The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi
[ Voor 17% gewijzigd door ravenger op 14-07-2014 09:05 ]
Dat kan wel zijn, maar ik vind VDB nu ook niet echt een geweldige indruk maken. Dus om nu maar te gaan knechten terwijl je in het geel rijdt is ook onzin. En Nibali zal idd wel weer het geel pakken vanmiddag, maar ik verwacht wel een aanval van Contador dus de marges zullen flink teruglopen.CynicRelief schreef op zondag 13 juli 2014 @ 18:47:
[...]
Galopin is geen klassementsrenner, die rijdt enkel in 't geel voor morgen, 14 juli Franse feestdag, en da's mooi, hebben die Fransozen hun feestje. De tijdsverschillen tussen Nibali en de rest van de podiumkandidaten zijn nagenoeg gelijk gebleven, niks aan de hand dus. Nibali kan nu met z'n ploeg lekker in de luwte rijden, hoeven niet meer te verdedigen, en aldus, de ploeg voortijdig oproken. Nibali's terrein komt nog, en idd, Contador's terrein ook. Ofwel, er zit nog mooie strijd aan te komen!
Maar 'helaas' voor Nibali, mag ie naar alle verwachting morgen na de koers het geel weer aantrekken. Iedereen binnen de 4 minuten heeft een jasje uitgedaan vandaag, en de renners buiten de 4 minuten gaan die morgen niet goedmaken.
BronEen Fransman in het geel op de Franse nationale feestdag: Lotto-Belisol rekent zich rijk na de onverwachte coup van Tony Gallopin. Maar de gele trui ook verdedigen? Neen, dat niet. ‘We gaan een effort doen’, zegt manager Marc Sergeant. ‘Maar Jurgen Van den Broeck blijft onze kopman. Hij moet in een goede positie naar Planche des Belles Filles.’
Jazeker, het plan om geel te pakken met Tony Gallopin broedde al een tijdje bij Lotto-Belisol. De renner had zich zaterdag speciaal ‘wat laten uitzakken’ op slotklim La Mauselaine, om zo extra bewegingsvrijheid te krijgen van het peloton. Een delicate evenwichtsoefening was dat: Gallopin moest voldoende verliezen om te mogen wegrijden, maar tegelijk dicht genoeg blijven om het geel binnen schot te houden.
Gisteren viel alles dus perfect in elkaar: Astana wilde graag van het geel af, Gallopin mocht inderdaad wegrijden en de vluchtgroep bleek dan ook nog de meest optimale samenstelling te hebben: Europcar wilde meewerken om Pierre Rolland te herlanceren in het klassement. En als voormalige ploeg- en kamergenoot van Gallopin was ook Fabian Cancellara voortdurend gul in de inspanningen. ‘Tony is een graag geziene gast in het peloton’, aldus manager Marc Sergeant. ‘Iedereen gunde hem het geel. Zo werkt het ook in het wielrennen.’
Hele dag in beeld
De manager had het over een gloriedag en dat is niet zomaar een loos begrip. De gele trui maakt deze Tour na de ritzege van Greipel bijzonder succesvol voor Lotto-Belisol. Dat uitgerekend Gallopin vandaag een hele dag in beeld rijdt, is bovendien extra betekenisvol. ‘Frankrijk is voor ons de groeimarkt’, zegt Nicolas Thiel, managing director van sponsor Belisol. ‘We drongen al lang aan op Franse renner binnen het team. Gallopin is nu een hele dag in beeld op France 2, dat is geweldig.’
De overwinning van Gallopin zou zo ook op langere termijn een stimulans kunnen zijn voor de Lotto-ploeg, aangezien Belisol meteen na deze Tour beslist of het zijn sponsoring ook na 2014 doorzet. ‘Vandaag is een heel emotionele dag’, aldus Thiel. ‘Maar die beslissing gaan we toch heel rationeel nemen.’
Hoe belangrijk Gallopin in het geel sportief en commercieel ook mag zijn, Lotto-Belisol gaat de trui vandaag in de rit naar Planche des Belles Filles niet per se verdedigen. ‘Wij kunnen die trui niet verdedigen’, zegt ploegleider Herman Frison. ‘We hebben er gewoon de renners niet voor. Bart De Clercq hadden we daarvoor kunnen gebruiken, maar die is er niet meer. We zijn nog maar met zeven (eerder viel ook Greg Henderson uit, nvdr.).’
Lotto-Belisol zal zich bij het begin van de etappe wel vooraan manifesteren, maar weet dat het zal moeten passen als de teams van de klassementsrenners de aanval inzetten. ‘We geen een effort doen’, zegt Sergeant. ‘Maar de realiteit is dat we geen werkpaarden hebben.’ Het is heel duidelijk dat kopman Jurgen Van den Broeck nooit zal ingeschakeld worden als helper voor Gallopin. ‘Jurgen heeft al bewezen dat hij top vijf kan rijden in de Tour. Het doel blijft om hem in optimale omstandigheden naar de Planche des Belles Filles te brengen.’
Nul procent kans
Mocht de wedstrijd dat vereisen, zou het dan kunnen dat gele trui Gallopin moet werken voor Van den Broeck? ‘Ik herinner me dat Jean-Louis Gauthier als geletruidrager ooit een wiel afstond aan Joop Zoetemelk’, zegt Sergeant. ‘Maar hopelijk hoeven we die vergelijking niet te maken. Een luxeprobleem? Ik zie het niet eens als een probleem. Het is in de eerste plaats een dag om te genieten.’
Gallopin staat er dus alleen voor in de verdediging van zijn gele trui, en hoewel Marc Sergeant in hem op termijn een renner voor het klassement ziet, is de verwachting toch dat zijn 1’34’’ voorsprong niet zal volstaan om Nibali vandaag af te houden op de slotklim.
Ploegleider Herman Frison ziet maar één scenario waarin Lotto-Belisol ook op de rustdag de geletruidrager nog in de rangen heeft: ‘Stel dat er een groep wegrijdt van mannen die op meer dan een uur staan. En dat het peloton ons laat rijden op een tempo dat wij aankunnen. Dan kan het... Eventueel.’ Voor de goede verstaander voegt hij eraan toe: ‘Er is nul procent kans dat zoiets gebeurt. Dit is de Tour.’
Stam + t
Overigens hou ik het op meer geluk dan wijsheid, er had maar 1 rijder bij hoeven zitten in de ontsnapping die een paar seconden voor Geniaallopin zat en hoe geniaal was hun plan dan.. Dan hadden ze geen geel en geen ritoverwinning.
[ Voor 37% gewijzigd door cbr600f4i op 14-07-2014 10:56 ]
Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi
Jij vindt het onzin, maar zoals orejas laat zien, ziet de wielerwereld er toch wat anders uit. Tip: lees je eens in voordat je weer van alles gaat roepentweaker2010 schreef op maandag 14 juli 2014 @ 09:41:
[...]
Dat kan wel zijn, maar ik vind VDB nu ook niet echt een geweldige indruk maken. Dus om nu maar te gaan knechten terwijl je in het geel rijdt is ook onzin. En Nibali zal idd wel weer het geel pakken vanmiddag, maar ik verwacht wel een aanval van Contador dus de marges zullen flink teruglopen.
Mijn gevoel is dat dit soort etappes altijd tegenvallen. Wellicht zijn mijn verwachtingen te hoog, dat kan ook. Waarschijnlijk weten de renners ook wel dat de tour nog een tijd duurt en dat ze hierna nog een paar bergjes over moeten. Alles lijkt wel op de allerlaatste berg beslist te moeten worden... Maar goed, eerder werden de aanvallen gevoed door de EPO. Schoon zal het zeker niet zijn, maar wellicht iets schoner. Dat is zeker wel een verklaring voor het conservatisme. Hoe dan ook: ik zit er klaar voor.Niku schreef op maandag 14 juli 2014 @ 11:37:
Hoop dat de etappe vandaag niet enorm gaat tegenvallen.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Eerst zeg je nog dat hij vol moet gaan aanvallen en risico moet nemen om weer in het geel te komen en nu zal hij het geel wel weer terug pakkentweaker2010 schreef op maandag 14 juli 2014 @ 09:41:
[...]
Dat kan wel zijn, maar ik vind VDB nu ook niet echt een geweldige indruk maken. Dus om nu maar te gaan knechten terwijl je in het geel rijdt is ook onzin. En Nibali zal idd wel weer het geel pakken vanmiddag, maar ik verwacht wel een aanval van Contador dus de marges zullen flink teruglopen.
Ik zou het doen!4POX schreef op maandag 14 juli 2014 @ 01:34:
Een vraag die me op de fiets vandaag binnenschoot.
Het is toch een ongeschreven regel dat tijdens de laatste etappe naar Parijs er geen aanval wordt gedaan op de gele trui.
Stel dat tijdens deze laatste etappe de verschillen in het klassement zo klein zijn dat iemand anders nog de gele trui kan winnen. Wordt dan deze aanval dan ook ingezet?
Aanvallen is altijd een risico. Contador zal vandaag ook aanvallen maar die heeft niets te verliezen.Vos schreef op maandag 14 juli 2014 @ 12:15:
[...]
Eerst zeg je nog dat hij vol moet gaan aanvallen en risico moet nemen om weer in het geel te komen en nu zal hij het geel wel weer terug pakkenHet is gewoon een prima zet van Astana wat heel vaak gebeurt, wie in Parijs het geel heeft telt.
Het betekent niet dat Nibali nu niets meer hoeft te doen omdat hij een paar dagen in geel heeft rondgereden.
Het lijkt me onwaarschijnlijk dat het hem niet lukt om het geel terug te pakken, maar zegt nooit nooit.
Jij doet/deed alsof de zaak voor Nibali anders is geworden door gisteren de gele trui weg te geven. Hij zou moeten aanvallen om weer in het geel te komen. Dit is niet zo. Gallopin is nooit een concurrent voor Nibali. Contador moet in de aanval, Nibali kan 'lekker' verdedigen. Of meer tijd pakken als je concurrent een slechte dag heefttweaker2010 schreef op maandag 14 juli 2014 @ 12:38:
[...]
Aanvallen is altijd een risico. Contador zal vandaag ook aanvallen maar die heeft niets te verliezen.
Het betekent niet dat Nibali nu niets meer hoeft te doen omdat hij een paar dagen in geel heeft rondgereden.
Het lijkt me onwaarschijnlijk dat het hem niet lukt om het geel terug te pakken, maar zegt nooit nooit.
[ Voor 12% gewijzigd door Vos op 14-07-2014 13:07 ]
Contador is de betere tijdrijder en daarmee (nog steeds) de grote favoriet voor de eindoverwinning. Alles te verliezen, dus. Die maakt waarschijnlijk wel 2 tot 2,5 minuut goed op Nibali in de tijdrit. Aanvallen zal hij imo dan ook bewaren tot de Pyreneen.tweaker2010 schreef op maandag 14 juli 2014 @ 12:38:
[...]
Aanvallen is altijd een risico. Contador zal vandaag ook aanvallen maar die heeft niets te verliezen.
Stam + t
Zo'n koekenbakker is Nibali niet hoor, in de tijdritorejas schreef op maandag 14 juli 2014 @ 13:06:
[...]
Contador is de betere tijdrijder en daarmee (nog steeds) de grote favoriet voor de eindoverwinning. Alles te verliezen, dus. Die maakt waarschijnlijk wel 2 tot 2,5 minuut goed op Nibali in de tijdrit. Aanvallen zal hij imo dan ook bewaren tot de Pyreneen.
Een mooie springplank vormen
Sagan en Rodriguez proberen aan te sluiten.
Nope. Geen echte koekenbakker.BreadFan schreef op maandag 14 juli 2014 @ 13:23:
[...]
Zo'n koekenbakker is Nibali niet hoor, in de tijdrit
Echter. Contador zou ik na Martin, Cancellara en Froome inschalen. Nibali verliest, denk ik, rustig 3 minuten in deze tijdrit op deze laatste drie. Ik denk dat 2 minuten op Contador niet onrealistisch is.
[ Voor 20% gewijzigd door orejas op 14-07-2014 13:51 ]
Stam + t
Moet hij niet ter ondersteuning bij Nibali blijven vraag ik me af? Beetje vreemde strategie dit.
Westra rijdt zoals gezegd vooruit om later in de etappe van dienst te kunnen zijn. Dat is een gebruikelijke strategie en eentje die ze bovendien in de 5e etappe al eens hebben toegepast.tweaker2010 schreef op maandag 14 juli 2014 @ 13:58:
[...]
Moet hij niet ter ondersteuning bij Nibali blijven vraag ik me af? Beetje vreemde strategie dit.
[ Voor 8% gewijzigd door ravenger op 14-07-2014 14:07 ]
De 'springplank strategie' heeft zijn waarde al vaak bewezen hoortweaker2010 schreef op maandag 14 juli 2014 @ 13:58:
[...]
Hertbert Dijkstra Tour de France BingoGoron schreef op maandag 14 juli 2014 @ 13:56:
Chasse patat ik kan dat woord niet meer horen
Zie ook De 100e Tour de France (2013)
Dan ontbreekt alleen nog Grinta bij Dijkstra; dat iets van de laatste jaren (Geleend van de belgen, aldus Dijkstra)
[ Voor 5% gewijzigd door ravenger op 14-07-2014 14:12 ]
Dat is geen vreemde strategie.tweaker2010 schreef op maandag 14 juli 2014 @ 13:58:
[...]
Naast een springplank, kan het ook een mannetje zijn die zich kan laten uitzakken als de kopman alleen komt te zitten achter hem.
Niet om vervelend te doen, maar zo te horen volg je wielrennen nog niet zo lang en snap je nog niet zo goed hoe het allemaal werkt. Vragen stellen is dan natuurlijk prima, maar je zou er goed aan doen om niet zo snel te oordelen als je eigenlijk niet precies weet waar je het over hebt.
Ondertussen heeft het tv commentaar de bril niet op. "een volle lengte"
Dat is zuur.Goron schreef op maandag 14 juli 2014 @ 14:28:
Oei geen helicopter beelden tijdens de finale door het slechte weer zegt NOS
Welk jaar wat dat ook alweer nog meer ? Hmm, mijn google skills falen

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Thnx voor de uitleg. Ben zelf geen wielrenner en kijk meestal alleen de tour dus al die strategieen enzo dat zegt me niet zoveel. Nogmaals, mijn mening is geen feit. Ik hoop alleen dat Nibali niet teveel schade oploopt vandaag.Zamorano schreef op maandag 14 juli 2014 @ 14:11:
[...]
Dat is geen vreemde strategie.
Naast een springplank, kan het ook een mannetje zijn die zich kan laten uitzakken als de kopman alleen komt te zitten achter hem.
Niet om vervelend te doen, maar zo te horen volg je wielrennen nog niet zo lang en snap je nog niet zo goed hoe het allemaal werkt. Vragen stellen is dan natuurlijk prima, maar je zou er goed aan doen om niet zo snel te oordelen als je eigenlijk niet precies weet waar je het over hebt.
Jeetje hij ligt helemaal open.

[ Voor 49% gewijzigd door Goron op 14-07-2014 15:24 ]
Dat zal klaar zijn met de klassementsambities, daar gaat ie last van hebben, laat staan dat het hem tijd kost.
[ Voor 30% gewijzigd door Vos op 14-07-2014 15:26 ]
Poh, dit is niet zomaar een val.
Deze verwondingen zijn niet in één dag genezen. Dit is einde klassement, dat kan niet anders.cbr600f4i schreef op maandag 14 juli 2014 @ 15:25:
Morgen rustdag mensen, geen paniek..
waarom zouden ze nu gaan wachten op hem?? Alleen omdat hij een "grote meneer" is. Er wordt zoveel gevallen dus en dan wordt er ook niet gewacht, dus waarom nu wel.Goron schreef op maandag 14 juli 2014 @ 15:25:
Hmm nu doorrijden is onsportief maar anders pakt kwiatkovski weer heel veel tijd. Lastig..
Is normaliter wel de ongeschreven regel dat ze wachten. Maar heeft nu al zoveel tijd verloren dat ze nu niet meer wachten.master_JE schreef op maandag 14 juli 2014 @ 15:29:
[...]
waarom zouden ze nu gaan wachten op hem?? Alleen omdat hij een "grote meneer" is. Er wordt zoveel gevallen dus en dan wordt er ook niet gewacht, dus waarom nu wel.
Ze houden in eerste instantie in omdat niemand wil dat de Tour op deze manier beslist wordt. Maar nu het zo lang geduurd heeft gaan ze wel weer rijden ja.master_JE schreef op maandag 14 juli 2014 @ 15:29:
[...]
waarom zouden ze nu gaan wachten op hem?? Alleen omdat hij een "grote meneer" is. Er wordt zoveel gevallen dus en dan wordt er ook niet gewacht, dus waarom nu wel.
Precies dus omdat hij de topfavoriet is.master_JE schreef op maandag 14 juli 2014 @ 15:29:
[...]
Hmm valt wel mee toch?Vos schreef op maandag 14 juli 2014 @ 15:30:
[...]
Is normaliter wel het geval dat ze wachten. Maar heeft nu al zoveel tijd verloren dat ze nu niet meer wachten.
Hij is zelfs al iets ingelopen en de etappe is nog lang.
Het belangrijkste is dat hij zich nog in staat voelt om terug te komen en mee te doen met de rest van de toppers.
Vaak genoeg dat er wel gewacht wordt, voorwaarde is alleen vaak dat er geen klassementsmannen vooruit zijn en dat de "finale" nog niet begonnen is en dat er wel een klassementsman/truidrager of andere belangrijke renner bij de val ligt. Punt 1 is hier echter al geen sprake van, dus van wachten ook niet verwacht ik, met een beetje mazzel gooien ze het tempo niet extra omhoog zodat ie op die manier kan terugkomen, maar ook dat is geen gegeven.master_JE schreef op maandag 14 juli 2014 @ 15:29:
[...]
[ Voor 6% gewijzigd door Dennism op 14-07-2014 15:33 ]
Wat bedoel je? Hij lag 4 minuten achter op het peloton toen hij weer op de fiets stapte. Dan gaat het peloton niet rustig aan doen tot hij weer terug is. Dat hebben ze even gedaan maar daarna verhoogde Astana het tempo weer.Zamorano schreef op maandag 14 juli 2014 @ 15:31:
[...]
Hmm valt wel mee toch?
Hij is zelfs al iets ingelopen en de etappe is nog lang.
Het belangrijkste is dat hij zich nog in staat voelt om terug te komen en mee te doen met de rest van de toppers.
Geen beelden van de val zelf nee.Andamanen schreef op maandag 14 juli 2014 @ 15:33:
Ik schakelde pas later in, maar de val was zeker niet in beeld?
[ Voor 16% gewijzigd door Vos op 14-07-2014 15:34 ]
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Ik bedoel dat de achterstand eerst 4 minuten was op het peloton, en nu iets van 3,5.Vos schreef op maandag 14 juli 2014 @ 15:34:
[...]
Wat bedoel je? Hij lag 4 minuten achter op het peloton toen hij weer op de fiets stapte. Dan gaat het peloton niet rustig aan doen tot hij weer terug is. Dat hebben ze even gedaan maar daarna verhoogde Astana het tempo weer.
[...]
Als zijn ploeg vol voor hem rijdt, kan hij nog best terug komen. Zó hard zie ik ze in het peloton namelijk niet rijden. Dat kunnen Roche, Majka en Rogers best dicht krijgen.
Vereiste is dan alleen dat Contador zich gewoon goed genoeg voelt om dat te doen.
Wel slecht dat het frame zo in één keer doormidden breekt als dat de oorzaak was.
[ Voor 5% gewijzigd door Zamorano op 14-07-2014 15:38 ]
Dat is wel de klotigste manier om te vallen. Daar kan je helemaal niets aan doenDevster schreef op maandag 14 juli 2014 @ 15:34:
Er wordt gesproken over een "frame failure" als oorzaak voor de val van Contador.
Voor zover ik weet zijn fietsen (v/d grote merken) die tijdens de race gebruikt worden niet ontworpen om erg lang mee te gaan (hooguit een wedstrijd). Dit kan elk merk overkomen. Je hoort ook nooit iets over alle lekke banden die lek gaan tijdens een race dus denk dat dat nog wel zal meevallen.Devster schreef op maandag 14 juli 2014 @ 15:37:
Slechte reclame voor Specialized.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
De topfietsen die jij en ik kunnen kopen zijn naar mijn weten gelijk. Je zit met de UCI regel qua gewicht. Wij kunnen zelfs fietsen kopen en berijden die onder de UCI regel zittencbr600f4i schreef op maandag 14 juli 2014 @ 15:40:
[...]
Voor zover ik weet zijn fietsen (v/d grote merken) die tijdens de race gebruikt worden niet ontworpen om erg lang mee te gaan (hooguit een wedstrijd). Dit kan elk merk overkomen. Je hoort ook nooit iets over alle lekke banden die lek gaan tijdens een race dus denk dat dat nog wel zal meevallen.
⏩ PVOutput☀️
French TV reported Contador's bike broke in two but note "son vélo, c'est cassé en deux" not same as "son vélo s'est cassé en deux"
Geen idee, ik heb mijn informatie van iemand bij Giant die wel eens een wedstrijdfiets had die toch op wat punten afweken - geen standaard produktiefiets - maar wellicht is dat veranderd in de loop van de jaren.Vos schreef op maandag 14 juli 2014 @ 15:42:
[...]
De topfietsen die jij en ik kunnen kopen zijn naar mijn weten gelijk. Je zit met de UCI regel qua gewicht. Wij kunnen zelfs fietsen kopen en berijden die onder de UCI regel zitten.
Er zullen ongetwijfeld fietsen bij zitten die (gedeeltelijk) op maat gemaakt zijn. In Parijs-Roubaix bijvoorbeeld rijden ze met langere wielbasis naar mijn weten. Die kunnen wij niet zomaar in de winkel kopen.cbr600f4i schreef op maandag 14 juli 2014 @ 15:46:
[...]
Geen idee, ik heb mijn informatie van iemand bij Giant die wel eens een wedstrijdfiets had die toch op wat punten afweken - geen standaard produktiefiets - maar wellicht is dat veranderd in de loop van de jaren.
Zou wel teleurstellend zijn overigens. Eerst Froome en nu dit.
Wie weet, destijds ging het echt om het frame wat maar 1 of enkele wedstrijden max meeging. Je mocht er dan ook eigenlijk niet meer meerijden laat staan doorverkopen.Vos schreef op maandag 14 juli 2014 @ 15:49:
[...]
Er zullen ongetwijfeld fietsen bij zitten die (gedeeltelijk) op maat gemaakt zijn. In Parijs-Roubaix bijvoorbeeld rijden ze met langere wielbasis naar mijn weten. Die kunnen wij niet zomaar in de winkel kopen.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 20% gewijzigd door Goron op 14-07-2014 15:58 ]
⏩ PVOutput☀️
Dan Mollema maar op het podium
[ Voor 71% gewijzigd door cbr600f4i op 14-07-2014 16:03 ]
Krijgen we nu een Vuelta met Quintana, Froome en Contador?
NibaliQuad schreef op maandag 14 juli 2014 @ 16:03:
Waarom mag Westra niet voor eigen succes?
Edit: Ik mag hopen dat Valverde wat kan. Hij heeft zijn team in elk geval bij zich en voorin.
Stam + t
http://www.nu.nl/sport/38...dienen-kopman-nibali.html
[ Voor 39% gewijzigd door Devster op 14-07-2014 16:08 ]
Nee, want de belangen zijn daarvoor vooralsnog te groot, zeker nu Kwiatkowski zoveel tijd aan het pakken is. Westra kan dan beter op kop van het peloton rijden dan als vooruitgeschoven pion acteren.Quad schreef op maandag 14 juli 2014 @ 16:07:
Je kan toch altijd proberen om een ploegmaat voor de dagsucces te laten gaan?
Nibali kan ook nog vallen, niet dat ik hem dat gun ofzo.Quad schreef op maandag 14 juli 2014 @ 15:59:
Pfft wat jammer, Nibali krijgt het geel zo in de schoot geworpen.
Wel beetje maffe tour zo, misschien Vouckler/Rolland/Europcar voor de overwinning.

How do you save a random generator ?
⏩ PVOutput☀️
Hopen dat Nibali wat tegenstand krijgt nog. Vandaag zien wat Mollema echt waard is, ik zie hem geen top 5 rijden. Hopen dat ik er naast zit en dat hij de 3e week op zijn best is.
[ Voor 17% gewijzigd door Vos op 14-07-2014 16:12 ]
Verwijderd
Porte, nu de nr 5.Quad schreef op maandag 14 juli 2014 @ 16:12:
Wie van Sky moet dan voor de winst gaan?
En kan Nieve nog wat bij Sky of is die niet zo goed? Vorige tour was hij toch ook 10e?
En dat voor de tweede dag op rij