Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
De veel betere verdediging is wat het meeste indruk op mij heeft gemaakt tegen Chili. Opeens heb je de Belgische verdediging in het Ned elftalDr. Strangelove schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 17:06:Chili en Mexico zijn vergelijkbaar, onze verdediging wordt elke pot beter en we hebben twee superspitsen in bloedvorm.

Gaat ook weer geen probleem worden en zo heeft uiteindelijk weer een Europees land een matige indruk gegeven (imo).
Je komt in ieder geval niet direct een grootmacht of favoriet Brazilië tegen, die tevens nog wat goed te maken hebben... Al is het vertoonde spel nog niet echt geweldig.
Mexico heeft het prima tegen ze uitgehouden, en daar moet je dan ook niet te makkelijk over zijn, dat gaat een moeilijke partij worden.
Qua naam, wat wil het zeggen als je afgang Italie & Engeland ziet tegen Costa Rica, is de kwartfinale natuurlijk een haalbare kaart.
De halve finale heb je dan Argentinie (waar Messi toch wel het verschil maakt) of een Belgie. Maar vlak de VS niet uit. Plus, als Klinsmann die Low een poets bakt heb je ook Duitsland aan de rechterkant, maar ook pas weer in de halve finale als mogelijke tegenstander Nederland.
Maar die kwartfinale & halve finale is later op de dag dus dat is weer voordeel voor Europese landen, iig geen nadeel.
Vind het jammer omdat ik denk dat wederom de wissels heel belangrijk kunnen worden tegen Mexico. En zeker een type zoals Fer fijn is om in de 70ste minuut in te brengen voor het loopvermogen en de kopkracht.
[ Voor 30% gewijzigd door MailMan op 26-06-2014 08:35 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Dit topic is alleen voor Nederland-Mexico bedoeld, dus niet voor Frankrijk en andere landen.Martinspire schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 00:28:
Wie vond vandaag Frankrijk nog meer vrij matig? Dat Zwitserland van Honduras wint was wel te verwachten [...]
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Ben ik met je eens. Denk dat dat ook voor een relatief groot deel bepaalt welke teams er nu door zijn naar de knock-out fase. Maar dat betekent ook dat we nu tegen de fittere teams gaan spelen en volgens mij is Mexico dat ook. Daarnaast speel je nu bij bijna 30 graden.Dr. Strangelove schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 10:11:
Dat het heet wordt is vervelend maar een van de dingen die Nederland in meer dan gemiddelde mate heeft is fitheid. Het team heeft tot nu toe alle potten 90 minuten voluit gespeeld en het is geen toeval dat ze steeds in de tweede helft het verschil maken.

Nee ik zie hem dit op het Ek'16 niet meer herhalen.
Heb je Mexico wel zien voetballen de afgelopen dagen? Beter dan Argentinie en Brazilie. En wrs een van de top teams van de voorrondesDr. Strangelove schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 11:04:
Het wordt weer een tandje lastiger dan Chili, mede door de temperatuur, maar het is eigenlijk een horde die dit team moet kunnen nemen. Argentinië, Duitsland of Brazilië, zelfs als die teams niet 100% zijn is dat lastig voor dit elftal maar Mexico, Costa Rica, Griekenland... het zou gewoon erg jammer zijn als je je daar nu in verslikt. Geen EK2008 ajb.
Daarnaast moet het in balbezit wel gewoon beter bij ons, misschien komt het omdat ze nu al wekenlang trainen op verdedigen/counteren en niet veel 4-3-3 combinaties oefenen... De spelers hebben vroeger laten zien dat ze het wel kunnen dus ik heb er vertrouwen in!
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
M'n oom is Duitser (aangetrouwd) en hij vind dat Nederland dit keer eindelijk eens goed voetbal speelt. Hij had altijd een hekel aan dat doelloos rondgetik rond de middenlijn. Het Nederlands elftal van nu is zoals de Duitsers altijd speelden toen ze prijzen wonnen.Señor Sjon schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 12:31:
Vroeger werd er eindeloos overgetikt en was het even effectief als nu, alleen hadden we 65% balbezit.
Nederland was ook top in de voorrondes en heeft met Robben en Van Persie twee wereldspelers die het verschil moesten maken in deze wedstrijd.bvbal79 schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 11:52:
[...]
Heb je Mexico wel zien voetballen de afgelopen dagen? Beter dan Argentinie en Brazilie. En wrs een van de top teams van de voorrondes
Maar ik hou ook mijn hart vast, net als dat ik dat eventueel tegen Costa Rica zou doen. Het kan zomaar de andere kant op vallen.
Ja, prima ploeg. Beter dan Brazilië? Nee, dat maak je ervan omdat Brazilië geacht werd die poule door te stomen met 9 punten en een doelsaldo van +15. Uiteindelijk is Brazilië echter toch eerste geworden en Mexico tweede en dat is wat telt. Ik ben heel erg blij dat we Brazilië ontlopen in elk geval, dat is een veel lastigere tegenstander en voor mij nog steeds de topfavoriet.bvbal79 schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 11:52:
[...]
Heb je Mexico wel zien voetballen de afgelopen dagen? Beter dan Argentinie en Brazilie. En wrs een van de top teams van de voorrondes
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Dat maak jij ervan (als we zo gaan doen) Op doelsaldo iets beter zijn dat telt of een ploeg sterker is of niet? Als ze nou mexico zonder problemen hadden verslagen, dan had ik je gelijk gegeven. Maar je beredenering nu slaat echt nergens op.Dr. Strangelove schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 12:50:
[...]
Ja, prima ploeg. Beter dan Brazilië? Nee, dat maak je ervan omdat Brazilië geacht werd die poule door te stomen met 9 punten en een doelsaldo van +15. Uiteindelijk is Brazilië echter toch eerste geworden en Mexico tweede en dat is wat telt. Ik ben heel erg blij dat we Brazilië ontlopen in elk geval, dat is een veel lastigere tegenstander en voor mij nog steeds de topfavoriet.
Er zit echter nog wel een verschilletje in de verdediging van Brazilië en die van ons. Thiago Silva, Dante, David Luiz, Dani Alves en Marcelo. Dat helpt wel mee.Señor Sjon schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 13:12:
Ik zie Brazilië meer als problematisch doordat ze thuisland zijn. Ze drijven nog meer op Neymar dan wij op Robben en Van Persie. Daarbij hebben wij 2 wereldspitsen en zij 1.
Maar Brazilie heeft al eigen doelpunt gemaakt.Niku schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 14:57:
[...]
Er zit echter nog wel een verschilletje in de verdediging van Brazilië en die van ons. Thiago Silva, Dante, David Luiz, Dani Alves en Marcelo. Dat helpt wel mee.
En? Bij Spanje zaten ook niet een paar verdedigers die daar alleen voor aanvulling van het team speelden. Goede verdedigers die van Brazilie hoor daar niet van maar ook die zijn te slopen.Niku schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 14:57:
[...]
Er zit echter nog wel een verschilletje in de verdediging van Brazilië en die van ons. Thiago Silva, Dante, David Luiz, Dani Alves en Marcelo. Dat helpt wel mee.
Met alleen namen win je niet een WK. Misschien zijn die van NL die in een Mickey Mouse competitie spelen wel hongeriger naar succes dan al die duurbetaalde vedetten.
Als een Marcelo wordt overlopen door een Janmaat, hij ook aardig een deuk krijgt in zijn trots
.
Brandt je niet af of zo maar namen zeggen niks. De wedstrijd moet gespeeld worden en pas na 90 minuten weet je hoe je het hebt gedaan en wat je uiteindelijk in je handen hebt.
edit: die
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Ok, dan wijdt ik even uit.bvbal79 schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 14:03:
[...]
Dat maak jij ervan (als we zo gaan doen) Op doelsaldo iets beter zijn dat telt of een ploeg sterker is of niet? Als ze nou mexico zonder problemen hadden verslagen, dan had ik je gelijk gegeven. Maar je beredenering nu slaat echt nergens op.
Mexico en Brazilië waren in balans, maar in de wedstrijden daarnaast was (feit) Brazilië beter in daar waar het om gaat in voetbal, doelpunten maken --> advantage Brazil.
Brazilië heeft als team een reputatie als het gaat om groeien in een toernooi --> advantage Brazil
Brazilië heeft qua spelers meer potentie dan Mexico, daar lopen er een paar tussen die nog wel wat uit de trucendoos kunnen halen --> advantage Brazil
Brazilië speelt thuis, wat zowel de beide teams op het veld als de arbitrage beïnvloedt --> advantage Brazil
Ik sluit niet uit dat er dingen geregeld worden achter de schermen die Brazilië verder helpen --> advantage Brazil.
Nu zal jij waarschijnlijk net zo'n lijstje hebben voor Mexico, maar is dit een wat completere uitleg van mijn positie?

We lusten ze rauw
[ Voor 26% gewijzigd door Vlassie1980 op 26-06-2014 16:12 ]
Klopt, maar daar is dit topic niet voor bedoeld.dutchgio schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 15:58:
Mochten we Uruguay nog tegen komen dan is het in elk geval zonder Suarez
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Als ik zo'n lijstje ook voor Mexico heb, dan maakt het het er dus toch geen mindere ploeg om, en je geeft zelf het enige juiste argument daarvoor ook nog Mexico-Brazilie was in balansDr. Strangelove schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 15:24:
[...]
Ok, dan wijdt ik even uit.
Nu zal jij waarschijnlijk net zo'n lijstje hebben voor Mexico, maar is dit een wat completere uitleg van mijn positie?
Toch zou ik hem even opwarmen van te voren. Lijkt me lekkerderVlassie1980 schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 16:00:
Voor de wedstrijd eerst even deze Mexicaanse ovenschotel naar binnen schuiven:
[afbeelding]
We lusten ze rauw
Namen zeggen niets, maar je kunt ze wel vergelijken. De namen die ik noemde hebben hun sporen al lang verdiend in het internationale topvoetbal. Als jij zo mogen kiezen, welke verdediging nam je dan? Die van Nederland of die van Brazilië?Sepp14 schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 15:14:
[...]
En? Bij Spanje zaten ook niet een paar verdedigers daar alleen voor aanvulling van het team speelden. Goede verdedigers die van Brazilie hoor daar niet van maar ook die zijn te slopen.
Met alleen namen win je niet een WK. Misschien zijn die van NL die in een Mickey Mouse competitie spelen wel hongeriger naar succes dan al die duurbetaalde vedetten.
Als een Marcelo wordt overlopen door een Janmaat, hij ook aardig een deuk krijgt in zijn trots
.
Brandt je niet af of zo maar namen zeggen niks. De wedstrijd moet gespeeld worden en pas na 90 minuten weet je hoe je het hebt gedaan en wat je uiteindelijk in je handen hebt.
I rest my case.
Jij bent ook niet leuk om mee te discussiëren zegbvbal79 schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 17:01:
[...]
Als ik zo'n lijstje ook voor Mexico heb, dan maakt het het er dus toch geen mindere ploeg om, en je geeft zelf het enige juiste argument daarvoor ook nog Mexico-Brazilie was in balans
Nou ja, die van Nederland stond beter tegen Chili dan die van Brazilië tegen KameroenNamen zeggen niets, maar je kunt ze wel vergelijken. De namen die ik noemde hebben hun sporen al lang verdiend in het internationale topvoetbal. Als jij zo mogen kiezen, welke verdediging nam je dan? Die van Nederland of die van Brazilië?
[ Voor 29% gewijzigd door Dr. Strangelove op 26-06-2014 20:59 ]
Druk de BRA verdedigers terug en ze gaan fout op fout opstapelen. Omdat ze het niet gewend zijn.
Ik heb vertrouwen in Vlaar, Janmaat,Kuyt
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Toch weer een mooi filmpje waardoor je al helemaal zin krijgt in zondag en gewoon die Mexicanen met 4-1 van de mat veegt
[ Voor 20% gewijzigd door GAITii op 26-06-2014 21:41 ]
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Als ook maar drie man in de selectie zo makkelijk zouden denken als de helft van de mensen hier, lagen we er zeker uit.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Overzicht van alle achtste finales:
Zaterdag:
Brazilië - Chili
Costa Rica - Griekenland
Zondag:
Nederland - Mexico
Colombia - Uruguay
Maandag:
Frankrijk - Nigeria
Duitsland - Algerije
Dinsdag:
Argentinië - Zwitserland
België - Verenigde Staten
Brazilie - Chili
Colombia - Uruguay
pittige duels.
Ik denk dat Louis een speler die zo denkt met een hamer slaat ofzo.kenneth schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 22:46:
Inderdaad, gewoon
Als ook maar drie man in de selectie zo makkelijk zouden denken als de helft van de mensen hier, lagen we er zeker uit.
[ Voor 10% gewijzigd door horizon1978 op 27-06-2014 08:57 ]
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
[ Voor 29% gewijzigd door horizon1978 op 27-06-2014 09:08 ]
Waarom zou je je tegenstander onderschatten? Chili brak ook pas in de 77e minuut. Makkelijk ging het niet.Dr. Strangelove schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 09:30:
Je weet niks zeker natuurlijk en je kan ook een slag om de arm houden én je moet ze zeker niet onderschatten maar kan iemand mij uitleggen waarom je voor Mexico bang moet zijn als je Chili relatief eenvoudig aan de kant zet? Vooraf was het allemaal doemdenken over die tegenstander en dat bleek mee te vallen. Mexico is echt geen klasse beter dan Chili. Ik vermoed dat het opnieuw geen gallery play wordt maar wel dat we gaan winnen.
Als je ziet dat Chili 7 schoten in totaal had waarvan 1 op doel denk ik dat we kunnen zeggen dat de verdediging goed zijn best heeft gedaan. Ik ben het er niet mee eens dat Chili pas in de 77e minuut brak, toen scoorden we pas ja. Maar ze braken eerder.tweaker2010 schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 09:36:
[...]
Waarom zou je je tegenstander onderschatten? Chili brak ook pas in de 77e minuut. Makkelijk ging het niet.
PS4 PSN: Dazzler2120
[ Voor 25% gewijzigd door Martinspire op 27-06-2014 10:12 ]
De wedstrijd tegen chili was minder 'spannend' als de wedstrijd tegen Australie. Een zelfde soort wedstrijd tegen Mexico is wel wat ik verwacht
Ehm... Chili had 63% balbezit en zette de defensie van oranje continue onder druk.Dazzler2120 schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 09:43:
[...]
Als je ziet dat Chili 7 schoten in totaal had waarvan 1 op doel denk ik dat we kunnen zeggen dat de verdediging goed zijn best heeft gedaan. Ik ben het er niet mee eens dat Chili pas in de 77e minuut brak, toen scoorden we pas ja. Maar ze braken eerder.
Als je wint zonder kansen weg te geven is het % balbezit niet zo van belang.
Nederland had vroeger ook altijd veel meer balbezittweaker2010 schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 11:09:
[...]
Ehm... Chili had 63% balbezit en zette de defensie van oranje continue onder druk.
Chili heeft in 90 minuten maar 2 'echte' kansen gehad in de eerste helft.
[ Voor 21% gewijzigd door Dazzler2120 op 27-06-2014 11:51 ]
Dat is best een lange eerste helft...Dazzler2120 schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 11:14:
[...]
Chili heeft in 90 minuten maar 20 'echte' kansen gehad in de eerste helft.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
20 nog wel?Dazzler2120 schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 11:14:
[...]
Nederland had vroeger ook altijd veel meer balbezitBalbezit betekent niet veel als je niet door de verdediging heen komt
Chili heeft in 90 minuten maar 20 'echte' kansen gehad in de eerste helft.
Eigenlijk staat alleen die kopbal van Chili me nog bij als kans, en die was niet eens op goal.
In de 90 minuten dat gespeeld is, heeft chili alleen in de eerste helft 2 grote kansen gehad.
Wat betreft het weer lijken we een beetje geluk te hebben, normaal gesproken is het 36+ in Fortaleza, voor zondag verwachten ze echter 24-30 graden.Sjah schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 12:03:
Het weer gaat het beslissen. Hopelijk wordt het niet beslist door wie de gaafste coach heeft, dan zijn we kansloos.
http://www.accuweather.co...346/weekend-weather/43346
http://www.weeronline.nl/...razilie/Fortaleza/2452567
Verwijderd
Zijn ze er toch weer ingetuind!

Bron: http://www.nusport.nl/column/3813582/stiletto.htmlOranje is als een pannetje melk op het vuur: je ziet er niets aan, maar als het kookt en je het gas lager wilt draaien, ben je al te laat.

* Fiber krijgt afkickverschijnselen...
Precies, zo sta ik er ook in. Moet natuurlijk oppassen voor onderschatting van de tegenstander, maar dat is aan het team en niet per se aan mij als supporter. Ik ben er met dit team (spelers + staff) ook niet echt bang voor, eerlijk gezegd.Dr. Strangelove schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 09:30:
kan iemand mij uitleggen waarom je voor Mexico bang moet zijn als je Chili relatief eenvoudig aan de kant zet?
Wat ikzelf het mooiste vind op dit moment is dat Nederland welbeschouwd eigenlijk helemaal niet goed hoeft te spelen om te winnen, als ze de organisatie maar geconcentreerd houden. Dat zag je ook bij Chili... zelden in de geschiedenis van het voetbal heeft zoveel balverlies zo weinig opgeleverd voor de tegenstander. En dat is echt niet omdat Chili een off-day had, het is gewoon vanwege de tactiek van Van Gaal en de spelersgroep die ook als ze slecht spelen wél hun taak blijven uitvoeren.
Als Chili achteraf eigenlijk geen schijn van kans heeft gehad terwijl Nederland (op de doelpunten na, natuurlijk... Nederland zette de tweede helft overigens wel iets meer druk) gewoon slecht tot matig speelde, zeg ik laat maar komen die Mexicanen.
En hopelijk gaat in de loop van het tournooi het spel bij balbezit ook nog iets beter lopen. Dan wordt het echt leuk.
... not as I do.
Rotterdam
Dan nog, Chili wou ook eerste worden om Brazilië te ontlopen....Martinspire schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 22:26:
Je moet natuurlijk wel in je achterhoofd houden dat zowel Nederland als Chili redelijk rustig aan deden omdat ze toch al door waren...
Mexico maakt indruk tegen Kroatie, die ook nog alles hadden om voor te strijden, en winnen 3-1.
Belgie, voor de wk-kwalificatie, maakt indruk tegen Kroatie voor de 1e plek, verleden jaar, en wint 2-0
Conclusie/vraag: wat is er op tegen om Mexico net zoveel krediet en ontzag te geven als we voor de Belgen hebben?
Qua spelers zijn ze ook gewoon beter; het stikt van de jonge talenten die voetballen bij Europese clubs.
Dat krediet en ontzag komt ook doordat je de spelers 'kent'; ze spelen (bijna?) allemaal in Europa, vooral in de Engelse Premier League.
Bij Mexico is dat zover ik weet alleen Hernandez, die bij United op de bank zit.
België scoort wat lukraak aan het eind van de wedstrijd. Ze behalen moeizaam 9 punten uit 3 wedstrijden, in een vrij makkelijke poule.
Maar als team staat Mexico er wel. Mexico moet het niet van individuele klasse hebben maar speelt als een team. En daarmee spelen ze dan wel gelijk tegen Brazilië. Feit is wel dat de vorm van Brazilië ook ver te zoeken was...
Nederland > Chili > Mexico > ? > ? > België imhoSjah schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 23:02:
Conclusie/vraag: wat is er op tegen om Mexico net zoveel krediet en ontzag te geven als we voor de Belgen hebben?
Net zoveel ontzag als voor België stelt bij mij niet zoveel voor op het moment... Ik schat Mexico op het moment in elk geval veel hoger in.
... not as I do.
Ook grappig dat vijf van de zes Europese landen die door zijn strak tegen elkaar aan liggen: Nederland, België, Frankrijk, Duitsland, Zwitserland. Alleen Griekenland ligt in een uithoek...
Ze hebben de zes Europese landen ook mooi verdeeld over de wedstrijden. Met een beetje geluk komen ze alle zes in de kwartfinales. Dan doet Europa het opeens niet zo heel slecht meer...
Vanavond overigens eerst een compleet Zuid Amerikaanse avond.
Ook grappig dat van de zogenaamde 4 grote voetballanden er maar 1 door is...Fiber schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 12:16:
Toch wel grappig dat Nederland en België allebei sowieso al bij de 16 beste voetballanden van de wereld zitten...
Ook grappig dat vijf van de zes Europese landen die door zijn strak tegen elkaar aan liggen: Nederland, België, Frankrijk, Duitsland, Zwitserland. Alleen Griekenland ligt in een uithoek...
Dus.... dan vermoed ik dat jij denkt dat we uitgeschakeld gaan worden, althans de kans acht je niet klein?Clush schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 04:15:
[...]
Nederland > Chili > Mexico > ? > ? > België imho
Net zoveel ontzag als voor België stelt bij mij niet zoveel voor op het moment... Ik schat Mexico op het moment in elk geval veel hoger in.
Voor Nederland is de kans ook best aanwezig dat we eruit vliegen, maar ik zoals ik eerder al zei, als we van Chili winnen moet Mexico ook te doen zijn.
Clush in "[Achtste finale] Nederland - Mexico"
... not as I do.
Maar laat ze eerst maar eens van Mexico winnen, dan pas weten we wat ze echt kunnen als het er echt om gaat. Zal al lastig genoeg worden denk ik, al geef ik Nederland best een goede kans. Achterin weinig weggeven en voorin scoren we er altijd wel een stuk of twee...

[ Voor 21% gewijzigd door Fiber op 28-06-2014 15:11 ]
Alles beter dan dat eindeloze rondtikken en balletjes breed van voorheen...Chris Smoove schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 15:09:
Nederland kan nog wat meer oefenen met opbouwen op het middenveld.. Wat een zooitje elke 90 min. Meteen de bal weer kwijt.
http://www.nusport.nl/voe...meest-effectief-goal.html
Dat was zonder Kuytpolli_ schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 14:50:
Ik ben het meest bang dat het mis gaat bij de Nederlandse defensie, ze hebben eigenlijk nog geen goeie test gehad. Bekijk de eerste 15 minuten van de wedstrijd tegen Spanje 3 van de steekpassen van het spaanse elftal leiden tot doelkansen. Ik denk dat Nederland wel van Mexico en Costa Rica/Griekenland zal winnen maar dat het daarna erg moeilijk gaat worden.
Tegen Mexico Kuyt opstellen voor defense en gaan met die banaan.
Bij de vorige wedstrijd in dit stadion (dinsdag 24 juni: Griekenland - Ivoorkust) zag het er niet uit. Het gras zat nauwelijks vast aan de ondergrond. Ik hoop dat 5 dagen voldoende is geweest om dat te laten herstellen.
Speel ook Balls Connect en Repeat
Als wij het grote publiek dit soort reacties hebben "Wat!!???" wat zal Mexico dan wel niet denken?Sjah schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 15:45:
Wat hoor ik nou? Komt die Verhaegh voor Janmaat??! Nja k geloof in de Wizard van de Watergraafsmeer, dus komt goed.
Is dit het de tegenstander niet wijzer maken dan ze al zijn?
Denk dat er nu dit gebeurt bij een hotelkamer in MexicoBrazilie

Daar gaat de strategie van Miquel Herrera linea recta in de prullenbak
[ Voor 4% gewijzigd door Sepp14 op 28-06-2014 17:19 ]
Verwijderd
En da's ook het nadeel aan wereldkampioen worden ... wie krijgt van Gaal ooit nog stil?
(Maar ik moet eerlijk zeggen ... van Gaal blaat niet altijd zinloos arrogant ... hij is ook effectief een van de beste voetbalcoaches in de wereld .go go go van Gaal!)
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Ik heb wel vertrouwen in Van Gaal. Hij ziet Verhaegh elke dag en hij is degene die weet wat hij kan. Komt goed.D-e-n schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 17:23:
Als back in een 532 moet je vooral veel lopen. Dat kan Kuijt wel. Ik vind Verhaegh echt ongeschikt op die plek.
Mensen hebben blijkbaar hem nooit in de Duitse competitie gezien, hij verdedigt en duikt tegelijkertijd op bij het doel. Is misschien beter dan de meesten denkenD-e-n schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 17:13:
Verhaegh in een 532 kan helemaal niet. Die kan nooit doorschuiven naar het middenveld.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 73% gewijzigd door Martinspire op 28-06-2014 21:18 ]
Dit topic is gesloten.