Duitsers aan de samba [Halve Finale] Brazilie - Duitsland

Pagina: 1 2 ... 14 Laatste
Acties:
  • 29.779 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter

Halve finale

Datum (Tijd)
8 juli 2014 (22:00)Afbeeldingslocatie: http://img.uefa.com/imgml/flags/18x18/BRA.pngBrazilieAfbeeldingslocatie: http://img.uefa.com/imgml/flags/18x18/GER.pngDuitsland.-.

[ Voor 20% gewijzigd door gambieter op 05-07-2014 00:03 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:21
Als het idd Dui - Bra wordt, zullen die 2 landen in spreekkoor roepen dat het een vooruit gespeelde finale is.

De winnaar heeft voor de finale wel 1 dag meer rust dan de andere tak ,waar wij en de Belgen inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Een mooie gelegenheid om onze Oosterburen te steunen.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:26
Ik denk dat je met potlood duitsland in de finale mag zetten, Neymar speelt wel aardig goed voor Brazilië en zonder hem weet ik niet of ze dat ook zullen doen..., misschien juist wel omdat hij overal en nergens speelt maar denk dat dit er een voor duitsland word.

Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:20
Neymar er niet bij, Thiago Silva er niet bij. De 2 beste spelers van Brazilië.

Overigens wat kan mij irriteren aan die David Luiz, wat een m*ng**l is dat zeg met dat bidden, juichen en schreeuwen etc....

Duitsland zal dus "gratis" naar de finale doorlopen.

[ Voor 45% gewijzigd door Sleehond op 05-07-2014 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-09 21:16

vhal

ಠ_ಠ

Brafifalië zal hopelijk gefileerd worden door de Duitsers. Hopelijk wordt er een competente scheidsrechter aangewezen. De vorige wedstrijd ging nergens meer over.

Met Fred in de spits hoeft zelfs de verdediging van FC Lamlul niet eens bang te zijn, laat staan Duitsland. Snap niet waarom ze hem elke keer opstellen. De enige keren wanneer je hem zag was of op de grond of hevig zwaaiend met zijn armen alsof hem het grootste onrecht is aangedaan.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08 09:49
Jullie vergeten dat Brazilië ook nog Dante op de bank heeft zitten. Een top verdediger in de basis van Bayern die vorige jaar ook gewoon de CL gewonnen heeft. Zo veel lever je niet in tussen Silva en Dante (alleen omdat de naam jullie misschien meer zegt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Dante staat straks tegenover de helft van zijn club team... waarschijnlijk had hij er toch al ingestaan tegen de Duitsers. Zoveel inside kennis is toch van grote waarde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop serieus dat Duitsland dit wint. Ik gun het Brazilië echt niet om dit WK te winnen.

Edit:
Overigens zien de bookmakers Brazilië winnen en dat komt echt niet door het goede spel

Brazilië 2.90
Duitsland 3.60
Argentinië 5.25
Nederland 5.50
België 13.00
Costa Rica 61.00

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2014 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:49

Pinobigbird

doesn't share food!

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/OeQrtHeTpL84KP8KefsthQmy/full.gif

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Nou de Duitsers gaan zich denk ik aan hun deel van de "deal" houden. Nu Oranje die zich aan ons deel houd.
Finale dus Nederland-Duitsland, geen Zuid Amerikaanse teams in de finale en de scheidsrechter zal wel weer Webb zijn. :P

Overigens denk ik dat deze wedstrijd naar Kuipers zal gaan. Hier moet gewoon een goede scheidsrechter op gezet worden en ik ga er een beetje vanuit dat Costa Rica morgen op het vliegtuig word gezet.

[ Voor 38% gewijzigd door DaniëlWW2 op 05-07-2014 11:32 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Kuipers? Denk t niet :D , kan ie mooi met gele en rode kaarten gaan zwaaien ;) (niet dat ie het zou doen maar om de schijn te vermijden kan ik me niet voorstellen dat ie gekozen wordt als NL in de andere halve staat).
TictaCNL schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 10:49:
Jullie vergeten dat Brazilië ook nog Dante op de bank heeft zitten. Een top verdediger in de basis van Bayern die vorige jaar ook gewoon de CL gewonnen heeft. Zo veel lever je niet in tussen Silva en Dante (alleen omdat de naam jullie misschien meer zegt).
Ze brachten anders wel Henrique in en niet Dante gisteren. Denk niet dat ie eerste keus is voor "Big Phil", hij was zelf al blij erbij te zitten. Van het niveau Thiago Silva is iig niet maar dat is zo goed als niemand eigenlijk maar had van mij wel David Luiz mogen vervangen (en Luiz doorschuiven naar DM voor de wedstrijd van gister) ...
Misschien Hernanes in de plaats van Neymar anders zal het vast Willian worden.

[ Voor 85% gewijzigd door apis29 op 05-07-2014 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prOnorama2
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21-09 14:59

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:33

Phydomir

Dennis

DanielWW2 schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 11:22:
Overigens denk ik dat deze wedstrijd naar Kuipers zal gaan. Hier moet gewoon een goede scheidsrechter op gezet worden en ik ga er een beetje vanuit dat Costa Rica morgen op het vliegtuig word gezet.
Als Nederland er uit vliegt wel ja. Maar zolang Nederland mee doet zal Kuipers geen wedstrijden meer fluiten.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-07 23:16

Bio

Verwijderd schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 11:12:
Ik hoop serieus dat Duitsland dit wint. Ik gun het Brazilië echt niet om dit WK te winnen.

Edit:
Overigens zien de bookmakers Brazilië winnen en dat komt echt niet door het goede spel

Brazilië 2.90
Duitsland 3.60
Argentinië 5.25
Nederland 5.50
België 13.00
Costa Rica 61.00
Dit ziet er wel héél rooskleurig voor ons uit, tegen Costa Rica ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantasmagoria
  • Laatst online: 09-04-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 11:12:
om het geregisseerde FIFA helden epos helemaal compleet te maken verwacht ik eigenlijk volgende week de miraculeuze herrijzenis van Neymar, inclusief voor en na MRI scans: "god wil dat brasil het wk wint!"

maar idd laten we hopen dat Deutschland die gasten helemaal verpulvert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:57
DanielWW2 schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 11:22:
Nou de Duitsers gaan zich denk ik aan hun deel van de "deal" houden. Nu Oranje die zich aan ons deel houd.
Finale dus Nederland-Duitsland, geen Zuid Amerikaanse teams in de finale en de scheidsrechter zal wel weer Webb zijn. :P

Ik denk dat als Kuipers nog een wedstrijd krijgt dit of de finale of de troost finale gaat zijn (afhankelijk van of nederland doorgaat, en in welke van deze 2 wedstrijden ze dan spelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Ja, als je het spel van Brazilie bekijkt over de laatste 10 wedstrijden die ze gespeeld hebben dan valt het toch op dat ze de tegenstander niet meer echt laten voetballen op welke manier dan ook.

Ik heb een oefenwedstrijd Nederland - Brazilie gezien een jaar of langer geleden. Eerste keer dat ik Neymar zag spelen. Had meteen een hekel aan hem. T'is jamer dat we nu weer zo'n herhaling Portugal - Nederland hadden maar nu met een slechtere scheids en andere teams.

Brazilie - Duitsland zal wel de grootste voetbal aanfluiting van de afgelopen 20 jaar worden.
Brazilie is zijn twee sterspelers kwijt en verliezen tegen Duitsland kan hun eergevoel niet aan (plus dat hele land word kwaad als ze geen kampioen worden) en dus zal het wel een hele lelijke matspartij worden.

Ben benieuwd of die Duitse schooljongens met hun scheidingen en geschoren gezichten dit aan kunnen.
Hoogstwaarschijnlijk wel want het blijven duitsers.

DIT WORD OORLOG. Wel entertainment maar ik denk geen leedvermaak. Denk dat voor het eerst in de geschiedenis Nederland medelijden gaat krijgen met het Duitse team.

Hopelijk kunnen Belgie en Nederland laten zien dat ze hier boven staan mochten Costa Rica en Argentinie dezelfde techniek toepassen.

Voetbal, wanneer er vooral overtredingen gemaakt worden en het spel de hele tijd stil legt is een gigantische kutsport.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Dennism schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 12:09:
[...]

Ik denk dat als Kuipers nog een wedstrijd krijgt dit of de finale of de troost finale gaat zijn (afhankelijk van of nederland doorgaat, en in welke van deze 2 wedstrijden ze dan spelen).
gaat de troostfinale niet meestal naar een scheids uit een B-land, dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:57
Sjah schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 12:22:
[...]

gaat de troostfinale niet meestal naar een scheids uit een B-land, dan?
Geen idee, maar in principe zijn dat de enige 2 wedstrijden waar kuipers nog ingezet kan worden mocht Nederland de halve finale halen. Bij uitschakeling van Nederland vanavond zijn er natuurlijk meer opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:40
vhal schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 10:46:
Brafifalië zal hopelijk gefileerd worden door de Duitsers. Hopelijk wordt er een competente scheidsrechter aangewezen. De vorige wedstrijd ging nergens meer over.

Met Fred in de spits hoeft zelfs de verdediging van FC Lamlul niet eens bang te zijn, laat staan Duitsland. Snap niet waarom ze hem elke keer opstellen. De enige keren wanneer je hem zag was of op de grond of hevig zwaaiend met zijn armen alsof hem het grootste onrecht is aangedaan.
Joh die Fred, ik erger me elke wedstrijd aan zijn spel.. nou ja, welk spel? Je ziet hem echt nooit. Enige positieve is dat hij bij de corner van de tegenstander de bal uit de eigen 16 kan wegkoppen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Sleehond schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 10:40:
Neymar er niet bij, Thiago Silva er niet bij. De 2 beste spelers van Brazilië.

Overigens wat kan mij irriteren aan die David Luiz, wat een m*ng**l is dat zeg met dat bidden, juichen en schreeuwen etc....

Duitsland zal dus "gratis" naar de finale doorlopen.
Idd. David Luiz was helemaal in zijn eigen wereldje. Wel een lekkere trap overigens, die keeper zag niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Laatst online: 21:25
Kain_niaK schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 12:17:
Ben benieuwd of die Duitse schooljongens met hun scheidingen en geschoren gezichten dit aan kunnen.
Je bent niet erg bekend met het Duitse voetbal, de minste ervaren speler is volgens mij Kramer van Gladbach en daarna komen, alleen maar spelers waarvan de ervaren voldoende tot super is. Kijk naar Götze en Draxler, dat zijn jongens die echt al wat mee hebben gekregen.

Ik ga niet oordelen over de wedstrijd vanwege mijn eigen bij geloof, haha. Ik vind het zeer moeilijk om te zeggen, maar ik denk gewoon dat Brazilië dit WK gekocht heeft. Als dat land verliest slaat alles vierkantig om en gaan die demonstranten nog harder te keer lijkt me. Grote aanfluiting wordt het dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Met het wegvallen van Silva en Neymar heeft Duitsland een grote kans. 2 pilaren van de Selecao zijn weg

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik ben zowiezo voor de Duitsers hier, al is het alleen maar omdat ik het Brazilië na die laatste wedstrijd niet meer gun. Die kunnen American football gaan spelen of zo, daar leek de afgelopen wedstrijd namelijk toch wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:40

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

tweaker2010 schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 13:41:
[...]

Idd. David Luiz was helemaal in zijn eigen wereldje. Wel een lekkere trap overigens, die keeper zag niets.
Waarom trapt hij zo een bal met de binnenkant? Vindt het nogal een vreemde manier. Waar de meesten deze met de binnenkant/wreef nemen nam hij hem vol op de binnenkant.
Hij gaat er overigens wel erg mooi in. Zat behoorlijk wat effect in

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Amanoo schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 16:05:
Ik ben zowiezo voor de Duitsers hier, al is het alleen maar omdat ik het Brazilië na die laatste wedstrijd niet meer gun. Die kunnen American football gaan spelen of zo, daar leek de afgelopen wedstrijd namelijk toch wel op.
Amerikanen zijn veel sportiever. En praktisch alle Europese landen. En praktisch alle niet-Latijnsamerikaanse landen ...

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
BBC vindt Brazilië favoriet. Ik moet het nog zien. Ik heb het idee dat Duitsland alles weer behoorlijk onder controle heeft.

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:17
Na Nederland altijd standaard voor Duitsland. Brazilie vind ik een drama theater team, die gun ik het echt niet. Sowieso denk ik dat Brazilie zich tegen Duitsland kapot speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Volgens de FIFA is David Luiz de beste speler van het WK :')

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
kenneth schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 20:01:
Amerikanen zijn veel sportiever. En praktisch alle Europese landen. En praktisch alle niet-Latijnsamerikaanse landen ...
In Groot-Brittannie was er wel wat gemompel over het "onsportieve" gedrag van Krul, dat noemen ze "gamesmanship" en is iets negatiefs ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Het zegt al heel wat als de discussie daarover gaat. In Zuid-Amerika is pas een rode kaart onsportief. En dan waarschijnlijk onsportief van de scheidsrechter want zo bedoelde de verdediger die vliegende tweebenige tackle helemaal niet ...

Van wat ik begrijp vonden ze het in de Britse studio een randgeval. Ik vond het zelf onnodig, maar zolang Krul ze niet voor pescado podrido uitmaakt lijkt het me niet heel onsportief. Patserig, dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
kenneth schreef op zondag 06 juli 2014 @ 14:37:
Het zegt al heel wat als de discussie daarover gaat. In Zuid-Amerika is pas een rode kaart onsportief. En dan waarschijnlijk onsportief van de scheidsrechter want zo bedoelde de verdediger die vliegende tweebenige tackle helemaal niet ...
De Britten zijn natuurlijk heel erg vanuit de gentleman redenering ;)
Van wat ik begrijp vonden ze het in de Britse studio een randgeval. Ik vond het zelf onnodig, maar zolang Krul ze niet voor pescado podrido uitmaakt lijkt het me niet heel onsportief. Patserig, dat wel.
Rio Ferdinand en Alan Shearer waren tenminste eerlijk (http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/28180956):
Rio Ferdinand: "Krul was telling them, 'I know where you're going to put your penalty - I've looked and I know where you are going to go'. I like it, I'd like my keeper to be doing that. It puts them off, and adds a bit of edge to it."

Alan Shearer: "Tim Krul was playing mind games, walking up to the Costa Rica players, taking his time to get onto his line. I don't mind that at all - you do what you can to get through. It's gamesmanship but the Costa Rica players have to try and handle it."
Het gemompel komt ook meer uit de niet-voetbal kringen, de BN'ers (eh BVK'ers?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 12:42
Ze zullen eens kijken of de FIFA het lef heeft om de gele kaart van de aanvoerder van Brazilië in te trekken.

Als dat zo is dan hebben ze zelf het lef om openbaar toe te geven alles eraan te zullen doen om Brazilië kampioen te maken.
kenneth schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 20:01:
[...]

Het is sowieso een onsportief WK.

Voorbeelden, overdreven lomp inkomen bij Neymar.

De persoon die Robben doormidden probeerde te schoppen, en (gelukkig) zelf zijn been breekt.

Maar nog veel erger, en echt triest.

Het valt mij op dat steeds meer ploegen doorspelen wanneer ze kunnen counteren en een eigen speler geblesseerd op de grond ligt. Maar vervolgend moord en brand schreeuwen wanneer de ander de bal niet uitspeelt. Tja nogal wiedes doe je dat zelf niet dan doet de ander het toch ook niet.

Nederland was hier een welkome uitzondering tegen Chili werd telkens (ondanks het vele tijdrekken in de eerste helft) de bal uit gespeeld.
Kain_niaK schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 12:17:
Ja, als je het spel van Brazilie bekijkt over de laatste 10 wedstrijden die ze gespeeld hebben dan valt het toch op dat ze de tegenstander niet meer echt laten voetballen op welke manier dan ook.

Ik heb een oefenwedstrijd Nederland - Brazilie gezien een jaar of langer geleden. Eerste keer dat ik Neymar zag spelen. Had meteen een hekel aan hem. T'is jamer dat we nu weer zo'n herhaling Portugal - Nederland hadden maar nu met een slechtere scheids en andere teams.

Brazilie - Duitsland zal wel de grootste voetbal aanfluiting van de afgelopen 20 jaar worden.
Brazilie is zijn twee sterspelers kwijt en verliezen tegen Duitsland kan hun eergevoel niet aan (plus dat hele land word kwaad als ze geen kampioen worden) en dus zal het wel een hele lelijke matspartij worden.

DIT WORD OORLOG. Wel entertainment maar ik denk geen leedvermaak. Denk dat voor het eerst in de geschiedenis Nederland medelijden gaat krijgen met het Duitse team.

Hopelijk kunnen Belgie en Nederland laten zien dat ze hier boven staan mochten Costa Rica en Argentinie dezelfde techniek toepassen.

Voetbal, wanneer er vooral overtredingen gemaakt worden en het spel de hele tijd stil legt is een gigantische kutsport.
11 gebleseerde Duitsers / Brazilianen en wat rode kaarten zijn goed voor de finale ;).

[ Voor 105% gewijzigd door Kevinp op 06-07-2014 19:27 ]

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Eerst maar langs Argentinië komen ... zal echt gigantische moeilijk worden. Gevecht van leven of dood.

[ Voor 15% gewijzigd door Kain_niaK op 07-07-2014 06:52 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Brazilie, Duitsland. Brazilie blijft thuis voordeel houden. Maar mist de mest afstand beste speler Neymar en Thiago Silva naast Luiz, hoewel ik dat geen topper vind zal het voor Brazilie missen zijn qua afstemming.
Duitsland is een ontzettend ervaren toernooi ploeg ondertussen. Voor de Duitse verdediging een geluk dat de rappe Neymar niet meedoet, want daar ligt enige echte zwakke punt van Duitse team.

Tegen Duitsland finale spelen is altijd penibel In Brazilie tegen Brazilie is gewoon... ellendig.

heh Schweinsteiger heeft scheidsrechter gevraagd op te letten op harde Braziliaanse tackles zoals tegen Colombia.

Handig dan zo'n Mexicaan (gelukkig heeft Nederland die niet!)

[ Voor 15% gewijzigd door horizon1978 op 07-07-2014 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:50

TTLCrazy

Listen to Frankie

Dit gaat in mijn ogen echt oorlog worden. Duitsland heeft gewoon het betere elftal en Brazilie kan ze alleen afstoppen als ze spelen zoals tegen Colombia en ik denk niet dat Duitsland zo weg gezet kan worden. Ik denk 4-1 voor Duitsland met 2 rode kaarten voor Brazilie.

[ Voor 8% gewijzigd door TTLCrazy op 07-07-2014 09:00 ]

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:15
Waarom is iedereen zo positief over Duitsland? Ze spelen wel weer in een stadion bomvol Brazilianen en de FIFA wil ook nog eens dat Brazilië naar de finale gaat. Dus Duitsland staat bij voorbaat al 2-0 achter.

Ik hoop verder wel dat Duitsland door gaat want die Brazilianen gun ik helemaal niks met dat lelijke voetbal van ze. Daarnaast wil ik gewoon Duitsland in de finale hebben want daar hebben we nog een appeltje mee te schillen. Aan de andere kant zou het ook prachtig zijn om het Maracana in diepe rouw te dompelen wanneer Robben vlak voor tijd de 0-1 maakt :)
Maar eerst even Argentinië :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Aanvallers
Bernard (Sjachtar Donetsk)
Fred (Fluminense)
Hulk (Zenit Sint Petersburg)
Jô (Atlético Mineiro)
Neymar (FC Barcelona)
Als Fredsj en Hulk de klus moeten klaren heb ik er weinig vertrouwen in.
Ze missen nu een frommelaar als Robinho en Ronaldinho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Laatst online: 09-01-2021
Amanoo schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 16:05:
Tegen Frankrijk, was ik ook voor de Duitsers.

Franse stokbrood zuigende wijnlikkers die te beroerd zijn een woord engels te praten, of gastvrije Duitsers waar je betaalbaar en lekker kunt eten en een leuk weeknd weg kunt in de Eifel. Geef mij die Duitsers maar hoor. Beter een goede buur dan een verre vriend.

En nee, ik heb geen boodschap aan Duitsers die 100 jaar geleden geboren zijn en iets fouts hebben gedaan. Daar kan de hedendaagse Duitser niets aan doen, dus zal ik hem nooit op aanpsreken. Ik hoef ook geen exuces van een huidige Duitser of herstelbetalingen, want die Duitsers van nu kunnne er niets aan doen. Volgens mij was dat nog altijd racisme, een hele bevolkingsgroep anders behandelen, op basis van afkomst ;)

Ik laat het verleden wel rusten, sommige bevolkingsgroepen leven in een veeeeeeel verder verleden. Zielig voor ze. Ik doe er niet aan mee.

Ik hoop dat Duitsland wint van Brazilie en zal voor ieder doelpunt van de Duitsers juichen, net zoals ik hoopte dat Belgie van Argentinie zou winnen.

In de finale gaan we die Duitsers natuurlijk helemaal inmaken >:)

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

dfrenner schreef op maandag 07 juli 2014 @ 11:29:
[...]

Tegen Frankrijk, was ik ook voor de Duitsers.

Franse stokbrood zuigende wijnlikkers die te beroerd zijn een woord engels te praten.............
:+ _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Franse stokbrood zuigende wijnlikkers die te beroerd zijn een woord engels te praten, of gastvrije Duitsers waar je betaalbaar en lekker kunt eten en een leuk weeknd weg kunt in de Eifel. Geef mij die Duitsers maar hoor. Beter een goede buur dan een verre vriend.
Easy there ... lekker eten in Duitsland? De Fransen zijn natuurlijk de onbetwiste wereldkampioen in lekker eten, verder heb je helemaal gelijk. Mooi land, een beleefd en vriendelijk volk, en met een ochtendje autorijden zit je al in de mooiste gebieden :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Laatst online: 09-01-2021
kenneth schreef op maandag 07 juli 2014 @ 11:55:
Easy there ... lekker eten in Duitsland? De Fransen zijn natuurlijk de onbetwiste wereldkampioen in lekker eten, verder heb je helemaal gelijk. Mooi land, een beleefd en vriendelijk volk, en met een ochtendje autorijden zit je al in de mooiste gebieden :Y
Ik houd van vlees en van veel vlees ;)
Denk dat ik beter in Duitsland kan gaan eten, dan in Frankrijk :P

Voor 10 euro een schnitsel die niet op je bord past.

De fransen ken ik van stokbrood en wijn en kaas, allemaal dingen die me niet echt los maken...

Nee ook in Frankrijk wel lekker gegeten, blijft ook een leuk vakantieland, maar een stuk duurder dan Duitsland en je krijgt een stuk minder voorgeschoteld.

Kwailiteit vs kwantiteit blijft bij mij een lastige keuze, daarom ga ik niet echt naar sterrenrestaurants. Geef mij maar onbeperkt spare rips eten ;)

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Ah, je bent gewoon een varkensvleesverslinder :+ Dan moet je in Duitsland zijn ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Laatst online: 20:34

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Ik ben nog altijd niet weg van het duitse elftal en het duitse spel.

geen echte uitblinker en zowel özil als götze spelen dit toernooi eigenlijk ondermaats..

Müller is natuurlijk een klasbak, maar een beetje een vechtende eenling die gewoon een goede conditie en zelfs die heeft in de finaleronde niet echt emer uitgeblonken..
Schürle speelt goed bij invalbeurten (alhoewel hij tegen Frankrijk die kas had moeten scoren), maar kan dan voordeel hebben dat verdedigers moe zijn.
Kroos speelt wisselend, speelt soms erg goede passes maar geen constant niveau.

Hummels, ja die speelt goed, net als ik de laatste wedstrijd het duidelijk von dat Lahm veel beter op rechtsachter is.
en natuurlijk hebben de duitsers Manual Neuer als rustpunt en zekerheid achterin..

Tegen Brazilie zonder Thiago en Neymar denk ik dat de duitsers inderdaad beter zal zijn, maar ik blijf vrezen dat het vooral draait om het ontbreken van klasse en échte uitblinkers.
Ik vond duitsland 4 jaar terug veel leuker en mooier, maar daarover denken ze nu ook dat dat mooie spel hen toen niks opleverde en Löw wil na zoveel jaren er altijd dichtbij gezeten te hebben, gewoon oogsten en een titel winnen

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:39

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Beetje mixed feelings over dit, ene kant gun ik het Brazilië (kunnen we hun afmaken), maar wordt het Duitsland. Andere kant is Brazilië al té veel geholpen, dat Duitsland gewoon korte meppen mag maken. Maarja.. dan is het NL-DE... zit je ook niet op te wachten.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Laatst online: 17-09 19:28
SinergyX schreef op maandag 07 juli 2014 @ 13:02:
Maarja.. dan is het NL-DE... zit je ook niet op te wachten.
Pardon? Daar wachten we al 40 jaar op! ;)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Het interesseert mij echt niet tegen wie wij moeten spelen in de finale. Als we maar wereldkampioen worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Een finale speel je niet maar die win je :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:17

Player1S

Probably out in the dark

Duitsland heeft maar 1 taak deze wedstrijd. Zorgen dat de FIFAscheids Brazilië geen handje kan helpen.

Dus snel 2x een overduidelijke goal maken waarbij de scheids niets anders kan dan hem toekennen en vervolgens zorgen dat er geen 2 of 3 momenten komen waarbij de scheids een penalty kan geven.

Met 1-0 redden ze het niet. Dan valt er wel iemand in de 16 waardoor de scheids een penalty kan toewijzen. Ook mag het niet te lang 0-0 blijven en er een Duitse goal vallen waarbij de scheids iets kan vinden om hem af te keuren.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Laatst online: 21:25
Toch vrij positief allemaal over Duitsland, maar het punt is wel, dat niet echt iedereen zijn seizoen heeft gehad en dan bedoel ik: Götze, Schweinsteiger, Khedira, Özil, Hummels en misschien nog wat anderen.
Ze missen ook nog 2 goede spelers, namelijk Gundogan en Gomez.

Dus dit is Duitsland 70% wat je nu ziet en dan komen ze al zo ver. Ik ben benieuwd tegen Brazilië, ik ben dik en dubbel voor de Duitsers, maar ze moeten zich wel kapot werken tot de laatste seconden en het voornaamste hun visier eens goed zetten.

@L1nt

Haha, het zou ook nog eens dicht in de buurt van de waarheid komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:39

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ChojinZ schreef op maandag 07 juli 2014 @ 13:12:
[...]

Pardon? Daar wachten we al 40 jaar op! ;)
Om dan weer te verliezen.. dat wordt gewoon erg zuur :P

Maarja, kan van Gaal nog wel (bij winst) even z'n one-liner pakken, de dood of de gladiolen (op z'n duits :P)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Laatst online: 17-09 19:28
SinergyX schreef op maandag 07 juli 2014 @ 13:46:
[...]

Om dan weer te verliezen.. dat wordt gewoon erg zuur :P

Maarja, kan van Gaal nog wel (bij winst) even z'n one-liner pakken, de dood of de gladiolen (op z'n duits :P)
Der Tod oder die Gladiolen! :X

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Mosin schreef op maandag 07 juli 2014 @ 13:39:
Toch vrij positief allemaal over Duitsland, maar het punt is wel, dat niet echt iedereen zijn seizoen heeft gehad en dan bedoel ik: Götze, Schweinsteiger, Khedira, Özil, Hummels en misschien nog wat anderen.
Ze missen ook nog 2 goede spelers, namelijk Gundogan en Gomez.

Dus dit is Duitsland 70% wat je nu ziet en dan komen ze al zo ver. Ik ben benieuwd tegen Brazilië, ik ben dik en dubbel voor de Duitsers, maar ze moeten zich wel kapot werken tot de laatste seconden en het voornaamste hun visier eens goed zetten.

@L1nt

Haha, het zou ook nog eens dicht in de buurt van de waarheid komen.
Juist daarom is Duitsland nu zo gemotiveerd. Al die Bayern spelers willen nog iets van hun seizoen maken en nog 1x vlammen. Als team en qua ervaring zijn ze ook erg sterk. Ik denk dat Duitsland wereldkampioen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-08 00:10

MrMonkE

★ EXTRA ★

ChojinZ schreef op maandag 07 juli 2014 @ 14:07:
[...]

Der Tod oder die Gladiolen! :X
Tod! Tod! Tod! :(

Ik moet der mannschaft eerst nog eens langs Brazilie zien komen.
Brazilie was niet goed tot nu toe, referee wordt die eikel die Suarez zijn beet niet bestrafte.

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

MrMonkE schreef op maandag 07 juli 2014 @ 14:57:
referee wordt die eikel man die Suarez zijn beet niet bestrafte. zag omdat hij met het spel bezig was
ftfy d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fugitive2008
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-09 14:17
Ben echt benieuwd naar de scheids tijdens deze wedstrijd, daarnaast denk ik toch ook dat het positie spel wat de Duitsers spelen niet gepareerd kan worden door de Brazilianen. Hoewel ik zeker voor de duitsers ben, vind ik de manier van zeuren van Muller echt verachtelijk zoals hij dit heeft laten zien tijdens de wedstrijd tegen Frankrijk. Bah Bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
Ik hoop dat duitsland wint puur op de zo vuile wedstijd van de brazilianen tegen Colombia en de scheidrecher die toen het hele eerste deel blind leek voor vooral de braziliaanse fouten (toevallig ongetwijfeld) .

Hun geklaag over Neymar dat ongekende hoogtes bereikt hier (zit nu in zuid amerika) is voor mij boontje komt om zijn loontje .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:54
Ik heb die wedstrijd van Brazilië tegen Colombia niet in zijn geheel gezien, maar wat er met Neymar gebeurde heb ik wel gezien en dat was diep donkerrood. Schandalig dat die Colombiaan niet 10 wedstrijden geschorst is, dat was wat mij betreft moedwillig iemand het ziekenhuis in schoppen. De meeste smerige overtreding van dit WK.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
WTF:
Brazilian Sandro Ricci is the only referee to be kept on from the four remaining countries - Argentina, Germany and Netherlands are the others - left in the tournament.
Een Braziliaanse scheidsrechter wel aanhouden... 8)7 . Bij welke wedstrijd zou je die man in kunnen zetten, de troostfinale?

[ Voor 12% gewijzigd door gambieter op 07-07-2014 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online
[...]

Franse stokbrood zuigende wijnlikkers die te beroerd zijn een woord engels te praten

...

Volgens mij was dat nog altijd racisme, een hele bevolkingsgroep anders behandelen, op basis van afkomst ;)
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:49

Pinobigbird

doesn't share food!

gambieter schreef op maandag 07 juli 2014 @ 18:08:
WTF:

[...]

Een Braziliaanse scheidsrechter wel aanhouden... 8)7 . Bij welke wedstrijd zou je die man in kunnen zetten, de troostfinale?
Serieus? Echt, het zou me nu eigenlijk niet eens verbazen dat hij een eventuele finale zonder Brazilië gaat fluiten. :X :F

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-09 22:49

Hironshy

Orooo!!!

Pinobigbird schreef op maandag 07 juli 2014 @ 18:35:
[...]

Serieus? Echt, het zou me nu eigenlijk niet eens verbazen dat hij een eventuele finale zonder Brazilië gaat fluiten. :X :F
Dan is Duitsland de lul. En als Argentinie ook in de finale staat helemaal. De beker moet natuurlijk in Zuid-Amerika blijven :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Dr. Strangelove schreef op maandag 07 juli 2014 @ 18:00:
Ik heb die wedstrijd van Brazilië tegen Colombia niet in zijn geheel gezien, maar wat er met Neymar gebeurde heb ik wel gezien en dat was diep donkerrood. Schandalig dat die Colombiaan niet 10 wedstrijden geschorst is, dat was wat mij betreft moedwillig iemand het ziekenhuis in schoppen. De meeste smerige overtreding van dit WK.
Dan denk ik dat je wel meer wedstrijden niet geheel gezien hebt. Dit is bij lange na niet de ergste overtreding van dit WK. Om bijvoorbeeld een Matuidi te noemen.
WTF:

[...]

In de finale waarin Brazilië speelt natuurlijk, die moeten toch wereldkampioen worden ;)

[ Voor 22% gewijzigd door toolkist op 07-07-2014 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

gws24

Thinking is hard!

[...]

Kan nog gunstig voor ons zijn als wij Argentinie verslaan en Duitsland Brazilie. De brazilianen zijn ons dan dankbaar dat we Argentinie eruit hebben geknikkerd en gunnen het de duitsers niet. >:)

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
toolkist schreef op maandag 07 juli 2014 @ 19:02:
[...]

Dan denk ik dat je wel meer wedstrijden niet geheel gezien hebt. Dit is bij lange na niet de ergste overtreding van dit WK. Om bijvoorbeeld een Matuidi te
Wel gezien. Ik vond dit erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Ach, aan de andere kant: je kunt deze man niet naar huis sturen, hij is al thuis :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
WTF:

[...]

Bij de finale NED-BRA/ARG-BRA zodat Brazilië er zeker van is dat ze de cup mee naar huis nemen :+

Of bij de finale ARG-DLD zodat Brazilië er zeker van is dat Argentinië hem niet naar huis meeneemt :X

Bij de finale NED-DLD heeft het verrekte weinig zin, tenzij Brazilië ons dan liever de beker gunt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
gambieter schreef op maandag 07 juli 2014 @ 19:36:
[...]

Ach, aan de andere kant: je kunt deze man niet naar huis sturen, hij is al thuis :+
Er is een verschil tussen zijn midden-klasse woning, en het riante scheidrechter-onderkomen... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Ik zie geen issue als de beste man de finale of kleine finale fluit waarin Brazilië niet speelt. Uiteraard mag hij nooit een van beide semis fluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik heb er eens over nagedacht. Laat dramatisch spelend/"omkoop van scheidsrechters" Brazilië maar winnen.
Nou voordat ik gevild word dit:
-Neymar is half dood.
-De Duitsers zijn Duitsers.
-Merkel is dan ook voor ons waardoor wij misschien iets minder trojka/Duits leger dat de grens over stormt bij winst. :Y)
-Oranje kan ook trappen.
-Als Oranje verliest van Argentinië dan zal Brazilië tot het gestoorde gaan om het Argentinië te ontzeggen.
-Ik wil winnen van een team met een speler waar gewoon Hulk op zijn shirt staat. Echt wat een naam voor een voetballer, gewoon Hulk. :P
-Als laatste denk ik dat onze kansen beter zijn tegen een trappend/"omkopend" Brazilië dan tegen de Duitsers. Ik denk dat de Duitsers er namelijk net zo op gebrand zullen zijn van ons te winnen als wij dat willen. Duitsers die er voor gaan lijkt mij geen leuke ervaring voor ons. :X

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joey3D
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 27-07 20:46
Haha! Dat zou wat zijn.. NED - DUI in de finaleeeee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prOnorama2
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21-09 14:59
Fugitive2008 schreef op maandag 07 juli 2014 @ 16:40:
Hoewel ik zeker voor de duitsers ben, vind ik de manier van zeuren van Muller echt verachtelijk zoals hij dit heeft laten zien tijdens de wedstrijd tegen Frankrijk. Bah Bah.
Ik had tijdens Duitsland - Portugal al een antipathie tegen Müller om de manier waarop hij Pepe een rode kaart aansmeerde. Maar de rationele keuze is om voor de Duitsers te zijn: in de finale tegen Brazilië staan zie ik helemaal niet zitten. Tegen Duitsland heeft Nederland het (grotendeels Braziliaanse) publiek waarschijnlijk nog mee ook. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 27-09 22:05
Die Duitsers moeten gewoon winnen van Brazilie. Verlies is geen optie want dan moeten ze allemaal harakiri plegen. Ik heb geen behoefte aan Brazilie in de finale. Doe mij maar liever NED - DEU.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 12:42
Joosie200 schreef op maandag 07 juli 2014 @ 19:41:
[...]

Bij de finale NED-BRA/ARG-BRA zodat Brazilië er zeker van is dat ze de cup mee naar huis nemen :+

Of bij de finale ARG-DLD zodat Brazilië er zeker van is dat Argentinië hem niet naar huis meeneemt :X

Bij de finale NED-DLD heeft het verrekte weinig zin, tenzij Brazilië ons dan liever de beker gunt O-)
haha zo kan je het ook zien.

Het is toch duidelijk. Die man krijgt de finale als BRA het niet haalt. Een cadeautje van de FIFA. Dat doen ze op zich wel netjes.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Kevinp schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 09:16:
[...]
Het is toch duidelijk. Die man krijgt de finale als BRA het niet haalt. Een cadeautje van de FIFA. Dat doen ze op zich wel netjes.
Staat er tenminste 1 braziliaan op het veld in de finale :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Heel slecht van mij maar ik hoop eigenlijk op een gigantisch treurige trapwedstrijd vol met kaarten en blessures waar Brazilië wint. Ja lekker opportunistisch maar dat kan mij niks schelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Ahum, zal het zacht zeggen dacht dat ik het nooit zou roepen: hup Deutschland
Of gewoon Go For It Germany

Weet niet of ik nu met pek en veren van het forum wordt verbannen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:46

MazeWing

The plot thickens...

Ik kijk erg uit naar de wedstrijd vanavond en hoop dat Brazilië als een sandwich-spread over het veld wordt uitgesmeerd. Als ik het 1 land niet gun dit WK is het Brazilië wel!

Zeer teleurstellend voetbal voor een land van dat formaat en enkel met moeite en be hulp van scheidsrechters zijn ze tot de halve finale gekomen. Eigenlijk hadden ze er gewoon al in de groepsfase of uiterlijk de 8ste finales eruit moeten liggen.

Als Duitsland een beetje z'n verdediging op peil houdt, zou Brazilië geen probleem moeten zijn. De scheids daarentegen wel....

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 20:41

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Dr. Strangelove schreef op maandag 07 juli 2014 @ 19:48:
Ik zie geen issue als de beste man de finale of kleine finale fluit waarin Brazilië niet speelt. Uiteraard mag hij nooit een van beide semis fluiten.
Prima, maar waarom zou je de andere scheidsrechters van landen die er nog in zitten, zoals Kuipers, dan wél naar huis sturen? Tenzij ze nu al hebben bepaald dat die Braziliaan de wedstrijd fluit waar Brazilië niet in zit, dus dan is er geen plek meer voor de overige scheidsrechters.

Desalniettemin vind ik het krom. Je wilt gewoon niet de schijn tegen hebben, en dus laat je een scheids geen wedstrijd fluiten waar het bijbehorende land speelt, of heeft gespeeld danwel in de toekomst gaat spelen tegen een van de landen die wel spelen.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:56

Martinspire

Awesomeness

Team zit er nog in: scheids naar huis. Gewoon dezelfde lijn aanhouden en niet moeilijk doen. Hele rare beslissing dit.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Laatst online: 16:08

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Eens, belachelijke beslissing.

Enige positieve is dat ie pissed kan zijn op Deutschland, dus voor ons gaat fluiten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
De Thiago Silva schorsing blijft staan, gelukkig maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-07 13:50
Mocht je niets te doen hebben tot de wedstrijd: http://vid.nl/Camera/stream/cam_108 O.o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Lol, worden daar nou de kentekens automatisch geblurred, of is de kwaliteit gewoon brak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-07 13:50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Wij maar zeuren over Brazilië :+
http://www.zideo.nl/playzideo/6c49475a6f6c6477

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Jij doet ook aan social media? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Ah je hebt mij door ;)
Nee ik ben, denk ik, een van de weinige die dat juist niet doet tenzij GoT ook social media is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Nog een moreel verliespunt voor Brazilië. Geen Neymar in het stadion.
http://nos.nl/wk2014/arti...op-braziliaanse-bank.html

Hij is denk ik voor de Duitsers. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DanielWW2 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 16:48:
Heel slecht van mij maar ik hoop eigenlijk op een gigantisch treurige trapwedstrijd vol met kaarten en blessures waar Brazilië wint. Ja lekker opportunistisch maar dat kan mij niks schelen. :P
Ik hoop dat Brazilië genadeloos wordt afgeslacht. Voornamelijk omdat Brazilie het echt niet verdient. Bovendien is het winnen van het WK mooi, maar het WK winnen van Duitsland is echt onbetaalbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 20:57:
Ik hoop dat Brazilië genadeloos wordt afgeslacht. Voornamelijk omdat Brazilie het echt niet verdient. Bovendien is het winnen van het WK mooi, maar het WK winnen van Duitsland is echt onbetaalbaar.
Ik vermoed dat als Duitsland met 1 doelpunt meer voorstaat we een verlenging krijgen van 12 minuten minimaal...

Nederland - Duitsland zou onbetaalbaar zijn mits we winnen. Zit me nu al te verheugen een Nederlandse vriend te bellen die in Duitsland woont met zijn Duitse vrouw :+ :D

Maarja, ik zie die Duitsers wel heel goed spelen, dat zal lastig worden in de finale.

Nog wat breaking news tussendoor: Menno Buch heeft zelfmoord gepleegd (of kanker, berichten spreken zich wat tegen).
Nou, ik ga zo voor de tv hangen en wachten op de wedstrijd , heb er zin in, hopelijk geen verlenging en andere onzin, wekker gaat om 06:00 morgen.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2014 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 20:57:
[...]

Leuk dat winnen van de Duitsers onbetaalbaar is maar verlies van de Duitsers is ondraagbaar.
Ik weeg gewoon de positieven en negatieven af. Geef mij maar de wereldbeker tegen Brazilië. Dat is ook onbetaalbaar in Maracana. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

DanielWW2 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 21:06:
[...]

Leuk dat winnen van de Duitsers onbetaalbaar is maar verlies van de Duitsers is ondraagbaar.
Het is maar hoe moeilijk je het jezelf wilt maken.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-09 14:24
voordeel is dat we bij nl-du wel weer de underdog zijn ;)

android since G1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

coredalae schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 21:10:
voordeel is dat we bij nl-du wel weer de underdog zijn ;)
We zijn sowieso de underdog van de vier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:12
Een beetje dit idee:

Afbeeldingslocatie: http://d3dsacqprgcsqh.cloudfront.net/photo/anYLN8L_700b.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardo246
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:13

ricardo246

Life's what you make it!

Nice touch: neymar jr shirtje dat brasil mee had genomen tijdens het volkslied.
En als GER wint en NL ook, dan hoop ik dat het Brasil publiek massaal achter NL gaat staan...
Zou dat net die boost geven die we nodig hebben om Weltmeister te worden?

[ Voor 52% gewijzigd door ricardo246 op 08-07-2014 22:00 ]

I have no special talent. I am only passionately curious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben we geen duitse vlaggetje smiley?
Pagina: 1 2 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor de voetbalwedstrijd, niet voor het bespreken van rellen. Als men de rellen serieus wil bespreken, dan kan men zich in <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1597191>dit topic</a> vervoegen.