Talentloze prutser dat zijn jouw woorden. Ik zeg alleen maar dat er een beetje te hoge verwachtingen waren van hem. Dauphine en Tour top eindigen is maar voor weinigen weggelegd. De Dauphine is een indicatie meer niet.Shabbaman schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 14:30:
[...]
Waar heb ik het over de tour van dit jaar? En dan nog: hij doet het dit jaar beter dan Landaluze. Derp.
Wat is precies je punt? Jij wil Talansky als een talentloze prutser neerzetten? Ga je gang. Maar door de Dauphine te dissen kom je echt niet overtuigend over.
Wat ik me wel eens afvraag he, stel er rijdt een kopgroepje van een man op 3 wat vol in beeld is en jij staat daar met je fiets en vol tenue klaar. Op het moment dat ze voorbij komen spring je op je fiets en gaat in het wiel hangen. Wordt je dan uit de koers gehaald en door wie?
Door de wedstrijdleiding (in de rode auto's en op enkele motoren).
Maar de kans dat jij die lui überhaupt kan bijhouden is vrijwel 0
Virussen? Scan ze hier!
Precies, met die kasseien rit in de zeikende regen gewoon dik 47 km/u gemiddeld rijden. Dat hou je op je brommer niet eens bij.wildhagen schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 16:36:
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
En als je je in het peleton mengt? Val je minder op. Ik zal ze niet lang bijhouden nee, maar een goeffende renner toch wel.wildhagen schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 16:36:
Ik vermoed dat een gedeelte van de renners er geen problemen mee heeft om je een duwtje te geven....
Precies, je valt in het peloton echt wel op hoor, die jongens kennen elkaar allemaal wel.Polbeer91 schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 16:43:
Ik vermoed dat een gedeelte van de renners er geen problemen mee heeft om je een duwtje te geven....
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Zou Kittel nog terug kunnen komen in de afdaling?
Denk dat dat wel meevalt, gemeenheid heb ik in de fietssport nog niet echt meegemaakt, eerder dufheidPolbeer91 schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 16:43:
Verder is dit wel eens gebeurt in een etappe met finish bergop dat er "supporters" mee de finish overrijden.
Reactie daarop was eerder verbazing/verontwaardiging dan "ik ga hem doodmeppen.
How do you save a random generator ?
Kopgroepje gaat terug gepakt worden en dan een massasprint...?

[ Voor 4% gewijzigd door Fiber op 17-07-2014 17:18 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Giant Shimano vormt gewoon een eigen aanvalstrein zo hard gaan ze 
Dit moet toch massasprint worden zo
[ Voor 22% gewijzigd door Goron op 17-07-2014 17:25 ]
Ze gaan echt zoo hard ook he..
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Zou wel nice zijn als je zo een rit kunt winnenGoron schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 17:23:
Giant Shimano vormt gewoon een eigen aanvalstrein zo hard gaan ze
Geen Greipel in ieder geval...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Tony Gallopin komt vandaag op een minuut of 4-5 binnen, dus mollema en VdB2 stijgen naar 8 en 9.
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
Mollema stijgt nu elke dag een plekje. Als dat zo door gaat komende dagen dan komt het podium weer inzicht...krvabo schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 17:46:
Tony Gallopin komt vandaag op een minuut of 4-5 binnen, dus mollema en VdB2 stijgen naar 8 en 9.
Strakke overwinning hoor. Degenkolb toch wel enorm benadeeld though
Hij had hem waarschijnlijk wel in de zak anders, zijn eindsprint uit het wiel van de tegenstanders kennende... Vind dat Trentin hiervoor best uit de koers mag worden gezet maar goed.

[ Voor 91% gewijzigd door Makkelijk op 17-07-2014 19:18 ]
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Ik vind het een beetje raar dat ze het klassement van Gallopin laten schieten. Het is duidelijk dat hij wel in vorm is, en er is geen enkele garantie dat VDB goed gaat zijn. Gallopin liet zich uit het peloton zakken, gewoon, omdat het kan...krvabo schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 17:46:
Je kan nu wel zeggen dat Gallopin zijn krachten moet sparen om te knechten, maar voor hetzelfde geld lost VDB weer op de volgende col, terwijl Gallopin mooi meetrapt...
EDIT: Wie vindt het nog jammer dat Sagan, 'hoogstwaarschijnlijk' , naar Astana gaat gaan? Ik moet die ploeg toch niet echt hebben..
Ik heb de rennerslijst van Cannondale eens bekeken, als ze niet vlug iemand bijnemen zitten ze daar best wel in de shit. Die ploeg is helemaal gebouwd voor Sagan.
[ Voor 19% gewijzigd door Anton.net op 17-07-2014 22:09 ]
Gallopin houdt het sowieso niet vol in het hooggebergte....
Ik hoorde overigens dat Cannondale wellicht verdwijnt, en op zou gaan in Garmin gezien Sharp er volgend jaar mee stopt. Telegraafgeruchtje, maar toch 
Trentin (diegene die Degenkolb bijna de hekken in reed) is gediskwalificeerd overigens, en terecht.
Trentin (diegene die Degenkolb bijna de hekken in reed) is gediskwalificeerd overigens, en terecht.
[ Voor 25% gewijzigd door ravenger op 18-07-2014 08:12 ]
Gisteren hoorde ik nog dat ze met Trek zouden fuseren op radio 1...
Maar: http://www.wielerrevue.nl...eert-met-garmin-in-2015/#
Dus radio 1 haalde wat zaken door elkaar...
Maar: http://www.wielerrevue.nl...eert-met-garmin-in-2015/#
Dus radio 1 haalde wat zaken door elkaar...

Ja maar gediscwalificeerd in de uitslag door hem terug te zetten naar plaats 60. Wat mij betreft hadden ze hem uit de uitslag en dus de tour mogen halen.Trentin (diegene die Degenkolb bijna de hekken in reed) is gediskwalificeerd overigens, en terecht.
[ Voor 72% gewijzigd door Makkelijk op 18-07-2014 08:20 ]
Het wordt een mooie etappe vandaag.
⏩ PVOutput☀️
Aan het begin van de etappe vandaag wordt één minuut stilte gehouden, wel een mooi gebaar!
En bij Belkin hebben ze rouwbanden om.
http://nos.nl/artikel/676...s-betuigen-medeleven.html
En bij Belkin hebben ze rouwbanden om.
http://nos.nl/artikel/676...s-betuigen-medeleven.html
Zou ik wat teveel van het goede vinden, het was niet juist maar het zag er niet bewust uit.Makkelijk schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 08:17:
Ja maar gediscwalificeerd in de uitslag door hem terug te zetten naar plaats 60. Wat mij betreft hadden ze hem uit de uitslag en dus de tour mogen halen.
Dan zou bij elke valpartij in het peleton ook de aanstichter die ineens van richting verandert bestraft moeten worden.
Punten aftrek/prijzengeld teruggave/boete vind ik dan ook logischer.
Zoals gezegd vandaag gaat leuk worden, vooral omdat het niet als superzware etappe gezien wordt denk ik dat er uiteindelijk toch wat met energie gesmeten gaat worden, en dus toch grote verschillen gaan komen.
Hopen dat Bauke goed gaat en nog wat plekjes kan opschuiven, en nog wat voor morgen overheeft, noodzaak is om anderen zichzelf te laten tegenkomen vandaag.
⏩ PVOutput☀️
Wat verwachten jullie eigenlijk van vandaag? Ben benieuwd of Rodríguez weer gaat aanvallen en of men het Nibali nog moeilijk kan maken.
Purito heeft gezegd voor de dagzege te gaan en daarnaast zijn er een hoop punten te verdienen voor de bergtrui, welke hij graag wilt behouden.
Er zullen vast en zeker aanvallen komen (men moet toch wat). Nadeel van een etappe als deze is dat de grote namen vaak lang wachten om aan te vallen (uit angst voor een counter).
Er zullen vast en zeker aanvallen komen (men moet toch wat). Nadeel van een etappe als deze is dat de grote namen vaak lang wachten om aan te vallen (uit angst voor een counter).
Ik ben wel benieuwd of men op de slotklim lang wacht, want de steile stukken zitten in de eerste helft van de klim.Zeddicius schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:49:
Purito heeft gezegd voor de dagzege te gaan en daarnaast zijn er een hoop punten te verdienen voor de bergtrui, welke hij graag wilt behouden.
Klopt 
Vlak de hitte trouwens ook niet uit, maakt de klim zwaarder dan deze lijkt.
Vlak de hitte trouwens ook niet uit, maakt de klim zwaarder dan deze lijkt.
Ik verwacht in elk geval wel dat Valverde Porte vandaag passeert. Ik hoop dat Bauke Van Garderen voorbij kan. Lijkt me een mooi haalbaar streven.
Afgelopen jaren kon je onder de livestream van NOS altijd een mooi overzicht zien van de Etappe.
Waar de verschillende (kop)groepen zich ten opzichte van elkaar bevonden en de hoogteverschillen etc.
Jammer dat ze dat nu niet meer hebben, is er ergens een andere site die dat wél heeft?
Waar de verschillende (kop)groepen zich ten opzichte van elkaar bevonden en de hoogteverschillen etc.
Jammer dat ze dat nu niet meer hebben, is er ergens een andere site die dat wél heeft?
http://www.nusport.nl/tour-live/index.html
Deze staat in mijn favorieten. Niet altijd helemaal up 2 date maar werkt wel aardig.
Deze staat in mijn favorieten. Niet altijd helemaal up 2 date maar werkt wel aardig.
http://www.letour.fr/le-tour/2014/us/live/aso/
En deze is van de Tour zelf maar vind ik minder prettig werken.
En deze is van de Tour zelf maar vind ik minder prettig werken.
oh! ik zag Nibali toch even met een mondhoekje trekken ...
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Nibali gaat niks toegeven.
Wel mooi van Nibali net..
Wel mooi van Nibali net..
⏩ PVOutput☀️
Mollema kan goede zaken doen vandaag, Porte, Kwiatkowski, Fuglsang al moeilijk.
Nog die paar fransen eruit en dan komt podium inzicht.
Nog die paar fransen eruit en dan komt podium inzicht.
hij zweet niet eens, die glans op z'n armen is zonnebrand
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
ik moet direct denken, ten Dam geeft een rondje
Mollema zit uitstekend, naast Nibali.
⏩ PVOutput☀️
niet meerQuad schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 16:54:
Mollema zit uitstekend, naast Nibali.
Hij moet toch passen nu..
Loop die renners niet zo op te jutten. Ik wil thuis ook nog wat kunnen zien !
Nibali zal Valverde de dagzege niet gunnen vanwege niet wachten op Fuglsang in de laatste afdaling
Wel grappig, Nibali had duidelijk de leiding, hij rijdt weg en er is geen organisatie in dat groepje.
⏩ PVOutput☀️
Ten Dam zit wel gunstig eigenlijk, want het is logisch dat die geen kopwerk doet voor dat groepje, omdat z'n kopman achter hun hangt
Laurens gaat gewoon etappezege pakken.CynicRelief schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 16:57:
Nibali zal Valverde de dagzege niet gunnen vanwege niet wachten op Fuglsang in de laatste afdaling

jaaa, en daarna z'n rondje geven
Valverde gaat het dichtrijden, Nibali straft Valverde af
herstel ...
herstel ...
[ Voor 11% gewijzigd door CynicRelief op 18-07-2014 17:04 ]
Mollema kan niet mee met de sterksten zo lijkt het.
Nibali zegt, bedankt & doei.

⏩ PVOutput☀️
Er op en er over...Quad schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 17:04:
Wow Nibali!
WTF, je knippert 1 keer met je ogen en Nibali zit bij de 2 vooraan..
Nibali gaat gewoon weer de rit pakken.
Top 5 wordt nog lastig...Goron schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 17:11:
Mollema kan niet mee met de sterksten zo lijkt het.
Top tien is zijn natuurlijke plek lijkt mij...
het had zo mooi kunnen zijn: Nibali vs Contador vs Froome
evengoed, petje af voor Nibali
evengoed, petje af voor Nibali
Gezien de uitval van de vele favorieten was top 5 niet onrealistisch. Moet je na gaan waar mollema zou staan als froome en de andere nog rond zouden rijden.
Wat had ik graag Kelderman zien rijden in deze Tour.
shhhhh, dat is de renner waarvan we de naam nog enige jaren niet mogen noemen (gezien het Gesink-effect)Zeddicius schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 17:16:
Wat had ik graag Kelderman zien rijden in deze Tour.
Vergeet ten Dam niet, fantastisch gereden!
⏩ PVOutput☀️
idd, terug in de top 10, dat vraagt om een rondjeQuad schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 17:19:
Hehe, hij is niet voor niets niet zo geliefd.Robkazoe schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 17:21:
Smerig van valverde.
Zeg dat wel...!Quad schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 17:19:
Mollema stijgt al een paar dagen een plekje per rit. Dat nog een weekje volhouden...enchion schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 17:26:
Laurens in de top 10 nu.
Bauke ook 1 plekje gestegen.

die Sky renners mogen terug naar de baan
Anyways, mooie koers gezien!
knetterende Tour idd
Laurens weer uit de top10.
Maar moet wel goedkomen de volgende etappes denk ik.

Maar moet wel goedkomen de volgende etappes denk ik.
Laurens, ik zou ff op je fiets gaan zitten ...
Ik vind Kelderman nu al veel meer uitstraling hebben dan Gesink ooit heeft gehad. Hij is ook erg gewild op dit moment, meerdere (top)ploegen azen op zijn handtekening.CynicRelief schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 17:17:
[...]
shhhhh, dat is de renner waarvan we de naam nog enige jaren niet mogen noemen (gezien het Gesink-effect)
mee eensch, maar we moeten er voor waken dat m.n. de Nederlandsche pers die jongen sufknuffeltZeddicius schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 17:43:
[...]
Ik vind Kelderman nu al veel meer uitstraling hebben dan Gesink ooit heeft gehad. Hij is ook erg gewild op dit moment, meerdere (top)ploegen azen op zijn handtekening.
Dat hou je toch altijd en is in principe ook geen slecht iets. Ik zou mij alleen maar vereerd voelen. Meer als je best doen kan je niet doen. Mollema maakt zich volgens mij ook totaal niet druk om alle aandacht, hij fietst gewoon en ziet wel waar het schip strandt. Hij zal niet snel de handdoek in de ring gooien.
Van mij hoeft Kelderman ook de Tour niet te winnen (maar mag altijd!
), maar ik vind hem gewoon een prachtrenner
Van mij hoeft Kelderman ook de Tour niet te winnen (maar mag altijd!
nou ja, ik zag Mollema net uitfietsen, 30 jaar ouder zo leek het, best kapot dus, en het eerste wat de verslaggever hem zuigend weet te vragen is: 'dus dit is het dan, dit is je plek, meer zit er niet in qua placering?' ... ben je moe, kapot, wil je op zo'n moment die verslaggever wel even wegzappen kan ik me indenkenZeddicius schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 18:02:
Dat hou je toch altijd en is in principe ook geen slecht iets. Ik zou mij alleen maar vereerd voelen. Meer als je best doen kan je niet doen. Mollema maakt zich volgens mij ook totaal niet druk om alle aandacht, hij fietst gewoon en ziet wel waar het schip strandt. Hij zal niet snel de handdoek in de ring gooien.
Van mij hoeft Kelderman ook de Tour niet te winnen (maar mag altijd!), maar ik vind hem gewoon een prachtrenner
en ik zag Kelderman, tijdens rondzappen, op een commerciele zender, tenenkrommend, zal wel een contractuele verplichting zijn, maar jezus, laat die gast z'n ding doen ipv pootjes geven
[ Voor 9% gewijzigd door CynicRelief op 18-07-2014 19:29 ]
Het is ook vooral een mentale kwestie. Kijken of Kelderman volgend jaar ook met de druk om kan gaan.Zeddicius schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 17:43:
[...]
Ik vind Kelderman nu al veel meer uitstraling hebben dan Gesink ooit heeft gehad. Hij is ook erg gewild op dit moment, meerdere (top)ploegen azen op zijn handtekening.
Mwa, toen Valverde ging en Pinot meesprong deed Valverde het werk en daarna was het aan Pinot wbt de witte trui dus zo heel erg vind ik het niet van Valverde.Robkazoe schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 17:21:
Smerig van valverde.
Porte zat al op grote achterstand en Valverde weet ook wel dat Niballi een maatje te groot is en zo wordt Pinot z'n grootste belager voor plekje 2 dus ik snap ook wel dat hij op het einde nog probeerde wat seconden te pakken.
Niks mis mee om de situatie uit te buiten waarin Pinot wel moet vanwege de witte trui mocht hij die graag willen en hij is de directe concurrent voor het podium.
Wat Majka deed bij Konig was veel "smeriger", geen meter op kop en in de laatste 10 meter erover.
Ik ben geen fan van Valverde maar heb ook niks op hem tegen, hij is imo een winnaarstype die op het randje strijd en soms er iets over en die maken de sport interessant om naar te kijken.
Dekker was ooit ook een held toen hij zijn mede-ontsnapper de kop opdrong en dat vooral kon omdat hij al 2 etappe's gewonnen had.
Pinot had z'n benen ook stil kunnen houden, mocht Valverde nog illusies hebben dan had hij hem de kop op kunnen dringen maar Valverde weet dat voor Pinot die witte trui heel zwaar weegt en er is niks mis mee om daar gebruik van te maken.
Only fools are enslaved by time and space.
Congsi tussen Rodriguez en Nibali...?
leuke etappe start wel, peleton compleet gebroken
Ducrot en zijn paard.

⏩ PVOutput☀️
@Quad: wijsneus
[ Voor 25% gewijzigd door Zeddicius op 19-07-2014 14:10 ]
Nee, ik luister er alleen maar naar.
⏩ PVOutput☀️
Nee, dat wil ik mezelf niet aandoen. Luister wel naar de Belg, die weten tenminste iets van wielrennen af en hebben het niet continue over de vader van Voecker en het 'nieuwe wielrennen' etc
Virussen? Scan ze hier!
Heb er niet zo veel problemen mee, eerder dat Dijkstra regelmatig iets vraagt van: leg nog eens een keer uit wat eem chasse patate precies is, heb het idee dat die daar dan zelf ook geen zin in heeft
En dat dan ook meerdere malen per uitzending, want "Voor de mensen die net inschakelen" is dat natuurlijk niet te missen kost.
Ik wissel het gewoon af; elk commentatorpaar heeft wel zijn voor- en nadelen. De Belgen mogen van mij wel eens wat minder monotoom zijn, terwijl je bij de Nederlanders de bekende bingo kunt spelen.
Ik ook, Ned, Be, Eur...Roamor schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 14:20:
Ik wissel het gewoon af...
de stukjes "voor de mensen die net inschakelen" vind ik dan wel weer handig, ben regelematig niet vanaf het begin erbij, of moet een keer de honden uit laten of ff iets anders doen
Lol, stapt er een een camper in langs de weg 
Familiebezoek volgens de commentatoren.
Familiebezoek volgens de commentatoren.
[ Voor 30% gewijzigd door jip_86 op 19-07-2014 14:26 ]
Is dat een eufemisme voor wat ik denk dat het is...?jip_86 schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 14:26:
[...] Familiebezoek...

Ik schakel zelf altijd tussen de Belg en Eurosport (voornamelijk voor Zonneveld en Boogerd)
Dat komt ook omdat NOS van veel sporten maar 1-2 wedstrijden per jaar uitzend.Polbeer91 schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 14:13:
Heb er niet zo veel problemen mee, eerder dat Dijkstra regelmatig iets vraagt van: leg nog eens een keer uit wat eem chasse patate precies is, heb het idee dat die daar dan zelf ook geen zin in heeft
Als je net als de Belgen gewoon het hele jaar committed bent dan heb je dat kinderachtige uitleggen niet.
Kan ik de belg en eu ook livestreamen ergens?
Eurosport weet ik niet (gok van niet), maar de Belg streamt alleen naar Belgen helaas...