When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Moet je nagaan hoe ver je komt als je geen pepernoot raakt tegen landen als Algerije..Coltrui schreef op zondag 29 juni 2014 @ 19:01:
[...]
Dat dus. En zelf heeft Nederland afgezien van de wedstrijd tegen Spanje nul gepresteerd. Ook nu tegen Mexico is het huilen met de pet op.
PSN: Finally_Chris
O ja groep des doodsdutchgio schreef op zondag 29 juni 2014 @ 19:03:
[...]
Ja tuurlijk, 3 X winnen en eerste worden in poule des doods maar "niets gepresteerd".
![]()
Niks gepresteerd? Eerste worden in een fatsoenlijke poule en 10x scoren is toch zeker een prestatie.Coltrui schreef op zondag 29 juni 2014 @ 19:01:
[...]
Dat dus. En zelf heeft Nederland afgezien van de wedstrijd tegen Spanje nul gepresteerd. Oon nu tegen Mexico is het huilen met de pet op.
Je hebt helemaal gelijk dat Spanje beter klonk dan dat ze speelden, maar uiteindelijk toch zeker een ploeg die met 2 vingers in de neus eerste was geworden in poule G. Ook heb je zeker gelijk dat Nederland steeds met de hakken over de sloot won, maar bij Belgie was dat ook, tegen veel mindere ploegen. Dus wat is je punt? Dat NL met even saai spel als Belgie beter resultaat tegen betere ploegen haalt? Helemaal gelijk heb je dan.
Uiteindelijk begint deze discussie door deze opmerking:
Coltrui schreef op zondag 29 juni 2014 @ 18:38:
Geeuw zeg. Ik hoor volgende keer weer graag jullie commentaar op de Belgen.
Inderdaad, ze huilen nu al terwijl ze nog niet eens zin afgedroogd door ArgentiniëNiku schreef op zondag 29 juni 2014 @ 19:03:
En waarom gaat de discussie over België? Kunnen mij die Belgen verrekken nu, ik wil dat wij doorgaan!
Hopelijk hebben we hem nu nog tegoed...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Huh? Ze verdedigen nu in de schaduw... daar hebben wij eerder voordeel van denk ikenchion schreef op zondag 29 juni 2014 @ 19:05:
Mexicanen hebben nu het schaduw voordeel.
- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Steek die 0-1 maar op hem, dit noemen ze karma.dutchgio schreef op zondag 29 juni 2014 @ 19:06:
[...]
Inderdaad, ze huilen nu al terwijl ze nog niet eens zin afgedroogd door Argentinië
[ Voor 4% gewijzigd door SmokingCrop op 29-06-2014 19:09 ]
Komop Nederland !
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
[ Voor 90% gewijzigd door gambieter op 29-06-2014 19:10 ]
XXXVI
Er zijn nog 40 minuten te spelen everyone.
How do you save a random generator ?
Slecht gekeept op het eerste oog. Dit voelt weer als 2008
[ Voor 95% gewijzigd door gambieter op 29-06-2014 19:10 ]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Welnee, nog tijd zat om het recht te trekken...
Formerly known as Ragdoll
En een geluk bij een ongeluk, Depay komt!
[ Voor 93% gewijzigd door gambieter op 29-06-2014 19:15 ]
Is niet echt nodig met dit weer...InFamous schreef op zondag 29 juni 2014 @ 19:11:
Depay loopt al warm
Sorry, depay ligt langs de lijn warm te worden
[ Voor 85% gewijzigd door gambieter op 29-06-2014 19:14 ]
[ Voor 89% gewijzigd door Señor Sjon op 29-06-2014 19:15 ]
Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Vanaf dag één al. Dit WK is hij, helaas, nutteloos.dutchgio schreef op zondag 29 juni 2014 @ 19:14:
Sneijder mag van mij met interland-pensioen, heeft echt 0,0 toevoegde waarde. Eist alleen maar zijn plek, de bal en vrije trappen op zonder enig succes
Dat is het probleem. Je hebt haast geen opties over. We wisten vooraf al dat het met deze selectie lastig zou worden. Dat moeten we nu niet vergeten.ph4ge schreef op zondag 29 juni 2014 @ 19:15:
Wie moet je dan op de plek van Sneijder zetten? Dat is een beetje het probleem.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Be yourself, no matter what they say ...
⏩ PVOutput☀️
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Rechtsback er uit, linksbuiten er in. Lekker aanvallende wissel die bijna direct resultaat heeft.
Zit toch altijd vertraging in de webstream?Jolke schreef op zondag 29 juni 2014 @ 19:18:
Shit, volgens mij heb ik hier 2 seconden vertraging op de live stream... ik zie jullie reacties eerder dan dat ik beeld heb
⏩ PVOutput☀️
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dit topic is gesloten.
![]()