ora et labora
Doe eens niet.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ze zouden feest moeten vieren! Dit Braziliaans elftal moet gehuldigd worden! Kijk naar de Colombianen.
Zo zouden ze Algerije toch ook huldigen? Dit Braziliaans elftal is niet veel beter hoor.
Hulde voor hun prestaties (maar het blijft dus een slecht elftal dat eindelijk door de mand valt).
Smiling as the shit comes down...
ora et labora
voetbalrellen dan?
Nee, de Brazilianen gingen er van begin af aan al van uit dat ze dit WK even zouden winnen.readytoflow schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:17:
Waarom die rellen? Niet alleen vanwege dit elftal toch?
Ze zouden feest moeten vieren! Dit Braziliaans elftal moet gehuldigd worden! Kijk naar de Colombianen.
Zo zouden ze Algerije toch ook huldigen? Dit Braziliaans elftal is niet veel beter hoor.
Hulde voor hun prestaties (maar het blijft dus een slecht elftal dat eindelijk door de mand valt).
En nu verliezen ze niet alleen van de Duitsers maar worden ze volledig afgemaakt.
Ah jij kijkt al NL-DE
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Is dat een voetbal verbranding ?
Na deze wedstrijd gaat Brazilie over op Rugby of Cricket denk ik.
How do you save a random generator ?
Hij krijgt net nog even de bal
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
[ Voor 88% gewijzigd door gambieter op 08-07-2014 23:20 ]
Grappig ben je niet.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Je hebt het script in handen!1!
Smiling as the shit comes down...
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik vond hem leuk hoor
* MisteRMeesteR heeft dan ook geen humor
www.google.nl
Gewoon even de Brazilianen wat momentjes geven zodat de mensen op de tribunes er achter blijven staan.
Nee de stand is nu 0-5
ora et labora
Ik denk dat de Brazilianen meer te vrezen hebben.masauri schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:14:
Ik denk dat het hotel van de duitsers zich alvast mag gaan ingraven...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Kittel?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
ora et labora
Stuur ze ook naar de Action voor een doosjegambieter schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:19:
[modbreak]
Kunnen de mensen zonder gevoel voor humor kappen met proberen grappig te zijn? Dus geen 6-0 roepen, geen nazi-plaatjes of andere onzin. Dank.
[/]
Klopt, het is eigenlijk best een saaie pot geworden.Fiber schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:20:
Het voetbal slaat nergens meer op. Duitsland hoeft niet meer en Brazilië kan niet...
Duitsers die nu naar de grond gaat, gewoon omdat het kan.

Dit zijn de momenten dat ik graag banrechten zou hebbenwsitedesign schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:20:
Arme Gambieter.... Wilt hij ontspannen naar de wedstrijd kijken, moet hij hier modbreaks plaatsen
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Alleen heeft Duitsland wat harder uitgehaald in het begin.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Deutche grudlichheidL1nt schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:22:
Die Duitsers zijn wel stelletje zeikwijven zeg.... Wedstrijd is al gespeeld en toch nog om elk wissewasje zeiken bij de scheids.
ora et labora
U roept?gambieter schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:21:
[...]
Dit zijn de momenten dat ik graag banrechten zou hebben
Formerly known as Ragdoll
Immers, de beste ploeg van dit WK had 30 minuten nodig om 5 doelpunten te maken, en er zijn nog maar 25 minuten over......
Speel ook Balls Connect en Repeat
Laten we er een seconde stilte voor houdengambieter schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:21:
[...]

Waarom?Goron schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:22:
Ach Fred heeft dat boegeroep wel verdiend hoor
Your Friendly Neighborhood Moderator
Jij hebt hier geen banrechten?gambieter schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:21:
[...]
Muhahahaha.
Oke, ik blijf lief. Geen nazi plaatjes van mij. Daar studeer ik al te lang geschiedenis voor.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
En dan is dit zo jammer hè:mrc4nl schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:21:
Gambieter kan je de topicwaarschuwingen even voorzien van een spellingscheck?
Deutsche Gründlichkeit
Zitten al die nazi's niet in argentinië tegenwoordig? Dus bewaar ze voor morgenDanielWW2 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:23:
[...]
Jij hebt hier geen banrechten?
Muhahahaha.![]()
Oke, ik blijf lief. Geen nazi plaatjes van mij. Daar studeer ik al te lang geschiedenis voor.
True, ze proberen nog wat om een gezichtverlies te verminderen.Soldaatje schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:23:
Ik vind het wel redelijk knap dat Brazilië nog kan voetballen na zo'n slachting.
Slechtste spits die ik ooit gezien heb op dit WK
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
He was right

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
1 woord: waarom?Deadsy schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:18:
[...]
Nee, de Brazilianen gingen er van begin af aan al van uit dat ze dit WK even zouden winnen.
En nu verliezen ze niet alleen van de Duitsers maar worden ze volledig afgemaakt.
Waarom zouden ze dat denken in vredesnaam?
Van Korea of Japan werd dat toch ook niet verwacht?
Hoppa 6-0 btw
mooi hedylanvana schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:24:
Hahaha lekker hoorDuitsland verpest het feestje even!
echt geweldig dit
[ Voor 78% gewijzigd door Krisp op 08-07-2014 23:26 ]
Jammer joh, te laat
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Srry, Duits is niet mn sterkte taal.Twhomp schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:24:
[...]
[...]
En dan is dit zo jammer hè:
Deutsche Gründlichkeit
Ik heb ook geen Duitse spellingscontrole geïnstalleerd
ora et labora
succes dan mijn 1-5 is het niet geworden...Anoniem: 511904 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:25:
Nu naar de 7, daar heb ik geld op staan
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Al die Duitse goals zien er zo makkelijk uitRoD schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:25:
Zat er al een beetje aan te komen met die counters. MAar hier worden ze weer grandioos weggetikt. Ongelofelijk, wat een vernedering is dit zeg.

Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Je kunt ook overdrijven
Het is dat Brazilië het achterwege laat.
Buiten Brazilie begreep ook niemand waarom ze dat dachten. Maar in Brazilie ging men er massaal vanuit dat ze dit wel even zouden regelen.readytoflow schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:25:
[...]
1 woord: waarom?
Waarom zouden ze dat denken in vredesnaam?
Van Korea of Japan werd dat toch ook niet verwacht?
Hoppa 6-0 btw
Buiten Brazilie zag iedereen dat ze met veel mazzel de wedstrijden wonnen en veel hulp van de scheidsrechter nodig hadden. Maar de Brazilianen hebben massaal een bril op waardoor ze de dingen iets anders zien.
Zoals ze bij Oranje er maar gewoon niet in te krijgen waren tegen CRC, zo makkelijk lijkt het voor de Duitserslasharor schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:26:
[...]
Al die Duitse goals zien er zo makkelijk uit

Dit topic is gesloten.
Dit topic is voor de voetbalwedstrijd, niet voor het bespreken van rellen. Als men de rellen serieus wil bespreken, dan kan men zich in <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1597191>dit topic</a> vervoegen.