| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||
|
|
[ Voor 255% gewijzigd door Vos op 04-07-2013 10:49 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||
|
|
[ Voor 255% gewijzigd door Vos op 04-07-2013 10:49 ]
[ Voor 150% gewijzigd door Vos op 27-06-2013 23:03 ]
[ Voor 39% gewijzigd door wildhagen op 19-06-2013 18:33 ]
Virussen? Scan ze hier!
Virussen? Scan ze hier!
[ Voor 50% gewijzigd door Sjah op 19-06-2013 19:09 ]
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
Ik ga mijn best doenCedricD schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 19:04:
Leuk topic!
Kopen de rugnummers van de renners ook nog bij de namen te staan? Zou handig zijn!
Ok, fix ikkrvabo schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 19:03:
En nee, TourCoach krijgt een apart topic tijdens de tour. Die ga ik binnenkort maken.
Nette TS overigens, maar Wiethoofd was niet de maker van het 2012-topic, wel de vormgever
Overigens moet je het topic van vorig jaar even laten koppelen door een mod, dan is het wat makkelijker over een paar jaar
[ Voor 25% gewijzigd door Vos op 19-06-2013 19:16 ]
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Ja, het is wel mooi vind ik. Het gaat niet zo over het sportieve maar meer over de verhalen er achter.BreadFan schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 11:00:
Heeft iemand God in Frankrijk al eens gekeken? Is het de moeite waard?
Danny van Poppel is meteen de jongste deelnemer aan de Tour sinds WO2: 19 jaar.Lieuwe Westra, Wout Poels, Johnny Hoogerland, Thomas De Gendt , Kris Boeckmans, Juan Antonio Flecha, Sergey Lagutin, Danny van Poppel, Boy van Poppel
Virussen? Scan ze hier!
[ Voor 8% gewijzigd door BreadFan op 20-06-2013 11:49 ]
Marcato, Valls en Ruijgh hebben de Giro al in de benen (en Valls heeft een gebroken rib). Feillu schijnt niet in vorm te zijn (heb ik ergens gelezen). Had zelf Marzcynski wel verwacht idd.BreadFan schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 11:48:
Amai zeg, 19 jaar en dan de Tour rijden. Is dat niet wat erg jong? Qua aandacht (druk) en fysieke belasting. Ik weet niet wat de reden is en hoe de rest van de ploeg er voor staat, maar ze hebben toch best alternatieven dacht ik. (Marcato, Feillu, Marcynski, Valls, Ruijgh)
[ Voor 29% gewijzigd door wildhagen op 20-06-2013 12:33 ]
Virussen? Scan ze hier!
Dat programma is volgende week woensdag? En dan eenmalig of is er al een aflevering geweest? Er staat: woensdag. Beetje weinig informatie...BreadFan schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 11:00:
Heeft iemand God in Frankrijk al eens gekeken? Is het de moeite waard?
In totaal zijn er 4 afleveringen van dit programma:Vos schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 14:41:
[...]
Dat programma is volgende week woensdag? En dan eenmalig of is er al een aflevering geweest? Er staat: woensdag. Beetje weinig informatie...
HENG HENG
Daar riekt het wel naar inderdaad. Ik vraag me af wat ze er mee opschieten op dit moment. VCD zoekt natuurlijk sponsors voor volgend jaar maar om daar op deze manier aandacht op te vestigen vind ik raar. Dat ventje gaat de tour waarschijnlijk niet eens uitrijden, 'maar hij heeft toch mooi knap meegedaan' krijg je dan.Zamorano schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 13:01:
Jong idd.
Je zou bijna denken dat het een soort publiciteitsstunt is. De naam Van Poppel trekt natuurlijk sowieso wat meer aandacht dan een Marzcynski, en dan ook nog als jongste deelnemer sinds tijden ...
Behoorlijk sterke selectie imho.Edvald Boasson Hagen, Chris Froome, Peter Kennaugh, Vasil Kiryienka, David Lopez, Richie Porte,
Konstantsin Sivtsov, Ian Stannard, Geraint Thomas
Virussen? Scan ze hier!
Ook al kunnen ze bij Sky van sprinters (Boasson Hagen) ook superknechten voor de bergetappes maken, vind ik het niet zo'n hele sterke selectie.wildhagen schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 16:47:
Selectie Sky is definitief:
[...]
Behoorlijk sterke selectie imho.
Bedankt, lijkt me leuke 'serie'.CedricD schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 14:47:
[...]
In totaal zijn er 4 afleveringen van dit programma:http://www.routetourdefra...-god-in-frankrijk-op-een/
- AFLEVERING 1: PARIJS – LENS (Woensdag 5 juni)
- AFLEVERING 2: STRAATSBURG – GAP (Woensdag 12 juni)
- AFLEVERING 3: PUY DE DÔME – PIC DU MIDI (Woensdag 19 juni)
- AFLEVERING 4: COL DU TOURMALET – MONT VENTOUX (Woensdag 26 juni)
[ Voor 75% gewijzigd door Vos op 20-06-2013 19:29 ]
Hoe laat komt die op TV? Heb de eerste drie aflevering niet gezien, maar wil de laats toch nog wel zien.Vos schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 19:28:
Gaan Uran en Henao de Vuelta rijden? Had niet gedacht dat hun beide zouden missen in de TdF.
[...]
Bedankt, lijkt me leuke 'serie'.
De Tour is "gewoon" te volgen via de website van de NOS. Dus ook met de Ipad.Spacecowboy schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 14:54:
Ah! leuk; Dit jaar ook eens kijken of het mogelijk is een fatsoenlijke stream te te vinden voor de ipad als je niet op je eigen (kabelaar)netwerk zit. Kan ik 't op de zaak ook nog een beetje volgen.
Topic in ieder geval gebookmarked.
BronMobiel
De Tour de France altijd en overal bij de hand? In de NOS-App kijk je alle etappes live mee, ben je direct op de hoogte van het laatste nieuws en kijk je alle hoogtepunten en uitzendingen terug. Navigeer op je mobiel naar nos.nl/app. Als je geen geschikt toestel hebt, kan je de Tour volgen op onze mobiele website op m.tour.nos.nl.
Bedankt! Kan je daar de hele etappe meekijken? Meen me te herinneren dat ook via die app/website de stream pas was te zien vanaf het moment dat de tour ook daadwerkelijk op TV was.djoelzz schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 23:39:
[...]
De Tour is "gewoon" te volgen via de website van de NOS. Dus ook met de Ipad.
[...]
Bron
HENG HENG
Ik dacht 20u50 op één.YNhuis schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 19:42:
[...]
Hoe laat komt die op TV? Heb de eerste drie aflevering niet gezien, maar wil de laats toch nog wel zien.
Niet vanaf de start, dat heb ik ook nog nooit gezien. Stream start op zelfde tijd als tv of wat eerder. Misschien zijn er streams te vinden die wel eerder starten...Spacecowboy schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 14:31:
[...]
Bedankt! Kan je daar de hele etappe meekijken? Meen me te herinneren dat ook via die app/website de stream pas was te zien vanaf het moment dat de tour ook daadwerkelijk op TV was.
Mwa, vooral een publiciteitsstunt denk ik en dat hebben ze hard nodig daar ze opzoek zijn naar een nieuwe hoofdsponsor. Pa Poppelwildhagen schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 12:20:
Vind zelf 19 jaar ook een beetje te jong eigenlijk, soms moet je renners tegen zichzelf beschermen, anders blazen ze zichzelf op...
Only fools are enslaved by time and space.
Joaquim Rodriguez, Pavel Brutt, Alexander Kristoff, Aleksandr Kuschynski, Alberto Losada,
Daniel Moreno, Gatis Smukulis, Yuri Trofimov, Eduard Vorganov
Virussen? Scan ze hier!
Brent Bookwalter, Marcus Burghardt, Cadel Evans, Philippe Gilbert, Amaël Moinard, Steve Morabito, Manuel Quinziato, Michael Schär, Tejay van Garderen
Virussen? Scan ze hier!
Gisteren naar het eerste deel gekeken.Radical1980 schreef op zondag 23 juni 2013 @ 00:45:
Maandag 24 juni 2013 deel twee van "De Giganten van de Tour" op Canvas: http://www.tv-visie.be/in...-de-tour-op-canvas_59473/
De lijst is overgenomen van de TdF website.Radical1980 schreef op zondag 23 juni 2013 @ 00:36:
Hoe zit dat met de etappes die in de openingspost worden genoemd?
- In de tekst wordt 7 vlakke etappes genoemd, maar in het overzicht zie ik er 9
- In de tekst wordt 5 heuvelachtige etappes genoemd, maar in het overzicht zie ik er 3
Overigens zie ik elders de rit van 5 juli aangeduid als een heuvel etappe. In het overzicht is dit een vlakke etappe.
Misschien is het goed om alle etappes nog eens te bekijken.
[ Voor 10% gewijzigd door Vos op 23-06-2013 14:19 ]
Jakob Fuglsang, Assan Bazayev, Janez Brajkovic, Enrico Gasparotto, Francesco Gavazzi, Andrey Kashechkin, Fredrik Kessiakoff, Alexey Lutsenko, Dmitri Muravyev
Virussen? Scan ze hier!
http://www.procyclingstat...our_de_France_2013-StagesVos schreef op zondag 23 juni 2013 @ 14:14:
[...]
De lijst is overgenomen van de TdF website.
5 juli is heuvelrit inderdaad, is aangepast.
Eén van de vlakke zou nog heuvelachtig moeten zijn, ik ga even kijken welke.
Rit 14 lijkt mij ook een heuvelrit, die heb ik ook zo gemarkeerd nu.
Zegt ook niet alles
[ Voor 28% gewijzigd door Vos op 23-06-2013 21:12 ]
Selectie AG2RAnthony Delaplace, Julien El Farès, Brice Feillu, Jonathan Hivert, Cyril Lemoine, Jean-Marc Marino, Julien Simon, Maxime Mederel, Alexis Villermoz
Selectie FDJJean-Christophe Péraud, John Gadret, Samuel Dumoulin, Blel Kadri, Hubert Dupont, Maxime Bouet, Romain Bardet, Christophe Riblon, Sébastien Minard
17 van de 22 teams zijn nu bevestigd.Nacer Bouhanni, Murilo Fischer, Jéremy Roy, Pierrick Fédrigo, Thibaut Pinot, Alexandre Geniez, Arthur Vichot, William Bonnet, Arnold Jeannesson
[ Voor 55% gewijzigd door Vos op 24-06-2013 09:59 ]
Done.LaMazulu schreef op maandag 24 juni 2013 @ 10:20:
Is het mogelijk dat in de openingspost de Nederlanders dikgedrukt worden?
[ Voor 15% gewijzigd door Vos op 24-06-2013 11:01 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Belkin nieuwe sponsor van wielerteam Blanco
Het Amerikaanse bedrijf Belkin is met onmiddellijke ingang de nieuwe sponsor van de wielerploeg die tot maandag door het leven ging als Blanco Pro Cycling.
Foto: Belkin
Bekijk video
Dat werd bekendgemaakt tijdens de presentatie van de Tourploeg van de World Tour-formatie. Al tijdens de Ronde van Frankrijk, die zaterdag begint, staat Belkin op de groen-wit-zwarte shirts van de equipe.
De ploeg maakte vorige week al de namen van de negen renners bekend die uitkomen in de Tour de France. Bauke Mollema zal als kopman fungeren.
Reinier Jens van Belkin bevestigde tijdens de presentatie dat er een contract tot 2015 getekend is met de ploeg, terwijl Robert Gesink achter hem met een Nederlandse vlag stond.
Jens: "Voor hen die bezorgd zijn over de Nederlandse identiteit van de ploeg: het internationale hoofdkantoor is gevestigd op Schiphol-Rijk. We willen met deze ploeg een mooie toekomst tegemoet gaan."
Belkin heeft zich, zo liet topman Chet Pipkin weten, voor tweeënhalf jaar verbonden aan de ploeg die na het vertrek van Rabobank als Blanco Pro Cycling Team verder ging. Ploegbaas Richard Plugge noch Pipkin sprak zich uit over de hoogte van de sponsorbijdrage.
Pipkin voelt zich aangetrokken door de 'aanraakbaarheid' van de wielersport. "Als kijker en fan zit je er boven op. Onze producten hebben misschien een wat koude uitstraling. Via de sport willen we dat veranderen.'' Daarbij ziet het bedrijf mogelijkheden in de groeiende globalisering van het wielrennen, met name richting de Aziatische markt.
Frisse blik
Rabobank, dat dit jaar nog wel voldoet aan de contractuele verplichtingen, stapte eruit omdat het niet langer geassocieerd wilde worden met een door dopingproblemen besmette sport. Pipkin heeft de voor- en nadelen van het sponsoravontuur overdacht.
"We wilden alleen in zee gaan met mensen die zeer gefocust zijn op zaken als openheid, eerlijkheid en integriteit. Dat vonden we bij dit team. Het zijn waarden die ook in ons bedrijf gelden. We kijken met een frisse blik naar de sport en de toekomst ziet er volgens ons goed uit.''
Uiteraard onderschreef de nieuwe geldschieter het zero-tolerance beleid aangaande doping dat inmiddels gemeengoed is bij het merendeel van de wielerteams. "Verkeerde keuzes hebben consequenties'', noemde Pipkin dat. "Niemand is altijd perfect, maar het is belangrijk om perfect te zijn in de toepassing van zero-tolerance. Laat zien waar je als ploeg en bedrijf voor staat.''
Nederlands hart
Pipkin zei geen eisen te stellen over de samenstelling van de ploeg. "We houden van dit team en zijn er trots op. De ploeg bepaalt hoe ze het beste competitief zijn.''
Volgens Plugge zal het beleid niet veranderen. "We willen jong talent opleiden naar toppers, dat was altijd al het doel. Dat hoeven niet per se Nederlanders te zijn maar we blijven wel een ploeg met een Nederlands hart.''
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
[ Voor 121% gewijzigd door Vos op 26-06-2013 13:58 ]
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Het lijkt wel bevestigd, in ieder geval door bronnen binnen Garmin zelfkrvabo schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 15:41:
Volgens mij is Garmin nog niet helemaal duidelijk. Eerder vandaag leek er sprake van een definitief team, maar ik kan van het team zelf geen persbericht vinden.
[ Voor 13% gewijzigd door ravenger op 26-06-2013 16:34 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Currahee op 27-06-2013 12:01 ]
Wat is het niveau van Radio 1 dit jaar? Dat halfslachtige van vorig jaar beviel mij niet zo.Currahee schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 12:01:
Oh, nog even een sfeerverhogend muziekje[klik]. De Tour kan weer beginnen (nu nog mooi weer).
Zoals Sjah aangeeft een stuk hoger dan vorig jaar. Hieronder een stuk van de NOS website, gewoon weer het vertrouwde format dus. Alleen geen Tom van 't Hek meer maar Jurgen van den Berg.Roamor schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 14:21:
Wat is het niveau van Radio 1 dit jaar? Dat halfslachtige van vorig jaar beviel mij niet zo.
NOS Radio Tour de France
Na de Studio Sportzomer van 2012 keert Radio Tour in 2013 terug in zijn vertrouwde format, met meer aandacht voor chansons en Tour-artiesten. Dione de Graaff (vanaf 14.00 uur) en Jurgen van den Berg (vanaf 16.00 uur) zijn dagelijks live te horen op Radio 1.
Gio Lippens en Sebastiaan Timmerman doen het live-verslag, Steven Dalebout en Jeroen Wielaert verzorgen de reportages.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets
Heb je hem online staan? Dan kan ik de link wel in de TS plaatsen.Distortion schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 17:33:
Ik heb gisteren het complete uitzendschema van de NOS gekregen. Heeft de TS of iemand hier belang bij? Het gaat om een pdf bestand.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ik heb de pdf online gezet.Vos schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 21:05:
[...]
Heb je hem online staan? Dan kan ik de link wel in de TS plaatsen.
The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets
had het nog niet gezien, maar erg chique kleurstelling en fiets.LuPo schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 16:22:
Ik moet zeggen dat ik het zwart-wit-groen van Belkin best chique vind. Zo ook de kleuren van de fiets.
[afbeelding]
Zal dit in de TS opnemen.
Thnx, zal hem in de TS opnemen.
Ik zit de halve Tour zelf in Frankrijk, mooi op de camping of in een barretje kijkenGynnad schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 21:09:
Helaas moet ik bijna alles missen van de Tour, voor het eerst in jaren. Maar als het goed is kom ik een dag voor de etappe van de Alpe d'Huez terug. Dat moet toch wel een topper worden zeg!
[ Voor 33% gewijzigd door Vos op 27-06-2013 23:13 ]
Fiets ziet er wel mooi uit, maar het shirt vind ik lelijk. Vond het Blanco shirt veel mooier.LuPo schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 16:22:
Ik moet zeggen dat ik het zwart-wit-groen van Belkin best chique vind. Zo ook de kleuren van de fiets.
[afbeelding]
[ Voor 24% gewijzigd door LuPo op 28-06-2013 10:53 ]
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Wat is er mis mee, voor zover ik weet is die man nog razend populair, zeker onder de franse wielerfans.BreadFan schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 11:16:
Het Tour de France Roadbook:
[afbeelding]
Seriously?Wie heeft dat bedacht zeg...
Hij werd overigens daar overduidelijk verkeerd gequote door Le Monde, of het is verkeerd vertaald... 'Het is onmogelijk de Tour te winnen zonder je te doperen.' moet natuurlijk gewoon zijn 'Het was onmogelijk de Tour te winnen zonder je te doperen.' Alle media zijn echter meteen haantje de voorste, lezen wat ze willen lezen en nemen het al dan niet bewust verkeerd over, klinkt ook direct heel sensationeelCedricD schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 11:29:
Armstrong laat van zich horen:
'Het is onmogelijk de Tour te winnen zonder je te doperen. De Tour is een uithoudingswedstrijd waarin het verschil wordt gemaakt door zuurstof. Om een voorbeeld te geven: epo zal een sprinter niet helpen een 100 meter te winnen, maar het maakt wel het verschil voor iemand die 10.000 meter loopt. Dat spreekt voor zich.'
http://www.nieuwsblad.be/.../cnt/DMF20130628_00639801
[ Voor 8% gewijzigd door ravenger op 28-06-2013 12:05 ]
Tja, dat is het Nieuwsbladravenger schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 12:03:
[...]
Hij werd overigens daar overduidelijk verkeerd gequote door Le Monde, of het is verkeerd vertaald... 'Het is onmogelijk de Tour te winnen zonder je te doperen.' moet natuurlijk gewoon zijn 'Het was onmogelijk de Tour te winnen zonder je te doperen.' Alle media zijn echter meteen haantje de voorste, lezen wat ze willen lezen en nemen het al dan niet bewust verkeerd over, klinkt ook direct heel sensationeel
Zie ook http://www.cyclingnews.co...-de-france-without-doping
Mja, hier in Nederland nemen de Volkskrant en de NOS het zelfs overCedricD schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 12:30:
[...]
Tja, dat is het Nieuwsblad![]()
Laat ons gewoon hopen dat er dit jaar geen gevallen van doping zijn
Ook lullig voor de mensen die dachten een perfecte eerste-rij-plaats bij de finish te hebben.Ernemmer schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 16:59:
Dat gaan ze nooit op tijd weg krijgen, finish maar even 50 meter verplaatsen
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
[ Voor 12% gewijzigd door Goron op 29-06-2013 17:06 ]
Op Nederland 1 over de kabel krijg ik groene ruis, maar op internet loopt de stream gewoon door.Bramster schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 17:05:
hmm, verbindingen naar de NOS lopen over die finish-brug heen ofzo?
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
PSN-id: Chrasher
[ Voor 86% gewijzigd door Goron op 29-06-2013 17:09 ]
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq