Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Speel ook Balls Connect en Repeat
En eindelijk de eerste voor Brazilie.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066
Denizz schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:46:
HET KAN NOG
[ Voor 66% gewijzigd door steveman op 08-07-2014 23:46 ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
ora et labora
Nee hoor, winnen is winnen.SinergyX schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:44:
[...]
Zoiets in de finale, dat had pas leuk geweest. Nu is het gewoon lullig voor wie zaterdag tegen brazil moet.
Stel dat het NL is, en we winnen maar iets van 2-0, zullen ze altijd zeggen dat DE dus veel beter was dan NL.
Shit 1-7, dat vind ik jammer eigenlijk.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
lolDenizz schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:46:
HET KAN NOG
Hoe kan dat? De scheidsrechters van de landen die de laatste 4 halen mogen altijd vertrekken.

Formerly known as Ragdoll
Ik denk niet dat we dat mogen zeggen na MEXNED
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Daanieyel schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:46:
DE BAL IS ROND!
ora et labora
Die heeft nog niet veel geraakt en zelf nu kan ie niet scoren.
Jay...1-7 misschien toch nog verlengingen?
Tuurlijk. Hij faalde (voor zijn gevoel). Hebben die 7 doelpunten weinig mee te maken.D-e-n schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:46:
Neuer nog boos ook
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Of is dat de eer redden of zo...?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
How do you save a random generator ?
Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066

Niet heel vrolijk voor zo'n stand
[ Voor 16% gewijzigd door jip_86 op 08-07-2014 23:48 ]
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Die keeper baalde dan ook behoorlijk.Jolke schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:47:
Ow, dat is nog een klein deukje voor het Duitse spel. Dat doet pijn.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)
Vind ik ook jammer eigenlijk. Was wel strak geweest als Duitsland gewoon de nul had gehouden.Dr. Strangelove schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:46:
[...]
Nee hoor, winnen is winnen.
Shit 1-7, dat vind ik jammer eigenlijk.
Ik ook... geen rode kaart is verloren weddenschap.
Shitzooi.
FIFADeadsy schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:47:
[...]
Hoe kan dat? De scheidsrechters van de landen die de laatste 4 halen mogen altijd vertrekken.
wou die Alien guy erbij zetten als plaatje maar ff niet gevonden
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
1-5 was 226 daar had ik 10 euro openchion schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:47:
Hoeveel miljoen tegen 1 is het als je 1-7 gegokt had op de toto ???
ora et labora
Dat de scheids überhaupt de tweede helft heeft laten beginnenleonbong schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:48:
Er wordt vroeg afgefloten
Heeft gezin om langer te voetballen. Overkill aan goals voor Duitsland.leonbong schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:48:
Er wordt vroeg afgefloten
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Smiling as the shit comes down...
Dit is dus het het tegenovergestelde. Een fris Duitsland gaat naar de finale met sowieso al 1 rust dag extra.
Void nu toch er na de 90e minuut is gescoord?
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Wat is dat toch.
Gewoon een Eurootje of zo op alle mogelijke uitslagen van 0-0 tot 10-10 zetten. Dan win je altijd...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
zoveel dat je bet er niet meteen doorkomt maar eerst door de ballotage moetenchion schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:49:
[...]
Dat weten we inmiddels, maar hoe zit het met 1-7.
Ik denk dat we het sowieso beter kunnen doen dan Braziliëdutchgio schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:49:
Bild kopt al met: Jetzt Niederland, die hopen er ook op
These are my principles. If you don't like them, I have others.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Tuurlijk. Heb je tenminste nog iets...masauri schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:51:
Zou jij truitjes wisselen?
Doen ze netjes ja.gambieter schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:51:
Scolari is netjes en feliciteert de Duitse spelers. Maar die moet zijn spelers nu weer opbouwen.

Verwijderd
Dan verlies je altijd!Fiber schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:50:
[...]
Gewoon een Eurootje of zo op alle mogelijke uitslagen van 0-0 tot 10-10 zetten. Dan win je altijd...
1 / (1/a + 1/b + ... ) <1
Ontslag nemen bedoel je...gambieter schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:51:
Scolari is netjes en feliciteert de Duitse spelers. Maar die moet zijn spelers nu weer opbouwen.
Ik heb overigens zelden een finalist zo ingetogen een feestje zien vieren
Ik verwacht dat de ontlading groter is bij een zwaar bevochten overwinning.RoD schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:52:
Nou als we de halve finale verliezen hebben we in ieder geval de derde plaats
dat was dit niet echt....
---RAWE CEEK!!!---
Denk het wel ja, hoog in de FIFA. Blatr himself, als tegenactie met de berichten dat hij voor Brasil zou zijn en die door scheidsrechter dwalingen de halve finale hebben gehaald
lijkt me verstandigRoD schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:52:
Nou als we de halve finale verliezen hebben we in ieder geval de derde plaats
in de compound geht's los
Hallo met Tim
Met zijn "Braziliaans voetbal is gestorven' bedoel je?Pkunk schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:54:
Wat een druif is die Snoeks zeg.. Tjeemig de Peemig..
Yep, ik ookJolke schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:54:
Mijn collega's zullen morgen ook wel enthousiast zijn... ik roep van het begin van het WK al dat het NL-Dld gaat worden.
Opvallend ja5V1NA70G schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:53:
http://www.vejoaovivo.com...io-abrahao-caram-990.html < en die doet het niet meer
Altijd winnen is niet zo moeilijk – meer winnen dan je hebt ingezet is lastiger.Fiber schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:50:
Müller: Schwer zu sagen....
Nee, in 1 woord
Met een dergelijke misplaatste smiley: nergens.
Een wat serieuzere insteek mag in een apart topic.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
kan VI ook gelijk weer terugkomen op een artikelJolke schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:54:
Mijn collega's zullen morgen ook wel enthousiast zijn... ik roep van het begin van het WK al dat het NL-Dld gaat worden.
die schreven Europa af en stelden dat Midden en Zuid Amerika de macht overnamen
(nu NL nog even van Arg winnen voor een Eu finale
Deze opmerking vind ik dan wel okay:Pkunk schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:54:
Wat een druif is die Snoeks zeg.. Tjeemig de Peemig..
"Wie stopt Duitsland? Misschien Duitsland zelf wel."
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
dit is het precies eigenlijkSoultaker schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:55:
[...]
Altijd winnen is niet zo moeilijk – meer winnen dan je hebt ingezet is lastiger.
Dit topic is gesloten.
Dit topic is voor de voetbalwedstrijd, niet voor het bespreken van rellen. Als men de rellen serieus wil bespreken, dan kan men zich in <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1597191>dit topic</a> vervoegen.