Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Kijk naar de laatste kilometers, gaat bijna 6 procent omhoog, dat is veel te veel voor Cavendish.

Ik gok hier eerder op mannen als Gilbert (thuiswedstrijd!), Sagan, of beter klimmende sprinters als Freire, Rojas, Boasson Hagen of misschien een Goss (hoewel dit voor hem denk ik ook net té zwaar is).
[ Voor 9% gewijzigd door wildhagen op 01-07-2012 06:15 ]
Virussen? Scan ze hier!
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
Heeft Tankink echt tegen Ten Dam gezegd dat hij maar wat achterin moet rijden voor de veiligheid en tijdverlies op de koop toe nemen? Beide renners verdienen een schop onder de kont!
Het is dan niet gek dat je dan nooit een etappe wint.
De eerste Raboman in beeld is een valler
[ Voor 8% gewijzigd door Witte op 01-07-2012 17:05 ]
Houdoe
Wat was die gast denkende? Oppakken dat soort lui, idioten.Jwlb schreef op zondag 01 juli 2012 @ 17:09:
Wat een ENORME oelewapper die fotograaf. Camera's in de tour zou verboden moeten worden!
Ook lekker die fles op de weg in afdaling...
Dat is iets van alle tijden ben ik bang, en iets waar je nooit iets tegen kunt doen.Jwlb schreef op zondag 01 juli 2012 @ 17:09:
Wat een ENORME oelewapper die fotograaf. Camera's in de tour zou verboden moeten worden!
Moet wel zeggen dat de regie erg snel was met herhalingen en het vinden van de oorzaken, chapeau.
Je lijkt Derksen wel, die trekt dingen ook graag uit z'n verband als het om wielrennen gaat.Witte schreef op zondag 01 juli 2012 @ 16:35:
Pfff. Saaaai.
Heeft Tankink echt tegen Ten Dam gezegd dat hij maar wat achterin moet rijden voor de veiligheid en tijdverlies op de koop toe nemen? Beide renners verdienen een schop onder de kont!
Het is dan niet gek dat je dan nooit een etappe wint.
De eerste Raboman in beeld is een valler
Wat heeft Ten Dam er aan om nu al onnodig risico te gaan lopen waar zijn rol in de bergen ligt?
Is net zoiets als Cavendish verwijten dat hij in een bergetappe in de bus gaat zitten terwijl hij anders mss wel 10 plekjes hoger kan finishen.
Ten Dam rijdt niet voor het klassement maar voor steun in de bergen of meegaan in een ontsnapping op zijn terrein.
De tijd die hij nu dan verliest kan hem ook nog eens een vrijgeleide geven in een ontsnapping, die kans is geringer als hij nog dicht staat in het klassement.
Zo zou je dus ook kunnen beweren dat die onnodige risico's die jij vindt dat hij wel moet nemen zijn kansen op een etappeoverwinning kleiner maken.
Moncoutie rijdt altijd in laatste positie, neemt geen risico's in etappe's waar hij toch niet kan winnen en verliest daar vaak ook minuten om zo uit te kunnen pakken in etappe's die hem wel liggen.
Only fools are enslaved by time and space.
Klassementsmannen hebben in de rit van morgen niet zoveel te zoeken.
Virussen? Scan ze hier!
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Toch knap gedaan, twee Rabo Nederlanders bij de eerste groep, Gesink gaat erg lekker volgens mij. Podium kandidaat in Parijs? Voor de rest had Wildhagen het natuurlijk weer bij het rechte eind met Sagan, ik had dat klimmetje over het hoofd gezien, dacht dat het redelijk vlak was.tweaker2010 schreef op zondag 01 juli 2012 @ 19:09:
Knap dat Sagan het toch waarmaakt. Mollema heeft het ook goed gedaan vandaag. Wat verwachten jullie morgen? Een massasprint voor mannen als Cavendish, Farrar en Rojas of toch klassementsmannen vooraan?
En natuurlijk, als je geen top 30 klassement kan rijden, en ook de rit niet kan winnen, dan kun je maar beter gelijk veel tijd verliezen. Dan laten ze je wellicht een keer gaan bij een ontsnapping en kun je misschien een rit pakken.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Idd. Martin heeft een breukje in zijn hand. Hij hoopt de volgende tijdrit te halen maar ik verwacht dat hij afstapt.LuPo schreef op maandag 02 juli 2012 @ 12:41:
Ik heb alweer pech in mijn tourpoule (vorig jaar ook al). Van degene die gevallen zijn heb ik Sanchez én Martin in mijn team. Een score van ongeveer 50% dus.
Gelukkig heb ik hem niet in mijn poule.
Ik gebruik zelf http://live.cyclingnews.com/ , maar wellicht zijn er nog betere opties?
Virussen? Scan ze hier!
http://nos.nl/radio/player/#
http://nos.nl/dossier/385...france-2012/tab/431/live/
Powered By: Lenovo Thinkpad T61p & IBM Thinkpad X21
Hij heeft last van zijn maag, hopen dat hij snel herstelt.
[ Voor 24% gewijzigd door St@m op 02-07-2012 17:27 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Zonde, ik hoor het nu ook, Kittel heeft last van zijn maag, ik gunde het hem wel.Turbosjaak schreef op maandag 02 juli 2012 @ 17:25:
Volgens Sporza is het voor Kittel afgelopen voor vandaag....
Wat een machtige sprint van Cavendish weer...
[ Voor 10% gewijzigd door Fiber op 02-07-2012 17:38 ]
Virussen? Scan ze hier!
Bron: http://www.bndestem.nl/sp...anisatie-schept-Bozic.eceDe Sloveense sprinter Borut Bozic is maandag tijdens de tweede touretappe aangereden door een auto van de organisatie. Het incident gebeurde na 65 kilometer. De 31-jarige wielrenner van Astana kwam ten val en liep een blessure aan zijn rechterelleboog op. De ex-wielrenner van Vacansoleil is na aankomst in finishplaats Doornik naar een plaatselijk ziekenhuis gegaan voor nader onderzoek.
Zucht. Who's next, na Hoogerland, Flecha en Bozic?
Virussen? Scan ze hier!
Tssss.. echt abnormaal. Overigens is het soms wel erg gevaarlijk hoe renners tussen ploegwagens manoeuvreren. Ik kan me dan wel voorstellen dat er regelmatig wat renners tegen de vlakte gaan.wildhagen schreef op maandag 02 juli 2012 @ 21:26:
[...]
Bron: http://www.bndestem.nl/sp...anisatie-schept-Bozic.ece
Zucht. Who's next, na Hoogerland, Flecha en Bozic?
De renner heeft altijd voorrang, hoe gevaarlijk hij ook rijdt. Als iedereen zich daar aan houdt gaat er ook weinig mis. Helaas zitten bij veel gastenwagens onervaren mensen achter het stuur, zie ook geval hoogerland van vorig jaar. Trouwens belachelijk dat die situatie nog steeds niet is opgelost.LuPo schreef op maandag 02 juli 2012 @ 21:33:
[...]
Tssss.. echt abnormaal. Overigens is het soms wel erg gevaarlijk hoe renners tussen ploegwagens manoeuvreren. Ik kan me dan wel voorstellen dat er regelmatig wat renners tegen de vlakte gaan.
Eerst kon ik studio sportzomer al niet zien en nu zit de Avondetappe ook al achter die achterlijke regiocontrole
En ja, ik weet dat het te omzeilen is mbv een proxy, maar dan moet je die wel hebben, en dan nog is dat besides the point...bah
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Echt idioot dat toeschouwers in volle finale op de weg gaan staan, je zou denken dat ze in Belgie wel vaker naar koersen kijken.Matt Goss @mattgoss1986
Request to spectators: we a moving FAST on the roads and if you stand on the road and we hit you its gonna hurt both of us a LOT! #standback
Zit natuurlijk wel wat in. Cav is een klein mannetje en sprint ultradiep (om het zo maar te noemen). Tegenwoordig zijn ze de kiertjes in helmen ed aan het afplakken, maar dit scheelt natuurlijk veel meer. Het postuur van Cav is gigantisch in zijn voordeel.Als Greipel dit weet te halveren wint hij ze allemaal!
Hij moet dus - als hij net als Orie meent daar verbetering te kunnen halen - keihard gaan trainen op zijn sprinthouding. Gesink heeft ook heel veel getraind op een betere tijdrithouding. Dat zou Greipel kunnen doen voor zijn sprint.
Stam + t
Ik heb ook het idee dat Cav zijn romp vlakker heeft dan anderen. Het is bij hem bijna of hij met zijn hoofd lager zit dan met zijn heupen. Neus bijna over het stuur gedrukt.orejas schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 13:07:
Hmmm... Het postuur van Cav is inderdaad in zijn voordeel voor natuurlijke aerodynamiek. Kort > lang. Tegelijkertijd kan van een beer als Cancellara volgens mij onmogelijk gezegd worden dat hij niet goed op zijn fiets zou zitten. Lange mensen kunnen dus wel degelijk compact fietsen. Bovendien zou Greipel ook juist voordeel kunnen halen uit zijn gespierde(re) en lange postuur.
Hij moet dus - als hij net als Orie meent daar verbetering te kunnen halen - keihard gaan trainen op zijn sprinthouding. Gesink heeft ook heel veel getraind op een betere tijdrithouding. Dat zou Greipel kunnen doen voor zijn sprint.
Gesink heet 'ie
[ Voor 7% gewijzigd door BreadFan op 03-07-2012 13:28 ]
Is ook zo, het is mooi te zien bij die Parijs sprints waar hij van de zijkant wordt gefilmd. Hij zit met name met z'n hoofd veel lager dan anderen, zoals hier als hij z'n break maakt: YouTube: Mark Cavendish - Champs Elysees 2010BreadFan schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 13:27:
[...]
Ik heb ook het idee dat Cav zijn romp vlakker heeft dan anderen. Het is bij hem bijna of hij met zijn hoofd lager zit dan met zijn heupen. Neus bijna over het stuur gedrukt.
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Toch beiden wel belangrijke mannen, Sivtsov was een goede knecht van Wiggins.
[ Voor 47% gewijzigd door BreadFan op 03-07-2012 16:47 ]
Sivtsov had ik ff gemist, wat heeft die? Lag hij ook op het asfalt?
Virussen? Scan ze hier!
Peloton in 3 stukken, kan gunstig zijn voor de ontsnappers.
[ Voor 45% gewijzigd door BreadFan op 03-07-2012 16:50 ]
Eerder op de dag al, volgens mij rond een uur of 3wildhagen schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 16:47:
De 1e had iig de klassieke wielrenner-blessure: gebroken sleutelbeen.
Sivtsov had ik ff gemist, wat heeft die? Lag hij ook op het asfalt?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
En Sagan is natuurlijk weer de sterkste. Erg jammer voor Chavanel.
[ Voor 73% gewijzigd door Fiber op 03-07-2012 17:24 ]
Virussen? Scan ze hier!
Op de officiele tijd staat namelijk dat verschil er wel degelijk bij...
Virussen? Scan ze hier!
Daar zijn die 46 seconden dus weer niet berekend dan toch?
Verwarrend
Virussen? Scan ze hier!
Balen, ik had Rojas in m'n poule.BreadFan schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 16:46:
Rojas en Sivtsov hebben inmiddels opgegeven.
Toch beiden wel belangrijke mannen, Sivtsov was een goede knecht van Wiggins.
Die achterstand van Wiggins is dan kwijtgescholden ivm die valpartij denk ik.
Best wel een klein slagveld door de vele valpartijen waardoor toch een aantal klassementsrenners flinke achterstand oplopen.
Volgens mij reed hij z'n ketting eraf ofzo.
Stiekem hoop ik nog altijd op een etappezege voor een Nederlander! Hoewel dat stiekem ook weer haast onmogelijk lijkt.
In deze etappe geldt dus wel de 3km regel. Blijkbaar reden renners als Bram Tankink en Vinokourov nog achter de valpartij en zijn die eerder binnen gekomen dan sommige renners die bij de valpartij betrokken waren.Quote van Reglement:
Stage finishes are signalled by a red flame;hanging from the inflatable arch located one kilometre from the finishing line. In the event that the finishing portal is absent, the finish is signalled by a black and white chequered flag waved by a race official. In the event that a rider or riders suffer a fall, puncture or mechanical incident in the last 3 kilometres and such an incident is duly recognised, the rider or riders involved are
credited with the same finishing time of the rider or riders they were with at the time of the incident. They are attributed this ranking only upon crossing the finish line. If after a fall, it is impossible for a rider to cross the
finish line, he is given the ranking of last in the stage and credited with the time of the rider or riders he was with at the time of the incident. For exceptional cases, the decision taken by the stewards committee is final.
This measure does not apply to:
finishes of the prologue, from 9th stage to the 19th, which is a team time trial and of the 20th stage which is an individual time trial; summit finishes of the 7th, 11th and 17th stages.

Het viel me overigens op dat Wiggins gewoon z'n fietsje achter de valpartij parkeert en afstapt. Renners als Gesink ontwijken de valpartij echt en fietsen door. Wiggins stopt gewoon vrolijk. Kijk maar eens terug.
Telt Tejay van Garderen eigenlijk ook niet een beetje als een halve Nederlander...?
Hij is wel van Nederlandse afkomst idd.
Virussen? Scan ze hier!
Heb wel eens een interview met hem gezien toen hij voor Rabobank Continental reed. Hij sprak toen begrijpelijk Nederlands, maar niet geheel vloeiend. Weet alleen niet wat daar nu nog van over is, nu hij al 3 jaar weg is hier.
Virussen? Scan ze hier!
LOL, met een gebroken heup de etappe uitfietsen en dan ook nog twitteren dat je hoopt dat het een kneuzing oid is
hoeveel epo/drugs/steroiden heeft die man geslikt
wat een bikkel!
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Of vrij vertaald: is slechts een schrammetjeAprès avoir raté l étape sur chute.
Je peux vous rassurer , à part un peu de peau en moins tout va bien!
Merci pour le soutien et vive le Tour
Phil
Nu wachten tot zaterdag om eens te kijken hoe goed de favorieten werkelijk zijn.
Pff aardige domperkamstra schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 20:45:
http://www.telegraaf.nl/t...LINGII_BREEKT_HEUP__.html
LOL, met een gebroken heup de etappe uitfietsen en dan ook nog twitteren dat je hoopt dat het een kneuzing oid is
hoeveel epo/drugs/steroiden heeft die man geslikt
wat een bikkel!
Zeker, Tjallingii was toch wel een van de jongens die de moraal goed houdt in de groep. Tevens erg belangrijk voor Gesink/Mollema in de finales en voor Renshaw in de sprint.
[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 03-07-2012 22:57 ]
Dat zei ik gelijk al tegen mijn vriendin vanmiddag. Hij maakte heel handig gebruik van de situatie. Mijns inziens dus gewoon 47 seconden geven. Bijv. Gesink doet wel moeite om het echt te ontwijken en door te fietsen. Maar volgens mij is de Tourdirectie bang voor Wiggins ofzo. Ze zouden eens de ballen moeten hebben om gewoon die secondes toe te kennen.Vos schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 22:57:
Zit even TdJ te kijken en daar lieten ze zien dat Wiggins bij die valpartij van Mercato gewoon stopt? Andere Sky renner moet daardoor ook stoppen. Zo pakken ze geen tijdverlies? Erg vreemde actie...moet de jury toch ook zien. Ze konden er gewoon om heen rijden.
En dan in de eerste week een groot deel van de spanning uit de tour halen? Mwoah.. klinkt ook niet echt handig.LuPo schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 23:02:
[...]
Dat zei ik gelijk al tegen mijn vriendin vanmiddag. Hij maakte heel handig gebruik van de situatie. Mijns inziens dus gewoon 47 seconden geven. Bijv. Gesink doet wel moeite om het echt te ontwijken en door te fietsen. Maar volgens mij is de Tourdirectie bang voor Wiggins ofzo. Ze zouden eens de ballen moeten hebben om gewoon die secondes toe te kennen.
Tja, zo zijn de regels nu eenmaal als je gehinderd wordt. Die verslaggever zei dat je als wielrenner er het beste maar bij kan gaan liggen als er in de laatste km vlak voor je een valpartij is.Vos schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 22:57:
Zit even TdJ te kijken en daar lieten ze zien dat Wiggins bij die valpartij van Mercato gewoon stopt? Andere Sky renner moet daardoor ook stoppen. Zo pakken ze geen tijdverlies? Erg vreemde actie...moet de jury toch ook zien. Ze konden er gewoon om heen rijden.
Die vervangt de vroegere 3 tussensprints (waar je 6-4-2 punten kreeg), het is er nu maar één per etappe ipv 3 (of soms 2). Nu krijgt de winnaar er direct 20 punten.
De bonificatieseconden, die je vroeger bij de tussensprints had, zijn daarmee ook komen te vervallen, het zijn alleen punten die je krijgt.
[ Voor 27% gewijzigd door wildhagen op 04-07-2012 16:59 ]
Virussen? Scan ze hier!
Nu is het gewoon de winnaar van de proloog tot er een ontsnapping volgt of de bergen.
Is eigenlijk alleen leuk voor mannen als Cancellara en Martin.
Bijkomend voordeel is dat de ploeg van de sprinter dan de hele etappe moet controleren waar ze dat nu pas in de laatste 20km hoeven, meer kans op een geslaagde vlucht of een kortere trein voor de sprinter.
Voor klimritten hoeft het voor mij niet echt, daar kleven net zoveel voor- als nadelen aan.
[ Voor 3% gewijzigd door Fiber op 04-07-2012 17:40 ]
Virussen? Scan ze hier!
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 04-07-2012 17:47 ]
Virussen? Scan ze hier!
Gisteren kon hij net niet meer op tijd rennen en viel hij om, als laatste. Beetje geschaafde knie, hij kon er zelf behoorlijk om lachen @ radio1wildhagen schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 17:47:
Ja, Gesink zoekt ze wel uit die valpartijen, gisteren lag hij ook al onderuit.
Maar de drie kopmannen waren dus binnen inmiddels (Gesink 35ste, Die andere twee waren samen in beeld). Dus grote kans op Renshaw
[ Voor 8% gewijzigd door wontcachme op 04-07-2012 17:51 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Balen, al die valpartijen verzieken de sprintFiber schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 17:42:
Cavendish gevallen en dus pakt Greipel de sprint!

Hopelijk blijft Cavendish tot de volgende tijdrit gewoon op de fiets zitten.
Toen had Greipel zelfs een fietslengte voorsprong.
Ook in etappe 2 van de Ster ZLM Toer dit jaar werd Cavendish door Greipel verslagen.
[ Voor 33% gewijzigd door wildhagen op 04-07-2012 19:13 ]
Virussen? Scan ze hier!
Je bent niet de enige die het mist. Sterker nog, ook in de Avondetappe moet je Tour bijna met een vergrootglas zoeken....Currahee schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 19:30:
Ik moet het dit jaar vanaf kantoor doen met radio Tour de France, oftewel dit jaar de radio 1 sportzomer. Ik luisterde altijd met veel plezier naar radio 1 tijdens de tour: de tourflits, de tourartiest van de dag, franse chansons etc. Ligt het nu aan mij of hebben ze 50% van het programma geschrapt en blijft alleen de tourflits nog maar over? Ik mis de hele sfeer in het programma van de afgelopen jaren
Zouden ze anders teveel verliezen aan BNR?
Je kan gewoon bellen hoor met Tom om te klagenCurrahee schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 19:30:
Ik moet het dit jaar vanaf kantoor doen met radio Tour de France, oftewel dit jaar de radio 1 sportzomer. Ik luisterde altijd met veel plezier naar radio 1 tijdens de tour: de tourflits, de tourartiest van de dag, franse chansons etc. Ligt het nu aan mij of hebben ze 50% van het programma geschrapt en blijft alleen de tourflits nog maar over? Ik mis de hele sfeer in het programma van de afgelopen jaren
Maar je hebt gelijk.. jammer. Gelukkig kan ik op het werk gewoon kijken. Maar als ik eens wat eerder wegga, of naar een afspraak moet, dan vind ik het heerlijk om te luisteren naar de verhalen om de tour heen en de muziek.
Nu is het allemaal wat minder.

Rob Goris is overleden. Gisteren zat ie nog gezellig te keuvelen in Vive le vélo (het Belgische laatavondprogramma over de tour) en nu is ie dood.
Bron: http://www.standaard.be/a...artikelid=DMF20120705_036
Hoorde het net op de radio.. Vertelde nog vrolijk zijn plannen voor de komende tijd. Waarschijnlijk iets met z'n hart.Ghehe schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 11:52:
[afbeelding]
Rob Goris is overleden. Gisteren zat ie nog gezellig te keuvelen in Vive le vélo (het Belgische laatavondprogramma over de tour) en nu is ie dood.Het tij kan snel keren...
Bron: http://www.standaard.be/a...artikelid=DMF20120705_036
http://www.telegraaf.nl/t...in_zaak-Armstrong___.html
If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA
Als dat allemaal waar is, wat een stel ongelofelijke achterbakse @#$%&*%#* zijn die vijf dan zeg. Niet te geloven gewoon.Antaresje schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 13:31:
Hoe lang zullen Levi Leipheimer, George Hincapie, David Zabriskie en Christian Vande Velde nog mee mogen rijden? Kan me zomaar voorstellen dat de tour directie schijt heeft aan afpraken die de USADA heeft gemaakt, en die rijders er op eigen initiatief uitzet. Met Jonathan Vaughter er achteraan.
Dat zou niet best zijn. Ik heb Leipheimer en Vande Velde in mijn poule.Antaresje schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 13:31:
Hoe lang zullen Levi Leipheimer, George Hincapie, David Zabriskie en Christian Vande Velde nog mee mogen rijden? Kan me zomaar voorstellen dat de tour directie schijt heeft aan afpraken die de USADA heeft gemaakt, en die rijders er op eigen initiatief uitzet. Met Jonathan Vaughter er achteraan.
Geen idee wat de tourdirectie gaat doen, wel typisch dat dit nieuws tijdens de tour naar buiten komt.
Dat is elk jaar zo, het viel me dit jaar nog mee eigenlijk, tot nu toe.tweaker2010 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 13:39:
[...] wel typisch dat dit nieuws tijdens de tour naar buiten komt.
Dit soort deals zijn volgens mij in de VS niet eens zo achterbaks en ongebruikelijk? Daar zijn wel vaker zaken geweest waar je strafvermindering kon krijgen als je bewijs tegen anderen aanlevertFiber schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 13:38:
[...]
Als dat allemaal waar is, wat een stel ongelofelijke achterbakse @#$%&*%#* zijn die vijf dan zeg. Niet te geloven gewoon.
Virussen? Scan ze hier!
Leipheimer gaf geen commentaar, wat ik wel apart vind. Als je van niks weet, dan zeg je dat. Dan ga je niet met je mondje dicht zitten.
http://www.wielerupdate.n...s-leipheimer-blijft-stil/
Hopelijk kan Veelers nog wat moois laten zien, na de 4e en 3e plek eerder deze week
Virussen? Scan ze hier!