[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 44 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 16 Laatste
Acties:
  • 42.471 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:13
Mr_Size schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 09:50:
[...]
Chillll, crew skill reset en retraining 50% off, daar zat ik op te wachten :D
Jup ik ook, zoals je je waarschijnlijk voor kunt stellen ;)

M103, Obj 416, 121, here I come :*)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Begrijpelijk idd :+

M103 zou ik prio aan geven, heerlijke tank! Wel gelijk de 1e 120mm gun erop zetten (aka free xp gebruiken), want met de 105 mm van de T29 en de T32 is de M103 niet speelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
De E5 staat al in de garage hoor, dus de 103 is al full-ops :D
Wil die tank gewoon hebben en spelen, lijkt me briljant :)
Voor de niet-begrjpenden: Ik ben overgestapt op een account van iemand die gestopt is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 02-04-2024

Bigsexy3

Planner

Afgelopen avond was het echt bagger zeg. Eerste 5 potjes verloren dankzij dat mijn team gewoon niks deed. Elke keer een man of 10 met een total dmg tussen de 0 en 200. Niet te filmen zeg. Daarna ff wezen platonen met een maat van me. Gelukkig ging het toen iets beter. Ben er wel betijds mee gestopt, want zelfs met een kazna platoon in ons team was het met heel veel moeite winnen.

De rest van de week ging juist zo perfect. Zal wel weer een straf van WG zijn... Paar dagen wereld potjes en dan moeten betalen met diep trieste potjes. Hopen dat het vanavond beter gaat. Denk dat ik ook wel ff op de GOT ts langs wip als ik de tijd ervoor krijg. Fijn weekend alvast iedereen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

p0st schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 10:34:
Voor de niet-begrjpenden: Ik ben overgestapt op een account van iemand die gestopt is
Overgestapt nog wel, heb jij ff mazzel. Meeste mensen met aardig wat tanks proberen hun acc te verkopen. Kreeg laasts nog een aanbieding van iemand die en acc met een Type 59 over had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
p0st schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 10:34:
Helemaal mooi dan :D Kun je me mooi helpen met de grind van de E-50 naar de E-50M ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Ik weet de laatste tijd niet met welke grind ik verder moet.
Heb in meerdere tanks plezier met spelen dus denk dat ik allen maar gewoon door speel tot volgende tank vrijgespeeld is en dan veel credits grinden.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
Bigsexy3 schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 10:37:
[...]
Overgestapt nog wel, heb jij ff mazzel. Meeste mensen met aardig wat tanks proberen hun acc te verkopen. Kreeg laasts nog een aanbieding van iemand die en acc met een Type 59 over had.
Jup, een clangenoot met 18 Tier X tanks (en Type 59) vond het wel welletjes, en bood zijn account aan ter overname, free of charge :> . Verkopen is overigens tegen de voorwaarden van WG, dus overkopen via eBay o.i.d. daar waag ik me niet aan. Ik heb besloten om dus op zijn account verder te spelen :)
Mr_Size schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 10:39:
[...]
Helemaal mooi dan :D Kun je me mooi helpen met de grind van de E-50 naar de E-50M ;)
Oh die E-50M, elke 7,9 seconden 400 damage met über-accuracy O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

p0st schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 10:52:
[...]

Jup, een clangenoot met 18 Tier X tanks (en Type 59) vond het wel welletjes, en bood zijn account aan ter overname, free of charge :> . Verkopen is overigens tegen de voorwaarden van WG, dus overkopen via eBay o.i.d. daar waag ik me niet aan. Ik heb besloten om dus op zijn account verder te spelen :)
Zo da's best nice om het maar te zeggen. Overigens bedoelde ik met verkopen via via, niet via een online site. Daar waag ik me ook niet aan. Sowieso het kopen van een acc ligt me niet. Maar zeg nooit nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:02
Mr_Size schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 10:39:
[...]

Ik moet nog 7000 ervaring voor de top gun(E50)

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien kom ik dit weekend er nog wel aan toe om mijn Cromwell grind af te maken, kan ik mooi de crew retrainen naar de Comet :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerpentNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-03 00:39
Wat vinden jullie eigenlijk van de Leopard 1?

Ik heb er nu iets van 250 battles in gespeeld en kennelijk ook iets van avg. 2.3k dmg ermee gedaan, maar momenteel heb ik niets anders dan prut games in dat ding en zit er ook erg over na te denken het te verkopen. Misschien dat ik er in de loop van de tijd een andere speelstijl in heb aangenomen die voor geen meter werkt.. Dus als er nog tips zijn, hoor ik het graag :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Pffffff...ragetime..
Paar potjes gespeeld maar zo erg heb ik de teams nog nooit gezien, vandaag bestaan ze uit keybordwarriors die denken dat je WoT moet spelen via tekstcommands en posties doorgeven of liever elkaar zwart maken.
Bot's, Campers, Lemmingtrains, blockers, suiciders..
Positieve dan wel vandaag is dat ik geen afk'ers heb gezien.. :+

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

ShockWave schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 15:14:
Pffffff...ragetime..
Paar potjes gespeeld maar zo erg heb ik de teams nog nooit gezien, vandaag bestaan ze uit keybordwarriors die denken dat je WoT moet spelen via tekstcommands en posties doorgeven of liever elkaar zwart maken.
Bot's, Campers, Lemmingtrains, blockers, suiciders..
Positieve dan wel vandaag is dat ik geen afk'ers heb gezien.. :+
Gisteren was niet anders bij mij hoor 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SerpentNL schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 14:47:

Ik heb er nu iets van 250 battles in gespeeld en kennelijk ook iets van avg. 2.3k dmg ermee gedaan, maar momenteel heb ik niets anders dan prut games in dat ding en zit er ook erg over na te denken het te verkopen. Misschien dat ik er in de loop van de tijd een andere speelstijl in heb aangenomen die voor geen meter werkt.. Dus als er nog tips zijn, hoor ik het graag :P.
Ik heb de tank zelf niet, maar heb wel een pro tip: Never ever in de frontlinie staan, deze tank heeft GEEN armor, maar wel een erg goede gun. Blijf dus zoveel mogelijk achterin staan om te snipen en ga pas in mid of end game wat agressiever spelen. Of speel in een wolfpack met meerdere mediums, dan kan je ook wel vanaf het begin wat verder naar voren.

Ik vind 2,3K avg trouwens helemaal niet slecht, dus volgens mij doe je het prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SerpentNL schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 14:47:

Van wat ik heb gehoord is het een erg fijne tier 10 medium die in vrijwel alle opzichten beter is dan de Leopard PTA. Dat heeft mij heel enthousiast gemaakt aangezien ik de PTA al onwijs goed vind (al heb ik er helaas wel iets te vaak zure potjes op gehad naar mijn mening.
Heb je mijn filmpjes van de PTA wel eens gezien? Kijk anders eens hoe ik die speel, ik doe gemiddeld 2600 damage op die tank met een average exp van >1100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Mr_Size schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 15:37:
[...]

Ik heb de tank zelf niet, maar heb wel een pro tip: Never ever in de frontlinie staan, deze tank heeft GEEN armor, maar wel een erg goede gun. Blijf dus zoveel mogelijk achterin staan om te snipen en ga pas in mid of end game wat agressiever spelen. Of speel in een wolfpack met meerdere mediums, dan kan je ook wel vanaf het begin wat verder naar voren.

Ik vind 2,3K avg trouwens helemaal niet slecht, dus volgens mij doe je het prima :)
Daarom ben ik voor de e50m line gegaan. Die kan je net wat agressiever spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerpentNL
Hmm.. Ja ik denk dat ik die Leopard dan ook iets te agressief speel, komt denk ik ook omdat die te snel is :P, beetje het Hellcat syndroom. En wat betreft die damage, ik ben nogal perfectionistisch en best wel gesteld op mn stats :P dus tja.. Kan mij nooit goed genoeg wezen, zeker als de recente potjes vaak rond de 1k zaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

grappige is, als ik me stats negeer gaat het vaak beter. Gewoon spelen, stats komen vanzelf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:08

Edmin

Crew Council

get on my horse!

solique schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 10:41:
Ik weet de laatste tijd niet met welke grind ik verder moet.
Heb in meerdere tanks plezier met spelen dus denk dat ik allen maar gewoon door speel tot volgende tank vrijgespeeld is en dan veel credits grinden.
Zeg, wil jij wel gewoon antwoorden als ik je in de in-game chat hallo zeg... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
Tijd om te stoppen, dit kan niet goed blijven gaan zo :9

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/WeTl7NP.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 00:00
p0st schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 18:11:
Tijd om te stoppen, dit kan niet goed blijven gaan zo :9

[afbeelding]
ja of er niks van zeggen en gewoon doorgaan natuurlijk.. ;)

heb ik altijd... merk ik op dat het goed gaat.. Bam volgende potje verlies je early game door iets stoms..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Kepro schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 12:30:
[...]

Ik moet nog 7000 ervaring voor de top gun(E50)
Top Gun is binnen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
En meteen tank Ace behaald met de E50 _/-\o_

• SerpentNL
dynosu schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 17:14:
grappige is, als ik me stats negeer gaat het vaak beter. Gewoon spelen, stats komen vanzelf wel.
Klopt, de rest van de games gingen ook goed. Vaak rond de 6k WN8 die ik dan krijg van die leuke 3k dmg type 59 games. _/-\o_

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 09:46
T49 is wel gaaf, net 3 kills gehaald met de stock gun, ik heb net de sterkste unlocked dus ik ben benieuwd hoe dat gaat komende dagen :)

Ik heb ook na een lange lange marteling in de AMX 38 en 40 eindelijk de ELC AMX te pakken, echt keivetttttt, supersnel, zelfde als de T49, vrij goedkope upgrades en een hele dikke eindgun. is wel tricky om te spelen maar als je achterlangs kan komen is het echt dikke fun.

Verder is de T1 Heavy echt zo'n onwijze k*t tank, stock ontzettend slecht en oertraag, de eerste engine upgrade kost 5300 xp wat bijna niet te doen is aangezien je stock geen hits maak.
Maarja ik heb de KV1 ook vervloekt toen die stock was.

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Elke tank is kut stock, zit nu in de ST-I, met de 122mm DT is die ook echt vloeken in de kerk. Maar wanneer je tegen 1 staat met de goede turret en goede gun dan rijd iedereen liever stukje om volgensmij.
Kepro schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 23:05:
En meteen tank Ace behaald met de E50 _/-\o_
Wow, dat doe je netjes! Ik heb nog steeds 'maar' een 2nd class, al flink wat potjes in de 4K damage gehaald, maar het was steeds maar goed voor 2nd class..

Maar lekker speelt dat he met die top gun, wat een verademing :)

In other news: GoT heeft 14 mensen in de top4000 gekregen (en die krijgen dus de reward tank T23E3 of 7000 gold als je die tank al hebt) tijdens het afgelopen CW event 'Twilight of the Gods' en daar ben ik als FC stiekem best een beetje trots op O+

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/QDXTcRmZKh2WTO8FITw2EPLf/thumb.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door Mr_Size op 13-09-2014 12:38 ]

• dutchassasin
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14-12-2020
Volgende week zijn de tier 9 en 10 tanks in de aanbieding als ftr gelijk heeft. Nu heb ik twee tier 9s unlocked namelijk de leopard pta en de amx 50 120. Ik heb beide getest op de testserver, ze zijn beide papier mache, goede gun en niet echt bepaald noobfriendly. Maar ik houd wel van een uitdaging. Echter heb ik maar genoeg creds om 1 te kopen, welke adviseren jullie mij?

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:18

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Noobfriendly tier IX only 2 come 2 mind, de E75 en de ST-I. De leopard Pta zou ik al zeker niet aanraden aan noobs. Sterke tank, maar veel mapkennis nodig om deze optimaal te spelen. Als ook engelengeduld met temspelers.

Als je moet kiezen, neem dan de 50 120. Die kan nog leuke games opleveren. Alleen die aimtime is om je kas op te vreten. Armor kan je nog wel eens verbazen. Had ik al gezegd dat bij 20% van alle hits je ammorack beschadigd raakt op de leopard pta. 20% is trouwens niet overdreven.

• SerpentNL
dutchassasin schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 14:03:
Volgende week zijn de tier 9 en 10 tanks in de aanbieding als ftr gelijk heeft. Nu heb ik twee tier 9s unlocked namelijk de leopard pta en de amx 50 120. Ik heb beide getest op de testserver, ze zijn beide papier mache, goede gun en niet echt bepaald noobfriendly. Maar ik houd wel van een uitdaging. Echter heb ik maar genoeg creds om 1 te kopen, welke adviseren jullie mij?
Eigenlijk zijn beide wel leuk.. Speelstijl is redelijk hetzelfde, alleen is de PTA ietjes flexiebeler omdat deze geen autoloader heeft en sneller is. En de 50120 is ook nog eens zo groot als een huis met baggere gun depression.
Dus ja.. Hangt een beetje af van je playstyle :P. Ik heb de AMX 50120 en had de Leo PTA het enige aan de PTA was ook de reload destijds, deze is nu omhoog geschroeft dus dat zit ook wel goed :P

• Kepro
Mr_Size schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 12:29:
[...]

Wow, dat doe je netjes! Ik heb nog steeds 'maar' een 2nd class, al flink wat potjes in de 4K damage gehaald, maar het was steeds maar goed voor 2nd class..

Maar lekker speelt dat he met die top gun, wat een verademing :)

In other news: GoT heeft 14 mensen in de top4000 gekregen (en die krijgen dus de reward tank T23E3 of 7000 gold als je die tank al hebt) tijdens het afgelopen CW event 'Twilight of the Gods' en daar ben ik als FC stiekem best een beetje trots op O+

[afbeelding]
Het word eigenlijk een hele andere tank. Je kan de tank meteen een stuk agressiever spelen, ben nu zo benieuwd naar de E50m :9~

Merk dat mijn niveau echt een heel stuk omhoog is gegaan sinds ik een medium tank speel. Heb er ook veel meer plezier in. :)

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:41

Rianata

Have you played Atari today?

SerpentNL schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 15:46:
[...]
Eigenlijk zijn beide wel leuk.. Speelstijl is redelijk hetzelfde, alleen is de PTA ietjes flexiebeler omdat deze geen autoloader heeft en sneller is. En de 50120 is ook nog eens zo groot als een huis met baggere gun depression.
En vergeet niet het ontbreken van gun elevation op de AMX 50 120!

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

• p0st
Mr_Size schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 12:29:
[...]

[afbeelding]
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

*voor elke winnaar een cheersmiley* :)F

• Joindry

Joindry

Rianata schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 16:08:
[...]

En vergeet niet het ontbreken van gun elevation op de AMX 50 120!
Idd de elevation is erger dan de depression. De ene is redelijk slecht de andere echt pijnlijk. Maar toch, wat noobs betreft is de leopard pta wel de laatste tank die ik zou aanraden als tier 9.

• Kepro
Gebruiken jullie een server side crossair? (voordeel/nadeel?) Zie dat ik dat kan selecteren in mijn OMC modpack.

• Rianata

Rianata

Kepro schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 21:29:
Gebruiken jullie een server side crossair? (voordeel/nadeel?) Zie dat ik dat kan selecteren in mijn OMC modpack.
Uiteindelijk nu twee weken aan het spelen met ss crosshair. Kost even gewenning, maar dan is het toch wel voordelig.

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

• Kepro
Rianata schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 21:30:
[...]

Uiteindelijk nu twee weken aan het spelen met ss crosshair. Kost even gewenning, maar dan is het toch wel voordelig.
Heb er nog niet mee gespeeld (ben aan het installeren) maar wat is het voordeel? Dat de ss crossair daadwerkelijk je aim punt is? (ipv je normale crossair)

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-09 16:58
Het is het punt waar de server (dus niet de client) denkt dat je aimt, dus ook waar je shell ongeveer heen gaat als je schiet (-RNG). Je hebt nog wel eens dat het aan serverzijde wat achterloopt op wat je op je beeldscherm ziet.

[ Voor 35% gewijzigd door Riegah op 13-09-2014 22:25 ]

• Joindry

Joindry

Ik gebruik em vooral om op de hoogte te zijn van SS lags. Bij mij staat ie altijd aan. Wanneer de SS crosshair de clientside crosshair ontmoet, time to fire. Ervoor schiet ik niet, ingezoomed of niet. Vooral handig bij het leaden op targets ook. Mij geeft het dus vooral extra info wat betreft de lag tussen client en server. Altijd aan is mijn advies.

• p0st
Joindry schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 23:02:
Ik gebruik em vooral om op de hoogte te zijn van SS lags. Bij mij staat ie altijd aan. Wanneer de SS crosshair de clientside crosshair ontmoet, time to fire. Ervoor schiet ik niet, ingezoomed of niet. Vooral handig bij het leaden op targets ook. Mij geeft het dus vooral extra info wat betreft de lag tussen client en server. Altijd aan is mijn advies.
Hmm ik vind het zelf vrij irritant om zo'n vaak schokkende aimcircle te zien (da's idd de lag) maar het voorkomt idd wel van die maffe schoten in een muur of waar je dan ook 1-2 sec eerder mikte.. Ik ga 'm ook maar eens aanzetten denk ik morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is echt een pay to win game geworden in de laatste 50 gevechten heb ik nu denk ik minimaal 250 gold rounds voorbij zien komen gezien de prijs wordt wg rijk maar met een lege sever. Zojuist zijn weer twee vrienden gestopt met spelen vanwege het goud probleem!

Nee geen gezeur at8 net 10 hits 8 goud en dan hebben we het nog niet over de missers. En het gebeurd nu ook al in Tier 2 gevechten ( nieuwe lijn opgestart) Zelfs al 5 maal arty met goud en een su 152 met goud. Niet leuk en ik weet dat er hier mensen zijn die alleen maar goud schieten, maar er moet echt wat aan gebeuren.

Het wordt hier erg stil in mijn clan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Verwijderd schreef op zondag 14 september 2014 @ 00:02:
Het is echt een pay to win game geworden in de laatste 50 gevechten heb ik nu denk ik minimaal 250 gold rounds voorbij zien komen gezien de prijs wordt wg rijk maar met een lege sever.
Je weet wel dat het geen echte gold shells zijn? Noem het premium shells, die zijn gewoon voor zilver te koop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat weet ik en de volgende battle 12 keer goud hit nice very nice.
KV1s en een m12

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2014 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15-09 13:22
Verwijderd schreef op zondag 14 september 2014 @ 00:09:
Dat weet ik en de volgende battle 12 keer goud hit nice very nice
Niemand houdt je tegen om ze zelf ook te laden. Overigens als je weet dat een tegenstander met gold schiet en jou reliable kan pennen gewoon niet in zijn vuur gaan staan maar een andere oplossing zoeken.

Wot-stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poderosoo schreef op zondag 14 september 2014 @ 00:12:
[...]

Niemand houdt je tegen om ze zelf ook te laden. Overigens als je weet dat een tegenstander met gold schiet en jou reliable kan pennen gewoon niet in zijn vuur gaan staan maar een andere oplossing zoeken.
Om de dooie dood nog niet! Geeft mij wel een reden om een hoop mensen voor Gold Noob uit te kunnen maken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Verwijderd schreef op zondag 14 september 2014 @ 00:15:
[...]
Om de dooie dood nog niet! Geeft mij wel een reden om een hoop mensen voor Gold Noob uit te kunnen maken :(
Nou, dat zal ze leren, die rakkers. Ik weet zeker dat ze dan stoppen met het gebruiken van premium ammo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
[...]

This makes me lol :P .. The best offense is defense, dus als mensen je met prem shells bestoken gewoon naar cover rijden en voorzichtig terugvechten, of in ieder geval relocaten zodat je verder kunt spelen.
Als mensen dat gaan roepen, blijf ik met opzet premium ammo schieten, gewoon om ze te narren :+
Ik schiet alleen prem als ik denk dat dat nodig is, gisteren nog in mijn Maus vs. 2 IS7's op Mines, dan ga ik niet blijven hopen dat ik een keer zijn onderplaat mag pennen, dan laad ik na 3 bounces premium shells en bye bye zwaai zwaai :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 15:37

themaxter

Bugged..

Met een maus is premium ook nog geen garantie dat je dan pent hoor :+

Zat gisteren samen met Nemean beiden in een maus op Lakeville, wij voor de gein door swamp gereden kwamen we een JP E100 en leopard 1 tegen die beiden constant met gold schoten, bounce bounce bounce :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Net toch ff een leuk potje gespeelt.

Ik heb hem geupload dus voor de mensen die hem willen zien:
http://wotreplays.com/sit...untain_pass-bigsexy3-is-7

Ken iemand mij vertellen hoe ik mijn eigen replays kan bekijken? Ik krijg het nog steeds niet voor elkaar. Als ik doe openen met, en dan wot launcher doet iej niks -_-

Tips altijd welkom :D. En kan je een replay direct uploaden naar YT of werkt dat weer niet zo makkelijk als ik hoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:35

wontcachme

You catch me? No you wont

[...]

Standaard antwoord van mij wanneer dat gebeurt: "Your crying is paying for my gold shells. Please cry some more :)"

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Bigsexy3 schreef op zondag 14 september 2014 @ 11:33:
Ken iemand mij vertellen hoe ik mijn eigen replays kan bekijken? Ik krijg het nog steeds niet voor elkaar. Als ik doe openen met, en dan wot launcher doet iej niks -_-

Tips altijd welkom :D. En kan je een replay direct uploaden naar YT of werkt dat weer niet zo makkelijk als ik hoop?
Je moet hem ook niet openen met de WOT launcher maar met WorldOfTanks.exe in (bijvoorbeeld) C:\Games\World_of_Tanks

Je kunt een replay niet direct uploaden naar Youtube, je zult een capture programma moeten gebruiken (bijv. Fraps, Action!) en die capture uploaden naar Youtube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
- premium FV4202 will be given out, but not for free, but as a mission reward (Evilly explains: “you unlock the FV4202, you complete the mission in it, you recieve a token, profit”)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchassasin
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14-12-2020
Na beide tanks uitgebreid getest te hebben op de testserver ga ik toch voor de amx 50 120. Met deze tank kan ik goed overweg en de autoloader is ook erg fijn met zijn 30seconde. De reload op de pta (10 seconde) is echt een moodkiller. Ik betrapte mijzelf elke keer toch op de gedachte "reload k@t ding reload!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
rgras schreef op zondag 14 september 2014 @ 12:45:
- premium FV4202 will be given out, but not for free, but as a mission reward (Evilly explains: “you unlock the FV4202, you complete the mission in it, you recieve a token, profit”)
Chill, hoef ik die gehele grind niet te doen.

Zijn er ergens statistieken/lijsten etc wat de competitieve tanks zijn in clanwars etc?

Ingeschreven voor GoT2 :) GoT1 is een toekomstplan.

Edit: Heb me eerst aangemeld om te registeren ipv aan te melden. :X kan iemand mijn account activeren zodat ik mezelf wel kan aanmelden. :9

- E-50 Ausf.M will not be removed from the game??

Is deze tank zo OP?

volgende keer graag geen 4 dubbele posts maken...

[ Voor 38% gewijzigd door BM op 14-09-2014 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
Kepro schreef op zondag 14 september 2014 @ 13:10:
Ingeschreven voor GoT2 :) GoT1 is een toekomstplan.

Edit: Heb me eerst aangemeld om te registeren ipv aan te melden. :X kan iemand mijn account activeren zodat ik mezelf wel kan aanmelden. :9
Je kunt hier een reactie neerplempen zonder account :) http://www.gatheringoftan...viewtopic.php?f=11&t=3160

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Kepro schreef op zondag 14 september 2014 @ 13:21:
- E-50 Ausf.M will not be removed from the game??

Is deze tank zo OP?
Nee, er wordt geklaagd dat het een tank is die door WG is verzonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Er bestaat zoiets als een 'Wijzig' knop bij je berichten, Kepro.

Weer een tier 9 unlocked, de WZ-111. Zal alleen geen prioriteit hebben, eerst de 50 120 kopen en naar de 50b toe grinden.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 15:53
Zeker tegenover een AT 8, of andere super armored tanks, dan gooi ik er ook een paar premium shells tegenaan, als het verschil groot genoeg is in penetration, kunt soms anders wel een halve match blijven schieten.

En ik koop ze idd altijd gewoon met zilver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Argh... Odem Mortis modpack is alweer aan het faalhazen. Over Target Markers zijn weer verrot. Damage panel ziet er niet uit... tijd voor een nieuw modpack :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
Edmin schreef op zondag 14 september 2014 @ 15:00:
Argh... Odem Mortis modpack is alweer aan het faalhazen. Over Target Markers zijn weer verrot. Damage panel ziet er niet uit... tijd voor een nieuw modpack :S
:w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

euh, het werkt voor mij prima. heb em gisteren nog gedraaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Het doet het wel... maar af en toe is in een potje de config ineens verrot.Een potje later staat alles weer zoals het hoort. Heb al twee reinstalls gedaan.

Jajaja.... :P

edit:
Zojuist in mijn T34-85 geoneshot door een KV-1S.. 720HP... BOEM! :'(

[ Voor 11% gewijzigd door Edmin op 14-09-2014 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

ammoracks gebeuren helaas, weinig aan te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een lekker potje van een tank die (nog) niet zo vaak op de battlefield te zien is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 13:05

Fordox

00101010

Ik heb een nieuw mijpaal bereikt in WOT:
http://www.noobmeter.com/...8A128898E35E6E70F1DAD676D
WN8 Rating : 1,752 (Excellent)
eindelijk ben ik beter dan 'very good' :)

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Wat hebben ze vandaag met de servers gedaan? Het ging vandaag awesome :)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/50254601/World%20Of%20Tanks%20Screenshots/shot_035.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/50254601/World%20Of%20Tanks%20Screenshots/shot_030.jpg

87% winrate en 3400wn8 :) :)

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15-09 13:22
Waarom alweer een arty top of the tree? Dacht 2 geleden ook al.

Wot-stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wontcachme schreef op zondag 14 september 2014 @ 11:33:
[...]

Standaard antwoord van mij wanneer dat gebeurt: "Your crying is paying for my gold shells. Please cry some more :)"
Ach wil de discussie over tier 10 tanks niet voeren maar wat wel opvalt op Tier 2 en Arty een SU152 WTF en nee ik vind het spel minder leuk geworden sinds die shells met in game credits gekocht worden en ik speel het spel daardoor minder vaak dus ik betaal je gold shells niet!

Eerlijk gezegd kost het WG nogal wat premium maanden ongeveer 11 op jaarbasisvan mij. Dus wat je er van vindt zal best en gezien het stoppen van meerdere clan leden om die reden, waarvan een deel altijd premium speelde. We zullen het zien over een jaar! Ik constateer iets. Wat dus niet wil zeggen dat jij niet je eigen mening mag hebben!!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2014 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Misschien wordt jij wel overgecompenseerd door andere gebruikers. Dat jij dus ziet dat er mensen stoppen met een Premium account, wil niet zeggen dat het een trend is als je geen andere data weet.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:55

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcDealer schreef op zondag 14 september 2014 @ 20:52:
Misschien wordt jij wel overgecompenseerd door andere gebruikers. Dat jij dus ziet dat er mensen stoppen met een Premium account, wil niet zeggen dat het een trend is als je geen andere data weet.
Klopt maar de nieuwere spelers gaan nu naar warthunder om deze reden aangezien anderen het aanraden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laat de haat beginnen, een click replay :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:12
Verwijderd schreef op zondag 14 september 2014 @ 21:58:
[...]
Klopt maar de nieuwere spelers gaan nu naar warthunder om deze reden aangezien anderen het aanraden
Dit kun je wel blijven herhalen maar voorlopig wordt WoT nog steeds door veel meer spelers gespeeld en groeit WoT ook nog steeds sneller dan WT. Jammer dus dat jij + andere mensen er minder door spelen, maar voor WoT pakt het spel zoals het nu is nog steeds goed uit.

Ik vind trouwens dat premium shells ook weg moeten. Maar dan wel helemaal weg. Ik vind het huidige systeem beter dan voorheen omdat het toen pay to win was. Nu kan iedereen zelf de afweging maken of hij het wel of niet gebruikt.
Mr_Size schreef op zondag 14 september 2014 @ 21:59:
Laat de haat beginnen, een click replay :+

[video]
Bij de point en click adventures van vroeger had je ten minste nog verschillende keuzes om op te klikken...... ;)

[ Voor 18% gewijzigd door redwing op 14-09-2014 22:11 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie replay van de arty met empressia echt heel goed gedaan! Mijn complimenten. _/-\o_

Geen herhaling redwing geen nieuwe aanwas meer in de clan dus die sterft uit in World of Tanks en dat vind ik jammer. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:12
Verwijderd schreef op zondag 14 september 2014 @ 22:25:
Geen herhaling redwing geen nieuwe aanwas meer in de clan dus die sterft uit in World of Tanks en dat vind ik jammer. :(
Dat gebeurt helaas continue. Je moet je alleen afvragen of dat aan WoT ligt of dat de leiding geen goede aanwas kan vinden. Er zijn genoeg clans die het wel voor elkaar krijgen dus kun je moeilijk WoT de schuld geven. Zeker niet omdat WoT nog steeds goed groeiende is en er dus genoeg nieuwe spelers zijn.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
Leuk om te zien, oefenmateriaal voor de Conq. GC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
rgras schreef op zondag 14 september 2014 @ 12:45:
Kepro schreef op zondag 14 september 2014 @ 13:04:

Chill, hoef ik die gehele grind niet te doen.
Als je even goed leest staat er dat je eerst de FV4202 moet unlocken en er een missie in moet spelen voordat je hem krijgt als premium.
Dus eigenlijk bijna hetzelfde als de T34 toendertijd, researchen en kopen alleen nu moet je er nog wat voor doen om hem daadwerkelijk "unlocked"te krijgen als premium tank???

Hoop dat het niet zo'n belachelijke missie wordt waarbij je 10 uur per dag 25 dagen per maand aan hoeft te besteden.

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik al op tijd de FV4202 kan unlocken dan hoop ik inderdaad ook niet dat het zo'n full-time-job-missie wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

we gaan het meemaken

als het wel zon missie word die full time is hoop ik dat ie ook in de shop komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vissie003
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 30-10-2014
Ik ben echt een noob, Ik ben er na 12k games achter gekomen dat BIA alleen werkt als alle crew members die skill hebben 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 19:28
vissie003 schreef op maandag 15 september 2014 @ 10:07:
Ik ben echt een noob, Ik ben er na 12k games achter gekomen dat BIA alleen werkt als alle crew members die skill hebben 8)7
:X

Maar schaam je niet. Het heeft mij ook 1000 potjes gekost voordat ik wist dat er een snipermode was... |:(

Overigens, iemand nog tips hoe ik met de T-34-3 moet spelen? Heb er nu 500 potjes op zitten maar ik blijf maar matig spelen met de tank (winrate zit rond de 51%). Heb al flink wat youtube guides bekeken maar ik word er niet beter op. Wat mij vaak nekt is de gun depresssion en de aimtime.
Speel de tank nu als supporttank en soms als scout in hogere tier potjes.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

hehehehe, och, je weet het nu tenminste, thats what counts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vissie003
Ik ben de laatste tijd heerlijk bezig met mn e 25, het zal niet lang duren voordat ik een kobanonov's medal heb, had gisteren 3 hart-breaks door gekilled te worden door de laatste vijand :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06:56
ChojinZ schreef op maandag 15 september 2014 @ 10:19:
[...]

:X

Maar schaam je niet. Het heeft mij ook 1000 potjes gekost voordat ik wist dat er een snipermode was... |:(
Ik wist in het begin niet dat je met de shift-toets uit de SPG view gaat (ging er altijd met inzoomen in.) Reed ik daar als een flapdrol rond. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

vissie003 schreef op maandag 15 september 2014 @ 10:43:
Ik ben de laatste tijd heerlijk bezig met mn e 25, het zal niet lang duren voordat ik een kobanonov's medal heb, had gisteren 3 hart-breaks door gekilled te worden door de laatste vijand :/
Karma dicteert dat het nu een jaar duurt voordat je die medal scoort :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vissie003
Edmin schreef op maandag 15 september 2014 @ 10:52:
[...]

Karma dicteert dat het nu een jaar duurt voordat je die medal scoort :P
Stomme karma XD, mn eerste game in mn WTF-100 werd meteen geoneshot door een ConqGC, waarschijnlijk omdat ik moest boeten door al die tonnen dmg die ik in mn T92 heb gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bo0bz
  • Laatst online: 08:52
Ben mij aan het verdiepen in skills en perks. Nu zie ik op verschillende fora staan dat er na de eerste skill geswitched word naar BiA. Wat is hier de logica van? Kost dit niet ontzettend veel tijd?

7360wp | 17*320 OZO | 6* 320 WNW | PVoutput | Loria 6008 | Fujitsu AGYG09LV | Gasloos sinds 10-07-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

mja wat ik meestal doe is de 1e skill volledig doen en daarna retrainen zodat je gelijk op 100% zit. Dit retrained kost wel xp als je geen gold gebruikt.

BiA doet niets tot alle crewmembers het op 100% hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

BiA kies ik meestal pas als ik bij de 3e of 3e crew skill ben.

Eerst kies ik op alle repairs. Als dat 100% is dan reset ik de commander naar Sixth Sense (via gold) en daarna verschilt het per tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bo0bz
Nu snap ik het. Je kunt dus een crew skill hertrainen voor xp of gold. Je maakt dus gebruik van de eerdere skills die al wel werken en dan switch je om naar bijv. BiA die pas bij 100% werkt. Dat verklaart een hoop. Bedankt voor de uitleg!

7360wp | 17*320 OZO | 6* 320 WNW | PVoutput | Loria 6008 | Fujitsu AGYG09LV | Gasloos sinds 10-07-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

voor crew retrainen zou ik even dit lezen:

http://wiki.wargaming.net...ansfers.2C_and_Dismissals

deze legt het hele retrain gedeelte wat beter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bo0bz
dynosu schreef op maandag 15 september 2014 @ 12:14:
voor crew retrainen zou ik even dit lezen:

http://wiki.wargaming.net...ansfers.2C_and_Dismissals

deze legt het hele retrain gedeelte wat beter uit.
Thanks! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 20:09
wontcachme schreef op maandag 15 september 2014 @ 11:55:
BiA kies ik meestal pas als ik bij de 3e of 3e crew skill ben.

Eerst kies ik op alle repairs. Als dat 100% is dan reset ik de commander naar Sixth Sense (via gold) en daarna verschilt het per tank.
"Vroeger" deed ik bia altijd als tweede skill omdat ik ook repair op 100% wou hebben.
Voor mijn medium tank ga ik tegenwoordig eerst voor een mix van camo, view range en bewegelijkheid.

Ik zat net even naar mijn tier 10 tanks stats te kijken en zag daar toch wel een verontrustend beeld van mijn win rate. Kort samengevat:
Geen van mijn tier 10 medium heeft een winrate boven de 50% 8)7
De helft van mijn tier 10 heavies heeft een win rate boven de 50%
Al mijn tier 10 TD's hebben een win rate boven de 50%.

Denk dat ik de Object 430 Version II maar niet verkoop, mocht ik het met de Object 430 ook slecht doen, blijf ik die Version II lekker gebruiken.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yay, toch nog de T23E3 Premium bemachtigd, dit keer was het geen kunst om in die top zoveel te komen ook al heb ik maar een paar avonden een battle of twee gedaan :)
Knowuse schreef op maandag 15 september 2014 @ 13:54:
[...]

Ik zat net even naar mijn tier 10 tanks stats te kijken en zag daar toch wel een verontrustend beeld van mijn win rate. Kort samengevat:
Geen van mijn tier 10 medium heeft een winrate boven de 50% 8)7
De helft van mijn tier 10 heavies heeft een win rate boven de 50%
Al mijn tier 10 TD's hebben een win rate boven de 50%.
Mijn WR op de tier 10's is op alle tanks niet even hoog, zeker niet in vergelijking met sommige andere tiers maar het is lang niet slecht.

[list=X]• TD - 1x tier X TD: 66,7%
• Heavies - 7x tier X Heavy: 64.87%
• Mediums - 5x tier X Medium: 69.14%

De TDs is een kleine sample dus daar kan ik niet zoveel over zeggen. Daarentegen doe ik het gemiddeld beter op de mediums dan de heavies. Dat komt mede doordat ik een aantal heavies al vanaf de start bezit en mediums later gestart ben. De oudere tanks doen het qua gemiddelde stats slechter dan de latere tier Xs zoals de IS7. Wat wel goed te zien is dat ik met mobiel(ere) tanks meer invloed kan uitoefenen dat ik ook daadwerkelijk meer win.

[ Voor 4% gewijzigd door psychoclown op 15-09-2014 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 13:05

Fordox

00101010

Wargaming heeft een leuke fuckup gemaakt :)
De t23e3 is 2x uitgereikt. Ik heb er een support ticket voor aangemaakt en ik mag het houden :) hun reactie was: "We know, spend it wisely =D"
Dus voor dit event heb ik 14k goud gevangen :p

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-09 12:24
Even snel technisch vraagje tussendoor:

Ik heb nu (in patch 9.2, niet de testserver) de KV-1S (welke dus KV-85 gaat worden) geresearched maar niet gekocht. Als dan de patch komt, wordt mijn geresearchde KV-1S een tier 5 KV-1S of wordt ie de KV-85?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

geen idee om eerlijk te zijn. volgens mij kreeg je die tank alleen als je em ook echt in je garage had staan, maar dit week ik niet zeker om eerlijk te zjn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
psychoclown schreef op maandag 15 september 2014 @ 08:52:
Als ik al op tijd de FV4202 kan unlocken dan hoop ik inderdaad ook niet dat het zo'n full-time-job-missie wordt.
Ik ben er ook flink voor aan het grinden in de WOT tijd die ik heb, nu net comet full ops en op weg naar de centi. Hoop niet dat je dan ook nog een of andere no - life missie krijgt.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blade_Reaver
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-02 15:18
tobitronics schreef op maandag 15 september 2014 @ 15:14:
Even snel technisch vraagje tussendoor:

Ik heb nu (in patch 9.2, niet de testserver) de KV-1S (welke dus KV-85 gaat worden) geresearched maar niet gekocht. Als dan de patch komt, wordt mijn geresearchde KV-1S een tier 5 KV-1S of wordt ie de KV-85?
Van wat ik heb begrepen van QB en Jingles is dat je de KV-85 krijgt als je de KV-1S daadwerkelijk in je garage hebt staan op het moment van patchen. Dan kan deze full ops zijn als je 1S dat was of (waarschijnlijk) stock als je 1S nog niet alles had geresearched. Dan heb je de nieuwe KV-1S wel geresearched maar mogelijk niet alle modules.

Wat er gebeurd als je de huidige KV-1S wel geresearched hebt maar niet in de garage hebt staan is onduidelijk, waarschijnlijk hetzelfde als ik hiervoor heb beschreven.
Pagina: 1 ... 11 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.