Ik vind het wel creatief die M. Ducrox.
Hier kan je er nog wat vinden: http://www.opdekant.nl/
Hier kan je er nog wat vinden: http://www.opdekant.nl/
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 45% gewijzigd door FreeShooter op 13-07-2013 16:11 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
3,5 minuten achter de kopgroep, en de achterstand wordt steeds groter.
Virussen? Scan ze hier!
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
is toch ook logisch. Mollema is normaal zeker niet beter dan Contador, Rodriguez, etc... het zit deze tour tot nog toe allemaal mee.Sjah schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 17:07:
Nog nooit zoiets gezien. Maar van Sporza naar het partijdiger Eurosport gegaan, met Boogerd. tJa , ik vind echt dat de Belgen Bauke en Ten Dam beetje downplayen, gister ook in Vive le Velo.
er zijn er meer:vhal schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 18:28:
Wel vreemd dat Mollema nog nooit de Mont Ventoux heeft beklommen. Niet dat het echt uitmaakt maar het verbaasde mij.
Niet zo vaak wedstrijden die de Ventoux aandoen blijkbaar.Froome: "Ik heb nog nooit op de Ventoux gekoerst, maar de berg al wel verkend
if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor
Ahja, die had ik een paar jaar geleden al eens gemaakt:Clush schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 15:59:
[...]
Daar moet je van genieten en je niet aan ergeren... mijn huisgenoten en ik juichen (letterlijk) altijd als er weer zo'n bullshit-bingo term tegenaan gegooid wordt. Nog een paar:
[...] kan ver-schrik-ke-lijk hard fietsen.
En wat kan [...] nog?
De menselijke maat is terug.
Laten we niet vergeten dat ...
De mannen van [...] hebben straftraining.
Nu niet gaan zitten linkeballen.
Het moderne/oude wielrennen.
Ik vind het heerlijk om naar te luisteren en voor mij hoort het echt bij de tour. Gewoon niet te kritisch op zijn en zelf lekker meedoen.
Verwijderd
Mollema is gelijk aan een Rodriguez en Contador zonder doping denk ik of althans daar is hij hard naar op weg. Ze rijden hem er niet simpeltjes af zoals we al eerder dit seizoen hebben kunnen zien. Mollema kan alleen maar beter worden de komende jaren en als je top 5 kunt rijden kun je hem ook winnen.nebur86 schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 17:32:
[...]
is toch ook logisch. Mollema is normaal zeker niet beter dan Contador, Rodriguez, etc... het zit deze tour tot nog toe allemaal mee.
Vergeet niet dat hij op de Pailheres er bijna af moest. Moet het nog zien op Ventoux, Alpe etc. Kan goed dat Mollema nog na 7/8 zakt en dan nog stelt ie niet teleur omdat dat de plaats is waar hij normaal thuishoort.
Hopen dat het blijft meezitten en dat ie boven zichzelf blijft uitstijgen...
⏩ PVOutput☀️
Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery
Alles blijft bij elkaar tot de laatste klim... Hooguit een kopgroepje van 'ongevaarlijke' renners die vooruit mogen...Ram0n schreef op zondag 14 juli 2013 @ 11:01:
Man, wat is het toch genieten dit jaarHeerlijk! Nu maar duimen voor een prachtige etappe vandaag, genoeg mogelijkheden...
Ik mis het woord 'grinta' een beetje dit jaar...BreadFan schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 22:29:
[...]
Ahja, die had ik een paar jaar geleden al eens gemaakt:
Ducrot:
[afbeelding]
Dijkstra:
[afbeelding]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Als er nog renners zijn buiten Froome met gele trui-ambities dan zal er toch wat gedaan moeten worden. In de volgende tijdrit gaat er waarschijnlijk weer tijd verloren worden. Het is dan geen gek idee om risico te nemen en te proberen de koers hard te maken en Froome proberen te isoleren. Froome zelf zei dat het een vermoeidheidsslag gaat worden in de derde week. Mij lijkt dat de beste manier om Froome moe te krijgen is om hem te isoleren: zelf water halen, zelf gaatjes dicht moeten rijden, et c.Fiber schreef op zondag 14 juli 2013 @ 11:07:
[...]
Alles blijft bij elkaar tot de laatste klim... Hooguit een kopgroepje van 'ongevaarlijke' renners die vooruit mogen...
[ Voor 7% gewijzigd door Sallin op 14-07-2013 11:22 ]
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Only fools are enslaved by time and space.
Ik zie ook liever vanaf de eerste kilometer strijd tussen de klassementsmannen hoor, maar helaas gebeurt dat meestal niet. Ze wachten vaak af, kijken naar elkaar en niemand durft echt aan te vallen. Laten we hopen dat ik vandaag ongelijk heb...Sallin schreef op zondag 14 juli 2013 @ 11:20:
[...] Maar ja ik vermoed dat jouw scenario wel vrij waarschijnlijk is. Met een ontsnapping kunnen ook wat mannetjes meegestuurd worden als vooruitgeschoven post. Wellicht een Gesink in het geval van Belkin.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
[ Voor 10% gewijzigd door mercapto op 14-07-2013 11:31 ]
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Virussen? Scan ze hier!
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
⏩ PVOutput☀️
if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor
⏩ PVOutput☀️
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Lijkt me wel erg vroeg, maar het tempo ligt wel waanzinnig hoog idd...Zewatanejo schreef op zondag 14 juli 2013 @ 15:07:
Met dit tempo zijn ze er om half vijf wel. Dat zegt Gio Lippens in elk geval.. https://twitter.com/GioLippens/status/356395886550589440
Virussen? Scan ze hier!
Virussen? Scan ze hier!
⏩ PVOutput☀️
How do you save a random generator ?
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 30% gewijzigd door enchion op 14-07-2013 16:09 ]
⏩ PVOutput☀️
Gesink is nu gelost. Valverde gaat er ook af.Zewatanejo schreef op zondag 14 juli 2013 @ 16:01:
Gesink lijkt er nog fris bij te zitten. Zegt misschien niet zoveel, maar het snelheidsverschil met bv Quintana en de groep gele trui is niet zo heel groot.
Virussen? Scan ze hier!
⏩ PVOutput☀️
Virussen? Scan ze hier!
⏩ PVOutput☀️
Zou hij weer een stuk vlees hebben gehad?Quad schreef op zondag 14 juli 2013 @ 16:10:
Contador is opvallend fit!
Virussen? Scan ze hier!
⏩ PVOutput☀️
Dranghekken was iets te veel gevraagd inderdaad...mercapto schreef op zondag 14 juli 2013 @ 16:14:
Getver, laat ik een rookbom meenemen. Kut hooligans.
Virussen? Scan ze hier!
⏩ PVOutput☀️
De Nederlandse rijders worden de hele week al genegeerd...Quad schreef op zondag 14 juli 2013 @ 16:22:
Gare Franse regie.. ipv Groupe Mollema doen ze Groupe Rodriguez.
Virussen? Scan ze hier!
Als Quintana zo door gaat kan hij Mollema ook nog wel in halen.enchion schreef op zondag 14 juli 2013 @ 16:24:
Gaat toch wel goed met de hollanders vind ik.
Mollema zal wel 1 plaatsje verliezen in het klassement maar dat is niet erg imho.
Quintana zal uiteindelijk onze mannen wel inhalen, maar ik denk vandaag nog niet.hostname schreef op zondag 14 juli 2013 @ 16:25:
[...]
Als Quintana zo door gaat kan hij Mollema ook nog wel in halen.
[ Voor 18% gewijzigd door Balance op 14-07-2013 16:34 ]
Nu is het opeens wel Gr. MollemaQuad schreef op zondag 14 juli 2013 @ 16:22:
Gare Franse regie.. ipv Groupe Mollema doen ze Groupe Rodriguez.
⏩ PVOutput☀️
Niet zo gek he, als je al allersnelste van iedereen die berg oprijdt. Als hij er wel fris uitziet begint iedereen weer over doping...vhal schreef op zondag 14 juli 2013 @ 16:32:
Froome mag wel winnen maar echt fris ziet hij er niet uit
[ Voor 33% gewijzigd door mercapto op 14-07-2013 16:39 ]
Hey, je bent er weerPino112 schreef op zondag 14 juli 2013 @ 16:36:
Geloofwaardige renner, die Froome.
Waarom? Dit soort insinuaties zijn zo onder de gordel altijd.... als het Mollema was geweest, was het zeker allemaal wel gewoon goed?Pino112 schreef op zondag 14 juli 2013 @ 16:36:
Geloofwaardige renner, die Froome.
Virussen? Scan ze hier!
[ Voor 27% gewijzigd door Balance op 14-07-2013 16:45 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq