Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Ik vind het een beetje overdreven?ricardo246 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 21:57:
Nice touch: neymar jr shirtje dat brasil mee had genomen tijdens het volkslied
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Een gebroken ruggen wervel met bijna kans op verlamming en je maten die laten zien dat ze je missen?
Denk eens in de zuid amerikaanse emotie /sfeer, ik hou er wel van
I have no special talent. I am only passionately curious.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Dat is zijn echte naam " Neymar da Silva Santos Júnior "Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 22:02:
Ik zal wel te jong zijn, maar waarom heet die eigenlijk Neymar jr?
Ik weet niet, ik hou er niet zo van iig.ricardo246 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 22:01:
[...]
Een gebroken ruggen wervel met bijna kans op verlamming en je maten die laten zien dat ze je missen?
Denk eens in de zuid amerikaanse emotie /sfeer, ik hou er wel van
Brazilië houdt vanaf minuut 1 de druk erop, Duitsland gaat het lastig krijgen.
⏩ PVOutput☀️
Neymar da Silva Santos Júnior was born in Mogi das Cruzes, São Paulo, to Neymar da Silva, Sr. and Nadine Santos. He inherited his name from his father, who is a former footballer and became his son's advisor as Neymar's talents began to grow.[13] Neymar comments on his father's role "My father has been by my side since I was little. He takes care of things, my finances and my family."[14] Growing up, Neymar combined his love of futsal with street football.[15]Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 22:02:
Ik zal wel te jong zijn, maar waarom heet die eigenlijk Neymar jr?
I have no special talent. I am only passionately curious.

⏩ PVOutput☀️
ora et labora
1-0
Wordt een afslachting.
[ Voor 22% gewijzigd door RedHat op 08-07-2014 22:10 ]
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Prima start
⏩ PVOutput☀️
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Tegen Colombia deed Brazilië dat.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
ScheissVerwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 21:59:
Hebben we geen duitse vlaggetje smiley?
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
⏩ PVOutput☀️
Nee, duitland blijftdoorgaan. die maken vast nog wel een goalDr. Strangelove schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 22:11:
Bye bye Brazil, die pot gaat op slot nu.
ora et labora
Dat zal toch niet. In een halve finale na 11 minuten op 1 punt voorsprong gokken met de kwaliteiten die de Duitsers hebben zou toch wel stom zijn.Dr. Strangelove schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 22:11:
Wat heeft een keeper met zulke fase te maken?
Niets?
Verdedigers daarentegen?
Alles?
Viel mij ook al op...
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Naah.. 1-5 willen we zien, eens zien of die Duitsers ons kunnen evenarenDr. Strangelove schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 22:11:
Nu zal Brazilie moeten laten zien wel wat te kunnen
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
⏩ PVOutput☀️
Al meerdere keren balbezit verloren, terwijl er een lelijke sliding mogelijk was die de gemiddelde Braziliaan niet had laten liggen.
How do you save a random generator ?
Jij klinkt wel ergug zeker dan nederland gaat winnen, geloof me dat word zweten voor nederland als ze doorgaanJoosie200 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 22:14:
[...]
Naah.. 1-5 willen we zien, eens zien of die Duitsers ons kunnen evenaren
ora et labora
Ja, dat snap en zie ik ook wel. Wat is zulke fase btw?Deef_ schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 22:13:
[...]
Wat heeft een keeper met zulke fase te maken?
Niets?
Verdedigers daarentegen?
Alles?
Maar ik vind dat de reflexen van die keeper daar even te wensen over lieten.
Nee, ik zeg: als die Mannschaft op dit tempo speelt wil ik 1-5 wel zien staan straks na 90 minutenmrc4nl schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 22:15:
[...]
Jij klinkt wel ergug zeker dan nederland gaat winnen, geloof me dat word zweten voor nederland als ze doorgaan
ora et labora
Brazilie begon goed, maar één kans tegen één goal.
Deze aanstellerites van marcello na een perfecte tackel. Gewoon geel geven voor die onzin.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Yep, ik denk dat de Brazilianen het niet redden.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
2nd that. En een bank vooruit voor Lahm voor zulke perfecte tackle op een cruciaal moment & plaats.[b][message=42522037,noline]
Deze aanstellerites van marcello na een perfecte tackel. Gewoon geel geven voor die onzin.
ora et labora
Verhuis anders naar hier, een pak minder zagende HollandersTristan schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 22:21:
Ik kijk Belgie, ik kan die Frank Snoeks niet meer aanhoren.
9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Dit topic is gesloten.
Dit topic is voor de voetbalwedstrijd, niet voor het bespreken van rellen. Als men de rellen serieus wil bespreken, dan kan men zich in <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1597191>dit topic</a> vervoegen.