Sneijder & Huntelaar! 2-1 [8e finale] Nederland-Mexico

Pagina: 1 2 ... 14 Laatste
Acties:
  • 38.523 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
29 juni 2014 (18:00)

Afbeeldingslocatie: http://img.uefa.com/imgml/flags/18x18/NED.pngNederland - Afbeeldingslocatie: http://img.uefa.com/imgml/flags/18x18/MEX.pngMexico

[YouTube: http://youtu.be/wJBe6IUZdT0]

Dat gaat een spannende wedstrijd worden! De Mexicanen hebben goede voetballers en kunnen keihard zijn. En hun coach is echt het tegenovergestelde van Louis...
Afbeeldingslocatie: http://cdn.unathleticmag.com/wp-content/uploads/A272-500x283.png

[ Voor 8% gewijzigd door gambieter op 24-06-2014 00:43 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Fuk9dUM.gif?1

Repost-waardig :D

Ben benieuwd.. ik dacht zelf voor vanavond dat Mexico aardig gelijkwaardig aan Chili was dus met gisteravond in het achterhoofd zal Oranje en Van Gaal voorop taco's gaan vreten :P Maar natuurlijk alleen op basis van de tweede helft waarbij er drie kuiten van het veld gaan, Fer/Depay komen erin om de harde werkers Sneyder/Kuyt af te wisselen. En dat allemaal omdat Robben als een hazewindhond over het veld heen spurt.

Maar ja Mexico speelt ook een thuiswedstrijd, Braziliaanse supporters zullen achter hun gaan staan, je weet niet hoe enorm die coach van ze hun kan oppeppen en het kan zo maar schluss zijn als de scheids nu niet in voordeel van NL fluit maar we een Chileense arbiter tegen komen ofzo :+ Maar dan nog verwacht ik ongeacht eventuele afgekeurde goals van NL en mogelijke penal toegekend aan Mexico wel een 3-1 of 4-2 overwinning :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Ah, ik had net de stilstaande pic geplaatst, maar bij deze coach past het bewegende plaatje beter ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Kijken of Mexico ook leegloopt op de muur van Van Gaal. Ze hebben een goede aanval in huis met veel combinatie werk. En ze blijven 90 minuten rennen. Ik moet het nog zien.

Aan de andere kant zie ik Robben ook wel weer 3 man uitspelen tegen hen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Alvast je spaans gaan oefenen?

Een leuke parody over mexico en mexicanen.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=JRWlkwT_xyg]

[ Voor 37% gewijzigd door Frozen op 24-06-2014 02:20 ]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Vazquez doet niet mee bij Mexico, dat is toch wel een belangrijke speler bij Mexico. Ik denk dat we een zelfde soort wedstrijd te zien krijgen als Nederland - Chili.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:07
Voor de pot tegen Chili vond ik dit 50/50, nu vind ik dit toch echt wel een haalbare kaart. Met Robben en Van Persie weer terug moeten we er toch meer kunnen maken dan Mexico.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verwacht weer een wedstrijd met samengeknepen billen. De overwinningen zijn altijd kielekiele geweest and Mexico staat niet voor niets in de volgende ronde.

Wikipedia: Lijst van voetbalinterlands Mexico - Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeridev
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 13:01
Die centrale verdediging van Mexico is traag en oud (Rodriguez is 32 jaar, Marquez 35). Daar valt wat te halen voor Robben en Van Persie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Joeridev schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 08:33:
Die centrale verdediging van Mexico is traag en oud (Rodriguez is 32 jaar, Marquez 35). Daar valt wat te halen voor Robben en Van Persie.
Marquez is toch geschorst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Exocet schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 09:06:
[...]

Marquez is toch geschorst?
Nope, alleen Vázquez is geschorst
Mexico midfielder José Juan Vázquez is suspended for the match due to accumulation of yellow cards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:48
* Sjah draait de youtube video vd startpost. Misschien eind vd week maar mexicaanse gehakschotel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:10

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Denken jullie dat Wesley mag beginnen deze keer? Of zal Fer gelijk mogen starten? Wesley presteert echt bar slecht zeg!

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeridev
  • Laatst online: 11-09 13:01
Wesley krijgt amper de bal met al die lange ballen. Je hebt veel meer aan Sneijder als tussenstation voor een afgemeten pass, dan bij deze nieuwe tactiek van een 'station overslaan'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Sneijder doet gewoon wat er van hem verwacht wordt in het systeem dat gespeeld wordt. Hij maakt fouten ja, maar dat doen ze allemaal in meer of mindere (jan)maten, nou is die laatste eigenlijk de enige die hele goede wedstrijden speelt, maar kon het woordgrapje niet laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Falcon schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 09:15:
Denken jullie dat Wesley mag beginnen deze keer? Of zal Fer gelijk mogen starten? Wesley presteert echt bar slecht zeg!
Hij werkt iig keihard en kan altijd beslissend zijn, hij heeft toch net dat beetje extra. Ondertussen ook al 2 assists. Zou 'm altijd opstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 10:41
En we gaan weer een uitwedstrijd spelen, heel veel Mexicaanse supporters die OOOOOOOOOOOOO PUTO gaan roepen bij een uittrap :P

Maar ik heb liever Mexico als Brazilie. Die slaan we nog maar even over tot in Rio :)

Denk dat er tegen Mexico wel wat te halen valt, kijken of die keeper echt zo goed is als iedereen roept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Vlassie1980 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 09:25:
En we gaan weer een uitwedstrijd spelen, heel veel Mexicaanse supporters die OOOOOOOOOOOOO PUTO gaan roepen bij een uittrap :P

Maar ik heb liever Mexico als Brazilie. Die slaan we nog maar even over tot in Rio :)

Denk dat er tegen Mexico wel wat te halen valt, kijken of die keeper echt zo goed is als iedereen roept.
Tot nu toe zijn 9/10 ballen gewoon recht op hem af gekomen, maar hij heeft wel een reactie vermogen in die situaties. Hij pakt nooit(meestal niet) een bal vast, wij zijn scherp voorin, dus de rebounds gaan er bij ons(waar ze bij andere teams niet ingaan) wel in.

Moet wel zeggen dat Mexico nog geen saaie wedstrijd heeft laten zien.

[ Voor 5% gewijzigd door garriej op 24-06-2014 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
garriej schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 09:26:
[...]

Tot nu toe zijn 9/10 ballen gewoon recht op hem af gekomen, maar hij heeft wel een reactie vermogen in die situaties. Hij pakt nooit(meestal niet) een bal vast, wij zijn scherp voorin, dus de rebounds gaan er bij ons(waar ze bij andere teams niet ingaan) wel in.

Moet wel zeggen dat Mexico nog geen saaie wedstrijd heeft laten zien.
Mijn pa was vroeger een vrij goede keeper en liep alweer op hem te mopperen dat het een ballen-stompertje is. Hij irriteert zich altijd aan keepers die een bal wegstompen of voor een rebound klaarleggen.
Klem hebben wil hij zien, maar volgens mij schiet men tegenwoordig 2x zo hard als vroeger dus dat zal ook wel een reden zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Vlassie1980 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 09:43:
[...]

Mijn pa was vroeger een vrij goede keeper en liep alweer op hem te mopperen dat het een ballen-stompertje is. Hij irriteert zich altijd aan keepers die een bal wegstompen of voor een rebound klaarleggen.
Klem hebben wil hij zien, maar volgens mij schiet men tegenwoordig 2x zo hard als vroeger dus dat zal ook wel een reden zijn :+
Het is sowieso erg slecht gesteld met de keepers dit WK, de enige die echt goed is, is neuer(naar mijn mening beste keeper op het moment). Buffon, cesar ect. die zijn wel over hun top heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:04

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Lijkt mij ook dat ze harder schieten als vroeger. Plus dat de bal met veter zwaarder was :+
De tegenwoordige voetballen zijn lichter.
Leerde je trouwens wel goed mee koppen met een bal met veter. Je moest altijd kijken waar de veter was anders deed het zo pijn aan je hoofd :+

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joeridev schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 09:20:
Wesley krijgt amper de bal met al die lange ballen. Je hebt veel meer aan Sneijder als tussenstation voor een afgemeten pass, dan bij deze nieuwe tactiek van een 'station overslaan'.
Dat dus. Ik heb Wesley al een aantal goede acties zien maken waarbij de verdediging van de tegenstander werd open gespeeld en er ruimte ontstond om een aanval uit te voeren.

Helaas wordt het station overslaan met enige regelmaat wel heel erg slordig ingezet waarbij zowel de verdediging en Cellissen de bal gewoon maar naar voren knalt en dan vaak ook precies in de voeten van de tegenstander waardoor je niet aan voetballen toekomt en geen druk kunt zetten op de verdediging van de tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:11

HellBeast

Oh My GoT!

Nederland heeft wel een behoorlijk "makkelijke" weg naar de finale:

De eerste pool: Brazillie, Chilli, Colombia, Italie/Uruguay, Frankrijk, Argentinie, Duitsland en Algerije.

De tweede pool: Nederland, Mexico, Costa Rica, Ivoorkust, Nigeria, Equador, Belgie en USA/Ghana.

Ik zou niet willen zeggen dat het zo gepiept is, maar als ik de pools zo zie, dan denk ik dat het niet onrealistisch is dat Nederland de finale gaat halen.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:44
Eerst moet nog deze horde worden genomen. Mexico is een goed voetballende ploeg, waartegen het moeilijk is om te scoren. Maar als er in de achtste finale wordt gewonnen zondag, dan zie ik Nederland inderdaad ook wel de finale halen.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
HellBeast schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 10:16:
Nederland heeft wel een behoorlijk "makkelijke" weg naar de finale:

De eerste pool: Brazillie, Chilli, Colombia, Italie/Uruguay, Frankrijk, Argentinie, Duitsland en Algerije.

De tweede pool: Nederland, Mexico, Costa Rica, Ivoorkust, Nigeria, Equador, Belgie en USA/Ghana.

Ik zou niet willen zeggen dat het zo gepiept is, maar als ik de pools zo zie, dan denk ik dat het niet onrealistisch is dat Nederland de finale gaat halen.
Costa Rica moet niet verliezen van Engeland, anders heb je alsnog Italië of Uruguay in een mogelijke kwartfinale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Ik zag dit gisteren op NOS.nl en dat stemt me zeker niet ontevreden. De route naar Rio is te doen:

Afbeeldingslocatie: http://content.nos.nl/data/image/xxl/2014/06/23/665138.jpg
Costa Rica mag dan inderdaad niet van Engeland verliezen, Italie wil ik ook zeker mijden!
Halve finale zie ik Argentinie als tegenstander opdoemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alsof je daar angst voor moet hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smitovic
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-07 18:10
Wat presteert Argentinië nou op dit WK? Volgens mij kunnen we die ook gewoon hebben hoor. Twee kleine overwinningen op... Iran en Bosnië.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 09:56:
[...]
Helaas wordt het station overslaan met enige regelmaat wel heel erg slordig ingezet waarbij zowel de verdediging en Cellissen de bal gewoon maar naar voren knalt en dan vaak ook precies in de voeten van de tegenstander waardoor je niet aan voetballen toekomt en geen druk kunt zetten op de verdediging van de tegenstander.
Precies. Het is een beetje een opportunistische tactiek zo. Volgens mij kunnen ze veel beter opbouwen en vanaf t middenveld een lange bal/steekpass geven. Zeker vanuit de achterhoede wordt en ontelbaar vaak de bal verloren. De Nederlandse aanvallers zijn weliswaar efficient, maar zal dat ook zo zijn tegen de betere tegenstanders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Als de VS van Duitsland wint heb je Duitsland daar rechts staan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ankhie
  • Laatst online: 09:11

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

Spanje zou ik toch normaalgesproken rekenen tot de betere tegenstanders, en ook Chili, gebaseerd op hun kwalificatie en positie op de FIFA ranglijst zou daar ook onder moeten vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Vlassie1980 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 10:27:
Ik zag dit gisteren op NOS.nl en dat stemt me zeker niet ontevreden. De route naar Rio is te doen:

[afbeelding]
Costa Rica mag dan inderdaad niet van Engeland verliezen, Italie wil ik ook zeker mijden!
In plaats van Nigeria kan Iran ook best nog wel doorgaan als Argentinië gewoon doet wat het moet doen. Zelfde geldt voor Ecuador, die moeten in de laatste wedstrijd tegen Frankrijk. Daar kan Zwitserland het ook nog gewoon redden. Voor de rest kan er nog wel wat schuiven maar dat is minder waarschijnlijk dan deze twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Vlassie1980 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 10:27:

[afbeelding]
Waarom mag Costa Rica niet verliezen?
Costa Rica doelsaldo is +3
Italie 0
Uruguay -1

Costa Rica mag dus verliezen, maar zorgen dat het niet uit de hand loopt met 2 of meer doelpunten, want dan komt Italie dichterbij als het wint, als uruguay wint, dan is het gat zelfs iets groter, en bij een gelijkspel tussen beide, maakt het niet uit wat Costa-Rica doet.

Vroeger was het onderlinge resultaat doorslaggevend, maar dat is eruit zie ik. Jammer want dan Was Costa-Rica sowieso nr1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ankhie
  • Laatst online: 09:11

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

Het onderling resultaat is wel nog aanwezig, maar komt na doelsaldo pas. Dus bij gelijk doelsaldo telt het onderling resultaat pas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 00:42

Ulti23

Quality Time

Smitovic schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 10:29:
Wat presteert Argentinië nou op dit WK? Volgens mij kunnen we die ook gewoon hebben hoor. Twee kleine overwinningen op... Iran en Bosnië.
Volgens mij praat je wat te makkelijk over Argentinië. Het is waar, ze hebben totaal niks laten zien, maar geloof maar dat als het er straks echt om gaat, ze er echt wel staan. En met Messi, al is hij de gehele pot onzichtbaar en raakt hij geen pepernoot, hij is met 1 actie beslissend en dan maalt niemand over het feit dat hij onzichtbaar was.

Mijn verwachting is dat Mexico zich totaal gaat stuklopen op de hechte defensie van Oranje en dat ze op een gegeven moment steekjes laten vallen in hun eigen verdediging waardoor er door Robben en van Persie gescoord gaat worden. We winnen dus met 2-0. En dan zien we wel weer verder! :P

Verder is het gewoon een heerlijk, doelpuntrijk toernooi!

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2024
Nederland - Duitsland, dat zou een pracht finale zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:18
4Real schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 14:01:
Nederland - Duitsland, dat zou een pracht finale zijn :P
Helaas Brazil vs Nederland dit heb ik al in me hoofd sinds het begin en helaas winnen we weer niet.

0-1 in de blessure tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-09 09:05
Mektheb schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 14:03:
[...]

Helaas Brazil vs Nederland dit heb ik al in me hoofd sinds het begin en helaas winnen we weer niet.

0-1 in de blessure tijd
Nou, dat weten we dan vast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Mektheb schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 14:03:
[...]

0-1 in de blessure tijd
Brazilie gaat onderuit tegen of Chili of Frankrijk of iets anders. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:18
mefjoew schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 14:11:
[...]

Nou, dat weten we dan vast
Is toch maar een gokje !!!! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik geloof er echt niets van dat Brazilie ver gaat komen. Ik heb alle wedstrijden van die ploeg dit toernooi gezien en ik ben alles behalve onder de indruk.

Wacht maar tot ze een 'echte' tegenstander tegenkomen (Duitsland / Frankrijk / Nederland). Corrupte scheidsrechters / onterechte penalties heb ik niet meegenomen in mijn prognose :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:56

Clush

Do as I say...

Over Sneijder: die ga je pas in z'n element zien als Nederland beter gaat voetballen. Met het wegperen zoals nederland gister deed is het niet vreemd dat je een aanvallende spelverdeler niet echt terugziet. Als Nederland serieus een potje wil breken op dit WK (voor zover we dat nog niet hebben gedaan) kan je niet om Sneijder heen. Balbezit, passing en opbouw moet gewoon beter, en dan ga je Sneijder ook meer zien.

Als dat allemaal niet beter wordt kan je Fer wel neerzetten, maar dat gaat in dat geval nul verschil maken. Of het wordt alleen maar slechter, Sneijder doet ongelooflijk veel werk van de bal.

Over Ochoa: die zag er gister toch een paar keer niet lekker uit. Heeft tegen Brazilië natuurlijk heldendaden verricht wat betreft ballen uit het doel houden, maar behalve zijn indrukwekkende reflexen (wat natuurlijk een enorme kwaliteit is, begrijp me niet verkeerd) is het voor de rest toch een vrij beperkte keeper.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:54
Ach, vorige WK presteerde van Persie niet omdat hij zich wegcijferde en vooral hard werkte zodat Sneijder en Robben ruimte kregen en konden pieken. Nu heeft Sneijder die rol, niks mis mee. Je kan nou eenmaal niet met zn 11en uitblinken.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Clush schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 14:28:
Over Ochoa: die zag er gister toch een paar keer niet lekker uit. Heeft tegen Brazilië natuurlijk heldendaden verricht wat betreft ballen uit het doel houden, maar behalve zijn indrukwekkende reflexen (wat natuurlijk een enorme kwaliteit is, begrijp me niet verkeerd) is het voor de rest toch een vrij beperkte keeper.
Dit dus, die keeper is echt niet heel goed, je moet alleen niet recht op hem afschieten want die gaan er allemaal in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Die keeper van mexico had geweldige reflexen op de doellijn, maar hoe gaat hij om met Robben die eraan komt gesprint? Heb hem in de 16 zelf niet geweldige reddingen zien verrichten, voornamelijk wegboksen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Nederland speelt dit keer wel veel consistenter, dat is wel beter als het aankomt op blessure tijd. Hoe zit het eigenlijk met de penalty capaciteiten van dit team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Brilsmurfffje schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 15:01:
Nederland speelt dit keer wel veel consistenter, dat is wel beter als het aankomt op blessure tijd. Hoe zit het eigenlijk met de penalty capaciteiten van dit team?
Iedere voetballer op dit niveau kan ze er inschieten. De vraag is hoe gaan de jonge jongens met de druk om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
garriej schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 15:05:
[...]

Iedere voetballer op dit niveau kan ze er inschieten. De vraag is hoe gaan de jonge jongens met de druk om.
Goed, het zijn de ervaren voetballer die meer druk voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:08
garriej schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 15:05:
[...]

kan nooit zo slecht zijn als de vorige lichting (kluivert-de boer-stam) wk98 Ek 00) kwartfinale tegen ik dacht italie kan ik me nog wel herrinderen 2 penaltys in 90 minuten missen en daarna onderuit gaan in de penaltyreeks :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

RenaldoN schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 15:11:
[...]

kan nooit zo slecht zijn als de vorige lichting (kluivert-de boer-stam) wk98 Ek 00) kwartfinale tegen ik dacht italie kan ik me nog wel herrinderen 2 penaltys in 90 minuten missen en daarna onderuit gaan in de penaltyreeks :?
o jezus, die jaap stam, ik was hem vergeten(die penalty dan) die ging echt heel ver over, die van ramos een jaar(2?) geleden was minder mis en die ligt op de maan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

Sneijder is aanvallend niet echt aanwezig, maar verdedigend doet ie het toch niet verkeerd? Verder geeft ie vaak de paas die tot voorzet leidt.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:11
Martinspire schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 15:27:
Sneijder is aanvallend niet echt aanwezig, maar verdedigend doet ie het toch niet verkeerd? Verder geeft ie vaak de paas die tot voorzet leidt.
Tja maar heb je gezien hoeveel passen hij verkeerd afspeelt? Echt raar hoor

Ik kijk nu alleen naar Mexico - Nederland, in 2008 gingen we ook al verder kijken na een geweldige poulefase. En toen kwam Rusland langs, die zouden we wel ff meenemen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Gisteren hadden ze het er over dat Sneijder een van de grote lopers was op het middenveld (geen zin om stats op te zoeken). Meer lopen geeft misschien minder energie om zijn briljante passes te geven.

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Kan er iemand even die karate trap van Louis van Gaal (video) naar boven halen en in deze gif soepen?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Fuk9dUM.gif?1

+

Afbeeldingslocatie: http://static3.ad.nl/static/photo/2012/14/15/6/20120618083814/media_xll_1241151.jpg

= LOL

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Kain_niaK schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 16:11:
Kan er iemand even die karate trap van Louis van Gaal (video) naar boven halen en in deze gif soepen?

[afbeelding]

+

[afbeelding]

= LOL
Ik geef het nog 20 minuten, dan is de gif er. zo niet dan ben ik teleurgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Zo snel kan niemand dat behalve misschien Teraguy da's een gifmaster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Joeridev schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 08:33:
Traag, maar wel enorm ervaren en solide. 1-0 tegen Kameroen. 0-0 tegen Brazilie en 3-1 tegen Kroatie.
Dat ene tegendoelpunt viel toen de wedstrijd al gespeeld was. Die keeper van Mexico is een lastige horde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Valt het jullie ook op dat de doelmannen in het 5 meter gebied best wel vaak aangevallen worden?
Vaak fluit daar de scheidsrechter niet voor.
Gisteren ook weer met Mex - Kro, en hij zat er goed naast de doelman van Mexico bij een hoge bal. Ging zonder al teveel vertrouwen uit.
Daar valt winst te halen volgens mij.

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Als we van Mexico winnen komen we dus Costa Rica tegen in de kwartfinale. Keer op keer dus Zuid-Amerikaanse teams. Costa Rica wint wel van Japan, Ivoorkust of Griekenland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Joosie200 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 20:28:
Als we van Mexico winnen komen we dus Costa Rica tegen in de kwartfinale. Keer op keer dus Zuid-Amerikaanse teams. Costa Rica wint wel van Japan, Ivoorkust of Griekenland.
Dat is ook niet zo gek, de ene na de andere Europese ploeg mag richting het vliegveld.

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boesjke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-09 15:30

Boesjke

Excellent!!

Maar klopt ook niet helemaal want Mexico is midden Amerika en moet zich kwalificeren via de CONCACAF (met o.a. VS en Honduras)

Neen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Het is natuurlijk niet helemaal zeker dat het Costa Rica gaat worden. Die komt te spelen tegen Japan, Griekenland of (waarschijnlijk) Ivoorkust. Vond CR vandaag totaal niet gevaarlijk overigens, dus dat gaat wel goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Martinspire schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 20:44:
Het is natuurlijk niet helemaal zeker dat het Costa Rica gaat worden. Die komt te spelen tegen Japan, Griekenland of (waarschijnlijk) Ivoorkust. Vond CR vandaag totaal niet gevaarlijk overigens, dus dat gaat wel goed komen.
Moest dat dan? Costa Rica hoefde niets meer en Engeland had bij deze wedstrijd ook 0,0 belang. Kun je geen oordeel op baseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Fid3lity schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 20:46:
[...]

Moest dat dan? Costa Rica hoefde niets meer en Engeland had bij deze wedstrijd ook 0,0 belang. Kun je geen oordeel op baseren.
Klopt, maar het was ook weer geen b-team van ze. Wat ik vooral vond is dat ze vrij weinig dreiging uitstraalden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 12:29
Hmm Fer heeft de training met een hamstringblessure verlaten. Nog onduidelijk hoe ernstig het is.

Toch wel een prettige invaller om te hebben om een pot open te breken. Denk dat de pot tegen Mexico nog best te vergelijken valt met die tegen Chili namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Apart om te zien wie er in de kwartfinale tegen NL kan komen te staan. Totaal niet verwacht deze uitslag. Sta ook mede daardoor niet bepaald hoog in mn pool :(

[ Voor 111% gewijzigd door Martinspire op 25-06-2014 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nebur86
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-10-2023
Die keeper van Mexico wordt ook overschat.
Al die 'fantastische' reddingen tegen Brazilië.. tsja, Brazilië schoot hem ook constant recht op hem af. Die had ik nog gehad.
Ook de vorige wedstrijd weer.

En over de solide verdediging van Mexico. Das wel dezelfde verdediging die verloor van Panama vorig jaar.. en Honduras thuis, en USA uit..
Weet het niet hoor maar ik vind het niet zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 13:29

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

garriej schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 15:13:
[...]

o jezus, die jaap stam, ik was hem vergeten(die penalty dan) die ging echt heel ver over, die van ramos een jaar(2?) geleden was minder mis en die ligt op de maan.
Afbeeldingslocatie: http://i3.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/422/451/3a3.gif
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leipo18
  • Laatst online: 02-03-2017
Persoonlijk vind ik jullie te lichtjes over Mexico praten....dit is all een aparte wk geworden...en het zou zomaar kunnen dat we straks aardig worden verrast door die Mexicanen en dat we uitgeschakelt worden... Ik hoop gewoon dat onse verdedigers beter spelen...want ik krijg bijna bij elke paass richting onse goal een hart verzakking... Hele tijd dat zwakke pass die ze terug geven aan de keeper die helemaal niet goed aan komt....pfoe heb er geen woorden voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leipo18
  • Laatst online: 02-03-2017
Sorry van mijn spelfouten hierboven maar type op een telefoon met een kapotte scherm waardoor ik moeilijk mijn spelfouten kan verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Ja het word absoluut niet gemakkelijk. Alles kan gebeuren. En Nederland moet het nu hebben van spelers die ook voor Nederland kunnen scoren wanneer Nederland het spel niet controleert en een stuk minder balbezit heeft als normaal. Als die spelers eens een keer hun dagje niet hebben of geblesseerd raken of rood krijgen of wat dan ook. Wat dan? Wat als Mexico wel iets beter verdedigt als die andere ploegen?

Maar gelukkig hebben we nog spelers die vast beter gaan spelen zoals Sneijder. Als die in vorm is dan kan hij het spel zo goed verdelen dat je ongelooflijk veel kansen creërt.

We zullen zien het wordt in ieder geval spannend tegen Mexico! Gaan we eruit dan hopelijk na een goede wedstrijd zodat we toch trots kunnen zijn op de getoonde inzet. Gaan we door dan ... maakt de hele wedstrijd opeens niks meer uit ... dat word dan allemaal ter plekke vergeten. :)

Word dit een WK dat ons het WK van 2010 totaal gaat doen vergeten? :P

[ Voor 8% gewijzigd door Kain_niaK op 25-06-2014 03:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-08 00:10

MrMonkE

★ EXTRA ★

Nog maar 4 wedstrijden winnen. :)

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Mooie tegenstander. Het wordt een zware wedstrijd want alle knockoutwedstrijden zijn zwaar, simpel.

Niet al gaan lullen over Costa Rica dus 8)7

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

kenneth schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 09:20:
Mooie tegenstander. Het wordt een zware wedstrijd want alle knockoutwedstrijden zijn zwaar, simpel.

Niet al gaan lullen over Costa Rica dus 8)7
Maar tegen wie staan we in de halve? want mexico en costa rica zijn al gewonnen natuurlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Laatst online: 10-09 09:21
garriej schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 09:21:
[...]

Maar tegen wie staan we in de halve? want mexico en costa rica zijn al gewonnen natuurlijk :+
Argentinie en daarna Brazilie in de finale. En dan hebben we half Zuid(Midden)-Amerika naar huis gestuurd.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Grimmie187 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 09:40:
[...]

Argentinie en daarna Brazilie in de finale. En dan hebben we half Zuid(Midden)-Amerika naar huis gestuurd.. ;)
Ik hoop nog steeds op een nl - dui finale, maar dan wel winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Mexico wordt de lastigste wedstrijd voor het Nederlands elftal in het hele toernooi. Die bakoven 's-middags is echt een nadeel. Hopen op een snelle goal en dan minimaal energie verspillen in een defensieve 5-3-2.

Tegen of Costa Rica of Griekenland krijg je een compleet andere wedstrijd. Twee defensieve teams waar Nederland eerder geacht wordt het spel te maken. Benieuwd naar de tactische trucs van Louis in zo'n wedstrijd.

Nederland - Duitsland = meer kans voor Nederland dan bij Nederland - Brazilie.

[ Voor 8% gewijzigd door horizon1978 op 25-06-2014 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

horizon1978 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 09:44:
Mexico wordt de lastigste wedstrijd voor het Nederlands elftal in het hele toernooi. Die bakoven 's-middags is echt een nadeel. Hopen op een snelle goal en dan minimaal energie verspillen in een defensieve 5-3-2.

Tegen of Costa Rica of Griekenland krijg je een compleet andere wedstrijd. Twee defensieve teams waar Nederland eerder geacht wordt het spel te maken. Benieuwd naar de tactische trucs van Louis in zo'n wedstrijd.

Als je tegen een verdedigend team 5-3-2 speelt, dan schuiven je backs ver mee naar voren waardoor je dus eigenlijk een 3-5-2 krijgt, zoals in de 2e helft tegen spanje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Laatst online: 10-09 09:21
horizon1978 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 09:44:

Denk je? Het is volgens mij om het even en een finale is een verhaal op zich. Duitsland heeft (vind ik) meer kwaliteiten maar de Brazilianen hebben thuisvoordeel. Denk dat het uiteindelijk weinig uitmaakt.

Maargoed, laten we ons voorlopig maar richten op Mexico :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Chili schat ik hoger in dan Mexico. Vond Chili in de eerste twee wedstrijden echt goed en snel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Sepp14 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 10:03:
Chili schat ik hoger in dan Mexico. Vond Chili in de eerste twee wedstrijden echt goed en snel spelen.
Mee eens. Grote verschil is dat Mexico defensief solide is maar amper weet te scoren. Lastig dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou wel leuk zijn als we alle spaanstalige landen naar huis sturen. Hebben we nogmaals de 80 jarige oorlog tegen spanje gewonnen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:28
Mexico heeft nog wel gigantisch weinig tegendoelpunten, verdediging staat dus erg goed. Nu is de sterkte van Nederland natuurlijk wel voorin, maar ik verwacht maar een 1-0 of 0-1 wedstrijd. Het zal erg lastig worden!

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:31

Vos

AFCA

Wij ook, op de penalties na :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Hoe langer ik er naar kijk hoe leuker ik hem vind _/-\o_ :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gynnad schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 12:31:
Mexico heeft nog wel gigantisch weinig tegendoelpunten, verdediging staat dus erg goed. Nu is de sterkte van Nederland natuurlijk wel voorin, maar ik verwacht maar een 1-0 of 0-1 wedstrijd. Het zal erg lastig worden!
Verwacht juist een wedstrijd met meer doelpunten. Omdat Mexico zich niet in kan houden en Nederland daar bij een achterstand bepaald niet voor onder zal doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:14

vhal

ಠ_ಠ

...of een suffe 0-0 omdat niemand durft te voetballen en NL vervolgens eruit ligt na strafschoppen.

Zou zomaar kunnen in dit WK :+

Trouwens, wel eens opgevallen hoeveel mensen er kramp hebben na 70 minuten. Met name de wedstrijden die om 18:00 beginnen zijn funest voor de spelers.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

vhal schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 15:09:
...of een suffe 0-0 omdat niemand durft te voetballen en NL vervolgens eruit ligt na strafschoppen.

Trouwens, wel eens opgevallen hoeveel mensen er kramp hebben na 70 minuten. Met name de wedstrijden die om 18:00 beginnen zijn funest voor de spelers.
Ik heb ook wel is kramp, als ik slaap, aan m'n kuit. Ik vind kramp nooit heel raar, kan gebeuren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Laatst online: 05-09 11:18
Ik heb vaak kramp, als er nog 5 minuten te spelen is, als we 1-0 voorstaan. Ik vind het dan ook nooit heel raar, kan gebeuren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

vhal schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 15:09:

Zoveel factoren die daar mee te maken hebben. Te weinig vocht, warmte, hoogte, leeftijd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

garriej schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 15:14:
[...]

Ik heb ook wel is kramp, als ik slaap, aan m'n kuit. Ik vind kramp nooit heel raar, kan gebeuren :P
Die kramp kreeg ik vroeger bij het door kijken van de Neckerman catalogus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-08 18:18

Hironshy

Orooo!!!

Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 15:25:
[...]

Die kramp kreeg ik vroeger bij het door kijken van de Neckerman catalogus.
Explain?

Alleen Kuyt had kramp bij Ned. Komt natuurlijk door zijn leeftijd. Maar had wel voortreffelijk gespeeld. Voortaan basisplaats geven en in de 70e min wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Laatst online: 05-09 11:18
Hironshy schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 15:48:
[...]

Explain?

Alleen Kuyt had kramp bij Ned. Komt natuurlijk door zijn leeftijd. Maar had wel voortreffelijk gespeeld. Voortaan basisplaats geven en in de 70e min wisselen.
ach die kramp was in de 85e minuut ofzo.. Ik vind het op zijn zachts gezegd twijfelachtig. Er werd wel erg rustig aan gedaan door nederland.. ook met ingooien, wisselen en goal kicks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-08 17:49
Hironshy schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 15:48:
[...]

Explain?

Kuyt is leuk voor dit soort eenmalige zaken maar AUB niet altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:23

Pierre

Van nature lui!

Maar heb je Erben Wennemars gehoord over het verschijnsel kramp, die vond het maar flauwe kul van de spelers

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-08 18:18

Hironshy

Orooo!!!

Met Kuyt als linksback kreeg Chili minder kansen dan Spanje/Australie terwijl Chili toch een zeer aanvallende ploeg is. Beetje zelfde als Mexico. Dus ik zou zeggen tegen Mexico weer Kuyt erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Pierre61 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 15:55:
Maar heb je Erben Wennemars gehoord over het verschijnsel kramp, die vond het maar flauwe kul van de spelers
Schaatsers maken natuurlijk constant de zelfde beweging en veel minder lang(discutabel natuurlijk want voetballers doen soms geen 10km afleggen ), voetballers draaien, trappen, andere weersomstandigheden ect.

[ Voor 8% gewijzigd door garriej op 25-06-2014 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 10:43
Ik denk een 4-1 voor Nederland. Die van Gaal krijgt de spelers zeker te weten weer zo scherp en goed neergezet dat Mexico geen lastige kluif gaat worden.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Pierre61 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 15:55:
Schoenmaker, blijf bij je leest :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Ik was aan het begin van het toernooi pessimistisch over onze kansen maar het zou nu wel echt een massive disappointment zijn als we niet minimaal voor de derde plaats mogen ballen. Zelfs als Duitsland een slippertje maakt en in onze helft vsn het schema komt, dan moet je met deze tegenstanders de halve finale kunnen halen. Chili en Mexico zijn vergelijkbaar, onze verdediging wordt elke pot beter en we hebben twee superspitsen in bloedvorm. Dit is zeker niet het beste Oranje dat ik ooit heb gezien maar het moet meer dan zat zijn om Mexico, Griekenland en Costa Rica aan te kunnen.

[ Voor 4% gewijzigd door Dr. Strangelove op 25-06-2014 17:08 ]

Pagina: 1 2 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.