DaniëlWW2 schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 22:09:
[...]
Gear stats maken alleen weinig uit. Armour is vrij zinloos, bepaalde percentages tegen typen aanvallen is al wat nuttiger. Het enige dat echt telt is damage van je zwaarden. Verder als je HoS hebt dan is er de rune guy. Oke, kost een belachelijke 30.000 crowns, de vuile afzetter, maar dan kan je elke set speciale upgrades geven.
Overigens zijn early game de Temerian en Nilfgaardian sets erg goed en dat is geen Witcher gear. Late game, 30LV30+ kan je die opnieuw kopen met betere stats. Niet zo goed als Ursine gear, die is gewoon OP, maar niet slecht. Dan zijn er nog sets zoals full moon die ook goed zijn.
Overigens begin ik een probleem te hebben met deze game...
Vandaag de game voor de derde maal uitgespeeld sinds april, aantal uren wil je niet weten. Verder ontdek ik nog steeds nieuwe dingen in de game. Nieuwe verbogen quests, easter eggs, kleine dingetjes. Echt bizar voor een game waar ik nu al een paar honderd uur in heb zitten. Ben dan ook nog eens een gamer die het meestal wel heeft gezien met een game na een uur of 100 en wat anders zoek. Zelden haal ik meer dan 300 uur in een game. Meer hints over hoeveel tijd ik er nu in heb zitten de afgelopen geef ik maar niet.

Idd, heb hem nu ook zo'n 4 keer uitgespeeld en elke keer toch weer nieuwe dingen en om wat voor reden mis ik soms ook weer dingen
spoiler:De quest dat Roach kan praten
.
Nu ook een keer de moeite genomen om de treasure hunts te doen en de sets te craften, zelfs de moeite genomen om zo'n beetje alle sets te craften en een beetje uit te proberen (bleef toch hangen op Wolf set - Grandmaster crafted). Wapens met die Runes, heb 0.0 Vitality drain waardoor ik die 'swirl' constant kan doen zolang ik maar wat raak en dan nog
Ik snap eerlijk gezegd de geldproblemen niet, ik zat aan het einde van mijn PT op 800K ofzo voordat ik aan HoS/BaW begon zelfs na all huis upgrades zat ik op meer dan 1mil. (Gwent is leuke inkomsten

)
Nu aan New Game+ begonnen maar erger me erg aan mijn inventory, dit lijkt een beetje bugged te zijn. Zo had ik b.v. al de 'Buckweed' (spul voor die Griffin in White Orchard) Ook zit ik op 100 van de 170 hoe? Joost mag het weten, ik zie nergens iets buiten een paar stenen/runes wat misschien 20 'gewicht' is. Zo heb ik nog wel meer dingen in mijn inventory zitten die quest gerelateerd zijn. Ik snap niet helemaal wat de levels betekenen, zo heb ik eerst Blood and Wine gedaan en toen Hearts of Stone. In Hearts of Stone kreeg ik een zwaard aan het einde wat maar lvl 37 was terwijl ik al 50+ was. Ben nu lvl 59 ofzo en kom weinig weerstand tegen, de meeste monsters gaan plat in 3-4 klappen en Bleed/Poison doet wonderen.
Steam geeft aan dat ik hem maar 146 uur gespeeld heb maar dit klopt niet helemaal want hij is toen verandert van 'gewone versie' naar GOTY editie?!
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"