook andere T10s unlocked, is deze tank het wel waard?
Hmm niet om je te ontmoedigen, maar ik heb 'm verkocht :9
Leuk als je wat raakt en de kans krijgt, maar je kunt er geen consistente performance in aanhouden, ik in ieder geval niet met mijn semi-aggressieve speelstijl >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

dynosu schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 15:34:
jeageru ? :/

bedoel je de jagdpretzel? :P
Jeageru = Jingles' bijnaam aan de jpe100
Jagdpretzel = User's creatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fordox schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 16:22:
[...]

Jagdpretzel = User's creatie
Niet mijn creatie hoor. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerpentNL
p0st schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 16:00:
[...]

Hmm niet om je te ontmoedigen, maar ik heb 'm verkocht :9
Leuk als je wat raakt en de kans krijgt, maar je kunt er geen consistente performance in aanhouden, ik in ieder geval niet met mijn semi-aggressieve speelstijl >:)
Daar was ik al wel bang voor, ik speel zelf ook vrij agressief en was ook al bang dat hij tegen zou vallen. Dan maar voor die anderen :D (AMX50B en 1 van de 2 USSR T10 meds :D) = natuurlijk een veel betere keuze offcourse!

En over Jeageru of Jagdpretzel, ik vind Jeageru leuker. Klinkt beter, die andere is een beetje meh. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

ik vind jagdpretzel wel geinig klink dus vandaar :P

en euh, tis een monster als je een goed schot krijgt. Maar lastig om te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jagdpretzel is super grappig om te spelen, maar kan soms heel frustrerend zijn. Je hebt wel echt een team nodig dat voor je spot, want zelf zal je niet veel spotten zonder zelf gespot te worden. Maar als je de kans krijgt en je raakt een tank is het gewoon instant evil laugh bij mij >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerpentNL
Dat kan ik me voorstellen, beetje hetzelfde effect als bij de BL10 wanneer je die krijgt met de ISU. Misschien een tank voor later ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En het weekend is weer overduidelijk begonnen :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou voor mij niet :D

Wins/Battles: 9 (9) (100.0%)

Efficiency/WN8: 2 290 / 3 799

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16-09 20:38
Inderdaad merk het.

Maar ik kan aan mijn 2de skill beginnen op mijn t29. Ik heb nu full repair, maar zou ik op de commander sixth sence zetten en driver clutch breaking voor sneller draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, de Maus is unlocked, en mijn vloek is er nog altijd: op de laatste dag de zeer stabiele stats op de VK 45.02 B nog enorm doen kelderen, van 1255 avg exp naar 1233 xp, en alle andere stats ook redelijk wat :(

Nu volgt het dilemma, koop ik de Maus nu het minder gaat kosten (anders zou ik het zeker niet kopen), of ga ik het toch niet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Ik zou 6th pakken, draai is zeker voor dat lompe ding best te doen m.i.
Sterker nog ik zou Repair inruilen op de Commander voor 6th en dan Repair grinden.

[ Voor 37% gewijzigd door PcDealer op 19-09-2014 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 19:16:
Zo, de Maus is unlocked, en mijn vloek is er nog altijd: op de laatste dag de zeer stabiele stats op de VK 45.02 B nog enorm doen kelderen, van 1255 avg exp naar 1233 xp, en alle andere stats ook redelijk wat :(

Nu volgt het dilemma, koop ik de Maus nu het minder gaat kosten (anders zou ik het zeker niet kopen), of ga ik het toch niet kopen.
Met de intro van exp voor armor use gaat de Maus het weer wat beter doen maar zoals altijd blijft het geen carry tank. Dat was vroeger al niet zo en nu al helemaal niet (als je fatsoenlijk wilt winnen) en ik kan het weten met >700 battles op de teller.

-edit-
De losstreak gaat maar door, 4 potjes in de T23E3 geprobeerd met 3 ervan in een T7 platoon maar het mocht niet zo zijn.. Wel een erg leuke match voor mijn youtube die samen met een andere pot de gemiddelde WN8 over de 4 potjes naar meer dan 5200 tilde 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door psychoclown op 19-09-2014 22:49 ]

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 22:34

Nox

Noxiuz

Yay. Top gun en Ace in een tier 9 battle met de E25 *O*

Afbeeldingslocatie: https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/t31.0-8/10712574_715209775217228_920146819030582880_o.jpg

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

• Bo0bz
  • Laatst online: 11:37
Eindelijk genoeg XP om IS-8 te unlocken. Nu nog genoeg credits! Zal ik de IS-3 verkopen? Is toch weer 1.3mln credits

7360wp | 17*320 OZO | 6* 320 WNW | PVoutput | Loria 6008 | Fujitsu AGYG09LV | Gasloos sinds 10-07-2020

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Wil je de IS-3 blijven spelen of niet?

• Bo0bz
Speelt de IS-8 heel anders? Als ik het meer kan zien als een upgrade dan verkoop ik de IS-3 :)

7360wp | 17*320 OZO | 6* 320 WNW | PVoutput | Loria 6008 | Fujitsu AGYG09LV | Gasloos sinds 10-07-2020

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 06:14
Ik zou persoonlijk nooit de IS3 verkopen, het is gewoon een goede allround T8 heavy.
Ik vond persoonlijk de IS8 niet zo bijzonder, het is meer een zware medium. Je hebt weinig aan je armor, de top gun is wel goed. Bij dit soort keuzes kijk ik eerder naar de crews, om nu een T9 te gaan spelen met een nieuwe crew is over het algemeen niet echt leuk.

[ Voor 8% gewijzigd door GJP80 op 20-09-2014 09:58 ]

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

• Bo0bz
Lastige keuze! Ik ga denk ik mijn IS-3 verkopen en de IS-8 aanschaffen. Zo kan ik de crew meenemen en dan word dit mijn eerste T9

• Nukar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 15:08
of je koopt hem en zet alleen de crew over

"Today is the worst day since yesterday"

• Bo0bz
Nukar schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 10:05:
of je koopt hem en zet alleen de crew over
Dat is de beste optie maar dan zal ik lang moeten sparen. Juist nu is er 15% korting op de heavies

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15-09 13:22
Ik zou de IS-3 houden, van elite IS-3 naar stock IS-8 zal waarschijnlijk nogal een deceptie voor je zijn. Daarentegen is de IS-3 een goede allrounder op tier 8 die je imo nooit weg zou moeten doen.

Wot-stats

• Appie Heijn
En de IS3 is zon'n beetje de meest gebruikte tier VIII CW tank :)

[ Voor 5% gewijzigd door Appie Heijn op 20-09-2014 10:22 ]

• Bo0bz
Haha ik snap het al! Ik reserveer een extra plekje voor de IS-8 in de garage. Ik zal flink gaan sparen :)

• Nukar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 15:08
Bo0bz schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 10:10:
[...]

Dat is de beste optie maar dan zal ik lang moeten sparen. Juist nu is er 15% korting op de heavies
beetje doorgrinden ;)

"Today is the worst day since yesterday"

• Bo0bz
Ik zal zo eens wat redbull en snacks gaan halen :P

• Kepro
Alle T8+ tanks verkoop ik niet. Zelfs sommige T7 tanks niet.

• dynosu

dynosu

Orly ?

ìk verkoop tier 8 tanks soms wel, tier 9 tanks altijd, maar tier 10 tanks verkoop ik niet

ik hou tanks als ik ze lekker vind spelen of gewoon cool vind

• Gaius
  • Niet online
Wauw, 2e mastery badge. Dit keer op de KV-1. Incl. Steel Wall, High Caliber en Spartan. :D

Heerlijk potje op Himmelsdorf. "Vol" gas op de heuvel af. Tegen de tijd dat ik bij m'n team kwam stond de tegenpartij al in positie. Gewoon lekker aggressief gespeeld, geprobeerd te letten op m'n angling en gezien de ricochets en de bounces lukte dat wel aardig. Eerste keer dat ik 2k damage doe en de eerste keer dat de pot van mij afhangt en ik het niet verneuk. :P

• Bo0bz
Congrats! KV-1 blijft een leuke tank om in te spelen!

Een wat langere video dan gebruikelijk, featuring 2 verschillende GoT leden :)

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Bo0bz schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 09:58:
Speelt de IS-8 heel anders? Als ik het meer kan zien als een upgrade dan verkoop ik de IS-3 :)
Er is een testserver: http://worldoftanks.eu/en/content/docs/public-test-server/

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-09 20:49

Rianata

Have you played Atari today?

Optimaal gebruik maken van de kortingen op tier 9 & 10 (+ benodigde equipment):

Purchased: 'Lorraine 40 t' sucessfully purchased. Spent credits: 2.932.500.
Op naar de Batchat voor CW.
Purchased: 'E 50' sucessfully purchased. Spent credits: 2.932.500.
Purchased: 'FV4202' sucessfully purchased. Spent credits: 5.185.000.
Kom maar op met die nieuwe tier 10 UK medium en deze als tier 8 premium >:)
Purchased: 'AMX 50 B' sucessfully purchased. Spent credits: 5.185.000.
Toch weer anders dan de T57 Heavy, ook voor CW
Purchased: 'Jagdpanzer E 100' sucessfully purchased. Spent credits: 5.185.000.
Omdat hij zo leuk kan zijn (hoop ik :? ) ...

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Zo, jij had duidelijk credits over :) Ik koop dit weekend de IS8 die ik al een tijdje heb unlocked, maar dan is mijn geld ook meteen weer op.. Lorr 40t heb ik nog niet unlocked helaas, maar ook dat duurt niet zo lang meer.
Pagina: 1 ... 13 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.