Ik ben opnieuw begonnen en ben nu bijna net zover als ik de vorige keer gekomen was. (Niet ver want ben pas level 5) Zit er weer helemaal in! Vorige keer gestopt omdat ik geen tijd had en helemaal uit het verhaal was. Toen besloten op de GOTY editie te wachten.
Heerlijk spel. Wel betrap ik mij erop dat ik graag alles verken en dat is in het tweede gebied niet altijd even handig
In White Orchard heb ik geen problemen gehad met exploren. Hier kan je redelijk hoge levels tegenkomen kwam ik achter haha.
Ik krijg nu best wel wat side quests die al level 10 zijn. Mijn hoofquest is pas level 6 en heb een paar sidequests van level 5-6. Zal allemaal dus wel loslopen.
Gister een mooi zwaard gevonden wat best een dikke upgrade was. Perongeluk verkocht aan een vendor
Weet niet eens meer welk vendor. Bedacht mij ineens o ja ik had dat zwaard nog maar die moest ik eerst even repareren. Toen kwam ik er pas achter wat ik gedaan had. Naja gelukkig gebeurd me dit op dit level en niet meer richting de endgame
Heerlijk spel. Wel betrap ik mij erop dat ik graag alles verken en dat is in het tweede gebied niet altijd even handig
Ik krijg nu best wel wat side quests die al level 10 zijn. Mijn hoofquest is pas level 6 en heb een paar sidequests van level 5-6. Zal allemaal dus wel loslopen.
Gister een mooi zwaard gevonden wat best een dikke upgrade was. Perongeluk verkocht aan een vendor
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82