Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Er wordt toch al genoeg geld ingepompt...
Dat blijkt wel. Er is bijna niet te voetballen. Beetje rondtikken, veel verder komen beide landen niet.vhal schreef op zondag 29 juni 2014 @ 18:34:
Ergens wel debiel om tijdens zulke tijden en temperaturen te gaan spelen...
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Alles voor de kijkcijfers...vhal schreef op zondag 29 juni 2014 @ 18:34:
Ergens wel debiel om tijdens zulke tijden en temperaturen te gaan spelen...
Als het daar een beetje koel wordt dan liggen wij al in bed...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Omdat dan het voordeel voor de thuisploeg weg is?5V1NA70G schreef op zondag 29 juni 2014 @ 18:36:
Maar waarom dafuq geen dak op die stadions? en fatsoenlijke climate conrol?
Is dat wel zo, spelen ze niet voornamelijk s`avonds in Mexico net als in Spanje ?Señor Sjon schreef op zondag 29 juni 2014 @ 18:29:
De Mexicanen spelen anders vaker in deze hitte.
How do you save a random generator ?
Ah, dus toch matchfixingBlackShadow schreef op zondag 29 juni 2014 @ 18:36:
[...]
Omdat dan het voordeel voor de thuisploeg weg is?
PSN: Finally_Chris
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Overtreding...MailMan schreef op zondag 29 juni 2014 @ 18:38:
Waarom kreeg NL niet de bal na de cooling break? Wij hadden toch balbezit?
I have no special talent. I am only passionately curious.
Nee, was toen al een vrije trap gegeven aan Mexico.MailMan schreef op zondag 29 juni 2014 @ 18:38:
Waarom kreeg NL niet de bal na de cooling break? Wij hadden toch balbezit?
Be yourself, no matter what they say ...
Die bakken er al niks van tegen gemakkelijke tegenstandersColtrui schreef op zondag 29 juni 2014 @ 18:38:
Geeuw zeg. Ik hoor volgende keer weer graag jullie commentaar op de Belgen.
Brazilië had al geen geld om de boel op deze manier fatsoenlijk af te krijgen...5V1NA70G schreef op zondag 29 juni 2014 @ 18:36:
Maar waarom dafuq geen dak op die stadions? en fatsoenlijke climate conrol?
Maar goed, beide ploegen hebben er last van. Wen er maar aan.
Zou dat ook komen door het warme weer?
Maar toch door met 9 op 9.Aghanim schreef op zondag 29 juni 2014 @ 18:39:
[...]
Die bakken er al niks van tegen gemakkelijke tegenstanders
Zoals Australië?Aghanim schreef op zondag 29 juni 2014 @ 18:39:
[...]
Die bakken er al niks van tegen gemakkelijke tegenstanders
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Ze hebben de puf niet voor wilde acties...ricardo246 schreef op zondag 29 juni 2014 @ 18:40:
Wel een nette wedstrijd zonder overtredingen en dubieuze beslissingen vd scheids (tot zover)..
Onze linkse helft staat in de 2e helft in de schaduw, zou het dan beter worden?
Be yourself, no matter what they say ...
Lijkt me dat er wel een grens is qua temperatuur? Met 45 graden in de volle zon hou je dat geen 10 minuten vol.KrazyJay schreef op zondag 29 juni 2014 @ 18:45:
Dat gaat wat worden trouwens als Qatar inderdaad doorgaat. Elke 10 minuten cooling breaks?
Zucht...
Dat zal aardig wat Watts zijn dangws24 schreef op zondag 29 juni 2014 @ 18:45:
Daar zou toch het hele stadion airco krijgen?
Tegen Australië was er tenminste spanning en werd er gescoord, niet van dat gare balbezitvoetbal zoals nu wat België elke wedstrijd speelt en dan wint met lucky goaltje(s) richting het einde van de wedstrijd, tegen toch niet de beste ploegen
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Nou, dat had toch een dubbele pingel voor Robben moeten zijn.ricardo246 schreef op zondag 29 juni 2014 @ 18:40:
Wel een nette wedstrijd zonder overtredingen en dubieuze beslissingen vd scheids (tot zover)..
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Mja Spanje klonk leuk, maar bleek geen snotdruppel waard, Australië was met de hakken over de sloot (20 seconden voor de 3-2 moest het 2-3 staan) en de laatste wedstrijd werd gewonnen op twee counters zonder er ook maar aan te pas te zijn gekomen. Ook nu ligt NL weer onder.
Omdat de tegenstander op die manier speelt misschien? Algerije kwam niet op onze kant na die domme penalty..dutchgio schreef op zondag 29 juni 2014 @ 18:48:
[...]
Tegen Australië was er tenminste spanning en werd er gescoord, niet van dat gare balbezitvoetbal zoals nu wat België elke wedstrijd speelt en dan wint met lucky goaltje(s) richting het einde van de wedstrijd, tegen toch niet de beste ploegen
Tegen zuid korea ofzo spelen ze dan wel aanvallend met 4 goals etc..
Ga ff ergens anders trollenColtrui schreef op zondag 29 juni 2014 @ 18:48:
[...]
Mja Spanje klonk leuk, maar bleek geen snotdruppel waard, Australië was met de hakken over de sloot (20 seconden voor de 3-2 moest het 2-3 staan) en de laatste wedstrijd werd gewonnen op twee counters zonder er ook maar aan te pas te zijn gekomen. Ook nu ligt NL weer onder.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Misschien was Spanje een beetje shell-shocked na de wedstrijd met NL.Coltrui schreef op zondag 29 juni 2014 @ 18:48:
[...]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
PSN: Finally_Chris
Verwijderd
Gaat inderdaad een optelsom worden, zoals vaker.Kain_niaK schreef op zondag 29 juni 2014 @ 18:50:
En de scheids zal, na in de rust zijn fout op de beelden te zien, wat druk voelen om de volgende keer WEL een strafschop te geven. Dus laten wij hopen ....
Goed om na 15 minuten afgevoerd te moeten worden..
Ik zeg nergens dat NL fantastisch speelt. België heeft echter nog helemaal niks laten zien, ook niet in die zeer eenvoudige poule. Een tegenstander als Chili of Mexico is vermoedelijk exit voor België.Coltrui schreef op zondag 29 juni 2014 @ 18:48:
[...]
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Je kon natuurlijk van tevoren al wel raden dat België de overhand zou hebben, en zo moet je dan ook spelen. De Belgen kunnen hier wel gaan trollen, maar laat ze eerst maar eens in de spiegel kijkenSmokingCrop schreef op zondag 29 juni 2014 @ 18:49:
[...]
Omdat de tegenstander op die manier speelt misschien? Algerije kwam niet op onze kant na die domme penalty..
Tegen zuid korea ofzo spelen ze dan wel aanvallend met 4 goals etc..
De Belgen die trollen? Het zijn de Nederlanders die hele tijd commentaar op alles en nog wat hebben.. en hele tijd sneren geven op "simpele poule" etc..dutchgio schreef op zondag 29 juni 2014 @ 18:51:
[...]
Je kon natuurlijk van tevoren al wel raden dat België de overhand zou hebben, en zo moet je dan ook spelen. De Belgen kunnen hier wel gaan trollen, maar laat ze eerst maar eens in de spiegel kijken
Dat, of van persie had hem 1meter meer naar voren moeten geven. 100 procent goal dan, NL mist de scherpte en gelukkig mexico ook.gambieter schreef op zondag 29 juni 2014 @ 18:48:
[...]
Nou, dat had toch een dubbele pingel voor Robben moeten zijn.
Smiling as the shit comes down...
Verwijderd
Been gebroken?Kain_niaK schreef op zondag 29 juni 2014 @ 18:50:
Moreno been gebroken. Had ook Robben zijn been kunnen zijn met die ingreep.
Wat een zaadpartij.
Leek er wel op, was best een rake klap en de scheen beschermers zijn ook niet altijd effectief.
Smiling as the shit comes down...
Het spel dat de Nederlanders laten zien verschilt niet veel van dat van België, even sloom.Aghanim schreef op zondag 29 juni 2014 @ 18:51:
[...]
Ik zeg nergens dat NL fantastisch speelt. België heeft echter nog helemaal niks laten zien, ook niet in die zeer eenvoudige poule. Een tegenstander als Chili of Mexico is vermoedelijk exit voor België.
NL kan er vandaag net zo goed uitgaan als ze zo blijven spelen.
Nee hoor je hebt wel gelijk, pas na deze wedstrijd weten we wat Nederland echt waard is.Coltrui schreef op zondag 29 juni 2014 @ 18:51:
[...]
Oe, heb ik een gevoelige snaar geraakt? Zeg eens waar ik de mist inging wat de waarheid betreft?
Als het straks 1 - 0 word voor Mexico dan word het heel heel moeilijk. Laten we hopen voor een eerste goal voor Nederland en dan moeten de Mexicanen komen en kunnen we hopelijk de wedstrijd beslissen met een counter en 2 - 0.
Dus energie sparen Oranje en heel effectief spelen. Jullie moeten misschien nog wel 65 minuten lopen.
Dit word ERG moeilijk. Maar we kunnen het !
Volgens mij kunnen we allemaal wel eens zijn over het verschil in moeilijkheid met de poule van Nederland en België....SmokingCrop schreef op zondag 29 juni 2014 @ 18:52:
[...]
De Belgen die trollen? Het zijn de Nederlanders die hele tijd commentaar op alles en nog wat hebben.. en hele tijd sneren geven op "simpele poule" etc..
Mijn beeld van een spits zal wel anders zijn
Leuk dat nivelleren, maar Nederland wordt wel kampioen.Coltrui schreef op zondag 29 juni 2014 @ 18:48:
[...]
Wat deze match betreft: wel, Mexico is de betere ploeg zonder twijfel. De overtreding tegen het einde was inderdaad wel een penalty voor Nederland, al snap ik dat de scheidsrechter dit heel moeilijk zien kan. Er valt iets te zeggen over meer videomateriaal gebruiken, maar zelf denk ik dat er een hoop charme aan voetbal verloren gaat als we niet meer kunnen discussiëren over scheidsrechterlijke dwalingen ^^ Het is niet uitgesloten dat hier nog compensatie voor komt later trouwens - dat hangt van het karakter van de arbiter af (officieel mag dat natuurlijk niet).
Op naar de tweede helft. Misschien doet Nederland een Belgje: wakker worden na de 70e minuut en dan scoren. Best effectief.
Verder snap ik die wissel aan het begin ook niet echt. Waarom staat Blind nu verdedigende middenvelder? Die kan echt helemaal niets inbrengen. Verdedigend doet ie het niet verkeerd, maar je ziet Blind nooit acties maken. Als ie de bal krijgt dan gaat ie breed of terug en van schijnbewegingen of man voorbij spelen heeft ie nog nooit gehoord.
@hierboven: liever rechtvaardigheid en eerlijke wedstrijden dan charme imo.
[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 29-06-2014 18:57 ]
Veld is hooi met groene verf erover en het is fricking 39 graden.
Dit is een tactische speekstel zonder speeksel (te droog) met twee counter ploegen .... Mexico tot nu toe het gevaarlijkste maar Nederlandse verdediging + Cilisesn houden goed stand.
Wij hebben onze wissels nog .... en als die er uberfit in de 70ste minuut inkomen bij 0 - 0 gaan we gewoon met 1 - 0 winnen !!!!
Komop van Gaal. Schop die Dragonbal-Z coach het toernooi uit met alle tacovreters er bij!
He waar ken ik die uitdrukking van?Niku schreef op zondag 29 juni 2014 @ 18:54:
Kan de topictitel veranderd worden in 'wat een zaadpartij'?
Wat een zaadpartij.
Verhaeghe staat er om die mexicaan tegen te houden dat hij opkomt? Zelf brengt hij niet veel in de wedstrijd Verhaeghe
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Verwijderd
Een ploeg moet zich aanpassen ... een ploeg moet slim spelen. In deze hitte niet te veel energie kwijt raken. Effectief spelen. Rustig over passen. Het komt wel.
Dat dus. En zelf heeft Nederland afgezien van de wedstrijd tegen Spanje nul gepresteerd. Ook nu tegen Mexico is het huilen met de pet op.SmokingCrop schreef op zondag 29 juni 2014 @ 18:52:
[...]
De Belgen die trollen? Het zijn de Nederlanders die hele tijd commentaar op alles en nog wat hebben.. en hele tijd sneren geven op "simpele poule" etc..
Ook de methode dat de belgen spelen tegenwoordig jammer genoegVerwijderd schreef op zondag 29 juni 2014 @ 19:00:
Niet echt spannend, Nederland speelt tikki talkie voetbal de verkeerde kant op. Het is afschuwelijk om te zien.
Sta niet graag in hun schoenen met die warmte
Verder wel een aardige pot om te zien, vind ik. Je merkt wel dat de warmte tegenwerkt, zeker net voor de drinkpauze.
Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange
Zucht...
Verwijderd
Ja tuurlijk, 3 X winnen en eerste worden in poule des doods maar "niets gepresteerd".Coltrui schreef op zondag 29 juni 2014 @ 19:01:
[...]
Dat dus. En zelf heeft Nederland afgezien van de wedstrijd tegen Spanje nul gepresteerd. Oon nu tegen Mexico is het huilen met de pet op.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Dat dacht ik ook een paar keer, ja.Coffeemonster schreef op zondag 29 juni 2014 @ 19:02:
Ik heb overigens het gevoel dat de scheidsrechter wel vaak in de weg loopt, dicht in de lijn van de bal en zo. Beetje vervelend.
Verder wel een aardige pot om te zien, vind ik. Je merkt wel dat de warmte tegenwerkt, zeker net voor de drinkpauze.
Dit topic is gesloten.
![]()