Ja ... en nu? EN NU DAN? Na Blood and Wine, wat moet ik nou nog

? Ik heb beide DLCs opgepakt een jaar nadat ik de originele game heb uitgespeeld en kan je zo nog 10 quests opnoemen uit de main die indrukwekkend waren.
En dan? Dan speel je wat Mass Effect, wat Fallout, wat Skyrim, wat Final Fantasy, wat Dragon Age, wat GTA V en wat Dark Souls ... de laatste twee komen misschien in de buurt als contenders, maar gaan het sowieso nog niet
close halen qua verhaal/memorabele momenten en daadwerkelijke character empathie (mede dankzij de voice acting en 180 graden keuze impact). En nee, ook die oldskool games als KOTOR, Planescape, BG2, FF7, Bioshock, Deus Ex, Shenmui, Golden Sun, Chrono Trigger en Soul Reaver om maar even terug te gaan redden het niet terwijl ik daar echt toffe en bewuste herinneringen aan heb.
Zoals een heel goed boek wat je echt niet wilde dat het uit ging. Ontzettend gaaf en jammer tegelijkertijd, met een goede afstand mijn all-time favoriete game. En dat zeg ik met gamen sinds 1995 en 100+ AAA titels in losse aankopen, console, Steam, Uplay, Epic games launcher, GOG, Origin. Superlatieven te kort, ze hebben een fanboy van me gemaakt

.
Bye Geralt

.
[
Voor 15% gewijzigd door
Cassius op 08-02-2017 13:51
]