Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-09 21:56
Ik heb sinds vandaag ook TW3. Ga hem spelen op Death March, is het ongeveer even lastig als TW2?

Hoe zit het met de death march trophy? Stel ik zit ergens vast, switch back naar een lagere moeilijkheidsgraad en daarna weer terug. Krijg ik dan de trophy nog?

[ Voor 46% gewijzigd door Valandin op 09-02-2016 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Valandin schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 20:30:
Ik heb sinds vandaag ook TW3. Ga hem spelen op Death March, is het ongeveer even lastig als TW2?

Hoe zit het met de death march trophy? Stel ik zit ergens vast, switch back naar een lagere moeilijkheidsgraad en daarna weer terug. Krijg ik dan de trophy nog?
Lijkt me niet, is eigenlijk altijd from start to finish, or no dice....

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• in2duhCore
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-03 17:57

Death March is vooral lastig in het begin van het spel (White Orchard).
Ik zou voornamelijk gaan voor een Rode en Groene build (vechten en Potions) gaan. Ik heb 2 x gespeeld op Death March en Red/Green was aanzienlijk makkelijker dan Red/Blue (signs).
Oh en als je de moeilijkheidsgraad terugzet naar easy/normal tijdens het spelen krijg je geen achievement aan het einde, doe dat dus niet als je die wilt halen.
Voor een goeie tutorial voor een Red/Green build verwijs ik je naar onderstaande link, heb ik zelf veel aan gehad.
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=453260742

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-10 11:24
Onderschat een Red/Blue build niet. Met Quen heb je met de simpelste vorm al een schild waar je één gratis hit kan hebben. Met Igni kan je weer heel goed grote groepen vijanden aan (vooral bandits zijn dan goed op afstand te houden doordat ze stoppen met vechten als ze in de fik staan en ze op een gegeven moment hun schild laten vallen met continues igni). Nadeel van signs is wel dat ze op de lagere niveau's redelijk zwak zijn ten opzichte van je zwaarden. Maar als je wat meer sign intensity hebt en vooral als de stamina recharge rate veel sneller is, is het best wel krachtig. Vooral tegen vijanden die bijvoorbeeld gevoelig zijn voor vuur (spinachtige bijvoorbeeld).

Je wilt er wel altijd de combinatie met red naast houden voor de vijanden die niet zo gevoelig voor bijvoorbeeld firedamage zijn, rock trolls bijvoorbeeld. Ook moet je wat meer oog hebben voor je stamina bar.

[ Voor 4% gewijzigd door Invisible_man op 10-02-2016 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
Ik ga bovenstaande build volgen!
Hoe komen jullie in godsnaam langs de royal griffin op death march?

Net 9 minuten lang op in lopen hakken, elke keer een of twee hits tussendoor te krijgen om vervolgens alsnog door 1 misstap ge one-shot te worden.

Heb de hele map geexplored, alle side quests gedaan en ben pas level 2. Heb wel betere gear maar daar moet ik level 4 voor zijn. Hoe overbrug ik dit?

[ Voor 23% gewijzigd door Valandin op 10-02-2016 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• in2duhCore
Valandin schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 11:26:

Net 9 minuten lang op in lopen hakken, elke keer een of twee hits tussendoor te krijgen om vervolgens alsnog door 1 misstap ge one-shot te worden.

Heb de hele map geexplored, alle side quests gedaan en ben pas level 2. Heb wel betere gear maar daar moet ik level 4 voor zijn. Hoe overbrug ik dit?
Gebruik altijd de Sign Quen als je een gevecht start, daarnaast heel veel dodgen, aanvallen en weer dogden. Als de Griffin je raakt en je hebt Quen aan staan dan krijg je geen damage maar is Quen wel weer verdwenen, daarna dus meteen weer dodgen en Quen weer aanzetten en weer aanvallen. Geloof me, het begin is echt het moeilijkst. Als je eenmaal wat langer hebt gespeeld en een paar levels hoger bent wordt het steeds makkelijker.
Wat ook erg belangrijk is in Death March is dat je zoveel mogelijk gebruik maakt van Blade Oils tijdens gevechten, je doet in het begin 25% extra damage maar later veel meer.
Het kan in het begin erg frustrerend zijn, dat veranderd wel nadat je een aantal uur verder bent in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
in2duhCore schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 11:53:
[...]

Gebruik altijd de Sign Quen als je een gevecht start, daarnaast heel veel dodgen, aanvallen en weer dogden. Als de Griffin je raakt en je hebt Quen aan staan dan krijg je geen damage maar is Quen wel weer verdwenen, daarna dus meteen weer dodgen en Quen weer aanzetten en weer aanvallen. Geloof me, het begin is echt het moeilijkst. Als je eenmaal wat langer hebt gespeeld en een paar levels hoger bent wordt het steeds makkelijker.
Wat ook erg belangrijk is in Death March is dat je zoveel mogelijk gebruik maakt van Blade Oils tijdens gevechten, je doet in het begin 25% extra damage maar later veel meer.
Het kan in het begin erg frustrerend zijn, dat veranderd wel nadat je een aantal uur verder bent in het spel.
Voor een trophy moet je een paar contravrs doen zonder potions, oils, bombs, mutagens of signs.

Schijnt dat de eerste contract daar makkelijk voor is dus zo probeer ik hem te doen. Had hem net tot 20% voordat ik dood ging..
Frustrerend! Vooral omdat ik nu inderdaad geen quen kan gebruiken.

Andere gevechten blijf ik altijd op afstand tenzij ik quen up heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• in2duhCore
Valandin schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 11:56:
[...]

Voor een trophy moet je een paar contravrs doen zonder potions, oils, bombs, mutagens of signs.

Schijnt dat de eerste contract daar makkelijk voor is dus zo probeer ik hem te doen. Had hem net tot 20% voordat ik dood ging..
Frustrerend! Vooral omdat ik nu inderdaad geen quen kan gebruiken.

Andere gevechten blijf ik altijd op afstand tenzij ik quen up heb.
Klopt je moet voor die trophy 2 witcher contracts doen zonder al die potions, bombs etc maar die heb ik gehaald nadat ik al een leveltje of 15 was ofzo. Je krijgt aardig wat witcher contracts in deze game en later zijn deze contracts makkelijker te doen dan in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirgoMossel
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17-10 15:35
Valandin schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 11:26:

Je kan ook de sign Aard gebruiken zodra de griffin gaat vliegen. Dan pleurt deze op de grond en is hij even gestunned waardoor je er op in kan hakken. 8)7

Xbox: Virgo Mossel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-10 11:24
VirgoMossel schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 12:34:
[...]

Je kan ook de sign Aard gebruiken zodra de griffin gaat vliegen. Dan pleurt deze op de grond en is hij even gestunned waardoor je er op in kan hakken. 8)7
Of wanneer hij in de lucht is raken met je kruisboog, stort hij ook neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
Ik heb hem inmiddels down zonder gebruik van de dingen die ik eerder noemde. Was toch nog een behoorlijke uitdaging. Duurde uiteindelijk 21 minuten..

Was uiteindelijk uit de lucht schieten zodat hij recht voor me viel, 3 hits. Naar links rollen bij zn swipes, een hit in, weer weg rollen en repeat..

Bloodborne overleefde ik nog wel, maar dit..
Hoop dat zoals jullie al zeiden het later wel wat makkelijker gaat worden. Om elke boss fight nou 20min te hakken zonder één fout te maken..

Moet trouwens wel zeggen dat het spel echt verbluffend mooi is. Wat een prachtige omgevingen!

[ Voor 14% gewijzigd door Valandin op 10-02-2016 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:36

Vrijdag

De Zwarte

Het wordt gaandeweg makkelijker. Dit omdat je betere armour, wapens en potions krijgt. Maar ik heb niet echt recht van spreken want ik speel het op de makkelijkste stand :') Geen zin in veel uitdaging :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-10 16:36

westergas

rikkie_pc

Vrijdag schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 13:56:
Het wordt gaandeweg makkelijker super easy.
ftfy ;)

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Valandin schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 13:36:
Ik heb hem inmiddels down zonder gebruik van de dingen die ik eerder noemde. Was toch nog een behoorlijke uitdaging. Duurde uiteindelijk 21 minuten..

Was uiteindelijk uit de lucht schieten zodat hij recht voor me viel, 3 hits. Naar links rollen bij zn swipes, een hit in, weer weg rollen en repeat..

Bloodborne overleefde ik nog wel, maar dit..
Hoop dat zoals jullie al zeiden het later wel wat makkelijker gaat worden. Om elke boss fight nou 20min te hakken zonder één fout te maken..

Moet trouwens wel zeggen dat het spel echt verbluffend mooi is. Wat een prachtige omgevingen!
Je zou natuurlijk de moeilijkheid gewoon kunnen verlagen?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:26
Jeroenneman schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 11:07:
[...]

Je zou natuurlijk de moeilijkheid gewoon kunnen verlagen?
Maar dan krijgt je de Death March trophy niet en daar gaan de laatste ~10 posts juist over :)

• nnc1m0
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 27-04-2021
Mooie spel! Heb het met plezier uitgespeelt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
Hafermaut schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 11:29:
[...]

Maar dan krijgt je de Death March trophy niet en daar gaan de laatste ~10 posts juist over :)

[...]
Dit inderdaad :)
Ben inmiddels level 7, gaat al stukken makkelijker nu ik wat betere gear gecraft heb.
De meeste HP verlies ik door hits die ik krijg door dodges en rolls.. maar nadat ik fleetfooted 5/5 heb zal het wel mega easy gaan worden. Verder wel een beetje vervelend dat food zo duur is.. hp regen kost me zowat al m'n geld. Verder is Swallow natuurlijk ook wel fijn voor HP.

Werkt fleet footed verder voor zowel de korte dodge als de grote roll?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuZyX
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:05
Valandin schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 08:15:
[...]

Dit inderdaad :)
Ben inmiddels level 7, gaat al stukken makkelijker nu ik wat betere gear gecraft heb.
De meeste HP verlies ik door hits die ik krijg door dodges en rolls.. maar nadat ik fleetfooted 5/5 heb zal het wel mega easy gaan worden. Verder wel een beetje vervelend dat food zo duur is.. hp regen kost me zowat al m'n geld. Verder is Swallow natuurlijk ook wel fijn voor HP.

Werkt fleet footed verder voor zowel de korte dodge als de grote roll?
Gewoon alle kasten/huizen aflopen en je vindt massas food ! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
QuZyX schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 08:28:
[...]

Gewoon alle kasten/huizen aflopen en je vindt massas food ! ;-)
Dat doe ik ook! Maar ik eet het net zo hard weer op :'(
Ik heb er al bijna 25 uur opzitten en ik ben pas net langs de bloody baron's family quest chain.
Heb bijna heel velen al geëxplored. Loot! Loot! Crafting materials voor jaren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:18
Valandin schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 08:29:
[...]

Dat doe ik ook! Maar ik eet het net zo hard weer op :'(
Ik heb er al bijna 25 uur opzitten en ik ben pas net langs de bloody baron's family quest chain.
Heb bijna heel velen al geëxplored. Loot! Loot! Crafting materials voor jaren :P
Je kan ook (enhanced) swallow maken, die generate je health ook. En die worden ook aangemaakt als je meditate (en niet op een te hoog nivo speelt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
418O2 schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 09:17:
[...]

Je kan ook (enhanced) swallow maken, die generate je health ook. En die worden ook aangemaakt als je meditate (en niet op een te hoog nivo speelt).
Stel ik heb Swallow, Enhanced Swallow én Superior Swallow.
Kan ik ze dan alle drie gebruiken voordat ik meditate om ze te refreshen? Of vervangd de geupgrade versie de oude?

Verder, maakt de timing van je fast attacks in deze witcher ook uit? Of kan je hier gewoon button mashen?
(Ik kan me vergissen met een ander spel. Maar ik dacht dat juist timen van attacks in TW2 voor bonus damage zorgde?)

Verder een PS4 gerelateerde vraag - Hebben meer mensen dat ze soms bij het starten van een gevecht een 'freeze' hebben van 2 á 3 seconden waarna het spel weer soepel doorgaat?

Vind verder dat het spel toch goed op de PS4 draait. Draait beter dan op m'n PC (GTX660TI, i5 3570k @ 4.5ghz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:27
Valandin schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 11:35:
[...]

Stel ik heb Swallow, Enhanced Swallow én Superior Swallow.
Kan ik ze dan alle drie gebruiken voordat ik meditate om ze te refreshen? Of vervangd de geupgrade versie de oude?
Nope, ze vervangen elkaar. Maar je krijgt er wel een extra potion bij. In ieder geval van swallow --> Enhanced. Ik ga er vanuit dat het naar superior ook zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Valadin als je de arch griffen al lastig vind zal ik je maar alvast voorbereiden als je omzingelt worden door geesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheos
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:46

Kheos

FP ProMod
Nieuwevolger schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 16:35:
Valadin als je de arch griffen al lastig vind zal ik je maar alvast voorbereiden als je omzingelt worden door geesten.
mja, afhankelijk van je level is dit goed te doen, of fucking hard. En dan nog is het (net zoals bij alle enemies) een kwestie van de juiste taktiek, bommen, wapens, spreuken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Kheos schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 16:50:
[...]

mja, afhankelijk van je level is dit goed te doen, of fucking hard. En dan nog is het (net zoals bij alle enemies) een kwestie van de juiste taktiek, bommen, wapens, spreuken...
Nou op een geven moment op het begin zit je in een quest waar 3 waves van spectres komen, nou op een laag level en weinig heal is dat een verdomd lastige klus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheos

Kheos

FP ProMod
Nieuwevolger schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 16:51:
[...]

Nou op een geven moment op het begin zit je in een quest waar 3 waves van spectres komen, nou op een laag level en weinig heal is dat een verdomd lastige klus.
zei ik dat niet?
[...]

mja, afhankelijk van je level is dit goed te doen, of fucking hard.
ja, op level 4 is dat fucking hard. Op level 7 is dat al een pak beter te doen.

Maar ook op level 4 is het
[...]
net zoals bij alle enemies) een kwestie van de juiste taktiek, bommen, wapens, spreuken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Het hele probleem is alleen bij dat stuk ( je weet vast wel welke ik bedoel) is dat je niet weg kan komen, heb zelf het niveau een tikje omlaag gedaan, terwijl ik door de rest vrij makkelijk heen kwam om death march.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
Nieuwevolger schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 16:51:
[...]

De reden dat ik tot nu dood gegaan ben is omdat ik aanvallen niet kon ontwijken. Als in in een dodge roll toch nog geraakt worden. Als ik zo 5/5 heb zal het niet meer lastig zijn.

De reden dat ik de griffin lastig vond was omdat ik door elke aanval ge one shot werd, en ik 20minuten lang moest hakken. En dit zonder quen voor de trophy.

Bij de quest chain van de baron had ik wel wat waves van specters, maar dat is gewoon vastzetten met yrden en meppen.

Verder vind ik de moeilijkheidsgraad wel lache. Al is het toch een beetje raar dat een witcher ge2shot wordt door een of andere lowlife deserter :p

[ Voor 9% gewijzigd door Valandin op 12-02-2016 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Spoiler: zat vanmiddag in een quest met een tovenaar ( zal geen namen noemen) mevrouw teleporteert weg, loopt om de achter grond dood leuk een witch hunter langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-09 08:33

Splitinfinitive

Is altijd net iets te laat :/

Valandin schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 17:29:
[...]

Verder vind ik de moeilijkheidsgraad wel lache. Al is het toch een beetje raar dat een witcher ge2shot wordt door een of andere lowlife deserter :p
Ik had graag een realistic ofzo gezien, waar het beiden kanten zo opwerkt. jij kunt one/2shotten maar hetzelfde geld voor de NPCs. En dingen zoals kreupel lopen e.d. naar een val of verband wat dan ook. Als je bijvoorbeeld geslasht bent door een Griffin dat je dan moeilijker kan bewegen in gevechten.

Toch maar eens een mod ofzo opzoeken die zoiets mogelijk maakt.
Nieuwevolger schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 18:13:
Spoiler: zat vanmiddag in een quest met een tovenaar ( zal geen namen noemen) mevrouw teleporteert weg, loopt om de achter grond dood leuk een witch hunter langs.
oh zo zijn er wel meer dingen. Dat is het nadeel van open world imho. Je kan de wereld met elkaar interactie laten hebben maar in sommige situaties komt dat gewoon niet uit. Dan krijg je dit situaties.

Zelfde met de alternative look voor Triss. Dan loopt ze ook halfnaakt rond zonder kap op en doen ze niks. Nadeel moah, beperking van de engine denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:19

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Vandaaag na een paar maand The Witcher weer eens gespeeld, dat geeft wel aan hoe goed die game is want dat doe ik zelden.

Gelijk weer wat vraagtekens en quests afgerond. Ik wacht met smart op de volgende uitbreiding!

Het ziet dr ook nog eens supervet uit op mijn nieuwe 55" TV

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Splitinfinitive schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 22:24:
[...]

Ik had graag een realistic ofzo gezien, waar het beiden kanten zo opwerkt. jij kunt one/2shotten maar hetzelfde geld voor de NPCs. En dingen zoals kreupel lopen e.d. naar een val of verband wat dan ook. Als je bijvoorbeeld geslasht bent door een Griffin dat je dan moeilijker kan bewegen in gevechten.

Toch maar eens een mod ofzo opzoeken die zoiets mogelijk maakt.

[...]

oh zo zijn er wel meer dingen. Dat is het nadeel van open world imho. Je kan de wereld met elkaar interactie laten hebben maar in sommige situaties komt dat gewoon niet uit. Dan krijg je dit situaties.

Zelfde met de alternative look voor Triss. Dan loopt ze ook halfnaakt rond zonder kap op en doen ze niks. Nadeel moah, beperking van de engine denk ik.
Zijn inderdaad wel oneindig veel dingen op te noemen die een beetje gek zijn. Maar het is natuurlijk onmogelijk om een game met z'n groot verhaal en grote open world op elkaar te laten afstemmen. Speel zelf ook met triss z'n alternatieve look, ze ziet er bijzonder ongemakkelijk uit overal met die jurk rond te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demokert
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-10 21:54
Zojuist eindelijk The Witcher 3 uitgespeeld! Dit spel is zijn geld dubbel en dwars waard! Ik ga hem nu denk ik even aan de kant leggen anders blijf ik aan het spelen... :)

Tijd voor wat andere games, en wellicht over een tijdje de eerste uitbreiding maar eens aanschaffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:28
Gisteren begonnen met the witcher 3 op ps4.

Even wennen hoor dat je alles zelf moet uitzoeken. Ben nu level 3 en ben bij die quest om ciri te zoeken.

Wil liever wat side quests pakken maar kan deze moeilijk vinden. Iemand tips?

Andere vraag: oud armor dismantle of verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Laatst online: 21:19

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Sidequests komen vanzelf. De grotere sidequests worden als uitroep teken op de kaart getoond dan moet je even met die persoon praten. Vraagtekens op de kaar zijn ook kleine activiteiten. Verder start er af en toe een sidequests als je een document oppakt en deze gaat lezen.

Maar in het begin gebied zijn niet super veel sidequests, je hoeft er ook niet echt om te zoeken gewoon spelen dan kom je ze wel tegen. Overigens is het zoeken van Ciri niet een begin Quest dat gaat nog de hele game duren :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Laatst online: 22:01
aaaido schreef op zondag 14 februari 2016 @ 23:52:

Andere vraag: oud armor dismantle of verkopen?
Verkopen!
Voorlopig ga je nog niet craften en je hebt het geld wel nodig om eten / potions te kopen :+

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
Nnoitra schreef op maandag 15 februari 2016 @ 08:44:
[...]

Verkopen!
Voorlopig ga je nog niet craften en je hebt het geld wel nodig om eten / potions te kopen :+
Mwah, als je goed alle huizen etc doorspit dan vind je zoveel eten en hoef je echt niet veel te kopen (heb dat alleen in White Orchard moeten doen geloof ik).
Je kan ook in het begin soms al wat nuttige items craften, zoals niet-Witcher armor enzo. Sommige relics zijn beter dan Witcher gear, afhankelijk van je build. Ik deed bv een fast attack / Cat-school build, en had dus weinig aan de Griffin armor die je al snel krijgt.
Ik zou kijken wat je nodig hebt aan crafting items, en dan dan verkopen of dismantlen.
Wat je wel altijd moet kopen zijn Alchemy diagrams, hoe eerder je die hebt hoe beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Nnoitra schreef op maandag 15 februari 2016 @ 08:44:
[...]

Verkopen!
Ik heb nog nooit eten en potions gekocht :$

Gewoon alle huisjes looten. Ik zat altijd aan me weight limit. Candelaars, spoons, oud ijzer, wat een zooi had ik bij me :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Laatst online: 22:01
Viper® schreef op maandag 15 februari 2016 @ 10:24:
[...]

Ik heb nog nooit eten en potions gekocht :$

Gewoon alle huisjes looten. Ik zat altijd aan me weight limit. Candelaars, spoons, oud ijzer, wat een zooi had ik bij me :D
Ik had in het begin echt altijd te weinig geld voor eten en potions.
Toen het nog kon, heb ik dan ook wel wat aan 'cow farming' gedaan O-)

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Ik heb van begin af aan alle side quests, treasure hunts en contracts gedaan. Op die manier had ik altijd wel geld en shit bij me. Ook vind je locaties van smuggler cashes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19:11

Esumontere

Floep, banaan.

Nnoitra schreef op maandag 15 februari 2016 @ 10:41:
[...]

Ik had in het begin echt altijd te weinig geld voor eten en potions.
Toen het nog kon, heb ik dan ook wel wat aan 'cow farming' gedaan O-)
Kan nog steeds :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
the witcher 3 voor de 2e keer uitgespeeld op hard ( op een na hoogste niveau dus), snap weer meteen waarom het mijn game of the year was. pijnlijk genoeg wel met de final boss battle zo goed als door m'n heal heen, had alleen nog bier over (wat dus niet echt fijn is ;). gelukkig wel 2x een swallow in m'n inventory. die van 5x en 4x ( weet niet of dit een bug is, want eerst kon je bij upgraden van een potion alleen de beste houden). maar goed, binnen kort eindelijk die season pass maar eens aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Ik heb de afgelopen maand eerst witcher 1 en witcher 2 uitgespeeld (deel 2 2x zelfs om 4 verschillende eindes en verschillende paden te zien). Een paar dagen geleden aan deel 3 begonnen. Geweldige serie! En deel 1 en 2 waren het waard, zoveel achtergrond kennis over wat een witcher is en nu snap ik ook de vele referenties naar het verleden. Wel heb ik het idee dat de gemaakte keuzes alleen voor wat dialoog variatie zorgen, maar misschien ben ik nog niet ver genoeg (net kennis gemaakt met de baron).

Ik speel trouwens op normal (2e optie), ik hou niet van doodgaan en een sterke Geralt past beter bij het verhaal. Het gaat mij vooral om het verhaal, niet om elke battle 2x zo lang te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

pirke schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 11:01:
Ik heb de afgelopen maand eerst witcher 1 en witcher 2 uitgespeeld (deel 2 2x zelfs om 4 verschillende eindes en verschillende paden te zien). Een paar dagen geleden aan deel 3 begonnen. Geweldige serie! En deel 1 en 2 waren het waard, zoveel achtergrond kennis over wat een witcher is en nu snap ik ook de vele referenties naar het verleden. Wel heb ik het idee dat de gemaakte keuzes alleen voor wat dialoog variatie zorgen, maar misschien ben ik nog niet ver genoeg (net kennis gemaakt met de baron).

Ik speel trouwens op normal (2e optie), ik hou niet van doodgaan en een sterke Geralt past beter bij het verhaal. Het gaat mij vooral om het verhaal, niet om elke battle 2x zo lang te maken.
Wacht maar af... Zeker in de questline met de baron zorgen je beslissingen voor verschillende dingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheos

Kheos

FP ProMod
Esumontere schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 17:11:
[...]

Wacht maar af... Zeker in de questline met de baron zorgen je beslissingen voor verschillende dingen!
klopt, tenzij hij bedoelt dat keuzes die hij in the Witcher 1 en 2 gemaakt heeft niet zo zichtbaar zijn in the Witcher 3. En dat gevoel heb ik ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Vond ik ook ja.

Kijk trouwens enorm uit naar de nieuwe DLC, heb de vorige/huidige niet gespeeld omdat ik nog wel graag een keer goed wil gaan zitten voor het spel en dus liever beide DLC's speel (+ nog wat quests die ik niet heb gedaan in het main spel). Zag dat de release was uitgesteld, heel benieuwd wat ze ermee gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
pirke schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 11:01:

Probleem bij normal en je doet wat side quests geralt gewoon heel erg OP word. Waardoor je automatisch heel laks de gevechten aan gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Nieuwevolger schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 18:21:
[...]

Probleem bij normal en je doet wat side quests geralt gewoon heel erg OP word. Waardoor je automatisch heel laks de gevechten aan gaat.
Klopt minimaal op broken bones spelen, de eerste 2 standen zijn echt een facerol en maakt het vechten juist te saai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Nu online
Ik bedoel inderdaad de keuzes uit witcher 1 en 2. Al hadden de keuzes in witcher 1 ook niet heel veel invloed.

Verder ben ik net level 6 en werd aangevallen door een groep van 8 level 9 monsters. Dat is op normal toch ook al best lastig hoor :) Misschien dat ik op een 2e playthrough de difficulty hoger zet, maar voorlopig vind ik dit nog wel comfortabel. En tijdens boss fights ben ik inderdaad wat laks, en dat voel je...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

HStyles schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 12:33:
[...]

Klopt minimaal op broken bones spelen, de eerste 2 standen zijn echt een facerol en maakt het vechten juist te saai
Juist niet.

Ik speel dit spel lekker op de laaste difficulty, juist om Geralt af te zetten tegen de normale mens. Gevechten met menselijke soldaten moet een Witcher gewoon makkelijk winnen, en op een lage difficulty setting kun je lekker klooien met signs en minder efficiënte combat strategieën. Ik vind het super om ook de minder "dodelijke" signs te gebruiken, en wat meer te prutsen, ipv altijd maar de "dodge, stab, dodge, stab, potion, dodge, stab" strategie, waarbij je continu alert moet zijn.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-10 10:16

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Jeroenneman schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 12:45:
[...]
Ik vind het super om ook de minder "dodelijke" signs te gebruiken, en wat meer te prutsen, ipv altijd maar de "dodge, stab, dodge, stab, potion, dodge, stab" strategie, waarbij je continu alert moet zijn.
Dit is echt niet hoe ik Death March ooit heb ervaren. Nouja, de eerste 3 levels misschien. Het is in mijn optiek juist zo dat je die tactieken waar je het over hebt wel moet gebruiken in Death March. Op easy is het gewoon hack n slash zonder ook maar een seconde te hoeven nadenken.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Nu online
Normal is zeker geen hack n slash, ik gebruik verschillende signs, potions en decoctions. Oils gebruik ik vrij weinig. Ik kom regelmatig onder de 20% van mijn health. Dood ga ik zelden, en dat is prettig :)

Het grootste verschil is dat ik kan healen door te mediteren. Daardoor hou ik wat meer brood en water over, al mediteer ik alleen als er bijna geen health meer over is. Meestal genees ik gewoon met voedsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
nou jongens de season pass word nu gekocht :).

Nou jongens de dlc is gewoon genieten hoor, vind de characters misschien nog wel intressanter als in het basis spel, de gevechten zijn ook meteen een stuk lastiger.

[ Voor 64% gewijzigd door Nieuwevolger op 17-02-2016 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
Jeroenneman schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 12:45:
[...]

Juist niet.

Ik speel dit spel lekker op de laaste difficulty, juist om Geralt af te zetten tegen de normale mens. Gevechten met menselijke soldaten moet een Witcher gewoon makkelijk winnen, en op een lage difficulty setting kun je lekker klooien met signs en minder efficiënte combat strategieën. Ik vind het super om ook de minder "dodelijke" signs te gebruiken, en wat meer te prutsen, ipv altijd maar de "dodge, stab, dodge, stab, potion, dodge, stab" strategie, waarbij je continu alert moet zijn.
Mischien als je echt begint maar hoe hoger je lvl je bent hoe meer overpowered je zult worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

HStyles schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 22:08:
[...]

Mischien als je echt begint maar hoe hoger je lvl je bent hoe meer overpowered je zult worden
Dunno, op lvl 30 en de nieuwe HoS was het prima te doen.

• aaaido
Speel op niv 2. Ben lvl 4 en ben nu in die dungeon met de quest wandering in the dark. Best pittig hoor. Heb al aardig wat aaaa wtf momenten gehad als ik met paar slagen ben gedood..

Kon weinig side quests vinden dus ben maar met de main verder gegaan

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
aaaido schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 00:22:
Speel op niv 2. Ben lvl 4 en ben nu in die dungeon met de quest wandering in the dark. Best pittig hoor. Heb al aardig wat aaaa wtf momenten gehad als ik met paar slagen ben gedood..

Kon weinig side quests vinden dus ben maar met de main verder gegaan
Als je naar de dorpjes gaat waar een gouden icoontje te vinden is op je map krijg je veel side quests. Dit zijn message boards waar mensen hun problemen ophangen. Op een gegeven moment heb je tig side quests.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• aaaido
Timocos schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 08:56:
[...]

Als je naar de dorpjes gaat waar een gouden icoontje te vinden is op je map krijg je veel side quests. Dit zijn message boards waar mensen hun problemen ophangen. Op een gegeven moment heb je tig side quests.
Klopt maar tot nu toe alleen maar side quests gevonden waar je lvl 5+ moet zijn.

Ik zit nu bij het laatste deel van bovenstaande dungeon. Beide zwaarden zijn rood en het eten is bijna op maar ik maak dit af :P

Daarna toch maar heel de map afstruinen naar low level side quests ;)

• Exclusive501
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 26-07-2024

Exclusive501

Would you kindly?

aaaido schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 10:17:
[...]

Klopt maar tot nu toe alleen maar side quests gevonden waar je lvl 5+ moet zijn.

Ik zit nu bij het laatste deel van bovenstaande dungeon. Beide zwaarden zijn rood en het eten is bijna op maar ik maak dit af :P

Daarna toch maar heel de map afstruinen naar low level side quests ;)
Als het goed is heb je aan het begin van de quest nog een weapon repair kit opgepikt. Die zou ik voor je Silver Sword gebruiken als dat nodig is.

zelf vind ik eerder teveel sidequests dan te weinig. Van de week aangekomen op Skellige en alle quests die ik kan vinden zijn grijs :P

[ Voor 11% gewijzigd door Exclusive501 op 18-02-2016 10:44 ]

• pirke
  • Nu online
Ik ben Velen aan het verkennen, maar inderdaad zo enorm veel te doen... En nog redelijk unieke zaken ook, hoe ze het allemaal verzonnen kregen :) Los van de mooie uitwerking. Die "pan quest" was geniaal ;)

• aaaido
pirke schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 11:02:
Ik ben Velen aan het verkennen, maar inderdaad zo enorm veel te doen... En nog redelijk unieke zaken ook, hoe ze het allemaal verzonnen kregen :) Los van de mooie uitwerking. Die "pan quest" was geniaal ;)
Die pan quest vond ik dan een beetje stom.

Ik voel mij soms echt de Sherlock Holmes van de 15e eeuw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMSTRR
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 27-04-2024

CMSTRR

HP Elitebook 820 G3

Voor de PC

Witcher is een vervelende game (fps drops met new areas) en omg the botchling heeft ervoor gezorgd dat ik het maar voor gezien houd.
Mijn mening..maar heeft veel weg van een 10 maar is maar een 6,5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Laatst online: 13-10 00:51
CMSTRR schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 08:10:
Voor de PC

Witcher is een vervelende game (fps drops met new areas) en omg the botchling heeft ervoor gezorgd dat ik het maar voor gezien houd.
Ieder zn mening... Maar wat mij betreft is de Witcher 3 op GTA V na de beste game tot nu toe gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exclusive501

Exclusive501

Would you kindly?

Voor de PC

In principe is de performance op dit moment gewoon goed zeker voor een game met deze scope. Ik zou gewoon even met je settings aan de slag gaan.

En die Botchling... tja, als je daar niet tegen kan is deze game misschien niet voor jou :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Voor de PC

Dan heb je een bijzonder matige smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Nieuwevolger schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 16:37:
[...]

Dan heb je een bijzonder matige smaak.
offtopic:
Gelukkig is smaak subjectief. ;)

spoiler:
Ik ben nu bezig met de Frog "Prince" maar wtf, wat een beest is dat. Blijf maar hakken...

[ Voor 23% gewijzigd door Esumontere op 19-02-2016 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheos

Kheos

FP ProMod
Voor de PC

:w
daa-aag

nooit performance drops gehad en ik snap je botchling probleem niet.
te moeilijk? te spannend? wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Esumontere schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 16:51:
[...]

offtopic:
Gelukkig is smaak subjectief. ;)

spoiler:
Ik ben nu bezig met de Frog "Prince" maar wtf, wat een beest is dat. Blijf maar hakken...
Nice heb woensdag tegen hem gevochten, op hard. Zijn aanvallen zijn makkelijk te ontwijken maar hij is moeilijk te raken door die jump aanval.

spoiler:
heb net de bruiloft gehad, wel intressant, maar ook een beetje langdradig en moest de pikante scene overslaan omdat mn moeder achter me zat, maar iemand die die gwent pot had gewonnen, want meneer heeft wel een heel sterk deck met al zijn spys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMSTRR

CMSTRR

HP Elitebook 820 G3

Ik heb mensen gekwetst door een persoonlijke ervaring mede te delen. Wat... zielig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
CMSTRR schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 18:47:
Ik heb mensen gekwetst door een persoonlijke ervaring mede te delen. Wat... zielig.
Helemaal niet.
Je onderbouwd het heel slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

HStyles schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 19:05:
[...]

Helemaal niet.
Don't worry.

Het ligt niet aan jou, maar aan het nieuwe publiek wat Tweakers aantrekt.

Bij bijna iedere post die:
- nergens op slaat
- niet onderbouwd wordt
- flamebait is
- gewoon geschreven is als door een 6-jarige

kun je er de post history op na slaan, en dan zie je veelal dat het nieuwe gebruikers zijn (<100 posts), dat ze vooral zelf veel om advies moeten vragen voor simpele dingen, dat ze fundamentele dingen niet begrijpen en dat spelling een vergeten schat is.

Waarom die nieuwe Tweakers dan ook denken anderen te kunnen adviseren: werkelijk geen flauw idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMSTRR

CMSTRR

HP Elitebook 820 G3

Jeroenneman schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 19:29:
[...]

Don't worry.

Het ligt niet aan jou, maar aan het nieuwe publiek wat Tweakers aantrekt.

Bij bijna iedere post die:
- nergens op slaat
- niet onderbouwd wordt
- flamebait is
- gewoon geschreven is als door een 6-jarige

kun je er de post history op na slaan, en dan zie je veelal dat het nieuwe gebruikers zijn (<100 posts), dat ze vooral zelf veel om advies moeten vragen voor simpele dingen, dat ze fundamentele dingen niet begrijpen en dat spelling een vergeten schat is.

Waarom die nieuwe Tweakers dan ook denken anderen te kunnen adviseren: werkelijk geen flauw idee.
Zoals deze :)
HStyles schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 19:05:
[...]

Helemaal niet.
Bij het arriveren in nieuwe gebieden dropt de fps elke keer eventjes. Helaas merkbaar genoeg wat het vervelend maakt. Ongeacht de settings btw.
The Botchling is een eigen ervaring die ik irritant vind. Het zwaardvechten ligt me niet.. laten we het daar maar op houden.

Het verbaast mij gewoon hoe snel iemand zich aangevallen voelt of het nodig vind om iets te ontkrachten. Ik vraag mij dan ook af hoe dit sociaal gaat of op het werk. Als er dan kritiek komt dat iemand zichzelf dan keihard gaat staan verdedigen zeg maar.

[ Voor 32% gewijzigd door CMSTRR op 19-02-2016 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grecio
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 16-10 09:39
en omg the botchling heeft ervoor gezorgd dat ik het maar voor gezien houd.
The Botchling is een eigen ervaring die ik irritant vind. Het zwaardvechten ligt me niet.. laten we het daar maar op houden.
Je mening is prima hoor. Maar ik snap hieraan nog steeds niet helemaal waarom je hierdoor er helemaal klaar mee was?

EDIT: ah lol, even gegoogled. Ik ben volgens mij het gevecht uit de weg gegaan bij die keuze :P Blijkbaar een vrij pittig gevecht. Ok dat kan, wellicht even het niveau omlaag zetten voor dit gevecht en dan weer door :) Maar als de hele game je niet ligt gewoon lekker wat anders gaan spelen :)

Voor mij is het overigens ook 1 van de beste games die ik ooit gespeeld heb, samen met GTA & X-Com en Dragon Age Origins. Bij mij draait hij heerlijk met die epische graphics. Naar mijn mening is er een nieuwe standaard gezet voor graphics (en RPG's in het algemeen) met deze game.

[ Voor 16% gewijzigd door Grecio op 19-02-2016 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMSTRR

CMSTRR

HP Elitebook 820 G3

Grecio schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 19:52:
[...]

[...]

Je mening is prima hoor. Maar ik snap hieraan nog steeds niet helemaal waarom je hierdoor er helemaal klaar mee was?

EDIT: ah lol, even gegoogled. Ik ben volgens mij het gevecht uit de weg gegaan bij die keuze :P Blijkbaar een vrij pittig gevecht. Ok dat kan, wellicht even het niveau omlaag zetten voor dit gevecht en dan weer door :) Maar als de hele game je niet ligt gewoon lekker wat anders gaan spelen :)

Voor mij is het overigens ook 1 van de beste games die ik ooit gespeeld heb, samen met GTA & X-Com en Dragon Age Origins. Bij mij draait hij heerlijk met die epische graphics. Naar mijn mening is er een nieuwe standaard gezet voor graphics (en RPG's in het algemeen) met deze game.
Ik vind het een prachtig spel .. don't get me wrong! Ik ben meer van Tomb Raider en de verhalen. Het moet je inderdaad liggen de magie enz :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demokert
  • Laatst online: 12-10 21:54
Voor diegene die de eerste addon (Hearts of Stone) nog willen aanschaffen voor de PS4, 50% korting bij Bol.com momenteel:

https://www.bol.com/nl/p/..._all&originalSection=main

[ Voor 5% gewijzigd door demokert op 19-02-2016 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheos

Kheos

FP ProMod
CMSTRR schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 21:02:
[...]

Ik vind het een prachtig spel .. don't get me wrong! Ik ben meer van Tomb Raider en de verhalen. Het moet je inderdaad liggen de magie enz :P
als magie je niet ligt, is dit inderdaad niet het spel voor jou.
maar je opmerking ivm Tomb Raider en verhalen snap ik toch niet. Zit er dan volgens jou meer verhaal in Tomb Raider dan in the witcher 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMSTRR

CMSTRR

HP Elitebook 820 G3

Kheos schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 11:32:
[...]

als magie je niet ligt, is dit inderdaad niet het spel voor jou.
maar je opmerking ivm Tomb Raider en verhalen snap ik toch niet. Zit er dan volgens jou meer verhaal in Tomb Raider dan in the witcher 3?
Nee dat niet, minder zelfs. En ik speel W3, maar heb het al een tijdje opzij gezet door die Botchling waar ik tot 4x toe bijna aan het einde overlopen wordt door .. de B en die vliegende keukenmeiden :F

Ik heb David Beckham inmiddels ook ontdekt.

Afbeeldingslocatie: http://1u88jj3r4db2x4txp44yqfj1.wpengine.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2015/10/2015-10-11-10_41_29-The-Witcher-3-e1444579539562.png

[ Voor 16% gewijzigd door CMSTRR op 20-02-2016 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond767
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-05-2024
Kan ik witcher 3 kopen van marktplaats zonder enig gedoe met keys en steam?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Verwijderd
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond767

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Verwijderd
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
Lekker kort, net zoals jouw vraag :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Steam Keys kan je vaak wel giften aan anderen maar niet als de key al geactiveerd is. Daarnaast trek ik de betrouwbaarheid van Marktplaats nog wel eens in twijfel maar je zal er vast wel goede ervaringen hebben.

Er zijn ook andere sites zoals https://www.g2a.com/steam.html die wel officiele (dus nooit-geactiveerde) keys verkopen voor minder geld. Die had je vast al eens langs zien komen op verschillede subforums van GoT.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dylan111111
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19:33
Iets langer dan nee, Witcher 3 is niet op cd te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
ThaGamingCarrot schreef op zondag 21 februari 2016 @ 22:29:
Kan ik witcher 3 kopen van marktplaats zonder enig gedoe met keys en steam?
Het kan indien de key nog niet geactiveerd is.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond767
MAX3400 schreef op zondag 21 februari 2016 @ 22:43:
Steam Keys kan je vaak wel giften aan anderen maar niet als de key al geactiveerd is. Daarnaast trek ik de betrouwbaarheid van Marktplaats nog wel eens in twijfel maar je zal er vast wel goede ervaringen hebben.

Er zijn ook andere sites zoals https://www.g2a.com/steam.html die wel officiele (dus nooit-geactiveerde) keys verkopen voor minder geld. Die had je vast al eens langs zien komen op verschillede subforums van GoT.
bedankt ,als ik witcher 3 gog koop , kan ik dan nog wel profiteren van gratis dlc en mods enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Laatst online: 16-10 08:26
ThaGamingCarrot schreef op zondag 21 februari 2016 @ 22:54:
[...]

bedankt ,als ik witcher 3 gog koop , kan ik dan nog wel profiteren van gratis dlc en mods enzo?
De gratis "DLC" zijn eigenlijk gewoon kleine updates met wat skins voor characters een nieuwe modus en nieuwe missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07 10:00
ThaGamingCarrot schreef op zondag 21 februari 2016 @ 22:54:
[...]

Ik heb Witcher 3 ook via GoG gekocht. Je kunt 1) de updates wanneer ze uitkomen downloaden via je GoG account, of 2) de GoG game client installeren zodat je game automatisch wordt bijgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exclusive501

Exclusive501

Would you kindly?

CMSTRR schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 11:51:
[...]

Nee dat niet, minder zelfs. En ik speel W3, maar heb het al een tijdje opzij gezet door die Botchling waar ik tot 4x toe bijna aan het einde overlopen wordt door .. de B en die vliegende keukenmeiden :F
Ah, ik heb nooit tegen de Botchling gevochten. Ik dacht dat je dat te ver ging omdat je het onsmakelijk vond.

"Saying a botchling's ugly is like saying shit's not particularly tasty: can't say it's a lie, but it doesn't exactly convey the whole truth either."

Maar er is dus, zoals bij zo veel encounters, ook de mogelijkheid om het zonder geweld op te lossen. Misschien is dit een mogelijkheid voor je.

EDIT: Nog een reactie op je posts uit het performance topic: Je moet echt ook wat sidequests gaan doen. Anders wordt je (volgens mij) zwaar underleveled na een tijd. Bovendien zijn veel sidequests ook echt heel erg de moeite waard en sluiten gewoon heel goed aan op de main story.

[ Voor 16% gewijzigd door Exclusive501 op 22-02-2016 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:02
In een topic schrijven van een spel over hoe slecht je het spel vind is natuurlijk een beetje zoals in een bijennest steken. Niet zo heel slim :).

Ik snap je mening wel hoor, het spel is niks voor jou en dat mag best. Het zwaardvechten en dergelijke vind ik heel leuk maar sommige mensen hebben het er niet voor. Mijn vriend vind de animaties van het spel heel houterig en kan het daarom echt niet spelen. Ik heb hier helemaal geen last van. Puur meningen dus! En dat mag...

Wat ik wel heel raar is zeggen dat de perfomance van dit spel niet goed is. Daar kan ik echt niet mee akkoord gaan, het ziet er echt heel verbluffend uit en het loopt zo vlot. Het spel laden is gigantisch rap! Ik dacht ergens eens een filmpje te zien waarbij iemand de vergelijking maakt tussen W3 en GTAV. Het verschil was enorm.

Wat eigenlijk de grootste kracht van dit spel (en waarom het voor mij in mijn top 5 beste spellen ooit staat) is het audiovisueel aspect. De graphics zijn verbluffend maar ook de muziek, het geluid en de VOICE ACTING! Gewoon heel goed. Dan een sterk verhaal, leuke dingen om te doen (GWENT is schitterend) en je hebt een spel waar honderden uren in kruipen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exclusive501

Exclusive501

Would you kindly?

Paterpor schreef op maandag 22 februari 2016 @ 11:21:
In een topic schrijven van een spel over hoe slecht je het spel vind is natuurlijk een beetje zoals in een bijennest steken. Niet zo heel slim :).

Ik snap je mening wel hoor, het spel is niks voor jou en dat mag best. Het zwaardvechten en dergelijke vind ik heel leuk maar sommige mensen hebben het er niet voor. Mijn vriend vind de animaties van het spel heel houterig en kan het daarom echt niet spelen. Ik heb hier helemaal geen last van. Puur meningen dus! En dat mag...

Wat ik wel heel raar is zeggen dat de perfomance van dit spel niet goed is. Daar kan ik echt niet mee akkoord gaan, het ziet er echt heel verbluffend uit en het loopt zo vlot. Het spel laden is gigantisch rap! Ik dacht ergens eens een filmpje te zien waarbij iemand de vergelijking maakt tussen W3 en GTAV. Het verschil was enorm.

Wat eigenlijk de grootste kracht van dit spel (en waarom het voor mij in mijn top 5 beste spellen ooit staat) is het audiovisueel aspect. De graphics zijn verbluffend maar ook de muziek, het geluid en de VOICE ACTING! Gewoon heel goed. Dan een sterk verhaal, leuke dingen om te doen (GWENT is schitterend) en je hebt een spel waar honderden uren in kruipen!
Zelf vind ik Gwent wel iets te simpel. Er is eigenlijk maar één echte winnende tactiek waarmee je ook echt altijd wint. De enige keren dat het lastig wordt is als je tegen een tegenstander speelt met min of meer dezelfde tactiek en je veel pech hebt met je openingshand (maar dat is mijn ervaring O-) )

Wel met je eens dat er audiovisueel echt een wonderlijke prestatie is geleverd. Novigrad bijvoorbeeld leeft echt. Als jij 's middags door de haven loopt is dit een compleet andere ervaring dan als je dit diep in de nacht of aan het begin van de ochtend doet (wanneer de dronken zeelui door de straten waggelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Laatst online: 13-10 13:05
Is dit audiovisuele ook aanwezig op de ps4 versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exclusive501

Exclusive501

Would you kindly?

Deels. Het graifsche aspect is gewoon gedowntuned i.v.m. de PC. Ook het aantal NPC's in de steden is lager om de performance acceptabel te houden. Het is dus niet de pracht en praal van de PC maar ondanks dat is het volgens mij nog steeds een van de mooiste titels op de console (zeker wat open world games betreft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Exclusive501 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 13:41:
Deels. Het graifsche aspect is gewoon gedowntuned i.v.m. de PC. Ook het aantal NPC's in de steden is lager om de performance acceptabel te houden. Het is dus niet de pracht en praal van de PC maar ondanks dat is het volgens mij nog steeds een van de mooiste titels op de console (zeker wat open world games betreft).
Die grafische verschillen zie je erg goed in side-by-side filmpjes, maar als je aan het spelen bent valt je dat echt niet zo op. En dan speel ik ook nog op een scherm van 2.00x1.40 dus valt het nog meer op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Laatst online: 13-10 13:05
Hmm, wellicht dat ik het gewoon moet gaan proberen op de ps4 dan. Mijn televisie kan de boel ook upscalen naar 4k al weet ik niet of de inputlag dan dermate hoog wordt dat het onspeelbaar wordt. Nu is het alleen de vraag welke versie ik waar moet gaan halen. Iemand enig idee wat het spel in de ps4-store kost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMSTRR

CMSTRR

HP Elitebook 820 G3

Exclusive501 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 10:55:
[...]

Ah, ik heb nooit tegen de Botchling gevochten. Ik dacht dat je dat te ver ging omdat je het onsmakelijk vond.

"Saying a botchling's ugly is like saying shit's not particularly tasty: can't say it's a lie, but it doesn't exactly convey the whole truth either."

Maar er is dus, zoals bij zo veel encounters, ook de mogelijkheid om het zonder geweld op te lossen. Misschien is dit een mogelijkheid voor je.

EDIT: Nog een reactie op je posts uit het performance topic: Je moet echt ook wat sidequests gaan doen. Anders wordt je (volgens mij) zwaar underleveled na een tijd. Bovendien zijn veel sidequests ook echt heel erg de moeite waard en sluiten gewoon heel goed aan op de main story.
Bedankt voor de tip. Ik ben nog niet bij de bloody baron maar opeens een andere missie nu..met een blauwe Johnny haha. Grappig en vooral lelijk kereltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
CMSTRR schreef op maandag 22 februari 2016 @ 16:26:
[...]

Bedankt voor de tip. Ik ben nog niet bij de bloody baron maar opeens een andere missie nu..met een blauwe Johnny haha. Grappig en vooral lelijk kereltje.
Nee jij bent lekker knap joh mafkees

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Net hearth of stones uitgespeeld, vond het een erg goed bij verhaal met interessante karakters. Erg is wel nog meer gebabbel dan de hoofd game maar ook veel meer boss fights in verhouding. Kan het niks meer dan aanraden en is net zo goed als de main game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMSTRR

CMSTRR

HP Elitebook 820 G3

418O2 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 16:56:
[...]

Nee jij bent lekker knap joh mafkees

8)
troll :O

OT: Het is best een ingewikkeld spel, maar als je eenmaal achter de dingen komt wordt het steeds leuker. Het spel is inderdaad gigantisch groot en de side quests zijn ook leuk, omdat het telkens met een goed verhaal komt (dusver). Heb dus geen spijt weer te gaan spelen.

Ik snap bepaalde dingen nog niet zoals hier op het plaatje. Wat doen die 4 stukken in het midden van het scherm waarvan er nu 3 locked zijn? Ik heb er 3 dingen in gesleept bij 1, maar dan? Wat doet het precies? Ik heb wel gezien dat er 3 blokjes onder mn healthbar bij gekomen zijn.

Afbeeldingslocatie: http://s10.postimg.org/psq3t2szp/Naamloos.jpg

[ Voor 69% gewijzigd door CMSTRR op 22-02-2016 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:02
Dat zijn je mutagen / skill slots.

Die vier grote ruiten zijn mutagen slots, waarvan jij alleen linksboven hebt unlocked (level-based) en gevuld met een groen mutagen. Naast groene mutagens heb je ook nog rode en blauwe.

De vierkante slots unlock je ook gedurende het spel (level-based) en daarin kan je skills kwijt waaraan je skill points hebt uitgegeven. Heb je punten in een skill gestopt en die skill vervolgens niet actief gemaakt door het in zo'n vierkant te slepen dan heb je er niets aan!

Die mutagen kleuren matchen niet geheel toevallig met de kleuren van de skill trees (red=combat, blauw=signs en groen=potions). een mutagen slot staat in verbinding met drie skill slots en je krijg een bonus voor ieder verbonden skill slot dat dezelfde kleur bevat als het mutagen slot. Iets wat jij gebaseerd op het screenshot boven dus niet krijgt :P Jij zou hier het meest baat hebben bij een rood mutagen, tenzij je de vitality boost echt heel erg persé wilt behouden.

[ Voor 6% gewijzigd door Kwistnix op 22-02-2016 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Nu online
Je kan ook betere mutagens maken via alchemie. Lesser worden normaal, en normale worden greater. De bonussen worden daarmee sterker.
Pagina: 1 ... 63 ... 93 Laatste

Let op:
Voor vragen/opmerking over de performance van de PC versie kun je terecht in: [PC] Witcher 3 performance topic