Rojas, Greipel ? Ineens kan iedereen een heuveltje op fietsen
Als je het een beetje volgt weet je dat deze twee renners dat wel kunnen.mercapto schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 15:17:
Rojas, Greipel ? Ineens kan iedereen een heuveltje op fietsen
Cancellara is overigens vandaag afgestapt, hij wil rust nemen voor het WK. Die had ik morgen anders ook nog wel kansen toegedicht.
Virussen? Scan ze hier!
Yup, ik ook, nou ja, die kan uit m'n team...
next!
next!
Weet ik ook, ik bedoel er alleen maar mee te zeggen dat er niet zo beperkt naar Sagan of Slagter moet worden gekeken, heeeel veel mensen kunnen die etappe wel aan en de sprinter teams zullen wel hard gaan trappen.ravenger schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 15:24:
[...]
Als je het een beetje volgt weet je dat deze twee renners dat wel kunnen.
[ Voor 80% gewijzigd door mercapto op 15-07-2014 16:37 ]
Typisch dat ze hem meenemen voor een week. Terwijl in die week niet eens een tijdrit zit. Hij heeft zicht wel veel laten zien, maar toch jammer ditwildhagen schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 16:27:
Cancellara is overigens vandaag afgestapt, hij wil rust nemen voor het WK. Die had ik morgen anders ook nog wel kansen toegedicht.
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
De Tour lijkt te devalueren. Jammer dat er geen Colombianen van naam meerijden dit jaar.
Mollema waarschijnlijk naar Trek volgend jaar
[ Voor 21% gewijzigd door cbr600f4i op 16-07-2014 08:21 ]
Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi
Dat zijn idd wel de grote afwezigen. Geen Henao, Quintana of Urán.cbr600f4i schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 07:27:
De Tour lijkt te devalueren. Jammer dat er geen Colombianen van naam meerijden dit jaar.
De winnaar van deze Tour zal altijd de winnaar zijn van die Tour waar Froome en Contador uitvielen door een val/pech. Dat is ook jammer.
Ik moet nog zien dat Nibali zo makkelijk wint. Dat slechte weer van de afgelopen week ligt hem beter dan een hoop andere renners. Maar ja, het niveau van de concurrenten is echt niet hoog.
Er zijn altijd renners die niet meedoen. Wiggins is er ook niet bij, dat zijn toch keuzes van een ploeg.Zamorano schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 09:08:
[...]
Dat zijn idd wel de grote afwezigen. Geen Henao, Quintana of Urán.
De winnaar van deze Tour zal altijd de winnaar zijn van die Tour waar Froome en Contador uitvielen door een val/pech. Dat is ook jammer.
Voor Nibali zal het weinig uitmaken wie zijn concurrenten zijn kennelijk blijft hij het beste op de fiets zitten.
Zit er wel in inderdaad. Gegeven dat er bij Belkin een ultimatum is vanuit de renners voor het zoeken naar een nieuwe sponsor tot 1 augustus en het zeer lastig is om op die korte termijn een nieuwe sponsor uit de hoge hoed te toveren, lijkt het me wel vrij aannemelijk dat het contract er al wel ligt en dat Mollema gaat tekenen zodra het ultimatum afloopt.cbr600f4i schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 07:27:
Mooie ploeg wel voor Mollema. Ik ben benieuwd wie hem gaan volgen naar Trek; wellicht neemt ie wat renners mee.
[ Voor 8% gewijzigd door ravenger op 16-07-2014 09:21 ]
Niet dat ik weet, het zijn dan ook geen supergrote bedragen waar we over praten en de renners mogen blij zijn dat ze uberhaupt een team hebben.
Mollema schijnt toch al redelijk definitief te zijn voor Trek
Mollema schijnt toch al redelijk definitief te zijn voor Trek
Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi
Daarbij is de vluchtigheid van sponsors wat groter dan in het voetbal, en is het moeilijker voor ploegen een goede geldstroom te genereren. Mensen kopen nu niet voor een bepaalde renner een kaartje voor een wedstrijd bijvoorbeeld en liefhebbers langs de kant staan ook niet allemaal in fan kledij.
Meh Trek. Voelt niet als een ploeg voor Mollema. Maar tja, waar zou hij dan naar toe moeten?
Bij Trek is hij in ieder geval de kopman, nu nog een paar goede knechten. Verder is het inderdaad maar een matige ploeg.
Vergeet niet dat die hele ploeg volgend jaar op de schop gaat. Renners die stoppen (Voight, Zubeldia misschien wel), renners die naar een andere ploeg gaan uitkijken (Schlecks bijvoorbeeld), etc. Daarnaast hebben ze best wel goede renners; Arredondo, Kiserlovski, Cancellara, Nizzolo, Felline o.a.
Ik zou het sowieso geen matige ploeg willen noemen, ondanks dat hun tourploeg wel vrij matig presteert op het moment.
Ik zou het sowieso geen matige ploeg willen noemen, ondanks dat hun tourploeg wel vrij matig presteert op het moment.
[ Voor 7% gewijzigd door ravenger op 16-07-2014 11:51 ]
Andy Schleck?tweaker2010 schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 11:46:
Bij Trek is hij in ieder geval de kopman
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Het is ook geen matige ploeg inderdaad, er rijden genoeg goede renners rond. Daarom zeg ik ook puur op gevoel dat ik Mollema daar niet vind passen. Garmin zou ik nou echt een match vinden, maar ja, die hebben al genoeg kopmannen
Is er dan ook al een gerucht over Ten Dam eigenlijk? Ik zou zeggen OPQS, omdat dat het bazen-team is en hij een baas is.
Nee dat was HK.
[ Voor 6% gewijzigd door Makkelijk op 16-07-2014 13:46 ]
Ten Dam heeft een contract voor 2015, dus hij heeft iets minder haast. Gesink en Kelderman daarentegen zullen ook wel druk op zoek zijn. Kelderman wordt in verband gebracht met Orica, en ik verwacht Gesink eerlijk gezegd stiekem wel bij Orange Cycling.
Het beste zou natuurlijk zijn als het team gewoon intact zou blijven. Wilko moet in ieder geval naar een ploeg gaan waar hij gegarandeerd kopman is.
Ondertussen in de Tour...
------------------>

En ik zit al drie kwartier met "Dag Sinterklaasje" in mijn hoofd. Fijn, mercapto, dankjewel...
Stam + t
Geen dank!orejas schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 14:35:
[...]
En ik zit al drie kwartier met "Dag Sinterklaasje" in mijn hoofd. Fijn, mercapto, dankjewel...
Ik bedoelde dat de 3 ontsnappers 7 minuten mochten pakken van de Sinterklazen in het peleton, maar diegene die de slag gemist hadden hengelen ze nu toch weer binnen (bereik)
Er zijn te weinig teams vertegenwoordigd voorin, en het zijn nota bene ook nog kleine teams.mercapto schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 14:41:
[...]
Geen dank!![]()
Ik bedoelde dat de 3 ontsnappers 7 minuten mochten pakken van de Sinterklazen in het peleton, maar diegene die de slag gemist hadden hengelen ze nu toch weer binnen (bereik)
Dus ja, het is te verwachten dat ze het niet zomaar cadeau krijgen.
Sagan sprint niet mee, dus die gaat vandaag zeker de etappe proberen te halen.
Sagan is niet in topvorm, tenminste daar lijkt het de hele tour al op. Hij laat zo het kaas wel makkelijk van zijn brood eten. Hij heeft die punten toch ook nodig voor de groene trui?Makkelijk schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 14:58:
Sagan sprint niet mee, dus die gaat vandaag zeker de etappe proberen te halen.
Ik vindt em anders best wel in vorm. Hij kan alleen Kittel niet aan in de sprint, daarom eindigt hij altijd 2e
Sagan gaat gewoon voor de etappe, anders rijden er geen ploegmaats van em op kop. Hij staat mijlenver voor in het groen, maarliefst 128 punten. Hij kan dagen geheel niet meesprinten en toch het groen behouden. Waarom zou hij zoveel moeite doen in de tussensprint voor ten hoogste 13 punten terwijl hij grote kansen heeft op de eindstreep en zo 30 punten kan verdienen? Leg me dat eens uit.tweaker2010 schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 15:04:
[...]
Sagan is niet in topvorm, tenminste daar lijkt het de hele tour al op. Hij laat zo het kaas wel makkelijk van zijn brood eten. Hij heeft die punten toch ook nodig voor de groene trui?
[ Voor 4% gewijzigd door ravenger op 16-07-2014 15:25 ]
Wederom trek je te makkelijk conclusies.tweaker2010 schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 15:04:
[...]
Sagan is niet in topvorm, tenminste daar lijkt het de hele tour al op. Hij laat zo het kaas wel makkelijk van zijn brood eten. Hij heeft die punten toch ook nodig voor de groene trui?
Sagan is volgens mij prima. Hij is gewoon net niet zo snel als de echte topsprinters (Kittel, Cavendish, Greipel, ...), maar om elke dag zo mee te sprinten moet je echt wel top zijn.
Hij zal zijn redenen hebben om niet mee te sprinten. Bijvoorbeeld omdat hij krachten wil sparen voor een sprint om de etappe.
Quad schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 15:33:
Volgens commentaar zou Sagan ziek zijn werd net gemeld.
Lijkt me dat ie zich toch wel beter voelt, anders rijdt zijn ploeg niet.Asked about a possible victory today, Sagan told us he woke up sick with a little cough but "nothing really important, will see next days"
Of een beetje spelletjes spelen met de concurrentie.ravenger schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 15:36:
[...]
[...]
Lijkt me dat ie zich toch wel beter voelt, anders rijdt zijn ploeg niet.
Ja, lijkt me een typisch sprinters trucje. Tegen de camera zeggen dat je niet zo lekker bent.
Zo kun je alles wel omdraaien. Een Sagan in topvorm had allang een etappe gepakt en laat zijn concurrenten niet zoveel punten afsnoepen. Coquard weet niet wat hij meemaakt deze tour. Sagan is gewoon niet fit of hij kan heel goed toneelspelen.Zamorano schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 15:28:
[...]
Wederom trek je te makkelijk conclusies.
Sagan is volgens mij prima. Hij is gewoon net niet zo snel als de echte topsprinters (Kittel, Cavendish, Greipel, ...), maar om elke dag zo mee te sprinten moet je echt wel top zijn.
Hij zal zijn redenen hebben om niet mee te sprinten. Bijvoorbeeld omdat hij krachten wil sparen voor een sprint om de etappe.
Welke dan? Het lijkt me dat we nu pas het terrein van Sagan opzoeken...tweaker2010 schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 15:52:
[...]
Een Sagan in topvorm had allang een etappe gepakt (...)
Stam + t
Lijkt me wel. Zo te zien geeft hij ook op.Quad schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 15:33:
Edit: Talansky gelost uit het peloton, heeft het wel moeilijk hoor. Valpartij eist zijn tol?
Virussen? Scan ze hier!
En hij stapt nu weer op....Quad schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 16:05:
Jep, is afgestapt inmiddels.
Virussen? Scan ze hier!
De sprint tegen Trentin vergeten?orejas schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 16:02:
[...]
Welke dan? Het lijkt me dat we nu pas het terrein van Sagan opzoeken...
Een Sagan in topvorm? Volgens mij roep je maar wat (again).tweaker2010 schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 15:52:
[...]
Zo kun je alles wel omdraaien. Een Sagan in topvorm had allang een etappe gepakt en laat zijn concurrenten niet zoveel punten afsnoepen. Coquard weet niet wat hij meemaakt deze tour. Sagan is gewoon niet fit of hij kan heel goed toneelspelen.
Ik heb Sagan volgens mij maar één touretappe zien pakken in een massasprint. Dat was 2 jaar geleden (weet niet welke etappe meer).
Vorig jaar won hij ook maar 1 etappe, in een sprintje waarbij de rest van de topsprinters er op een bergje afgereden werd. Daarvoor zat hij er ook telkens dicht tegenaan.
Sagan is een fantastische renner, maar heeft toch wat extra omstandigheden nodig om te winnen. Die omstandigheden zijn er eigenlijk alleen geweest in de etappe die Trentin won. Hij heeft misschien net niet het geluk gehad om een etappe te pakken, en de rest van het peloton heeft hem nu wel in de smiezen.
Sagan is dus nooit een veelwinnaar geweest, die zoals Cav of Kittel 4 a 5 etappes per grote ronde wint, maar is gewoon in veel omstandigheden een kanshebber, dat is heel wat anders.
Sagan is sowieso geen topsprinter. Tegen een Kittel, Degenkolb, Greipel, Cavendish etc zal hij het in een normale sprint (dus zonder valpartijen etc) bijna altijd afleggen. Sagan is meer een allrounder en sprinter-bergop/machtsprinter.
Maar hij is in iets van 5 (ofzoiets?) etappes bij de 1e 6 geëindigd in deze Tour. Als je dan zegt dat Sagan niet in vorm is, heb je écht de etappes niet bekeken blijkbaar... er zijn bijzonder weinig renners die hem dat nadoen.
Maar hij is in iets van 5 (ofzoiets?) etappes bij de 1e 6 geëindigd in deze Tour. Als je dan zegt dat Sagan niet in vorm is, heb je écht de etappes niet bekeken blijkbaar... er zijn bijzonder weinig renners die hem dat nadoen.
Virussen? Scan ze hier!
Hij mag 35-40 minuten verliezen vandaag, dat zal de voornaamste reden zijn. Hij zit nu pas op 15.
[ Voor 12% gewijzigd door ravenger op 16-07-2014 16:17 ]
Ben benieuwd of dat gaat lukken...ravenger schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 16:17:
[...]
Hij mag 35-40 minuten verliezen vandaag, dat zal de voornaamste reden zijn. Hij zit nu pas op 15.
Maar misschien wil de jury nog wel een oogje dichtknijpen.
Plus dat Sagan ondanks zijn ongecontroleerde overkomen volgens mij wel redelijk bewust bezig is met het veroveren van de groene trui. Hij gaat télkens voor die 3e, 4e of 5e plek bij etappe's en tussensprints.Zamorano schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 16:09:
[...]
Sagan is dus nooit een veelwinnaar geweest, die zoals Cav of Kittel 4 a 5 etappes per grote ronde wint, maar is gewoon in veel omstandigheden een kanshebber, dat is heel wat anders.
Cannondale is trouwens wel heel goed en beheerst bezig. Kan me niet voorstellen dat dit niet gaat lukken.
[ Voor 9% gewijzigd door Makkelijk op 16-07-2014 16:34 ]
Nope. Maar die kan hij gewoon verliezen van Trentin, zoals hij ook deed in de Ronde van Zwitserland, vorige maand. De aankomst in Nancy was de laatste km bijna alleen maar naar beneden.
Dus, volgens mij moet hét terrein voor Sagan nog komen.
Stam + t
Nibali weer slim secondes aan het winnen.
Niet helemaal, maar wel weer als de kippen erbij.
Niet helemaal, maar wel weer als de kippen erbij.
[ Voor 39% gewijzigd door enchion op 16-07-2014 17:03 ]
How do you save a random generator ?
Wat deed Nibali?
Hey! Sagan! Wat doet ie daar toch in de finale?!
Even weglopen bij de voorlaatste afdaling. En nu weer.Makkelijk schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 17:08:
Wat deed Nibali?
Verder wel erg "Beloki-asfalt" hopen dat het goed gaat.
Gallopin gaat voor een Cancellaratje
Zou leuk zijn, heeft een goede 100 meter
Daar heeft Sagan zich toch ernstig verrekend door Gallopin te laten gaan.
Alleen de laatste km gezien zonder geluid, maar wat een baas
Wat een prachtige zege voor Gallopin!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Echt hé. Scheelde niet heel veel of hij was alsnog bijgehaald
ChojinZ schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 14:03:
[...]
Denk dat de laatste heuvels iets te lastig zijn voor Kittel. Ik persoonlijk gok op Sagan

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Toch sterk hoor na die solo een paar km daarvoor nog dit doen
Zeker! Respect hoor!Makkelijk schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 17:19:
Toch sterk hoor na die solo een paar km daarvoor nog dit doen
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Hij reed 5km voor finish al eens weg en werd toen ingerekend door Sagan en reed weer weg. Alsof hij wist dat Sagan zich kapot ging rijden op hem.Polbeer91 schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 17:20:
nevermind...
Wat laat Sagan zich foppen zeg, niet normaal.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Zeer knap! En leuk een niet-verwachte winnaar, klassement mag dan misschien niet heel spannend meer zijn, dat de boel niet potdicht zit geeft wel ruimte voor leuke etappesMakkelijk schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 17:22:
[...]
Hij reed 5km voor finish al eens weg en werd toen ingerekend door Sagan en reed weer weg. Alsof hij wist dat Sagan zich kapot ging rijden op hem.
Ik zag net dat Mollema één plek gestegen was. Wie is er tussenuit gevallen? Of had de regie even niet goed opgelet?
http://www.letour.fr/le-tour/2014/us/live/aso/Robkazoe schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 17:25:
Ik zag net dat Mollema één plek gestegen was. Wie is er tussenuit gevallen? Of had de regie even niet goed opgelet?
Rui Costa heeft zich op achterstand gereden. Bijzonder maar wel een mazzeltje. Scheelt weer een plekje
Costa Rui Alberto van 9 naar 14. 1 minuut 36 seconden verloren.Robkazoe schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 17:25:
[ Voor 6% gewijzigd door Soldaatje op 16-07-2014 17:33 ]
Ik hoop dat Sagan nu begrijpt dat hij nergens controle over heeft. Je bent geen favouriet als iedereen weet dat je je team toch wel kapot gaat rijden en er zelf achteraan gaat.
Nibali moet nog ergens een minuutje of 3-4 verliezen om de tour helemaal compleet random te maken.
(Maar ik denk dat hij te uitgekookt is om dat verlies te overkomen.)
(Maar ik denk dat hij te uitgekookt is om dat verlies te overkomen.)
Gaat Talansky op tijd binnen komen...?
Net op tijd geloof ik op 32 minuten...
Net op tijd geloof ik op 32 minuten...
[ Voor 35% gewijzigd door Fiber op 16-07-2014 17:51 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Geen idee, de laatste is nu Jack Bauer van de serie 24Fiber schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 17:48:
Gaat Talansky op tijd binnen komen...?

Hij is binnen! 32'05" Dat heeft ie goed gedaan!
[ Voor 10% gewijzigd door Soldaatje op 16-07-2014 17:52 ]
Of hij is gewoon niet goed genoeg in vorm. Een 9e plaats is wel erg matig voor Sagan.Robkazoe schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 17:18:
Daar heeft Sagan zich toch ernstig verrekend door Gallopin te laten gaan.
Niemand wil met Sagan naar de streep rijden op dit soort aankomsten
9e is heel erg goed voor iemand die redelijk ver voor de streep terug is gepakt, normaal zak je er dan meteen doorheen en eindig je 6 seconden achter de groep.
Ik wil niet een zeurder zijn maar dit heeft Sagan gewoon niet goed aangepakt. Galopin reed op iets meer dan 3 km weg van de rest. Als hij de aanval had gecounterd dat had hij werk verricht voor Rogers en Kwiatkovski (of hoe je het ook mag schrijven). Dan nog zou Sagan ze alle drie kunnen verslaan met een wheely en twee vingers in z'n neus.
Nu liet ie zich terug zakken en werd ie gepakt in de eindsprint door elke sprinter die nog aanwezig was in het peleton. Miss is het achteraf wijsheid maar vond het raar toen hij zijn benen stil hield.
Nu liet ie zich terug zakken en werd ie gepakt in de eindsprint door elke sprinter die nog aanwezig was in het peleton. Miss is het achteraf wijsheid maar vond het raar toen hij zijn benen stil hield.
Denk je? Er was voor Sagan volgens mjj gewoon geen enkele reden om die sprint nog aan te gaan, hij was pisnijdig dat Gallopin was ontsnapt. Dat Degenkolb gaat sprinten moet hij weten, niemand weet overmorgen nog dat Degenkolb tweede werd. En die groene trui is voor Sagan al binnen dus... Tour is voor hem al geslaagd, enige wat nog telt is blijven zitten en een ritzege proberen als ultieme bonus.tweaker2010 schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 17:56:
[...]
Of hij is gewoon niet goed genoeg in vorm. Een 9e plaats is wel erg matig voor Sagan.
Op het moment dat hij het dichtgereden zou hebben, zou Kwiatkovski er gelijk overheen gegaan zijn. Ik denk niet dat hij veel kans gehad zou hebben.Robkazoe schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 19:10:
Ik wil niet een zeurder zijn maar dit heeft Sagan gewoon niet goed aangepakt. Galopin reed op iets meer dan 3 km weg van de rest. Als hij de aanval had gecounterd dat had hij werk verricht voor Rogers en Kwiatkovski (of hoe je het ook mag schrijven). Dan nog zou Sagan ze alle drie kunnen verslaan met een wheely en twee vingers in z'n neus.
Dat denk ik ook. Sagan zat gewoon in een lastig parket, maar ik denk dat hij toch meteen had moeten reageren. Dat was eigenlijk zijn enige kans. No way dat de anderen elkaar gingen terughalen en met Sagan naar de streep zouden gaan.Rub3s schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 08:45:
[...]
Op het moment dat hij het dichtgereden zou hebben, zou Kwiatkovski er gelijk overheen gegaan zijn. Ik denk niet dat hij veel kans gehad zou hebben.
Iedereen weet nu ook wel dat Sagan naar die etappezege aan het zoeken is, dat helpt hem niet.
Sagan is eigenlijk gewoon zo goed dat iedereen hem het vuile werk op wil laten knappen, omdat ze denken dat ze anders geen kans maken. Dan gebeurt er wat er gister gebeurde. Had Sagan inderdaad Gallopin terug gehaald dan was het Rogers of Kwiatkowski wel, en zo kun je wel bezig blijven.
Dat Sagan niet goed in vorm is, is werkelijk geleuter van de bovenste plank.
Dat Sagan niet goed in vorm is, is werkelijk geleuter van de bovenste plank.
Degenkolb vandaag? Hij oogde gisteren toch al wel weer lekker in het sprintje om de 2e plaats. Denk dat Cannondale vandaag in de schaduw van Giant Shimano gaat rijden.
Talansky heeft alsnog opgegeven: http://www.nu.nl/sport/38...lsnog-in-tour-france.html
Virussen? Scan ze hier!
Balen voor hem. Los van die valpartij verwachtte ik toch al niet zoveel van hem. Alleen de echte toppers slagen er na winst van de Dauphine in om ook in de Tour top te presteren.wildhagen schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 11:05:
Talansky heeft alsnog opgegeven: http://www.nu.nl/sport/38...lsnog-in-tour-france.html
We zullen het nooit weten hè. Met een rugblessure fietsen is extreem pijnlijk dus aan zijn fitheid zal het allemaal niet gelegen hebben.tweaker2010 schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 11:07:
[...]
Alleen de echte toppers slagen er na winst van de Dauphine in om ook in de Tour top te presteren.
En dat de ploeg van Talansky hem heerlijk in de steek heeft gelaten. Als ik hem was dan zou ik uitkijken naar een andere ploeg. Wat een achterlijke tactiek hebben ze daar. Mooie ritwinst ook voor Garmin.. not..
Niemand van de ploeg wist dat Talansky op achterstand reed. Getuigd wel van gebrek aan communicatie.
⏩ PVOutput☀️
Ik kan me voorstellen dat zijn ploegleider het juist met opzet niet aan de rest van het team gemeld heeft. Talansky kwam niet voor in het plan van die dag, en ik vermoed ook niet in het plan voor de rest van de tour. Het team hoefde dus met hem geen rekening te houden, en zijn matige presteren had het team enkel kunnen demotiveren.
Dat vind ik een wat loze claim als je naar de recente winnaars van de Dauphine kijkt. Goed, Landaluze en Brajkovic hebben niks gepresteerd, maar Talansky heeft al meer gepresteerd dan die twee bij elkaar.tweaker2010 schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 11:07:
[...]
Alleen de echte toppers slagen er na winst van de Dauphine in om ook in de Tour top te presteren.
Wat heeft Talansky dan precies gepresteerd deze tour? Een top 10 plek zat er echt niet in voor hem hoor.Shabbaman schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 12:33:
[...]
Dat vind ik een wat loze claim als je naar de recente winnaars van de Dauphine kijkt. Goed, Landaluze en Brajkovic hebben niks gepresteerd, maar Talansky heeft al meer gepresteerd dan die twee bij elkaar.
LOL.... Talansky was een prima kandidaat voor een Top-10 plaats. Was hij niet gevallen, had ik hem daar zeer zeker wel verwacht.
Virussen? Scan ze hier!
Waar heb ik het over de tour van dit jaar? En dan nog: hij doet het dit jaar beter dan Landaluze. Derp.tweaker2010 schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 13:44:
[...]
Wat heeft Talansky dan precies gepresteerd deze tour? Een top 10 plek zat er echt niet in voor hem hoor.
Wat is precies je punt? Jij wil Talansky als een talentloze prutser neerzetten? Ga je gang. Maar door de Dauphine te dissen kom je echt niet overtuigend over.
Rast sprong gister tijdens de etappe bij een bookmaker ineens omhoog naar plek 4 qua odds terwijl hij helemaal niet in de kopgroep zat...hadden ze daar een glazen bol ?
Jeetje wat een val van de la cruz... hoezo ging die nou onderuit? Zag er echt bizar uit
Die lag er ook niet echt lekker bij volgens mij....
Virussen? Scan ze hier!
Leek op een klein dipje/scheurtje in de weg ofzo.Goron schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 15:16:
Jeetje wat een val van de la cruz... hoezo ging die nou onderuit? Zag er echt bizar uit
De La Cruz ging echt hard naar de grond zeg, zijn hoofd raakte het achterwiel van Langeveld, bam.
⏩ PVOutput☀️
Zag er inderdaad uit zoals ducrot zei: die stijve fietsen reageren af en toe als een katapult als ze onder spanning staan
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Ik geloof er dus helemaal niets van dat voornamelijk aan het frame en de wielen te wijten is.
Het grootste verschil is dat banden steeds meer grip hebben doordat ze beter en breder zijn dan 30 jaar geleden. Het nádeel van banden met veel grip is dat je, wanneer de grip eenmaal weg is, veel sneller gaat. Já het katapult verhaal klopt, maar dat komt juist voornamelijk door het rubber.
Het grootste verschil is dat banden steeds meer grip hebben doordat ze beter en breder zijn dan 30 jaar geleden. Het nádeel van banden met veel grip is dat je, wanneer de grip eenmaal weg is, veel sneller gaat. Já het katapult verhaal klopt, maar dat komt juist voornamelijk door het rubber.
De voorsprong slinkt snel iig. Deze renners zullen de finish niet gezamenlijk halen.
⏩ PVOutput☀️