Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Bartaz
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 19-09 22:26

Bartaz

Likes cookies!

Loondijke schreef op woensdag 26 september 2018 @ 11:59:
Gisteren geinstalleerd en ik hoop ergens deze week van start te kunnen gaan!

Zijn er nog bepaalde tips voor een beginner?
Ik denk gewoon spelen, dat is het leukste. Zo kan je zelf uitvinden welke build bij je past en ga je testen met divers equipment om jouw ultieme character te maken.

• TweakerVincent
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 14:47
Viper® schreef op woensdag 26 september 2018 @ 12:04:
Ik ben ook weer verder gegaan na 1.5 jaar niet gespeeld.
lvl25, maar ik doe alle side quests, monster hunts etc
dus main quests op lvl18 volgens mij.
op deatchmarch is het nog best redelijk lastig soms. Zeker als je lvl29/30 missies doet.

En als het echt moeilijk wordt bel ik TweakerVincent gewoon voor wat tips
8) _O-

• Jump
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 19-09 22:09

Deze past hier het best denk ik.
The Witcher World is Back!
Thronebreaker is a single player role-playing game set in the world of The Witcher that combines narrative-driven exploration with unique puzzles and card battle mechanics. Crafted by the developers responsible for some of the most iconic moments in The Witcher 3: Wild Hunt, the game spins a truly regal tale of Meve, a war-veteran queen of two Northern Realms — Lyria and Rivia. Facing an imminent Nilfgaardian invasion, Meve is forced to once again enter the warpath, and set out on a dark journey of destruction and revenge.

internix.be

• QuZyX
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 19-09 08:35
Absoluut ! Heb Thronebreaker al gekocht (pré-order).. zelf niet getwijfeld wat of hoe.. gewoon gekocht..

Altijd fan geweest van Gwent en die teaser ziet er super uit.. nog een kleine maand wachten, zal weer zo vet zijn :O !

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 14-09 19:26

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

• motormuus
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 10-02 22:30
Na jaren op de plank gelegen, fanatiek begonnen een 4 weken terug.
Wat een bizar goede game, combat met de bombs, potions en magic. En de characters en het verhaal! :D
De game zou haast wel elk jaar mee kunnen doen met Rpg van het jaar verkiezingen... en elk jaar gewoon torenhoog boven de rest uitstijgen.

Enigste wat erg tegenvalt is dat ik vrij vlot level, meeste quests leveren langzamerhand maar 2 xp op als beloning.
Ben nu een lvl 18 en heb nog zoooveel te doen in Velen, als ik Velen wil clearen en dan naar Skellige heb ik daar weer geen xp denk ik (?)

Moest ook wel lachen naar de Snatch verwijzing en de Kill Bill film :*)

Wanneer Cyberpunk 2077, komt er een schokgolf in de gaming wereld :9~ , Cd-Project Red Take my money! _/-\o_

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

• Samsonait
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 17-09 11:26

Samsonait

A storm .. dammit

Zojuist alweer alle boeken uitgelezen, mehn wat een verhaal. De games... de boeken! Echt niet normaal. Zon goed verhaal heb ik zelden gelezen, en het blijft je bezig houden.

Voor mij Game en boek of the Century. Het spel zelf zou als verplichte leerstof moeten dienen voor iedere andere gamemaker.

Geen woorden voor!

The funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's to late to stop reading it

• Deruxian
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 19-09 23:47

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Samsonait schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 10:41:
Zojuist alle boeken uitgelezen, mehn wat een verhaal. De games... de boeken! Echt niet normaal. Zon goed verhaal heb ik zelden gelezen, en het blijft je bezig houden.

Voor mij Game en boek of the Century. Het spel zelf zou als verplichte leerstof moeten dienen voor iedere andere gamemaker.

Geen woorden voor!
Leuk! Ik overweeg ook de boeken te gaan lezen temeer omdat ik de eerste twee delen niet gespeeld heb.
Heb je de Nederlandse of Engelse boeken gelezen?

• Loondijke
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 14:46
Ben een uur of 2 onderweg; heerlijke game! Setting en sfeer zijn erg gaaf en hij loopt als een trein op ultra - 1440P met mijn nieuwe 1080ti. Een genot!

Enige wat ik lastig vind is de Third Person view. Ik kan dit nergens aanpassen naar First Person volgens mij. Of wel? Ik lees hier en daar wel wat over, maar niet dat het ook ingame werkt volgens mij.

Gamert in hart en nieren! iRacing stats: (and improving): Loondijke

• Samsonait

Samsonait

A storm .. dammit

Deruxian schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 11:44:
[...]

Leuk! Ik overweeg ook de boeken te gaan lezen temeer omdat ik de eerste twee delen niet gespeeld heb.
Heb je de Nederlandse of Engelse boeken gelezen?
Beiden, als je echt de meest lore friendly wilt hebben zou ik voor de engelse gaan dit i.v.m vertaling enzo. Maar de nederlandse boeken zijn zo slecht niet. Ik heb ze zelf gelezen en vond ze echt goed!

De boeken in volgorde:

De laatste wens en Het zwaard der voorzienigheid
Het bloed van de elfen
De jaren van verachting
De vuurdoop
De zwaluwentoren
De vrouwe van het meer

Je hebt nog een Het Seizoen van Stormen, echter hoort dit deel eigenlijk tussen De laatste wens en Het zwaard der voorzienigheid. Echter raad ik je aan deze als laatste te lezen om de context te begrijpen.

Ook zonder je pret te bederfen de boeken houden op waar Deel 1 van het spel begint. Dus als je deel 3 van het spel volledig wilt begrijpen moet je toch nog deel 1 en 2 spelen.

Ik raad iedereen aan de boeken te lezen, Ik begin er sinds 4 weken weer voor de 3e keer aan. Voor mij zijn de boeken in hetzelfde rijdje te plaatsen als GoT en LoTR. Ik zet ze persoonlijk daar nog boven maar dat ben ik.

Succes met het lezen! Once youre hooked u never go back!

Oftopic: Is hier ook een onderdeel op het Forum waarin boeken besproken worden? Kon zo snel niets vinden. :-)

Samsonait wijzigde deze reactie 01-10-2018 14:42 (5%)

The funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's to late to stop reading it

• KipCurreh
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 12:07
Samsonait schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 14:38:
[...]

Oftopic: Is hier ook een onderdeel op het Forum waarin boeken besproken worden? Kon zo snel niets vinden. :-)
jazeker !

In General Chat - Algemene zaken is er een topic, al aan zijn 5de editie toe
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1632837

Setup | Steam

• HStyles
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 09:03

HStyles

Hbass

Loondijke schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 13:14:
Ben een uur of 2 onderweg; heerlijke game! Setting en sfeer zijn erg gaaf en hij loopt als een trein op ultra - 1440P met mijn nieuwe 1080ti. Een genot!

Enige wat ik lastig vind is de Third Person view. Ik kan dit nergens aanpassen naar First Person volgens mij. Of wel? Ik lees hier en daar wel wat over, maar niet dat het ook ingame werkt volgens mij.
je zal het vast wel al ergens gelezen hebben maar dit is gewoon een 3th person game. mischien dat het met een Mod wel kan maar heb er geen hoge verwachting van

Zhur > Exile > Roflcopter

• zion
  • Registratie: augustus 1999
  • Laatst online: 10-09 20:09

zion

I GoT my I on U

HStyles schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 00:25:
[...]

je zal het vast wel al ergens gelezen hebben maar dit is gewoon een 3th person game. mischien dat het met een Mod wel kan maar heb er geen hoge verwachting van
The Witcher (3) lijkt me compleet onspeelbaar als FP spel, te snelle actie, te close combat, te moeilijk om spells fatsoenlijk te targetten....

10-08-1999 - 10-08-2019, 20 jaar zion @ Tweakers.net
Alienware 17R426 - I7-7700HQ, 32GB-DDR4, Sandisk A400 512GB, Sams. 850EVO 1TB, Intel 660P 2TB, Intel AX200, Nvidia GTX1070, 17" 1440P 120Hz G-Sync.

• DarthDavy
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 12-09 13:49

DarthDavy

Excellent!

Samsonait schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 14:38:
[...]

Beiden, als je echt de meest lore friendly wilt hebben zou ik voor de engelse gaan dit i.v.m vertaling enzo. Maar de nederlandse boeken zijn zo slecht niet. Ik heb ze zelf gelezen en vond ze echt goed!

De boeken in volgorde:

De laatste wens en Het zwaard der voorzienigheid
Het bloed van de elfen
De jaren van verachting
De vuurdoop
De zwaluwentoren
De vrouwe van het meer

Je hebt nog een Het Seizoen van Stormen, echter hoort dit deel eigenlijk tussen De laatste wens en Het zwaard der voorzienigheid. Echter raad ik je aan deze als laatste te lezen om de context te begrijpen.

Ook zonder je pret te bederfen de boeken houden op waar Deel 1 van het spel begint. Dus als je deel 3 van het spel volledig wilt begrijpen moet je toch nog deel 1 en 2 spelen.

Ik raad iedereen aan de boeken te lezen, Ik begin er sinds 4 weken weer voor de 3e keer aan. Voor mij zijn de boeken in hetzelfde rijdje te plaatsen als GoT en LoTR. Ik zet ze persoonlijk daar nog boven maar dat ben ik.

Succes met het lezen! Once youre hooked u never go back!

Er is een consensus dat de Nederlandstalige vertaling beter is dan de Engelstalige. Ik kan er niet over oordelen, want ik heb de boeken in het Nederlands gelezen aangezien ik geen Pools kan. :+

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

• Samsonait

Samsonait

A storm .. dammit

DarthDavy schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 14:18:
[...]

Er is een consensus dat de Nederlandstalige vertaling beter is dan de Engelstalige. Ik kan er niet over oordelen, want ik heb de boeken in het Nederlands gelezen aangezien ik geen Pools kan. :+
Ik vond ze in het Nederlands ook neit slecht, echter is Het zwaard der voorzienigheid niet uit het pools vertaald maar uit het Duits. Dat komt soms wat knullig over!

Voor de rest zijn de nederlandse boeken echt goed :-)

• QuZyX
Lap.. Ik lees ze allemaal in het Engels :p

Want "The Witcher" werd vertaald als "De Magier" in het Nederlands en ik vond dat al direct een grote domper... :o

• Nnoitra
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 19-09 16:58
QuZyX schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 08:41:

Want "The Witcher" werd vertaald als "De Magier" in het Nederlands en ik vond dat al direct een grote domper... :o
Ik kan ook geen naar Nederlands vertaalde boeken lezen; ik kom er gewoon niet doorheen..
Al die namen en termen waar je over het algemeen zoooo bekend mee bent; compleet anders! :F
Dat 'breekt' dan mijn leeservaring omdat ik me er elke keer weer aan stoor.. Ook 1-op1 vertaalde grappen en opmerkingen die dan totaal niet meer grappig zijn of hun lading verliezen, aaarrrggghhh |:(
Zelfde met ondertiteling van films, daar kan ik me ook aan storen.

Engelse boeken daarentegen; daar vlieg ik doorheen :+

Sarcasm is my superpower! What's yours?

• F_J_K
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Naar het NL vertaalde boeken lezen is IMHO in 99% van de gevallen een slechte keuze. In EN geschreven boeken doen het het beste in het EN. Voor andere talen is het budget (in kwaliteit en uren inzet) om een goede vertaling naar EN te maken heel veel hoger dan naar NL. Tenminste, als je redelijk Engels kan lezen. Goed hoeft niet eens, dat komt vanzelf: oefening baart kunst.

Afgelopen jaar heb ik (na TW3 in 2016 op de Xbox) The Witcher 1 en 2 gespeeld, alle drie gekocht op de PC. Nu gestart met New Game+ obv die TW1/2 playthrough. Veel gevechten zijn een stuk makkelijker. Helaas bedenk ik me nu pas, zoekende naar
spoiler:
vrienden die hulp kunnen bieden bij verdedigen van Ciri

dat ik in de vorige spellen Letho niet de kans heb gegeven nu in de TW3-wereld rond te lopen. Jammer, bad-ass :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• westergas
  • Registratie: december 2001
  • Nu online

westergas

rikkie_pc

QuZyX schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 08:41:

In Duitsland dan...Der Hexer _O-

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Bedenk dat Engelse termen voor ons anders klinken dan voor een native English speaker. Ik heb geen reden om te denken dat Witcher voor hen anders klinkt dan Hekser voor ons, of dus Hexer voor Duitsers. We zijn alleen door Hollywood geïndoctrineerd om met ons redelijk-maar-niet-uitmuntende Engels het stoer vinden klinken in Engels, maar vreemd in het Nederlands ;)

(Ik ben nog steeds blij dat ik kuch jaar geleden als 12- of 13-jarige de Dune boeken in handen gedrukt kreeg van de bibliothecaris, in plaats van Duin).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• DarthDavy
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 12-09 13:49

DarthDavy

Excellent!

Mensen, The Witcher boeken in het Engels lezen is ook een vertaling, want de originele zijn in het Pools. Dat lijken er hier een paar niet te beseffen.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

• QuZyX
DarthDavy schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 10:13:
Mensen, The Witcher boeken in het Engels lezen is ook een vertaling, want de originele zijn in het Pools. Dat lijken er hier een paar niet te beseffen.
Klopt inderdaad, maar de termen zijn wel gelijk zoals in de games (Engels..)
Dus voor mij leest dat toch wel aangenamer... :)

Denk we kunnen concluderen dat Engels of Nederlands vooral een persoonlijke voorkeur is.. Sommige mensen kijken graag series met ondertitels, andere zonder..

Maar het belangrijkste is, het zijn TOP boeken ! :)

• Jaqenhghar
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 14:42

Jaqenhghar

Valar morghulis

Nnoitra schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 09:08:
[...]

Ik kan ook geen naar Nederlands vertaalde boeken lezen; ik kom er gewoon niet doorheen..
Behalve Harry Potter, die zijn uitmuntend vertaald _/-\o_

• PearlChoco
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 13-09 14:55
Eindelijk de tijd gevonden om Witcher 3 uit te spelen, en meteen begonnen aan Heart of Stone.

Tot nu toe een fenomaal goede uitbreiding, de kwaliteit van de quest(s) is van Red Baron niveau :)

• Splitinfinitive
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 16-09 07:50

Splitinfinitive

Is altijd net iets te laat :/

PearlChoco schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 12:17:
Eindelijk de tijd gevonden om Witcher 3 uit te spelen, en meteen begonnen aan Heart of Stone.

Tot nu toe een fenomaal goede uitbreiding, de kwaliteit van de quest(s) is van Red Baron niveau :)
Als je nog niet blood and wine hebt gespeeld dan heb je ook een pareltje te pakken. Zitten wat leuke "easter eggs" in plus toissant is naar mijn mening prachtig om te zien :)

• Sjenker
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 10-09 15:50
motormuus schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 18:18:
Na jaren op de plank gelegen, fanatiek begonnen een 4 weken terug.
Wat een bizar goede game, combat met de bombs, potions en magic. En de characters en het verhaal! :D
De game zou haast wel elk jaar mee kunnen doen met Rpg van het jaar verkiezingen... en elk jaar gewoon torenhoog boven de rest uitstijgen.

Enigste wat erg tegenvalt is dat ik vrij vlot level, meeste quests leveren langzamerhand maar 2 xp op als beloning.
Ben nu een lvl 18 en heb nog zoooveel te doen in Velen, als ik Velen wil clearen en dan naar Skellige heb ik daar weer geen xp denk ik (?)

Moest ook wel lachen naar de Snatch verwijzing en de Kill Bill film :*)

Wanneer Cyberpunk 2077, komt er een schokgolf in de gaming wereld :9~ , Cd-Project Red Take my money! _/-\o_
Herkenbaar ik zit vgm ondertussen al 10 uur in novigrad quests te doen en rond te lopen. Ben nu level 13 vgm en heb de rechterbovenhoek van Velen nog niet eens gehad, zelfs nog niets van ontdekt.

• Rayban89
  • Laatst online: 19-09 12:20
Ik ben vorige maand de Gamemania ingewandeld want ik had nog een 8 euro waardebon. Heb door de schappen gebladerd en kwam daar de witcher 3 game of the year edition tegen (tweedehands) voor 15 euro voor ps4. Aangezien ik net vader ben geworden (vakantie) en thuis zit voor 3 weken ben ik begonnen met dit spel. Ontzettend gave ervaring tot nu toe. Doet me qua verhaal denken aan de Mass effect games alleen nog veel dieper. Soms heb ik moeite om alle namen te onthouden en het verhaal mee te krijgen, maar de grote lijnen zijn duidelijk. Inmiddels level 18 en zit vooral de main storyline te doen met wat witcher contracts on the side. Ik heb net de main quest op Skellige isles afgerond dus ben al redelijk ver (denk ik haha). Maar hierna is er dus nog blood en wine plus Hearts of stone. Man wat een waarde voor 15 eurootjes. Kan het iedereen aanraden!

Kan iemand aangeven hoeveel uur er nog in blood en wine zit en hearts of stone als je vooral de main quest volgt? Ben bang dat ik het niet af krijg in de vakantie 😂

https://www.flickr.com/photos/133617783@N08/

• Jeroen_DB
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 02:07
Eindelijk Spider-Man en Shadow of the Tomb Raider uitgespeeld dus kan nu verder met The Witcher.
Ik zit nu in Skellige Isles en heb juist de subplot voor de nieuwe ruler te kiezen uitgespeeld.

Nu heb ik een vraag ivm de Full Crew trophy.

spoiler:
Ik heb Cerys gekozen als nieuwe ruler en heb met haar gepraat tijdens de cermony, maar toen geen optie gekregen om met Hjalmar te praten. Nu zijn ze allebei terug in het kasteel van Kaer Orde, maar als ik met hun praat krijg ik nergens een optie om Hjalmar naar Kear Morhen te sturen.

En als ik met Ermion ga praten krijg ik ook nergens de mogelijkheid om hem naar Kaer Morhen te sturen.

Is het nu nog mogelijk voor mij om deze trophy te kunnen behalen?
Keira Metz, Triss Merigold, Zoltan, Ves en Roche heb ik al naar Kear Morhen gestuurd.

• Yeavinn
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 13-10-2018
Weet iemand of the Thronebreaker alleen een digitale versie krijgt of ook een hardcopy?

Thanks!

• mtr33
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 08:42
Jeroen_DB schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:06:
Nu heb ik een vraag ivm de Full Crew trophy.
spoiler:
na Lord of Undvik, King's Gambit op de Coronation

• QuZyX
Yeavinn schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 14:00:
Weet iemand of the Thronebreaker alleen een digitale versie krijgt of ook een hardcopy?

Thanks!
Volgens mij komt dat er nog aan, dit is wat ik vond op GOG;

Goodies
Concept Art, Including The Map Of Lyria (Coming Soon)
GWENT: Art Of The Witcher Card Game Artbook From Dark Horse (Coming Soon)
2 In-Game GWENT: The Witcher Card Game Player Titles (Coming Soon)
2 In-Game GWENT: The Witcher Card Game Player Avatars (Coming Soon)
5 Premium Kegs For GWENT: The Witcher Card Game (Coming Soon)
Soundtrack (Coming Soon) Fox Children Novel (Coming Soon)

• TweakerVincent
Ik ben weer terug, nu 4k ultra spelen met 2080ti en eindelijk tegenstand gevonden. Net heerlijk 15 keer ofzo doodgegaan bij Golyat. Ik was level 31 en enemy 35. Dit belooft veel goeds en het ziet er prachtig uit 4k met hairworks enzo

TweakerVincent wijzigde deze reactie 10-10-2018 21:11 (4%)

• Webgnome
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 11:53
Ben nu bijna klaar met het uitspelen van de orignele questline. Natuurlijk heb ik ook de uitbreidingen (steam pakket). Is het beter om eerst deze ook uit te spelen of zou ik een tweede walktrhough kunnen proberen? En heeft dat eigenlijk zin?

mijn advies, kruisen met een varken en nooit meer vervoeren!

• Sluw
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 11:07
Webgnome schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 16:04:
Ben nu bijna klaar met het uitspelen van de orignele questline. Natuurlijk heb ik ook de uitbreidingen (steam pakket). Is het beter om eerst deze ook uit te spelen of zou ik een tweede walktrhough kunnen proberen? En heeft dat eigenlijk zin?
Tweede walkthrough heeft in mijn ogen zeker toegevoegde waarde, moet je natuurlijk wel andere keuzes maken. Maar ik zou eerlijk gezegd lekker aan de DLC beginnen, die is ook super goed.

• Webgnome
Sluw schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 16:22:
[...]

Tweede walkthrough heeft in mijn ogen zeker toegevoegde waarde, moet je natuurlijk wel andere keuzes maken. Maar ik zou eerlijk gezegd lekker aan de DLC beginnen, die is ook super goed.
Andere keuzes lijkt mij logisch maar om eerlijk te zijn heb ik niet bij gehouden in welke quest ik welke optie gekozen heb ;)

• el-jorge
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 10:39

el-jorge

turn around and feel the vibe

Toch maar GOTY op de PS4 gekocht.

Na de hele trilogie op de pc al gedaan te hebben. Wil ik deeltje 3 nog een keer vanaf de bank doorlopen. Op de pc deed ik er met uitbreidingen iets van 150 uur over voor alles.

Spielerei...

• Sluw
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 11:07
Webgnome schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 16:28:
[...]

Andere keuzes lijkt mij logisch maar om eerlijk te zijn heb ik niet bij gehouden in welke quest ik welke optie gekozen heb ;)
Zoveel gekozen 8)7 ik zou het niet meer op kunnen roepen maar ik heb meestal bij dit soort games dat als ik er weer ben ik het toch wel weer weet. Maar zoals ik al zei zou ik gewoon lekker door met de DLC, Heart of Stone vond ik erg leuk maar Blood and Wine is echt fantastisch. Dat nieuwe gebied geeft zoveel extra en nieuwe sfeer.

• Webgnome
Sluw schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 20:23:
[...]

Zoveel gekozen 8)7 ik zou het niet meer op kunnen roepen maar ik heb meestal bij dit soort games dat als ik er weer ben ik het toch wel weer weet. Maar zoals ik al zei zou ik gewoon lekker door met de DLC, Heart of Stone vond ik erg leuk maar Blood and Wine is echt fantastisch. Dat nieuwe gebied geeft zoveel extra en nieuwe sfeer.
Ik ben hier net mee begonnen en heb de eerste twee quests gedaan en het is inderdaad nu al een fantastisch geheel. Witcher 3 en de diverse DLC is vor mij echt hèt mooiste spel dat ik heb gespeeld sinds ik game (en aangezien ik nu 36 en is dat best lang).

De dialogs etc etc zitten zo goed in elkaar. Ik snap werkelijk niet waarom dat er mensen zijn die er door heen willen rushen.

• M a r c o
  • Registratie: april 2006
  • Niet online

M a r c o

are you looking at me?

Eerste plaatje van Henry Cavill als Geralt. (in de aankomende Netflix serie)

M a r c o wijzigde deze reactie 01-11-2018 09:22 (7%)

• westergas
  • Nu online

westergas

rikkie_pc

M a r c o schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:21:
[Afbeelding]
Hahaha echt verschrikkelijk _O-
Ik was sowieso al niet van plan om te gaan kijken maar nu al helemaal niet.

• Hamazaki
  • Registratie: februari 2013
  • Niet online
vind die cavill sowieso een irritante acteur. voor mij is het al gedoemd.

• westergas
  • Nu online

westergas

rikkie_pc

Zei iemand Mads Mikkelsen?

• Webgnome
M a r c o schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:21:
[Afbeelding]
Hoe dan! Sorry maar dit is echt heel erg slecht. Het haar is obvious fake, en het gezicht past echt totaal niet bij die van de games. Als ze nou het haar iets beter zouden doen (niet zo glinsterende zooi alsof het uit de eerste de beste clownswinkel komt) zou het al iets beter zijn.

• Hamazaki
  • Niet online
alstublieft, de enige echte witcher. Joaquin Phoenix.

• Bonswah85
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 14:19

Bonswah85

Koffie!

Ja, is voor mij ook de beste Geralt die er is. Helaas heeft Netflix de rol aan een een of andere glimboy gegeven....

“I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.” ― J.R.R. Tolkien, The Fellowship of the Ring

• dvdkiwi
  • Registratie: april 2007
  • Nu online

dvdkiwi

Hoi doei

Er is voor mij maar één acteur die echt overkomt als Geralt en dat is acteur Charlie Hunman uit de film 'Arthur Legend of the Sword'.
Toen ik voor het eerst de trailer van die film zag dacht ik dat ik naar een trailer van The Witcher aan het kijken was. Ook de humor en de grapjes die hij in de film maakt zouden zo toe te passen zijn op Geralt.

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

• SouLLeSSportal
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 14:30

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Charlie hunman is een goede acteur maar als Geralt? nah niet echt, te jong, te expressief en dat is juist wat Geralt, vooral in de boeken, niet is. Hij is stoïcijns, zegt het liefst zo weinig mogelijk en met zo weinig mogelijk woorden. Ook moet hij eruit zien alsof hij al jaren en jaren monsters bevecht, met de schade die hij hiervan oploopt (al is dit met makeup wat te doen is beter om mensen met een geleefd gezicht te gebruiken, dat heeft hij niet en Henry cavill al helemaaaaal niet. Beide zijn te net en te mooi voor geralt imho.

SouLLeSSportal wijzigde deze reactie 01-11-2018 13:31 (13%)

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• Tadream
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 07:41
Ik vond Zach McGowan wel een geschikte kandidaat voor de rol van Geralt eigenlijk.
Ziet er iets ruiger uit dan die gast die hem nu gaat spelen. Het moet asjeblieft geen mooie jonge mensen/tiener serie gaan worden zoals die er al genoeg zijn.

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Tadream schreef op donderdag 1 november 2018 @ 13:55:
Ik vond Zach McGowan wel een geschikte kandidaat voor de rol van Geralt eigenlijk.
Ziet er iets ruiger uit dan die gast die hem nu gaat spelen. Het moet asjeblieft geen mooie jonge mensen/tiener serie gaan worden zoals die er al genoeg zijn.

[Afbeelding]
Ook geen slechte keuze, maar denk ik eerder bij hem voor een andere rol in de serie, daar past die in ieder geval wel ergens in als bad guy, of als Roche misschien.

• exactor it
  • Registratie: januari 2010

exactor it

Moderator Spielerij
Modbreak:Dit topic is bedoeld voor discussie over de game The Witcher 3.

Discussie over een tv serie of film horen hier thuis gathering.tweakers.net/forum/list_topics/87

Als er een nette topicstart daar wordt gemaakt (check wel eerst de faq) laat het weten dan zetten we een link in de topic warning hier. Kan me goed voorstellen dat mensen interesse hebben.

exactor it wijzigde deze reactie 01-11-2018 15:05 (32%)

Dutch: That is a fine place for it, the best...

• TommyD_34
  • Laatst online: 03-09 21:45
2 jaar geleden alle dlc gekocht maar nooit aan begonnen. Gisteren Hearts of Stone uitgespeeld. Wat een vet verhaal, nu net begonnen met Blood and Wine

• Webgnome
TommyD_34 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 06:32:
2 jaar geleden alle dlc gekocht maar nooit aan begonnen. Gisteren Hearts of Stone uitgespeeld. Wat een vet verhaal, nu net begonnen met Blood and Wine
Geniet r van. Het zijn beide erg goede aanvullingen

• Predje
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 13:32
Voor mij is TW3 echt 1 van de beste games die ik ooit heb gespeeld.
Ik heb in het originele verhaal 250+ uur zitten! Toen ik direct door wilde met HoS/BoW kwam RDR2, waar ik nu vol inzit. Toch (of juist) blijf ik TW3 ontzettend waarderen! Wat een topproduct!
Na RDR2 ga ik zeker weer verder! Al zal ik dan wss ook TLOU2 op de plank hebben liggen! :P

Gelukkig draai ik dagelijks op Spotify TW soundtrack (aanrader!!!)

• Catch22
  • Registratie: november 2001
Webgnome schreef op donderdag 15 november 2018 @ 06:38:
[...]

Geniet r van. Het zijn beide erg goede aanvullingen
En blood and wine is nog veruit de betere ook! Wat een omgeving!

R5 1600 - RX480 - AOC AG271QX - LG 34UC79G

• M a r c o
  • Registratie: april 2006
  • Niet online

M a r c o

are you looking at me?

Blood & Wine was imo geen dlc maar een game op zich bijna.

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

M a r c o schreef op donderdag 15 november 2018 @ 13:17:
Blood & Wine was imo geen dlc maar een game op zich bijna.
Ik zou het een expansion noemen, zoals bv zero hour voor c&c generals was.

• Angeloonie
  • Registratie: mei 2004
  • Nu online

Angeloonie

The Division 2 Addict

Was ook wat overdonderd door de grootte van Blood & Wine. Was met een nieuwe playthrough bezig, maar ben inmiddels weer even gestopt ivm Assassin's Creed Odyssey en nu ook nog eens RDR2 erbij :P Dus allemaal grote open world games waar veel tijd in gaat zitten.

HoS was echt een mini DLC vergeleken met Blood & Wine, dat is bijna TW 3.5 zeg maar :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Ik ben voor t eerst begonnen aan Mass Effect Andromeda, na een New game+ te hebben afgerond met TW3. Dat valt me behoorlijk tegen :X

• DaniëlWW2
  • Registratie: november 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

F_J_K schreef op donderdag 15 november 2018 @ 18:51:
Ik ben voor t eerst begonnen aan Mass Effect Andromeda, na een New game+ te hebben afgerond met TW3. Dat valt me behoorlijk tegen :X
Gefeliciteerd, videogames zijn voor jou nu ook verpest omdat niks het niveau van de Witcher 3 haalt. :+ :P
Maar ik kan AC Oddyssey wel waarderen. De game is letterlijk een slechte Witcher 3 kopie in zoveel aspecten, maar is goed genoeg om van te kunnen genieten. :)
spoiler: title
Heb je de cirkel met kinderen al opgemerkt die overal verschijnen waar Gaunter verscheen? Die zingen altijd:
-His smile fair as spring, as towards him he draws you.
-His tongue sharp and silvery, as he implores you.
-Your wishes he grants, as he swears to adore you.
-Gold, silver, jewels - he lays riches before you.
-Dues need be repaid, and he will come for you.
-All to reclaim, no smile to console you.
-He'll snare you in bonds, eyes glowing afire.
-To gore and torment you, till the stars expire.

Of dat Gaunter O'Dimm = G.O.D. Hij is ook "Master mirror", het tegenbeeld van god, de duivel. ;)

Maar veel plezier in B&W. Dat is bijna een geheel nieuwe game. :Y

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• TommyD_34
  • Laatst online: 03-09 21:45
DaniëlWW2 schreef op zondag 18 november 2018 @ 10:13:
spoiler: title
Heb je de cirkel met kinderen al opgemerkt die overal verschijnen waar Gaunter verscheen? Die zingen altijd:
-His smile fair as spring, as towards him he draws you.
-His tongue sharp and silvery, as he implores you.
-Your wishes he grants, as he swears to adore you.
-Gold, silver, jewels - he lays riches before you.
-Dues need be repaid, and he will come for you.
-All to reclaim, no smile to console you.
-He'll snare you in bonds, eyes glowing afire.
-To gore and torment you, till the stars expire.

Of dat Gaunter O'Dimm = G.O.D. Hij is ook "Master mirror", het tegenbeeld van god, de duivel. ;)

Maar veel plezier in B&W. Dat is bijna een geheel nieuwe game. :Y
Nee had ik niet opgemerkt maar dat hij pure evil was is al snel duidelijk. Heb Blood and Wine dit weekend afgemaakt, wel alleen de story gedaan, omdat RDR2 al klaar lag. Ga nog wel een keer enkel B&W doen of misschien heel de game nog een keer 😝

TommyD_34 wijzigde deze reactie 19-11-2018 07:04 (4%)

• Hamazaki
  • Niet online
Krijgen jullie ook zo’n vreemde waas in de lucht op het beeld als je sprint met het paard?

Systeem: Ps4 pro hdr

• Hamazaki
  • Niet online
waar kan ik voedsel vinden die mijn health snel aanvult ? soms krijg ik het moeilijk met gevechten tegen sterkere tegenstanders. (op het makkelijkste niveau :+ )

• bassGunner
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 18-09 14:46
Hamazaki schreef op maandag 3 december 2018 @ 12:05:
waar kan ik voedsel vinden die mijn health snel aanvult ? soms krijg ik het moeilijk met gevechten tegen sterkere tegenstanders. (op het makkelijkste niveau :+ )
Voedsel vult je health altijd langzaam bij. Gebruik potions tijdens combat (Swallow of White Raffard). Als je Swallow combineert met eten dan wordt je health nog sneller bijgevuld.
Gebruik ook Qen (het magisch schild) om geen damage te ontvangen.
Het zou dan echt niet moeilijk moeten zijn op het makkelijkste niveau :)

• westergas
  • Nu online

westergas

rikkie_pc

bassGunner schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 11:06:
[...]
Het zou dan echt niet moeilijk moeten zijn op het makkelijkste niveau :)
Dat.

TW3 is gewoon geen moeilijk spel. Alleen in op de hoogste setting zitten er een paar lastige stukken in. Vooral in het begin en later nog een paar. Zelfs een paar onspeelbaar moeilijke stukjes waar ik echt een lagere setting moest selecteren. Maar normaal gesproken moet het echt heel goed te doen zijn.

@Hamazaki Ik gok dat je een missie probeert waar je nog niet aan toe bent. Kijk ff welk level er bij die missie staat. ik weet niet meer precies waar maar er staat een indicatie bij als ik het me goed kan herinneren.

• Hamazaki
  • Niet online
westergas schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 11:36:
[...]

Dat.

TW3 is gewoon geen moeilijk spel. Alleen in op de hoogste setting zitten er een paar lastige stukken in. Vooral in het begin en later nog een paar. Zelfs een paar onspeelbaar moeilijke stukjes waar ik echt een lagere setting moest selecteren. Maar normaal gesproken moet het echt heel goed te doen zijn.

@Hamazaki Ik gok dat je een missie probeert waar je nog niet aan toe bent. Kijk ff welk level er bij die missie staat. ik weet niet meer precies waar maar er staat een indicatie bij als ik het me goed kan herinneren.
zou best kunnen, ik ben meer van linaire spellen. maar van deze rpg kan ik niet afblijven :9 . ik ben rustig aan het ontdekken. al die inventory, alchemy gedoe is teveel voor me. geef mij maar een sterke wapen en laat me de story maar volgen...

Hamazaki wijzigde deze reactie 04-12-2018 11:42 (4%)

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Hamazaki schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 11:41:
[...]

zou best kunnen, ik ben meer van linaire spellen. maar van deze rpg kan ik niet afblijven :9 . ik ben rustig aan het ontdekken. al die inventory, alchemy gedoe is teveel voor me. geef mij maar een sterke wapen en laat me de story maar volgen...
Je ziet een level-duiding boven de vijand. Als die een doodskop toont dan is het ver boven jouw niveau en wil je nog even omlopen of hard wegrennen.

• flugelisoke
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 13-09 00:05
Is deze game het beste speelbaar met toetsenbord / muis of met een controller?

Wil de game toch weer eens een kans geven binnenkort.

• mac-rolec
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 19-09 12:19
flugelisoke schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 20:50:
Is deze game het beste speelbaar met toetsenbord / muis of met een controller?

Wil de game toch weer eens een kans geven binnenkort.
Heb het gedaan met muis/ keyboard. Vond het prima te doen maar is erg persoonlijk denk ik.

Star Citizen Referral Code - Rebel Galaxy Outlaw

• Mrjraider
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 14:31

Mrjraider

De mannelijke zuster

Gisteren begonnen aan The Witcher Wild Hunt. Gaaf spel maar nog wel erg zoekend hoe alles werkt. Iemand tips? :+

At the end of the line a survivor will be born

• Catch22
Mrjraider schreef op maandag 10 december 2018 @ 20:39:
Gisteren begonnen aan The Witcher Wild Hunt. Gaaf spel maar nog wel erg zoekend hoe alles werkt. Iemand tips? :+
Veel dodgen, leren hoe potions werken (met name swallow en thunderbolt) en gelijkmatig sidemissions meepakken. En goed opletten bij gesprekken, het verhaal is echt heel goed.

En genieten... Beste spel dat ik op de ps4 heb gespeeld. Zeker de DLC meepakken, die is echt geniaal

Catch22 wijzigde deze reactie 10-12-2018 21:01 (13%)

• Mrjraider

Mrjraider

De mannelijke zuster

Ben echt net begonnen. Nu lvl 3 ofzo. Maar het is huge nu al veel verhalen en dingen die te doen zijn.. Ben benieuwd hoelang het duurt voordat deze uit is :+

• Catch22
Mrjraider schreef op maandag 10 december 2018 @ 21:03:
Ben echt net begonnen. Nu lvl 3 ofzo. Maar het is huge nu al veel verhalen en dingen die te doen zijn.. Ben benieuwd hoelang het duurt voordat deze uit is :+
Je bent met de base game gauw 100+ uur bezig als je sidemissions doet.

• YakuzA
  • Laatst online: 11:16

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Dingen worden aangevuld als je slaapt. Weet nog dat ik de halve game zonder slapen had gedaan voordat ik daar achter kwam :+

Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN

• DaniëlWW2
  • Registratie: november 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Leer het combatsysteem meteen goed. Dodgen dus, maar gebruik ook meteen parry en leer counterattacks gebruiken. Je kan het jezelf ook heel wat makkelijker maken door de GOURMET skill (overige categorie) te pakken. Even wat eten en 20 minuten heal. ;)

Verder geniet ervan. Sla geen sidequests over, lees alle tekst, verzamel boeken en brieven die je over de wereld kan vinden en lees die tekst ook, verken de wereld en neem de tijd. Als het goed is dan eindig je de game na dik 100 uur helemaal emotioneel dood en heb je maanden geen zin in welke andere videogame dan ook. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• TweakerVincent
beste tip om door te blijven spelen -> zet het spel DIRECT op het hoogste moeilijkheidsniveau. Dan is er nog enige uitdaging en ga je mss 2 keer dood in het hele spel.. Verder prima casual spel maar oh oh oh waar is de uitdaging.

• westergas
  • Nu online

westergas

rikkie_pc

TweakerVincent schreef op woensdag 12 december 2018 @ 00:50:
[...]

beste tip om door te blijven spelen -> zet het spel DIRECT op het hoogste moeilijkheidsniveau. Dan is er nog enige uitdaging en ga je mss 2 keer dood in het hele spel.. Verder prima casual spel maar oh oh oh waar is de uitdaging.
ymmv
Ik ben ongeveer een miljard keer d00d gegaan bij
spoiler:
Imlerith

Maar over het algemeen is het best te doen op het hoogste niveau idd.

westergas wijzigde deze reactie 12-12-2018 09:31 (6%)

• ravw
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 14:42

ravw

Vlees!

DaniëlWW2 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 00:38:
[...]

Als het goed is dan eindig je de game na dik 1000 uur helemaal emotioneel dood en heb je maanden geen zin in welke andere videogame dan ook. :+
dat heb ik ook eens gehad met een andere game .. maar dat was meer van de teleurstelling ...
was tot laat bezig met spelen , dacht zal ik door gaan of slapen , twijfel, ik naar bed, nacht toch niet slapen
en maar denken hoe hij afliep ,volgend ochtens game opgestart , 2 sec verder in het spel eind filmpje en einde.... zo iets van WTF is dit ... :-( was gelijk teleur gesteld

Systeem:CM Elite 130,GA-B150N Phoenix Wifi,I5 6400,GTX 970 ,Crucial BX200 240GB, Samsung EVO 250GB,8 Gb KHF, Windows 10 Pro 64bits

• Kheos
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 14:17
TweakerVincent schreef op woensdag 12 december 2018 @ 00:50:
[...]
en da's dus heel persoonlijk
ik snap echt niet dat jij niet van de eerste keer langs golyat bent gewandelt, die deed ik met 2 vingers in de neus.

stop aub opnieuw en opnieuw en opnieuw en opnieuw en opnieuw en opnieuw en opnieuw en opnieuw te doen alsof het een makkelijk spel is. dat hangt namelijk enorm van je speelstijl en game-ervaring af.
voor jou een makkie? leuk voor jou.
is het een supermakkelijk spel waarvan je enkel kunt genieten op de hoogste moeilijkheidsgraad? absoluut niet.
stop met te doen alsof dat wel zo is.
westergas schreef op woensdag 12 december 2018 @ 09:30:
[...]

ymmv
Ik ben ongeveer een miljard keer d00d gegaan bij
spoiler:
Imlerith

Maar over het algemeen is het best te doen op het hoogste niveau idd.
ik ben een miljard keer blijven plakken bij
Detlaff
mon dieu; die vond ik lastig

Kheos wijzigde deze reactie 12-12-2018 23:07 (20%)

• Kheos
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 14:17
dubbelpost

Kheos wijzigde deze reactie 12-12-2018 23:07 (98%)

• TweakerVincent
Kheos schreef op woensdag 12 december 2018 @ 23:05:
[...]

ik snap echt niet dat jij niet van de eerste keer langs golyat bent gewandelt, die deed ik met 2 vingers in de neus.

stop aub opnieuw en opnieuw en opnieuw en opnieuw en opnieuw en opnieuw en opnieuw en opnieuw te doen alsof het een makkelijk spel is. dat hangt namelijk enorm van je speelstijl en game-ervaring af.
is het een supermakkelijk spel waarvan je enkel kunt genieten op de hoogste moeilijkheidsgraad? absoluut niet.

[...]

[...]

Wat is er mis met een advies geven??? Ik heb de bookmark verwijderd dus je hebt geen last meer.

• Mrjraider

Mrjraider

De mannelijke zuster

Ik heb gisteren een eerste main quest gedaan, met Keira (ja ben pas bij het begin). Ik krijg de smaak steeds meer te pakken maar ik vind het spel donker, zelfs met de televisie helderheid op 100 is het onderwater in het donker niet te doen. Een tourch brand niet onder water dus die kan ik niet gebruiken maar dat het beeld pikzwart is onder water is gewoon niet handig.

Voor de rest; intussen verslaafd aan dit spel. En dan nog niet eens het verhaal, want zover ben ik nog niet, maar de hele setting. Heerlijk.

• juggle
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 13:53

juggle

Papa, ondernemer, gamer

@Mrjraider Klopt het spel kan wat donker zijn. Aan de andere kant is het ook de bedoeling dat je daarvoor een potion neemt in de donkere stukken; Cat potion. Volgens mij kan je deze al vrij vroeg in de game maken:

https://witcher.fandom.com/wiki/Cat_(potion)

juggle wijzigde deze reactie 13-12-2018 16:47 (4%)

Zoek je papa's of mama's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

• Predje
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 13:32
juggle schreef op donderdag 13 december 2018 @ 16:46:
@Mrjraider Klopt het spel kan wat donker zijn. Aan de andere kant is het ook de bedoeling dat je daarvoor een potion neemt in de donkere stukken; Cat potion. Volgens mij kan je deze al vrij vroeg in de game maken:

https://witcher.fandom.com/wiki/Cat_(potion)
Ik denk inderdaad dat de donkere stukken bewust daarom donker zijn!

• westergas
  • Nu online

westergas

rikkie_pc

TweakerVincent schreef op donderdag 13 december 2018 @ 12:41:
[...]

Wat is er mis met een advies geven??? Ik heb de bookmark verwijderd dus je hebt geen last meer.
Jouw "advies" komt heel negatief over. Als je dit maar vaak genoeg herhaald gaat het opvallen en mensen irriteren.

Misschien is dit niet jouw bedoeling, in dat geval raad ik je aan om jouw posts wat luchtiger te formuleren en jouw mening niet als feit te presenteren.

• KipCurreh
  • Laatst online: 12:07
Kheos schreef op woensdag 12 december 2018 @ 23:05:
[...]

[...]

[...]

Deze 2 zijn idd niet makkelijk.. Ik gooi er nog even een derde bij

spoiler:
The Frog Prince

Ik weet niet wat ik hier verkeerd deed, maar heb de sterfanimatie wel talrijk gezien bij deze knaap 8)

Setup | Steam

• el-jorge
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 10:39

el-jorge

turn around and feel the vibe

KipCurreh schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 09:50:
[...]

Deze 2 zijn idd niet makkelijk.. Ik gooi er nog even een derde bij

spoiler:
The Frog Prince

Ik weet niet wat ik hier verkeerd deed, maar heb de sterfanimatie wel talrijk gezien bij deze knaap 8)
Idd, ik heb vooral met deze moeite gehad.

Spielerei...

• QuZyX
Zelf vond ik de moeilijkheid van The Witcher 3 genoeg om eerlijk te zijn...

Je kan het trouwens zelf zo moeilijk maken als je wilt; potions niet gebruiken, oil niet gebruiken, magie links laten liggen,...

Uiteindelijk ben je een Witcher en als je het iets of wat realistisch wilt, kan je eigenlijk nooit doodgaan.. want dan is het game over...

• peke
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 27-06 20:57
Ik vond het moeilijk tot ik leerde dodge-rollen met spatie. Nadat ik de gewone alt key dodge had ontdekt ben ik nauwelijks nog dood gegaan, de game wordt dan plots vrij simpel vond ik.

Nu ik de game uit heb ben ik wat teleurgesteld met mijn einde. Bestaat er een save game editor / console cmd guide om enkele keuzes te veranderen?

• Catch22
peke schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 21:12:
Ik vond het moeilijk tot ik leerde dodge-rollen met spatie. Nadat ik de gewone alt key dodge had ontdekt ben ik nauwelijks nog dood gegaan, de game wordt dan plots vrij simpel vond ik.

Nu ik de game uit heb ben ik wat teleurgesteld met mijn einde. Bestaat er een save game editor / console cmd guide om enkele keuzes te veranderen?
Volgens mij niet, want dat werkt natuurlijk vrij gauw door.

Een ng+ is je beste optie denk ik

• peke
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 27-06 20:57
Catch22 schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 23:42:
[...]

Volgens mij niet, want dat werkt natuurlijk vrij gauw door.

Een ng+ is je beste optie denk ik
Er bestaat een online editor maar die toont enkel hex waardes, vrij zinloos.
Ik heb een late save game herladen waarbij ik nog 2/5 opties kon bepalen. Ik had al 1/3 binnen. Eigenlijk had ik maar 1 dialoog 'fout'.

• hully
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 07-09 19:20
Ik heb zojuist de witcher 3 voor de PC (GOTY) omdat ik die veel mooier vind dan mijn ps4 pro versie (heb inmiddels een goede pc).

Nu was ik level 12 op de ps4 pro en was ik net bij destination skellige aanbeland. Ik heb geen zin om alles weer opnieuw te doen, dus de vraag is of iemand mij een saved game kan geven die aansluit bij waar ik op de ps4 ben gebleven.

het zou super fijn zijn. dank alvast.

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

@hully het is een erg niet lineair spel. De keuzes maken veel uit. En je kunt vrij vroeg of juist vrij laat naar Skellige gaan. Andermans savegame lijkt me dan weinig zinvol.

• QuZyX
hully schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 23:15:
Ik heb zojuist de witcher 3 voor de PC (GOTY) omdat ik die veel mooier vind dan mijn ps4 pro versie (heb inmiddels een goede pc).

Nu was ik level 12 op de ps4 pro en was ik net bij destination skellige aanbeland. Ik heb geen zin om alles weer opnieuw te doen, dus de vraag is of iemand mij een saved game kan geven die aansluit bij waar ik op de ps4 ben gebleven.

het zou super fijn zijn. dank alvast.
Goedemorgen Hully,

Op level 12 al naar Skellige gaan is vééél te vroeg.. Dat is aan te raden tegen level 20.. :)

Een save game bezorgen is eigenlijk onmogelijk.. omdat je zelf zoveel keuzes kan maken en die allemaal verschillende zijn.. je zou eigenlijk amper een idee hebben van wat er voor jou beslist is..

Dus probeer toch vanaf 0 terug te beginnen en vooral; te genieten ! :)

• Exocet
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Hier ook pas begonnen op de PC met een lagere moeilijkheidsgraad, vind het prima zo.
Ben een casual gamer en geniet gewoon van de wereld ontdekken en langzaam steeds alle facetten beter te begrijpen. Dat kost me ook genoeg uren :)

• Remy!!!!
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 14:20
Hmm ik zit met een raar probleem. Gisteren het spel gespeeld en toen zat ik nog op gemiddeld 60FPS. En sinds vanavond is het ineens 40á45FPS. Toen dacht ik eerst aan driverupdates e.d., maar als ik een eerdere save laad dan heb ik wel weer 60FPS. Helaas is die eerdere save van een aantal dagen terug, want door diverse testen heb ik nu diverse saves overschreven...
Iemand bekend met dit probleem? Lijkt erop dat de save corrupt is? Ik kan in theorie wel weer verder gaan vanaf een eerdere save, maar hoe weet ik zeker of het niet weer voor komt?

• Westland1940
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 08-09 13:35
Na games als RDR II en AC Odyssey gespeeld te hebben val ik toch weer terug op The Witcher 3. Als het aan mij ligt heeft TW3 ook deze games 'overleefd' (niet overtroffen), en ja, technisch is bijvoorbeeld RDR II zeker beter.

Alweer bezig met mijn 3e playthrough, met uiteraard alle DLC. Ik vraag me af, zijn er hier ook "fans" van TW3 die toch ook wat negatieve punten kunnen belichten?

Ik vind bijvoorbeeld,
-Paardrijden best wel kut, je voelt dat beest niet goed aan, en stopt telkens onnodig.
-Level systeem liep niet altijd soepel, ik was vaak te overpowered voor de aankomende quests.
-Veel saaie en lelijke armor die je nooit wilt dragen, of die snel underpowered zijn

Er zullen vast nog wat dingen zijn, maar dat kun je niet eens irritaties noemen maar verbeter puntjes voor misschien de volgende Witcher.

• TheGreatWar2077
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 19-09 13:00
Toch weer met The Witcher 3 begonnen. Ben net weer bij The Bloody Baron questline. Ik laat deze keer wel echt die vraagtekens gaan en ga me gewoon focussen op alle missies. Dat kan ook een reden zijn waarom ik er destijds steeds mee stopte. Het zijn er begeven moment echt teveel gewoon en dat gaat vervelen.

• Megupe
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 19-09 23:34
Westland1940 schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 14:12:
Na games als RDR II en AC Odyssey gespeeld te hebben val ik toch weer terug op The Witcher 3. Als het aan mij ligt heeft TW3 ook deze games 'overleefd' (niet overtroffen), en ja, technisch is bijvoorbeeld RDR II zeker beter.

Alweer bezig met mijn 3e playthrough, met uiteraard alle DLC. Ik vraag me af, zijn er hier ook "fans" van TW3 die toch ook wat negatieve punten kunnen belichten?

Ik vind bijvoorbeeld,
-Paardrijden best wel kut, je voelt dat beest niet goed aan, en stopt telkens onnodig.
-Level systeem liep niet altijd soepel, ik was vaak te overpowered voor de aankomende quests.
-Veel saaie en lelijke armor die je nooit wilt dragen, of die snel underpowered zijn

Er zullen vast nog wat dingen zijn, maar dat kun je niet eens irritaties noemen maar verbeter puntjes voor misschien de volgende Witcher.
de manier waarop je inventaris interface geregeld is. Beetje omslachtig.
De traagheid die optreedt als je je kist met inventory opent. Ik heb daar veel armor en wapens in die ik of niet gebruik en wil verkopen, of bewaar om te gebruiken om andere voorwerpen mee te maken.

• Westland1940
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 08-09 13:35
Megupe schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 15:44:
[...]

de manier waarop je inventaris interface geregeld is. Beetje omslachtig.
De traagheid die optreedt als je je kist met inventory opent. Ik heb daar veel armor en wapens in die ik of niet gebruik en wil verkopen, of bewaar om te gebruiken om andere voorwerpen mee te maken.
Ohh man de traagheid van de inventory is heel irritant. Ik speelde de game voorheen op de OG Xbox One, maar dit probleem is er nog steeds op de One X.

• Meister Sachs
  • Registratie: februari 2011
Westland1940 schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 17:05:
[...]

Ohh man de traagheid van de inventory is heel irritant. Ik speelde de game voorheen op de OG Xbox One, maar dit probleem is er nog steeds op de One X.
Klopt, daar werd ik ook erg moe van. Was eveneens bezig met een playthrough op de Xbox One X. Ik ben echter weer opnieuw begonnen op mijn pc (op een res van 1440p) en inderdaad, wat een verademing. Inventory etc., alles werkt vloeiend.

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

Pagina: 1 ... 81 82 83 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True