Smiling as the shit comes down...
En brazilie verschrikkelijk slecht. Tja dan wordt het verschil groot.Dr. Strangelove schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 22:49:
Dit is einde WK. De wedstrijd van morgen wordt een uitputtingsslag vermoed ik en de enige winnaar is Duitsland. Lullig voor Nederland en Argentinië.
Iedereen die zegt dat dit komt door zwakte van Brazilië moet zich laten nakijken - Duitsland speelt gruwelijk goed.
Dan eerste punt dat zou wel kunnen. Maar dat weten we snel genoeg.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
ora et labora
Onze enige hoop is dat ze overmoedig worden en dat van Gaal nog wat gestoords in petto heeft.Dr. Strangelove schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 22:49:
Dit is einde WK. De wedstrijd van morgen wordt een uitputtingsslag vermoed ik en de enige winnaar is Duitsland. Lullig voor Nederland en Argentinië.
Iedereen die zegt dat dit komt door zwakte van Brazilië moet zich laten nakijken - Duitsland speelt gruwelijk goed.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Come on Brasil! Score 1 keer.!!!11!!
(en niemand daarna meer scoren natuurlijk
Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.
Kan wel zijn, maar die Brazilianen staan wel een partij te slapen zeg...Dr. Strangelove schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 22:49:

Sorry, maar dit komt door de zwakte van Brazilie. Die zijn het zijn het hele WK al niet heel erg goed en nu staan ze eindelijk tegenover een team wat goed speelt en ze zijn weg. Duitsland speelt goed, maar gruwelijk goed? Nee, dat niet. Als ze gruwelijk goed zouden spelen, zou Brazilie niet eens in de buurt van de 16 komen.Dr. Strangelove schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 22:49:
-
Het is Van Gaal, die heeft altijd wel wat gestoords ....DanielWW2 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 22:51:
[...]
Onze enige hoop is dat ze overmoedig worden en dat van Gaal nog wat gestoords in petto heeft.
Natuurlijk speelt Duitsland gruwelijk goed maar Brazilie speelt ook gruwelijk slecht.Dr. Strangelove schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 22:49:
Het heeft veel weg van Spanje tegen Nederland. Bij de tegengoals staan de verdedigers gewoon te kijken, er word nul moeite gedaan.
Serieus? Minder scoren van Duitsland om rekening te houden met rellen?sevinc schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 22:49:
Ik ben met sommige wel eens dat het beter zo kan blijven, veel Brazilianen hadden al een reden om te rellen. en kan zomaar een chaos ontstaan.
Als ik duitsland was zou ik alle reserves inbrengen in de rust, het uitbouwen met rustige counters naar 10 -0, geen blessures oplopen, en geen kaarten oplopen. Als je er overheen gaat dan goed..
I have no special talent. I am only passionately curious.
Voor de wedstrijd had ik gezegd: weggegooid geld, maar nuPhantasmagoria schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 22:51:
openstaande bet op 10 euro
[afbeelding]
Come on Brasil! Score 1 keer.!!!11!!
(en niemand daarna meer scoren natuurlijk)
Ik denk alleen eerder dat het 10-0 wordt dan 5-1
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Duitsland is goed, zeker! Maar Brazilië is ook gruwelijk slecht. Sommige goals zijn weggevertjes.Dr. Strangelove schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 22:49:
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Ik hoorde het. Zure mensen daarSilvin schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 22:53:
Eerste berichten van rellen komen verschijnen al. Snap niet waarom je zou gaan rellen omdat je een matig elftal hebt
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Speel ook Balls Connect en Repeat
Inderdaad, vraag me af waarom ik nog kijk.RoD schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 22:53:
Volgens NOS inmiddels al rellen op straat. Tsja, voetbal kijken is toch niet meer nodig.
Misschien allemaal weg zappen en hopen dat de programma's op de andere zenders onderbroken worden mocht Brazilie er 4 inschieten?
Verwijderd
Omdat er al veel sociale onrust was ontstaan door de enorme uitgaven aan het WK. Daarom moest Brazilië ook door tot de finaleSilvin schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 22:53:
Eerste berichten van rellen komen verschijnen al. Snap niet waarom je zou gaan rellen omdat je een matig elftal hebt
Verwijderd
Kijk dan nog maar eens naar de strakke combinaties, en hoe strak en goed de spelers allemaal op de juiste posities staan. Dit is echt een goed geoliede machine, echt een blitzkrieg. De verdediging is naast slecht ook nog weggespeeld door de vlijmscherpe combi'sEdd schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 22:51:
[...]
Sorry, maar dit komt door de zwakte van Brazilie. Die zijn het zijn het hele WK al niet heel erg goed en nu staan ze eindelijk tegenover een team wat goed speelt en ze zijn weg. Duitsland speelt goed, maar gruwelijk goed? Nee, dat niet. Als ze gruwelijk goed zouden spelen, zou Brazilie niet eens in de buurt van de 16 komen.
Kom op, beetje vertrouwen!
Groepsdrang, kuddegedrag en boosheid. geloof mij met zon recept kan je rellen krijgenSilvin schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 22:53:
ora et labora
Ze hebben absoluut een goed elftal maar dat komt er (gelukkig) lang niet altijd uit.
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Want dit gaat flink mis, perfecte voeding om te rellen.
Die rellen waren er natuurlijk al. Het stond alleen even stil omdat het WK er tussendoor kwam.Silvin schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 22:53:
Hahahaschwarzenegger schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 22:54:
Als ze El Sierd maar sparen!
Dus dit is al prima voetballen van brazilie??? okay dan heb ik echt geen verstand van voetbal.Dr. Strangelove schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 22:49:
Finale nl-dl wordt een megawedstrijd.
Wel nog ff van de argentijnen winnen de brazilianen zijn al weggemoffeld (
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
I'm pretty much sure the way the Germans are beating Brazil is against the Geneva convention
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Kijk jij wel. Dit is ronduit angstaanjagend.Coltrui schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 22:54:
Jullie hebben nu toch geen schrik van de Duitsers? Brazilië is ont-stel-lend zwak zonder Silva en Neymar. Kudos voor Duitsland, daar niet van, maar Brazilië weet het gewoon niet en nee, dat is niet omdat Duitsland dat afdwingt.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Heeft ermee te maken dat de Brazilaanse overheid zoveel geld geïnvesteerd heeft in dit WK, daar is de arme bevolking het niet mee eens.Silvin schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 22:53:
Puur en alleen omdat Brazilie zo slecht speelt. Als zij er niet tussenkomen, komen alle passes aanVerwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 22:54:
[...]
Kijk dan nog maar eens naar de strakke combinaties, en hoe strak en goed de spelers allemaal op de juiste posities staan. Dit is echt een goed geoliede machine, echt een blitzkrieg. De verdediging is naast slecht ook nog weggespeeld door de vlijmscherpe combi's
Nee, de finale (DUI-NED) wordt nog spannend en leuk. Ik zie NED echt niet weggespeeld worden..

-
Maar Duitsland heeft de balls gehad om pressie te blijven spelen, ze roken dat Brazilië stuk zat na die tweede en ik heb nog nooit een ploeg gezien die daar zo meedogenloos gebruik van maakt.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Inderdaad, ik denk dat Nederland tegen dit Brazilie nu ook al met een paar goals voor gestaan had.Coltrui schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 22:54:
Jullie hebben nu toch geen schrik van de Duitsers? Brazilië is ont-stel-lend zwak zonder Silva en Neymar. Kudos voor Duitsland, daar niet van, maar Brazilië weet het gewoon niet en nee, dat is niet omdat Duitsland dat afdwingt.
Net zoals pakweg elke ploeg met goede aanvallers.
Tegen Columbia werd Brazilie ook met vlagen weg getikt maar toen had men 10 man voor de goal hangen en men had de hulp van de scheids.
En mag ik in herinnering bregen dat op het Ek in '12 de Duitsers ook aan een zekere titel bezig waren. Een killer als Balotelli vond van niet. Dus.... Robben, Persie, Huntelaar, weet ik veel?Dr. Strangelove schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 22:49:
En de uiterst beperkte voetballers als Hulk, die nog geen tegenstander kan passeren in een Porsche...Deadsy schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 22:52:
[...]
Natuurlijk speelt Duitsland gruwelijk goed maar Brazilie speelt ook gruwelijk slecht.
Het heeft veel weg van Spanje tegen Nederland. Bij de tegengoals staan de verdedigers gewoon te kijken, er word nul moeite gedaan.
Kansloss... Voetbaldomheid tot en met. Verdedigers die op lijn achter elkaar achteruit gaan lopen richting het eigen doel, waardoor hun eigen keeper als sluitpost nóg verder wordt ontmaskerd.
Wat een farce. Wat een schande voor het Braziliaanse voetbal.
En dan gaat Duitsland nog niet eens los. Een behoorlijk matige verdediger als Boateng is soeverein, en de middenvelders van Brazilië komen in het stuk niet eens voor.
Wel leuk: dat meisje dat de Wereldbeker-facepalm doet.
[ Voor 13% gewijzigd door Ramzzz op 08-07-2014 23:01 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Nederland - Spanje : 5 - 1Dr. Strangelove schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 22:56:Maar Duitsland heeft de balls gehad om pressie te blijven spelen, ze roken dat Brazilië stuk zat na die tweede en ik heb nog nooit een ploeg gezien die daar zo meedogenloos gebruik van maakt.
Daar heb ik het gezien
-
Feit blijft dat Brazilië heel veel mazzel hebben gehad om hier te komen en de Duitsers speelden nog redelijk zakelijk. De normale speelsterkte van Duitsland is toch eerder de wedstrijd tegen Frankrijk en dat niveau kan Nederland ook wel halen. Plus dat er in NL ook wat spelers zitten die in DE spelen. Werkt natuurlijk 2 wegen, maar het heeft invloed.
Als Duitsland nu hun beste wedstrijd spelen, dan is dat natuurlijk ook positief voor NL. En ik denk dat die Duitsers met een verloren finale toch altijd terug zullen kijken naar die geweldige halve finale, dus echt pijn doet dat ook niet
Het geeft overigens aan dat als ze niet gesaboteerd waren door de Fifa, er al eerder hadden uit gelegen door Kroatië, Mexico, Chili of Colombia. Ik denk echter dat een Europees team hier al eerder gehakt van had gemaakt
[ Voor 13% gewijzigd door Martinspire op 08-07-2014 22:59 ]
Ja, ik kijkDanielWW2 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 22:56:
[...]
Kijk jij wel. Dit is ronduit angstaanjagend.
Kijk maar hoe Duitsland tegen de vorige tegenstanders speelde. Daar kregen ze die ruimte niet en de resultaten waren navenant.
Of een nieuw nationaal trauma.Phantasmagoria schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 22:55:
Man wat hoop ik op een reprise van 1974 nu zeg...wat een klassieker kan dat worden.
... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
Verwijderd
Nog geen drie weken geleden heb ik geloof ik zo'n wedstrijd gezien. Geloof dat de voormalig wereldkampioen aan de kant werd gezetDr. Strangelove schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 22:56:
Maar Duitsland heeft de balls gehad om pressie te blijven spelen, ze roken dat Brazilië stuk zat na die tweede en ik heb nog nooit een ploeg gezien die daar zo meedogenloos gebruik van maakt.
Hockey?Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 22:59:
[...]
Nog geen drie weken geleden heb ik geloof ik zo'n wedstrijd gezien. Geloof dat de voormalig wereldkampioen aan de kant werd gezet
ora et labora
Rustig aan en geen onnodige risico's nemen. Sparen voor de finale.Zware Unit schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 22:59:
Vraag me af wat de Duitse voetballers meekrijgen van de coach tijdens de rust...
-
"Ga zo door!"Zware Unit schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 22:59:
Vraag me af wat de Duitse voetballers meekrijgen van de coach tijdens de rust...
Ze spelen toch tegen een ploeg die nog fouten maakt zoals vroeger in de F'jes. Dus dan kan die feedback ook wel zo
Die Brazilianen voetbalden rond de 35e minuut met z'n alle in de 16 in de hoop dat het geen 0-10 gaat worden.
Helaas moet ik wel weer terugkomen op mijn eerdere uitspraak: wie gaat de Duitsers verslaan?
Ik hoop dat het nog iets van 1-7 of meer gaat worden. Kan ik er later over vertellen als ik weer eens een WK aan het kijken ben met mijn kleinkinderen.
Gebeurt wel vaker. Ik ben dan ook uitermate grappigYellowOnline schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 22:59:
Hé Coltrui, je staat op de site van Sporza zowaar: http://sporza.be/cm/sporz...K_opvallend_Brasil_Lachen.
Boeit het in deze wedstrijd?Goron schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:01:
Te laat beginnen?? Lekker NOS
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ze dachten waarschijnlijk even dat ze de tweede helft wel konden laten schietenGoron schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:01:
Te laat beginnen?? Lekker NOS
We hadden zo maar 2 goals kunnen missen!!
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Mja maar dat lijkt nu al best lang geledenVerwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 22:59:
[...]
Nog geen drie weken geleden heb ik geloof ik zo'n wedstrijd gezien. Geloof dat de voormalig wereldkampioen aan de kant werd gezet
Ben beetje overdreven bang voor die Duitsers nu denk ik. Jullie hebben ook wel gelijk dat Brazilië zichzelf niet echt geholpen heeft.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
nou, eigenlijk wel, was bang dat ik alweer 3 goals gemist zou hebben ...
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Of niet, de Duitsers komen zondag het veld op van we vreten, jullie op, en dan verliezen ze. Spiegelbeeld van '74 zeg maar.
Omdat we toen nog niet wisten hoe zwak Spanje eigenlijk was. En dat van Brazilië het hele toernooi al wordt gezegd dat het niks is.sevinc schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:02:
Jammer dat niet alle lof naar de duitsers gaat maar soms enkel naar de zwakte van brazilie.Hoe was het anders toen we tegen de spanjaarden speelden.
Maar ik zeg het al de hele tijd. Duitsers zijn gewoon goed!
[ Voor 100% gewijzigd door gambieter op 08-07-2014 23:07 ]
Fake-stand, ban!
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Speel ook Balls Connect en Repeat
Alles is mogelijk in voetbal!Slurpie schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:03:
5 penals wordt wel veel om weg te geven.
Dit topic is gesloten.
Dit topic is voor de voetbalwedstrijd, niet voor het bespreken van rellen. Als men de rellen serieus wil bespreken, dan kan men zich in <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1597191>dit topic</a> vervoegen.