Mercy rule ?
Ik zou het jammer vinden als ze nu niet gaan verlengen
Ik pak even iets te drinken. Bam. 0-7

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Zeven... Ze gaan echt richting de tien - nul...
Bij welke stand ga je medelijden krijgen met je tegenstander...?
Bij welke stand ga je medelijden krijgen met je tegenstander...?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Lekker hoor!
Leuk ook dat handje voor die mond van die ene Duitser. Dan weet je al dat het niet pluis is wat ie zegt.
Leuk ook dat handje voor die mond van die ene Duitser. Dan weet je al dat het niet pluis is wat ie zegt.
Wat zou je eigenlijk krijgen als je hier vooraf een euro op had ingezet?
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Nee, dat zou geen zin hebben, dan ben je met geel alsnog geschorst voor de finale.Goron schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:36:
Oei oei oei
en wat de commentator zei klopt toch niet? Ze worden toch pas kwijtgescholden na deze match
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
nope, na de kwarfinales werd alles kwijtgescholden dus wat hij zei klopte.Goron schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:36:
Oei oei oei
en wat de commentator zei klopt toch niet? Ze worden toch pas kwijtgescholden na deze match
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Gokkers; iemand 7-0 ingezet voor de wedstrijd?
★ What does that mean? ★
Bi-fucking-zar. 7-0 in een halve finale..
Do not throw Rubbish at the platform | Front Pro eigen foto's in een topic
Jaja daar beginnen de selfinflicted injuries van de Brazilianen.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Kaarten worden na de kwartfinale kwijtgescholden. Dus het klopt wel. Iedereen is met een schone lei begonnen.Goron schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:36:
Oei oei oei
12-0 in de vriendschappelijke wedstrijd van Nederland tegen San Marinokenneth schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:35:
Grootste nederlaag ooit. Voorheen was dat de 6-0 tegen Uruguay in 1920.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Nee, hiervoor. Anders zou je na een geel in deze match de finale kunnen missen als je er al 1 had uit een vorige.Goron schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:36:
Oei oei oei
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Kan je iig niet klagen dat de Duitsers 0-0 houden tot de laatste minuut
Spuit 11.oisyn schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:37:
[...]
Nee, hiervoor. Anders zou je na een geel in deze match de finale kunnen missen als je er al 1 had uit een vorige.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Die Duitsers hebben ook totaal geen medelijden!
Als ze er inderdaad nog drie maken dan weten deze Duitse spelers dat ze voor de rest van hun leven als helden worden behandeld. Zou dat meespelen?
Haha dat publiek gaat er nu ook maar in mee
Haha dat publiek gaat er nu ook maar in mee
de andere helft zie je niet heTristan schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:37:
Halve tribune stroomt leeg..
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
We hebben het over BraziliëAW_Bos schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:37:
[...]
12-0 in de vriendschappelijke wedstrijd van Nederland tegen San Marino
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Ben benieuwd naar de reactie na het fluitsignaal van de kant van Brazil.
Smiling as the shit comes down...
Volgens mij had San Marino het vandaag nog beter gedaan dan Brazilie
Ik denk echt dat het veld bestormt gaat worden...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik denk niet dat je dat hoort boven het gejuich van de Duitse fans.ScrooLoose schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:39:
Ben benieuwd naar de reactie na het fluitsignaal van de kant van Brazil.
Ja die vechten er tenminste voor.gws24 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:39:
[...]
Volgens mij had San Marino het vandaag nog beter gedaan dan Brazilie
De Brazilianen lopen leuk mee maar hebben het overgrote deel van de wedstrijd geen stap teveel gezet.
Snoeks maakt hier wel een punt: Duitsland gaat hier eigenlijk door de grens van het betamelijke heen. Ik snap dat het leuk spelen is zo, maar voor de toekomst lijkt het me verstandig om nu te stoppen. Of eigenlijk 3 goals geleden al.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)
Zelfs de NOS vindt het inmiddels onfatsoenlijk van Duitsland
Ik hoop dat door deze overwinning de Duitsers naast hun schoenen gaan lopen, hopelijk wint Nederland tegen Argentinië en door een truck uit de goocheldoos van Louie winnen we dit WK.
Ik moest net even lachen toen de tussenstand in het grotere kader in beeld kwam ... het aantal doelpunten/doelpuntenmakers paste niet in het normale beeld dus scrollde het naar beneden
Hoezo? Wat is daar je gedachte achter?Krisp schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:40:
Snoeks maakt hier wel een punt: Duitsland gaat hier eigenlijk door de grens van het betamelijke heen. Ik snap dat het leuk spelen is zo, maar voor de toekomst lijkt het me verstandig om nu te stoppen. Of eigenlijk 3 goals geleden al.
Ik vind het eigenlijk wel zielig voor Brazilië
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.
wat een kul, afslachten die slappe hapKrisp schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:40:
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
deelnemen is belangrijker dan winnen?
Wat een onzinKrisp schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:40:
Wat een onzin. stoppen omdat je medelijden hebt ?Krisp schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:40:
dit hebben ze toch echt aan henzelf te danken.
Het is toch zeker maar een spelletje [/sarcasme]
Ik snap t ook niet. Wil je niet vernederd worden, speel dan beter
Vaak bu'j te bang!
En dan mag Brazilië zaterdag nog fijn even een wedstrijd spelen ...
Be yourself, no matter what they say ...
Aan de ene kant wel, maar aan de andere kant vind ik het ook wel mooi dat Brazilie gewoon op hun plaats wordt gezet door Duitsland.Krisp schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:40:
-
Dat Oranje er geen 7 inschiet maar 6 zeker?Tristan schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:41:
Ik ben bang voor morgen..
Dit gaat Brazilië Duitsland nooit vergeven, die haat gaat zo diep zitten. Bovendien vrees ik een beetje voor de gezondheid van de Duitse spelers als ze uit het stadion moeten.

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)
Dat was nog een mooie kans van Brazilië en goed dat die bos haar nog net op tijd wegdook.
Alle bank zitters hoop ikvoske schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:41:

Ik als Anti-Brazilie begin het zelfs al zielig te vinden.
Je krijgt een taart in je gezicht en dan trekken ze je broek ook nog even naar beneden.
Met die score zijn ze ook wel noemenswaardig
Enniewee.... Kijken of het nog 8-0 wordt voor Duitsland
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
En jij snapt hoe sport werkt?Krisp schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:40:
Serieus? Stoppen? Why, why why
I have no special talent. I am only passionately curious.
Je kan er medelijden mee hebben (dat heb ik) maar het is niet zo dat ik vind dat Duitsland zich onfatsoenlijk gedraagt, wat is dat voor quatsch? Doelpunten maken is toch het hele punt van het spelletje?
tegen aartsrivaal argentinie, oeioei, als dat maar goed gaat ...voske schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:41:
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Nou wij hebben onze penalty missers in het verleden ook niet meer fatsoenlijk behandeld. Deze gasten kunnen beter in ander land gaan wonen met een papieren zak op.
Slechte dag om voorstanders van Brazilië in huis te hebben
Goh, is Menno Buch ook nog overleden...
WTF? Waarom onfatsoenlijk? Dit is historisch? Die spelers worden daar op hun 83e nog over geïnterviewd.
Dat zou je dan moeten laten omdat het zielig is? Kom op zeg. Dit is toch gewoon op wolken lopen.
Dat zou je dan moeten laten omdat het zielig is? Kom op zeg. Dit is toch gewoon op wolken lopen.
Do not throw Rubbish at the platform | Front Pro eigen foto's in een topic
Het enige wat er nog aan ontbreekt is dat een Braziliaan een eigen doelpunt maakt.
Nou je het zegt.. Die Brazilianen moeten er nog eentje...
Als je 40-0 kan winnen.
40-0!!
You play with the big boys, take it like a big boy!!
Dit is geen spek en bonen.
40-0!!
You play with the big boys, take it like a big boy!!
Dit is geen spek en bonen.
★ What does that mean? ★
De Brazilianen (spelers en supporters) horen te applaudisseren voor Duitsland.
Wat is het Portugese woord voor harakiri?
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Kaartje zal ze aardig wat maandsalarissen hebben gekost....En daar is het nog relatief rustig....Deadsy schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:43:
Er zitten wel nog veel mensen.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ik zie het maar zo. Die brazilianen juichen dalijk allemaal voor ons!
En dan te bedenken dat dit pas het voorproefje was, morgen ook zo'n stand hoop ik zo
Je bent me net voor!schwarzenegger schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:43:
Het enige wat er nog aan ontbreekt is dat een Braziliaan een eigen doelpunt maakt.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Je zou als duitse supporter nog over straat moeten daar...
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Ik hoop op een Braziliaanse scheids in de finale!
Zoiets in de finale, dat had pas leuk geweest. Nu is het gewoon lullig voor wie zaterdag tegen brazil moet.Dr. Strangelove schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:42:
Je kan er medelijden mee hebben (dat heb ik) maar het is niet zo dat ik vind dat Duitsland zich onfatsoenlijk gedraagt, wat is dat voor quatsch? Doelpunten maken is toch het hele punt van het spelletje?
Stel dat het NL is, en we winnen maar iets van 2-0, zullen ze altijd zeggen dat DE dus veel beter was dan NL.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Heel gauw een oranje shirt ergens vandaan plukken...steveman schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:44:
Je zou als duitse supporter nog over straat moeten daar...
Welles
Ik zag net in de herhaling Braziliaanse fans klappen bij het zevende doelpunt.albino71 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:43:
De Brazilianen (spelers en supporters) horen te applaudisseren voor Duitsland.
Als die er was geweest is die al naar huis gestuurd.
Het kan absoluut niet zo ijn dat die braziliaanse scheids nu de finale gaat fluiten... dat gaat niet goed komen dan.
Ik denk dat de Braziliaanse spelers meer voor hun leven moeten vrezen dan de Duitse. Op de tribunes hebben ze dat ook door, zie dat olé geroep van de Brazilianen bij het rondpassen van Duitsland.
Toch niet.Deadsy schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:45:
[...]
Be yourself, no matter what they say ...
Verwijderd
Dat is dus niet gebeurd!Deadsy schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:45:
[...]
Nee, die is er nog.Deadsy schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:45:
[...]
Zo heel raar is dat niet hoor, wat Snoeks zegt. Running up the score wordt vaker gezien als onsportief gedrag.
Niet dat hij gelijk heeft (het is geheel vreemd aan de voetbalcultuur), maar mensen doen als Snoeks iets compleets wereldvreemds zegt. Dat valt wel mee.
Niet dat hij gelijk heeft (het is geheel vreemd aan de voetbalcultuur), maar mensen doen als Snoeks iets compleets wereldvreemds zegt. Dat valt wel mee.
Nee dus.... Er is nog 1 Braziliaanse scheids over.Deadsy schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:45:
[...]
Plons! die zit.
ora et labora
1 voor de eer
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is voor de voetbalwedstrijd, niet voor het bespreken van rellen. Als men de rellen serieus wil bespreken, dan kan men zich in <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1597191>dit topic</a> vervoegen.
Dit topic is voor de voetbalwedstrijd, niet voor het bespreken van rellen. Als men de rellen serieus wil bespreken, dan kan men zich in <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1597191>dit topic</a> vervoegen.