Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

De camera van de mi4c is een stuk beter. De camera is zelfs beter dan de mi4 en mi4i. Lees deze review anders: http://www.gizchina.com/2015/10/16/xiaomi-mi4c-review/

• CrabpPeople
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-11 16:59
theduke1989 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 00:13:
staat je download speed misschien niet te laag ??

Kan je op unlimited zetten namelijk via download - instellingen.
Ik heb er (denkik) ook last van. Maar de instelling waar jij het over hebt gaat over vanaf welke grootte van de download er alleen WiFi gebruikt mag worden.

Raar iets, aangezien Speedtest het inderdaad wel gewoon doet.

Overigens ben ik best onder de indruk van de foto's, bij genoeg licht in ieder geval wel. In het donker heeft de camera iets meer moeite.

[ Voor 13% gewijzigd door CrabpPeople op 10-11-2015 08:01 ]

• Taan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 24-10 17:15
Heb je dat op Wifi? Ik heb gisteren een hoop apps geïnstalleerd via wifi en dat ging erg soepel. Dus dat lijkt goed te werken.

@Stansfield: Ibuygou is wel een 10-20 euro duurder, maar het scheelt wel geklooi.
Ik heb hem bij gearbest gekocht. Ik heb wel wat gevloekt om het goed te krijgen, maar achteraf is het ook wel weer leuk dat het gelukt is. Ik zou het nu weer zo doen.

[ Voor 50% gewijzigd door Taan op 10-11-2015 08:37 ]

• stansfield
  • Laatst online: 14-09-2023
Taan schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 08:02:

@Stansfield: Ibuygou is wel een 10-20 euro duurder, maar het scheelt wel geklooi.
Ik heb hem bij gearbest gekocht. Ik heb wel wat gevloekt om het goed te krijgen, maar achteraf is het ook wel weer leuk dat het gelukt is. Ik zou het nu weer zo doen.
Die 10-20 euro heb ik daar graag over voor een telefoon die ik direct kan gebruiken zonder geklooi waar ik totaal 0 verstand van heb.
Wordt ook mijn eerste android dus vandaar. ;)

[ Voor 14% gewijzigd door stansfield op 10-11-2015 08:58 ]

• Taan
stansfield schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 08:57:
[...]

Die 10-20 euro heb ik daar graag over voor een telefoon die ik direct kan gebruiken zonder geklooi waar ik totaal 0 verstand van heb.
Wordt ook mijn eerste android dus vandaar. ;)
Je hebt bij Ibuygou ook een knopje Pricematch. Misschien werkt het als je de price van Gearbest opgeeft.

• CrabpPeople
Taan schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 08:02:
Heb je dat op Wifi? Ik heb gisteren een hoop apps geïnstalleerd via wifi en dat ging erg soepel. Dus dat lijkt goed te werken.
Ja, WiFi.
Als ik thuis ben ga ik wel weer testen, maar heb gisteren vrij uitgebreid de instellingen doorgenomen, maar kon niks vinden.

Op internet zie ik vooral mensen met een Mi3 die hier ook last van hebben. Maar geen echte oplossingen.

• stansfield
Taan schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 09:01:
[...]

Je hebt bij Ibuygou ook een knopje Pricematch. Misschien werkt het als je de price van Gearbest opgeeft.
Krijg je dan de prijs wat het bij gearbest is? Of blijft dat een gokje of ze daar mee komen.

• Joeneunited
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-11 08:55
Ik zou die coupon van 15 dollar Chitech posten, die ik ook gebruikt had op ibuygou, maar ik zie dat die verlopen is. Misschien ergens een andere coupon?

• Taan
stansfield schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:29:
Krijg je dan de prijs wat het bij gearbest is? Of blijft dat een gokje of ze daar mee komen.
"Tell us where you found this product cheaper and we will do our best to beat or match the same price"

Is geen harde toezegging, maar je kunt het allicht proberen.

[ Voor 9% gewijzigd door Taan op 10-11-2015 13:28 ]

• stansfield
Taan schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:28:
[...]

"Tell us where you found this product cheaper and we will do our best to beat or match the same price"

Is geen harde toezegging, maar je kunt het allicht proberen.
Altijd handig ja. Eerst maar wachten tot de MI5 uit komt.

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-11 14:40
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 06:16:
De camera van de mi4c is een stuk beter. De camera is zelfs beter dan de mi4 en mi4i. Lees deze review anders: http://www.gizchina.com/2015/10/16/xiaomi-mi4c-review/
hartstikke bedankt, ik ga voor de mi4c en niet voor de oneplusx, de mi4c is goedkoper en lijkt me toch meer te bieden voor het geld, zon oneplusx is ook als je hem 1x laat vallen kapot.

• GuitarJJ
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-05-2023
Het wifi-probleem met de Mi4c speelt bij heel veel users (ook bij mij zelf) en is dus al bij o.a. Xiaomi.eu bekend:

http://54.243.194.135/thread-175385-5-1.html

http://xiaomi.eu/communit...wser-and-playstore.28960/

http://xiaomi.eu/communit...lay-chrome-download.28952

En in de weekly rom-topics etc.

Andere types met deze roms lijken er niet of nauwelijks last van te hebben.

https://www.booksformanagers.nl

• GuitarJJ
Krijgen meer mensen bij elke download uit de Play Store de melding dat het een 'grote app' is en dat hij via wifi gedownload dient te worden, ondanks dat wifi aan staat? Begint enigszins vervelend te worden!

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRjL1sjU4_5Qh_2LvCJ7Qe9sQBsNOS6KjXgjag4fYwIf7yLtBEbzg

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14-11 23:52
GuitarJJ schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 19:56:
Krijgen meer mensen bij elke download uit de Play Store de melding dat het een 'grote app' is en dat hij via wifi gedownload dient te worden, ondanks dat wifi aan staat? Begint enigszins vervelend te worden!

[afbeelding]
Ik kreeg dat in het begin vaak toen ik met 3G een app van 1 a 2 mb wou downloaden vanuit de Play Store.

Nadat ik de downloadlimiet gewijzigd had naar ongelimiteerd in de download app, kreeg ik de melding niet meer.

• GuitarJJ
Ari Gold schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 20:04:
[...]

Ik kreeg dat in het begin vaak toen ik met 3G een app van 1 a 2 mb wou downloaden vanuit de Play Store.

Nadat ik de downloadlimiet gewijzigd had naar ongelimiteerd in de download app, kreeg ik de melding niet meer.
Bedankt, dat is inderdaad de oplossing!

Verwijderd

Hallo,
Net mi4c aangekocht en wat een verschil met mijn vorige telefoons!!
Zit ook wel voor het eerst in high-end gamma...

Ik heb hem gekocht via ibuygou en direct alles gewist door de fabrieksinstellingen terug te zetten.

Momenteel heb ik de miui 7 5.11.5 beta. Moet ik deze nu rooten of zou ik best zo verder kunnen, wat zijn jullie ervaringen met custom roms?

• cerietke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 24-10-2024
Ik heb hem uiteindleijk geroot omdat ik met mijn pixel density wilde spelen, maar verder niet echt root nodig gehad. Ik vind het wel vreemd dat juist de dev builds niet standaard root hebben. Ik heb geen ervaring met custom roms, verder dan een beetje pielen met de themes ga ik gewoonlijk niet.

• Joeneunited
Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2015 @ 08:21:
Hallo,

Ik heb hem gekocht via ibuygou en direct alles gewist door de fabrieksinstellingen terug te zetten.

Momenteel heb ik de miui 7 5.11.5 beta. Moet ik deze nu rooten of zou ik best zo verder kunnen, wat zijn jullie ervaringen met custom roms?
Wat heeft die fabrieksreset voor zin? Hij is toch met normale ROM?

• GuitarJJ
Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2015 @ 08:21:
Hallo,

Via IBG is hij al standaard geroot. Je dient alleen via de app Veiligheid andere apps roottoegang te geven.

Verwijderd

Mss was fabrieksreset niet nodig, maar heb nog nooit chinese telefoon gekocht en deze stond vol chinese apps die ik niet vertrouwde, en mijn 4G en 3G werkten ineens niet meer.
Heb ik hiermee meer kwaad dan goed gedaan, ben ik maw de standaard rom kwijt?
Welke apps bedoel je, ik zie niet hoe roottoegang kan of moet geven aan de apps die er nu opstaan

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-11 19:52

Booth

¯¯¯¯¯¯

Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2015 @ 20:45:
Mss was fabrieksreset niet nodig, maar heb nog nooit chinese telefoon gekocht en deze stond vol chinese apps die ik niet vertrouwde, en mijn 4G en 3G werkten ineens niet meer.
Welke apps bedoel je, ik zie niet hoe roottoegang kan of moet geven aan de apps die er nu opstaan
Hoe werkt je 4G nu en welke provider heb je?

Verwijderd

Alles werkt zoals het moet, vraag me af of het installeren van rom of flashen wel nodig is voor de minimale gebruiker die ik ben.
Ikzelf zit bij proximus (belgië) en 4g werkt zoals verwacht enkel in de dichtbevolkte gebieden, daarbuiten meestal H+. wat voor mij genoeg is

• Achiel007
  • Laatst online: 00:56
De ibuygou rom is in mijn ogen gewoon goed. Je gooit de chinese chat en muziekapps er gewoon af en volgens mij ben je dan gewoon in orde. Er is niks wat je er niet af kan gooien volgens mij, geen bloatware zoals facebook app die je alleen kan stoppen zoals bij vele telefoonmerken.

• GuitarJJ
Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2015 @ 20:45:
Je hebt een app genaamd Veiligheid:

Afbeeldingslocatie: http://xiaomikopen.nl/wp-content/uploads/2014/05/Xiaomi-MIUI-6-veiligheid.jpg

Staat standaard al op je telefoon van IBG.

Via Toestemmingen -> Roottoegang kun je apps toegang geven.

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-11 10:29
Achiel007 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 16:52:
De ibuygou rom is in mijn ogen gewoon goed. Je gooit de chinese chat en muziekapps er gewoon af en volgens mij ben je dan gewoon in orde. Er is niks wat je er niet af kan gooien volgens mij, geen bloatware zoals facebook app die je alleen kan stoppen zoals bij vele telefoonmerken.
Overstappen naar de Xiaomi.eu rom kost je ongeveer een half uurtje en daarna heb je geen bloatware, wekelijkse updates en persoonlijk heb ik daar meer vertrouwen in dan z'n rom die vanuit een shop erop gezet wordt om de een of andere reden 8)7

Persoonlijk nog geen nadelen ontdekt van de Xiaomi.eu rom :+

Overigens nog twee vraagjes mbt Miui/Xiaomi:
Hoe krijg je alleen je contacten met telefoon in "contacten" ipv ook de contacten met email.
En is het mogeiljk om je Mi Cloud account te activeren met nederlands 06 nummer? Want de sms die bij mij (3e poging) binnenkomt is een "." dus geen cijferreeks die in te vullen is bij het activeren :?

• AvWijk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-11 14:42
Weet er al iemand of er mooie houten (echt of print) cases te krijgen zijn voor de Mi4i / Mi4C? Die van 'Ludde & Urbain' zijn redelijk bedroevend in kwaliteit :'( Besteld via AliXpress, krijg gelukkig wel een refund voor die paar euro.

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/2i9juz9.jpg

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-11 08:23
Lelijk inderdaad. Viel mij sowieso al op dat er ook een hoop namakers zijn op aliexpress, was zelf op zoek naar een tpu shell met print erop, er zijn shops die ze voor 4-5€ verkopen en shops die ze voor 8€ verkopen en waarschuwen voor fakes (de 4-5 variant..) dus ze zullen er vast wel zijn, maar niet voor 2-3 euro.

• AvWijk
Lord_Dain schreef op donderdag 12 november 2015 @ 21:29:
Lelijk inderdaad. Viel mij sowieso al op dat er ook een hoop namakers zijn op aliexpress, was zelf op zoek naar een tpu shell met print erop, er zijn shops die ze voor 4-5€ verkopen en shops die ze voor 8€ verkopen en waarschuwen voor fakes (de 4-5 variant..) dus ze zullen er vast wel zijn, maar niet voor 2-3 euro.
Dit was van een reseller met een hoop goede feedback en orders, de case was zelf iets van € 8.

• CrabpPeople
tokko1 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 21:04:
[...]

Overstappen naar de Xiaomi.eu rom kost je ongeveer een half uurtje en daarna heb je geen bloatware, wekelijkse updates en persoonlijk heb ik daar meer vertrouwen in dan z'n rom die vanuit een shop erop gezet wordt om de een of andere reden 8)7

Persoonlijk nog geen nadelen ontdekt van de Xiaomi.eu rom :+

Overigens nog twee vraagjes mbt Miui/Xiaomi:
Hoe krijg je alleen je contacten met telefoon in "contacten" ipv ook de contacten met email.
En is het mogeiljk om je Mi Cloud account te activeren met nederlands 06 nummer? Want de sms die bij mij (3e poging) binnenkomt is een "." dus geen cijferreeks die in te vullen is bij het activeren :?
De Ibuygou-rom ís de Xiaomi.eu-rom :+ (bij mij wel in ieder geval).

Je kan bij Instellingen - Systeemapps - Contacten - Weergaveopties - Verberg incomplete nummers al een hele hoop contacten wegfilteren. Bij mij was dat voldoende.

Over de telefoon: Ik gebruik hem nu een paar dagen en hij bevalt me echt prima. Ben fan van MIUI, de bouwkwaliteit is echt super (heb een hoesje gekocht op V&A, maar heb niet het idee dat ik die hoef te gebruiken), telefoon heeft nog geen moment gehaperd, het scherm is mooi, goede camera, GPS werkt uitstekend, Wifiontvangst heel goed (stukken beter dan mijn vorige telefoon) geen last dat mn mailtjes of WhatsAppjes later binnenkomen, ook vond ik de belkwaliteit verrassend goed. De enige nadelen tot nu toe zijn de lage downloadsnelheid in Google Play en het beperkte 4G-bereik (thuis wel, op mn werk alleen 3G), maar dat boeit me niet zo.

Goede koop geweest :)

• Achiel007
Op mijn ibuygou stond ook gewoon al een xiaomi.EU ROM.

• Joeneunited
Hoe zit het met dat 4G dan? Sommigen hebben 't wel, en anderen juist niet. Slechte timing ook, week nadat ik deze telefoon gekocht heb kreeg ik een brief van Tele2 dat ik overgezet ben naar 4G...

• Lord_Dain
4G werkt, als je provider goede dekking biedt op de 1800 of 2600 band.

http://4gmasten.nl/dekking/4g/tele2-4g

• Joeneunited
Lord_Dain schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 15:59:

Top, bedankt! Ik denk dat je 800 bedoelt trouwens? Ik zie alleen die voorbij komen, maar van beide in mijn woonplaats :)

• Lord_Dain
Sorry, 1800 en 2600 gaan specifiek over de Mi4C welke de 800 band niet ondersteunt. Welk toestel heb jij?

• VERNederlander
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-11 23:40
Ik meld mij hier ook eens, sinds een week heb ik een Mi4C (Grijs 3GB) in bezit. Ik ben er blij mee en werkt lekker. Alleen ben ik benieuwd hoeveel RAM bij jullie in gebruik is, hij geeft als ik even leeg maak in taakbeheer tussen 1.3 en 1.5 GB in gebruik aan, wat mij vrij hoog leek. Zit op 7.0.11.0 Xiaomi ROM en deze is gekocht in China bij een Xiaomi Store.

• roflexx
  • Laatst online: 26-06 17:55
Vlizzjeffrey schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 04:18:
ik zit er over na te denken de mi4c aan te schaffen, wilde eerst voor de oneplusx gaan maar na de eerste gebruikers reviews gelezen te hebben lijkt de mi4c me toch meer waar voor zijn geld.

heeft iemand hier die de mi4c in bezit heeft ervoor de mi3 in bezit gehad, is de camera erop vooruit gegaan tov de mi3 of is het hetzelfde, vind de camera van de mi3 niet slecht maar nog beter is meegenomen natuurlijk.
ik heb ook een mi3, maar ik vind de camera daarvan echt zo slecht, maar heb heel wat reviews en fotos gezien van de mi4c en ziet er veelbelovend uit!

• Kip
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Kip

Zojust de xiamoi.eu 5.11.12 update gekregen via OTA.

http://xiaomi.eu/community/threads/5-11-12-13.28972/

Pardon my dutch

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15-11 12:35
Lord_Dain schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 15:59:

Dan nog heb je niet de ideals 4G. De ideale 4G frequencies zijn 800-900 banden.

• Joeneunited
Lord_Dain schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 19:04:
Sorry, 1800 en 2600 gaan specifiek over de Mi4C welke de 800 band niet ondersteunt. Welk toestel heb jij?
Sinds een paar dagen de Mi4c, heb nog geen 4G verbinding gezien. Ik woon in Leeuwarden..

• AvWijk
Communicatie met de verkoper van de gare case verloopt op zn zachts gezegd vrij stroef.. Toen ik een dispute opende:
Dear friend, the photo you send to me is the 1st gen case. when you buy the case i have write in description that the design has improve, the edge is transparent, please check your purchase records.
the 1st gen has several defect, the print of edge is poor quality, so manufature improve the design, so that the case will more beautiful and durable.
could you cancel the dispute? if you will more happy and give me a positive feedback and 5 stars if i give you refund, i would refund to you $1.
waiting for your reply.

Nino
Vervolgens een link gekregen naar een andere case, maar daar ga ik niet meer akkoord. Blijkbaar ligt de prioriteit bij het saven van zn eigen ass door mij het dispute te laten sluiten..
2015-11-14 10:14:49
Hello Nino,

That's a casing with a different design. I need a better wooden case or at least one with a better wood-print.. The reason why I opened my dispute is of the poor quality of the print. Transparent edges are fine but the print and finish is sub-par, and it was never listed like that in the original offering.

If you can't offer my something better I have to leave my dispute open to get my refund.

Thanks!

• Taan
Mijn Mi4C geeft dagelijks aan dat ik opnieuw moet opstarten om een update te installeren.
Ik zit nu op versie 5.11.5 Beta en hij geeft aan dat 5.11.12 beschikbaar is.
Maar als ik opnieuw opstart blijft hij gewoon op 5.11.5 Beta

Weten jullie wat hier mis gaat?

• Lord_Dain
Zie je tijdens de herstart in de recovery geen vreemde meldingen ofzo?

• Ari Gold
Ik heb sinds deze week een melding als ik mn telefoon uit mn zak haal en unlock met de knop aan de zijkant.

Ik krijg dan echt heel kort een melding (full screen) met "Oranje gedeelte aan de zijkant niet bedekken" dat verwijst naar de hoek boven en onder.

De melding is te snel weg om het volledig te zien...kan net alleen de bovenste regel lezen.

Iemand dit ook ooit gezien?

Edit: doh, helemaal niet aan gedacht om het in het Engels op te zoeken.

Afbeeldingslocatie: http://cdn.webcazine.com/wp-content/uploads/2015/08/miui6_prevent_pocket_dials_1_20150801.jpg?94b120

Is dus de broekzakvergrendeling optie die aan staat.

[ Voor 25% gewijzigd door Ari Gold op 18-11-2015 15:58 ]

• stansfield
Waar kan ik eigenlijk mooie covers kopen voor de Xiaomi? Die van dbrand vind ik wel erg mooi maar die zijn er niet voor de Xiaomi. Iemand andere tips?

• Achiel007
Originele flipcover van xiaomi bevalt me uitstekend voor de mi4c, bij de mi4 zit hij op de achterkant geplakt met tape, dat vond ik wat minder.

• AvWijk
Ik heb mijn Mi4c van Gearbest binnen. Mooi ding, lekker vlot, voelt goed aan; maar ook de mijne kwam met malware-ROM:

http://54.243.194.135/thread-183908-1-1.html

Heb inmiddels via de updater app de officiele ROM erop gezet maar die komt natuurlijk zonder appstore en zonder NL taal.
Weet alleen niet waar ik de Mi4c ROM hier tussen vind?

https://www.androidfilehost.com/?w=files&flid=42335

[ Voor 33% gewijzigd door AvWijk op 18-11-2015 17:21 ]

• tokko1
stansfield schreef op woensdag 18 november 2015 @ 16:04:
Waar kan ik eigenlijk mooie covers kopen voor de Xiaomi? Die van dbrand vind ik wel erg mooi maar die zijn er niet voor de Xiaomi. Iemand andere tips?
Nillkin heeft strakke goed functionerende hoesjes met hoog kwalitatieve uitstralng :) Ben er erg tevreden over

• Lord_Dain
AvWijk schreef op woensdag 18 november 2015 @ 16:29:
Ik heb mijn Mi4c van Gearbest binnen. Mooi ding, lekker vlot, voelt goed aan; maar ook de mijne kwam met malware-ROM:

Heb inmiddels via de updater app de officiele ROM erop gezet maar die komt natuurlijk zonder appstore en zonder NL taal.

Ik adviseer zelf de xiaomi.eu weekly ROM's. Daar is de play store en NL taal ingebakken.

• AvWijk
Hoppa, gelukt. Ik had trouwens al eerder de Xiaomi.eu ROM geflasht op een Mi4i, deze procedure is anders, misschien nog wel makkelijker.

Tutorial voor wie wil:
https://translate.google....ultilangue-de-xiaomieu%2F

• Ramon 73
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:24
Ben dik tevreden met de Mi4c en zou hem iedereen aanraden. Er is echter een dingetje dat me blijft ergeren....de totale belhistorie wissen. Al vaak en lang naar gezocht maar geen uitleg gevonden die werkt. Ik blijf dus maar steeds de historie stuk voor stuk wissen.
Is er nu helemaal niets waarmee met 1 klik de totale bellijst wordt gewist? Voor Miui V5 zijn er zat instructies maar met zoeken naar V7 vind ik alleen maar dezelfde vraag van anderen.

• Taan
Lord_Dain schreef op woensdag 18 november 2015 @ 15:34:
Zie je tijdens de herstart in de recovery geen vreemde meldingen ofzo?
Hij herstart eigenlijk niet, maar gaat gewoon uit.. Ik moet hem handmatig weer aanzetten.

Edit: Misschien ligt het aan dat ik TWRP heb geinstalleerd?
Ik zie wel de donwload van 5.11.12 in downloaded_rom staan.

Kan ik die installeren met TWRP? of ben ik dan alles kwijt.

[ Voor 25% gewijzigd door Taan op 19-11-2015 09:34 ]

• roflexx
Vanmorgen ook de mi4c besteld bij ibuygou, is zo'n screenprotector makkelijk te bevestigen?

• tokko1
roflexx schreef op donderdag 19 november 2015 @ 13:22:
Vanmorgen ook de mi4c besteld bij ibuygou, is zo'n screenprotector makkelijk te bevestigen?
Als je een beetje een goede screenprotector koopt met bijvoorbeeld 3M coating kan je hem evt met een plakbanje weer (gedeeltelijk) loshalen en dus in een paar keer alle luchtbubbels er uit halen. Dan is het uiteindelijk prima te doen.

Ik heb deze er nu op zitten zonder bubbels en ben erg tevreden :) (Let op dat hij wel iets matte finish heeft :*)))

• Lord_Dain
Taan schreef op donderdag 19 november 2015 @ 08:50:
[...]

Kan ik die installeren met TWRP? of ben ik dan alles kwijt.
Yup, mits je een recente / juiste versie van TWRP hebt. Maar volgens mij raden ze het zelf zelfs aan :)

• Morph3u55
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15-11 00:12
Ik heb de Xiaomi Mi4C 32GB. Ben daar erg tevreden over, maar ik heb sinds kort een probleem met de Rabo Bankieren app.
Zijn er meer mensen die sinds kort problemen hebben met de Rabo bankieren app? (versie 5.1.1)
Deze lijkt niet meer te werken sinds de update van 5.11.5 naar elke hogere versie en de laatste versie van Rabobank app werkt deze niet meer.
Het registreren van mijn telefoon lukt wel, maar na de eerste keer inloggen krijg ik de melding. Rabo bankieren is gestopt.
Ook gemeld bij de Rabobank en contact gehad met een ontwikkelaar, maar die geven minimale support omdat het een chinees toestel is.
Ben benieuwd of er meer mensen dit probleem hebben en of er een oplossing voor is.

[ Voor 3% gewijzigd door Morph3u55 op 20-11-2015 16:32 ]

• Kip
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Kip

Ik heb exact dezelfde probleem met de rabobank app. De vorige versie werkte prima.

Op mijn Samsung s4 werkt de app beter, maar loopt soms ook vast.

Pardon my dutch

• GuitarJJ
Sinds de update van 11 november werkt de Rabobank-app inderdaad niet meer.

Heb al diverse opmerkingen in de Google Play geplaatst, en krijg telkens nutteloze reacties terug met dingen die je kunt proberen. Heb inderdaad ook al iemand aan de telefoon gehad. Eind november komt er een update dat het probleem 'misschien' oplost. Tot die tijd hebben wij sowieso pech.

Als je verder in Google Play kijkt, zie je dat enorm veel mensen problemen met de app hebben. Dat zijn echt niet allemaal gebruikers van Chinese smartphones!

edit: het ligt mijns inziens aan de update van de app, niet aan de update van de Xiaomi.eu-rom.

[ Voor 8% gewijzigd door GuitarJJ op 20-11-2015 19:36 ]

• Lord_Dain
ING app werkt wel gewoon en die heb ik de afgelopen jaren op een 3-tal chinaphones gebruikt, nu werkt ie ook perfect op de Mi4C. Ik vind het wel frappant, op het werk hebben we ook vaak problemen met RABO bankieren apps. Als er ook maar iets niet volgens de handleiding is ingesteld dan werkt het gewoon niet.

• Ari Gold
Tuurlijk ligt t niet aan het apparaat zelf. Kijk eens naar de beoordelingen in de Play Store. Meer mensen hebben er last van. :)

• Pedro6
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 13-03-2023
Ik heb de Xiaomi Mi4C 32GB 3GB gekocht bij http://www.gearbest.com/. Natuurlijk meteen de EU rom er op gezet. En zeer tevreden, prima Phone voor 255 euro. Leuk hoesje met window heb ik nog niet kunnen vinden,
Zit nu iets heeeeel lelijks omheen.

Heb een probeem met Smart Cover. Scherm gaat niet uit of aan met hoesje dicht of open. Doe ik wat fout of werkt dat gewoon niet?

• Ari Gold
Pedro6 schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 15:19:
Ik heb de Xiaomi Mi4C 32GB 3GB gekocht bij http://www.gearbest.com/. Natuurlijk meteen de EU rom er op gezet. En zeer tevreden, prima Phone voor 255 euro. Leuk hoesje met window heb ik nog niet kunnen vinden,

Heb een probeem met Smart Cover. Scherm gaat niet uit of aan met hoesje dicht of open. Doe ik wat fout of werkt dat gewoon niet?
Heb je de smartcover modus wel aangezet?

• Pedro6
Yep, onder lockscreen en dan Smartcover mode.

• Ramon 73
Hier stroomt nu update 5.11.19 binnen OTA

• barbarian
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-11 19:28
Pedro6 schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 15:19:

Ik twijfel of ik hem bij Gearbest moet bestellen vanwege de lange levertijden.
Ben je tevreden met de afwikkeling van je order?

Voor een hoesje is er plenty keuze op aliexpress

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-11 17:09
Ari Gold schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 20:00:
Tuurlijk ligt t niet aan het apparaat zelf. Kijk eens naar de beoordelingen in de Play Store. Meer mensen hebben er last van. :)
Eerst werkte het prima op het apparaat. Sinds kort crashed hij pas. :/

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• sprintkanon
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-11 18:33
Vraag voor diegene die hem al in huis hebben;
voor grofweg 2 x een Meizu m2 mini koop ik een Mi4c. Is het dat waard? En waarom?

• Lord_Dain
Dat kan wel kloppen, antutu score van die Meizu is +- 27k en dat is de helft van de score van de Mi4C :D

Ik heb 2 keer een chinaphone gehad op basis van de Mediatek chipset. Nu blijf ik er ver weg van..

[ Voor 32% gewijzigd door Lord_Dain op 22-11-2015 20:03 ]

• Joeneunited
Ik kom wel wat vage dingen tegen na een tijdje mijn Mi4c in gebruik te hebben. Mijn toetsenbord wordt steeds teruggezet naar de standaard Google toetsenbord, ondanks dat ik steeds Swiftkey als voorkeur instel.
Ook werkt dat swipen voor het ontgrendelen niet echt soepel, heb het nu uitgezet, maar dan mis ik sommige sneltoetsen (snel naar camera en muziek bedienen etc.)

Weet iemand ook hoe ik sommige meldingen in beeld houd? Ik heb bij groepsapps die meldingen uit, maar dan is het wel fijn als er een WhatsApp icoontje in de statusbalk komt, ipv. alleen die puntjes.

• Malfoi
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-11 13:00
AvWijk schreef op woensdag 18 november 2015 @ 16:29:

Ook afgelopen week de Mi4C binnen gekregen van Gearbest.

Precies zelfde ROM en versie, maar zonder Malware.
Kan dat zijn?

Verder nog een x tal vragen (misschien ook wat MIUI 7 specifiek):
  • Hoe verander je de camera app van je lockscreen? Heb de standaard app (in instellingen) al gewijzigd naar de Google Camera app, maar bij het openen van de camera vanaf het lockscreen opent nog steeds de MIUI camera app.
  • Ik heb een paar standaard MIUI apps 'disabled' omdat ik ze niet gebruik, maar hoe krijg je ze weer terug? Als je ze disabled verdwijnen ze uit de lijst met geïnstalleerde apps en kan ze niet meer terug vinden.
  • Is er een manier om de Xiaomi market (voor themes, ringtones, e.d.) in het Engels weer te geven?
Dank alvast!

www.flickr.com/malvlex

• barbarian
Malfoi schreef op zondag 22 november 2015 @ 21:35:
[...]

Kan dat zijn?

Verder nog een x tal vragen (misschien ook wat MIUI 7 specifiek):
  • Hoe verander je de camera app van je lockscreen? Heb de standaard app (in instellingen) al gewijzigd naar de Google Camera app, maar bij het openen van de camera vanaf het lockscreen opent nog steeds de MIUI camera app.
  • Ik heb een paar standaard MIUI apps 'disabled' omdat ik ze niet gebruik, maar hoe krijg je ze weer terug? Als je ze disabled verdwijnen ze uit de lijst met geïnstalleerde apps en kan ze niet meer terug vinden.
  • Is er een manier om de Xiaomi market (voor themes, ringtones, e.d.) in het Engels weer te geven?
Dank alvast!
Hoe lang heb je er op moeten wachten?

• tokko1
barbarian schreef op zondag 22 november 2015 @ 17:16:
[...]

Ik twijfel of ik hem bij Gearbest moet bestellen vanwege de lange levertijden.
Ben je tevreden met de afwikkeling van je order?

Voor een hoesje is er plenty keuze op aliexpress
Had 'm hier met twee weken zonder problemen binnen. Vooral afhankelijk van de chinese post.. en daar heb je weinig invloed op ben ik bang :X

• Pedro6
Ook ik had mijn telefoon via Gearbest in twee weken binnen. zonder extra verzekering etc. Gewoon via chinese post. Wel moet ik vermelden dat het trackingsnummer 2 weken lang geen update liet zien.

• Pedro6

Iemand zelfde probleem of juist niet. Met een extra app werkt het een paar keer daarna houdt hij er mee op. :?

• Malfoi
barbarian schreef op zondag 22 november 2015 @ 23:15:
[...]

Hoe lang heb je er op moeten wachten?
Fucking vier weken (naar Duitsland weliswaar, met DHL). Werd pas na drie weken verzonden, omdat ze geen kopie van mijn ID en Creditcard hadden ontvangen (was nodig bij bestellingen van meer dan USD300 en had er nog meer bij besteld).
Toen ik na een week eindelijk ging klagen duurde het nog twee weken eer hij verstuurd werd. Maar toen was ie ook met een week binnen.

www.flickr.com/malvlex

• barbarian
Malfoi schreef op maandag 23 november 2015 @ 21:23:
[...]

Fucking vier weken (naar Duitsland weliswaar, met DHL). Werd pas na drie weken verzonden, omdat ze geen kopie van mijn ID en Creditcard hadden ontvangen (was nodig bij bestellingen van meer dan USD300 en had er nog meer bij besteld).
Toen ik na een week eindelijk ging klagen duurde het nog twee weken eer hij verstuurd werd. Maar toen was ie ook met een week binnen.
Wat erg! Betaal je nog flink ook voor DHL ben je nog een maand onderweg.
Thx voor de info.

• barbarian
Pedro6 schreef op maandag 23 november 2015 @ 20:04:
Ook ik had mijn telefoon via Gearbest in twee weken binnen. zonder extra verzekering etc. Gewoon via chinese post. Wel moet ik vermelden dat het trackingsnummer 2 weken lang geen update liet zien.
Dat is best vlotjes, bedankt.

• roflexx
Donderdag mi4c besteld bij ibuygou, dhl stond om half 8 hier voor de deur! Eerste indruk is erg goed!

• Malfoi
barbarian schreef op maandag 23 november 2015 @ 21:53:
[...]

Wat erg! Betaal je nog flink ook voor DHL ben je nog een maand onderweg.
Thx voor de info.
Ja, Gearbest heeft het voor mij een beetje verpest. Het kan natuurlijk gebeuren dat iets mis gaat, maar niet op deze manier

www.flickr.com/malvlex

• voil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-11 22:13
Weet iemand hoe de focus werkt met de camera? Ik wil een closeup maken van een stuk tekst op 10/20cm maar de tekst blijft maar vaag. Kan geen instelling vinden om dit goed te maken.

• lekzzz
  • Laatst online: 11-04 06:30
voil schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 09:03:
Weet iemand hoe de focus werkt met de camera? Ik wil een closeup maken van een stuk tekst op 10/20cm maar de tekst blijft maar vaag. Kan geen instelling vinden om dit goed te maken.
Met je vinger op je scherm op de desbetreffende plek drukken

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

• voil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-11 22:13
Ja dat doe ik, maar dan stelt het scherm toch niet scherp.

• ezra070
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-11 13:27
Malfoi schreef op zondag 22 november 2015 @ 21:35:
[...]

Kan dat zijn?
Zelf moet ik mijn Mi4C van Gearbest nog krijgen, maar ik merkte wel dat ik op 2 x Xiaomi Redmi 2 Pro's ook malware voorgeïnstalleerd kreeg. Geen ramp, wipe de boel en gooi een rom van Xiaomi.eu eroverheen.
Maar het lijkt alsof Gearbest (of haar leverancier) malware op hun Xiaomi toestellen plaatst...
Overigens heb ik verder geen problemen met Gearbest; snelle levering en heb nooit fakes van ze gekregen.

Een vraag vooraf inzake de Mi4C die ik binnen krijg.
Als ik mijn Mi4C flash met TWRP of Flashify met die Xiaomi.eu-rom, moet ik dat ook bij OTA's dat weer gebruiken?

Draai zelf nog een Nexus 5 en had hiervoor een Xiaomi Mi2 en daar werkt het flashen juist "makkelijk".
(die Xiaomi Redmi 2 Pro's waren voor mijn vriendin en een collega).

Nevermind wat doorgesteept is, heb het antwoord al gevonden: http://xiaomi.eu/communit...4c-twrp-or-updater.29012/

[ Voor 6% gewijzigd door ezra070 op 25-11-2015 13:09 ]

• GuitarJJ
Vandaag deze doorzichtige cover voor de Mi4c ontvangen:

http://nl.aliexpress.com/...5812570&shopNumber=428753

Sluit echt perfect om de telefoon en ziet er goed uit!

Verwijderd

De Mi4 slaat Lollipop over en krijgt waarschijnlijk zeer snel een update naar Marshmallow

• tokko1
Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2015 @ 19:44:
De Mi4 slaat Lollipop over en krijgt waarschijnlijk zeer snel een update naar Marshmallow
Zal dan ook wel gelden voor de Mi4c en Mi4i?

• Ramon 73
Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2015 @ 19:44:
Uhhm, denk dat dit alleen Mi4 is. Op mijn Mi4c heb ik gewoon 5.1.1 erop, zonder speciale trucs uit te halen.

[ Voor 5% gewijzigd door Ramon 73 op 25-11-2015 23:16 ]

• tokko1
Ramon 73 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 23:14:
[...]

Uhhm, denk dat dit alleen Mi4 is. Op mijn Mi4c heb ik gewoon 5.1.1 erop, zonder speciale trucs uit te halen.
Ik bedoel uiteraard dat Mi4c en Mi4i dan ook (hopelijk) snel naar 6.0 gaan :+

• Ramon 73
Ik wilde een andere achtergrond instellen op het lockscreen. Dat blijkt niet meer te kunnen :-(
In de keuze optie van achtergronden is de selectie home/lock screen verdwenen. Ook afbeelding instellen als achtergrond doet dat direct voor het homescreen, maar niet voor lockscreen.

Heb ook al default thema gekozen en daarmee opnieuw geprobeerd, geen succes. Wat te doen?
Ander theme kiezen laat de lockscreen achtergrond wél veranderen.

• Dieter 1985
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 24-07 21:51
Hallo

ik heb een groot probleem... Sinds begin deze week geeft mijn MI4 LTE er de brui aan. Hij viel uit en op het moment dat ik hem wou opstarten bleef hij hangen op het beginscherm met het MI logo.
Ondertussen heb ik alles geprobeerd, fastboot, wipe all unzip alles via de GSM zelf maar hij blijft steeds hangen tot 99% (soms een uur of langer), dan valt hij weer uit door de batterij.

Ik merk ook dat de batterij heel snel leeg is en na even de PC te hangen weer onmiddellijk 100% is opgeladen.

Via de pc kan ik hem niet aansluiten want hij wordt niet herkend...

Iamdn raad? Het toestel is slechts 2 maand!!! oud...

De gsm is besteld en gekocht geweest via ibuygou.

Alvast bedankt voor de hulp!!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02:23
Ramon 73 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 07:52:
Ik wilde een andere achtergrond instellen op het lockscreen. Dat blijkt niet meer te kunnen :-(
In de keuze optie van achtergronden is de selectie home/lock screen verdwenen. Ook afbeelding instellen als achtergrond doet dat direct voor het homescreen, maar niet voor lockscreen.

Heb ook al default thema gekozen en daarmee opnieuw geprobeerd, geen succes. Wat te doen?
Ander theme kiezen laat de lockscreen achtergrond wél veranderen.
Op een mi4c:
Via de snelle manier (menu knop ingedrukt houden) doet ie dat idd.
Instellingen->achtergrond->kies achtergrond, daar krijg je de keuze voor vergrendelscherm/startscherm/beide na het kiezen van toepassen.
Dieter 1985 schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 12:21:
ik heb een groot probleem...
<knip>

Je zou contact kunnen opnemen met ibuygou voor hulp en eventueel garantie. Misschien ook even op andere fora kijken zoals http://xiaomi.eu enz.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

• Malfoi
Dieter 1985 schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 12:21:
Hallo

ik heb een groot probleem... Sinds begin deze week geeft mijn MI4 LTE er de brui aan. Hij viel uit en op het moment dat ik hem wou opstarten bleef hij hangen op het beginscherm met het MI logo.
Ondertussen heb ik alles geprobeerd, fastboot, wipe all unzip alles via de GSM zelf maar hij blijft steeds hangen tot 99% (soms een uur of langer), dan valt hij weer uit door de batterij.

Ik merk ook dat de batterij heel snel leeg is en na even de PC te hangen weer onmiddellijk 100% is opgeladen.

Via de pc kan ik hem niet aansluiten want hij wordt niet herkend...

Eerlijk gezegd geen idee. Maar dat met die accu klinkt niet helemaal kosjer (hardwarematig)
Een hoop gedoe maar je hebt natuurlijk nog garantie.

Ik loop ook tegen een paar issues aan met mijn Mi4c:
  1. Als je op een website klikt op een link naar de app store opent automatisch de Mi Store. Heb niet gevonden hoe ik dit kan wijzigen naar de Google Play Store. Iemand die dit weet?
  2. Met de Google Camera app kan ik welgeteld één foto maken voordat hij zegt 'Camera stopped working'. Niet echt handig dus. En irritiant ook want ik vind juist de Google Camera fijn.
  3. Verder heb ik last van grote schommelingen in het accuduur. Regelmatig wordt de telefoon heel warm, maar er zijn geen bijzondere processen te zien. Ik weet alleen zeker dat er een proces op de achtergrond moet lopen, anders wordt ie niet zo warm, schiet het RAM gebruik richting de 2GB en loopt de accu niet zo snel leeg. Kan alleen niet achterhalen wat het is.
  4. Verder nog wel een paar issues, maar daar kan ik nu niet zo snel op komen (moet ze eens opschrijven als het gebeurt haha).

www.flickr.com/malvlex

• lekzzz
  • Laatst online: 11-04 06:30
Malfoi schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 22:23:
[...]
Eerlijk gezegd geen idee. Maar dat met die accu klinkt niet helemaal kosjer (hardwarematig)

1. Als je op een website klikt op een link naar de app store opent automatisch de Mi Store. Heb niet gevonden hoe ik dit kan wijzigen naar de Google Play Store. Iemand die dit weet?
  2. Met de Google Camera app kan ik welgeteld één foto maken voordat hij zegt 'Camera stopped working'. Niet echt handig dus. En irritiant ook want ik vind juist de Google Camera fijn.
  3. Verder heb ik last van grote schommelingen in het accuduur. Regelmatig wordt de telefoon heel warm, maar er zijn geen bijzondere processen te zien. Ik weet alleen zeker dat er een proces op de achtergrond moet lopen, anders wordt ie niet zo warm, schiet het RAM gebruik richting de 2GB en loopt de accu niet zo snel leeg. Kan alleen niet achterhalen wat het is.
  4. Verder nog wel een paar issues, maar daar kan ik nu niet zo snel op komen (moet ze eens opschrijven als het gebeurt haha).
Voor het warm worden van je batterij zou ik eens kijken bij sMiui Deze rom is in mijn ogen een stap vooruit tov de Miui rom :)

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

• GuitarJJ
[...]

Ik heb de Mi Store verwijderd. Daarmee zou je je probleem dus kunnen oplossen.

Wat betreft de accu (en een warme telefoon) heb ik zelf nog geen problemen gehad. Bij normaal gebruik (af en toe op het werk wat whatsappjes versturen, het nieuws lezen of een kort spelletje doen) levert mij 's avonds nog een accupercentage van 80-90% op.

Het enige problemen waar ik nog tegen aanloop is de lage downloadsnelheid in de Play Store (max. 500 kb/s). Probleem is op Xiaomi.eu wel bekend (het ontbreken van de Xunlei download engine), maar er is helaas nog niets aan gedaan.

• Ramon 73
Gondor schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 22:18:
[...]

Op een mi4c:
Via de snelle manier (menu knop ingedrukt houden) doet ie dat idd.
Instellingen->achtergrond->kies achtergrond, daar krijg je de keuze voor vergrendelscherm/startscherm/beide na het kiezen van toepassen.
Thanks d:)b
Maar mijn issue heeft achteraf gezien te maken met de launcher die ik gebruik. Nova launcher heeft blijkbaar de beperking dat je geen achtergrond voor het vergrendelscherm kunt kiezen buiten thema's om. Mijn workaround is om tijdelijk de miui launcher te gebruiken, achtergrond selecteren, weer terug Nova launcher kiezen als standaard.

• easyriider
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
[...]• Als je op een website klikt op een link naar de app store opent automatisch de Mi Store. Heb niet gevonden hoe ik dit kan wijzigen naar de Google Play Store. Iemand die dit weet?
Bij Instellingen > Apps kun je voor een app die automatisch wordt geopend de "Standaard wissen" en daarna wordt er na het klikken van een link weer gevraagd welke app je daarmee wil openen.

• Malfoi
lekzzz schreef op zondag 29 november 2015 @ 10:30:
[...]

Voor het warm worden van je batterij zou ik eens kijken bij sMiui Deze rom is in mijn ogen een stap vooruit tov de Miui rom :)
Thanks voor de tip. Ziet er goed uit, maar ik weet nog niet of ik het aandurf om mijn twee weken oude Mi4c te rooten en te flashen.
Tot nu alleen gedaan met 'oude' telefoons. Daarnaast stiekem ook geen zin om alles weer over te moeten zetten en in te stellen. :P
GuitarJJ schreef op zondag 29 november 2015 @ 12:44:
[...]

Ik heb de Mi Store verwijderd. Daarmee zou je je probleem dus kunnen oplossen.

Wat betreft de accu (en een warme telefoon) heb ik zelf nog geen problemen gehad. Bij normaal gebruik (af en toe op het werk wat whatsappjes versturen, het nieuws lezen of een kort spelletje doen) levert mij 's avonds nog een accupercentage van 80-90% op.

Het enige problemen waar ik nog tegen aanloop is de lage downloadsnelheid in de Play Store (max. 500 kb/s). Probleem is op Xiaomi.eu wel bekend (het ontbreken van de Xunlei download engine), maar er is helaas nog niets aan gedaan.
Mi Store is met de standaard rom niet te verwijderen, zelfs niet te disablen.
Heb zelf niet bewust gemerkt dat de Play Store beperkte downloadsnelheid heeft, ik laat mijn app-updates altijd 's nachts lopen.
easyriider schreef op zondag 29 november 2015 @ 13:57:
[...]

Bij Instellingen > Apps kun je voor een app die automatisch wordt geopend de "Standaard wissen" en daarna wordt er na het klikken van een link weer gevraagd welke app je daarmee wil openen.
Dat heb ik nu geprobeerd maar heeft geen resultaat. Ik krijg ook niet de optie voorgeschoteld zodat ik kan kiezen. Gewoon nog steeds direct de Mi Store voor mijn neus.

www.flickr.com/malvlex

• Lord_Dain
Het valt me sinds een paar dagen op dat mijn Mi4C niet compleet recht is. Dit was de telefoon in het begin wel, dus het lijkt me dat hij af en toe erg warm wordt en misschien daardoor wat trekt? Als ik mijn telefoon voor mij rechtop neerleg met het scherm naar boven, kan ik hem een beetje wiebelen door mijn vinger linksonder en rechtsboven erop te leggen. De spanning lijkt het meest in de hoek linksonder te zitten.

Nou heb ik hiervoor 2 x een chinaphone gehad, waarbij dit ook het geval was. Dit waren echter wat mindere merken (iOcean en Zopo), van Xiaomi had ik dit niet verwacht.

• Joeneunited
Ik vind de achterkant van de telefoon nogal glad, dus ben op zoek naar een cover met een stroef materiaal, zodat ik 'm hopelijk niet uit mn handen laat donderen. Helemaal niet (met handschoenen) op de fiets. Iemand nog tips?

Ik heb zelf deze nu een tijdje in gebruik, maar het is niet precies wat ik zoek. Hij is vrij hard en de achterkant voelt dus alsnog vrij glad aan. Verder wel prima overigens, past goed, goeie afwerking en alle sparingen zitten op de juiste plek.

[ Voor 42% gewijzigd door Joeneunited op 29-11-2015 20:42 ]

• Lord_Dain
Ik gebruik zelf deze het materiaal is zachter en stroever dan de hardcases.

• Malfoi
Joeneunited schreef op zondag 29 november 2015 @ 20:38:
Ik vind de achterkant van de telefoon nogal glad, dus ben op zoek naar een cover met een stroef materiaal, zodat ik 'm hopelijk niet uit mn handen laat donderen. Helemaal niet (met handschoenen) op de fiets. Iemand nog tips?

Ik heb zelf deze nu een tijdje in gebruik, maar het is niet precies wat ik zoek. Hij is vrij hard en de achterkant voelt dus alsnog vrij glad aan. Verder wel prima overigens, past goed, goeie afwerking en alle sparingen zitten op de juiste plek.
http://www.banggood.com/T...iaomi-Mi4c-p-1004031.html

Deze heb ik besteld. Heb ergens goede ervaringen gelezen. Heel dun en aangezien het TPU is ook wat stroever (niet zo'n hard plastic case).

www.flickr.com/malvlex

Pagina: 1 ... 10 ... 16 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van Ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Bestellen, levertijd en prijzen: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.
- Rooten & Custom ROM's: Het grote MIUI custom-ROM-topic
- Unlocken van de Bootloader: [Centrale topic] Xiaomi Bootloader unlocken