GEWONNEN! Krulletje ftw [Kwartfinale] Nederland - Costa Rica

Pagina: 1 2 ... 22 Laatste
Acties:
  • 44.632 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter

Kwartfinale

Datum (Tijd)
5 juli 2014 (22:00)Afbeeldingslocatie: http://img.uefa.com/imgml/flags/18x18/NED.pngNederlandAfbeeldingslocatie: http://img.uefa.com/imgml/flags/18x18/CRC.pngCosta Rica.-.

Zal dit mooier worden? Oranje is zwaar favoriet, maar dit Costa Rica is echt niet makkelijk te verslaan!

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Makkelijker dan Mexico? Yup.
Makkelijk? Zien we wel.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker niet, en zonder onze brekkenbuul de Jong.. Maargoed we hebben wel by far de betere selectie. En van Gaal kennende.. Die heeft het tot nu toe tactisch echt perfect gedaan. Anyhow persoonlijk zou ik het best prettig vinden als we een keertje wat aanvallender spelen :) Tegen Costa Rica is wel het moment denk ik, zonder ze te onderschatten hoor. I mean Engeland en Italië zijn niet voor niets naar huis gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Costa Rica is behoorlijk opportunistisch, maar oogt tegelijkertijd niet super professioneel.

De manier waarop ze de 1-1 tegen kregen, en een tweede gele kaart, en dus met een man minder, zag er een beetje amateuristisch uit.

Zeker toen de Grieken er een paar stormrammen in zetten.

En ik vond de Griekse defensie niet echt solide. Hoe dat doelpunt erin ging was nog net even suffer dan de goal van Mexico erin ging.

Costa Rica lijkt een neembare hindernis.

[ Voor 35% gewijzigd door Ramzzz op 30-06-2014 02:33 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Laten we niet Costa Rica onderschatten. Ze winnen van Uruguay & Italie, en gelijk tegen Engeland/Griekenland. Louis zou iedereen slaan die Costa Rica onderschat.

Gezien de speelstijl van Costa Rica is dit een wedstrijd waar de Jong iets minder gemist zal worden, dat dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik krijg het al op mijn heupen als er makkie in de topictitel staat :+. Aub niet onderschatten :).

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:17

Player1S

Probably out in the dark

Ramzzz schreef op maandag 30 juni 2014 @ 02:32:

Costa Rica lijkt een neembare hindernis.
Dat zegt alles over de wedstrijd. Dus maar niet overschatten.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 26-09 07:31

Barbas

Gallego!

Je zou zeggen dat Nederland dit met gemak zal moeten winnen. Mexico acht ik sterker dan Costa Rica.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is iedereen weer de eerste helft van alle voorgaande wedstrijden vergeten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:12
Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2014 @ 08:17:
Volgens mij is iedereen weer de eerste helft van alle voorgaande wedstrijden vergeten. :)
Als het dan nog 0-0 of 0-1 staat, is er niks aan het handje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Voor het Nederlands elftal is niets een een makkie. Zodra het een makkie is verliezen we.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 12:42
Resteleiro schreef op maandag 30 juni 2014 @ 08:12:
Je zou zeggen dat Nederland dit met gemak zal moeten winnen. Mexico acht ik sterker dan Costa Rica.
Precies Nederland MOET die wedstijd winnen.

Overigens opties om Vlaar op het middenveld te zetten en bv Veltman op de plek van Vlaar heb je ook nog. Dus Vlaar in de rol van de Jong.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Nederland heeft laten zien dat ze niet opgeven en doorgaan tot de scheidsrechter affluit, dat kan weleens een sterk punt zijn in de wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-09 19:30

Edmin

Crew Council

get on my horse!

CRi kreeg gisteravond een aardig regen aan gele kaarten over zich. Toch helaas maar één speler geschorst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Nederland moet gewoon weer geduldig beginnen en de Costa Ricanen laten uitrazen. Afgaande op de wedstrijden gisteren is Nederland een stuk fitter, dus gewoon weer toeslaan in het laatste half uur. Nu niet de fout gaan maken om te denken dat je hele wedstrijd moet gaan domineren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Gewoon blijven spelen zoals we al spelen. Ze niet overschatten en niet onderschatten. Laat de Costa Ricanen een helft het spel maken en dan weet je wat voor ploeg ze zijn. Tweede helft Costa Ricaasfonduen . Ach we zien wel, misschien heeft Costa Rica een topdag en wij een kutdag na die zware wedstrijd van gisteren. Zolang we maar allemaal ons best doen en Kuyt tweemaal.

En je weet nooit wat voor tacktiek die Costa Ricanen gaan verzinnen.

Robben eraf schoppen?

Busje neerzetten in de 11 meter?

Beter voetballen dan Oranje?

Met bloed zweet en tranen de 0 - 0 houden en dan winnen op penals?

Alleen de tijd zal het ons vertellen ... en Van Gaal zal het herhalen en herhalen en herhalen en herhalen maar dat vind ik best voor die vier jaar. Dat overleef ik wel. >:)

[ Voor 37% gewijzigd door Kain_niaK op 30-06-2014 09:17 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:21
Moet lukken toch, met als dat Mexico ook te kloppen was :+
Hoop wel op een iets makkelijkere wedstrijd, want dit was wel zenuwslopend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Makkelijke wedstrijden heb je in de poulefase en zelfs die waren geen routineklusjes.

Het wordt weer moeilijk en zwaar. Het enige voordeel is dat er vier uur later gespeeld wordt.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-09 16:22
Moet te doen zijn. Zeker nu ze net een wedstrijd van 120 min achter de rug hebben. Deze landen kunnen vaak wel even pieken maar houden dit niet heel het toernooi vol. Ik heb er wel vertrouwen in. We hadden het veeeel slechter kunnen treffen voor een kwartfinale.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smitovic
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-07 18:10
Volgens mij ga ik levend gelyncht worden door dit te zeggen: eitje. Als we Costa Rica niet kunnen verslaan gaan we echt niet winnen van Duitsland of iets dergelijks, en zelfs tegen Duitsland geef ik onszelf nog een kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtyharry
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 16:48
Kuyt op de plaats van de Jong. Kat in het Bakkie.

[ Voor 4% gewijzigd door Dirtyharry op 30-06-2014 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Kunnen we Kuyt niet gewoon overal neerzetten ? kunnen de andere 10 gewoon lekker op de bank gaan zitten en zijn ze nog wat frisser tegen Argentinie en dan Duitseland :+

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-09 14:29
ScrooLoose schreef op maandag 30 juni 2014 @ 11:07:
Kunnen we Kuyt niet gewoon overal neerzetten ? kunnen de andere 10 gewoon lekker op de bank gaan zitten en zijn ze nog wat frisser tegen Argentinie en dan Duitseland :+
Weet iemand trouwens hoe ver we eigenlijk met dat klonen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-09 11:47
Ik ben er ook voor om Kuyt te klonen! V Persie en Robben in de spits, Cilissen op doel, verder 8x Kuyt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Als we gaan klonen kunnen we van de Sar misschien weer inzetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:38
Costa Rica moet te pakken zijn, maar zeg na de partij van gister niks meer zeker. Kan zo raar lopen eigenlijk...

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:29

Niku

Alagaesii

Makkie. 4-1.

:)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-09 11:47
Makkies bestaan niet meer na de poulefase.. Het feit dat Costa Rica op papier een zwakke tegenstander is maakt het juist een lastige wedstrijd (imo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Costa Rica wil wel voetballen, dat speelt Nederland enorm in de kaart. Ik hoop alleen dat wij ook eens willen voetballen tegen zo'n tegenstander. Wel vet dat de nummer 28 van de FIFA ranking nog gewoon in het toernooi zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-09 20:06
Heb gisteren de wedstrijd tegen Griekenland gezien en Costa Rica is een ploeg die later in de wedstrijd zeker wel te pakken is. Ze begonnen opzich wel aardig maar naarmate de wedstrijd vorderde zag je toch wel snel tekenen van vermoeidheid en werden ze heel erg slordig.

Ondanks dat we ze niet mogen onderschatten, Costa Rica is verre van het niveau van Mexico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Laatst online: 10-09 10:37
Ik vind het maar verdomde lastig om de tegenstander goed in te schatten. Goed iedereen had wel verwacht dat Mexico een moeilijke pot zou worden maar zo lastig als gisteren was gebleken? Als ik kijk naar hoe CRC gisteren heeft gespeeld zou je zeggen dat NED er overheen walst, maar juist daar ligt het gevaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Makkie of niet we zijn het gewoon aan onze stand verplicht om te winnen.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:07

Polycom

Poes van goud

zuurpruimmode; Waarom heel de tijd van die semi-grappige topic titels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helixes
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:24
Es kijken...

Costa Rica - Uruquay: 3 - 1
Costa Rica - Italië: 1 -0
Costa Rica - Engeland: 0 - 0
Costa Rica - Griekenland 1 - 1 (met 10 man)

Als ik voor Costa Rica bijvoorbeeld Portugal had ingevuld, had iedereen het ook geloofd. Denk ik dat Nederland favoriet is? Ja. Denk ik dat Nederland tien keer zou winnen, als we er tien tegen Costa Rica zouden spelen? Nou nee...

Wat gaat ons redden? Nederland heeft bewezen "op zijn Duits" in de laatste minuten een wedstrijd naar zijn hand te kunnen zitten. Veel late doelpunten, zeg maar. De Costaricanen hebben gister getoond dat 90 minuten strijden eigenlijk al een beetje veel van het goede is. Er kan natuurlijk van alles gebeuren in de 75 minuten voor het Haags kwartiertje - maar ik gok zomaar dat het wel weer eens prijs kan zijn tegen het einde :)

License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Het zou wat zijn als PSV'er Bryan Ruiz Nederland uitschakelt, schijnt wel aardig te kunnen voetballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:56
Het nederlands elftal heeft een soort onoverwinnelijke status: mentaal erg sterk, iedere invaller is direct een versterking en portie kampioensgeluk. Desondanks denk ik wel dat "we" het weer enorm zwaar zullen krijgen, CRC is niet voor niks kwart finalist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-09 20:51
Alleen die 10 anderen vallen dan weer tegen. Campbell is vrij lomp en Ruiz was opgebrand na ruim een uur spelen. De minst slechte heeft gisteren gewonnen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Miki schreef op maandag 30 juni 2014 @ 11:58:
Het nederlands elftal heeft een soort onoverwinnelijke status: mentaal erg sterk, iedere invaller is direct een versterking en portie kampioensgeluk. Desondanks denk ik wel dat "we" het weer enorm zwaar zullen krijgen, CRC is niet voor niks kwart finalist.
Je kan mentaal wel sterk zijn maar als je een zondagsschot en een penalty nodig hebt om te winnen zegt dat ook veel. Qua uitgespeelde kansen zal het toch echt beter moeten. Het geluk van oranje raakt een keer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
tweaker2010 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 12:16:
[...]

Je kan mentaal wel sterk zijn maar als je een zondagsschot en een penalty nodig hebt om te winnen zegt dat ook veel. Qua uitgespeelde kansen zal het toch echt beter moeten. Het geluk van oranje raakt een keer op.
Een zondagsschot? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:39
Zul je zien dat we tegen een tegenstander die toch eerder wordt onderschat eraf gaan....iedereen zit al met z'n hoofd bij de wedstrijd NL - Argentinië.
Ik had Mexico best hoog zitten, hier kwamen we nog redelijk doorheen, CRC niks zinnigs over te zeggen, spelen overigens ook vanuit een vrij verdedigende tactiek (op papier in ieder geval).

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

martinusz schreef op maandag 30 juni 2014 @ 12:19:
iedereen zit al met z'n hoofd bij de wedstrijd NL - Argentinië.
Als de spelers maar met hun hoofd bij NED - CRI zitten... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
martinusz schreef op maandag 30 juni 2014 @ 12:19:
Zul je zien dat we tegen een tegenstander die toch eerder wordt onderschat eraf gaan....iedereen zit al met z'n hoofd bij de wedstrijd NL - Argentinië.
Ik had Mexico best hoog zitten, hier kwamen we nog redelijk doorheen, CRC niks zinnigs over te zeggen, spelen overigens ook vanuit een vrij verdedigende tactiek (op papier in ieder geval).
Behalve Louis van Gaal, die zei gisteren dat hij en zijn assistenten alleen op de komende wedstrijd richten, de eventuele wedstrijden daarna doen de scouts.
Daar moeten we dan maar vertrouwen in hebben, dat heb ik op zich wel, het ziet er allemaal heel professioneel uit, de hele staf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:15
Ik denk dat tegenstanders aan de andere kant ook echt wel heel veel respect voor ons hebben. We zijn ook al 3 keer na een achterstand teruggekomen. Costa Rica verbaast me wel, nooit gedacht dat ze zo ver zouden komen. Maar ze zijn behoorlijk afgemat na die slopende wedstrijd gisteren.

De omstandigheden in Salvador zullen ook iets beter zijn, het is er wel warm maar je speelt op het eind van de middag daar en dan staat de zon ook niet zo in het stadion te branden. De halve finale in Sao Paolo en de finale in Rio, daar is het gelukkig ook iets koeler :)

Wat ik gewoon merk is dat de spelers een eenheid uitstralen en geen haantjesgedrag vertonen, als iemand op de bank plaats neemt dan wordt dat geslikt. Niet leuk voor de speler natuurlijk maar niemand is groter dan het team. Van Gaal heeft dat helemaal prima voor elkaar. Je merkt ook dat Robben een goede leider is en oprecht trots was tijdens het interview.

Kan alleen maar zeggen dat ik gewoon als Nederlander trots ben op deze relatief onervaren selectie, de doelstelling van de KNVB was de halve finale en die gaan we denk ik wel halen. Maar zelfs dat zag ik voor het toernooi als een onmogelijke opgave. Zelfs als we de halve finale halen en dan vervolgens verliezen vind ik het voor deze lichting al een meer dan geslaagd WK _/-\o_

[ Voor 39% gewijzigd door Vlassie1980 op 30-06-2014 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:44

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Gisteren beide wedstrijden met een Costa Ricaanse gekeken. Zaterdag ook weer, dat wordt lache :P.

Ik heb er wel vertrouwen in. Het zit niet in de huidige groep van spelers om een tegenstander te onderschatten, en ze hebben de kwaliteiten om ervan te kunnen winnen. Hoop wel dat het spel beter wordt dan gisteren, want dat ging echt nergens over :/.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
.oisyn schreef op maandag 30 juni 2014 @ 12:36:
Gisteren beide wedstrijden met een Costa Ricaanse gekeken. Zaterdag ook weer, dat wordt lache :P.

Ik heb er wel vertrouwen in. Het zit niet in de huidige groep van spelers om een tegenstander te onderschatten, en ze hebben de kwaliteiten om ervan te kunnen winnen. Hoop wel dat het spel beter wordt dan gisteren, want dat ging echt nergens over :/.
De hitte zal ook ongetwijfeld invloed hebben gehad, was volgens mij echt niet te harden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Edmin schreef op maandag 30 juni 2014 @ 12:22:
[...]

Als de spelers maar met hun hoofd bij NED - CRI zitten... ;)
De Fifa gebruikt "COS" als afkorting, niet CRC, CRI enzzzz.... ;)

Verder denk ik wel dat het toch een makkelijke wedstrijd gaat worden, enige waarvoor erg op te passen is blessures.
COS zal veel meer psychische spanning de wedstrijd in nemen dan NED en waarschijnlijk als ze 1 doelpunt tegen hebben een soort gefrustreerde indruk afgeven omdat ze nog nooit zover gekomen zijn.
(daardoor ook veel ongecontroleerde overtredingen maken waarvoor dus op te passen.)

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-09 15:34
enchion schreef op maandag 30 juni 2014 @ 12:44:
[...]

Verder denk ik wel dat het toch een makkelijke wedstrijd gaat worden, enige waarvoor erg op te passen is blessures.
COS zal veel meer psychische spanning de wedstrijd in nemen dan NED en waarschijnlijk als ze 1 doelpunt tegen hebben een soort gefrustreerde indruk afgeven omdat ze nog nooit zover gekomen zijn.
(daardoor ook veel ongecontroleerde overtredingen maken waarvoor dus op te passen.)
Óscar Duarte kan het gelukkig niet meer doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:39
En het is geen doelpuntenmachine, want alleen tegen Italie 3 keer gescoord, daarna toch best moeizaam.
Ik heb er op zich wel vertrouwen in, maar ben bang dat we een keer geen geluk ofzo hebben...

Edit: en Ruiz moeten we toch makkelijk kunnen hebben, hij is geen Messi of Ronaldo :)

[ Voor 18% gewijzigd door Martinusz op 30-06-2014 12:49 ]

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:28
Finale tegen Duitsland? Ja als Duitsland dat haalt, en wij, ik vermoed dat we de kleine finale gaan spelen.

Costa Rica, tja mocht je eruit liggen, dan kan ik daar mee leven, tegen Griekenland had ik dat niet getrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3veNG
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-05-2021

R3veNG

Undercover Belg

o.a. België en Argentinië zitten ook nog in jullie tabelhelft eh ;-).

CoC: MISSeR | Steam: r3veng

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

R3veNG schreef op maandag 30 juni 2014 @ 12:59:
o.a. België en Argentinië zitten ook nog in jullie tabelhelft eh ;-).
Jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Laatst online: 01:15

Edd

Ik heb er wel vertrouwen in dat NLD wint van COS, maar men moet er niet te licht over gaan denken en met de instelling gaan spelen dat ze het wel even doen. Daar zijn ze wel vaker mee in de fout gegaan, maar heb het idee dat de mentaliteit en instelling binnen de ploeg wel een stuk beter is.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

[...]

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/TE9uo6F.png

U zei?

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Met Kenneth. Het vlaggetje in de OP komt van de FIFA-site en is ook CRC.png :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Laatst online: 01:15

Edd

Fifa gebruikt inderdaad CRC. Ik denk dat enchion in de war is met de NOS. Die gebruikte gisterenavond COS in de score layout.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:04

St@m

@ Your Service

Dit mag geen probleem zijn.. gewoon weer dezelfde tactiek hanteren. Ruyz is de enige gevaarlijke speler.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
St@m schreef op maandag 30 juni 2014 @ 13:54:
Dit mag geen probleem zijn.. gewoon weer dezelfde tactiek hanteren. Ruyz is de enige gevaarlijke speler.
Die Campbell kan ook wel iets.... Wel erg snel volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

[...]

Deze ouwe stomp is van het NATO alfabet...
Wikipedia: Country codes: C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:04

St@m

@ Your Service

Vlassie1980 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 13:55:
[...]

Die Campbell kan ook wel iets.... Wel erg snel volgens mij.
Ik heb gisteren de hele wedstrijd gekeken.. wel snel.. maar kan geen bal fatsoenlijk aannemen of passen. Echt heel slecht. Ook zijn statistieken spreken nou niet echt van een gevaarlijke speler..
169 wedstrijden 39 doelpunten... 0,23 doelpunten per wedstrijd

http://www.vi.nl/spelers/...niel-campbell-samuels.htm

Zul je zien dat hij er tegen Nederland 3 inschiet.. :D Nah, dat geloof ik niet.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vastloper
  • Niet online
Edd schreef op maandag 30 juni 2014 @ 13:42:
Fifa gebruikt inderdaad CRC. Ik denk dat enchion in de war is met de NOS. Die gebruikte gisterenavond COS in de score layout.
En hier gebruikt dezelfde NOS dan weer CRI. Nu hebben we alle afkortingen compleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breadbeard
  • Laatst online: 02-01 01:22
Dan liever van Breukelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Laatst online: 10-09 10:37
verkeerde topic.

[ Voor 90% gewijzigd door Tristan op 30-06-2014 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost-v
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 25-05 16:39
Het zou wel leuk zijn als deze wedstrijd weer wat spectaculairder wordt. Ze spelen tenminste in Salvador en daar zijn alleen nog maar wedstrijden met veel goals geweest... maar we zullen zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
M'n hart zegt dat CRC een eitje is, maar m'n verstand zegt dat het nog wel eens een lastige wedstrijd kan gaan worden...
Wie gaat er gelijk krijgen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Laatst online: 17-05 22:30
Ik onderschat Nederland niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Laatst online: 23:46

Fiber

Beaches are for storming.

Is er al nieuws over Nigel de Jong? Tegen Costa Rica kunnen we wellicht wel zonder hem, maar daarna gaan we hem toch weer erg hard nodig hebben lijkt mij...?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Laatst online: 17-05 22:30
Fiber schreef op maandag 30 juni 2014 @ 16:06:
Is er al nieuws over Nigel de Jong? Tegen Costa Rica kunnen we wellicht wel zonder hem, maar daarna gaan we hem toch weer erg hard nodig hebben lijkt mij...?
Ja laat hem dan eerst nog een tegenstander van het veld trappen voordat hij zelf vertrekt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.nusport.nl/oranje/3815630/verhaegh-kiest-veel-vaker-veilige-oplossing-dan-janmaat.html
Ik mag toch hopen dat dit het laatste optreden van 'tikkie-breed Verhaegh' was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Lekker vergelijkbare situatie ook, Verhaegh speelde in een snelkookpan waar de rest van het team inzette op energiehuishouding.

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kuijt heeft in zijn eentje het begrip totaalvoetbal een nieuwe betekenis gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:11
Bizar hoe het toch gaat leven... Ik had in eerste instantie helemaal niks met het WK, ook omdat ik er maar weinig vertrouwen in had. Inmiddels is het helemaal omgeslagen en ben ik net zo zenuwachtig als bij vorige toernooien en is het mogelijk het belangrijkste deze dagen :)

Maar Costa Rica mag normaal gesproken geen probleem zijn als ze een beetje hun best doen.. Ik ben ook niet bang dat ze het onderschatten, daar waken Robben en van Gaal wel voor.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Laatst online: 23:46

Fiber

Beaches are for storming.

Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2014 @ 16:24:
Kuijt heeft in zijn eentje het begrip totaalvoetbal een nieuwe betekenis gegeven.
Kuijt heet eigenlijk Leen. (aka Lee Towers, aka Chuck Norris, aka The Stig.)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Laatst online: 18:43

AzzKickah

06-CENSORED

Fiber schreef op maandag 30 juni 2014 @ 17:45:
[...]

Kuijt heet eigenlijk Leen. (aka Lee Towers, aka Chuck Norris, aka The Stig.)
Kuijt heet eigenlijk Kuyt.

Blijft lastig.
M@cer schreef op maandag 30 juni 2014 @ 17:44:
Bizar hoe het toch gaat leven... Ik had in eerste instantie helemaal niks met het WK, ook omdat ik er maar weinig vertrouwen in had. Inmiddels is het helemaal omgeslagen en ben ik net zo zenuwachtig als bij vorige toernooien en is het mogelijk het belangrijkste deze dagen :)
Dat heb ik exact zo :)
Vorige toernooien was ik altijd bloedfanatiek, maar bij dit WK ging ik de eerste wedstrijd kijken 'omdat dat moet'. Je gaat wel naar je land kijken natuurlijk, ook al heb je er 0,0 vertrouwen in. Ik ging ook kijken met de instelling 'we vliegen van de mat met 4-0'.

Maar nu heb ik wel een klein beetje hoop dat 2014 wel eens het jaar kan gaan worden :D Oh wat zou dat vet zijn. Kan me slechts een klein beetje voorstellen hoe gigantisch het feest zal zijn overal :D En hoe weinig mensen die maandag gaan werken :+ Ik iig niet.

[ Voor 66% gewijzigd door AzzKickah op 30-06-2014 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Eerste scan nigel de jong is gedaan. Weinig kans dat nigel verder kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Iemand die drie minuten gezien dat de camera Robben volgde? Wat was dat mooi zeg.

Arjen streelt Dirk zijn haar, Dirk probeert het ook maar te weinig haar.

Moest bijna een traantje pinken.

Racepaard & Werkpaard ... zo ga ik ze de rest van het toernooi noemen.

[ Voor 15% gewijzigd door Kain_niaK op 30-06-2014 18:16 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

AzzKickah schreef op maandag 30 juni 2014 @ 17:47:
[...]

Kuijt heet eigenlijk Kuyt.

Blijft lastig.
Precies andersom :) Kuyt is (net als Van Nistelrooy) een schrijfwijze om die arme buitenlanders te helpen onze rare namen uit te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kenneth schreef op maandag 30 juni 2014 @ 18:34:
[...]
Precies andersom :) Kuyt is (net als Van Nistelrooy) een schrijfwijze om die arme buitenlanders te helpen onze rare namen uit te spreken.
Precies. Om diezelfde reden heeft Feijenoord nu alweer jaren geleden hun naam ook veranderd in Feyenoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Laatst online: 18:43

AzzKickah

06-CENSORED

Dat meen je niet. Ik voel me genaaid :(

Had eerst nog gecheckt op Google ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Jammer dat er geen goede vervanger is van Nigel de Jong. Zie het nu echt wat somberder in na de halve finale.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We hebben Blind :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Dat is een verdediger....de Jong een controlerende middenvelder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helixes
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:24
alwaysleft schreef op maandag 30 juni 2014 @ 22:21:
[...]

Mja. Daar denk Frank de Boer dan weer anders over.

Maar goed, als alles faalt, kun je Dirk Kuijt er nog neerzetten?

License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alwaysleft schreef op maandag 30 juni 2014 @ 22:21:
[...]

Blind is een controlerende middenvelder oorspronkelijk ;) Daarom speelde hij bij Ajax zo goed als verdedigende middenvelder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:21
Ik vind Blind niet echt doortastend ingrijpen als een tegenstander komt opdribbelen. De Jong ga je missen. Misschien niet deze wedstrijd maar dan zeker later.

Costa Rica moeten we zeker niet onderschatten, ze hebben Italië, Uruguay verslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Blind is waardeloos als hij niet durft in te grijpen. Zijn passes als LB waren wel goed, maar op het middenveld wordt je helemaal overlopen als hij centraal staat. Dan zou ik nog liever Clasie op die positie zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:41

Vos

AFCA

Harribo schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 10:11:
Ik vind Blind niet echt doortastend ingrijpen als een tegenstander komt opdribbelen. De Jong ga je missen. Misschien niet deze wedstrijd maar dan zeker later.

Costa Rica moeten we zeker niet onderschatten, ze hebben Italië, Uruguay verslagen.
Inderdaad ^^

Je zag het ook bij de goal van Mexico. De Jong zou zich er voor geworpen hebben of misschien zelfs al eerder geblokt hebben. Blind is net wat trager in reactie en minder fel.

Clasie was dan betere optie geweest denk ik.

Voor de eredivisie is Blind een prima voetballende controleur. Tempo ligt toch allemaal net wat lager.

[ Voor 12% gewijzigd door Vos op 01-07-2014 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Gezien het spel van Costa Rica is het gemis van de Jong minder erg dan tegen andere teams. Een extra voetballende middenvelder kan handig zijn.

Zou me niets verbazen als v Gaal Blind weer links opstelt in een 5-3-2 formatie. En dan middenveld Wijnaldum - Sneijder - Clasie/De Guzman neerzet.
Hij zal Fer proberen te sparen, de enige die iets vd fysiek van de Jong kan overnemen denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:21
Doe dan maar Clasie, de Guzman vind ik zwaar tegenvallen, zowel aanvallend als wel verdedigend, liet verdorie gewoon meerdere keren zijn man lopen, wandelt er achteraan, dat kan echt niet.

Fer heeft wel fysiek maar geen snelle accelerende verdedigende ingreep zoals de Jong. En ik vind hem geen zekerheid uitstralen en is wat houterig qua techniek. Nee dan maar ook Clasie. Moet ie wel zijn stinkende best doen

Edit ;zou grappig zijn, Clasie, van Excelsior in een paar jaar op een WK in de kwartfinale :-)

[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 01-07-2014 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:32
Harribo schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 10:32:
Edit ;zou grappig zijn, Clasie, van Excelsior in een paar jaar op een WK in de kwartfinale :-)
Mooi he, Veltman en Cillessen speelden begin dit jaar nog Jupiler League :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:00
Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2014 @ 22:28:
[...]
Blind is een controlerende middenvelder oorspronkelijk ;) Daarom speelde hij bij Ajax zo goed als verdedigende middenvelder ;)
Maar daar staat hij centraal en krijgt hij steeds de bal. In Oranje is hij één van de twee mannen achter Sneijder en moet hij vooral werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:30

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

:+ Mocht Nederland wereldkampioen worden kan je zeggen dat het allemaal in het begin van de competitie uit de eerste divisie kwam.
Duur betaalde profs zie je dan achter hun oren krabben van WTF

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Harribo schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 10:32:
Doe dan maar Clasie, de Guzman vind ik zwaar tegenvallen, zowel aanvallend als wel verdedigend, liet verdorie gewoon meerdere keren zijn man lopen, wandelt er achteraan, dat kan echt niet.

Fer heeft wel fysiek maar geen snelle accelerende verdedigende ingreep zoals de Jong. En ik vind hem geen zekerheid uitstralen en is wat houterig qua techniek. Nee dan maar ook Clasie. Moet ie wel zijn stinkende best doen

Op die positie heb je een breker nodig, en die hebben we maar een in de selectie: De Jong. Dat gemis is bijna niet op te vangen, echt een aderlating.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Niku schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 13:04:
[...]
Op die positie heb je een breker nodig, en die hebben we maar een in de selectie: De Jong. Dat gemis is bijna niet op te vangen, echt een aderlating.
Strootman werd ook onvervangbaar geacht. Ik denk echter dat we met hem nooit zover waren gekomen. :p
Van Gaal zal wel weer een oplossing verzinnen verwacht ik. Het teamgevoel is tenslotte toch het belangrijkst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tweaker2010 schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 10:15:
Blind is waardeloos als hij niet durft in te grijpen. Zijn passes als LB waren wel goed, maar op het middenveld wordt je helemaal overlopen als hij centraal staat. Dan zou ik nog liever Clasie op die positie zien.
Blind moet je volgens mij ook niet daar laten spelen. Die is veel beter op links. Spoeling is wel een beetje dun voor die plek van de Jong. Mij lijkt inderdaad Clasie de meest aangewezen speler daarvoor. Is net zo'n irritant bijtertje als de Jong. De Guzman, Wijnaldum, Blind en ook Fer zijn daar niet in hun element.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-09 19:58

GS88

π raat

Strootman mistte we al vóór het WK, anders had die (naar mijn mening) enigszins de Jong's rol in kunnen vullen.

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

GS88 schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 14:32:
Strootman mistte we al vóór het WK, anders had die (naar mijn mening) enigszins de Jong's rol in kunnen vullen.
De reden dat we nu 5-3-2 spelen kwam door de blessure van Strootman. Achteraf een briljante oplossing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Kun je nagaan als we 532 hadden gespeeld mét Strootman..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Dan waren we al wereldkampioen geweest, nu moeten we nog drie keer winnen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Ik zeg dat nl gaat winnen met dubbele cijfers. 4-0 eind eerste helft en daarna prijsschieten. :*)

En nee ik heb geen bal verstand van voetbal, valt het op?

Kom op mensen, beetje meer passie mag wel, een beetje voorzichtig die "analisten" nakletsen helpt niks.

Niemand durft snoeihard te roepen dat we er overheen walsen omdat achteraf dan blijkt dat je wellicht geen verstand van voetbal hebt... Jij en bijna 16 miljoen nl'ers natuurlijk die ook geen flauw benul hebben.

Dus.... costa rica maakt geen schijn van kans en gaat gruwelijk vernederd worden door de oranje leeuwen.
:)F *O* *toetert* *O* :)F

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Pagina: 1 2 ... 22 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over de halve finale Nederland - Argentinië graag in dit topic.