Daarna is unaniem besloten deze niet meer te wassen en aan te houden tot het einde van het WK.
Arme tegenstanders....
I have the body of a god, shame it's a buddha......
Costa Rica maar één velddoelpunt tegen, wij drie ...Harribo schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 11:47:
Helaas krijgt dit Oranje bijna altijd wel een tegengoal te verwerken...dus minimaal 2 maken dus
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Wat een slechte verliezers die MexicanenNrG! schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 12:30:
Mexicaans meisje is er nog steeds ziek van..
http://www.voetbalzone.nl/social_item.asp?uid=1829
Gaan die Costa Ricanen straks ook huilie huilie doen?
http://dizzymissdc.tumblr.com/NrG! schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 12:30:
Mexicaans meisje is er nog steeds ziek van..
http://www.voetbalzone.nl/social_item.asp?uid=1829
Etc etc.The song was meant for Mexicans, as a way to laugh our defeat off, because, you know, canta y no llores. It was meant as light entertainment, not as an international cyber-conflict. I did it with my best intentions, and I think sometimes people can take a 15-year-old waaaay too seriously.
Kan natuurlijk deze niet onthouden: http://www.dumpert.nl/med...toont_zich_ongeroerd.html
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Wat een mafketel joh, klinkt als een Amerikaan. Dan is het wel weer logisch natuurlijk....Coltrui schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 12:38:
Onder de noemer onsportiviteit vond ik deze best hilarischBoze 'fan' die 't verschil niet kent tussen Robben en Van Persie - zal in de NL media vast ook aan de beurt geweest zijn...
'Wij' hebben maar twee velddoelpunten tegen gehad:kenneth schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 12:24:
[...]
Costa Rica maar één velddoelpunt tegen, wij drie ...
- Tegen Australië van Tim Cahill
- Tegen Mexico van Giovani Dos Santos
Beide doelpunten komen overigens ook nog eens voor in de Top-10 mooiste doelpunten volgens de FIFA (nr. 2 en nr. 9).
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Mij zegt ook iets dat met het schot van Dos Santos de zon ook aardig tegen werkte bij Cillessen.
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Van Persie op 6?? Vind nummer 3 en 4 niet echt geweldige doelpunten.Pinobigbird schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 12:53:
[...]
'Wij' hebben maar twee velddoelpunten tegen gehad:
Beide doelpunten komen overigens ook nog eens voor in de Top-10 mooiste doelpunten volgens de FIFA (nr. 2 en nr. 9).
[ Voor 47% gewijzigd door Exocet op 04-07-2014 13:34 ]
Wou het net plaatsen.....Ben ongetwijfeld bevooroordeeld als Nederlander maar 6 is veels te laag. minimaal 3e van die lijst.Exocet schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 13:10:
[...]
Van Persie op 6?? Vind nummer 3 en 4 niet echt geweldige doelpunten.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Ohja, hoe kom ik op drie? Nouja, dan valt het meePinobigbird schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 12:53:
[...]
Cahill maakt in honderd jaar niet nog zo'n goal en Blind heeft hopelijk geleerd dat alleen meehobbelen niet genoeg is ...
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
M.a.w. alleen met een übergoal kan je tegen Nederland scorenPinobigbird schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 12:53:
[...]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ja.. want na deze keer heeft hij het eindelijk wel door.kenneth schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 13:33:
Blind heeft hopelijk geleerd dat alleen meehobbelen niet genoeg is ...

Het is vaak allemaal zo 'korfbal' bij nederland.
[ Voor 9% gewijzigd door MrMonkE op 04-07-2014 14:01 ]
★ What does that mean? ★
Nouja zo'n wonderdoelpunt was het ook weer niet. Alleen door het moment van de goal en de doelpunten maken vinden wij Nederlanders het waarschijnlijk een supermooie goal. Er zijn er iig al zat gemaakt die er mooier in zaten.L1nt schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 13:12:
[...]
Wou het net plaatsen.....Ben ongetwijfeld bevooroordeeld als Nederlander maar 6 is veels te laag. minimaal 3e van die lijst.
Geeft niks. Dan worden we zeker wereldkampioen...MrMonkE schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 13:59:
[...]
Het is vaak allemaal zo 'korfbal' bij Nederland.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Dit soort lijstjes zeggen meer over de voorkeuren van de persoon die ze gemaakt heeft dan over kwaliteit van de goals. De NOS heeft ook een lijstje van de 40 mooiste WK goals, meer dan 2/3 daarvan waren volleys of strepen. Die zijn doorgaans spectaculair maar ik vind goals die mooi samenspel laten zien of een prachtige individuele actie veel mooier. Die goals van Rodriguez en Robben zijn bij mijn favorieten van het toernooi, zo'n domme ram van Cahill... mwah. En dat zeg ik echt niet alleen vanwege de kleur van de bril.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Die 5-1 van Robben was overigens ook prachtig. Heel Spanje werd te kijk gezet.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Wie zit er nou op te wachten dat we wereldkampioen korfbal worden?Fiber schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 14:31:
[...]
Geeft niks. Dan worden we zeker wereldkampioen...
Idd. Daar hebben we al lang bewezen dat we wel meedraaien bij de top net als bijv hockey. Voetbal is altijd maar weer afwachtenJolke schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 14:53:
[...]
Wie zit er nou op te wachten dat we wereldkampioen korfbal worden?
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Regeren is vooruitschuiven
Aldus de coach van Costa Rica!''Het enige waar ik bang voor ben zijn die fopduiken van Robben. Daar moet de FIFA echt tegen optreden. Ik doe bij deze dan ook graag een dringend beroep op de Wereldvoetbalbond om dit soort dingen te bestraffen.''
Kan het me eigenlijk niet voorstellen dat Nederland zo gaat starten tegen Costa Rica, dan heb je twee backs die niet de allerbeste verdedigende capiciteiten hebben. Ik verwacht dat Janmaat gewoon op rechts en Kuijt op links of ze beginnen in 433Niku schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 06:26:
Depay speelt volgens VI als LB en Kuyt als RB, met de kanttekening dat Depay het vooral offensief moet laten zien. Dus eigenlijk gewoon verkapt 433? Kuyt als RB is wel een grove aanfluiting voor Janmaat en Verhaegh.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ik geloof er helemaal niets van. Zeg dan gewoon dat je 433 speelt. Depay is geen verdediger. En Blind als verdedigende middenvelder wordt weer hopeloos.Niku schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 06:26:
Depay speelt volgens VI als LB en Kuyt als RB, met de kanttekening dat Depay het vooral offensief moet laten zien. Dus eigenlijk gewoon verkapt 433? Kuyt als RB is wel een grove aanfluiting voor Janmaat en Verhaegh.
Clasie lijkt me beter, maar van Gaal zal het wel anders zien.
Dat vind ik ook van schaatsen, hebben we ook al lang bewezenthewizard2006 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 14:56:
[...]
Idd. Daar hebben we al lang bewezen dat we wel meedraaien bij de top net als bijv hockey. Voetbal is altijd maar weer afwachten
Nou coach van Costa Rica mag dat vinden. Depay is nu aan de beurt vind ik :-)
Verwijderd
Hilarisch als je al die snoekduiken van Midden en Zuid-Amerika er naast legt. Wel slim, want dit beinvloedt de arbiter wel degelijk.
De luxe die wij hebben in aanvallers, daar doet menig team een moord voor.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Blij dit te lezen, eens over Blind ook. Dat was echt helemaal niks op het middenveld, past totaal niet in de rol van De Jong. Clasie wel, deed dat in de voorbereiding ook goed. Clasie is ook een werker, een bijter, Blind is meer een sierpaard.tweaker2010 schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 09:43:
[...]
Ik geloof er helemaal niets van. Zeg dan gewoon dat je 433 speelt. Depay is geen verdediger. En Blind als verdedigende middenvelder wordt weer hopeloos.
Clasie lijkt me beter, maar van Gaal zal het wel anders zien.
Janmaat is gewoon een goede back, die prima speelde. Prachtige assist op Fer ook. Ik snap de middelvinger zijn kant op echt niet. Kuijt kan er in geval van nood, maar vanaf de start is dat nergens voor nodig.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Jup. Als ik Robben was zou ik extra oppassen. Een echte val zou wel eens een kaart kunnen opleveren helaas.Verwijderd schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 11:19:
[...]
Hilarisch als je al die snoekduiken van Midden en Zuid-Amerika er naast legt. Wel slim, want dit beinvloedt de arbiter wel degelijk.
De jongens stralen een heerlijke portie zelfvertrouwen uit. Olé!

Rotterdam
'Die Wijnaldum' staat op een andere positie dan Clasie, onvergelijkbaar.Sjah schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 13:15:
Eensch dat Clasie nu een kans moet krijgen, die Wijnaldum... wat moet ik erover zeggen..?
GS88 schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 13:32:
De jongens stralen een heerlijke portie zelfvertrouwen uit. Olé!![]()
![]()

Het begin van het einde.
★ What does that mean? ★
Trouwens, volgens 'de media' wordt de opstelling als volgt:
Cillesen
Kuijt, De Vrij, Vlaar, Martins Indi, Depay
Wijnaldum, Sneijder, Blind
Robben, Van Persie
Dat duidt er wat mij betreft op dat er veel heen en weer geschakeld gaat worden van 5-3-2 naar 4-3-3 naar 3-2-5. De tegenstander helemaal gek spelen.
Wijnaldum speelt als loper bij het Nederlands elftal, de plek naast Nigel de Jong. Clasie is de man van de pass en zou een breker moeten zijn, óp de plek van De Jong. Het vraagstuk Blind of Clasie is wel terecht, want die komen beide voor dezelfde positie op het middenveld in aanmerking, die van De Jong.Sjah schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 13:43:
Oww, en wat speelt Wijnaldum dan precies op dat middenveld, en wat doet/kan Clasie dan?
Van degenen die nu op scherp staan, zal het geen ramp zijn als we ze een wedstrijd moeten missen. Wijnaldum mag ook wel staan. Die is weliswaar onzichtbaar, maar toch ook goed bezig. Ik vind het verhaal erachter ook erg indrukwekkend. Van onmogelijke positie toch geselecteerd en nu een basisplaats.
[ Voor 22% gewijzigd door Martinspire op 05-07-2014 13:53 ]
★ What does that mean? ★
Ok, zit zo, hhhm, maar nog steeds geen liefhebber van die andere positie op middenveld, althans wie we daar nu voor hebben.Niku schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 13:47:
[...]
Wijnaldum speelt als loper bij het Nederlands elftal, de plek naast Nigel de Jong. Clasie is de man van de pass en zou een breker moeten zijn, óp de plek van De Jong. Het vraagstuk Blind of Clasie is wel terecht, want die komen beide voor dezelfde positie op het middenveld in aanmerking, die van De Jong.
Als CRC zijn dag heeft, en Louis zijn hoge Hoed niet mee heeft genomen, kan dat heel goed.

[ Voor 18% gewijzigd door Sjah op 05-07-2014 13:58 ]
over onderschatten gesproken lol van de argentijnse coach lolSabella, die vanavond in de hoofdstad Brasilia ten koste van België een plek in de halve finale hoopt te bemachtigen, is er niet zo zeker van dat hij in de halve finale Oranje ontmoet
... met in de helft van de gevallen de bal inleveren?? Ik haal twee spelers door elkaarMartinspire schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 13:48:
Wijnaldum mag ook wel staan. Die is weliswaar onzichtbaar, maar toch ook goed bezig ...

Hij onderschat Costa Rica juist niet ...Wognummer schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 13:53:
over onderschatten gesproken lol van de argentijnse coach lol
[ Voor 4% gewijzigd door kenneth op 05-07-2014 14:01 ]
Kom eens met fatsoenlijke argumenten, in plaats van deze 'oneliners'. Ben het met je eens dat Blind eigenlijk een te trage handelingssnelheid heeft voor zo'n belangrijke positie op het middenveld, en ook geen breker is (dus in mijn ogen redelijk ongeschikt voor de positie van De Jong). Alleen kan niets, wil niets en doet niets is onzin. Clasie laat het klaarblijkelijk niet goed genoeg zien op de trainingen, anders had Van Gaal hem wel opgesteld. Clasie lijkt me in den beginne de meest geschikte opvolger voor De Jong, maar is er dus blijkbaar (nog) niet aan toe.Martinspire schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 13:48:
Ik vind ook dat Clasie op dat middenveld moet komen. Je gaat toch niet een extra verdediger erbij zetten als je al met 4,5 verdediger speelt (als Kuyt erin komt is dat toch nog wel een halve verdediger waard?). Blind kan niets, wil niets en doet ook niets. Als ie de bal krijgt gaat ie terug of naar iemand waarvan ie vrijwel zeker weet dat ie aankomt (probeert dus niets). Doet ook nooit een poging zijn man voorbij te komen, dus dat is gewoon bar slecht. Als linksback kan dat nog, niet als je op het middenveld staat.
Verder mis ik De Guzman in deze discussie, waarom zou deze niet een plaatsje kunnen opschuiven naar de plek van De Jong?
Ik dacht al, Wijnaldum heeft een pass completion van 76.3%kenneth schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 13:58:
[...]
... met in de helft van de gevallen de bal inleveren?? Ik haal twee spelers door elkaar![]()
http://www.fifa.com/world...er=319438/statistics.html
[ Voor 11% gewijzigd door Niku op 05-07-2014 14:07 ]
Inderdaad. Zelfvertrouwen prima, maar de overmoed om nu al over de finale te durven praten en de rest als een formaliteit te beschouwen slaat nergens op. 1 wedstrijd verliezen door niet scherp te zijn en we liggen eruit.
Heb je het stuk gelezen? Er staat namelijk:tweaker2010 schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 15:16:
[...]
Inderdaad. Zelfvertrouwen prima, maar de overmoed om nu al over de finale te durven praten en de rest als een formaliteit te beschouwen slaat nergens op. 1 wedstrijd verliezen door niet scherp te zijn en we liggen eruit.
"Maar veel mensen dachten dat wij de poule niet eens zouden overleven. Nu denken diezelfde mensen dat we wel even het WK winnen. Maar ik zeg eerlijk: ik sluit het niet uit, hoor. We moeten het wedstrijd voor wedstrijd bekijken. En zoals Arjen Roben steeds tegen ons zegt: 'jongens, niet gaan zweven'.'"
Dus valt wel mee met het onderschatten lijkt mij.
Idiocracy: it is real!
ik had het meer over het feit dat hij zichzelf met argentinie al in de halve finales ziet
Nederlandse PS5 clan / 30+
Je moet gewoon de hele tijd top zijn.
Ben je dat niet dan moet je mazzel hebben of ben je de sigaar.
Zie Nederland Mexico, praktisch verloren die wedstrijd.
★ What does that mean? ★
Maar toch gewonnenMrMonkE schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 15:35:
Zie Nederland Mexico, praktisch verloren die wedstrijd.
Nederland wint niet zomaar van Spanje, Mexico en Chili.The Outlaw schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 15:28:
Costa Rica wint niet zomaar van Engeland en Italie. Sorry hoor maar Costa Rica schakel je niet zomaar uit
We moeten CRC respecteren, en ze zijn erg gevaarlijk, maar je kunt niet met droge ogen beweren dat Nederland er uit gaat vanavond, want waar is dat op gebaseerd? RVP & Robben versus Cambell & Ruiz? Ik zou het wel weten. Zwakke punt bij Nederland is de positie van De Jong, maar dit is tegen CRC niet onoverkomelijk. Een Nederland in normale doen verslaat een CRC in goede doen, klaar. Dit is geen onderschatting, dit is realisme. Al die kreten over onderschatting overigens, zo lang de spelers gefocust zijn en dat niet doen, geen probleem. Ik voorspel 2-1, en binnen 90 minuten naar de halve finale.
En Robben gaan ze vet uitfluiten denk ik.
En de scheids gaat -na de slachting van gisteren- voor elke schouderduw geel trekken.
Oh, en als Brazilie de finale haalt en wij de halve finale halen krijgt Robben of van Persie Rood in de halve finale.
★ What does that mean? ★
Wikipedia: ComplottheorieMrMonkE schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 15:47:
Maar iedereen is natuurlijk voor Costa Rica in dat stadion.
En de scheids gaat -na de slachting van gisteren- voor elke schouderduw geel trekken.
Oh, en als Brazilie de finale haalt en wij de halve finale halen krijgt Robben of van Persie Rood in de halve finale.
Robben heeft daarbij wel wat ergens meegemaakt dan de hoon van een paar Costa Ricanen, dat lijkt me geen probleem.
Maar het zijn niet een paar Costaricanen.Niku schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 15:51:
Robben heeft daarbij wel wat ergens meegemaakt dan de hoon van een paar Costa Ricanen, dat lijkt me geen probleem.
Het zijn ook 60.000 Brazilianen.
Maar zoals hij nu in zijn vel zit denk ik dat het hem alleen maar zal sterken.
Maar hoe zal het de schiedsrechter beinvloeden?
Het is moeilijk geen complotten te zien in scheidsrechterlijke dwalingen als iedereen weet ho corrupt die hele FIFA zelf is.
★ What does that mean? ★
Van Persie moet inderdaad uitkijken, maar Robben doet het de laatste tijd/jaren in halve finales en finales prima. Gaat niet te ver door, maakt geen overdreven schwalbes meer (hij gaat misschien wat theatraal liggen soms, maar de overtreding is wel degelijk aanwezig) en weet wanneer ie wel of niet moet neergaan. Vooral dat laatste maakt hem zoveel beter dan 4, 6 of 8 jaar geleden. Hij heeft veel geleerd.MrMonkE schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 15:47:
Van Persie zal ook geen overdreven of onnodige overtreding meer maken. Die heeft zijn lesje wel geleerd denk ik.
Vraag het me af>>1 hoor van alle kanten dat Oranje toch beetje de favoriet van Brazilie is (bedoel de gunfactor)MrMonkE schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 15:47:
2.. de Brazilianen weten/denken ook dat Argentinie een freeride naar de finale heeft als ze CRC krijgen, willen ze dat? (ja Belgen, ik weet het jullie hebben ook een kans, is waar)
Je moet geen enkele tegenstander onderschatten. Ook de tegenstander staat niet voor niks in de kwartfinales.
Kan mij niet voorstellen dat Nederland vandaag naar huis gaat maar die mogelijkheid is altijd aanwezig.
Gewoon op zijn Hollands nog twee moeizame wedstrijden spelen en dan als tegen Spanje de finale winnend afsluiten. Dan piek je toch weer op het juiste moment
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Toch?
Anderen gaan toch weer vervallen in hun oude spel. Kuyt zal het niet snel doen en maar blijven werken met de opdracht die hij gehad heeft
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Zolang het goed gaat. Nu is het toevallig goed uitgepakt. Als het slecht uitpakt zal iedereen moord en brand schreeuwen. Bijvoorbeeld als hij Kuyt als de jong laat spelen. Soms is Kuyt gewoon een onbesuisde gek die als een jonge hond overal op loopt. Ook als het totaal onhaalbaar is. Ik vind dit soort spelers gevaarlijk.Martinspire schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 16:12:
Het zal me trouwens niet verbazen als het hebben van een Kuyt-achtige speler in de toekomst erg belangrijk gaat zijn binnen voetbal. Spelers die zonder problemen op meerdere posities kunnen staan om het spel daardoor om te kunnen gooien. Is een hele succesvolle en eigenlijk wel originele tactiek.
Toch?
Nee, ik ben geen fan.

★ What does that mean? ★
World Cup bridesmaids[...]
With Arjen Robben in hungry mood, the Oranje are nonetheless desperate to shed their tag as World Cup bridesmaids, and their 12 goals thus far suggest they have what it takes to prevail.
[...]
Ik wil óók Wereldkampioen zijn!!!!!!!!!
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
Maar da's niet zo erg want een eerste keer is heel speciaal. Al die andere landen die het WK al eens hebben gewonnen zullen nooit van een WK overwinning genieten als wij van onze eerste keer.
Een ook al lukt het dit jaar weer net niet. Nog genoeg tijd in de toekomst om ontmaagd te worden.
Zo zie ik het.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Ik ben nog steeds bang voor het EK'92 scenario. De underdog wint en word kampioen.Martinspire schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 15:30:
Maar heeft Costa Rica daardoor niet gewoon te vroeg gepiekt? Verder missen ze wat mensen en hebben ze een loodzware wedstrijd gespeeld.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
World Cup bridesmaids WTF? Effe denigerend. Maar gauw wat potten breken daar. Lekker partijdig zijn ze in ieder geval zeker.Pinobigbird schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 17:14:
FIFA heeft het zere punt van ons Nederlanders benoemd in hun matchday preview, wat gisteravond ook benoemd werd door Hugo Borst: het nét niet hebben van die wereldtitel, het er nét niet bij horen:
[...]
World Cup bridesmaids
Ik wil óók Wereldkampioen zijn!!!!!!!!!
Spanje was ook altijd het land van net niet. Totdat ze het EK, WK en weer het EK wonnen.
Niet helemaal juist. De enige prijs was het EK van 1964. Maar daarna is het niet zo dichtbij geweest als Oranje, met 3 verloren finales. Tot inderdaad de huidige generatieSepp14 schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 17:37:
Onzin!!!
Spanje was ook altijd het land van net niet. Totdat ze het EK, WK en weer het EK wonnen.
WK-historie | EK-historie |
1934 · Kwartfinale 1938 · Niet deelgenomen 1950 · Vierde plaats 1954 · Niet gekwalificeerd 1958 · Niet gekwalificeerd 1962 · Eerste ronde 1966 · Eerste ronde 1970 · Niet gekwalificeerd 1974 · Niet gekwalificeerd 1978 · Eerste ronde 1982 · Tweede ronde 1986 · Kwartfinale 1990 · Achtste finale 1994 · Kwartfinale 1998 · Eerste ronde 2002 · Kwartfinale 2006 · Achtste finale 2010 · Kampioen 2014 · Eerste ronde | 1960 · Niet deelgenomen 1964 · Kampioen 1968 · Niet gekwalificeerd 1972 · Niet gekwalificeerd 1976 · Niet gekwalificeerd 1980 · Eerste ronde 1984 · Tweede plaats 1988 · Eerste ronde 1992 · Niet gekwalificeerd 1996 · Kwartfinale 2000 · Kwartfinale 2004 · Eerste ronde 2008 · Kampioen 2012 · Kampioen |
Naja, er werd altijd van Spanje gezegt dat ze mischien wel de beste waren, maar dat op een tournooi nooit konden waarmaken. En dat terwijl de spaanse competitie vaak de beste van de wereld was.Pinobigbird schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 17:49:
[...]
Niet helemaal juist. De enige prijs was het EK van 1964. Maar daarna is het niet zo dichtbij geweest als Oranje, met 3 verloren finales. Tot inderdaad de huidige generatie
Maar hetzelfde kan je zeggen van Engeland nu.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Ooit was er eens een interview met Guardiola. Die zei dat Nederland en met name de broertjes de Boer hij een van de spelers waren die hij geweldig vond. Die namen altijd de juiste beslissing in het positiespel.
Over de kansen van Spanje zei hij dat ze 80 minuten goed spelen maar 10 minuten verslappen in een wedstrijd. Daardoor zou toentertijd Spanje nooit een grote prijs pakken. D
Dat hebben ze later wel even recht gezet naar blijkt.
En de 0 bij Blind... maar dat ligt eerder aan zijn naamBio schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 16:54:
Eerste lijkt me interlands, gezien het recente jubileum van Kuijt, tweede aantal goals, gezien de 0 bij Cillessen
Zo, het kan wat mij betreft beginnen!
Brazilië niet goed.
Duitsland niet goed.
Argentinië niet goed.
Tja... als we van Costa Rica winnen kan het alle kanten op, elk team kan met slecht voetbal wereldkampioen worden nu, niet zoals we het graag zien en niet zoals het hoort.
Smiling as the shit comes down...
Er was ook gewoon geen één kwartfinale tot nu toe leuk.. 3 tegenvallende en saaie wedstrijden, hopelijk wordt het vanavond wat leuker!ScrooLoose schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 20:06:
Geen enkel team dat nu in de halve finale zit heeft dat bereikt met goed voetbal.
Brazilië niet goed.
Duitsland niet goed.
Argentinië niet goed.
Tja... als we van Costa Rica winnen kan het alle kanten op, elk team kan met slecht voetbal wereldkampioen worden nu, niet zoals we het graag zien en niet zoals het hoort.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
kenneth schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 20:08:
Als een ander land wereldkampioen wordt, dan graag met mooi voetbal. Als wij het worden, volstaat reglementair spel.
Als ik moet kiezen dan vind ik Duitsland nog wel meevallen. Ze bleven netjes spelen en maakten niet al teveel overtredingen. Is ook het enige team waarvan ik eigenlijk wel zeker weet dat er meer in had gezeten als er gelijk was gemaakt. Fra Dui was ook de enige wedstrijd waar ik echt 2 teams heb gezien die goed op elkaar waren ingespeeld en goed tot kansen kwamen.ScrooLoose schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 20:06:
Geen enkel team dat nu in de halve finale zit heeft dat bereikt met goed voetbal.
Brazilië niet goed.
Duitsland niet goed.
Argentinië niet goed.
[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 05-07-2014 20:10 ]
kenneth schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 20:08:
Als een ander land wereldkampioen wordt, dan graag met mooi voetbal. Als wij het worden, volstaat reglementair spel.

Smiling as the shit comes down...
Dit topic is gesloten.
Discussie over de halve finale Nederland - Argentinië graag in dit topic.