🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
M103 zou ik prio aan geven, heerlijke tank! Wel gelijk de 1e 120mm gun erop zetten (aka free xp gebruiken), want met de 105 mm van de T29 en de T32 is de M103 niet speelbaar.
Wil die tank gewoon hebben en spelen, lijkt me briljant
Voor de niet-begrjpenden: Ik ben overgestapt op een account van iemand die gestopt is
De rest van de week ging juist zo perfect. Zal wel weer een straf van WG zijn... Paar dagen wereld potjes en dan moeten betalen met diep trieste potjes. Hopen dat het vanavond beter gaat. Denk dat ik ook wel ff op de GOT ts langs wip als ik de tijd ervoor krijg. Fijn weekend alvast iedereen
Overgestapt nog wel, heb jij ff mazzel. Meeste mensen met aardig wat tanks proberen hun acc te verkopen. Kreeg laasts nog een aanbieding van iemand die en acc met een Type 59 over had.p0st schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 10:34:
De E5 staat al in de garage hoor, dus de 103 is al full-ops
Voor de niet-begrjpenden: Ik ben overgestapt op een account van iemand die gestopt is
Helemaal mooi danp0st schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 10:34:
De E5 staat al in de garage hoor, dus de 103 is al full-ops
Jup, een clangenoot met 18 Tier X tanks (en Type 59) vond het wel welletjes, en bood zijn account aan ter overname, free of chargeBigsexy3 schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 10:37:
[...]
Overgestapt nog wel, heb jij ff mazzel. Meeste mensen met aardig wat tanks proberen hun acc te verkopen. Kreeg laasts nog een aanbieding van iemand die en acc met een Type 59 over had.
Oh die E-50M, elke 7,9 seconden 400 damage met über-accuracyMr_Size schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 10:39:
[...]
Helemaal mooi danKun je me mooi helpen met de grind van de E-50 naar de E-50M
Zo da's best nice om het maar te zeggen. Overigens bedoelde ik met verkopen via via, niet via een online site. Daar waag ik me ook niet aan. Sowieso het kopen van een acc ligt me niet. Maar zeg nooit nooit.p0st schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 10:52:
[...]
Jup, een clangenoot met 18 Tier X tanks (en Type 59) vond het wel welletjes, en bood zijn account aan ter overname, free of charge. Verkopen is overigens tegen de voorwaarden van WG, dus overkopen via eBay o.i.d. daar waag ik me niet aan. Ik heb besloten om dus op zijn account verder te spelen
Ik moet nog 7000 ervaring voor de top gun(E50)Mr_Size schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 10:39:
[...]
Helemaal mooi danKun je me mooi helpen met de grind van de E-50 naar de E-50M
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Ik heb er nu iets van 250 battles in gespeeld en kennelijk ook iets van avg. 2.3k dmg ermee gedaan, maar momenteel heb ik niets anders dan prut games in dat ding en zit er ook erg over na te denken het te verkopen. Misschien dat ik er in de loop van de tijd een andere speelstijl in heb aangenomen die voor geen meter werkt.. Dus als er nog tips zijn, hoor ik het graag
Paar potjes gespeeld maar zo erg heb ik de teams nog nooit gezien, vandaag bestaan ze uit keybordwarriors die denken dat je WoT moet spelen via tekstcommands en posties doorgeven of liever elkaar zwart maken.
Bot's, Campers, Lemmingtrains, blockers, suiciders..
Positieve dan wel vandaag is dat ik geen afk'ers heb gezien..
Gisteren was niet anders bij mij hoorShockWave schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 15:14:
Pffffff...ragetime..
Paar potjes gespeeld maar zo erg heb ik de teams nog nooit gezien, vandaag bestaan ze uit keybordwarriors die denken dat je WoT moet spelen via tekstcommands en posties doorgeven of liever elkaar zwart maken.
Bot's, Campers, Lemmingtrains, blockers, suiciders..
Positieve dan wel vandaag is dat ik geen afk'ers heb gezien..

Ik heb de tank zelf niet, maar heb wel een pro tip: Never ever in de frontlinie staan, deze tank heeft GEEN armor, maar wel een erg goede gun. Blijf dus zoveel mogelijk achterin staan om te snipen en ga pas in mid of end game wat agressiever spelen. Of speel in een wolfpack met meerdere mediums, dan kan je ook wel vanaf het begin wat verder naar voren.SerpentNL schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 14:47:
Wat vinden jullie eigenlijk van de Leopard 1?
Ik heb er nu iets van 250 battles in gespeeld en kennelijk ook iets van avg. 2.3k dmg ermee gedaan, maar momenteel heb ik niets anders dan prut games in dat ding en zit er ook erg over na te denken het te verkopen. Misschien dat ik er in de loop van de tijd een andere speelstijl in heb aangenomen die voor geen meter werkt.. Dus als er nog tips zijn, hoor ik het graag.
Ik vind 2,3K avg trouwens helemaal niet slecht, dus volgens mij doe je het prima
Van wat ik heb gehoord is het een erg fijne tier 10 medium die in vrijwel alle opzichten beter is dan de Leopard PTA. Dat heeft mij heel enthousiast gemaakt aangezien ik de PTA al onwijs goed vind (al heb ik er helaas wel iets te vaak zure potjes op gehad naar mijn mening.SerpentNL schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 14:47:
Wat vinden jullie eigenlijk van de Leopard 1?
Ik heb er nu iets van 250 battles in gespeeld en kennelijk ook iets van avg. 2.3k dmg ermee gedaan, maar momenteel heb ik niets anders dan prut games in dat ding en zit er ook erg over na te denken het te verkopen. Misschien dat ik er in de loop van de tijd een andere speelstijl in heb aangenomen die voor geen meter werkt.. Dus als er nog tips zijn, hoor ik het graag.
Heb je mijn filmpjes van de PTA wel eens gezien? Kijk anders eens hoe ik die speel, ik doe gemiddeld 2600 damage op die tank met een average exp van >1100.
Daarom ben ik voor de e50m line gegaan. Die kan je net wat agressiever spelenMr_Size schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 15:37:
[...]
Ik heb de tank zelf niet, maar heb wel een pro tip: Never ever in de frontlinie staan, deze tank heeft GEEN armor, maar wel een erg goede gun. Blijf dus zoveel mogelijk achterin staan om te snipen en ga pas in mid of end game wat agressiever spelen. Of speel in een wolfpack met meerdere mediums, dan kan je ook wel vanaf het begin wat verder naar voren.
Ik vind 2,3K avg trouwens helemaal niet slecht, dus volgens mij doe je het prima
Zeg, wil jij wel gewoon antwoorden als ik je in de in-game chat hallo zeg...solique schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 10:41:
Ik weet de laatste tijd niet met welke grind ik verder moet.
Heb in meerdere tanks plezier met spelen dus denk dat ik allen maar gewoon door speel tot volgende tank vrijgespeeld is en dan veel credits grinden.

ja of er niks van zeggen en gewoon doorgaan natuurlijk..p0st schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 18:11:
Tijd om te stoppen, dit kan niet goed blijven gaan zo
[afbeelding]
heb ik altijd... merk ik op dat het goed gaat.. Bam volgende potje verlies je early game door iets stoms..
Top Gun is binnen.Kepro schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 12:30:
[...]
Ik moet nog 7000 ervaring voor de top gun(E50)
Klopt, de rest van de games gingen ook goed. Vaak rond de 6k WN8 die ik dan krijg van die leuke 3k dmg type 59 games.dynosu schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 17:14:
grappige is, als ik me stats negeer gaat het vaak beter. Gewoon spelen, stats komen vanzelf wel.
Ik heb ook na een lange lange marteling in de AMX 38 en 40 eindelijk de ELC AMX te pakken, echt keivetttttt, supersnel, zelfde als de T49, vrij goedkope upgrades en een hele dikke eindgun. is wel tricky om te spelen maar als je achterlangs kan komen is het echt dikke fun.
Verder is de T1 Heavy echt zo'n onwijze k*t tank, stock ontzettend slecht en oertraag, de eerste engine upgrade kost 5300 xp wat bijna niet te doen is aangezien je stock geen hits maak.
Maarja ik heb de KV1 ook vervloekt toen die stock was.
Wow, dat doe je netjes! Ik heb nog steeds 'maar' een 2nd class, al flink wat potjes in de 4K damage gehaald, maar het was steeds maar goed voor 2nd class..
Maar lekker speelt dat he met die top gun, wat een verademing
In other news: GoT heeft 14 mensen in de top4000 gekregen (en die krijgen dus de reward tank T23E3 of 7000 gold als je die tank al hebt) tijdens het afgelopen CW event 'Twilight of the Gods' en daar ben ik als FC stiekem best een beetje trots op

[ Voor 34% gewijzigd door Mr_Size op 13-09-2014 12:38 ]
Als je moet kiezen, neem dan de 50 120. Die kan nog leuke games opleveren. Alleen die aimtime is om je kas op te vreten. Armor kan je nog wel eens verbazen. Had ik al gezegd dat bij 20% van alle hits je ammorack beschadigd raakt op de leopard pta. 20% is trouwens niet overdreven.
Eigenlijk zijn beide wel leuk.. Speelstijl is redelijk hetzelfde, alleen is de PTA ietjes flexiebeler omdat deze geen autoloader heeft en sneller is. En de 50120 is ook nog eens zo groot als een huis met baggere gun depression.dutchassasin schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 14:03:
Volgende week zijn de tier 9 en 10 tanks in de aanbieding als ftr gelijk heeft. Nu heb ik twee tier 9s unlocked namelijk de leopard pta en de amx 50 120. Ik heb beide getest op de testserver, ze zijn beide papier mache, goede gun en niet echt bepaald noobfriendly. Maar ik houd wel van een uitdaging. Echter heb ik maar genoeg creds om 1 te kopen, welke adviseren jullie mij?
Dus ja.. Hangt een beetje af van je playstyle
Het word eigenlijk een hele andere tank. Je kan de tank meteen een stuk agressiever spelen, ben nu zo benieuwd naar de E50mMr_Size schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 12:29:
[...]
Wow, dat doe je netjes! Ik heb nog steeds 'maar' een 2nd class, al flink wat potjes in de 4K damage gehaald, maar het was steeds maar goed voor 2nd class..
Maar lekker speelt dat he met die top gun, wat een verademing
In other news: GoT heeft 14 mensen in de top4000 gekregen (en die krijgen dus de reward tank T23E3 of 7000 gold als je die tank al hebt) tijdens het afgelopen CW event 'Twilight of the Gods' en daar ben ik als FC stiekem best een beetje trots op![]()
[afbeelding]
Merk dat mijn niveau echt een heel stuk omhoog is gegaan sinds ik een medium tank speel. Heb er ook veel meer plezier in.
En vergeet niet het ontbreken van gun elevation op de AMX 50 120!SerpentNL schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 15:46:
[...]
Eigenlijk zijn beide wel leuk.. Speelstijl is redelijk hetzelfde, alleen is de PTA ietjes flexiebeler omdat deze geen autoloader heeft en sneller is. En de 50120 is ook nog eens zo groot als een huis met baggere gun depression.
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Mr_Size schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 12:29:
[...]
In other news: GoT heeft 14 mensen in de top4000 gekregen (en die krijgen dus de reward tank T23E3 of 7000 gold als je die tank al hebt) tijdens het afgelopen CW event 'Twilight of the Gods' en daar ben ik als FC stiekem best een beetje trots op![]()
[afbeelding]

*voor elke winnaar een cheersmiley*

Idd de elevation is erger dan de depression. De ene is redelijk slecht de andere echt pijnlijk. Maar toch, wat noobs betreft is de leopard pta wel de laatste tank die ik zou aanraden als tier 9.Rianata schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 16:08:
[...]
En vergeet niet het ontbreken van gun elevation op de AMX 50 120!
Uiteindelijk nu twee weken aan het spelen met ss crosshair. Kost even gewenning, maar dan is het toch wel voordelig.Kepro schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 21:29:
Gebruiken jullie een server side crossair? (voordeel/nadeel?) Zie dat ik dat kan selecteren in mijn OMC modpack.
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Heb er nog niet mee gespeeld (ben aan het installeren) maar wat is het voordeel? Dat de ss crossair daadwerkelijk je aim punt is? (ipv je normale crossair)Rianata schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 21:30:
[...]
Uiteindelijk nu twee weken aan het spelen met ss crosshair. Kost even gewenning, maar dan is het toch wel voordelig.
[ Voor 35% gewijzigd door Riegah op 13-09-2014 22:25 ]
Hmm ik vind het zelf vrij irritant om zo'n vaak schokkende aimcircle te zien (da's idd de lag) maar het voorkomt idd wel van die maffe schoten in een muur of waar je dan ook 1-2 sec eerder mikte.. Ik ga 'm ook maar eens aanzetten denk ik morgenJoindry schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 23:02:
Ik gebruik em vooral om op de hoogte te zijn van SS lags. Bij mij staat ie altijd aan. Wanneer de SS crosshair de clientside crosshair ontmoet, time to fire. Ervoor schiet ik niet, ingezoomed of niet. Vooral handig bij het leaden op targets ook. Mij geeft het dus vooral extra info wat betreft de lag tussen client en server. Altijd aan is mijn advies.
Verwijderd
Nee geen gezeur at8 net 10 hits 8 goud en dan hebben we het nog niet over de missers. En het gebeurd nu ook al in Tier 2 gevechten ( nieuwe lijn opgestart) Zelfs al 5 maal arty met goud en een su 152 met goud. Niet leuk en ik weet dat er hier mensen zijn die alleen maar goud schieten, maar er moet echt wat aan gebeuren.
Het wordt hier erg stil in mijn clan.
Je weet wel dat het geen echte gold shells zijn? Noem het premium shells, die zijn gewoon voor zilver te koop...Verwijderd schreef op zondag 14 september 2014 @ 00:02:
Het is echt een pay to win game geworden in de laatste 50 gevechten heb ik nu denk ik minimaal 250 gold rounds voorbij zien komen gezien de prijs wordt wg rijk maar met een lege sever.
Verwijderd
KV1s en een m12
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2014 00:13 ]
Niemand houdt je tegen om ze zelf ook te laden. Overigens als je weet dat een tegenstander met gold schiet en jou reliable kan pennen gewoon niet in zijn vuur gaan staan maar een andere oplossing zoeken.Verwijderd schreef op zondag 14 september 2014 @ 00:09:
Dat weet ik en de volgende battle 12 keer goud hit nice very nice
Verwijderd
Om de dooie dood nog niet! Geeft mij wel een reden om een hoop mensen voor Gold Noob uit te kunnen makenpoderosoo schreef op zondag 14 september 2014 @ 00:12:
[...]
Niemand houdt je tegen om ze zelf ook te laden. Overigens als je weet dat een tegenstander met gold schiet en jou reliable kan pennen gewoon niet in zijn vuur gaan staan maar een andere oplossing zoeken.
Nou, dat zal ze leren, die rakkers. Ik weet zeker dat ze dan stoppen met het gebruiken van premium ammoVerwijderd schreef op zondag 14 september 2014 @ 00:15:
[...]
Om de dooie dood nog niet! Geeft mij wel een reden om een hoop mensen voor Gold Noob uit te kunnen maken

This makes me lolVerwijderd schreef op zondag 14 september 2014 @ 00:15:
[...]
Om de dooie dood nog niet! Geeft mij wel een reden om een hoop mensen voor Gold Noob uit te kunnen maken
Als mensen dat gaan roepen, blijf ik met opzet premium ammo schieten, gewoon om ze te narren
Ik schiet alleen prem als ik denk dat dat nodig is, gisteren nog in mijn Maus vs. 2 IS7's op Mines, dan ga ik niet blijven hopen dat ik een keer zijn onderplaat mag pennen, dan laad ik na 3 bounces premium shells en bye bye zwaai zwaai
Zat gisteren samen met Nemean beiden in een maus op Lakeville, wij voor de gein door swamp gereden kwamen we een JP E100 en leopard 1 tegen die beiden constant met gold schoten, bounce bounce bounce
Ik heb hem geupload dus voor de mensen die hem willen zien:
http://wotreplays.com/sit...untain_pass-bigsexy3-is-7
Ken iemand mij vertellen hoe ik mijn eigen replays kan bekijken? Ik krijg het nog steeds niet voor elkaar. Als ik doe openen met, en dan wot launcher doet iej niks -_-
Tips altijd welkom
Standaard antwoord van mij wanneer dat gebeurt: "Your crying is paying for my gold shells. Please cry some more :)"Verwijderd schreef op zondag 14 september 2014 @ 00:15:
[...]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Je moet hem ook niet openen met de WOT launcher maar met WorldOfTanks.exe in (bijvoorbeeld) C:\Games\World_of_TanksBigsexy3 schreef op zondag 14 september 2014 @ 11:33:
Ken iemand mij vertellen hoe ik mijn eigen replays kan bekijken? Ik krijg het nog steeds niet voor elkaar. Als ik doe openen met, en dan wot launcher doet iej niks -_-
Tips altijd welkom. En kan je een replay direct uploaden naar YT of werkt dat weer niet zo makkelijk als ik hoop?
Je kunt een replay niet direct uploaden naar Youtube, je zult een capture programma moeten gebruiken (bijv. Fraps, Action!) en die capture uploaden naar Youtube.
Chill, hoef ik die gehele grind niet te doen.rgras schreef op zondag 14 september 2014 @ 12:45:
- premium FV4202 will be given out, but not for free, but as a mission reward (Evilly explains: “you unlock the FV4202, you complete the mission in it, you recieve a token, profit”)
Zijn er ergens statistieken/lijsten etc wat de competitieve tanks zijn in clanwars etc?
Ingeschreven voor GoT2
Edit: Heb me eerst aangemeld om te registeren ipv aan te melden.

- E-50 Ausf.M will not be removed from the game??
Is deze tank zo OP?
volgende keer graag geen 4 dubbele posts maken...
[ Voor 38% gewijzigd door BM op 14-09-2014 21:11 ]
Je kunt hier een reactie neerplempen zonder accountKepro schreef op zondag 14 september 2014 @ 13:10:
Ingeschreven voor GoT2GoT1 is een toekomstplan.
Edit: Heb me eerst aangemeld om te registeren ipv aan te melden.kan iemand mijn account activeren zodat ik mezelf wel kan aanmelden.
Nee, er wordt geklaagd dat het een tank is die door WG is verzonnen.Kepro schreef op zondag 14 september 2014 @ 13:21:
- E-50 Ausf.M will not be removed from the game??
Is deze tank zo OP?
Weer een tier 9 unlocked, de WZ-111. Zal alleen geen prioriteit hebben, eerst de 50 120 kopen en naar de 50b toe grinden.
En ik koop ze idd altijd gewoon met zilver.
Edmin schreef op zondag 14 september 2014 @ 15:00:
Argh... Odem Mortis modpack is alweer aan het faalhazen. Over Target Markers zijn weer verrot. Damage panel ziet er niet uit... tijd voor een nieuw modpack

Jajaja....
edit:
Zojuist in mijn T34-85 geoneshot door een KV-1S.. 720HP... BOEM!
[ Voor 11% gewijzigd door Edmin op 14-09-2014 16:28 ]
Een lekker potje van een tank die (nog) niet zo vaak op de battlefield te zien is.
http://www.noobmeter.com/...8A128898E35E6E70F1DAD676D
eindelijk ben ik beter dan 'very good'WN8 Rating : 1,752 (Excellent)
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

87% winrate en 3400wn8
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Verwijderd
Ach wil de discussie over tier 10 tanks niet voeren maar wat wel opvalt op Tier 2 en Arty een SU152 WTF en nee ik vind het spel minder leuk geworden sinds die shells met in game credits gekocht worden en ik speel het spel daardoor minder vaak dus ik betaal je gold shells niet!wontcachme schreef op zondag 14 september 2014 @ 11:33:
[...]
Standaard antwoord van mij wanneer dat gebeurt: "Your crying is paying for my gold shells. Please cry some more :)"
Eerlijk gezegd kost het WG nogal wat premium maanden ongeveer 11 op jaarbasisvan mij. Dus wat je er van vindt zal best en gezien het stoppen van meerdere clan leden om die reden, waarvan een deel altijd premium speelde. We zullen het zien over een jaar! Ik constateer iets. Wat dus niet wil zeggen dat jij niet je eigen mening mag hebben!!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2014 20:51 ]
Verwijderd
Klopt maar de nieuwere spelers gaan nu naar warthunder om deze reden aangezien anderen het aanradenPcDealer schreef op zondag 14 september 2014 @ 20:52:
Misschien wordt jij wel overgecompenseerd door andere gebruikers. Dat jij dus ziet dat er mensen stoppen met een Premium account, wil niet zeggen dat het een trend is als je geen andere data weet.
Dit kun je wel blijven herhalen maar voorlopig wordt WoT nog steeds door veel meer spelers gespeeld en groeit WoT ook nog steeds sneller dan WT. Jammer dus dat jij + andere mensen er minder door spelen, maar voor WoT pakt het spel zoals het nu is nog steeds goed uit.Verwijderd schreef op zondag 14 september 2014 @ 21:58:
[...]
Klopt maar de nieuwere spelers gaan nu naar warthunder om deze reden aangezien anderen het aanraden
Ik vind trouwens dat premium shells ook weg moeten. Maar dan wel helemaal weg. Ik vind het huidige systeem beter dan voorheen omdat het toen pay to win was. Nu kan iedereen zelf de afweging maken of hij het wel of niet gebruikt.
Bij de point en click adventures van vroeger had je ten minste nog verschillende keuzes om op te klikken......Mr_Size schreef op zondag 14 september 2014 @ 21:59:
Laat de haat beginnen, een click replay
[video]
[ Voor 18% gewijzigd door redwing op 14-09-2014 22:11 ]
[removed]
Verwijderd
Geen herhaling redwing geen nieuwe aanwas meer in de clan dus die sterft uit in World of Tanks en dat vind ik jammer.
Dat gebeurt helaas continue. Je moet je alleen afvragen of dat aan WoT ligt of dat de leiding geen goede aanwas kan vinden. Er zijn genoeg clans die het wel voor elkaar krijgen dus kun je moeilijk WoT de schuld geven. Zeker niet omdat WoT nog steeds goed groeiende is en er dus genoeg nieuwe spelers zijn.Verwijderd schreef op zondag 14 september 2014 @ 22:25:
Geen herhaling redwing geen nieuwe aanwas meer in de clan dus die sterft uit in World of Tanks en dat vind ik jammer.
[removed]
rgras schreef op zondag 14 september 2014 @ 12:45:
- premium FV4202 will be given out, but not for free, but as a mission reward (Evilly explains: “you unlock the FV4202, you complete the mission in it, you recieve a token, profit”)
Als je even goed leest staat er dat je eerst de FV4202 moet unlocken en er een missie in moet spelen voordat je hem krijgt als premium.
Dus eigenlijk bijna hetzelfde als de T34 toendertijd, researchen en kopen alleen nu moet je er nog wat voor doen om hem daadwerkelijk "unlocked"te krijgen als premium tank???
Hoop dat het niet zo'n belachelijke missie wordt waarbij je 10 uur per dag 25 dagen per maand aan hoeft te besteden.
als het wel zon missie word die full time is hoop ik dat ie ook in de shop komt

vissie003 schreef op maandag 15 september 2014 @ 10:07:
Ik ben echt een noob, Ik ben er na 12k games achter gekomen dat BIA alleen werkt als alle crew members die skill hebben

Maar schaam je niet. Het heeft mij ook 1000 potjes gekost voordat ik wist dat er een snipermode was...

Overigens, iemand nog tips hoe ik met de T-34-3 moet spelen? Heb er nu 500 potjes op zitten maar ik blijf maar matig spelen met de tank (winrate zit rond de 51%). Heb al flink wat youtube guides bekeken maar ik word er niet beter op. Wat mij vaak nekt is de gun depresssion en de aimtime.
Speel de tank nu als supporttank en soms als scout in hogere tier potjes.
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Ik wist in het begin niet dat je met de shift-toets uit de SPG view gaat (ging er altijd met inzoomen in.) Reed ik daar als een flapdrol rond.ChojinZ schreef op maandag 15 september 2014 @ 10:19:
[...]
![]()
Maar schaam je niet. Het heeft mij ook 1000 potjes gekost voordat ik wist dat er een snipermode was...

Karma dicteert dat het nu een jaar duurt voordat je die medal scoortvissie003 schreef op maandag 15 september 2014 @ 10:43:
Ik ben de laatste tijd heerlijk bezig met mn e 25, het zal niet lang duren voordat ik een kobanonov's medal heb, had gisteren 3 hart-breaks door gekilled te worden door de laatste vijand
Stomme karma XD, mn eerste game in mn WTF-100 werd meteen geoneshot door een ConqGC, waarschijnlijk omdat ik moest boeten door al die tonnen dmg die ik in mn T92 heb gedaanEdmin schreef op maandag 15 september 2014 @ 10:52:
[...]
Karma dicteert dat het nu een jaar duurt voordat je die medal scoort
7360wp | 17*320 OZO | 6* 320 WNW | PVoutput | Loria 6008 | Fujitsu AGYG09LV | Gasloos sinds 10-07-2020
BiA doet niets tot alle crewmembers het op 100% hebben.
Eerst kies ik op alle repairs. Als dat 100% is dan reset ik de commander naar Sixth Sense (via gold) en daarna verschilt het per tank.
7360wp | 17*320 OZO | 6* 320 WNW | PVoutput | Loria 6008 | Fujitsu AGYG09LV | Gasloos sinds 10-07-2020
http://wiki.wargaming.net...ansfers.2C_and_Dismissals
deze legt het hele retrain gedeelte wat beter uit.
Thanks!dynosu schreef op maandag 15 september 2014 @ 12:14:
voor crew retrainen zou ik even dit lezen:
http://wiki.wargaming.net...ansfers.2C_and_Dismissals
deze legt het hele retrain gedeelte wat beter uit.
"Vroeger" deed ik bia altijd als tweede skill omdat ik ook repair op 100% wou hebben.wontcachme schreef op maandag 15 september 2014 @ 11:55:
BiA kies ik meestal pas als ik bij de 3e of 3e crew skill ben.
Eerst kies ik op alle repairs. Als dat 100% is dan reset ik de commander naar Sixth Sense (via gold) en daarna verschilt het per tank.
Voor mijn medium tank ga ik tegenwoordig eerst voor een mix van camo, view range en bewegelijkheid.
Ik zat net even naar mijn tier 10 tanks stats te kijken en zag daar toch wel een verontrustend beeld van mijn win rate. Kort samengevat:
Geen van mijn tier 10 medium heeft een winrate boven de 50%

De helft van mijn tier 10 heavies heeft een win rate boven de 50%
Al mijn tier 10 TD's hebben een win rate boven de 50%.
Denk dat ik de Object 430 Version II maar niet verkoop, mocht ik het met de Object 430 ook slecht doen, blijf ik die Version II lekker gebruiken.
Shuttle st20g5
Mijn WR op de tier 10's is op alle tanks niet even hoog, zeker niet in vergelijking met sommige andere tiers maar het is lang niet slecht.Knowuse schreef op maandag 15 september 2014 @ 13:54:
[...]
Ik zat net even naar mijn tier 10 tanks stats te kijken en zag daar toch wel een verontrustend beeld van mijn win rate. Kort samengevat:
Geen van mijn tier 10 medium heeft een winrate boven de 50%![]()
De helft van mijn tier 10 heavies heeft een win rate boven de 50%
Al mijn tier 10 TD's hebben een win rate boven de 50%.
[list=X]• TD - 1x tier X TD: 66,7%
• Heavies - 7x tier X Heavy: 64.87%
• Mediums - 5x tier X Medium: 69.14%
De TDs is een kleine sample dus daar kan ik niet zoveel over zeggen. Daarentegen doe ik het gemiddeld beter op de mediums dan de heavies. Dat komt mede doordat ik een aantal heavies al vanaf de start bezit en mediums later gestart ben. De oudere tanks doen het qua gemiddelde stats slechter dan de latere tier Xs zoals de IS7. Wat wel goed te zien is dat ik met mobiel(ere) tanks meer invloed kan uitoefenen dat ik ook daadwerkelijk meer win.
[ Voor 4% gewijzigd door psychoclown op 15-09-2014 14:38 ]
De t23e3 is 2x uitgereikt. Ik heb er een support ticket voor aangemaakt en ik mag het houden
Dus voor dit event heb ik 14k goud gevangen
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Ik heb nu (in patch 9.2, niet de testserver) de KV-1S (welke dus KV-85 gaat worden) geresearched maar niet gekocht. Als dan de patch komt, wordt mijn geresearchde KV-1S een tier 5 KV-1S of wordt ie de KV-85?
Ik ben er ook flink voor aan het grinden in de WOT tijd die ik heb, nu net comet full ops en op weg naar de centi. Hoop niet dat je dan ook nog een of andere no - life missie krijgt.psychoclown schreef op maandag 15 september 2014 @ 08:52:
Als ik al op tijd de FV4202 kan unlocken dan hoop ik inderdaad ook niet dat het zo'n full-time-job-missie wordt.
flickr - WOT Profile - Game PC
Van wat ik heb begrepen van QB en Jingles is dat je de KV-85 krijgt als je de KV-1S daadwerkelijk in je garage hebt staan op het moment van patchen. Dan kan deze full ops zijn als je 1S dat was of (waarschijnlijk) stock als je 1S nog niet alles had geresearched. Dan heb je de nieuwe KV-1S wel geresearched maar mogelijk niet alle modules.tobitronics schreef op maandag 15 september 2014 @ 15:14:
Even snel technisch vraagje tussendoor:
Ik heb nu (in patch 9.2, niet de testserver) de KV-1S (welke dus KV-85 gaat worden) geresearched maar niet gekocht. Als dan de patch komt, wordt mijn geresearchde KV-1S een tier 5 KV-1S of wordt ie de KV-85?
Wat er gebeurd als je de huidige KV-1S wel geresearched hebt maar niet in de garage hebt staan is onduidelijk, waarschijnlijk hetzelfde als ik hiervoor heb beschreven.
Dit topic is gesloten.