Goris, is hij in zijn slaap heen gegaan?
Heb wel eens zin in een waaieretappe, wanneer komt er beetje wind..?
Heb wel eens zin in een waaieretappe, wanneer komt er beetje wind..?
[ Voor 24% gewijzigd door Sjah op 05-07-2012 15:24 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 24% gewijzigd door Sjah op 05-07-2012 15:24 ]
Virussen? Scan ze hier!
Ik denk het niet, het is hooguit windkracht 4. Denk dat de regen wel voor wat valpartijen kan gaan zorgen.wildhagen schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 15:30:
Er is vandaag wel wat wind voorspeld, maar of het genoeg is om waaiervorming te veroorzaken? Geen idee...
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Virussen? Scan ze hier!
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Tnxwildhagen schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 16:29:
Tussen 17:01 en 17:26 wordt de aankomst verwacht. Uiteraard afhankelijk van hoe hard men rijdt.
Kan je op www.letour.fr altijd zien bij de etappe, en dan het kopje "Time Schedule".
Ja, wat zullen ze nu rijden.. 40~44? Dus dan duurt het nog ongeveer een uur, laatste 10~15 KM gaan ze hardertwit schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 16:30:
Het is nu nog 46 kilometer en het is allemaal zo goed als vlak.. Misschien dat je op basis daarvan iets kan schatten
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Virussen? Scan ze hier!
Virussen? Scan ze hier!
[ Voor 16% gewijzigd door Roamor op 05-07-2012 17:26 ]
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
[ Voor 31% gewijzigd door Sleepie op 05-07-2012 17:27 ]
[ Voor 46% gewijzigd door Fiber op 05-07-2012 17:29 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Virussen? Scan ze hier!
Als ik het goed zag was het Kruijswijk.Sleepie schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 17:26:
Gister Cavendish, vandaag Sagan onderuit, ze verdelen het wel mooi
Lag zo te zien weer een Rabo renner bij ook, weer Renshaw?
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
En Veleers 6e. Toch knap voor een Continental ploeg.Sleepie schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 17:33:
Mollema 11de vandaag, die sprint wel lekker mee deze tour.
[ Voor 9% gewijzigd door Fiber op 05-07-2012 17:48 ]
Stam + t
Mollema staat er inderdaad wel om bekend dat hij niet vies is van een beetje sprinten (heuvelop). Maar de ploegleiders proberen hem daar altijd van te weerhouden vanwege de gevaren voor valpartijen.Sleepie schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 17:33:
Ik denk dat Mollema beter in vorm is en nog wel eens wat kan gaan doen. Of een etape overwinning of misschien de bollentrui. Hij had volgens mij ook een sterke proloog gereden dus eigenlijk kan ie alles welorejas schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 17:49:
Hmmm. Kruijswijk ten val. Hoop dat het goed met hem gaat. Dat was, voor mij, met afstand de grootste favoriet om als eerste Nederlander in jaren weer eens een trui te winnen in Parijs.
[ Voor 85% gewijzigd door Robkazoe op 05-07-2012 18:08 ]
Eens, schatte hem altijd al iets hoger in dan Mollema en Gesink, vooral een completer renner.orejas schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 17:49:
Hmmm. Kruijswijk ten val. Hoop dat het goed met hem gaat. Dat was, voor mij, met afstand de grootste favoriet om als eerste Nederlander in jaren weer eens een trui te winnen in Parijs.
Only fools are enslaved by time and space.
Veelers blijft op z'n lijn, het is die lampre renner die van z'n lijn afwijkt en Farra ten vak brengt. Daarnaast moet Farrar gewoon uit Veelers' trein blijven.St@m schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 22:46:
Leuk hoor dat Veelers het aardig doet in de sprints, maar dit is nu al de tweede keer dat ik hem behoorlijk zie duwen. Nu duwt hij Farrar onderuit en veroorzaakt een grote valpartij. Een paar dagen geleden ging het maar net goed volgens mij. Ik snap dat die jongen zijn plekje probeert af te dwingen, maar dit lijkt me niet de juiste manier.
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Ja je hebt gelijk, ik ging weer te snel af op het commentaar bij TdJ, excuséMrAngry schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 22:57:
[...]
Veelers blijft op z'n lijn, het is die lampre renner die van z'n lijn afwijkt en Farra ten vak brengt. Daarnaast moet Farrar gewoon uit Veelers' trein blijven.
Het is natuurlijk enorm luxe om vier renners te hebben die top20 in het algemeen klassement kunnen rijden. Daarnaast gaan Poels en Kruijswijk ook nog op voor de witte trui (net als bijv. Taamarae en Van Garderen).LoneRanger schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 18:14:
[...]
Eens, schatte hem altijd al iets hoger in dan Mollema en Gesink, vooral een completer renner.
Neemt niet weg dat Mollema echt een enorme boost heeft gehad van die prima Vuelta van eind vorig seizoen.
Met zo'n resultaat ga je toch lekker de winter in en daarnaast een prima medicijn voor een tegenvallende Tour.
Poels ziet er toch ook heel sterk uit tot nu toe na een wat tegenvallend voorjaar.
Hopen dat ze allemaal ongehavend de bergen bereiken en benieuwd wat ze daar kunnen gaan brengen.
Stam + t
[ Voor 30% gewijzigd door BreadFan op 06-07-2012 10:00 ]
Sagan is niet goed genoeg voor het klassement, en ik denk dat zaterdag al pittig is voor hem. Als Basso iemand zal moeten helpen zal het eerder Nibali zijn, zijn kopmantweaker2010 schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 09:55:
Wat verwachten jullie eigenlijk van de etappe van zaterdag? Zou Basso voor eigen succes (bolletjestrui) mogen gaan of moet hij Sagan helpen? Ik verwacht ook veel van renners als Sanchez, Kloden en Mollema.
Virussen? Scan ze hier!
De rit naar Angliru vorig jaar in de Vuelta gemist zeker?BreadFan schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 09:58:
Ik vraag me wel af of Poels ook de inhoud heeft voor zwaardere etappes met langere cols. Dat hij kan punchen weten we, maar heeft hij al eens laten zien of hij dat ook aan kan?
Lijkt echt alsof hij puntjes aan het sprokkelen is voor de groen trui idd, jammer dat er in bergritten minder punten te verdienen zijn voor groen.Sleepie schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 17:33:
if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor
Hij zal denk ik wel niet voor de groene trui gaan, al zou het wel geniaal zijn. Sprint trui in Vuelta en de Tour gewonnenTens schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 11:32:
[...]
Lijkt echt alsof hij puntjes aan het sprokkelen is voor de groen trui idd, jammer dat er in bergritten minder punten te verdienen zijn voor groen.
Virussen? Scan ze hier!
Het is opzich ook wel slim wat hij doet, als er ergens achter hem een gaatje valt kun je toch secondes winnen, helemaal als er een valpartij is buiten de 3km, dan is er toch desorganisatie.wildhagen schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 11:44:
Denk niet dat Mollema echt belangstelling heeft voor de groene trui, hij lijkt me ook redelijk kansloos daarvoor.
Die gaat gewoon voor het klassement.
[ Voor 37% gewijzigd door wildhagen op 06-07-2012 13:58 ]
Virussen? Scan ze hier!
Ik had gedacht dat Sagan in zijn huidige vorm toch wel mee doet voor top 10, maar ik kan het mishebben.wildhagen schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 10:32:
[...]
Sagan is niet goed genoeg voor het klassement, en ik denk dat zaterdag al pittig is voor hem. Als Basso iemand zal moeten helpen zal het eerder Nibali zijn, zijn kopman
Nee, ik bedoelde Samuel Sanchez. Hij heeft vorig jaar de bolletjestrui gewonnen, dus ik verwacht veel van hem.Met Sanchez bedoel je LL neem ik aan, niet S? Ik weet niet of LL al genoeg hersteld is om iets te kunnen zaterdag. Hij is pas net één dag uit de braces, en rijd nog met steunverband rond, dat lijkt me nog te vroeg morgen.
Was die niet gevallen in één van de eerste ritten? (Ik kan ook helemaal mis zijn)tweaker2010 schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 14:14:
Nee, ik bedoelde Samuel Sanchez. Hij heeft vorig jaar de bolletjestrui gewonnen, dus ik verwacht veel van hem.
Virussen? Scan ze hier!
Hoe komt iedereen toch altijd bij Kruiswijk? Het is Kruijswijk.wildhagen schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:49:
Ik zou Sagan ook niet uitsluiten voor de groene trui. Hij pakt veel punten in de supersprints, en eindigt in veel sprinten erg kort.
Rabo is weer op dreef in deze etappe: Kruiswijk gevallen, Gesink op zijn schouder gevallen, Wynants gevallen en een fiets in zijn rug gekregen.
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
Virussen? Scan ze hier!
Virussen? Scan ze hier!
[ Voor 15% gewijzigd door St@m op 06-07-2012 16:45 ]
Ja.. wat verwacht je dan, het halve peloton valt.. weet niet wat je er iedere keer achterzoekt, maar de Rabo's vallen echt niet veel of hard ofzo.wildhagen schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 16:45:
Tsjonge jonge jonge. En wéér drie Rabo's erbij...
[ Voor 43% gewijzigd door Sleepie op 06-07-2012 16:49 ]
Virussen? Scan ze hier!
Virussen? Scan ze hier!
Dus sowieso Schleck, Hesjedal en Gesink.wildhagen schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 16:51:
Van de klassementsmannen lijkt iig Klöden weer teruggekomen te zijn, de rest lijkt gezien.
Nibali, Basso, Kruijswijk, Mollema, ScarponiSleepie schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 16:51:
[...]
Dus sowieso Schleck, Hesjedal en Gesink.
Nog meer die ertussen lagen?
[ Voor 4% gewijzigd door St@m op 06-07-2012 16:54 ]
[ Voor 35% gewijzigd door Sleepie op 06-07-2012 16:54 ]
Echt zonde. Zeer jammer, had hem graag in de bergen gezien.
Stam + t
Gezien het totale gebrek aan samenwerking, en het hoge tempo in de 1e groep: vrijwel zeker kansloos ja.orejas schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 16:56:
Ongelofelijk. Ik heb hier geen tv of radio, maar is echt elke hoop vervlogen op een terugkomst in het peleton van die gasten?
Virussen? Scan ze hier!
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Virussen? Scan ze hier!
Virussen? Scan ze hier!
Menchov in de eerste groep ook, die zie ik nog wel als outsider.BreadFan schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 17:00:
Damnit.. alleen Wiggins en Evans door van de klassementsrenners?
Beter kunnen ze het peloton gewoon inkrimpen en normalere parcours aanleggen (niet dat ik suggereer dat het parcours de oorzaak was vandaag, ik zit op m'n werk dus ik lees alleen mee), want de eerste week hoort er wel een beetje bij, maar zoveel valpartijen niet!
Menchov is er ook nog bij toch?BreadFan schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 17:00:
Damnit.. alleen Wiggins en Evans door van de klassementsrenners?
[ Voor 8% gewijzigd door wildhagen op 06-07-2012 17:02 ]
Virussen? Scan ze hier!
Ja goed ideeHamburgerHenk schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 17:02:
Gewoon afstappen als Rabo zijnde, deze tour wordt helemaal niets meer
[ Voor 18% gewijzigd door St@m op 06-07-2012 17:03 ]
[ Voor 82% gewijzigd door gambieter op 06-07-2012 17:18 ]
En een bekende uit het voetbaltopic
[ Voor 18% gewijzigd door gambieter op 06-07-2012 17:25 ]
Klopt, ook zeer weinig Vacansoleil, heb alleen Boeckmans gezien. De rest van Vacansoleil lag er vrij massaal bij.Sleepie schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 17:03:
Zo te zien geen enkele Rabo meer in het eerste peloton.
Virussen? Scan ze hier!
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq