GEWONNEN! Krulletje ftw [Kwartfinale] Nederland - Costa Rica

Pagina: 1 2 ... 22 Laatste
Acties:
  • 44.633 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:58
De Jong gewoon laten starten en zijn doel is Ruiz uitschakelen.
Liever met 10 man tegen 11 (Zonder Ruiz)
Dan met 11 man tegen 11 (Met Ruiz)

Ruiz is het enige gevaar van Costa Rica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Joostje123 schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 16:17:
De Jong gewoon laten starten en zijn doel is Ruiz uitschakelen.
Liever met 10 man tegen 11 (Zonder Ruiz)
Dan met 11 man tegen 11 (Met Ruiz)

Ruiz is het enige gevaar van Costa Rica.
Je vergeet voor het gemak Joel Campbell, ook niet ongevaarlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:20
Niet ongevaarlijk, of om Douglas Adams te quoten, mostly harmless. Weinig van die man gezien tegen Griekenland. Bovendien conditioneel waardeloos, vanaf de 70ste minuut kon hij zijn linkervoet niet meer voor de rechter zetten.

Edit: ff vergeten dat ze toen met tien man stonden. Anyway.

[ Voor 12% gewijzigd door Dr. Strangelove op 01-07-2014 16:54 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:11

Niku

Alagaesii

Flagg schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 16:11:
Ik zeg dat nl gaat winnen met dubbele cijfers. 4-0 eind eerste helft en daarna prijsschieten. :*)

En nee ik heb geen bal verstand van voetbal, valt het op?

Kom op mensen, beetje meer passie mag wel, een beetje voorzichtig die "analisten" nakletsen helpt niks.

Niemand durft snoeihard te roepen dat we er overheen walsen omdat achteraf dan blijkt dat je wellicht geen verstand van voetbal hebt... Jij en bijna 16 miljoen nl'ers natuurlijk die ook geen flauw benul hebben.

Dus.... costa rica maakt geen schijn van kans en gaat gruwelijk vernederd worden door de oranje leeuwen.
:)F *O* *toetert* *O* :)F
Wilfred, hold your horses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Ik leg het er iets te dik op he? :+

Maar toch... minstens 10-1 voor NL en waarvan Cillisen er ook 1 scoort.

*O* oOo :)F *toetert* :)F oOo *O*

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:22

AzzKickah

06-CENSORED

Hoor net op NL1 dat De Jong 2 tot 4 weken uit de running is :(

Klein scheurtje in de lies.

[ Voor 14% gewijzigd door AzzKickah op 01-07-2014 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Jep. Het is bevestigd: http://nos.nl/wk2014/artikel/669184-einde-wk-voor-nigel-de-jong.html helaas... ;w

[ Voor 29% gewijzigd door tweaker2010 op 01-07-2014 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sevinc
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 26-09 21:06
tweaker2010 schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 15:21:
[...]

De reden dat we nu 5-3-2 spelen kwam door de blessure van Strootman. Achteraf een briljante oplossing ;)
Nou nee niet echt, het heeft alleen tegen spanje goed uitgepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Zou Fer weer kunnen spelen?

Verder bedacht ik mij iets. Zou van Gaal door blijven gaan met Kuyt in de basis op de huidige manier?
Mij lijkt het eigenlijk wel geniaal. Hij verdedigd in 5-3-2 als het nodig is en als er even wat offensief nodig is dan heb je meteen een derde aanvaller.

Laat dat maar van Gaal zijn plan zijn. :*)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:38
sevinc schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 19:29:
[...]

Nou nee niet echt, het heeft alleen tegen spanje goed uitgepakt.
En chili vergeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:59

Martinspire

Awesomeness

haha http://nos.nl/wk2014/arti...er-indruk-van-favela.html
dan besef je dat er meer is dan voetbal
2 regels daaronder
maar uiteindelijk gaat het om voetballen
:')

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:55
Kan hij zich weer voorbereiden op de WK karate ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
2 tot 4 weken. Het zou mij niets verbazen als Van Gaal bluft en er weer een wonderdokter tegenaan gegooid wordt waardoor hij heel misschien toch de finale kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:06

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Zou niet helemaal eerlijk zijn.
Toen met Robben was hij er ook niet blij mee dat wat er toen gebeurde in Zuid Afrika. Daar is toen ook die hele rel mee begonnen met Bayern.
Nee denk niet dat hij dat zal doen.

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Robkazoe schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 10:33:
[...]

2 tot 4 weken. Het zou mij niets verbazen als Van Gaal bluft en er weer een wonderdokter tegenaan gegooid wordt waardoor hij heel misschien toch de finale kan halen.
Zo, we blijven optimistisch... de finale ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

De WK finale is de 13e al. Dat gaat hij dus nooit redden, er staat minimaal 2 weken rust/herstel voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenH
  • Laatst online: 09:16
Flagg schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 17:46:
waarvan Cillisen er ook 1 scoort.
LOL :o Dat zou wat zijn zeg. Ik ben totaal geen voetbalkenner en heb het dus eens gegoogeld en het gebeurt dus wel eens!

-edit-

Wow, scorende keepers hebben zelfs hun eigen wikipedia-pagina.

-nog een edit-

Ah, een aantal uit die lijst op wikipedia-pagina zijn penalty's. Da's toch anders.

[ Voor 25% gewijzigd door JeroenH op 02-07-2014 10:50 ]

Xtool D1 10w laser cutter - IoT moet nooit op internet - 3x HomeWizard plug-in batterij, totaal 10,8 kWh / 3200 watt / 3200 watt, aansturing met Home Assistant - Renault Twizy ± 10000 km per jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Ik blijf terughoudend, CRC staat niet voor niets in de kwartfinales. Heb het gevoel dat we er allemaal te simpel over denken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:09

Pinobigbird

doesn't share food!

JeroenH schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 10:47:
[...]

LOL :o Dat zou wat zijn zeg. Ik ben totaal geen voetbalkenner en heb het dus eens gegoogeld en het gebeurt dus wel eens!

-edit-

Wow, scorende keepers hebben zelfs hun eigen wikipedia-pagina.

-nog een edit-

Ah, een aantal uit die lijst op wikipedia-pagina zijn penalty's. Da's toch anders.
De keeper van de VS, Tim Howard, heeft ook eens gescoord vanuit zijn eigen strafschopgebied (video).

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenH
Dan sla je je als verdedigende keeper ook voor het hoofd zeg. Die bal is 5,3 seconden onderweg.

Xtool D1 10w laser cutter - IoT moet nooit op internet - 3x HomeWizard plug-in batterij, totaal 10,8 kWh / 3200 watt / 3200 watt, aansturing met Home Assistant - Renault Twizy ± 10000 km per jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Suf is het idd voor de keeper... blijkbaar gaan ze er teveel vanuit dat iemand zo'n bal aanneemt. Als je die mist, dan stuitert de bal ineens hoger verder dan je dacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:42
Ik krijg ineens een heel naar en bang gevoel... wat als Belgie wereld kampioen wordt? Dan zou de vernedering compleet zijn... wij falen 3 keer en zij winnen hem direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenH
Lijk mij niet anders dan als BRA, COL, FRA, DUI, CRI of ARG de finale winnen.

Nou ja, behalve dan toch wel DUI, eigenlijk... Voelt toch anders. Vind ik. Maar dat zal wel het Calimero-effect zijn ;)

[ Voor 12% gewijzigd door JeroenH op 02-07-2014 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-09 22:11
Ik vind het ook leuk voor België, maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat ze verder komen dan Oranje 8)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06:38
Tristan schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 10:56:
Ik blijf terughoudend, CRC staat niet voor niets in de kwartfinales. Heb het gevoel dat we er allemaal te simpel over denken..
Klopt, ook ikzelf onderschat hen.
jaapstobbe schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 11:53:
Ik krijg ineens een heel naar en bang gevoel... wat als Belgie wereld kampioen wordt? Dan zou de vernedering compleet zijn... wij falen 3 keer en zij winnen hem direct.
En ik gun de Belgen de titel ook wel, maar doe maar niet>> heb weleens van Schotten gehoord dat zij nu al halve eeuw moeten horen vd Engelsen dat die de Wk 66 wonnen, hoe denk je dat dat gaat met de Belgen en hun titel, pfffff. :-(

[ Voor 48% gewijzigd door Sjah op 02-07-2014 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 09:59

Martinspire

Awesomeness

Robkazoe schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 10:33:
[...]

Vergeet ook niet dat het een topsporter betreft, die helen over het algemeen een stuk sneller. Zal me niet verbazen als ie er bij de finale wel bij is. Misschien niet de volledige speeltijd, maar hij zal het zeker willen. Denk het eens in: laatste half uur een relatief fitte De Jong erin.
Als België zo waardeloos blijft in afmaken dan gaat dat niet gebeuren. Ze lieten gister ook aardig wat steken vallen waardoor de US toch van kon profiteren. Ze gaan wel ver komen, maar winnen zie ik echt niet gebeuren.
Sjah schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 12:30:
[...]

[...]

En ik gun de Belgen de titel ook wel, maar doe maar niet>> heb weleens van Schotten gehoord dat zij nu al halve eeuw moeten horen vd Engelsen dat die de Wk 66 wonnen, hoe denk je dat dat gaat met de Belgen en hun titel, pfffff. :-(
Costa Rica is inderdaad een goede ploeg die in de poule lekker heeft gespeeld. Maar ze hebben wel enorm geprofiteerd van een vermoeide Engelse ploeg, een gelukje bij Italië en een goed bestudeerd Uruguay. Tegen Griekenland hadden ze het gewoon moeilijk. Ook met 11 man was dat pittig en lieten ze veel steken vallen. Die gozer die eruit was gestuurd missen ze ook tegen NL wat ze dus wel degelijk zal verzwakken.

Kwa verdediging vond ik ze ook nog niet zo briljant, maar tegen een aanvallende ploeg laten ze wat ruimte dus daar is een mogelijkheid om te profiteren.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dat hadden wel al met Spanje. :/
Maar België moet eerst leren scoren, Messi overleven en dan ook nog Robben en van Persie voordat er überhaupt een finale is. Dat word een hele klus. Maakt niet uit hoe goed je spelers op papier zijn, ze moeten wel scoren. Robben, van Persie en Messi kunnen scoren als het moet.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

De wedstrijd tegen Costa Rica is er een die gewoon gewonnen móet worden om dit WK niet alsnog als een afgang te beschouwen.

Ook de odds zijn veelzeggend:
  • Nederland wint met 3 of meer doelpunten verschil: 4.30 (Full time, handicap Nederland -2)
  • Costa Rica gaat door: 4.50
Ik heb er dan ook wel vertrouwen in dat het gaat lukken.
:)F

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Sjah schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 12:30:
[...]

[...]

Ik gun de Belgen best de finale, maar de titel never nooit niet. Dat levert weer een nieuw trauma op waar de Belgen ons de komende generaties aan helpen herinneren tot we zelf ooit wereldkampioen worden.

Weer 2e worden is overigens mijn angstbeeld.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Ik vind dat we erg hard op weg zijn naar een nieuwe tweede plaats. Costa Rica moeten we gewoon winnen, en zowel tegen Argentinië als België zie ik het wel zitten, maar ik vermoed dat we dan toch Brazilië krijgen in de finale en dat die, op een of andere manier, toch gaan winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben je Duitsland ergens vergeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantasmagoria
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-04-2024
Dr. Strangelove schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 13:18:
Ik vind dat we erg hard op weg zijn naar een nieuwe tweede plaats. Costa Rica moeten we gewoon winnen, en zowel tegen Argentinië als België zie ik het wel zitten, maar ik vermoed dat we dan toch Brazilië krijgen in de finale en dat die, op een of andere manier, toch gaan winnen.
de komende dagen wordt idd vermoedelijk bepaald wie er in de finale van Brazilie mag verliezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Iedereen die het tot de kwartfinales heeft geschopt heeft gewoon goed gespeeld. Ik ben voor NL-Duitsland of NL-België :)
Maar winnen moeten wij natuurlijk :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NrG!
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-02-2023
Even de topic-titel aanhalend:
Ik vind dat NL geen enkele wedstrijd onderschat heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
Phantasmagoria schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 13:27:
[...]

de komende dagen wordt idd vermoedelijk bepaald wie er in de finale van Brazilie mag verliezen
Colombia en Duitsland maken op mij een veel sterkere indruk dan Brazilie. Net als met Argentinie vertrouwt Brazilie iets teveel op 1 speler. Bij Duitsland en Colombia is het meer het team dat het moet doen.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:11
Jolke schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 13:34:
Iedereen die het tot de kwartfinales heeft geschopt heeft gewoon goed gespeeld. Ik ben voor NL-Duitsland of NL-België :)
Maar winnen moeten wij natuurlijk :)F
Finale NL-Bel is niet mogelijk. We zitten in hetzelfde speelschema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
NL-Bel is voor een hoop, zeker veel Belgen denk ik, al een vooruitgespeelde finale. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-08 00:10

MrMonkE

★ EXTRA ★

Als NL dan wint.. dan hebben die arme belgen helemaal niets meer.
Ze kunnen beter van Argentinie verliezen, dan gaan ze minder af.

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Stop nou is met die discussies allemaal, we worden wereldkampioen. Dit is het jaar, ik voel het, de belgen voelen het(niet liegen zuiderburen), iedereen weet het al. Het is alleen nog even 11 dagen wachten!
Jolke schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 13:50:
Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in :F
Weet je zeker dat je niet uit België komt? 8)7

[ Voor 33% gewijzigd door garriej op 02-07-2014 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Nee, ik weet zeker dat ik niet uit België kom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-09 21:21
Huh? Wij winnen van de Belgen? Ik zie dat niet zo zitten. Zij zijn oa veel fysieker ook dan Nederland. En op papier hebben ze ook in elke linie toppers staan.
Geef mij maar Argentinië, wel enorm goede spitsen maar zodra ze onder druk komen gaan ze massaal de fout in.

Maar enfin iedereen gaat er even vanuit dat wij winnen van Costa Rica, de kansen zullen daar zeker zijn maar vergeet niet dat Costa Rica nu inmiddels al een paar gerenommeerde landen aan de kant heeft gezet. Dat moet toch te denken zetten.

[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 02-07-2014 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Harribo schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 16:26:
Huh? Wij winnen van de Belgen? Ik zie dat niet zo zitten. Zij zijn oa veel fysieker ook dan Nederland. En op papier hebben ze ook in elke linie toppers staan.
Geef mij maar Argentinië, wel enorm goede spitsen maar zodra ze onder druk komen gaan ze massaal de fout in.

Maar enfin iedereen gaat er even vanuit dat wij winnen van Costa Rica, de kansen zullen daar zeker zijn maar vergeet niet dat Costa Rica nu inmiddels al een paar gerenommeerde landen aan de kant heeft gezet. Dat moet toch te denken zetten.
op het ek in 2008 hebben wij ook grote landen aan de kant gezet om vervolgens van rusland te verliezen, zegt allemaal dus niks. Maar op papier kunnen we ze hebben. Ik verwacht ook dat we winnen, maar je weet het nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:09
Ik ben van mening dat Nederland zich weer moet bewijzen aan de wereld. Mexico was erg lastig en de beslissende penalty vinden velen onterecht. Zogenaamd een schwalbe. Robben viel inderdaad wat overdreven, maar werd zeker gehinderd. Dus, Robben, graag wat mooie goals aankomende zaterdag. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jostefa
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 28-09 20:30
Dit WK gaan wij weer een finale spelen. Wij hebben robben die op dit moment de beste speler van de wereld is. De rest overige landen maken een vrij zwakke indruk, Nederland ook, maar goed wij hebben robben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 11:38
jostefa schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 16:50:
Dit WK gaan wij weer een finale spelen. Wij hebben robben die op dit moment de beste speler van de wereld is. De rest overige landen maken een vrij zwakke indruk, Nederland ook, maar goed wij hebben robben!
En we hadden de Jong :'( , net als Robben onvervangbaar.

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Harribo schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 16:26:

Wij hebben geen Kompany, Witsel en geen Vertonghen, maar verder denk ik dat we op de overige posities zeker gelijkwaardige of zelfs betere spelers hebben. En dat eigenlijk vooral doordat Strootman en de Jong er nu niet meer bij zijn.

En ook Kompany kan het niet alleen. ;)

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ramzzz schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 19:46:
[...]

Wij hebben geen Kompany, Witsel en geen Vertonghen, maar verder denk ik dat we op de overige posities zeker gelijkwaardige of zelfs betere spelers hebben. En dat eigenlijk vooral doordat Strootman en de Jong er nu niet meer bij zijn.

Vertonghen als back vind ik toch stukken minder dan als CV. Zelfde geldt voor Alderweireld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 13:20:
Ben je Duitsland ergens vergeten?
Die zie ik er eigenlijk tegen Frankrijk af gaan. Thuisvoordeel buiten beschouwing latend vind ik dat een grote kanshebber gezien hun spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-08 00:10

MrMonkE

★ EXTRA ★

Ramzzz schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 19:46:
Gisteren anders bijna wel.
Uitverdedigen, MEGA pass naar voren.
Bal wordt voorgegeven.. wie loopt daar Kompany! _/-\o_

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Ik hoop niet dat de BOFH van dienst midden tijdens Belgie-Nederland die twee vlag-smilies verwisselt.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Ik heb nog even de wedstrijd van Costa Rica tegen Engeland teruggekeken, omdat ik die nog niet gezien had (Uruguay - Italië live gekeken). Man wat een zaadwedstrijd was dat ook zeg.

Engeland had het B-team opgesteld door maar liefst 9 reservespelers in de basis te zetten; ze waren toch al uitgeschakeld. Maar zelfs met dit B-elftal was Engeland de betere ploeg die het spel maakte. Niet dat dat goed was, integendeel. Beide teams hadden echt tenenkrommend veel balverlies.

Costa Rica heeft echt niet eens 1 kans gehad. Kijk de samenvatting maar terug, de beste kans was een vrije trap van 20 meter die bovenkant lat schampt. Verder zijn ze welgeteld maar 1 keer in de 16-meter gekomen, en dat werd direct (onterecht) afgevlagd wegens buitenspel. Nee, Costa Rica is niet eens in de de buurt gekomen van een doelpunt.

Verdedigend was het wel iets beter, maar het Engelse B-elftal heeft toch meerdere kansen gehad. Het is zeker geen onneembare vesting waar niet doorheen te komen is.

Tel deze wedstrijd op bij de andere zaadwedstrijd tegen Griekenland en je moet wel zeggen dat Costa Rica twee gezichten heeft laten zien dit WK. De wedstrijden tegen Uruguay en Italië waren bij vlagen wel goed, maar daarna was het echt wel op met de koek.

Ze moeten wel helemaal de vorm van de eerste wedstrijden weten te vinden, want anders zijn er zeker goede kansen zijn voor Nederland om de halve finale te halen. Ik ben overtuigd: ik zet mijn geld op Oranje! :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Laatst online: 27-09 20:51
Tegen Griekenland was het ook niet veel, alsof ze beiden niet door wilden. Het viel me op dat ze er na een uur al helemaal af lagen op Campbell na. Die bleef maar rennen.

Onderschatting blijft natuurlijk altijd. En dit WK heeft wel aangetoond dat de uitslag niet zomaar te voorspellen valt.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Virtuele FIFA-ranglijst op 2 juli
# Land Punten Notering in juni
1 Argentinië 1555 (5)
. Colombia 1555 (8 )
3 Duitsland 1486 (2)
4 België 1468 (11)
5 Nederland :)F 1393 (15)
6 Uruguay 1330 (7)
7 Frankrijk 1254 (17)
8 Spanje 1229 (1)
9 Zwitserland 1216 (6)
10 Brazilië 1174 (3)
11 Portugal 1148 (4)
12 Chili 1090 (14)
13 Griekenland 1085 (12)
14 Italië 1056 (9)
15 VS 989 (13)
We maken mooie stappen op de FIFA ranking, nu de cup nog :p

PS: Brazilie op plaats 10 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Belgie boven Nederland. 8 landen nog, twee lage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
jostefa schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 16:50:
Haha, dat zeggen de Duitsers hier ook continue: wij hebben Robben... ow wacht dat zeggen ze bij Bayern München. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

MrMonkE schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 20:51:
[...]

Gisteren anders bijna wel.
Uitverdedigen, MEGA pass naar voren.
Bal wordt voorgegeven.. wie loopt daar Kompany! _/-\o_
In dezelfde rol als Vertonghen in het centrum speelt. Passen, de bal achterna en opduiken in de zestien, zonder dekking, want spitsen dekken niemand.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killforyou
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-07-2023
Ik verwacht een makkelijke overwinning op Costa Rica, maar ja, heb Costa Rica al 4 keer eerder onderschat:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk wel dat Nederland gaat winnen, maar het zal geen eitje worden.
Costa Rica werd vaak onderschat, en soms deed het elftal het goed en soms wat minder. Zelfde voor NL.
De wedstrijd tegen Mexico verliep zeker niet gemakkelijk, ja, totdat Sneijder 'm erin deed, maar anders was het Mexico tegen Costa Rica.
Verwachting: 2-1 Nederland

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2014 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Ik denk dat geen van de teams die het zover geschopt hebben kan worden onderschat... anders hadden ze niet in de KF gestaan :)

daar zat ook een hoop frustratie in, in het doelpunt van Sneijder... was erg hard nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-09 21:38
Jolke schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 09:24:
Ik denk dat geen van de teams die het zover geschopt hebben kan worden onderschat... anders hadden ze niet in de KF gestaan :)

daar zat ook een hoop frustratie in, in het doelpunt van Sneijder... was erg hard nodig
Iets van 124 of 134 km/u? Hij was al zo ge-ergerd dat die bal 5 minuten ervoor half geblokt werd.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Zo snel, hmm... het zag er idd uit als een hard schot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Beter nog twee wedstrijden moeilijk hebben en winnend afsluiten. Om dan de laatste wedstrijd te spelen als de tweede helft tegen Spanje. Die dan ook winnend wordt afgesloten. :)F
Zal het bij een toekomstbeeld blijven of werkelijkheid worden?
It's all in the game!

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:01
Jolke schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 09:39:
Zo snel, hmm... het zag er idd uit als een hard schot.
Klopt, ik had ook iets van 121 km/h voorbij zien komen.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04:21
Brr, je zou dat maar voor je ei krijgen. Dan krijg je ook een enkeltje ziekenhuis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
tweaker2010 schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 23:38:
[...]

We maken mooie stappen op de FIFA ranking, nu de cup nog :p

PS: Brazilie op plaats 10 :?
Ja, de logica van de FIFA ranking. Die zouden toch hoger moeten staan na de Confederations Cup van vorig jaar zou je zeggen, of hebben ze allerlei oefenpotjes verloren van Gambia en Lesotho ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Dr. Strangelove schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 10:51:
[...]

Ja, de logica van de FIFA ranking. Die zouden toch hoger moeten staan na de Confederations Cup van vorig jaar zou je zeggen, of hebben ze allerlei oefenpotjes verloren van Gambia en Lesotho ofzo?
Haha, koninkrijk Lesotho! Spelen die 11 inwoners allemaal voetbal? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04:21
Jolke schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 10:54:
[...]

Haha, koninkrijk Lesotho! Spelen die 11 inwoners allemaal voetbal? :)
offtopic:
Er wonen daar meer dan 2 miljoen mensen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
Er is de laatste jaren steeds meer kritiek op de FIFA ranking. Een veelgebruikt alternatief is de ELO rating. Toevallig staat Nederland daar nu op 1 ;)

Link: Wikipedia: World Football Elo Ratings

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:05
[...]

sommige landen betalen niet voldoen denk ik, waarom zou Nederland en brazilie zo laag staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-09 15:53
Oeh als we winnen zijn we natuurlijk onofficieel wereldkampioen. Aangezien Costa Rica dat nu momenteel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
Jij doelt op weer een andere ranking, die vooral humoristisch van aard is: Wikipedia: Unofficial Football World Championships.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

[...]
Inderdaad. En Argentinie staat eerste terwijl ze tegen Iran moesten in de poule :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
a) De ranking gaat over historische resultaten, uit mijn hoofd de laatste 4-5 jaar. Dus als een land het gedurende die periode erg goed gedaan heeft, staat dat land hoog op de ranking.
b) Brazilië was al geplaatst voor het WK en kon daardoor alleen oefenwedstrijden spelen. Oefenwedstrijden leveren minder punten op dan kwalificatiewedstrijden, wat er voor zorgt dat een land als Zwitserland of België ineens hoger staat dan Brazilië, ongeacht de winst van de Confederations Cup in 2013.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jolke schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 23:50:
[...]

Haha, dat zeggen de Duitsers hier ook continue: wij hebben Robben... ow wacht dat zeggen ze bij Bayern München. :P
Lahm, Muller en Kroos zouden maar wat graag willen dat zij Robben hebben in hun landenteam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-09 15:53
Railgunner schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 12:37:
Jij doelt op weer een andere ranking, die vooral humoristisch van aard is: Wikipedia: Unofficial Football World Championships.
Nouja humoristisch, gewoon een ander soort titel. Beetje boksranking idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Railgunner schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 13:03:
a) De ranking gaat over historische resultaten, uit mijn hoofd de laatste 4-5 jaar. Dus als een land het gedurende die periode erg goed gedaan heeft, staat dat land hoog op de ranking.
b) Brazilië was al geplaatst voor het WK en kon daardoor alleen oefenwedstrijden spelen. Oefenwedstrijden leveren minder punten op dan kwalificatiewedstrijden, wat er voor zorgt dat een land als Zwitserland of België ineens hoger staat dan Brazilië, ongeacht de winst van de Confederations Cup in 2013.
Mja, Confederations Cup wedstrijden worden dan zeker ook als oefenwedstrijden gezien want daar hebben landen als België en Zwitserland niet eens aan meegedaan terwijl Brazilië fors kont schopte tegen teams als Italië, Uruguay en Spanje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Las dat Neymar meldt dat mooi spelen hem echt niks interesseert, en die houding moeten wij ook aannemen, als we maar de finale halen, en dan WINNEN OOK, gggrrr....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:41

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Die houding hebben we het hele toernooi toch al?

Het is allemaal niet prachtig. De doelpunten misschien wel, maar het spel er omheen niet. Net zoals 4 jaar geleden. Vond ik ook niet echt mooi.

Zo lang we het winnen, boeit het mij helemaal niet op welke manier dat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:35

Quad

Doof

Als er ergens sprake van is is het onderschatting wel dit WK. Zaterdagavond lekker bij mn vriendin, gaan we het mooi kijken. :)F

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:29
Dr. Strangelove schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 17:00:
[...]

Mja, Confederations Cup wedstrijden worden dan zeker ook als oefenwedstrijden gezien want daar hebben landen als België en Zwitserland niet eens aan meegedaan terwijl Brazilië fors kont schopte tegen teams als Italië, Uruguay en Spanje.
Nederland toch ook niet? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Railgunner schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 11:02:
[...]

Er is de laatste jaren steeds meer kritiek op de FIFA ranking. Een veelgebruikt alternatief is de ELO rating. Toevallig staat Nederland daar nu op 1 ;)

Link: Wikipedia: World Football Elo Ratings
ELO systeem is superieur. Word ook in schaken en tennis gebruikt dacht ik. :)
Natuurlijk kun je dat niet helemaal vergelijken met landenvoetbal waar zoiets als het wijzigen van een coach kan betekenen dat een land van pruts voetbal naar beter voetbal gaat en alle 21 spelers kunnen 4 jaar later natuurlijk vervangen zijn door andere. Maar ze hebben het ELO systeem een beetje aangepast aan de unieke eigenschappen van voetbal en het is dus een veel beter systeem dan dat van de FIFA om relatieve sterktes tussen teams te kunnen berekenen. Je zou het ELO systeem dus ook kunnen zien als een graadmeter voor de mogelijkheid van een land om goede spelers en een goede coach voor te brengen. (en dus een goed landenteam) Eigenlijk zou je de top 100 van top voetballers langs het ELO lijstje moeten leggen om te zien of het een ook beetje overeenkomt. Dat de beste voetballers van het moment ook uit de beste landen komen.

Plus je zou ook een gelijkaardig systeem kunnen opzetten voor aanvallers en middenvelders en keepers maar da's wel heel veel werk (elke goede actie krijg je punten af of punten bij gebaseerd op wie je voorbij liep of welke verdediger een perfecte tackel op je uitvoerde ..etc etc)

En als straks nummer 1 2 en 3 en 4 in dit WK beter overeenkomen met de ELO rating dan met die van de FIFA dan zegt dat genoeg. Wanneer gaat de FIFA nu eens ten onder of maakt het volledig schoon schip. Quatar 2022 gaat absoluut niet door gaan. :F

Volgens de huidge ELO ratings:

Nederland 76% kans op winst tegen België
Belgie zijn beste team bereikte het hoogste ELO op 9 September 1981 met 1916 punten en als we winnen tegen Argentinië die momenteel 2040 punten hebben dan krijgen we ongeveer 10 punten bij en kan iedereen zeggen dat onze ploeg even goed is als die van 1981 _/-\o_
Van Gaal een EGO heeft van meer dan 9000
Magnus Carlsen een rating heeft van 2877 en dus makkelijk in zijn eentje van elk team zou kunnen winnen mocht er schaak gespeeld worden ipv voetbal.

Oh ja en voordeel percentage Argentinië België is 69% in het voordeel van Argentinië maar in de meeste ELO rating systemen spelen alle spelers tegen alle spelers terwijl in landen voetbal landen van verschillende continenten bijna nooit tegen elkaar spelen ... alleen maar op het WK zelf.

Dus in dit rating systeem zit ook een hele geschiedenis. Zeg maar de laatste 30 wedstrijden van elk land maar omdat Belgie in zijn laatste 30 wedstrijden nauwelijks heeft gespeeld tegen landen die in hun laatste 30 wedstrijden tegen Argentinië heeft gespeeld geeft het wel een vertekend beeld.

De invloed van het team van 1981 op dit Belgische elftal is in de werlkelijkheid dan ook miniem en hetzelfde geld voor het team van Maradona. Maar in de ELO ratings heb je hier en daar een puntje dat van de jaren 80 komt.

Maar ik zit blijkbaar in het topic van de Nederlandse kwartfinale en niet dat van de belgen.

Ahum:

Nederland ELO 2094
Costa Rica ELO 1805

De waarschijnlijkheid dat Nederland wint is 84% :P

Maar dit is een gek WK dus trek er maar 30% vanaf. >:)

In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst maar volgens het ELO systeem is de garantie in dit geval 84% voor Nederland en 16% voor Costa Rica. Gokkers doe er iets mee! :+

edit: * Kain_niaK denkt terug aan die ene dag lang lang geleden toen ik in het Gröninger stadium een voetbal wedstrijd aan het bekijken was. Er liep een daar een ventje op het veld. Hij speelde best goed. Mijn neef zei nog: Ja die zit bij mij op school. Drie maal raden wie dat ventje was :)

[ Voor 77% gewijzigd door Kain_niaK op 03-07-2014 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Begint met een A en rijmt op rjan Robben? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Laatst online: 09:05
Sepp14 schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 19:56:
Begint met een A en rijmt op rjan Robben? :+
Volgens het ELO systeem is er een waarschijnlijkheid van 92% dat je gelijk hebt.

Of het was Bombarda, dat kan natuurlijk ook B)

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Het was mijn neef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Weet nu weer wie Bombarda was. Ook zo een enorme goede aankoop toen van Feijenoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Hadden we, nu we de Jong missen, maar zo een schoft achterin, kon wel wat.. _o_

Afbeeldingslocatie: http://1.bp.blogspot.com/_VWGof-zXooo/TCU1J3o-8xI/AAAAAAAAFdg/IhbHS-J-v6U/s1600/Lothar+Matthaus+panini+1990.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Nee nee, mijn ene neef zat naast mij. Mijn andere neef liep op het veld. Daarom was ik ook op bezoek in Nederland en hadden we kaartjes voor de wedstrijd.

EDIT: ^^ LOEIHARD MATTSHÄUS? :)

[ Voor 5% gewijzigd door Kain_niaK op 03-07-2014 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livecrew011
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-07-2024
Gaan de mensen de rest van het WK nog volgen na de dramatische ondergang van morgenavond?

*zit in Puerto Limon op het moment dus wil wel een feestje*
_O-

Wat de uitslag ook zal zijn ik hoop op een spannende wedstrijd!

[ Voor 21% gewijzigd door Livecrew011 op 04-07-2014 09:26 ]

Controleer de controleurs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:43

St@m

@ Your Service

Kain_niaK schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 18:06:

edit: * Kain_niaK denkt terug aan die ene dag lang lang geleden toen ik in het Gröninger stadium een voetbal wedstrijd aan het bekijken was. Er liep een daar een ventje op het veld. Hij speelde best goed. Mijn neef zei nog: Ja die zit bij mij op school. Drie maal raden wie dat ventje was :)
Tja.. zonder jaartal is dit natuurlijk koffiedik kijken ;) Maar ik ga voor Dean Gorré

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Livecrew011 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 09:16:
Gaan de mensen de rest van het WK nog volgen na de dramatische ondergang van morgenavond?

_O-

Ik heb liever geen hartpillen nodig, dus doe mij maar een makkelijke overwinning voor nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Makkelijk of niet, doe mij maar gewoon een overwinnig morgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-09 21:38
Livecrew011 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 09:16:

_O-

Ondergang tegen Costa Rica? Als we verliezen zal dat met 2-1 of na penalty's zijn. Zowiezo dat wij gaan scoren gok zelf op een 2/3-0 voor Nederland :9

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Goed zo, altijd optimisitisch blijven :)

Eerst vanavond maar eens kijken hoe die Duitsers het gaan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Even wat anders. De coach van Costa Rica heeft het zo te zien door. ;)

http://www.volkskrant.nl/...r-iedere-verdediger.dhtml

Het lijkt erop dat Costa Rica zich gaat ingraven. Niet dat dit Robben stopt ofzo. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

DanielWW2 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 11:14:
Even wat anders. De coach van Costa Rica heeft het zo te zien door. ;)

http://www.volkskrant.nl/...r-iedere-verdediger.dhtml

Het lijkt erop dat Costa Rica zich gaat ingraven. Niet dat dit Robben stopt ofzo. :+
Robben denk "finaly a challenge >:) "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Zolang ze de tactiek onderuithalen en blesseren maar niet gaan toepassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Voor het Nederlands elftal is niets een een makkie. Zodra het een makkie is verliezen we
Bijv. de wedstrijd Rusland 2008, alles leek goed te gaan na overwinningen tegen de sterke landen Italie en Frankrijk.

Ook bij deze wedstrijd ga ik er maar niet vanuit dat het makkelijk is en dat we winnen. De Jong mist, er hoeven maar simpele fouten gemaakt te worden en wie weet goal tegen

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Laatst online: 28-09 21:21
Hoop inderdaad niet weer dat het zo spannend wordt dat de pacemakers overslaan...
Helaas krijgt dit Oranje bijna altijd wel een tegengoal te verwerken...dus minimaal 2 maken dus
Pagina: 1 2 ... 22 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over de halve finale Nederland - Argentinië graag in dit topic.