This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Net als met het NL elftal. Lijkt er niet op zo, vrees het ergste (nou ja, beetje overdreven). Ik moet het nog zien gebeuren, op dit moment geloof ik er niet in.
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Vinkje vergeten uit te zetten zeker?Señor Sjon schreef op zondag 29 juni 2014 @ 19:21:
Daarvoor is het de energiespaarstand.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Willen we winnen dan 2Leon Zwiers schreef op zondag 29 juni 2014 @ 19:23:
Goed dat NL wakker wordt, maarja, daarna moeten ze er nog 1 maken
Zijn Mexicanen goed in penalty's? Stel we scoren nog.Leon Zwiers schreef op zondag 29 juni 2014 @ 19:23:
Goed dat NL wakker wordt, maarja, daarna moeten ze er nog 1 maken
Ze spelen weer als van ouds, waar je ook stopt met voetballen als je met en doelpunt voor staat...mrjraider schreef op zondag 29 juni 2014 @ 19:21:
Een ding snap ik niet aan Nederland: Waarom hebben die overbetaalde jongens nu een tegengoal nodig om eens wakker te worden..Dit valt me nu al een aantal wedstrijden op...
Zijn NL'ers goed in penalties is dan ook een goede vraag...andries.t.net schreef op zondag 29 juni 2014 @ 19:24:
[...]
Zijn Mexicanen goed in penalty's? Stel we scoren nog.
Goede vraag, simpel antwoord: nee.Jolke schreef op zondag 29 juni 2014 @ 19:25:
[...]
Zijn NL'ers goed in penalties is dan ook een goede vraag...
- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
[ Voor 4% gewijzigd door DrIezie op 29-06-2014 19:29 ]
Assumption is the mother of all F'-ups
Precies, volgende keer gewoon geel geven. Gemiep.
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Dat dus.Coltrui schreef op zondag 29 juni 2014 @ 19:28:
Het was er ook geen. Serieus.
En NL moet er gewoon een in trappen, liefst vijf.
I have no special talent. I am only passionately curious.
⏩ PVOutput☀️
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Daar zijn ze qua temperatuur ook meer gewend uiteraard5V1NA70G schreef op zondag 29 juni 2014 @ 19:30:
Valt me wel op dat kopduels amper gewonnen worden en dat de mexicanen harder kunnen rennen O.o
Kuip zonder kop Mexico? Ze verdedigen meer omdat ze voor steen, logisch dat je dan minder de aanval zoekt
Geen excuus.... ;-) wisten we van te vorenTha_T schreef op zondag 29 juni 2014 @ 19:30:
[...]
Daar zijn ze qua temperatuur ook meer gewend uiteraard
I have no special talent. I am only passionately curious.
Lekker op de Bels kijken, scheelt een bergdutchgio schreef op zondag 29 juni 2014 @ 19:31:
Commentaar is ook weer om te huilen.
Kuip zonder kop Mexico? Ze verdedigen meer omdat ze voor steen, logisch dat je dan minder de aanval zoekt
Had NL maar een warmtestage moeten doenTha_T schreef op zondag 29 juni 2014 @ 19:30:
[...]
Daar zijn ze qua temperatuur ook meer gewend uiteraard
Het is zeker geen verwijt aan Robben specifiek, want 99% van de voetballers doet dit gewoon (want zo wordt het ze aangeleerdph4ge schreef op zondag 29 juni 2014 @ 19:29:
Hij was wel gewoon uit balans. Een schwalbe was het ook niet.
⏩ PVOutput☀️
Nou nog een leuke assist of goal en iedereen is weer blij.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
⏩ PVOutput☀️
Zucht...
- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
[ Voor 3% gewijzigd door dutchgio op 29-06-2014 19:35 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
fixed thatSgtElPotato schreef op zondag 29 juni 2014 @ 19:34:
Die keeper heeft echt een engeltje Mexicaantje op zn schouder zitten..
Lijkt me sterk dat hij zo vaak geluk zou hebbenJolke schreef op zondag 29 juni 2014 @ 19:35:
Die keeper van Mexico heeft meer geluk dan wijsheid geloof ik...
Dit is een account.
⏩ PVOutput☀️
Webstream en pauzeknopTha_T schreef op zondag 29 juni 2014 @ 19:36:
Wel irritant dat het commentaar van de radio nét 1 seconde voorloopt lijkt het wel
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Verwijderd
Of hij is gewoon erg goed...SgtElPotato schreef op zondag 29 juni 2014 @ 19:34:
Die keeper heeft echt een engeltje op zn schouder zitten..
Voorlopig beste man op het veld. Helaas.
Is ook zo, gaat volgens mij alsvolgt:Tha_T schreef op zondag 29 juni 2014 @ 19:36:
Wel irritant dat het commentaar van de radio nét 1 seconde voorloopt lijkt het wel
Analoge radio > analoge TV > digitale TV > Internetstreams
Een duiker en een rondtikker, kun je trots op zijnJolke schreef op zondag 29 juni 2014 @ 19:36:
Haha, de Duitsers hier zijn blij met twee 'Duitse' spelers in het NL team
Ik ben bang dat Huntelaar de nood voelt zich te bewijzen en op het verkeerde moment zal kiezen om zelf te schieten.Verwijderd schreef op zondag 29 juni 2014 @ 19:37:
Met pompen of verzuipen heeft Huntelaar misschien idd wel meer kans. Moet het achterin wel dicht blijven.
Zolang dat niet in de buurt van ons doel is, dan vind ik het niet zo ergandries.t.net schreef op zondag 29 juni 2014 @ 19:37:
[...]
Ik ben bang dat Huntelaar de nood voelt zich te bewijzen en op het verkeerde moment zal kiezen om zelf te schieten.
Begin maar weg te halen. Ziet sowieso niet uitalbino71 schreef op zondag 29 juni 2014 @ 19:38:
Ik ben benieuwd of ik de vlaggetjes moeten weghalen of kan laten hangen
Want bij elke wedstrijd zie je een vak in het midden welke volledig leeg is.
Ik ben benieuwd of er ook oranje vlammen van mijn AH hamsters komen.albino71 schreef op zondag 29 juni 2014 @ 19:38:
Ik ben benieuwd of ik de vlaggetjes moeten weghalen of kan laten hangen
Meestal zijn dat de plaatsen voor sponsoren.Deadsy schreef op zondag 29 juni 2014 @ 19:39:
Die 2 vakken waar het bijna leeg is (bijna elke wedstrijd) is dat de ere tribune ofzo?
Daar had jij kunnen zitten...Deadsy schreef op zondag 29 juni 2014 @ 19:39:
Die 2 vakken waar het bijna leeg is (bijna elke wedstrijd) is dat de ere tribune ofzo?
Señor Sjon schreef op zondag 29 juni 2014 @ 19:39:
[...]
Ik ben benieuwd of ook oranje vlammen van mijn AH hamsters komen.
Yep, de presentator maakte nog een grapje dat de man die daar zat, alles trotseerde.Jolke schreef op zondag 29 juni 2014 @ 19:40:
Het schijnt daar zo afschuwelijk heet te zijn dat daar geen mensen zitten.
joh!netchip schreef op zondag 29 juni 2014 @ 19:39:
Ik denk dat, als we nog een goal maken, het penalties wordt.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Dan vraag ik me af wat er mis gelopen is. Want echt bij elke wedstrijd zitten die 2 gedeeltes leeg.andries.t.net schreef op zondag 29 juni 2014 @ 19:40:
[...]
Meestal zijn dat de plaatsen voor sponsoren.
Hadden de hoge ooms van Coca Cole en co geen zin om naar Brazilie te gaan. Of is er bij de een of andere actie waar je kaarten kon winnen iets mis gegaan.
Couldn't agree moreJejking schreef op zondag 29 juni 2014 @ 19:41:
Gaat prima hoor hier. Biertje, monitortje, gesprekje. Ik vind het prima dat ik geen 1983 euro uit heb gegeven om erheen te gaan ^^.
Wat een onzin.Jolke schreef op zondag 29 juni 2014 @ 19:42:
Het is wel typisch NL om de voorrondes allemaal te winnen en vervolgens de eerst volgende wedstrijd te verliezen ...
Ja, zo typisch he, vorige WK ook al...oh wachtJolke schreef op zondag 29 juni 2014 @ 19:42:
Het is wel typisch NL om de voorrondes allemaal te winnen en vervolgens de eerst volgende wedstrijd te verliezen ...
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Ja ik weet maar die 2 vakken zijn elke wedstrijd leeg, dus ook de wedstrijden waar het niet zo warm is etc.Jolke schreef op zondag 29 juni 2014 @ 19:40:
Het schijnt daar zo afschuwelijk heet te zijn dat daar geen mensen zitten.
De 2 vakken vlak onder de camera (bij de meeste shots zie je ze dus niet).
Oeh, goed ideemrjraider schreef op zondag 29 juni 2014 @ 19:42:
Gauw me oranje tompoes naar binnen werken anders is het nogal genant xD
Juist niet.Jolke schreef op zondag 29 juni 2014 @ 19:42:
4 jaar geleden wonnen we (bijna
Zucht...
Dit topic is gesloten.
![]()