Sneijder & Huntelaar! 2-1 [8e finale] Nederland-Mexico

Pagina: 1 ... 3 ... 14 Laatste
Acties:
  • 38.522 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:42

Onbekend

...

Zag ik nu net dat ze het gras met verf groen aan het spuiten waren?

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:48
DanielWW2 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 21:08:
Het belangrijkste is denk ik penalty's vermijden morgen...
Yup, en niet verliezen ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

En als ze dan ook nog scoren moet het wel goed komen morgen.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Moet lukken, als ze een voorbeeld nemen, aan ons 1-2-3'tje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Wat moeten we nu zingen eigenlijk? Oranje boven Oranje boven leven de Koning? Dat flowt niet meer.

Oh ja dit natuurlijk

[ Voor 34% gewijzigd door Kain_niaK op 28-06-2014 22:52 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
"leve het koningshuis" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:13

Fiber

Beaches are for storming.

Onbekend schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 22:01:
Zag ik nu net dat ze het gras met verf groen aan het spuiten waren?
Ja, dan lijkt het nog wat... :z

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Niet online
"...leve koning Willem 4"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Sjah schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 22:10:
[...]

Yup, en niet verliezen ook wel.
Door niet te verliezen vermijden wel penalty's. Het past perfect in elkaar.
Nu nog een uitbraak of twee van de man van glas welke nu opeens van staal is met een staalmotor en dan winnen we wel. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Klopt het dat Verhaegh morgen in de basis staat?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drpeer_holland
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:19
Quad schreef op zondag 29 juni 2014 @ 00:04:
Klopt het dat Verhaegh morgen in de basis staat?
Ze zeggen van wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Ach, bij weet ik veel welke vorige wedstrijd van ons, zou Vlaar niet spelen. Speelde gewoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-06 23:17

GS88

π raat

DanielWW2 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 23:13:
[...]
Nu nog een uitbraak of twee van de man van glas welke nu opeens van staal is met een staalmotor en dan winnen we wel. :+
Moet wel opmerken ja dat hij bij voorgaande toernooien bij het minste of geringste briesje al ging liggen en geblesseerd was of half dood, terwijl hij nu bij tackles zelfs nog overeind probeert (, en soms met succes!) te blijven en doorgaan. Hij lijkt wel de onstopbare man van gewapend beton :p 8)

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 20:38

Zewatanejo

Fine Thanks!

Ik hoop echt dat dit een succes wordt, maar ik heb het idee dat Mexico behoorlijk overschat wordt. Zelfs bij van Gaal en de NL elftal zie ik dat. Ik denk niet dat dat een goed teken is en ik ben dan ook niet zo heel positief over mijn verwachtingen over de kansen van oranje vanavond.

Ik hoop natuurlijk dat ik fout zit en dat we weer positief verrast worden door een sublieme Robben vanavond. Ik kijk in elk geval uit naar zijn rushes, of ze er nou in gaan of niet.

Ik ben trouwens benieuwd hoe de Mexicanen Robben gaan afstoppen. Als ze hem maar heel laten, ookal is hij niet meer van glas.

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Niku schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:51:
[...]

Ik heb wel vertrouwen in Van Gaal. Hij ziet Verhaegh elke dag en hij is degene die weet wat hij kan. Komt goed.
Elke dag? Een training is geen wedstrijd. En we moeten nu niet doen alsof Augsburg hetzelfde niveau als Bayern is. Ik vind Verhaegh een matige voetballer met als nadeel dat hij in oranje nog maar weinig interlands gespeeld heeft, laat staan op een WK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
tweaker2010 schreef op zondag 29 juni 2014 @ 09:24:
[...]

Elke dag? Een training is geen wedstrijd. En we moeten nu niet doen alsof Augsburg hetzelfde niveau als Bayern is. Ik vind Verhaegh een matige voetballer met als nadeel dat hij in oranje nog maar weinig interlands gespeeld heeft, laat staan op een WK.
Het merendeel van de verdediging is van het niveau feyenoord, laatste maal dat ik studio sport heb gezien was dat ook niet van het niveau Bayern ...

Verhaegh is voor mij een onbekende speler die ik eens tijdens een saaie oranje wedstrijd heb gezien. We zien vanavond wel welke keuzes van Gaal gemaakt heeft en de uitslag zal weer bepalen of hij een held is of een ... :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fiber schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 15:01:
Tegen Spanje en Australië hebben we ook achter gestaan. Dit Nederlands Elftal raakt gelukkig niet zo heel snel in paniek.
Inderdaad, bovendien was tegen Spanje het ook nog eens een discutable penalty. Als er iets was dat in het verleden het Nederlands Eftal van slag maakte was het wel zoiets.

Overigens denk ik dat ook in deze wedstrijd de eerste helft niet om aan te zien is en dat Mexico dan kapotgespeelt wordt.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2014 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Inderdaad we zullen het zien.
Als ze de mentaliteit hebben dat ze alles willen geven komen ze heel ver.

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Ik ben alleen wel bang dat Verhaegh door zijn onervarenheid van Gaal een vroege en ongewenste wissel kost.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:13

Fiber

Beaches are for storming.

Als Verhaegh zijn taak op rechts straks net zo goed uitvoert als Kuijt op links dan zal het wel loslopen... :)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

Ik geef hem het voordeel van de twijfel. Hij zal nooit zijn meegegaan als ie niets toe te voegen had. Van Gaal heeft nu al meerdere malen bewezen goed te zijn in het uitpikken van talent (of goed te trainen). Ik verwacht geen vuurwerk, maar hij zal zijn rol toch zeker wel kunnen uitvoeren?

En als het een vroege wissel kost: so be it? Lijkt me sterk dat hij de enige reden is als er 1 in wordt geknalt? Hij heeft overigens al wel eens gespeeld in het Nederlands elftal (tegen Portugal in 2013), maar voor het WK is ie wel nieuw. Ach, zulke bekende vleugelspelers heeft Mexico ook niet, dus verwacht daar weinig problemen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Positief bekijken dus, van Gaal weet wat hij doet en weet wat Verhaegh kan. Hup Nederland! :)F

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 13:23

Niku

Alagaesii

tweaker2010 schreef op zondag 29 juni 2014 @ 09:24:
[...]

Vertel eens, hoe vaak heb jij Verhaegh zien voetballen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:44
Martinspire schreef op zondag 29 juni 2014 @ 11:52:
Ik geef hem het voordeel van de twijfel. Hij zal nooit zijn meegegaan als ie niets toe te voegen had. Van Gaal heeft nu al meerdere malen bewezen goed te zijn in het uitpikken van talent (of goed te trainen). Ik verwacht geen vuurwerk, maar hij zal zijn rol toch zeker wel kunnen uitvoeren?

En als het een vroege wissel kost: so be it? Lijkt me sterk dat hij de enige reden is als er 1 in wordt geknalt? Hij heeft overigens al wel eens gespeeld in het Nederlands elftal (tegen Portugal in 2013), maar voor het WK is ie wel nieuw. Ach, zulke bekende vleugelspelers heeft Mexico ook niet, dus verwacht daar weinig problemen.
Van Gaal heeft gezegd dat je de drie wissels nodig hebt om de hitte te bestrijden omdat er een paar man simpelweg gaan sneuvelen onder de warmte. En ik denk dat hier wel wat in zit. Mexico moet je niet onderschatten dus een speler als proefballonnetje opzetten is dus én slecht voor het uithoudingsvermogen in het geheel als team én het kan je doelpunten kosten. Ik ga er vanuit dat het een decoy is. Daarnaast speelde Janmaat vrij degelijk (niet super, niet slecht) dus waarom wisselen?

@eerder deze topic: Penalty's moeten we ten alle tijde voorkomen. Nederland heeft slechts één penalty-reeks gewonnen in haar historie van de zes keer. Na Engeland zijn wij het slechtste hierin. En om van het stigma af te komen moet je er een paar winnen maar doe dat maar op een EK als we een keer tegen Slovenië in overtime er niet langs komen maar niet nu met de Mexicanen. Heb nu al geen nagels meer over na Brazilië-Chili gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Robkazoe schreef op zondag 29 juni 2014 @ 12:24:
[...]

Daarnaast speelde Janmaat vrij degelijk (niet super, niet slecht) dus waarom wisselen?
Misschien om later in de wedstrijd als aanvallende back in te zetten als Mexico ook wat vermoeid raakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epic_gram
  • Registratie: April 2010
  • Nu online

epic_gram

undercover moderator

ik heb 75 euro ingezet op nederland, maar als het echt 30 graden is ben ik bang dat ik mijn geld kwijtben ;(

Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Robkazoe schreef op zondag 29 juni 2014 @ 12:24:
[...]

Van Gaal heeft gezegd dat je de drie wissels nodig hebt om de hitte te bestrijden omdat er een paar man simpelweg gaan sneuvelen onder de warmte. En ik denk dat hier wel wat in zit. Mexico moet je niet onderschatten dus een speler als proefballonnetje opzetten is dus én slecht voor het uithoudingsvermogen in het geheel als team én het kan je doelpunten kosten. Ik ga er vanuit dat het een decoy is. Daarnaast speelde Janmaat vrij degelijk (niet super, niet slecht) dus waarom wisselen?

@eerder deze topic: Penalty's moeten we ten alle tijde voorkomen. Nederland heeft slechts één penalty-reeks gewonnen in haar historie van de zes keer. Na Engeland zijn wij het slechtste hierin. En om van het stigma af te komen moet je er een paar winnen maar doe dat maar op een EK als we een keer tegen Slovenië in overtime er niet langs komen maar niet nu met de Mexicanen. Heb nu al geen nagels meer over na Brazilië-Chili gisteren.
Behaalde resultaten bieden geen garantie van de toekomst.

Leuk dat je er statistieken bij haalt, maar dat zegt dus helemaal niets. Deze club is weer heel anders. Verder moet je er rekening mee houden dat de laatste keer gewoon gewonnen werd met penalties. Was op het EK 2004. Gaat geen probleem worden dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bospa01 schreef op zondag 29 juni 2014 @ 10:54:
[...]

Het merendeel van de verdediging is van het niveau feyenoord, laatste maal dat ik studio sport heb gezien was dat ook niet van het niveau Bayern ...

Verhaegh is voor mij een onbekende speler die ik eens tijdens een saaie oranje wedstrijd heb gezien. We zien vanavond wel welke keuzes van Gaal gemaakt heeft en de uitslag zal weer bepalen of hij een held is of een ... :+
Feyenoord heeft het volgens mij anders bepaald niet verkeerd gedaan in pak hem beet de laatste 10 wedstrijden van de competitie toch? Die haalden in die wedstrijden zoveel punten dat van Gaal hun 5-3-2 heeft overgenomen.

Los daarvan is het natuurlijk nog altijd zo dat je als gehele elftal aanvalt en verdedigt. Het middenveld heeft het in de wedstrijden van Oranje tot nog toe bepaald niet gemakkelijk gehad. Dat de Jong door menigeen als MOTM werd gezien is daar illustratief voor, verdedigende middenvelder zijnde.

Van Gaal lijkt in de afgelopen wedstrijden op 2 gedachten te hinken.

Enerzijds met de punt naar voren spelen op het middenveld maar dat in te vullen met de Jong en dan wel de Guzman dan wel Wijnaldum naast de Jong. Terwijl noch de Guzman noch Wijnaldum gewend zijn als verdedigende middenvelder te spelen. Fer ook niet trouwens. De enige die zo gewend is te spelen naast de Jong is Clasie. Dat lijkt van Gaal echter weer te verdedigend te vinden.

Anderzijds kun je stellen dat door het niet opstellen van Clasie naast de Jong de backs minder opkomen dan bedoelt. Om de eenvoudige reden dat noch de Guzman noch Wijnaldum noch Fer op hun plek spelen naast de Jong in de punt naar voren.

Dat van Gaal naar het zich laat aanzien nu met Verhaegh begint in plaats van Janmaat lijkt er op te duiden dat hij dat ook onderkent. Lijkt er aldus sterk op dat Wijnaldum meer vooruitgeschoven zal gaan spelen, is het niet naast Sneijder (met de punt naar achteren dus) dan op zijn minst tussen Sneijder en de Jong in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Nu online

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Dus jij denkt dat NL aanvallender gaat spelen dan in de voorgaande wedstrijden?

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat degene die naast de Jong speelt inderdaad de opdracht mee krijgt veel meer box to box te gaan spelen. Doet diegene dat niet dan zal van Gaal in de rust gaan ingrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Nu online

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Moet diegene wel veel loopvermogen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wijnaldum heeft daar op zich geen gebrek aan lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Maar wat als ze Verhaegh daar nou neerzetten om zich helemaal kapot te lopen? Dat ie 1 wedstrijd speelt en daar gewoon al zijn energie in steekt? Het is een hele warme dag en de kans dat ze nog zo'n warme dag hebben is vrij klein. De wedstrijden erop zijn namelijk om 22u, 22u en 21u. Dan kost het je uiteindelijk dus geen wissel en heb je toch een hele fanatieke speler rechtsbuiten.

Overigens vond ik zelf Janmaat nog vrij matig en weinig toevoegen. Zeker ook aanvallend kon daar wel wat beters komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:43
Aanvallend is Janmaat perfect voor die plek. Die kan zo mee in de PL.

Zal wel een fitheid truc zijn van v Gaal. Verhaegh loopt zich een uur leeg Janmaat maakt het af, eventueel in de verlenging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van mij mag Verhaegh een wereldpartij gaan spelen hoor, inclusief zo'n schot als van Bronckhorst had indertijd tegen Uruguay.

Misschien krijg je gelijk. Al denk ik dat het al dan niet opkomen van de backs voor het grootste gedeelte veroorzaakt wordt door de onevenwichtigheid op het middenveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:54
Janmaat gaf vorige wedstrijd de beslissende assist. Dat was geen hengst naar voren waar een spits een wonderduik moest uitvoeren om te scoren, maar bal precies op maat. Dat is aanvallend een heel hoog rendement, al kan het altijd beter. Bovendien is hij in de eerste plaats verdediger en gaf hij aan zijn kant niks weg.

Ik kan me niet voorstellen dat hij gepasseerd is op basis van prestatie. Zelfs een Janmaat in wat mindere vorm is beter dan Verhaegh. Waarschijnlijk is het tactisch. De backs maken de meeste meters, de omstandigheden zijn zwaar. Beter eerst Verhaegh zich stuk laten lopen en het laatste halfuur plus evt. verlenging met een frisse Janmaat dan andersom.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Nu online

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Zou wel een enorme stunt zijn als Mexico a la Spanje wordt weg gespeeld.
Mag dan het land gaan denken dat we echt goud in handen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epic_gram
  • Registratie: April 2010
  • Nu online

epic_gram

undercover moderator

Sepp14 schreef op zondag 29 juni 2014 @ 13:20:
Zou wel een enorme stunt zijn als Mexico a la Spanje wordt weg gespeeld.
Mag dan het land gaan denken dat we echt goud in handen hebben?
Dat gaat niet gebeuren. 5-1 was de eerste wedstrijd van spanje, ze zaten gewoon helemaal niet lekker in het toernooi want ze waren ook tegen andere landen matig. Mexico daarintegen speelt erg goed tot nu toe.

edit: Ik verwacht dat mexico ongeveer net zo sterk is als chili.

[ Voor 6% gewijzigd door epic_gram op 29-06-2014 13:28 ]

Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Ik vrees er een beetje voor vanavond. Die chihuahua's zijn kuitenbijtertjes, formaatje Australië maal duizend. Ze spelen een spel dat Nederland niet graag heeft, dus het wordt een beetje ondergaan en hopen op counterflitsen van de voorlinie, ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Nu online

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Dat het zwaar wordt ben ik met je eens en toch ben ik van mening dat het positief uitpakt voor NL. Tegen Spaanstalige landen spelen ze wel goed over het algemeen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zuid- en Latijns Amerikaanse landen spelen over het algemeen liever niet tegen Nederland, dat klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennenlikker
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-08 10:03
Ben benieuwd wat ze doen met die hitte, nu maar hopen dat Robben vandaag weer in top vorm is.

Afbeeldingslocatie: http://s11.postimg.org/a40egzjz7/Capture.png

[ Voor 12% gewijzigd door pennenlikker op 29-06-2014 14:03 ]

Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

De luchtvochtigheid maakt het 10x erger :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennenlikker
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-08 10:03
Ik geef het je te doen als kaaskop, ben in Brazilie geweest in de lente en toen was m'n shirt al compleet doorweekt na 4 straten lopen. Fingers crossed dan maar :-)

Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Niet online
Weerbericht: http://www.accuweather.co...ly-weather-forecast/43346

31 graden om 13:00 uur lokale tijd, luchtvochtigheid valt dan weer mee met 57%.
De uren ervoor is er ook een beetje kans op regen.
Ok, die weerberichten verschillen ook behoorlijk!

[ Voor 10% gewijzigd door Soldaatje op 29-06-2014 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

We moeten wel rekening houden met het feit dat er ook een aantal Mexicanen zijn welke in Europa spelen en er dus ook niet aan gewent zijn. Mexico heb ik nauwelijks gezien maar kennelijk zijn ze vergelijkbaar met Chili maar iets defensiever. Wat ik hoop is dat de muur van Oranje het lekker volhoud in de eerste helft en dat Mexico in de tweede helft gaten laat vallen en dan komt Robben. >:)

Waar ik bang voor ben is dat geen van beide teams iets kan doen en dat het verlengen word. Als het dan nog niet beslist is dan zet ik de TV maar uit. :'(

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Het scheelt natuurlijk al wel een beetje dat ze al wel een paar weken in Brazilië zijn nu. Plus ze hebben met de training ook wel rekening gehouden met warmte. Bij vorige wedstrijden leek het minder verschil te maken (al was niet alles rond middaguur).

Ik vond ze niet traag ogen de vorige wedstrijden in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:02
Ach die penalties...Van basten was de eerste die miste (1992) en toen volgde 1996, 1998, 2000. De penaltievloek hield op in 2004 en de beslissende ging er in dankzij Robben - ik was uitzinnig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Het probleem is dat wij toen natuurlijk een keeper van enig formaat hadden.
Iets met Sar ofzo. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Soldaatje schreef op zondag 29 juni 2014 @ 14:19:
Weerbericht: http://www.accuweather.co...ly-weather-forecast/43346

31 graden om 13:00 uur lokale tijd, luchtvochtigheid valt dan weer mee met 57%.
De uren ervoor is er ook een beetje kans op regen.
Ok, die weerberichten verschillen ook behoorlijk!
Die luchtvochtigheid is vanavond nooit 57%, ik verwacht door die buien minimaal 80%. Dat gaat echt een pittige klus worden, hopelijk geen verlenging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Niet online
tweaker2010 schreef op zondag 29 juni 2014 @ 15:12:
[...]

Die luchtvochtigheid is vanavond nooit 57%, ik verwacht door die buien minimaal 80%. Dat gaat echt een pittige klus worden, hopelijk geen verlenging.
Ik neem aan dat ze daar wel rekening mee houden in hun voorspelling, anders zouden ze er geen 56% neerzetten. twee uur later is het wel 61% dus het loopt wel wat op. 34 graden gevoelstemperatuur is wel redelijk hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Wie zit er hier al te zenuwpezen?

Ik (nog) niet, maar met dat ik dit typ voel ik wat lichte kriebels komen.

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Laatst online: 09:42

Onbekend

...

Ik. Ik hoop maar dat ik mijn voorspelling goed heb. :)

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

albino71 schreef op zondag 29 juni 2014 @ 15:20:

Ik...
Het voelt anders dan bij Chili. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Aan je :/ te zien is dat niet positief...

Hoe zit het met je voorspellende gaven? Zit je er vaak naast?

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

tweaker2010 schreef op zondag 29 juni 2014 @ 15:12:
[...]

Gelukkig verwachten de mensen die er verstand van hebben maximaal 60%, te zien in dat linkje ;)
albino71 schreef op zondag 29 juni 2014 @ 15:20:

Zenuwpezen (nog?) niet, het enthousiasme is er al wel!

Het wordt 3-1 vanavond :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

albino71 schreef op zondag 29 juni 2014 @ 15:23:
Aan je :/ te zien is dat niet positief...

Hoe zit het met je voorspellende gaven? Zit je er vaak naast?
Ik dacht dat we gingen winnen van Spanje in 2010 en in 2014 dacht ik dat we met 2-1 zouden verliezen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Haa! Mooi!

Hou dit gevoel vast dan! :)

.
Ik denk het ook! Echt, Mexico bijt zich stuk, in de hitte, en dan komt de Nederlandse wals weer.

[ Voor 74% gewijzigd door albino71 op 29-06-2014 15:28 ]

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Gewoon vertrouwen hebben in van Gaal. :Y)
En als Oranje verdedigd zoals tegen Chili dan blijft het bij ons wel op nul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Ik kijk er nu al naar uit om mezelf te quoten na de wedstrijd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Niku schreef op zondag 29 juni 2014 @ 15:30:
Ik kijk er nu al naar uit om mezelf te quoten na de wedstrijd :+
Houden we je aan. 3-1 dus. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Niku schreef op zondag 29 juni 2014 @ 15:24:
[...]

Gelukkig verwachten de mensen die er verstand van hebben maximaal 60%, te zien in dat linkje ;)
Ah, ik zat bij 18u lokale tijd te kijken, vandaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-08 18:18

Hironshy

Orooo!!!

Verwijderd schreef op zondag 29 juni 2014 @ 13:36:
Zuid- en Latijns Amerikaanse landen spelen over het algemeen liever niet tegen Nederland, dat klopt.
Denk omdat Ned best heel bruut verdedigd. Een harde tackle is niet ongewoon. Zuid-latijn Amerikaanse landen spelen met passie. Zulke verdediging haalt hen makkelijk uit hun spel. Ik zie Ned veel overtredingen maken, finale 2010 en wedstrijden tegen Portugal zijn goede voorbeelden ervan.

Althans dit is mijn theorie iemand anders met andere theorie? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Proenca is de scheidsrechter, spelen we toch nog tegen een Portugees :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Nu online

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Bruut?
Denk eerder dat het hard is. Latijns Amerikaanse landen maken ook overtredingen maar die zijn heel geniepig en ook bruut.
Alleen dat Nederland te opzichtig doet ben ik wel mee eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Ik heb er erg zin in, weer even kijken wat het vandaag wordt. Zou er verlenging komen? Een tweede thriller zoals gisteren? Zou nl dat volhouden vraag ik me af.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Niet online
Tegen Chili 25 overtredingen, Australië ook 25, Spanje 18, wel een beetje veel, volgens mij is NL daar ook koploper in dit WK.
Oh, NL staat derde na Uruguay en Colombia qua overtredingen nu.

[ Voor 20% gewijzigd door Soldaatje op 29-06-2014 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Of we winnen ondanks dat de scheidsrechters tegen ons fluiten.

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy

Hironshy

Orooo!!!

Zolang Ned wint I dont care, maar als je een scheidsrechter komt die makkelijk kaarten geeft voor lichte overtredingen dan heb je echt een groot probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Nederlanders en overtredingen, tja hoort er bij, we zijn groot geworden in (het eeuwige) '74 met óók schoppen.

Ach wij zijn 'n volkje, beetje de boerenpummels van de wereld, die met de VOC mentaliteit toch een aardige basis legden voor onze rijkdom.

Maar kan me voorstellen dat buitenlanders een van Bommel niet aardig vonden, tja ik was blij met hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Tot nu toe hebben we al een aantal penalty's tegen gehad, dus ik hoop dat de verdediging zich een beetje slim gedraagt. Geen de Vrij die hands maakt oid. Tegen Mexico is scoren namelijk erg lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Nu online

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Afbeeldingslocatie: http://bin617-01.website-voetbal.nl/sites/voetbal.nl/files/imagecache/nieuws-artikel-image-680-368/Cartoon%2028juni2014.jpg
:)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy

Hironshy

Orooo!!!

Haha die is leuk _/-\o_ Herinner me pas weer dat Speedy uit Mexico komt toen ik die sombrero zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Hopen dat de watercooling niet oververhit raakt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Niet online
Ik zie hier een spelersbus rijden van NL of is dit oud?
http://nos.nl/wk2014/weds...4_winnaar-b-tweede-a.html
Oh, livestream daar komen ze!

[ Voor 11% gewijzigd door Soldaatje op 29-06-2014 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:37
Spanje, chili en australie zoon ook verslagen; dan moet een Mexico ook lukken :+
Makkelijk wordt het niet, was l maar er winnen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Verhaag dus definitief in de basis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Nu online

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Mocht het toch op penalty's uitdraaien kan je hier alvast oefenen met het nemen.

Sinds ik in '78,na de verloren finale, met een Oranje shirt de volgende dag naar school ging, heb ik nooit meer iets oranje aan met het voetbal. Ik was trots op de behaalde prestatie maar daar dacht de rest van de klas anders over.
Heb mij verleden EK laten verleiden ervoor weer iets van die oranje prullaria aan te trekken en we weten allemaal hoe het is afgelopen ;)
Het enige "bijgeloof " wat ik nu heb is dat ik met de wedstrijd Spanje - Nederland de kamer aan het versieren was voor de verjaardag van mijn dochter.
Het was zoals wij weten een prima uitslag.

De versiering hangt nog en die gaat er pas af als wij de finale halen en winnend afsluiten. Of als wij eerder naar huis gaan maar dat is zo een doemscenario daar denk ik niet aan.
Het komt allemaal goed :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

:') mensen die nog steeds denken dat ze ook maar enige invloed hebben op de uitslag van de wedstrijd :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:37
P.O. Box schreef op zondag 29 juni 2014 @ 16:26:
En Blind wederom LCV, Kuyt op linksback.
Opvallende basis plaats voor Wijnaldum.
Verder wel zoals verwacht..

Tegen chili was dat ook de grote verrassing, die ik ben benieuwd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Nu online

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Tuurlijk niet heb ik enige invloed. Dan zou ik wel een gokje hebben gewaagd :+
Had ik het verloop van het WK wel gevolgd vanaf mijn vakantie adres op Bora Bora :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:43
P.O. Box schreef op zondag 29 juni 2014 @ 16:26:
Kut..... met Janmaat waren we ongeslagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

D-e-n schreef op zondag 29 juni 2014 @ 16:54:
[...]

Met Robben en Van Persie hebben we ook wel eens wedstrijden verloren, dus dat zegt ook noppes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:53
D-e-n schreef op zondag 29 juni 2014 @ 16:54:
[...]

Ik vond Janmaat een van de slechtste basisspelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Safaci schreef op zondag 29 juni 2014 @ 17:00:
[...]

Ik vond Janmaat een van de slechtste basisspelers.
Had je van Gaal zojuist op de Nederland 1 gehoord dan had je kunnen vernemen dat deze keuze van van Gaal is ingegeven door het positiespel van met name het middenveld wat vooralsnog allesbehalve uit de verf is gekomen. Zowel de Guzman als Wijnaldum hebben het vooralsnog niet waar gemaakt, idem voor Sneijder. Het probleem ligt zoals ik al eerder stelde op het middenveld. Wil van Gaal daadwerkelijk voor 5-3-2 gaan met opkomende backs dan zou hij er beter aan doen om Clasie naast de Jong te positioneren. Nu kiest hij voor Verhaegh en Wijnaldum. Laatstgenoemde moet nu de box to box rol op zich nemen. Komt hij daar niet toe, dan zal van Gaal het ongetwijfeld om gaan zetten in de rust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Middenstip is kennelijk bijna 39 graden volgens de FIFA.
Krijg het er in Nederlan al benauwd van. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Hoop dat vPersie en Robben er wat van gaan maken en niet vergeten de gouden pik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soldaatje schreef op zondag 29 juni 2014 @ 15:37:
Tegen Chili 25 overtredingen, Australië ook 25, Spanje 18, wel een beetje veel, volgens mij is NL daar ook koploper in dit WK.
Oh, NL staat derde na Uruguay en Colombia qua overtredingen nu.
Nederland komt sinds 2010 gelukkig niet meer om de Fairplay Award te winnen. Laat de tegenstander maar flink bang zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik zit me toch een potje scheel te zappen... Welke zender doet het WK in Italie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09-2020
PWM schreef op zondag 29 juni 2014 @ 17:35:
Ik zit me toch een potje scheel te zappen... Welke zender doet het WK in Italie?
rai 1/2/3/4/5 gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Daar gaan we, weer voor de buis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Voor de liefhebbers: http://www.npo.nl/live/nederland-1 (max 480p)
Bij de NPO pagina van Nederland 1 (dus niet via NOS.nl) is nu een switch om Radio commentaar te gebruiken ipv TV commentaar. Dus wil je Jack makkelijk in sync hebben, dan kun je het beste die aanzetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:59

vhal

ಠ_ಠ

Ziet er nogal heet uit daar...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Ze zweten nu al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ze staan stil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Laatst online: 16:15

nFo

Airco ff aan zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

39graden :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaan ze in Qatar doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:59

vhal

ಠ_ಠ

Als Quatar doorgaat....

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Denk dat er wel een speler in deze 90 min gaat liggen.
Pagina: 1 ... 3 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.