Martijn13 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:26:
Hahaha, die lijst moet scrollen voor de doelpuntenmakers
Het wordt is een doelpunten festijn.
Da's een beetje wat ik bedoelde met mijn eerdere opmerking - ja, Brazilië is hopeloos, maar Duitsland speelt de bal erg makkelijk rond, de passing is supersnel en effectief. Erg indrukwekkend.lasharor schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:26:
[...]
Al die Duitse goals zien er zo makkelijk uit
These are my principles. If you don't like them, I have others.
En dan te bedenken dat het WK ook nog niet voorbij voor ze is, zaterdag staan ze er weer tegen hun rivaal
De Brazilianen hebben andere gedachten gehad bij het woord dekken?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Lalalala.... die Duitsers schoppen er zo nog wel een paar van in.
Oh, wow. Zit hier grondig te genieten hoe Brazilië afgeslacht word.
Do not throw Rubbish at the platform | Front Pro eigen foto's in een topic
Oh wat erg zeg 
4 goals in 6 minuten tijd ook
4 goals in 6 minuten tijd ook
[ Voor 51% gewijzigd door steveman op 08-07-2014 23:28 ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Die shots tussendoor van jankende Brazilianen is sadistisch vermakelijk
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Anoniem: 511904
Precies, hoogmoed komt voor de valRoD schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:26:
Ik hoop dat Duitsland er nog een paar bij maakt. Hoe groter de vernedering, hoe groter het verwachtingspatroon in de finale
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
sieg sieg siegmambo No5 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:28:
Oh, wow. Zit hier grondig te genieten hoe Brazilië afgeslacht word.
haha
Je hoort Frank Snoeks denken... shit ik moet zo ook nog naar mijn hotel.
Enne... z'n telefoon is vandaag nog niet gaan rinkelen
Enne... z'n telefoon is vandaag nog niet gaan rinkelen
[ Voor 30% gewijzigd door schwarzenegger op 08-07-2014 23:29 ]
[ Voor 78% gewijzigd door gambieter op 08-07-2014 23:33 ]
En wederom zie ik een jongetje op de tribune in dikke tranen zitten... je kan dan als ouder beter naar huis gaan en die jongen een nog groter traume besparen. Maar die vader heeft niet voor niets honderden euro's betaald
Ben benieuwd hoe Brazilië zich gaat oprichten voor de kleine finale na het gruwelijkste pak slaag dat ik ooit een thuisploeg heb zien krijgen op een toernooi.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
In de straten. Vlakbij het stadion. Niet op de tribunes.bobsquad schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:29:
brand op de tribunes nu blijkbaar...
Jammer hoor hoop dat zulke dingen nog een staartje krijgen.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
VreugdevuurxPhantom schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:29:
Brandstichting buiten het stadion..Heeft ook zoveel zin natuurlijk..
ora et labora
Verwijderd
Hulk had ook weer een mooie schwalbe in de eerste helft. Hij werd niet echt geraakt, maar ik geloof dat de tranen deze keer wel echt warenTwhomp schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:28:
Die shots tussendoor van jankende Brazilianen is sadistisch vermakelijk![]()
Buiten het stadion in Belo horizonte ook rellen nu hoor ik.
Niet op de tribunes, in de stad.bobsquad schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:29:
brand op de tribunes nu blijkbaar...
Jammer hoor hoop dat zulke dingen nog een staartje krijgen.
Be yourself, no matter what they say ...
Het had iets te maken met de confederation cup 3-0 tegen spanje.Aangezien spanje al 6 jaar domineerde op alle fronten.Deadsy schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:27:
[...]
Buiten Brazilie begreep ook niemand waarom ze dat dachten. Maar in Brazilie ging men er massaal vanuit dat ze dit wel even zouden regelen.
Buiten Brazilie zag iedereen dat ze met veel mazzel de wedstrijden wonnen en veel hulp van de scheidsrechter nodig hadden. Maar de Brazilianen hebben massaal een bril op waardoor ze de dingen iets anders zien.
Opvallend bij de goal: Mueller was boos op Schurrle, hij had willen scoren. Echt wel een egoistje.
Klose's record is nog niet veilig, Mueller staat al op 10.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Tactiek van de verschroeide aarde
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ik verwacht dat het meer wordt voor beide.gambieter schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:30:
Opvallend bij de goal: Mueller was boos op Schurrle, hij had willen scoren. Echt wel een egoistje.
Zeg maar ik wacht nog op een rode kaart.... daar heb ik nog op ingezet bij Unibet toen deze Duitse voetballes begon.
Het zal aan de kleur van de truitjes liggen.

Tsjah, wat blessures zou ook niet gek zijn...schwarzenegger schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:31:
Zeg maar ik wacht nog op een rode kaart.... daar heb ik nog op ingezet bij Unibet toen deze Duitse voetballes begon.
Gaat niet gebeuren vrees ik, daar is dit braziliaanse team te lafjes voor..schwarzenegger schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:31:
-
verrek een lachende duitser, zie je niet vaak
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Die komt niet meerschwarzenegger schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:31:
Dat Ozil er nog in staat. Zulke spelers zou ik er al uitgehaald hebben als coach.
En een wissel... mannetjes sparen voor de volgde wedstrijd
Duitse spelers zoeken ruzie
ora et labora
Kunnen ze niet net als bij het honkbal een soort mercy-rule invoeren? Deze tweede helft is echt compleet overbodig
Scheids heeft perfect gefloten!
I have no special talent. I am only passionately curious.
Vooral Muller moet eruittweaker2010 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:32:
Dat Ozil er nog in staat. Zulke spelers zou ik er al uitgehaald hebben als coach.
Nee, de Brazilianen vragen er ook wel om...mrc4nl schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:33:
Duitse spelers zoeken ruzie
[ Voor 86% gewijzigd door gambieter op 08-07-2014 23:37 ]

[ Voor 11% gewijzigd door RocketKoen op 08-07-2014 23:34 ]
Ach... Wij hebber er in ieder geval even snel zo'n 200 miljoen supporters bij gekregen. Eerst aartsvijand Argentinië verslaan en dan de Duitsers namens de Brazilianen op hun plek zetten (wat naar ik vrees ook voor ons weer een 40 jaar durend trauma gaat opleveren).
Staat Müller daar nou te discussiëren dat het toch echt 6-0 is?
Mueller had daar een kaart moeten hebben.
Smiling as the shit comes down...
Waarom? Zeker dit Brazilië heeft het verdient. Laat ze hun straf maar ondergaan en zaterdag nog maar eventjes dunnetjes over.Polbeer91 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:33:
Kunnen ze niet net als bij het honkbal een soort mercy-rule invoeren? Deze tweede helft is echt compleet overbodig
Stadion webcam.
Misschien spannedn daar later op de avond.
http://www.vejoaovivo.com...io-abrahao-caram-990.html
Misschien spannedn daar later op de avond.
http://www.vejoaovivo.com...io-abrahao-caram-990.html
★ Lijkt joop.nl wel hier ★
David Luiz ook voor die mislukte tackle.ScrooLoose schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:34:
Mueller had daar een kaart moeten hebben.
sodeju!
Smiling as the shit comes down...
Heerlijk doelpunt!
Be yourself, no matter what they say ...
En 7...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
7-0
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
nom nom nom
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Nonderjuhhh wat mooi!
| medic with nerdskillz | Pixel 9 Pro | Pixel 5 (hardloop/backup) | glFTPd addict | AM4 RTX3080 | Nvidia SHIELD Pro 2019 |
Hij's fijn
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
superaffengeil
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Okay..
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Tja, de arrogantie tegen Colombia word heerlijk afgestraft nu.
Formerly known as Ragdoll
hoeveel preciesAnoniem: 511904 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:25:
Nu naar de 7, daar heb ik geld op staan
Grootste nederlaag ooit. Voorheen was dat de 6-0 tegen Uruguay in 1920.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Niet dat ik dit écht zou willen, maar 7 0 is wel erg zieligAnoniem: 511904 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:34:
[...]
Waarom? Zeker dit Brazilië heeft het verdient. Laat ze hun straf maar ondergaan en zaterdag nog maar eventjes dunnetjes over.
7-0
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
Wel mooi, hebben we morgen dat gezeik niet dat de scheids bepalend was.. :-)
I have no special talent. I am only passionately curious.
Heerlijk doelpunt goede aanname en m erin getikt alsof het niets was
ora et labora
Dit is echt een historische avond. En bizar.
Oei oei oei
en wat de commentator zei klopt toch niet? Ze worden toch pas kwijtgescholden na deze match
en wat de commentator zei klopt toch niet? Ze worden toch pas kwijtgescholden na deze match
Het is nu gewoon prijsschieten geworden...
Cesar staat er echt bij van
.
NOG MAAR 1tje .enchion schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 22:23:
[...]
Ik heb voor de lol 8-0 voor de Duitsers gezegd.
Lijkt ineens niet meer zo onrealistisch.

How do you save a random generator ?
en maak er nu maar 10 van ook dan
Dat was vast geen halve finalekenneth schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:35:
Grootste nederlaag ooit. Voorheen was dat de 6-0 tegen Uruguay in 1920.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is voor de voetbalwedstrijd, niet voor het bespreken van rellen. Als men de rellen serieus wil bespreken, dan kan men zich in <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1597191>dit topic</a> vervoegen.
Dit topic is voor de voetbalwedstrijd, niet voor het bespreken van rellen. Als men de rellen serieus wil bespreken, dan kan men zich in <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1597191>dit topic</a> vervoegen.