ora et labora
Zowel op als buiten het veld.
Smiling as the shit comes down...
Echte voetballiefhebbers hoor die Brazilianen.
Wel lastig om in je Duitse shirtje rond te lopen daar vanavond lijkt me?
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Ik vind de grapjesplaatjes tot nu toe ook wat ver gaan ja.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
En welke spelers zullen het doen moeten ontgelden? De Duitsers of Brazilianen?
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Flink ook alleen ze doen hun uiterste best het uit beeld te houden.5V1NA70G schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:04:
Oeh gezeik op de tribune ?
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Mag ik hierbij Dr. Strangelove te verantwoording roepenDr. Strangelove schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 22:11:
Bye bye Brazil, die pot gaat op slot nu.
Ain't gonna happenL1nt schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:05:
Ben geneigd om maar naar bed te gaan. Vroeg eruit om de kleine de fles te doen en het is eigenlijk al wel gespeeld....maar dan zul je zien, miraculeuze terugkomst van Brazilië...
-
Al was het alleen maar omdat het zielig is als Brazilië nooit scoort.RedHat schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:06:
pfoe, die had erin gemogen
Zonder Braziliaans publiek?Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:06:
Ik begin mij serieus af te vragen of dit finale wel door gaat en hoe.
Was dat nou zijn eerste redding?Joosie200 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:07:
Zeg Brasil, dat Neuer aan de bak moest staat niet in het script hé
Alleen als ik naar bed ga nu

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Hm, 0-5 na een half uur speeltijd was niet helemaal wat ik gedacht hadSilvin schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:06:
Na de 0-1...
[...]
Mag ik hierbij Dr. Strangelove te verantwoording roepen
En dan hoor je hoe de Brazilianen een absurde comeback hadden en met 6-5 gewonnen hebben.
Die denken waarschijnlijk dat de wedstrijd toch al over is. Alleen een beetje hier en daar verdedigen.RoD schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:07:
Duitsland moet nu wel even een beetje gaan voetballen, anders gaan ze er een paar tegen krijgen.
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

ora et labora
Vind het nogal kansloos. Er is al 14 minuten reclame. En dat moeten ze ook nog de wedstrijd afsnoepen
Speel ook Balls Connect en Repeat
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
[ Voor 82% gewijzigd door gambieter op 08-07-2014 23:12 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️

Verwijderd
Ergens denk ik dat ze eerder begonnen om het maar snel afgelopen te laten zijn.,Goron schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:09:
[...]
Vind het nogal kansloos. Er is al 14 minuten reclame. En dat moeten ze ook nog de wedstrijd afsnoepen
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Your Friendly Neighborhood Moderator
me too!ScrooLoose schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:09:
Ik hoop zo dat het 1-5 word he, omgekeerde wedstrijd kwa spel en score dan Ned-Spa
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
En of ze nu met 5-0 winnen of met 5-2 maakt toch niets uit.
Rotterdam
Beetje actie in de 2de helft. Goals hebben we nu wel genoeg gezienDanielWW2 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:10:
Dus het veld word zo bestormt en de Duitsers worden ter plaatse in elkaar geslagen?
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
Had van Gaal toch gelijk!Jorgen schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:10:
Neuer is trouwens echt een topkeeper.
★ What does that mean? ★
ora et labora
Zelfde als ze de vorige helft op zaten
alleen een andere keeper in het doel
[ Voor 8% gewijzigd door RocketKoen op 08-07-2014 23:12 ]
Scolari heeft gewoon gedreigd dat ze de bus niet meer in ogen. Kunnen ze lopen...tussen hun fans.
[ Voor 26% gewijzigd door max op 08-07-2014 23:13 ]
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
ora et labora
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
beetje als die 8-1 Ajax-Bayern
Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Weten we ook meteen waarom ze een eigen complex hebben gebouwd.masauri schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:14:
Ik denk dat het hotel van de duitsers zich alvast mag gaan ingraven...
Je zult de agent maar zijn die de Duitsers moet beschermenmasauri schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:14:

Ik denk juist die van Braziliëmasauri schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:14:

www.google.nl
ze zitten niet in een hotel...dit script wisten ze al...masauri schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:14:
Iets met de viering van de 100 jaar nu?andries.t.net schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:15:
[...]
Weten we ook meteen waarom ze een eigen complex hebben gebouwd.
Verwijderd
Die hebben de avond van hun leven hoor. Die hebben echt niet zoveel op met het arme tuig dat gaat rellen.L1nt schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:15:
[...]
Je zult de agent maar zijn die de Duitsers moet beschermen
Dit topic is gesloten.
Dit topic is voor de voetbalwedstrijd, niet voor het bespreken van rellen. Als men de rellen serieus wil bespreken, dan kan men zich in <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1597191>dit topic</a> vervoegen.