• QuZyX
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-10 21:03
Je kan ook gewoon "evaden en eten"... zo heb ik fase 3 moeten doorkomen... je kan het echt niet uitspelen op 5 seconden :D haha :p

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

GOTY confirmed

[ Voor 36% gewijzigd door DarthDavy op 11-08-2016 18:25 ]

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
heren,

vraag.

ik heb een nieuwe tv, groot scherm.
gisteren maar weer eens the witcher opgestart om blood & wine uit te spelen.

Hebben jullie ook die grafische bug, zeer klein bij het doodgaan in het menu onderin.
Daar steekt een stuk grijze bar mee van het menu..

Het is maar een kleinigheidje maat toch ?

iemand die dit gezien heeft ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:25
shakespeare schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 15:34:
heren,

vraag.

Hebben jullie ook die grafische bug, zeer klein bij het doodgaan in het menu onderin.

Ik zou de nieuwe tv, groot scherm weer weg doen.
Als het eerder geen issue was, dan moet dat wel de boosdoener zijn :+

Sarcasm is my superpower! What's yours?

• Kheos
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:59

Kheos

FP ProMod
wauw, het is me eindelijk gelukt.
pffff
na poging 40 ofzo dan toch gelukt om
spoiler:
Detlaff
te verslaan.
wat me uiteindelijk het meest geholpen heeft is Igni en wraith decoction.
Ik ben nu ook zelfverklaard expert in
spoiler:
de 1e 2 fases.

Die duren nu maar enkele seconden en kosten me geen greintje vitality :)
spoiler:
in de eerste fase kun je net als het gevecht begint Igni casten; dan wankelt hij even terug en kun je hem 5 meppen geven. dan ff rollen; weer twee meppen, weer igni, 3 meppen en hij is klaar.
In de tweede fase kun je tijdens zijn eerste aanval hem uit de lucht tikken, of met Aard of Igni uit de lucht blazen. dan blijft hij liggen en kun je hem weer een tik of 5 geven met igni er achteraan. met wat geluk/potions/gear stopt de 2e fase daar en is het hop naar de 3e.
Als dit niet lukt kun je zijn vleermuis aanval makkelijk doorkomen zonder schade op te lopen. Zodra het geruis begint loop je zo ver mogelijk weg van hem, en zodra het geluid stopt(is zo'n 2 seconden, en daarna stuurt hij ze op je af) maak je een bocht van 90 graden en loop je verder. als hij zijn zichzelf vanuit de lucht in de grond boort kun je best ff wegrollen om hem te ontwijken en daarna kun je hem weer 4 a 5 tikken geven. liefst met igni er achteraan.
In elk geval, in de 3e fase heb ik hem heel de tijd bevochten met vuur en zwaard tot hij dood was, dan 5 tikken op zo'n vleeszak, weer ff vechten tot hij dood was. enzovoort. ondertussen had ik superior swallow en superior white raffard's decoction klaar staan en heb ik heel de tijd eten gespamd om op zoveel mogelijk health te blijven.

[ Voor 17% gewijzigd door Kheos op 19-08-2016 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
Kheos schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 23:58:
wauw, het is me eindelijk gelukt.
pffff
na poging 40 ofzo dan toch gelukt om
spoiler:
Detlaff
te verslaan.
wat me uiteindelijk het meest geholpen heeft is Igni en wraith decoction.
Ik ben nu ook zelfverklaard expert in
spoiler:
de 1e 2 fases.

Die duren nu maar enkele seconden en kosten me geen greintje vitality :)
spoiler:
in de eerste fase kun je net als het gevecht begint Igni casten; dan wankelt hij even terug en kun je hem 5 meppen geven. dan ff rollen; weer twee meppen, weer igni, 3 meppen en hij is klaar.
In de tweede fase kun je tijdens zijn eerste aanval hem uit de lucht tikken, of met Aard of Igni uit de lucht blazen. dan blijft hij liggen en kun je hem weer een tik of 5 geven met igni er achteraan. met wat geluk/potions/gear stopt de 2e fase daar en is het hop naar de 3e.
Als dit niet lukt kun je zijn vleermuis aanval makkelijk doorkomen zonder schade op te lopen. Zodra het geruis begint loop je zo ver mogelijk weg van hem, en zodra het geluid stopt(is zo'n 2 seconden, en daarna stuurt hij ze op je af) maak je een bocht van 90 graden en loop je verder. als hij zijn zichzelf vanuit de lucht in de grond boort kun je best ff wegrollen om hem te ontwijken en daarna kun je hem weer 4 a 5 tikken geven. liefst met igni er achteraan.
In elk geval, in de 3e fase heb ik hem heel de tijd bevochten met vuur en zwaard tot hij dood was, dan 5 tikken op zo'n vleeszak, weer ff vechten tot hij dood was. enzovoort. ondertussen had ik superior swallow en superior white raffard's decoction klaar staan en heb ik heel de tijd eten gespamd om op zoveel mogelijk health te blijven.
Nice, gefeliciteerd :)

Had zelfde ervaring, deel 1 en 2 blies ik op een gegeven moment zo doorheen, is meer herkennen van patronen. Deel 3 wat onvoorspelbaarder en lastiger.
spoiler:
Maar klinkt wel alsof je hemzelf nog teveel bevochten hebt dan nodig in deel 3, maar soit ;)
shakespeare schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 15:34:
heren,

vraag.

Geen last van, PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:41
Voor wie ,m nog steeds niet (compeet) heeft: €50 incl. expansions op Steam in de Midweek Madness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:40
mtr33 schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 17:20:
Voor wie ,m nog steeds niet (compeet) heeft: €50 incl. expansions op Steam in de Midweek Madness
De game of year edition voor 30€ op de cdkey sites. Lijkt me betere deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuZyX
Of koop hem op GOG, steun je ook de mensen van CD Projekt ermee :-) Ik heb alles gekocht via hen... heel tevreden van !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
GOG is natuurlijk nog beter, niet alleen voor die reden, maar ook omdat je dan nooit last hebt van DRM. De complete GOTY versie kost daar nu ook €50. De nieuwe installers komen zeer binnenkort staan in Galaxy.

[ Voor 3% gewijzigd door mtr33 op 31-08-2016 09:14 ]

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-10 16:21

el-jorge

turn around and feel the vibe

Ik heb de game met alle expansies, is er nog wat anders aan de GOTY? En zo ja, krijgen de huidige klanten dan ook nog de update daarvan?

Spielerei...

• mtr33
Nope, GOTY is wat de game betreft identiek aan de 'normale' versie met alle DLC. Enige voordeel is de all-in-one installer vs. het installeren van de losse onderdelen. Wellicht dat GOG nog een AiO installer voor de trouwe fans maakt, maar dat kan enige tijd duren. Wel komt er deze week een update van de installers naar de laatste versie, zodat je geen updates meer hoeft de installeren maar enkel de DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuZyX
Die GOTY duwt nog harder op de wonde dat het gedaan is... :( Heb zo geen "voldaan" gevoel bij The Witcher 3, is het alsof hij verder blijft leven en altijd nodig is...

Maar misschien is dat juist de ware kracht van het verhaal, "The world doesn't need a hero, it needs a Witcher"... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
:9 with Ciri being The Lady of Time and Space, can there ever be a true end to the saga... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuZyX
mtr33 schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 08:44:
:9 with Ciri being The Lady of Time and Space, can there ever be a true end to the saga... ;)
Ik snap wat je bedoeld...maar:

spoiler:
Dat ze dan Vesemir terug haalt !!! :( Oooh die scene was hard... :(

[ Voor 3% gewijzigd door QuZyX op 02-09-2016 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19:48

Esumontere

Floep, banaan.

QuZyX schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 16:24:
[...]

Ik snap wat je bedoeld...maar:

spoiler:
Dat ze dan Vesemir terug haalt !!! :( Oooh die scene was hard... :(
Spoilertags zijn je vriend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuZyX
aangepast vriend..

Ik ging er eigenlijk van uit dat iedereen het ondertussen wel al eens heeft uitgespeeld... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:43
QuZyX schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 16:59:
[...]

aangepast vriend..

Ik ging er eigenlijk van uit dat iedereen het ondertussen wel al eens heeft uitgespeeld... :O
Ik ben hier in ieder geval nog bezig :-) Heb de spoiler niet gezien, die was op tijd weg :P.
Momenteel bezig bij Kaer Morhen.

spoiler:
Heb net ally's vergaard om straks Ciri van het Mist eiland op te halen. Daarna zal het wel vechten worden in Kaer Morhen

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-10 16:08

westergas

rikkie_pc

Die laatste DLC is toch wel een potje genieten zeg...Die flauwe grapjes overal
spoiler:
dat gekut bijvoorbeeld in die bank bij de loketten, dat huis wat je helemaal in kan richten/verbouwen, dat je een portret van jezelf kan laten schilderen, uitspraken als "herbs schmerbs" en "nice tune"
enz enz. Daarnaast de landschappen die er voor zorgen dat ik geen fast travel meer gebruik. Een waardig afscheid ;w

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:07
Het graf van sir Conan is ook een leuke easter egg :)
Naar aanleiding van de clueless gamer "review": YouTube: Clueless Gamer: Conan Reviews "The Witcher 3: Wild Hunt" -...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuZyX
Kwistnix schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 19:35:
Het graf van sir Conan is ook een leuke easter egg :)
Naar aanleiding van de clueless gamer "review": YouTube: Clueless Gamer: Conan Reviews "The Witcher 3: Wild Hunt" -...
Hahahaha ! Dit heeft mijn zondag meer dan goed gemaakt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Begonnen met de GotY edition, wat is het een geweldig spel. Nou was ik wat rond aan het lezen en las ik dat de Noonwraith trophy 5% extra XP geeft. Enkel kan ik deze nergens vinden. Ik loot altijd alles met loot everyting dus daar kan het niet aan liggen.

Iemand enig idee waar deze kan zijn?

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Die krijg je na het doden van een Noonwraith in een Witcher Contract. Die trophy's krijg je niet van de "normale" creatures die je doodt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:07

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ik heb, na upgrade van mijn GPU (GTX 1070) en monitor (2560x1440), ook de GotY-editie gekocht gisteren. Wat een prachtig spel weer! :9~ Alles staat op highest / ultra, hairworks aan en gelukkig heb ik nog een goede frame rate (geen idee hoeveel fps maar het speelt nog vloeiend genoeg). Wát een details. _/-\o_ En de ouwerwetse Witcher-humor (toespelingen op seksuele avonturen op een stuffed unicorn bijvoorbeeld).

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
YdieresiS schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 13:56:
Die krijg je na het doden van een Noonwraith in een Witcher Contract. Die trophy's krijg je niet van de "normale" creatures die je doodt.
Dat klopt, deze heb ik gedood voor Devil by the Well. En het Witcher Contract heb ik gecomplete.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:10

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Dan hangt ie aan je zadel.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Alvanosa schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 14:31:
Dat klopt, deze heb ik gedood voor Devil by the Well. En het Witcher Contract heb ik gecomplete.
Inderdaad: je hebt de trophy wel aan je zadel gehangen? (Je kunt er maar 1 hangen, bijv. of x% loot, of y% XP, etc.)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
Dat is het vreemde ik een andere trophy eraan hangen, maar ik kan die van de Noonwraith nergens vinden. Zelfs niet als ik overal in mijn inventory zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
Alvanosa schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 14:33:
[...]

Dat is het vreemde ik een andere trophy eraan hangen, maar ik kan die van de Noonwraith nergens vinden. Zelfs niet als ik overal in mijn inventory zoek.
Volgens mij alleen 5% extra xp voor humans en non-humans. Niet zo boeiend dus hoor. Vind ik de Griffin trophy met 10% chance to dismember leuker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
bassGunner schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 15:57:
[...]

Volgens mij alleen 5% extra xp voor humans en non-humans. Niet zo boeiend dus hoor. Vind ik de Griffin trophy met 10% chance to dismember leuker :)
Volgens mij heb ik een buggy save, want ik ben nou namelijk ook de Wyvern trophy kwijt nadat ik hem inleverde. :'(

• westergas

westergas

rikkie_pc

Met ruim 180 uur op de teller heb ik nu alles wel uit... ;w

Ben nu wel erg benieuwd naar cyberpunk maar dat gaat nog wel ff duren denk ik. Tnx iig CDPR...wat een geniale studio 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-12-2024
westergas schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 23:27:
Met ruim 180 uur op de teller heb ik nu alles wel uit... ;w

Ben nu wel erg benieuwd naar cyberpunk maar dat gaat nog wel ff duren denk ik. Tnx iig CDPR...wat een geniale studio 8)
Inderdaad! Geniale studio!

Sinds kort ook "hooked aan de game". Grafisch vind ik het top! Die seksuele interacties vind ik iets te. Gameplay is constant actie. Er valt van alles te doen. Quests, contracts, main story, vraagtekens of gewoon een beetje op Roach rondtrekken en monsters slayen.

Ben nu level 34, heb master crafted feline armor. Probeer nu een bijbehorende sword gameplay, signs en een beetje alcamy te creëeren. Valt niet mee. Basis is fast attack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadream
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:19
dhrhagenees.cro schreef op maandag 12 september 2016 @ 16:04:
[...]

Inderdaad! Geniale studio!

Sinds kort ook "hooked aan de game". Grafisch vind ik het top! Die seksuele interacties vind ik iets te. Gameplay is constant actie. Er valt van alles te doen. Quests, contracts, main story, vraagtekens of gewoon een beetje op Roach rondtrekken en monsters slayen.

Ben nu level 34, heb master crafted feline armor. Probeer nu een bijbehorende sword gameplay, signs en een beetje alcamy te creëeren. Valt niet mee. Basis is fast attack.
Dan zitten we redelijk 'dicht bij elkaar'.
Zit ondertussen op level 36 en heb een mastercrafted ursine armor (ik dacht superior of enhanced weet niet meer - edit: gecheckt en het is dus mastercrafted). Ben ook wat laat begonnen aan de game maar tjonge wat verslavend.
Het enige wat ik een beetje aan me voorbij laat gaan zijn de paardenraces, heb er wel een paar gedaan maar dat trekt me dan weer niet zo. Een potje Gwent is wel leuk.
Nu bezig met Hearts of Stone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
Tadream schreef op maandag 12 september 2016 @ 18:03:
[...]

Dan zitten we redelijk 'dicht bij elkaar'.
Zit ondertussen op level 36 en heb een mastercrafted ursine armor (ik dacht superior of enhanced weet niet meer - edit: gecheckt en het is dus mastercrafted). Ben ook wat laat begonnen aan de game maar tjonge wat verslavend.
Het enige wat ik een beetje aan me voorbij laat gaan zijn de paardenraces, heb er wel een paar gedaan maar dat trekt me dan weer niet zo. Een potje Gwent is wel leuk.
Nu bezig met Hearts of Stone.
Nice, ik ben nog bezig met de Main game. Final preperations is neem ik aan het laatste van de Main story.
Daarna zeker de dlc spelen.
Wellicht ook nog een berg vraagtekens pakken. Het lastigste is trouwens niet te hoog levelen want als je level 30 bent en je doet een quest van level 20'krijg je 10 xp.mdat schiet niet op hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Ik ben gisteren tot de laatste quests van de main story gekomen. Nu de vraag of ik eerst de openstaande secondary quests, treasure hunts en witcher contracts ga doen, of is het verhaal doorspelen. Grote vraag hierbij is of de quests na de main story nog gespeeld kunnen worden, anders moet ik die eerst afhandelen. Kan iemand me dat zo vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
YdieresiS schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 07:38:
Ik ben gisteren tot de laatste quests van de main story gekomen. Nu de vraag of ik eerst de openstaande secondary quests, treasure hunts en witcher contracts ga doen, of is het verhaal doorspelen. Grote vraag hierbij is of de quests na de main story nog gespeeld kunnen worden, anders moet ik die eerst afhandelen. Kan iemand me dat zo vertellen?
Toevallig ben ik precies op hetzelfde punt beland :). Ik heb zoveel als mogelijk sidequests gedaan, behalve Gwent (nog nooit gespeeld) en de races en fist-fights. Ik heb ook niet alle Witcher Gear; wel de Feline t/m Superior en heb de Mastercrafted Steel Sword ervan. Maar die had ik gemaakt voordat ik wist dat je level 34 moet zijn om hem te gebruiken terwijl ik nog 32 ben. Dus ik heb toen maar de Griffin steel sword naar Superior gebracht, moest ik nog wel het diagram van vinden.

Maar tof spel zeg, ik zal binnenkort wel met de DLC's gaan beginnen. Ik zit er ook wel aan te denken om misschien speciaal hiervoor een GTX 1070 te halen, zodat ik hem op 1440p kan spelen op de PC (gebruik nu Xbox).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Gwent en races heb ik ook niet gedaan. Die Gwent quest kan ik nu ook niet meer halen, misschien dat ik daar nog een tweede playthrough voor ga doen. De fist fights moet ik alleen die in Skellige nog.

Ik denk dat ik toch mijn save een stapje terug ga zetten en eerst alle side quests ga doen. Ik heb nu de Feline armor behoorlijk uitgebreid (volgens mij MasterCrafted, maar zou ook superior kunnen zijn), maar wil de andere armors ook graag bekijken. Aangezien ik niet zeker weet of ik dit na de laatste main quest nog kan halen, denk ik dat ik toch maar eerst nog alle side quests, scavenger hunts en witcher contracts afrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

En dat iedere gamestudio maar een voorbeeld mag nemen aan de DLC's die deze game heeft. Sinds de DLC in de vorm van 'Blood and Wine' wil ik eigenlijk niet meer terugkeren naar Velen & Novigrad. Toussaint is voor mij persoonlijk echt genieten

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Bellerophon schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 09:14:
Sinds de DLC in de vorm van 'Blood and Wine' wil ik eigenlijk niet meer terugkeren naar Velen & Novigrad. Toussaint is voor mij persoonlijk echt genieten
+1
Mooiste stuk van het hele spel imo. Niet alleen qua omgeving maar gewoon het hele circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

westergas schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 09:17:
[...]

+1
Mooiste stuk van het hele spel imo. Niet alleen qua omgeving maar gewoon het hele circus.
Aan die DLC is echt veel aandacht besteed, een prachtige zwanenzang van een geweldige game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Dan staat mij nog wat moois te wachten. Na de main game eerst hearts of stone installeren en doorspelen en daarna blood and wine nog aanschaffen en ook doorspelen. Ik ben in ieder geval heel erg benieuwd. Tot nu toe is het al een enorm toffe game. Heb er al erg veel tijd in zitten en kan er maar geen genoeg van krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

YdieresiS schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:08:
Dan staat mij nog wat moois te wachten. Na de main game eerst hearts of stone installeren en doorspelen en daarna blood and wine nog aanschaffen en ook doorspelen. Ik ben in ieder geval heel erg benieuwd. Tot nu toe is het al een enorm toffe game. Heb er al erg veel tijd in zitten en kan er maar geen genoeg van krijgen.
Hearts of Stone is ook echt geweldig, alleen al de antagonist van die game O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ben nou een weekje bezig met de GOTY-editie, level 12 en nog in Velen. Heb nu het stukje main quest t/m de Baron gespeeld maar nu neem ik eerst de tijd om een zut low-level witcher contracts en side quests uit mijn journal op te ruimen. Wát een vet spel is het toch. Ik speel het spel op de hoogst mogelijke settings en regelmatig stop ik even met rennen / paardrijden om gewoon even van het uitzicht te genieten. Ongelofelijk mooie sfeer, prachtig licht, alles uitgewerkt tot in de kleinste details... Tot nu toe heb ik met alle traders / pub patrons etc die ik ben tegengekomen Gwent gespeeld tot ik gewonnen heb, best verslavend. Aan TW3 ga ik nog héél wat uren kunnen besteden! :9~ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Ik ben nu bij het paleis van Vizima. Er is daar een Gwent mannetje, als je die verslaat dan krijg je een nieuwe kaart. Ik krijg hem nu niet verslagen (ik heb wel alle kaarten uit White Orchard). Kan ik later terug naar dat paleis als ik betere kaarten heb?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eppux
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-07 19:22
Ike. schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 18:05:
... Kan ik later terug naar dat paleis als ik betere kaarten heb?
Jep, ik ben een paar dagen geleden ook terug gegaan als level 20.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ja, ik ben ook pas later teruggegaan omdat ik hem in eerste instantie echt niet kon verslaan.

Je komt later wél zo nu en dan mensen tegen waartegen je, waarschijnlijk afhankelijk van je keuzes in quests, na een bepaald punt niet meer kunt spelen. Aangezien ik zsm Gwent speel tegen iedereen waarbij ik die mogelijkheid zie heb ik daar tot nu toe nog geen last van gehad maar als je het uitstelt tot later en je eerst op main en side quests stort kun je later je set niet compleet maken.

• mtr33
zsm Gwenten is IMHO de beste optie, hoewel het aantal NPG's waarbij je niet meer terug kunt komen redelijk beperkt is (gedurende een quest of ze gaan dood/verdwijnen). Voor wie niet goed is in kaarten: de AI is niet bijzonder goed en het is vrij eenvoudig om je strategie af te stellen op het door de tegenstander gebruikte deck en/of hoe ver je in het spel bent. In mijn eerste play through heb ik zo maar 2x verloren (1x van de hermit en 1x van een random player).
spoiler:
koop alle aangeboden kaarten direct en gebruik in het begin Foltest 2 (clear weather) met 1 sterke range en indien mogelijk bonded cards en daarna Nilfgaard 1/3, altijd met het absolute minimum aan kaarten: enkel 22 strong units & geen nutteloze weather kaarten. Spies & decoys zijn daarentegen wel erg handig, net als medics & in mindere mate scorch. Muster lijkt imposant, maar is eenvoudig te counteren Vergeet ook niet af en toe een ronde strategisch te verliezen.

Verwijderd

De DLC (Season Pass of los) is nu in de aanbieding voor PS4 bezitters (-25% op de losse DLC in ieder geval). Ik heb Blood & Wine nu toch ook maar aangeschaft.

• Ike.
  • Niet online
Ik ben nu net level 6. Kan je genoeg Ability Points verdienen / vinden om alles te unlocken of moet je echt al vroeg vooruitdenken wat voor type build je wilt gaan spelen?
Ik zie dat je max 12 actieve skills kan hebben. Wissel je later in het spel vaak/regelmatig je actieve skills of niet?

[ Voor 10% gewijzigd door Ike. op 15-09-2016 23:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Dat eerste, denk vooraf na. Tenminste, ik heb alles gespeeld en heb lang niet alle abilities. Ik heb een paar keer gewisseld, maar niet vaak.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dhrhagenees.cro
Ike. schreef op donderdag 15 september 2016 @ 23:20:
Ik ben nu net level 6. Kan je genoeg Ability Points verdienen / vinden om alles te unlocken of moet je echt al vroeg vooruitdenken wat voor type build je wilt gaan spelen?
Ik zie dat je max 12 actieve skills kan hebben. Wissel je later in het spel vaak/regelmatig je actieve skills of niet?
Je kan wel wisselen maar daar moet je dan wel voldoende skill points voor hebben. Je kan ook bij een Herbalist een potion kopen welke alle skill points reset. Dus dan kan je ze opnieuw verdelen. Maar niet iedere Herbalist heeft deze potion en hij kost 1000 kronen.
Moet hè ff op YT zoeken op "reset abillity" points.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:50
Ik heb ook de GOTY versie gekocht en man man wat een spel.
Ik had het redelijk druk de afgelopen tijd en dus nooit tijd gehad om dit spel te gaan spelen. Nu kreeg ik een mooie deal via een vriend en toch maar opgestart. Ben nu ook bij de Baron en doe wat sidequests erom heen. Ben pas level 5 en dat baart me wat zorgen :D. Ik denk dat ik terug ga naar White Orchard en daar nog wat ga levellen. Ook moet ik een goede build zoeken/vinden. Ben toch meer combat gericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

dhrhagenees.cro schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 08:19:
Je kan wel wisselen maar daar moet je dan wel voldoende skill points voor hebben. Je kan ook bij een Herbalist een potion kopen welke alle skill points reset. Dus dan kan je ze opnieuw verdelen. Maar niet iedere Herbalist heeft deze potion en hij kost 1000 kronen.
Moet hè ff op YT zoeken op "reset abillity" points.
Klopt, je komt overigens dat potion op enkele andere plaatsen tegen (al weet ik niet uit mn hoofd waar, Google kan dat inderdaad vast vertellen). Het is dan wel een full reset en niet iets dat je vaak kunt/wilt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Dubrillion schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 08:43:
Ik had het redelijk druk de afgelopen tijd en dus nooit tijd gehad om dit spel te gaan spelen. Nu kreeg ik een mooie deal via een vriend en toch maar opgestart. Ben nu ook bij de Baron en doe wat sidequests erom heen. Ben pas level 5 en dat baart me wat zorgen :D. Ik denk dat ik terug ga naar White Orchard en daar nog wat ga levellen. Ook moet ik een goede build zoeken/vinden. Ben toch meer combat gericht.
Ik heb eerst alle quests en ? in White Orchard gedaan. Ik was eind level 4 / begin 5 toen ik naar Velen ging. Ik denk dat er verder niet zoveel EXP te behalen is in White Orchard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:28
Ike. schreef op donderdag 15 september 2016 @ 23:20:
Ik zou niet meerdere builds gaan proberen, bij de DLC B&W, ga je die points namelijk nodig hebben ;) Maar wat hierboven ook gezegd word, je kan je skillpoints resetten.

Gisteren B&W uitgespeeld, man man, wat een fantastisch spel. Hopelijk gaan ze dat ook waar maken met Cyberpunk.

[ Voor 13% gewijzigd door co2301 op 16-09-2016 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Laatst online: 15:07
Ike. schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 09:16:
[...]

Ik heb eerst alle quests en ? in White Orchard gedaan. Ik was eind level 4 / begin 5 toen ik naar Velen ging. Ik denk dat er verder niet zoveel EXP te behalen is in White Orchard.
Je kan in White Orchard niet heel veel XP halen nee, maar je kan wel extra skill points halen door even alle place of power langs te lopen. En je kan er diagrammen voor wat handige start gear vinden: de Viper school zwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio87
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:23
Heb het spel begin augustus dan toch maar gekocht (PS4), en heb er vooral spijt van dat ik zolang gewacht heb. Fantastisch!

Vraagje: heb gisteren Blood & Wine uitgespeeld (en heb ook geen sidequests meer die ik per se wil afronden, slechts enkele scavenger hunts voor witcher gear die niet past bij huidige speelstijl). Ik twijfel of ik nu een NG+ zal starten, of eerst nog een hoop points of interest ga farmen voor extra gold. Ik ben momenteel lvl 53 en heb 80k gold, wil eventueel in de NG+ andere builds proberen en zal dus wrs meerdere witcher gear sets gaan craften. Wat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:08

Vrijdag

De Zwarte

Dubrillion schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 08:43:
Kijk ook of je nog trophies kan vinden/krijgen door grotere monsters te verslaan. Sommigen geven namelijk een XP boost. En er is ook nog een zilveren zwaard voor lagere levels die je extra XP geeft, die kan je zelf maken als ik het mij kan herinneren. Geen idee hoe dat ding heet, iets met Serpent er in geloof ik.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• bassGunner
Ferio87 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 19:33:
Heb het spel begin augustus dan toch maar gekocht (PS4), en heb er vooral spijt van dat ik zolang gewacht heb. Fantastisch!

Vraagje: heb gisteren Blood & Wine uitgespeeld (en heb ook geen sidequests meer die ik per se wil afronden, slechts enkele scavenger hunts voor witcher gear die niet past bij huidige speelstijl). Ik twijfel of ik nu een NG+ zal starten, of eerst nog een hoop points of interest ga farmen voor extra gold. Ik ben momenteel lvl 53 en heb 80k gold, wil eventueel in de NG+ andere builds proberen en zal dus wrs meerdere witcher gear sets gaan craften. Wat te doen?
Ik zou sowieso die POI's allemaal doen, zitten gewoon ook hele leuke quests en loot tussen.
Zat zelf ook te twijfelen om een NG+ te doen na B&W, maar er zouden wat rare scaling issues zijn na B&W, heb zelf dan ook maar gekozen voor een fresh start. Nu bezig in Crookbag Bog :)

• Ike.
  • Niet online
/edit. Niet goed gekeken. |:(

[ Voor 96% gewijzigd door Ike. op 17-09-2016 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Ik mis een merchant in Downwarren. Je kan van hem alleen een Gwent kaart winnen.
Is dit een probleem voor de Card Collector Trophy? Ik weet niet of er meer gwent spelers zijn dan random kaarten.

[ Voor 19% gewijzigd door Ike. op 20-09-2016 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Misschien zit die ergens opgesloten en moet je hem bijv. redden van wat bandieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
F_J_K schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 20:36:
Misschien zit die ergens opgesloten en moet je hem bijv. redden van wat bandieten?
Volgens mij niet. Dit is het dorpje waar tijdens een side quest iemand zijn oor af snijd voor de Crones.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mtr33
Ike. schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 20:34:
Ik mis een merchant in Downwarren. Je kan van hem alleen een Gwent kaart winnen.
Is dit een probleem voor de Card Collector Trophy? Ik weet niet of er meer gwent spelers zijn dan random kaarten.
spoiler:
AFAIK is dat een random speler en daarvan zijn er meer dan kaarten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:39

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Nieuwe patch uit/komt er aan

Afbeeldingslocatie: https://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--6Wi7E67p--/c_scale,fl_progressive,q_80,w_800/ixeo3bt3y7s4maxlt7ym.jpg

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Vraagje aan de spelers die alles al gedaan hebben, TW3 + expansions...

Ik heb de main quest van TW3 gespeeld tot en met

spoiler:
het verdedigen van het Witcher-kasteel tegen The Wild Hunt en de tegenaanval daarna op 1 van die WH officers en de Crones.

Nu ben ik inmiddels level 33 en ik heb nu quests die van HoS afkomstig zijn, iig als zodanig gemarkeerd in mijn journal.

Wat is verhaaltechnisch logisch? Eerst de main questline uitspelen of maakt het voor het verhaal geen drol uit of ik het vermeng met HoS-content?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bassGunner
SnoeiKoei schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 10:04:
Vraagje aan de spelers die alles al gedaan hebben, TW3 + expansions...

Wat is verhaaltechnisch logisch? Eerst de main questline uitspelen of maakt het voor het verhaal geen drol uit of ik het vermeng met HoS-content?
Maakt voor het spel niet uit, maar ik zou toch eerst de main quest afronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Nou dat heb ik van het weekend gedaan! Geweldig, ik heb het hele spel door het gevoel gehad dat ik naar een prachtig gemaakte film keek. Ben nu met de HoS-content begonnen.

Het enige jammere (maar wel begrijpelijk) is dat je niet de gevolgen ziet van je acties, behalve met een afsluitende cinematic.

spoiler:
Radovid is in mijn verhaal vermoord (heb ik aan meegedaan) en Velen / Novigrad zijn veroverd door Nilfgaard, Ciri is naar haar vader de keizer, Geralt en Yennefer zijn samen, maar ik loop nu in een wereld waar dat allemaal niet gebeurd lijkt te zijn. Geen spoor van Yennefer, ik kan dik chancen met die roodharige healer zonder dat ik ook maar ergens een gespreksoptie krijg dat Geralt al een vriendin / andere liefde heeft ofzo. Legers zitten nog precies waar ze zaten.

Desalniettemin, misschien wel het mooiste spel dat ik ooit heb gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
The quest: From Ofier’s Distant Shores uit Hearts of Stone is bugged bij mij.

spoiler:
Op het moment dat ik de hatch heb gevonden, naar beneden ga en de knights neerknuppel, zit er niet de goede loot in de kist die je daar moet hebben. De quest gaat dus niet verder.

Is schijnbaar al een bekend issue (http://forums.cdprojektre...ores-bug-Possible-Spolier) sinds versie 1.1 (als ik het me goed herinner) en deze is helaas nog niet gepatched in 1.31. Meer mensen hier daar ook al last van gehad? En eventueel een work arround gevonden om de quest wel te kunnen halen? Op het internet is er niet veel anders te vinden dan dat je een nieuwe game start om deze quest te kunnen doen en de trophy te halen, er lijken geen andere opties te zijn om deze quest te kunnen halen als hij eenmaal bugged is.

--edit--
In 1.22 is er wel iets aangepast hiervoor:
Fixes issue whereby diagrams required to progress in the “From Ofier’s Distant Shores” quest could not be looted from a chest.

Maar voor mij werkt het dus helaas niet.

[ Voor 17% gewijzigd door YdieresiS op 26-09-2016 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:07
Ben gister eindelijk begonnen met de DLC's, had al een tijdje niet gespeeld. Zat er gelijk weer in.

De sfeer, graphics, muziek, verhalen, personages, wat is dit een heerlijke game

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-10 12:37
Geen mogelijkheid tot betalen met paypal? Jammer :(

• Nephalem
  • Laatst online: 06-10 18:42
kwdtje schreef op woensdag 28 september 2016 @ 16:00:
Geen mogelijkheid tot betalen met paypal? Jammer :(
Maak je toch ff een prepaid credit card aan? Voor zo'n aanbieding kleine moeite lijkt me.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• Dubrillion
Wat vinden jullie nou de beste armor keuze?
Ik ben meer van de snelle aanvallen en dodgen. Is Heavy armor dan een goede keuze?
Ik vind de Ursine armor erg cool, maar misschien niet echt mijn stijl. Ik trek liever een mooier set armor aan dan een betere :D

• mtr33
Beauty is in the eye of the beholder...so make your bed and lie in it :P
Voor fast attack kies ik de feline gear. I.c.m. Quen & whirl kom ik overal doorheen. Als speler van 't eerste uur/deel zou ik anders uit nostalgie gaan voor manticore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17:15
Na lang twijfelen toch maar The Witcher 3 besteld. Wil de game toch echt een keer proberen na zoveel goede verhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
NukaWorldNL schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 00:24:
Na lang twijfelen toch maar The Witcher 3 besteld. Wil de game toch echt een keer proberen na zoveel goede verhalen.
Ik had hetzelfde. Veel uitgesteld en nu toch de GOTY versie aangschaft. Geloof me... ik ben verslaafd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Laatst online: 20:35
Ik heb ook lang getwijfeld omdat ik niet zeker wist of het wel iets voor mij was.. Vorige week was de GOTY nieuw te krijgen voor 27,50 en ben blij dat ik dat heb gedaan, echt tof!

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
spoiler:
Heb er nu toch wel spijt van dat ik die 'spirit' die vastzat in de grote boom heb vrijgelaten, volgens mij heeft daardoor de Baron zichzelf nu opgehangen (de drie witches zeiden ook dat de vrouw van de Baron gestraft ging worden) :( Ik vond de Bloody Baron echt geweldig, het accent, z'n kleding, hoe hij praatte. Echt super top gemaakt. Net zoals die Crookback Bog witches.

Hoe zit het nou trouwens met die punten die krijgt bij een level up? Zijn er nog specifieke dingen die je eerst moet upgraden voor de andere of hangt het af van je stijl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Brogala schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 12:44:
spoiler:
Heb er nu toch wel spijt van dat ik die 'spirit' die vastzat in de grote boom heb vrijgelaten, volgens mij heeft daardoor de Baron zichzelf nu opgehangen (de drie witches zeiden ook dat de vrouw van de Baron gestraft ging worden) :( Ik vond de Bloody Baron echt geweldig, het accent, z'n kleding, hoe hij praatte. Echt super top gemaakt. Net zoals die Crookback Bog witches.

Hoe zit het nou trouwens met die punten die krijgt bij een level up? Zijn er nog specifieke dingen die je eerst moet upgraden voor de andere of hangt het af van je stijl?
Vwb die punten, dat hangt idd van je stijl af. Ik heb de eerste tig punten vooral in de rode categorie gepompt maar in de bruine zitten ook wat leuke bonusen en als je veel met signs speelt is blauw aantrekkelijk (en groen voor alchemy).

Vwb je spoiler, alternatief is (zelf kiezen of je het leest):
spoiler:
die geest NIET vrijlaten maar de constructie waar hij inzit mollen, dan red je wel de baron en het dorpje in de buurt maar niet de kinderen in het Crookback Bog. De vrouw van de baron wordt gek en moet worden verzorgd door de Baron, die met haar vertrekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Zit er trouwens ook aan te denken om een guide te kopen. Bij dit soort games vind ik het ook wel vet om een guide naast me te hebben. En het is gewoon tof om doorheen te bladeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Laatst online: 20:49

JSchut

.....

NukaWorldNL schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 14:27:
Zit er trouwens ook aan te denken om een guide te kopen. Bij dit soort games vind ik het ook wel vet om een guide naast me te hebben. En het is gewoon tof om doorheen te bladeren.
Ik ben ook (nog maar net een uurtje of 2) begonnen aan TW3 en heb de guide van Prima. De guide ziet er leuk uit (digitaal) maar ben nog niet ver genoeg om een goed oordeel te kunnen geven. Ben nu nog bezig met de voor info. Wat items doen en hoe je ze maakt en hoe ze werken etc. Hoe het werkt met wapens, gear, repair en buffs.

Maar tot nu toe ben ik er wel tevereden over. Ben heel beneuwd naar de quests in de guide. Ik heb de normale guide en dus helaas niet de complete edition met alle DLC. Misschien dat ik die nog ga kopen. Ligt er aan hoe de quests in de guide mij bevallen.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
My body is ready. O+ Nu nog tijd vinden om hem te gaan spelen :D

witcher 3 guide

Jullie hadden het toevallig over die complete guide :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Nice :D

Ik heb The Witcher 3 vandaag gekregen en ga er zo mee aan de slag. Ga denk ik ook de guide bestellen. Toch wel leuk om ernaast te hebben en ook wel handig als je iets wil weten. Natuurlijk kan het via internet ook, maar een boek is toch veel mooier om te hebben.

Edit: En besteld :+

[ Voor 4% gewijzigd door NukaWorldNL op 04-10-2016 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Laatst online: 15-10 15:22
Wat een spel is dit zeg.. heb er echt al heel wat uren inzitten, maar ik hoorde dat ik nog geen eens op de helft zit. Bij verre het beste spel wat ik ooit heb gespeeld! Hopelijk komt er een Witcher 4, hoewel ze zeggen geen plannen te hebben hiervoor.. (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuZyX
Ferio schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 08:23:
Wat een spel is dit zeg.. heb er echt al heel wat uren inzitten, maar ik hoorde dat ik nog geen eens op de helft zit. Bij verre het beste spel wat ik ooit heb gespeeld! Hopelijk komt er een Witcher 4, hoewel ze zeggen geen plannen te hebben hiervoor.. (
Over The Witcher 4: (mijn spoiler gaat over het einde van de laatste DLC, wat ik vind dat er nog kan komen, dus hij verraad niet zo veel over de story maar voor sommige mensen misschien toch iets te veel).

spoiler:
De laatste DLC is echt wel een open einde... :) Het kan nog alle kanten uit... Iedereen leeft van de hoofdpersonages (Geralt, Ciri, Triss, Jennifer,...) dus ze kunnen er gerust een vervolg aan maken... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Laatst online: 20:49

JSchut

.....

QuZyX schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 08:34:
[...]

Over The Witcher 4: (mijn spoiler gaat over het einde van de laatste DLC, wat ik vind dat er nog kan komen, dus hij verraad niet zo veel over de story maar voor sommige mensen misschien toch iets te veel).

spoiler:
De laatste DLC is echt wel een open einde... :) Het kan nog alle kanten uit... Iedereen leeft van de hoofdpersonages (Geralt, Ciri, Triss, Jennifer,...) dus ze kunnen er gerust een vervolg aan maken... :)
Ze hebben wel vrij duidelijk aangegeven dat er momenteel geen ontwikkeling is voor The Witcher 4 en dat het nog maar de vraag is of er ooit een deel 4 komt. Het staat sowieso niet op de planning.
Even leren lezen. Stond al 2 posts boven me.

De game bevalt mij weer goed. Ben nog steeds in het eerste gebied. Eerst even de sidequests gedaan en nu alle ? van de kaart onderzoeken. Moet er nog een stuk of 4 dan heb ik ze allemaal en ga ik weer verder.

[ Voor 14% gewijzigd door JSchut op 05-10-2016 08:46 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Als er ooit een nieuwe Witcher game zou komen (vanuit CDPR), dan is het er één zonder Geralt (althans, niet als hoofdpersonage).
CDPR heeft meermaals aangegeven dat zijn verhaal nu af is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Laatst online: 15-10 15:22
Nnoitra schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 09:27:
[...]

[...]

Als er ooit een nieuwe Witcher game zou komen (vanuit CDPR), dan is het er één zonder Geralt (althans, niet als hoofdpersonage).
CDPR heeft meermaals aangegeven dat zijn verhaal nu af is.
Dat klopt inderdaad, wellicht verder met Ciri? Zou wel gaaf zijn :-)

Alhoewel ik niet weet wat er op het eind gebeurd.. dus misschien kan dat wel helemaal niet.. maar vermoed van wel. :)

Ik heb trouwens net gezien dat er een (deels) script is gelekt van Witcher 4?

[ Voor 11% gewijzigd door Ferio op 05-10-2016 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Ferio schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 09:36:

Dat klopt inderdaad, wellicht verder met Ciri? Zou wel gaaf zijn :-)
Een game met Ciri welke zich afspeelt na The Witcher 3 is niet te doen, daarvoor verschillen de mogelijke eindes/routes te veel..
Een prequel zou nog kunnen, maar dan ligt het einde al wel grotendeels vast, want het moet aansluiten op de bestaande Witcher games..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
Een populaire theorie is dat Ciri een cameo zal hebben in Cyberpunk 2077 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadream
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:19
Ik speel hem ook nog regelmatig en zit ondertussen in Blood and Wine.
Mooie omgeving, erg kleurrijk, voor mij iets te kleurrijk, mag van mij wat grauwer en killer a la Skyrim daarom is voor mij Velen ook een favoriete locatie.
Maar zeker wel één van de betere spelen van de afgelopen tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuZyX
@iedereen; Het klopt dat CDPR gezegd heeft er normaal geen deel 4 komt... Maar wees eerlijk, we would all love it :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

QuZyX schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 15:45:
@iedereen; Het klopt dat CDPR gezegd heeft er normaal geen deel 4 komt... Maar wees eerlijk, we would all love it :D
True... true. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Guide binnen. Damn wat een dik boek zeg. Nu echt gaan genieten van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XtremeKingZ
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 25-05 14:01
NukaWorldNL schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 16:48:
Guide binnen. Damn wat een dik boek zeg. Nu echt gaan genieten van het spel.
Zelfs in de guide hebben ze "easter eggs" verstopt. Kwam er gisteren toevallig 1 tegen op blz 780. Hier staan alle mensen met wie je het bed kan delen. Vooral de laatste optie is leuk bedacht :+

1.6 | Small Number | Huge Memories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:45

Dhrax

Prog Lord

Ik heb er ruim 200 uur inzitten en heel veel side quests heb ik dan alsnog over geslagen ...
Nu nog volop bezig met de main quest in Blood & Wine. Genieten hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koeckie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09 15:15
Eerste playthrough is compleet. Main game, Hearts of Stone en Blood and Wine uitgespeeld. 120 uur op de klok, dus echt ontzettend veel nog niet gedaan. Ik ga in ieder geval nog alle contracts na. Maar een tweede playthrough (en dan met focus ook op alle Gwent kaarten) zal het nog wel even niet worden, gaat echter wel gebeuren, ooit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppux
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-07 19:22
Koeckie schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 11:03:
Eerste playthrough is compleet. Main game, Hearts of Stone en Blood and Wine uitgespeeld. 120 uur op de klok, dus echt ontzettend veel nog niet gedaan. Ik ga in ieder geval nog alle contracts na. Maar een tweede playthrough (en dan met focus ook op alle Gwent kaarten) zal het nog wel even niet worden, gaat echter wel gebeuren, ooit...
Ik doe er dan blijkbaar wat langer over. Ik zit nog voor act 1 in Skellige en zit al aan 90u :9.
Pagina: 1 ... 72 ... 93 Laatste

Let op:
Voor vragen/opmerking over de performance van de PC versie kun je terecht in: [PC] Witcher 3 performance topic