Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Ik dacht er ook aan, maar ik wil het eigenlijk niet denken.ChojinZ schreef op maandag 14 juli 2014 @ 16:15:
[...]
Wellicht onterecht maar het woord "doping" komt dan meteen bij mij boven drijven.
Ik ook niet omdat het de Tour verpest. Aan de andere kant: met de Tour weet je het nooit.RoD schreef op maandag 14 juli 2014 @ 16:16:
[...]
Ik dacht er ook aan, maar ik wil het eigenlijk niet denken.
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Goed mogelijk, lijkt een beetje op het veld na de wiggins tour, toen geloof ik contador net terugkwam van zijn schorsing, Froome goed uit de tour kwam (na het "knechten" voor wiggins) en valverde ook in goede doen was. Dat was best een leuke vuelta.Zamorano schreef op maandag 14 juli 2014 @ 16:02:
Vind het wel heel jammer voor de Tour. Hopelijk krijgt Nibali nog wat weerstand van iemand.
Krijgen we nu een Vuelta met Quintana, Froome en Contador?
Ga er maar vanuit dat het volop aanwezig is in de tour, alleen niet de klassieke epo / bloedtransfusies etc.RoD schreef op maandag 14 juli 2014 @ 16:16:
[...]
Ik dacht er ook aan, maar ik wil het eigenlijk niet denken.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
En Wiggo ook in de Vuelta? Kan Sky met een leuke ploeg komen.Dennism schreef op maandag 14 juli 2014 @ 16:19:
[...]
Goed mogelijk, lijkt een beetje op het veld na de wiggins tour, toen geloof ik contador net terugkwam van zijn schorsing, Froome goed uit de tour kwam (na het "knechten" voor wiggins) en valverde ook in goede doen was. Dat was best een leuke vuelta.
Quad schreef op maandag 14 juli 2014 @ 16:23:
[...]
Ga er maar vanuit dat het volop aanwezig is in de tour, alleen niet de klassieke epo / bloedtransfusies etc.

Achja in welke sport niet... Maar die discussies zijn ook hier wel zo vaak gevoerd. Ik wil als toeschouwer/kijker vermaakt worden en dat gebeurt, dus ik ben blij. De Tour van 2007 bijvoorbeeld heb ik volop genoten.Quad schreef op maandag 14 juli 2014 @ 16:23:
[...]
Ga er maar vanuit dat het volop aanwezig is in de tour, alleen niet de klassieke epo / bloedtransfusies etc.
Ik ben hier nog wel benieuwd naar, het natuurlijk altijd, maar sinds de bloedpaspoorten en de daaruit voorkomende schorsingen lijkt het toch minder te zijn. Als je ziet dat je nu gepakt kan worden zonder tastbaar bewijs, lijken renners daar wat meer van onder de indruk te zijn.Quad schreef op maandag 14 juli 2014 @ 16:23:
[...]
Verder moet ik zeggen dat ik ook met doping genoot van het wielrennnen. De koers was er niet minder om, en als iedereen kan pakken heb je ook gelijke kansen.
[ Voor 13% gewijzigd door Dennism op 14-07-2014 16:45 ]
Froome, opgave
Quintana, niet gestart
Rodriguez, 120e in klassement, al veel verloren
Contador, opgave
Kreuziger, niet gestart
Mollema, 12e in klassement
Grootste kanshebbers lijken me Nibali en Valverde, maar Mollema kan zo maar voor een verrassing zorgen (en dat vind ik het als hij podium rijdt).
Edit: Excuus, dubbelpost.
[ Voor 4% gewijzigd door Niku op 14-07-2014 16:53 ]
Verwijderd
Blijkbaar was het dus toch niet de fiets die doormidden brak.Questioned by letour.fr, Tinkoff-Saxo's directeur sportif Philippe Mauduit who jumped in the second team car to let a free seat to Alberto Contador after his retirement explained: “Alberto badly crashed. His right knee is seriously injured. The crash has been violent. I have his shoe with me, it's completely destroyed. According to some rumors, his bike has been broken but that's not the case. A bike fell from our racks after we fixed Nicolas Roche's bike. It's obviously too early to establish a diagnostic for Alberto. Once he'll reach the finish, he'll undergo an x-ray examination. Before pulling out, he told us that he was in an awful pain and he couldn't go any further on his bike. It's a pity because everything had gone well since the beginning of the Tour. We had a plan and today's race was unfolding exactly as we wanted. In a fraction of a second, it all fell apart, so we're immensely sad. Tomorrow, it's a rest day. After tomorrow, a new battle will begin. We'll stay united and a new Tour de France will begin for us.”
How do you save a random generator ?
Verwijderd
Hmm, ik vatte het meer op dat de kapot gebroken fiets die mogelijk gezien was een fiets van de wagen was. Zou wel heel raar zijn dat Contador vlak naast een wagen zou afdalen.enchion schreef op maandag 14 juli 2014 @ 17:13:
Klinkt alsof een fiets op de wagen op Contador gevallen is, ookal wordt dat niet letterlijk gezegd.
edit: Martin zet hem ff lekker in de parkeerstand
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2014 17:16 ]
Dit dus... Er is geen fiets op Contador gevallen.Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2014 @ 17:15:
[...]
Hmm, ik vatte het meer op dat de kapot gebroken fiets die mogelijk gezien was een fiets van de wagen was. Zou wel heel raar zijn dat Contador vlak naast een wagen zou afdalen.
Ah okee, twee afzonderlijke gevallen.Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2014 @ 17:15:
[...]
Hmm, ik vatte het meer op dat de kapot gebroken fiets die mogelijk gezien was een fiets van de wagen was. Zou wel heel raar zijn dat Contador vlak naast een wagen zou afdalen.
edit: Martin zet hem ff lekker in de parkeerstand
[ Voor 24% gewijzigd door Vos op 14-07-2014 17:27 ]
Klopt, maar er komt nog een beklimming. Daar zie ik hem niet bijblijven.
⏩ PVOutput☀️
Nee, was Scarponi.Quad schreef op maandag 14 juli 2014 @ 17:30:
Ging daar Nibali?
En dan nog achterom kijken ookGoron schreef op maandag 14 juli 2014 @ 17:34:
Zo die pool kan lekker dalen zeg!
En dan die opmerking van Ducrot:Niku schreef op maandag 14 juli 2014 @ 17:30:
Daar wordt even een toeschouwer doormidden gebeukt, de tering.
"Mensen, vang die renner toch op ipv weg te springen!"

Verwijderd
Dubbele salto: schut de spieren een beetje losGoron schreef op maandag 14 juli 2014 @ 17:39:
Scarponi haalt gewoon iedereen weer bij na die dubbele salto haha
Verwijderd
Verwijderd
Welke klassementsrenners?Goron schreef op maandag 14 juli 2014 @ 17:47:
Nou kom op klassementsrenners doe eens iets spannends
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
⏩ PVOutput☀️
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 146% gewijzigd door Makkelijk op 14-07-2014 17:54 ]
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Verwijderd
Ik denk dat Mollema nog wel wat kan inlopen ja. Je zag dat hij gewoon eigen tempo bleef rijden. Hopeljk blazen een aantal lui zich nog op.Goron schreef op maandag 14 juli 2014 @ 17:53:
Vorig jaar kwam Mollema ook nog terug later op de berg. *hoopt
⏩ PVOutput☀️
Arme Rodrigues...
Moet 'ie wel mee omhoog kunnenRobkazoe schreef op maandag 14 juli 2014 @ 17:56:
Winst moet je nu toch wel aan de Spanjaard gunnen anders maak je geen vrienden.
Verwijderd
Als ie mee kan.Robkazoe schreef op maandag 14 juli 2014 @ 17:56:
Winst moet je nu toch wel aan de Spanjaard gunnen anders maak je geen vrienden.
Die laatste paar honderd meter gaan wel op karakter..
Hoe doet mollema t toch altijd om dan aan t eind er gewoon bij te zitten
[ Voor 75% gewijzigd door Makkelijk op 14-07-2014 18:00 ]
[ Voor 15% gewijzigd door Makkelijk op 14-07-2014 18:01 ]
Vooral op Nibali...Makkelijk schreef op maandag 14 juli 2014 @ 18:01:
Hij verliest vooral op Porte toch?
He couldn't care less
En wil dus de Tour niet winnen...

Top tien is toch ook netjes...

Verwijderd
Mollema volgens mij toch nog wel op plaats 10. Op 2 min van de 2e plaats.
[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2014 18:06 ]
[ Voor 4% gewijzigd door tweaker2010 op 14-07-2014 18:27 ]
Beetje late reactie en voor wat het waard is maar je haalt 2 dingen door elkaar namelijk een tijdrit en een tijdrit in de 3e week van een grote ronde.orejas schreef op maandag 14 juli 2014 @ 13:49:
[...]
Nope. Geen echte koekenbakker.
Echter. Contador zou ik na Martin, Cancellara en Froome inschalen. Nibali verliest, denk ik, rustig 3 minuten in deze tijdrit op deze laatste drie. Ik denk dat 2 minuten op Contador niet onrealistisch is.
2 minuten op Nibali is echt wel de max in een grote ronde op een afstand van 50km maar ik denk eerlijk gezegd dat een minuutje reëler geweest zou zijn.
Cancellara wint volgens mij ook nooit een tijdrit ergens in de laatste week van de Tour, iig niet met de gebruikelijke overmacht, het komt dan echt aan op wie nog het meest in de tank heeft zitten.
Je ziet dan ook vaak namen voorin die normaal wat verder naar achteren staan.
Uiteraard zijn er altijd uitzonderingen maar er gelden echt andere regels voor zo'n tijdrit diep in een grote ronde.
Maar goed, het ging me om het verschil tussen Contador en Nibali en helaas gaan we niet zien wie het juist had wbt het tijdsverschil.
Wel grappig overigens, Boom kwam over de streep met Bauer en Howes [beide Garmin].
Boom keuvelde wat met Bauer terwijl hij net even een kleine bijna onzichtbare jump voorbij Bauer deed om zo 1 plekje hoger te staan en Howes moest daarom lachen.
Ik zou best wel willen weten waar ze het over hadden gezien ook de reactie van Howes, je kon duidelijk zien dat Boom dat bewust deed en Bauer leek het niet door te hebben.
Tja, dat soort details vind ik dan weer leuk.
[edit]
Ik verwacht het eerlijk gezegd niet of hij moet nog sterk verbeteren.enchion schreef op maandag 14 juli 2014 @ 18:08:
Bauke staat maar 1:20 achter op de 3de plek, kan nog best leuk worden.
Zijn niveau in Zwitserland vond ik ook al beneden peil en dat lijkt zich door te trekken in de Tour.
Je ziet hem bij een versnelling even proberen en dan gelijk gaan zitten, ik vind dat niet echt een goed teken.
Nu moet Bauke het ook niet echt hebben van korte klimmen maar in deze klim werd hij ook nog bijgehaald door Schleck en andere renners die er al eerder af moesten.
Mollema lijkt vooralsnog niet op de Mollema van vorig jaar en eigenlijk is dat al het hele seizoen zo.
Uiteraard hoop ik dat ik het verkeerd heb natuurlijk.
[ Voor 19% gewijzigd door LoneRanger op 14-07-2014 18:59 ]
Only fools are enslaved by time and space.
Zal een flinke metale klap zijn.

Oja Contador zijn fiets was niet doormidden gebroken. Hij is met zn handen van het stuur gegleden en gevallen, daarna was er een ploegleiders wagen van een andere ploeg over zijn reserve fiets gereden. Dat was bij zijn tweede val.
[ Voor 86% gewijzigd door Quad op 14-07-2014 19:59 ]
⏩ PVOutput☀️
En dan gewoon 10 km doorfietsen.BigWillem89 schreef op maandag 14 juli 2014 @ 20:19:
Contador heeft zijn scheenbeen gebroken.
Dan zal hij de Vuelta ook niet gaan halen vrees ik...

20 zelfs.enchion schreef op maandag 14 juli 2014 @ 21:36:
[...]
En dan gewoon 10 km doorfietsen.![]()
![]()
(smileys tekort)
Volgens Van den Broeck:Quad schreef op maandag 14 juli 2014 @ 19:11:
Ugh Jens Voigt.
Oja Contador zijn fiets was niet doormidden gebroken. Hij is met zn handen van het stuur gegleden en gevallen, daarna was er een ploegleiders wagen van een andere ploeg over zijn reserve fiets gereden. Dat was bij zijn tweede val.
Lijkt combinatie van iets te veel risico en pech.In volle afdaling sprint hij me voorbij. Hij rijdt in een put en gaat over de kop.
Maar jij hebt het over 2 vallen?
Een heel stuk over het gebroken frame en de val: http://cyclingtips.com.au...f-snapped-contador-frame/
[ Voor 16% gewijzigd door Vos op 14-07-2014 23:36 ]
Verwijderd
Maarten Ducrot is het in ieder geval met je eens. Dat zei hij hardop nadat de uitzending op Ned 1 afgelopen was maar nog doorging op nos.nl.LoneRanger schreef op maandag 14 juli 2014 @ 18:53:
[...]
Mollema lijkt vooralsnog niet op de Mollema van vorig jaar en eigenlijk is dat al het hele seizoen zo.
Uiteraard hoop ik dat ik het verkeerd heb natuurlijk.
Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi
Hij is een eerste keer gevallen, is op fiets van ploegmaat verder gegaan, is daarop weer gevallen doordat hij van stuur af gleed en vervolgens was er een auto over zijn fiets gereden. Allemaal uitgelegd door ploegleider Steven de Jongh.Vos schreef op maandag 14 juli 2014 @ 23:31:
[...]
Volgens Van den Broeck:
[...]
Lijkt combinatie van iets te veel risico en pech.
Maar jij hebt het over 2 vallen?
Een heel stuk over het gebroken frame en de val: http://cyclingtips.com.au...f-snapped-contador-frame/
Ps: Overigens deed Sagan gisteren nog een wheelie.
⏩ PVOutput☀️
Morgen waarschijnlijk weer Kittel verwacht ik.
Denk dat de laatste heuvels iets te lastig zijn voor Kittel. Ik persoonlijk gok op Sagantweaker2010 schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 13:49:
Wat is het rustig hier zeg... oh ja rustdag vandaag
Morgen waarschijnlijk weer Kittel verwacht ik.
Is inderdaad ook nog wel wat voor Slagter! Dumoulin.... ik weet het niet... zie het niet gebeuren...Zeddicius schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 14:08:
Is ook wel iets voor een Slagter dit. En ik weet niet of Dumoulin nog wat over heeft?
En in de optimistische hup Holland hup modus: Late ontsnapping van Terpstra?