![]() |
![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
[ Voor 160% gewijzigd door krvabo op 19-06-2013 17:00 ]
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() |
[ Voor 160% gewijzigd door krvabo op 19-06-2013 17:00 ]
Virussen? Scan ze hier!
Johann Sebastian Bach
Anoniem: 330021
Via: http://wielerflits.nl/nie...ck-wellicht-uit-tour.htmlAndy Schleck moet mogelijk passen voor de Ronde van Frankrijk. Volgens RTL Sport heeft de Luxemburger bij zijn val in de tijdrit van de voorbije Dauphiné zijn heiligbeen gebroken, het grootste bot van de wervelkolom.
De schade die Schleck opliep bij zijn val, blijkt dus zwaarder dan gedacht. Schleck zou zeker een week lang van de fiets moeten blijven, en dat terwijl in de Dauphiné al bleek dat hij nog ver van zijn beste vorm verwijderd is.
Team RadioShack-Nissan heeft inmiddels laten weten dat het om 16u vanmiddag een persconferentie belegt in Luxemburg. Wellicht geeft de ploeg dan uitsluitsel of Schleck straks al dan niet zijn opwachting maakt in de Tour.
https://fgheysels.github.io/
[ Voor 55% gewijzigd door Vos op 13-06-2012 17:11 ]
Life is what happens while you're busy making other plans
Bron: http://www.nu.nl/sport/28...ogelijk-geweerd-tour.htmlDe Radioshack-Nissan-ploeg wordt mogelijk slachtoffer van het nieuwe dopingonderzoek naar Lance Armstrong.
Tourorganisator ASO zou nadenken over een startverbod voor de equipe. Dat meldt het Franse radiostation RMC. Met die stap zou ploegleider Johan Bruyneel moeten worden geweerd uit de race.
Bruyneel wordt door het Amerikaanse antidopingagentschap Usada genoemd als een van de mensen met wie Lance Armstrong in een dopingsamenzwering betrokken was.
De Belg was ploegleider van de ploegen US Postal, Discovery Channel, Astana en Radioshack waar Armstrong deel van uitmaakte.
Die laatste ploeg fuseerde afgelopen winter met de Leopard-Trek-ploeg tot Radioshack-Nissan.
Officieel laat de ASO echter niets los. Volgens de raceorganisator 'is er pas net een onderzoek geopend'. "Wij doen daarover geen uitspraken. Als er een beslissing wordt genomen, dan gebeurt dat volgens de regels van de UCI."
Virussen? Scan ze hier!
Stam + t
Ik weet niet in hoeverre je het parcours bekeken hebt, maar volgens mij zitten dit jaar de meest steile bergen sinds jaren in de Tour. Ze finishen er alleen niet op, dat is wel jammer.orejas schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 13:21:
Als ik geld zou moeten inzetten op de tourwinnaar van dit jaar, zou ik zonder meer alles zetten op Wiggins. Zoveel tijdritkilometers, zo weinig steil bergop en hij is in de vorm van zijn leven.
[ Voor 12% gewijzigd door krvabo op 16-06-2012 00:32 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Huh... waarom staan er dan blondines in de OP?krvabo schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 23:27:
En bij deze heeft Wiethoofd de gehele TS herschreven zodat hij ook werkt in tweakers_ng
Hij is er 2 dagen mee bezig geweestHet resultaat mag er zijn though
Thanks.
[edit] En uiteraard ook dingen verbeterd.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Ik moet zeggen dat ik vooral gelezen heb over het parcours van de tour van dit jaar. Door jouw vraag ben ik eens in de materie gedoken. Onderstaand het resultaat.Currahee schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 17:30:
Ik weet niet in hoeverre je het parcours bekeken hebt, maar volgens mij zitten dit jaar de meest steile bergen sinds jaren in de Tour. Ze finishen er alleen niet op, dat is wel jammer.
Ik heb het parcours nog eens goed bekeken en het kan best wel eens de leukste Tour in jaren worden. Het parcours nodigt uit om aan te vallen op onverwachte momenten.
Maar ja, Sky met Wiggins....
2012 | 2011 | 2010 | 2009 | |
---|---|---|---|---|
Bergetappes | 5 | 6 | 6 | 7 |
Finish bergop | 3 | 4 | 3 | 3 |
Tijdritkilometers | 101 | 68 | 60 | 95 |
Bergtoppen > 2e cat | 25 | 23 | 25 | 20 |
[ Voor 24% gewijzigd door orejas op 18-06-2012 11:57 ]
Stam + t
Geen Barredo, geen Niermann. Toch wel opmerkelijk imho.Laurens Ten Dam, Robert Gesink, Steven Kruijswijk, Bauke Mollema, Bram Tankink, Maarten Tjallingii (Ned), Maarten Wynants (Bel), Mark Renshaw (Aus) en Luis Leon Sanchez (Spa).
Virussen? Scan ze hier!
Geen Barredo is inderdaad wel opmerkelijk want die reed de voorbije weken erg goed. Op zich is het niet vreemd dat ze Niermann thuis laten, die heeft toch ook al de Giro gereden en was in Zwitersland volgens mij ook niet goed. Volgens mij kan Tankink prima als nieuwe wegkapitein fungeren.wildhagen schreef op maandag 18 juni 2012 @ 16:57:
Geen Barredo, geen Niermann. Toch wel opmerkelijk imho.
Houdoe
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Virussen? Scan ze hier!
Anoniem: 25065
OK, kan ik inkomen. Ruilen we één tijdrit (maar niet de ploegentijdrit en niet de proloog.) uit mijn voorstel in voor een rustdag, hoewel er zat renners zijn die een hekel aan de rustdagen hebben. Maar het gaat mij meer om de verdeling over de drie weken. Ik vind nu vooral de eerste ruime week te saai, te veel vlakke en heuvelritten op rij. En zou de bergritten graag (meer) in het weekend zien.wildhagen schreef op maandag 18 juni 2012 @ 17:47:
1 rustdag per Tour is niet voldoende. Dat was vroeger (tot 2000 oid?) namelijk ook het geval, en daar werd teveel over geklaagd door de renners. Vandaar dat er 2 rustdagen ingevoerd zijn destijds.
En 4 tijdritten (proloog, klimtijdrit, ITT, ploegentijdrit) in 1 grote ronde is wel een beetje overkill eigenlijk. Daar dupeer je de niet-tijdrijders wel onevenredig hard mee...
Bron: http://wielerflits.nl/nie...-barredo-uit-de-tour.htmlCarlos Barredo moet vanwege een blessure verstek laten gaan voor de Ronde van Frankrijk. De 31-jarige renner uit de Rabobankploeg kwam vrijdag tijdens een training ten val. Hij heeft twee gebroken ribben en zal daardoor enige tijd buiten strijd zijn.
"Geen Tour en geen Spaans kampioenschap," schreef de Spanjaard op Twitter. "Ik mag twee weken niet fietsen. Dit is ongelooflijk."
Fabian Cancellara (Zwi), Tony Gallopin (Fra), Chris Horner (VSt), Andreas Klöden, Jens Voigt (Dui), Maxime Monfort (Bel), Yaroslav Popovych (Oek), Fränk Schleck (Lux) en Haimar Zubeldia (Spa).
[ Voor 16% gewijzigd door wildhagen op 18-06-2012 20:38 ]
Virussen? Scan ze hier!
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
[ Voor 11% gewijzigd door BreadFan op 19-06-2012 12:02 ]
Johannes Fröhlinger (GER), Patrick Gretsch (GER), Marcel Kittel (GER), Yann Huguet (FRA), Matthieu Sprick (FRA), Tom Veelers (NED), Koen de Kort (NED), Albert Timmer (NED) en Roy Curvers (NED).
Virussen? Scan ze hier!
Er zijn ook nog een aantal voorselecties bekend:Samuel Sánchez, Egoi Martínez, Gorka Verdugo, Mikel Astarloza, Rubén Pérez, Pablo Urtasun, Gorka Izagirre, Jorge Azanza en Amets Txurruka.
Ag2r-La Mondiale
Er zijn 4 man zeker: Nicolas Roche, Jean-Christophe Péraud, Hubert Dupont y Mikaël Chérel
Cofidis
Yoann Bagot, Rémy Di Gregorio, Samuel Dumoulin, Leonardo Duque, Julien Fouchard, Egoitz García, Jan Ghyselinck, Arnaud Labbe, Luis Angel Maté, David Moncoutié, Damien Monier, Rein Taaramae, Tristan Valentin, Nicolas Vogondy en Romain Zingle (15)
Katusha Team
Denis Menchov, Óscar Freire, Giampaolo Caruso, Vladimir Gusev, Mikhail Ignatiev, Vladimir Isaichev, Alexander Kristoff, Aleksandr Kuchynski, Luca Paolini, Alexander Porsev, Simon Spilak, Yury Trofimov en Eduard Vorganov (13)
Lotto-Belisol
7 man zeker: Jurgen Van den Broeck, Jelle Vanendert, André Greipel, Jurgen Roelandts, Lars Bak, Greg Henderson.
Voor de overige 2 plekken: Francis De Greef, Olivier Kaisen, Frederik Willems, Jurgen Van de Walle y Adam Hansen
Movistar Team
Alejandro Valverde, Juanjo Cobo, José Joaquín Rojas, Rui Costa, David Arroyo, Rubén Plaza, Imanol Erviti, Iván Gutiérrez, Vladimir Karpets y Vasil Kiryienka (10)
Omega Pharma-Quick Step
Dario Cataldo, Sylvain Chavanel, Gerald Ciolek, Dries Devenyns, Kevin De Weert, Bert Grabsch, Levi Leipheimer, Tony Martin, Jerome Pineau, Gert Steegmans, Matteo Trentin, Stijn Vandenbergh en Peter Velits (13)
Saur-Sojasun
6 man zeker: Jerome Coppel, Jimmy Engoulvent, Anthony Delaplace, Julien Simon, Fabrice Jeandesboz y Jean-Marc Marino
Vacansoleil-DCM
Johnny Hoogerland, Kenny van Hummel, Pim Ligthart, Wout Poels, Rob Ruijgh, Lieuwe Westra, Kris Boeckmans, Stijn Devolder, Frederik Veuchelen, Romain Feillu, Marco Marcato, Gustav Erik Larsson, Rafael Valls en Tomasz Marczynski (14).
Denis Menchov, Oscar Freire, Giampaolo Caruso, Vladimir Gusev, Joan Horrach, Aliaksandr Kuchynski, Luca Paolini, Yuriy Trofimov en Eduard Vorganov
Virussen? Scan ze hier!
[ Voor 3% gewijzigd door wildhagen op 19-06-2012 16:35 ]
Virussen? Scan ze hier!
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
En dat kan mij weer totaal niet boeien. Maar laten we die discussie maar in een ander draadje houden als daar behoefte aan is. (Van mijn kant niet eigenlijk.)MrAngry schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 17:25:
Nou reden al die gasten wel rond met de epo spuitend uit de oren toen natuurlijk.
Nee, maar ik bedoel het even in de context van Nederlands succes. De Rabo probeert sinds Rasmussen fanatiek afscheid te nemen van doping in de ploeg (zie bv vervangen ploegleiding etc). Terwijl het er toch op lijkt dat bijna alle glorieuze NL overwinningen zijn behaald terwijl de dope uit de oren spoot, dus het is een beetje naief om te hopen op de terugkeer van een jaar als '89.Fiber schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 18:16:
[...]
En dat kan mij weer totaal niet boeien. Maar laten we die discussie maar in een ander draadje houden als daar behoefte aan is. (Van mijn kant niet eigenlijk.)
[ Voor 8% gewijzigd door Fiber op 19-06-2012 18:42 ]
Cadel Evans, Marcus Burghardt, George Hincapie, Amaël Moinard, Manuel Quinziato, Michael Schär, Steve Cummings, Philippe Gilbert, Tejay van Garderen
Virussen? Scan ze hier!
Lars Bak, Jurgen Van den Broeck, Francis De Greef , André Greipel, Adam Hansen, Greg Henderson, Jurgen Roelandts, Marcel Sieberg, Jelle Vanendert
.
[ Voor 8% gewijzigd door zeef op 19-06-2012 21:28 ]
Is dat de enige echte Bennie Zalm?Eijkb schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 20:23:
Le Tour! Moest vandaag een traantje laten. Ik kwam een oude vriend op het spoor.
Bennie!Eijkb schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 20:23:
Le Tour! Moest vandaag een traantje laten. Ik kwam een oude vriend op het spoor.
[afbeelding]
Verder ga ik a.s. donderdag naar de tourploeg presentatie van Vacansoleil DCM voor hetiskoers.nl. Presentatie, interviews en lunch. Als jullie nog interessante vragen hebben, DM me! Ik heb er zin in!
Bennie Zalm is tegenwoordig technisch directeur bij Wikipedia: Vélo-Club La Pomme Marseille (komen uit in de Continental-groep)
[ Voor 7% gewijzigd door wildhagen op 20-06-2012 08:28 ]
Virussen? Scan ze hier!
.
Bauke Mollema zet hoog in deze Tour de France. De Groninger ambieert een plek bij de eerste tien. ''Ik ga voor een positie bij de eerste tien van het algemeen klassement'', zo tekende Wielerrevue op uit de mond van Mollema.
Mollema, die in 2011 nog vierde werd in de Vuelta, deelt het kopmanschap in de Ronde van Frankrijk met Robert Gesink. Een probleem is dat voor hem echter niet: ''Ik sta geen treetje onder Gesink. Ik ga voor een positie bij de eerste tien van het algemeen klassement.''
Mensen die een tourpoule in vullen, hoeven de naam Mollema niet op te nemen voor het bergklassement. Hoewel ploegleider Adri van Houwelingen de hoop wel uitsprak, is de bolletjestrui geen doel voor Mollema. ''Op voorhand wil ik niet voor het bergklassement rijden. Zo'n trui overkomt je, maar is nooit een doel op zichzelf'', zo besloot de Rabo-renner.
Nou ja, dat vind ik wat kort door de bocht. Ik herinner me zo snel een Bahamontes, Virenque of een Rasmussen die allen toch vrij expliciet voor de bollentrui gingen...Zo'n trui overkomt je, maar is nooit een doel op zichzelf
Sylvain Chavanel, Kevin De Weert, Dries Devenyns, Bert Grabsch, Levi Leipheimer, Tony Martin, Jerome Pineau, Stijn Vandenbergh en Peter Velits
Bron: http://www.wielerland.nl/...temid=282#jc_writeCommentOndanks dat de 99e Tour de France in het Belgische Luik van start gaat zullen er voor het eerst sinds 1997 meer Nederlanders aan de start staan dan Belgen. In 1997 stonden elf Nederlanders en tien Belgen aan het vertrek. Mogelijk staan er 30 juni 18 Nederlanders aan de start in Luik. De Belgen zullen daar maximaal 14 landgenoten (red. nu elf bevestigd) kunnen toejuichen. In 1997 wist Nederland met Jeroen Blijlevens een ritzege te boeken en wisten negen van de elf Nederlanders Parijs te halen. De Belgen boekten geen zege en kwamen met vijf renners aan op de Champs-Élysées
Het is overigens geen record aantal Nederlanders. In 1989 stond er met 27 Nederlanders een record aantal landgenoten aan de start van de Tourproloog in Luxemburg.
[ Voor 67% gewijzigd door wildhagen op 20-06-2012 17:33 ]
Virussen? Scan ze hier!
Helaas werken die linkjes niet meer. Is het een oude webpage?zeef schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 21:28:
Tref hier aan : de NOS TdF jingleshttp://test.weblogs.nos.n.../nos-ringtones-are-there/
18 Nederlanders, dat is toch best netjes. Dat hebben we jarenlang niet gehaald. Voor de Belgen zal het eerder andersom zijn, die hebben in jaren niet zo weinig renners aan de start gehad, denk ik (puur op gevoel gebaseerd).wildhagen schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:12:
[...]
Jeuh, meer Nederlanders dan Belgen in de Tour van 2012!
[...]
Bron: http://www.wielerland.nl/...temid=282#jc_writeComment
Johnny Hoogerland, Lieuwe Westra, Wout Poels, Rob Ruijgh, Kris Boeckmans, Kenny Van Hummel, Gustav Erik Larsson, Marco Marcato en Rafael Valls.
Virussen? Scan ze hier!
Prachtig lijstje!
.
Bradley Wiggins, Edvald Boasson Hagen, Mark Cavendish, Bernhard Eisel, Chris Froome, Christian Knees, Richie Porte, Michael Rogers en Kanstantsin Siutsou.
Virussen? Scan ze hier!
Erg, erg sterk. Hoewel Cav dit jaar minder een uitgesproken trein heeft dan voorgaande jaren én minder in vorm lijkt, zie ik Sky als topfavoriet voor zowel de bergen het plat.
Stam + t
Astana:Tyler Farrar, Christian Vande Velde, Dan Martin, Tom Danielson, Ryder Hesjedal, Robbie Hunter, David Millar, Johan Vansummeren en David Zabriskie.
Alexandr Vinokurov, Jani Brajkovič, Borut Bozič, Dmitry Fofonov, Andriy Grivko, Maxim Iglinskiy, Andrey Kashechkin, Fredrik Kessiakoff en Robert Kiserlovski.
[ Voor 35% gewijzigd door wildhagen op 21-06-2012 18:05 ]
Virussen? Scan ze hier!
Karsten Kroon, Juan José Haedo, Jonathan Cantwell, Nick Nuyens, Chris Anker Sorensen, Nicki Sorensen, Michael Morkov, Anders Lund en Sergio Paulinho.
Virussen? Scan ze hier!
.
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
[ Voor 9% gewijzigd door wildhagen op 23-06-2012 13:24 ]
Virussen? Scan ze hier!
Orica-Greenedge:Maxime Bouet, Mikael Cherel, Hubert Dupont, Blel Kadri, Sébastien Minard, Lloyd Mondory, Jean-Christophe Peraud, Christophe Riblon en Nicolas Roche
Francaise de Jeux:Baden Cooke, Daryl Impey, Brett Lancaster, Matt Goss, Michael Albasini, Pieter Weening, Sebastian Langeveld, Simon Gerrans en Stuart O’Grady.
Cofidis:Sandy Casar, Pierrick Fédrigo, Yauheni Hutarovich, Matthieu Ladagnous, Cédric Pineau, Thibaut Pinot, Anthony Roux, Jérémy Roy en Arthur Vichot
Europcar:Rein Taaramäe, David Moncoutié, Rémy di Grégorio, Samuel Dumoulin, Nicolas Edet, Julien Fouchard, Jan Ghyselinck, Luis Angel Mate en Romain Zingle.
Saur-Sojasun:Giovanni Bernaudeau, Cyril Gautier, Yohann Gène, Vincnt Jérôme, Christophe Kern, Pierre Rolland, Thomas Voeckler (Fra), David Malacarne (Ita) en Yukiya Arashiro (Jap).
Movistar:Jérôme Coppel, Anthony Delaplace, Jimmy Engoulvent, Fabrice Jeandesboz, Julien Simon, Jean-Marc Marino, Brice Feillu, Cyril Lemoine en Guillaume Levarlet
Alejandro Valverde, Juan José Cobo, José Joaquín Rojas, Rubén Plaza, Iván Gutiérrez, Imanol Erviti (Spa), Vladimir Karpets (Rus), Vasil Kiryienka (WRu) en Rui Costa (Por).
[ Voor 92% gewijzigd door wildhagen op 25-06-2012 17:39 ]
Virussen? Scan ze hier!
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
[ Voor 4% gewijzigd door wildhagen op 26-06-2012 04:46 ]
Virussen? Scan ze hier!
Stam + t
Die was ik vergeten. Sagan zie ik eerder in de proloog en in de eerste etappe. Verder zal hij wel meesprinten, maar behoort niet tot de beste imo.wildhagen schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 04:44:
Goss vind jij geen sprintkanon? Denk dat dat nota bene één van de grootste concurrenten van Cavendish is. Sagan kan ook aardig sprinten overigens, en is goed in vorm.
Ja, eensBoasson Hagen zal eerder als lead-out voor Cavendish fungeren lijkt me, en niet zelf meesprinten. Misschien in sprints die omhoog lopen, omdat Cavendish daar minder in is, maar in vlakke sprints niet lijkt me.
Nibali inderdaad vergeten. Gesink heb ik er als laatste bijgezet, toch een beetje chauvinistisch denken heS. Sanchez zou ik persoonlijk, met zoveel tijdritten, niet tot de favorieten rekenen, eerder een outsider. Zaten er nu minder tijdritten in, dan misschien wel. Gesink als favoriet voor de eindoverwinning vind ik ook redelijk twijfelachtig. Nibali lijkt me ook wel een kanshebber overigens.
[ Voor 5% gewijzigd door St@m op 26-06-2012 08:56 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
BreadFan schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 09:19:
Geniale column van Thijs Zonneveld weer: http://www.nusport.nl/thi...844024/alleen-wereld.html
Geheel eens.
Dat snap ik niet. Welke (onverzekerde) kosten zou hij gemaakt hebben, of welke grote voorziene winst heeft hij niet kunnen halen?.Alsof de littekens op de benen en de bil van Johnny niet bestaan, alsof hij niet voor de rest van zijn leven bang is als hij op de fiets stapt, alsof hij niet bijna een miljoen euro kwijt is door de verkeerde actie van de verkeerde auto op de verkeerde plek
Stam + t
[ Voor 26% gewijzigd door St@m op 26-06-2012 10:01 ]
Geheel oneens.BreadFan schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 09:19:
Geniale column van Thijs Zonneveld weer: http://www.nusport.nl/thi...844024/alleen-wereld.html
Geheel eens.
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
Volgens mij kennen we nu iedereen behalve Liquigas?Grega Bole, Danilo Hondo, Yuri Krivtsov, Matthew Lloyd, Marco Marzano, Alessandro Petacchi, Michele Scarponi, Simone Stortoni & Davide Vigano
Daarmee is het gehele deelnemersveld bekend (behoudens last minute wijzigingen).Vincenzo Nibali, Peter Sagan, Ivan Basso, Daniel Oss, Kristijan Koren, Alessandro Vanotti, Sylwester Szmyd, Federico Canuti en Dominik Nerz
[ Voor 31% gewijzigd door wildhagen op 26-06-2012 19:39 ]
Virussen? Scan ze hier!
Ze waren erg sterk vorig jaar ja, maar dat lijkt me niet de basis van een onderzoek. Wel weer typisch dat L'Equipe dit meldt 2 dagen voor de start van de Tour.Jean-René Bernaudeau verbaast zich over het bericht in het Franse sportblad L'Equipe dat er een vooronderzoek is gestart naar mogelijke dopingpraktijken bij wielerformatie Europcar.
De ploegleider zei van niets te weten: "Ik heb meteen mijn advocaat gebeld. We hebben een schoon geweten en zullen elke vraag beantwoorden, zoals we altijd hebben gedaan."
Volgens L'Equipe heeft openbaar aanklager Dominique Perard lucht gekregen van een mogelijk dopingaffaire in augustus 2011. De Parijse officier van justitie bevestigde dat de prestaties van enkele coureurs van Europcar in de Tour van vorig jaar zijn nieuwsgierigheid hebben gewekt.
Thomas Voeckler reed formidabel en eindigde uiteindelijk als vierde. Ploeggenoot Pierre Rolland won de prestigieuze bergetappe naar Alpe d'Huez. "Er staat nog niets vast. We doen veel oriënterend onderzoek en vaak leidt dat tot niets", zei Perard terughoudend.
.
Virussen? Scan ze hier!
Hoezo Frank Schleck? Of verwacht je daar niet veel van omdat zijn broer er niet bij is?
[ Voor 20% gewijzigd door BreadFan op 29-06-2012 20:36 ]
https://fgheysels.github.io/
Het is de poule van Telesport. Ik heb het aangepast, soms moet je gokken om te winnen.BreadFan schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 20:35:
Omdat het rommelt in de ploeg, er is gezeur, hij twijfelt zelf aan zijn conditie, anyway, lees zelf.
Oh, don't shoot me als ie het goed doetMaar de voortekenen zijn niet al te best. Ik zou dan voor Nibali gaan (al weet ik niet hoe je pool werkt)
Bron: http://wielerflits.nl/nie...g-bergklassement-aan.htmlDe organisatie van de Tour de France heeft besloten de puntentelling voor het bergklassement aan te passen. Op bergen van de buitencategorie ontvangen nu meer renners punten.
In 2011 ontvingen de eerste zes renners op een dergelijke col punten. Nu zullen dat er tien zijn. De renner die als eerste over de top komt ontvangt 25 punten in plaats van twintig. Bij de finishes bergop op La Planche des Belles Filles, La Toussuire en de Peyragudes zijn nu dubbele punten te verdienen.
Virussen? Scan ze hier!
wildhagen schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 08:40:
Nog een paar uur, kan niet wachten
Om 14:00 start Roy Curvers Tom Veelers van Argos als allereerst, om 17:17 Evans als laatste.
Volledige lijst met starttijden is te vinden @ http://www.wielerland.nl/...=view&id=22592&Itemid=282
Virussen? Scan ze hier!
Virussen? Scan ze hier!
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq