Ik ben mogelijk ook iets te veel bezig met al de site quests / vraagtekens op de map. Ik hoop dat het straks niet zo zal zijn dat ik veel te hoog level ben voor de main quests door alles wat ik er omheen aan het doen ben..Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 14:43:
[...]
Hoe doe je dat
Ik heb nu 53 uur achter de rug en moet nog altijd mijn eerste stap in Skellige zetten.
Verwijderd
Eerste playthrough had ik zeker de helft niet van die vraagtekens gedaan, en dat was op normal. Nu de tweede playthrough op 1 na hoogste moeilijkheid, valt reuze mee als je veel dingen al kent enzo, laatste playthrough op hoogste moeilijkheid en dan ook echt voor 100% complete gaan.Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 14:43:
[...]
Hoe doe je dat
Ik heb nu 53 uur achter de rug en moet nog altijd mijn eerste stap in Skellige zetten.
Verwijderd
Het gekke is dat het niet eens mijn intentie was om zo grondig te zijn 
Maar ja: Ik wil op zijn minst die scavenger hunts gedaan hebben, en als je dan toch toch in de buurt bent kan je net zo goed wat vraagtekentjes in de buurt meenemen....waarbij dan weer nieuwe quests/events in gang zet
.
Dat, en de sidequests zijn zo goed dat ik er geen enkele wil overslaan. Je zou zo maar een 'ladies of the wood' niveau verhaal missen.
Combineer dat met Gwent kaarten verzamelen, en ik denk dat ik in totaal wel losjes over de 150 uur ga geraken in een enkele playthrough.
Maar ja: Ik wil op zijn minst die scavenger hunts gedaan hebben, en als je dan toch toch in de buurt bent kan je net zo goed wat vraagtekentjes in de buurt meenemen....waarbij dan weer nieuwe quests/events in gang zet
Dat, en de sidequests zijn zo goed dat ik er geen enkele wil overslaan. Je zou zo maar een 'ladies of the wood' niveau verhaal missen.
Combineer dat met Gwent kaarten verzamelen, en ik denk dat ik in totaal wel losjes over de 150 uur ga geraken in een enkele playthrough.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2015 15:02 ]
Ben nu ook begonnen aan mn 2e PT, eerst op broken bones, nu maar op Deathmarch.. ook ga ik voor een ander type build om mijzelf toch dwingen 'anders' te spelen dan in mn eerste PT!
haha heel herkenbaar dit, exact hoe ik 't ervaar en speel !Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 15:00:
Het gekke is dat het niet eens mijn intentie was om zo grondig te zijn
Maar ja: Ik wil op zijn minst die scavenger hunts gedaan hebben, en als je dan toch toch in de buurt bent kan je net zo goed wat vraagtekentjes in de buurt meenemen....waarbij dan weer nieuwe quests/events in gang zet.
Zo ben ik momenteel lvl 16, in Novigrad heel wat quests onder men lvl aan 't doen enz en zit ik op 37u (nog maar)... Enkel het craften zou ik eventueel nog wat meer tijd in kunnen steken, dit doe ik maar occassioneel...
Ik denk ook wel dat ik vlot de 100u haal met 1 pt, geweldig toch...
Vraagje, de Ursine gear diagrams komen pas vanaf een bepaald deel in de game, of heb ik deze van in't begin ergens gemist ? Heb de feline, enhanced feline en enhanced griffin TH's staan momenteel
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
Verwijderd
De basis Ursine kan je vinden in Skelige, Ik heb de mastercraft en superior ursine al opgepakt (per ongeluk) in Velen....KipCurreh schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 15:13:
[...]
haha heel herkenbaar dit, exact hoe ik 't ervaar en speel !![]()
Zo ben ik momenteel lvl 16, in Novigrad heel wat quests onder men lvl aan 't doen enz en zit ik op 37u (nog maar)... Enkel het craften zou ik eventueel nog wat meer tijd in kunnen steken, dit doe ik maar occassioneel...
Ik denk ook wel dat ik vlot de 100u haal met 1 pt, geweldig toch...
Vraagje, de Ursine gear diagrams komen pas vanaf een bepaald deel in de game, of heb ik deze van in't begin ergens gemist ? Heb de feline, enhanced feline en enhanced griffin TH's staan momenteel
Ik zit inmiddels al over de 100 uur. En gezien de ? in de verschillende gebieden en de sidequests die nog gaan komen ben ik nog wel even bezig inderdaad. Ik probeer wel zo nu en dan de mainstory te doen, maar ik vermaak me opperbest met de sidequests en de idd Gwent!Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 15:00:
Ik maak nu wel redelijk veel gebruik van fasttravel. Als ik dat niet zou hebben gedaan dan weet ik zeker dat ik over de 200 uur heen ga v.w.b. het voltooien van de mainstory.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Wat zijn jouw ervaringen met de main story gezien je zoveel side quests doet? Ben je niet continu te hoog level voor de "spannende" dingen?Jackal131 schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 15:37:
[...]
Ik zit inmiddels al over de 100 uur. En gezien de ? in de verschillende gebieden en de sidequests die nog gaan komen ben ik nog wel even bezig inderdaad. Ik probeer wel zo nu en dan de mainstory te doen, maar ik vermaak me opperbest met de sidequests en de idd Gwent!
Ik maak nu wel redelijk veel gebruik van fasttravel. Als ik dat niet zou hebben gedaan dan weet ik zeker dat ik over de 200 uur heen ga v.w.b. het voltooien van de mainstory.
Ik dacht een heel nieuw deck. Met niet alle kaarten of zo, maar weer 1 om te verzamelen. Ben er benieuwd hoe dit vorm krijgt. Spannend.polm85 schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 14:55:
[...]
Toch zeker niet een heel deck? Maar slechts 1 kaart? OF lees ik verkeerd?
Neen het word een nieuw soort kaart. Ben erg benieuwd, welke abs deze heeft.
[ Voor 11% gewijzigd door Mouse_NL op 10-06-2015 15:53 ]
Iphone 5 -- eerste Iphone
Ik speel vergelijkbaarNipje schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 15:43:
[...]
Wat zijn jouw ervaringen met de main story gezien je zoveel side quests doet? Ben je niet continu te hoog level voor de "spannende" dingen?
Dan heb ik zin om naar Skellige te gaan, doe daar wat ? en vraagtekens. Dag erna ren ik rond in Velen.
Ben bijna level 19 nu(speel wel niet op de moeilijkste graad), die uitdaging doe ik voor een tweede playthrough nu speel ik lekker casual
Meeste tijd ben ik toch kwijt aan Gwent
#TeamTriss
Ze blijft
Ze blijft

Sarcasm is my superpower! What's yours?
Toevallig ook net de gamedag mee afgesloten..grappig stukje erna met die 2 mannen op de boot en het oncijferen van de "code"
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Gisteren niet al te veel progress gemaakt. Beetje de enhanced versies van Ursine gevonden, de master armor quest afgerond en de master blacksmith quest.Daarna begonnen met een main quest.
Vraagje over die vraagtekens in de zee in Skellige. Ik heb er nu 5 gevonden, alle 5 een smugglers cache. Gezien daar niets boeiends in zit. Zijn er vraagtekens op zee die geen smugglers cache zijn? want cba om ze anders te gaan ophalen.
Dan nog iets over Uma waar ik gister achter kwam, ben vast niet de eerste die het spot. Voor de zekerheid in spoiler tags.
Vraagje over die vraagtekens in de zee in Skellige. Ik heb er nu 5 gevonden, alle 5 een smugglers cache. Gezien daar niets boeiends in zit. Zijn er vraagtekens op zee die geen smugglers cache zijn? want cba om ze anders te gaan ophalen.
Dan nog iets over Uma waar ik gister achter kwam, ben vast niet de eerste die het spot. Voor de zekerheid in spoiler tags.
spoiler:
Wanneer je Uma voor het eerst ontmoet dan kan je aan de Baron vragen waarom hij Uma heet. De Baron antwoord dat Uma het enige woord is wat hij kan zeggen. Ik zit nu in een main story waar je hem ophaalt en uiteindelijk in Kaer Morhen uit komt. Je kan dan met hem praten en er staat boven z'n hoofd: Ugliest Man Alive aka UMA.. Echt dat ik het pas door had toen ik die naam boven ze hoofd stond. Dandelion zegt het al een paar avonden in m'n loading screen "came to the conclusion that Uma, the Ugliest Man Alive, was the key to finding Ciri. Ik zei dit tegen een vriend van me en hij had het nog niet gespot, maja, ik had het dus veel eerder moeten spotten...
Maar wel goed dat je door wat een NPC op een spoor gezet word, de naam is uma, gezien dat het enige is wat hij kan zeggen. Dat je in het loading screen dus niet door hebt dat het een afkorting is. good guys cdpr
Maar wel goed dat je door wat een NPC op een spoor gezet word, de naam is uma, gezien dat het enige is wat hij kan zeggen. Dat je in het loading screen dus niet door hebt dat het een afkorting is. good guys cdpr
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Ik blijf aardig op level. Ben nu zelf level 23 en de mainstory zit op lvl 22.Nipje schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 15:43:
[...]
Wat zijn jouw ervaringen met de main story gezien je zoveel side quests doet? Ben je niet continu te hoog level voor de "spannende" dingen?
Ben zelf geen ervaren RPG speler, speel niet op het moeilijkste niveau en vind het prima zo. Ik speel voor de ontspanning en niet om mezelf gigantisch uit te dagen (moet ook niet te simpel zijn).
Ik heb getwijfeld of ik deze game wel moest halen. Man man, wat ben ik blij dat ik de game toch mee naar huis heb genomen. Topgame!
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Kleine hint voor diegene die enkele potions niet vinden zoals Killer Whale, Vampire oil, etc...
Hier heb ik dus de killer whale potion gevonden, vampire oil, enhanced insectoid, superior ... en nog veel manusscripts die ik nu al vergeten ben
spoiler:
Bij de quest 'Now or Never' waar je Triss en de andere mages moet helpen ontsnappen via de riolen, vind je massa's veel goede diagrams/manusscripts in de lootable tonnetjes/pakken/kisten die je langs je pad tegenkomt (en op het einde vechten tegen zo'n vampier ding)
Het manusscript voor de Killer whale vond ik in de tonnen die in het begin staan, dus als je van de kelder rechts naar beneden moet naar de sewers
Het loont dus wel om goed de tijd te nemen om overal rond te kijken wanneer je samen met Triss de riolen gaat verkennen en opkuisen
Het manusscript voor de Killer whale vond ik in de tonnen die in het begin staan, dus als je van de kelder rechts naar beneden moet naar de sewers
Het loont dus wel om goed de tijd te nemen om overal rond te kijken wanneer je samen met Triss de riolen gaat verkennen en opkuisen
Hier heb ik dus de killer whale potion gevonden, vampire oil, enhanced insectoid, superior ... en nog veel manusscripts die ik nu al vergeten ben
[ Voor 10% gewijzigd door KipCurreh op 11-06-2015 09:15 ]
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
Grappig. Ben precíes even ver! Ik merk wel dat ik echt teveel (vooral secondary en contracts) quests heb waarvan ik denk "Shit, eigenlijk wel leuk, toch maar ff doen!", terwijl ze 10 levels onder mijn niveau zitten. Dat is ook 't enige minpuntje: eigenlijk level je te snel (tenzij je als een dolle door het spel rent en alleen primary quests doet).Jackal131 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 08:38:
[...]
Ik blijf aardig op level. Ben nu zelf level 23 en de mainstory zit op lvl 22.
Ben zelf geen ervaren RPG speler, speel niet op het moeilijkste niveau en vind het prima zo. Ik speel voor de ontspanning en niet om mezelf gigantisch uit te dagen (moet ook niet te simpel zijn).
Ik heb getwijfeld of ik deze game wel moest halen. Man man, wat ben ik blij dat ik de game toch mee naar huis heb genomen. Topgame!
Ik vind het ook echt een heerlijke game, 1 van de langste ook tot nu toe. Wil eigenlijk maar 1 trophy echt halen: alle Gwent kaarten, maar die is vrij lastig te halen (want dan moet je met elke merchant waarmee het mogelijk is kaarten volgens mij). Winnen is het probleem niet (heb een prima deck ondertussen), maar die lui vínden... big big world.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Via deze site kan je makkelijk zien welke kaarten je nog niet hebt, en welke je waar kan vinden. Moet je natuurlijk wel even invullen welke je nu al hebtspaceboy schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 09:40:
[...]
Grappig. Ben precíes even ver! Ik merk wel dat ik echt teveel (vooral secondary en contracts) quests heb waarvan ik denk "Shit, eigenlijk wel leuk, toch maar ff doen!", terwijl ze 10 levels onder mijn niveau zitten. Dat is ook 't enige minpuntje: eigenlijk level je te snel (tenzij je als een dolle door het spel rent en alleen primary quests doet).
Ik vind het ook echt een heerlijke game, 1 van de langste ook tot nu toe. Wil eigenlijk maar 1 trophy echt halen: alle Gwent kaarten, maar die is vrij lastig te halen (want dan moet je met elke merchant waarmee het mogelijk is kaarten volgens mij). Winnen is het probleem niet (heb een prima deck ondertussen), maar die lui vínden... big big world.
http://www.gwentcards.com/
PSN: Maichel
Wat een grote en uitgebreide wereld...
Ben nu level 8 en nog steeds in Velen waar al zo veel te vinden is...
Ik liep nu ook voor het eerst tegen mijn gewichtslimiet aan door het oprapen van zwaarden. Had ergens een dorpje bevrijdt van deserters en die hadden allemaal zwaarden bij zich.
Het had echter geen nut deze te verkopen bij de lokale vendor die weer het dorp in komt, dus dan moet je naar de smidse. Echter... Geen fast travel punt bij dat dorp (die dingen zijn wat onlogisch geplaatst, want bij een willekeurige grot komen ze soms wél tevoorschijn).
Dus moet ik een heel end galopperen naar een fast travel punt, want een ander punt in de buurt werd bewaakt door lvl 18 Ghouls en daar kwam ik écht niet doorheen
En natuurlijk kom je onderweg ook weer van alles tegen. Het exploren wordt ook wel gestimuleerd door het feit dat je buiten de vraagtekens op de kaart soms op heel andere plekken ook leuke dingen tegenkomt.
Het loont ook de moeite om af en toe eens terug te gaan naar een dorpje waar je al bent geweest en alles al hebt gedaan. Soms is er een nieuwe vendor beschikbaar met wat leuke goodies...
Ik heb nu een behoorlijk lange lijst met quests, waaronder een paar lvl 6 quests. Één van die quests is de main questline waarvan ik gisteren een heel stuk heb gedaan. Het vervolg is ook lvl 6... Dus ik hoop dat ik nu niet te ver uit de pas ga lopen. Aan de andere kant probeer ik mij er niet druk om te maken want ik vrees dat je er met de vele quests niet aan ontkomt.
Zeker als je alleen de main questline gaat volgen moet je soms zulke grote afstanden afleggen dat je onderweg weer van alles tegenkomt
Machtig spel, ik ben hier nog wel even zoet mee!
Ben nu level 8 en nog steeds in Velen waar al zo veel te vinden is...
Ik liep nu ook voor het eerst tegen mijn gewichtslimiet aan door het oprapen van zwaarden. Had ergens een dorpje bevrijdt van deserters en die hadden allemaal zwaarden bij zich.
Het had echter geen nut deze te verkopen bij de lokale vendor die weer het dorp in komt, dus dan moet je naar de smidse. Echter... Geen fast travel punt bij dat dorp (die dingen zijn wat onlogisch geplaatst, want bij een willekeurige grot komen ze soms wél tevoorschijn).
Dus moet ik een heel end galopperen naar een fast travel punt, want een ander punt in de buurt werd bewaakt door lvl 18 Ghouls en daar kwam ik écht niet doorheen
En natuurlijk kom je onderweg ook weer van alles tegen. Het exploren wordt ook wel gestimuleerd door het feit dat je buiten de vraagtekens op de kaart soms op heel andere plekken ook leuke dingen tegenkomt.
Het loont ook de moeite om af en toe eens terug te gaan naar een dorpje waar je al bent geweest en alles al hebt gedaan. Soms is er een nieuwe vendor beschikbaar met wat leuke goodies...
Ik heb nu een behoorlijk lange lijst met quests, waaronder een paar lvl 6 quests. Één van die quests is de main questline waarvan ik gisteren een heel stuk heb gedaan. Het vervolg is ook lvl 6... Dus ik hoop dat ik nu niet te ver uit de pas ga lopen. Aan de andere kant probeer ik mij er niet druk om te maken want ik vrees dat je er met de vele quests niet aan ontkomt.
Zeker als je alleen de main questline gaat volgen moet je soms zulke grote afstanden afleggen dat je onderweg weer van alles tegenkomt
Machtig spel, ik ben hier nog wel even zoet mee!
Ik gebruik vrijwel geen fast travel points meer, je komt zoveel meer tegen onderweg als je gewoon te paard gaat
Briljant!! Thanks.Maichel schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 11:33:
[...]
Via deze site kan je makkelijk zien welke kaarten je nog niet hebt, en welke je waar kan vinden. Moet je natuurlijk wel even invullen welke je nu al hebt
http://www.gwentcards.com/
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
KipCurreh schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 09:14:
Kleine hint voor diegene die enkele potions niet vinden zoals Killer Whale, Vampire oil, etc...
spoiler:Bij de quest 'Now or Never' waar je Triss en de andere mages moet helpen ontsnappen via de riolen, vind je massa's veel goede diagrams/manusscripts in de lootable tonnetjes/pakken/kisten die je langs je pad tegenkomt (en op het einde vechten tegen zo'n vampier ding)
spoiler:
Ik heb hem gevonden tijdens de quest van The White Lady, waar je de derde dode persoon vind, ergens daar zijn tonnen/kist waar de formule in lag
Ik loop tegen een ander probleem aan! Ik durf niet meer te spelen, ben bang dat het ooit ophoudt. Deze game is gewoon veel te goed
Wat is de sfeer toch goed
Zal eerlijk toegeven dat als het donker is, licht uit headset op en je in regenachtig weer/donker door de bossen in je eentje rent, er een behoorlijke tension is. Die geluiden, vooral als je de Witcher senses gebruikt... ben al een paar keer geschrokken van mezelf omdat ik iets dacht te horen(was het de wind die de bomen liet kraken
Wat heel raar is, want ik heb dat NOOIT bij horror-films bijvoorbeeld(te voorspelbaar?)
[ Voor 23% gewijzigd door Bjorn89 op 11-06-2015 16:11 ]
En Roach dan? Arme beest volgt je zelfs naar elk lullig eilandje dat je gaat om je daar tot dienst te zijn als je om hem fluitBjorn89 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 16:05:
[...]
enige wat ik toch echt mis is een companion of iig een animal die je volgt lijkt me veel gezelliger.
Haha, je hebt een zeer sterk punt, en ik houd ook van mijn Roachie!Invisible_man schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 16:21:
[...]
En Rouch dan? Arme beest volgt je zelfs naar elk lullig eilandje dat je gaat om je daar tot dienst te zijn als je om hem fluit
Maar als ik zie dat sommige Rocktrolls als huisdieren hebben, kan Geralt toch wel een simpele hond ofzo als companion hebben
Rocktroll zou ook leuk zijn, zo'n groot kind bij je de heletijd haha
Gek paard....Invisible_man schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 16:21:
[...]
En Rouch dan? Arme beest volgt je zelfs naar elk lullig eilandje dat je gaat om je daar tot dienst te zijn als je om hem fluit
- Ga ik in het water, wil die niet mee.
- Kom ik op een eiland aan, staat ie er weer.
Hij kan 't dus wel!

Ik heb hem al een paar uit het water zien redden als spawn, een keer zo extreem dat hij ONDER de rivier door rende/spawnde. Zag wel grappig uitMaichel schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 16:28:
[...]
Gek paard....
- Ga ik in het water, wil die niet mee.
- Kom ik op een eiland aan, staat ie er weer.![]()
Hij kan 't dus wel!
[afbeelding]
Ik had op het einde zelfs twee Roaches!
spoiler:
Als je er voor kiest om met Ciri langs de Keizer te gaan, kan je er voor kiezen om het geld te weigeren en dan geeft hij jou één of ander racepaard wat blauw is. Gerald noemt dit paard ook Roach (hij noemt al zijn paarden Roach), maar als je nadat je het spel uitgespeeld hebt spawnd in Kear Moarhan heb je binnen de poorten je oude vertrouwde bruine Roach, maar als je buiten de poorten om hem fluit (je kan hem door de beschadigde poorthekken niet meenemen door de poort) komt de blauwe race-Roach op je af.
Vanavond uitgespeeld. Echt een hele toffe game
. Ik merkte wel dat ik naar het einde toe (met name op Skellige) een stuk minder heb geexploreerd en gewoon veel meer de main quests heb gevolgd. Op Skellige zitten ook echt zoveel vraagtekens op zee, die vond ik gewoon niet zo boeiend.
Heb ook alle achievements, met uitzondering nog van 50 headshots. Dat is ook een debiele achievement ook zeg en past niet echt bij de rest van de achievements in de game. Althans, de hoeveelheid headshot is wat hoger dan de rest van de achievements waarbij je X vijanden moet killen op een bepaalde manier.
Heb ook alle achievements, met uitzondering nog van 50 headshots. Dat is ook een debiele achievement ook zeg en past niet echt bij de rest van de achievements in de game. Althans, de hoeveelheid headshot is wat hoger dan de rest van de achievements waarbij je X vijanden moet killen op een bepaalde manier.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Blijf onder de indruk van dit spel, de atmosfeer de wereld en de voice acting is subliem.
Ben weer een stuk verder gekomen maar sinds ik nu een beetje aan het 'einde' begin te raken heb ik al 2 x 'Witcher has stopped responding' Terwijl ik dat in de eerste 40-60? (Kun je ergens zien hoe lang gespeeld hebt? - AMD Gaming evolved geeft 2 dagen 21 uur aan kom ik net achter) uur niet 1 keer gehad heb.. Vraag me echt af hoe het komt.
Dit is ook voor mij 1 van de eerste spellen waar je echt WIL rondlopen/rijden omdat alles er gewoon zo mooi uit ziet, en ja soms als ik al 3 keer over dezelfde weg heb gereden dan wil ik nog weleens fast travel gebruiken. Ook het varen is zo rustgevend.. Jammer dat in Velen de bruggen niet open gaan/kunnen.
In Skyrim was het ook wel mooi maar toch.. voelde het meer statisch, DA:I miste wat mij betreft wat detail.
Zeker de weer effecten zijn gewoon super.
Skyrim was mooi, en nog mooier met mods, DA:I was mooi maar dit steekt er toch wel met kop en schouders bovenuit. Natuurlijk zitten hier en daar wat schoonheids foutjes maar dan moet je er echt op gaan letten.
Het nadeel is wel dat ik niet meer deel 1/2 ga spelen de clunky besturing in 1 en 2 het niet over 'een takje' kunnen lopen was gewoon super irritant waar het nu gewoon echt super is.
Ben weer een stuk verder gekomen maar sinds ik nu een beetje aan het 'einde' begin te raken heb ik al 2 x 'Witcher has stopped responding' Terwijl ik dat in de eerste 40-60? (Kun je ergens zien hoe lang gespeeld hebt? - AMD Gaming evolved geeft 2 dagen 21 uur aan kom ik net achter) uur niet 1 keer gehad heb.. Vraag me echt af hoe het komt.
Dit is ook voor mij 1 van de eerste spellen waar je echt WIL rondlopen/rijden omdat alles er gewoon zo mooi uit ziet, en ja soms als ik al 3 keer over dezelfde weg heb gereden dan wil ik nog weleens fast travel gebruiken. Ook het varen is zo rustgevend.. Jammer dat in Velen de bruggen niet open gaan/kunnen.
In Skyrim was het ook wel mooi maar toch.. voelde het meer statisch, DA:I miste wat mij betreft wat detail.
Zeker de weer effecten zijn gewoon super.
Skyrim was mooi, en nog mooier met mods, DA:I was mooi maar dit steekt er toch wel met kop en schouders bovenuit. Natuurlijk zitten hier en daar wat schoonheids foutjes maar dan moet je er echt op gaan letten.
Het nadeel is wel dat ik niet meer deel 1/2 ga spelen de clunky besturing in 1 en 2 het niet over 'een takje' kunnen lopen was gewoon super irritant waar het nu gewoon echt super is.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Lol @ Fight Club referentie in Novigrad: Durden the Tailor -> Tyler Durden
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
@prutser: Je kan in GoG galaxy zien hoe lang je al aan het spelen bent. Naast het percentage van je achievements.
Gister nog aardig wat progress gemaakt. Nu aangekomen bij de Brothers in Arms quest. Dan weten jullie ongeveer waar ik ben
Ik ben level 25, ik vond het na die quest voor brothers in arms wel tijd om even zo veel mogelijk oils en potions en bombs te maken. Ik mis dus nog een aantal superior versies van stuff. Van 1 bomb, Northern Wind, 1 potion, White Raffard. Dan nog van een stuk of 5 Oils. Ik ben naar de locatie geweest waar de Northen wind recipe en andere locatie waar white raffard zou moeten liggen, maar die liggen er voor mij niet. Wel vreemd though, ik was er al geweest, de kist was leeg, maar in beide gevallen zitten er nu crowns in. Zelfde geld voor de kist waar Superior Draconid Oil in zou moeten zitten, weet zeker dat ik die in z'n geheel geloot heb, maar zit nu weer crowns in. Dit doet vermoeden dat ze op een later level wel de loot bevatten die ik wil of juist eerder level.
Random loot vind ik aanzich niet erg. Maar het zou fijn zijn als alchemy recipes op gegeven moment gewoon beschikbaar komen bij de vendor. Het is imho iets te cruciaals om te laten afhangen van rng. Zeker die weapon oils in een alch/warrior build.
Het ergste vind ik dat de enige bomb die ik niet maxed heb Northen Wind is, wat een fantastische bomb is dat. Soort van get out of jail free card. Of voor grote monsters gegarandeerd een hoop damage. Of even breathing space zodat je kan healen. Plus het grafische effect
Ik zou daar wel 4 uses van willen hebben ipv 3 van nu
Gister nog aardig wat progress gemaakt. Nu aangekomen bij de Brothers in Arms quest. Dan weten jullie ongeveer waar ik ben
Ik ben level 25, ik vond het na die quest voor brothers in arms wel tijd om even zo veel mogelijk oils en potions en bombs te maken. Ik mis dus nog een aantal superior versies van stuff. Van 1 bomb, Northern Wind, 1 potion, White Raffard. Dan nog van een stuk of 5 Oils. Ik ben naar de locatie geweest waar de Northen wind recipe en andere locatie waar white raffard zou moeten liggen, maar die liggen er voor mij niet. Wel vreemd though, ik was er al geweest, de kist was leeg, maar in beide gevallen zitten er nu crowns in. Zelfde geld voor de kist waar Superior Draconid Oil in zou moeten zitten, weet zeker dat ik die in z'n geheel geloot heb, maar zit nu weer crowns in. Dit doet vermoeden dat ze op een later level wel de loot bevatten die ik wil of juist eerder level.
Random loot vind ik aanzich niet erg. Maar het zou fijn zijn als alchemy recipes op gegeven moment gewoon beschikbaar komen bij de vendor. Het is imho iets te cruciaals om te laten afhangen van rng. Zeker die weapon oils in een alch/warrior build.
Het ergste vind ik dat de enige bomb die ik niet maxed heb Northen Wind is, wat een fantastische bomb is dat. Soort van get out of jail free card. Of voor grote monsters gegarandeerd een hoop damage. Of even breathing space zodat je kan healen. Plus het grafische effect
Heb je ook alle hidden achievements? Althans in de GOG client zijn er hidden, geen idee hoe het zit in Steam.uchiha tijntje schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 00:05:
Vanavond uitgespeeld. Echt een hele toffe game. Ik merkte wel dat ik naar het einde toe (met name op Skellige) een stuk minder heb geexploreerd en gewoon veel meer de main quests heb gevolgd. Op Skellige zitten ook echt zoveel vraagtekens op zee, die vond ik gewoon niet zo boeiend.
Speel op de X1. Dus weet niet of er een verschil is. Maar moet er nog eentje volgens die lijst. En die is echt waardeloos om te halen. Heb volgens mij al 100 dodelijke headshots gemaakt, maar nog steeds geen achievement. Echt vervelend.Jump schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 09:21:
[...]
Heb je ook alle hidden achievements? Althans in de GOG client zijn er hidden, geen idee hoe het zit in Steam.
Op de PS4 is bijna alles hidden zodat het spoiler vrij is.
Dat is op de X1 niet echt anders
Ik heb net denk ik toch wel een van de coolste stukken gehad
Ik merk dat ik ondertussen ook meer met de main quest alleen nog bezig ben. Komt ook wel een beetje omdat er niet echt sidequests meer zijn en alle contracts ook opgelost zijn. De paar ? tekens die nog op mijn map staan kunnen me ondertussen een beetje gestolen worden
Dat komt weer een beetje door de te veel aan smuggler caches op Skellige....
Vanavond maar eens even uitspelen dus!
Ik heb net denk ik toch wel een van de coolste stukken gehad
spoiler:
het verdedigen van Kaer Morhen met alle vrienden
Erg cool gedaan allemaal en toch jammer dat Vesemir er nu niet meer is.
Wel mooi even wraak voor hem genomen
Erg cool gedaan allemaal en toch jammer dat Vesemir er nu niet meer is.
Wel mooi even wraak voor hem genomen
Ik merk dat ik ondertussen ook meer met de main quest alleen nog bezig ben. Komt ook wel een beetje omdat er niet echt sidequests meer zijn en alle contracts ook opgelost zijn. De paar ? tekens die nog op mijn map staan kunnen me ondertussen een beetje gestolen worden
Gister redelijk afgedwaald in Skellige, voor een quest moest ik een "black pearl" vinden.
Flink stuk gevaard met het bootje op een punt waar ik nog niet eerder was geweest.
Zoekend naar een fast travel punt richting een vuurtoren, daar aangekomen inderdaad een punt om snel terug te reizen en een behoorlijk uitgebreide side-quest.
Flink stuk gevaard met het bootje op een punt waar ik nog niet eerder was geweest.
Zoekend naar een fast travel punt richting een vuurtoren, daar aangekomen inderdaad een punt om snel terug te reizen en een behoorlijk uitgebreide side-quest.
Heb hetzelfde, heb geen enkele treasure hunt meer open (heb ook alle witcher gear), nog maar 1 witcher contract die nog te hoog is en verder enkel nog wat Fistfight en Gwent secondary quests. Ben nu level 30.Jaguar645 schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 09:35:
Ik merk dat ik ondertussen ook meer met de main quest alleen nog bezig ben. Komt ook wel een beetje omdat er niet echt sidequests meer zijn en alle contracts ook opgelost zijn. De paar ? tekens die nog op mijn map staan kunnen me ondertussen een beetje gestolen wordenDat komt weer een beetje door de te veel aan smuggler caches op Skellige....
Op Skellige heb ik nog heel wat vraagtekens open staan, maar heb er gewoon geen zin meer in. Zijn gewoon te veel smuggler caches met crappy loot waardoor het niet echt lokkend is om ze te clearen. Heb enkel nog een paar vraagtekens met een te sterk monster open staan, maar that's it qua vraagtekens clearen voor mij.
Ben gisteren en vanmorgen bezig geweest om zo veel mogelijk potions te brouwen. Heb nu alles wat nog open stond klaar. Er staan er nog wel 2 tussen maar daarbij geeft hij aan "You already have this item", terwijl anderen uit de lijst verdwijnen.

[ Voor 15% gewijzigd door Angeloonie op 12-06-2015 09:57 ]
Ach je komt nog zat meuk tegen, ik kreeg 2 main story quests loop een grot in hey 3 dozen en weer 3 nieuwe recepy/potions/craft meuk dingen.. In de laatste 2 uur dat ik gespeeld heb al 5-7 nieuwe dingen gevonden.. Er zit in ieder geval genoeg meuk in dat spel om te verzamelen.. Elke innkeeper/vendor/blacksmith die ik tegen kom daar praat ik mee, moet alleen nog die master alchemy doen maar dat komt wel.Angeloonie schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 09:56:
[...]
Heb hetzelfde, heb geen enkele treasure hunt meer open (heb ook alle witcher gear), nog maar 1 witcher contract die nog te hoog is en verder enkel nog wat Fistfight en Gwent secondary quests. Ben nu level 30.
Op Skellige heb ik nog heel wat vraagtekens open staan, maar heb er gewoon geen zin meer in. Zijn gewoon te veel smuggler caches met crappy loot waardoor het niet echt lokkend is om ze te clearen. Heb enkel nog een paar vraagtekens met een te sterk monster open staan, maar that's it qua vraagtekens clearen voor mij.
Ben gisteren en vanmorgen bezig geweest om zo veel mogelijk potions te brouwen. Heb nu alles wat nog open stond klaar. Er staan er nog wel 2 tussen maar daarbij geeft hij aan "You already have this item", terwijl anderen uit de lijst verdwijnen.En ik mis de Enhanced White Raffard, kan ook nergens de formule vinden/kopen.
Heb wel de Superior al klaar staan.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Volgens mij heeft iedereen dit probleem, maar met verschilllende potions/bombs/oilsAngeloonie schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 09:56:
[...]
Heb hetzelfde, heb geen enkele treasure hunt meer open (heb ook alle witcher gear), nog maar 1 witcher contract die nog te hoog is en verder enkel nog wat Fistfight en Gwent secondary quests. Ben nu level 30.
Ben gisteren en vanmorgen bezig geweest om zo veel mogelijk potions te brouwen. Heb nu alles wat nog open stond klaar. Er staan er nog wel 2 tussen maar daarbij geeft hij aan "You already have this item", terwijl anderen uit de lijst verdwijnen.En ik mis de Enhanced White Raffard, kan ook nergens de formule vinden/kopen.
Heb wel de Superior al klaar staan.
Zo heb ik wel de enhanced white raffard, maar de superior is niet op de plek waar het internet zegt dat het is. Dat is de enige potion die ik nog naar superior moet brengen.
De enige bom die ik nog moet is Northern Wind. Ook die is niet op de locatie die het internet verteld dat hij zou moeten zijn.
Dan moet ik nog wat oils, ik heb alle enhanced en moet nog de superior versies van: Beast, Draconid, Necrophage(schijnbaar egens in skellige waar ik nog niet geweest ben), Elementa en Cursed.
Schijnbaar krijgen de shops elke 5-10 levels nieuwe stock en zou je dus bij een shop de remaining recipes kunnen kopen. Ik ben nu level 25 en de master alchemist heeft ze nu iig niet. Ik ga iig op 26, 27, 28, 29, 30, 31 etc naar hem terug om te zien of hij iets heeft.
Er was wel een bug met Northern Wind en White Raffard, die zou in 1.04(console)/1.05(PC) gefixed zijn. Je moet dan de bomb/potion droppen en dan zou het superior recipe wel verschijnen, mocht je het recipe dus al hebben opgepakt. Bij mij werkte dit niet. Ik ben nu dus bang dat ik heel ocd al die smugglers caches in skellige langs ga ...
Heren. Misschien is deze vraag al eerder gesteld hoor, mocht dat zo zijn, mij excuses!
Ik zag gisteren een handige site voorbijkomen op dit forum waarbij je kunt bijhouden welke Gwent cards je nog moet etc. Er staat echter 1 kaart tussen die je moet krijgen bij de proloog(mits je wint van de tegenstander). Dit heb ik toen niet gedaan. Is het nu onmogelijk om met deze savegame alle kaarten te bemachtigen?
Ik zag gisteren een handige site voorbijkomen op dit forum waarbij je kunt bijhouden welke Gwent cards je nog moet etc. Er staat echter 1 kaart tussen die je moet krijgen bij de proloog(mits je wint van de tegenstander). Dit heb ik toen niet gedaan. Is het nu onmogelijk om met deze savegame alle kaarten te bemachtigen?
PSN: xMaurice93
als je terug wilt reverten naar een save uit de proloog, dan wel,maar ben je wel alle progress erna kwijt natuurlijk, als je al heel ver bent in het verhaal, in je 2de PT doenMaurice079 schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 12:23:
Heren. Misschien is deze vraag al eerder gesteld hoor, mocht dat zo zijn, mij excuses!
[ Voor 3% gewijzigd door SouLLeSSportal op 12-06-2015 12:33 ]
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Dat wordt de 2e PT dan:)als je terug wilt reverten naar een save uit de proloog, dan wel,maar ben je wel alle progress erna kwijt natuurlijk, als je al heel ver bent in het verhaal, in je 2de PT doen
Achja. Zo blijf je lekker bezig hé!
PSN: xMaurice93
Die kaart van de proloog, iedereens favoriete dwerg, zou als je die gemist hebt in de proloog nu ergens onder een lijk van de hanged mans tree moeten liggen. Althans, zoiets las ik. Dit is sinds 1.04(console)/1.05(PC).Maurice079 schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 12:23:
Zou moeten idd. Vooralsnog ligt er in mijn game (1.04 xb1) alleen een boek maar nog geen kaart. Gezien de vele topics op het forum van CD Projekt Red zal er nog een patch moeten komen.ye-roon schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 12:49:
[...]
Die kaart van de proloog, iedereens favoriete dwerg, zou als je die gemist hebt in de proloog nu ergens onder een lijk van de hanged mans tree moeten liggen. Althans, zoiets las ik. Dit is sinds 1.04(console)/1.05(PC).
De rest van de kaarten kan je echter wel op elk moment halen right? Grappig dat iedereen hier zo fan is van het kaartspel. Ik krijg zelf mijn tijd er echter niet aan besteed.. speel dan liever een potje Hearthstone ofzoSouLLeSSportal schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 12:32:
[...]
als je terug wilt reverten naar een save uit de proloog, dan wel,maar ben je wel alle progress erna kwijt natuurlijk, als je al heel ver bent in het verhaal, in je 2de PT doen
Je moet dat boek wel lezen... aka openen....Crowbar schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 13:00:
[...]
Zou moeten idd. Vooralsnog ligt er in mijn game (1.04 xb1) alleen een boek maar nog geen kaart. Gezien de vele topics op het forum van CD Projekt Red zal er nog een patch moeten komen.
Nee dat is zeker niet het geval. Er zijn bepaalde side quests die je moet spelen om bepaalde unieke kaarten te bemachtigen.Nipje schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 13:05:
[...]
De rest van de kaarten kan je echter wel op elk moment halen right? Grappig dat iedereen hier zo fan is van het kaartspel. Ik krijg zelf mijn tijd er echter niet aan besteed.. speel dan liever een potje Hearthstone ofzo
Zelf houd ik wel van een 'game in een game'. Dat begon met het kaartspelletje in Final Fantasy 8. Dat was echt ontzettend tof
theoretisch wel tenzij je bepaalde sidequests al hebt afgerond en bv een npc er niet meer is.Nipje schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 13:05:
[...]
De rest van de kaarten kan je echter wel op elk moment halen right? Grappig dat iedereen hier zo fan is van het kaartspel. Ik krijg zelf mijn tijd er echter niet aan besteed.. speel dan liever een potje Hearthstone ofzo
Ja, daar ben ik toen ook helemaal op gedoken. Maar in FFVIII kon je die kaarten ook converteren voor extra voordeel in combat, dat maakte het aantrekkelijker. Ik koop de Gwentkaarten die ik tegen kom, kost toch niet veel, maar verder heb ik het bij het introductiepotje gelaten.uchiha tijntje schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 13:10:
Zelf houd ik wel van een 'game in een game'. Dat begon met het kaartspelletje in Final Fantasy 8. Dat was echt ontzettend tof.
En ik speel ook al Hearthstone.
Dat is wel een slimme move idd. Vanavond even doen
Hm, ga ik daar maar eens kijken. Volgens mij heb ik m'n eerste Gwent potje verloren, toen had ik nog niet door hoe het gespeeld moet worden.ye-roon schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 12:49:
[...]
Die kaart van de proloog, iedereens favoriete dwerg, zou als je die gemist hebt in de proloog nu ergens onder een lijk van de hanged mans tree moeten liggen. Althans, zoiets las ik. Dit is sinds 1.04(console)/1.05(PC).
Nou net uitgespeeld... Man man... Het enige minpuntje aan het einde was voor mij teveel korte stukjes met laadschermen het breekt een beetje de immersie.
Ik ben alleen ERG benieuwd naar 'verschillende' eindes want ik snap niet echt wat wel/niet effect heeft.
Sommige dingen zijn wel duidelijk maar zoals in de laadschermen staat 'some changes will affect bla bla on the long run' of iets in die geest. En bepaalde directe keuzes (iemand wel/niet dood maken).
Geen crashes meer gehad de laatste 4 uur, kwam trouwens wel een tik foutje tegen bij een van de gesprekken
. ths ipv the... Ik ga zeker een 2de pt doen maar ik ga eerst uitzoeken welke keuzes waar het verhaal beinvloeden om zo zeker weten een andere uitkomst te krijgen.
Aan het einde in ieder geval Feline armor compleet en Griffon armor. Heb alleen Feline laten craften omdat het een dure grap werd met de mats en weer wat spul moest gaan farmen. Bear en die andere had ik maar de eerste of 2de van.
Ik ben alleen ERG benieuwd naar 'verschillende' eindes want ik snap niet echt wat wel/niet effect heeft.
Sommige dingen zijn wel duidelijk maar zoals in de laadschermen staat 'some changes will affect bla bla on the long run' of iets in die geest. En bepaalde directe keuzes (iemand wel/niet dood maken).
Geen crashes meer gehad de laatste 4 uur, kwam trouwens wel een tik foutje tegen bij een van de gesprekken
Aan het einde in ieder geval Feline armor compleet en Griffon armor. Heb alleen Feline laten craften omdat het een dure grap werd met de mats en weer wat spul moest gaan farmen. Bear en die andere had ik maar de eerste of 2de van.
De verschillende eindes zijn op Youtube wel te vinden natuurlijk, maar wat invloed heeft op welke einde je krijgt is anders dan je zou verwachten (let op! MEGASPOILER!!!!!):prutser001 schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 13:52:
spoiler:
Er zijn drie eindes, twee goede en één slechte.
Of je een goede of slechte krijgt is afhankelijk van hoeveel persoonlijke momenten je met Ciri hebt. Ga je het sneeuwballengevecht bijvoorbeeld aan, telt dat mee voor een goed einde. Ook of je in bepaalde gesprekken haar kant kiest, of juist haar een kant op probeert te forceren telt mee. Deze momenten zitten allemaal in het de laatste paar main quest missies, vanaf het moment dat je Ciri vind zeg maar. Het komt er op neer dat afhankelijk van deze momenten Ciri op het laatst wel of niet de wil heeft om de white frost aan te gaan zoals te zien is in de flashbacks die je te zien krijgt.
De drie eindes zijn:
-De slechte waarbij Ciri de white frost niet overleeft en Geralt nog op een laatste wraakmissie gaat en het in het midden gelaten wordt of hij die wel overleeft.
-De eerste goede waarbij Ciri de nieuwe keizer wordt (krijg je als je voor het einde met haar langs de keizer / haar vader gaat).
-De tweede goede waarbij Ciri met Geralt als witcher duo door het leven gaan (als je niet langs de keizer gaat).
Of je een goede of slechte krijgt is afhankelijk van hoeveel persoonlijke momenten je met Ciri hebt. Ga je het sneeuwballengevecht bijvoorbeeld aan, telt dat mee voor een goed einde. Ook of je in bepaalde gesprekken haar kant kiest, of juist haar een kant op probeert te forceren telt mee. Deze momenten zitten allemaal in het de laatste paar main quest missies, vanaf het moment dat je Ciri vind zeg maar. Het komt er op neer dat afhankelijk van deze momenten Ciri op het laatst wel of niet de wil heeft om de white frost aan te gaan zoals te zien is in de flashbacks die je te zien krijgt.
De drie eindes zijn:
-De slechte waarbij Ciri de white frost niet overleeft en Geralt nog op een laatste wraakmissie gaat en het in het midden gelaten wordt of hij die wel overleeft.
-De eerste goede waarbij Ciri de nieuwe keizer wordt (krijg je als je voor het einde met haar langs de keizer / haar vader gaat).
-De tweede goede waarbij Ciri met Geralt als witcher duo door het leven gaan (als je niet langs de keizer gaat).
Invisible_man schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 14:32:
[...]
De verschillende eindes zijn op Youtube wel te vinden natuurlijk, maar wat invloed heeft op welke einde je krijgt is anders dan je zou verwachten (let op! MEGASPOILER!!!!!):
spoiler:Er zijn drie eindes, twee goede en één slechte.
De drie eindes zijn:
spoiler:
Ik vind er eigenlijk maar een goede tussen zitten (die had ik gelukkig) en dat is namelijk dat Ciri en Geralt samen als witcher duo door het leven gaan. Ciri als Empress zie ik niet echt zitten. Tuurlijk, ze leeft nog, maar is denk ik niet haar toekomstwens geweest 
Dan moet ik maar eens zorgen dat ik die quests achterhaal voordat ik ze fail of wat dan ook. Thanks!uchiha tijntje schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 13:10:
[...]
Nee dat is zeker niet het geval. Er zijn bepaalde side quests die je moet spelen om bepaalde unieke kaarten te bemachtigen.
Er zijn wel een aantal guides te vinden die aangeven welke echt missable zijn. Het zijn voornamelijk de Gwent quests in elke wereld en uiteindelijk zijn er twee quests waarin kaarten echt missable zijn omdat je bijv. een potje verliest of een keuze maakt waardoor je kaarten kwijt kunt raken. Bewust vaag gehouden vanwege spoilers
uchiha tijntje schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 14:41:
[...]
spoiler:Ik vind er eigenlijk maar een goede tussen zitten (die had ik gelukkig) en dat is namelijk dat Ciri en Geralt samen als witcher duo door het leven gaan. Ciri als Empress zie ik niet echt zitten. Tuurlijk, ze leeft nog, maar is denk ik niet haar toekomstwens geweest
spoiler:
Ben ik opzich wel met je eens, het komt er dan ook wat op neer wie ze als haar "vader" kiest op het eind. Aan de andere kant is het voor de het hele Nilfgaardse rijk wellicht juist weer beter dat zij wel de keizer wordt en zou het feit dat ze als witcher (semi-witcher dan, ze is geen mutant immers) verder door het leven gaat juist een gemiste kans en zullen er in de toekomst wellicht veel meer oorlogen met de nodige slachtoffers komen niet?
Op internet noemde ze het volgens mij ook wel "het slechte einde", "het goede einde" en "het witchers einde".
Op internet noemde ze het volgens mij ook wel "het slechte einde", "het goede einde" en "het witchers einde".
Mij interesseert in een game als The Witcher niet zoveel wat er met het peasant folk gebeurd, oftewel, wat er gebeurd for the greater goodInvisible_man schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 14:52:
[...]
spoiler:Ben ik opzich wel met je eens, het komt er dan ook wat op neer wie ze als haar "vader" kiest op het eind. Aan de andere kant is het voor de het hele Nilfgaardse rijk wellicht juist weer beter dat zij wel de keizer wordt en zou het feit dat ze als witcher (semi-witcher dan, ze is geen mutant immers) verder door het leven gaat juist een gemiste kans en zullen er in de toekomst wellicht veel meer oorlogen met de nodige slachtoffers komen niet?
Thanks voor de informatie, ik heb inderdaad een aantal guides gevonden. Heb jij er zo eentje waarvan je zeker weet dat de guide volledig is? Zo niet pak ik er eentje welke ik zelf op Google heb gevonden:uchiha tijntje schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 14:44:
Er zijn wel een aantal guides te vinden die aangeven welke echt missable zijn. Het zijn voornamelijk de Gwent quests in elke wereld en uiteindelijk zijn er twee quests waarin kaarten echt missable zijn omdat je bijv. een potje verliest of een keuze maakt waardoor je kaarten kwijt kunt raken. Bewust vaag gehouden vanwege spoilers
http://www.trueachievemen...collector-achievement.htm
Die is volgens mij compleet. Zelf had ik ergens een google doc gevonden met alle cards. Ik kon ze dan stuk voor stuk afstrepenNipje schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 15:27:
[...]
Thanks voor de informatie, ik heb inderdaad een aantal guides gevonden. Heb jij er zo eentje waarvan je zeker weet dat de guide volledig is? Zo niet pak ik er eentje welke ik zelf op Google heb gevonden:
https://docs.google.com/s...DqsEOt8A/edit?pli=1#gid=0
http://www.gwentcards.com/uchiha tijntje schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 15:41:
[...]
Die is volgens mij compleet. Zelf had ik ergens een google doc gevonden met alle cards. Ik kon ze dan stuk voor stuk afstrepen
https://docs.google.com/s...DqsEOt8A/edit?pli=1#gid=0
Veel handiger
Zie mijn post hierbovenNipje schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 15:27:
[...]
Thanks voor de informatie, ik heb inderdaad een aantal guides gevonden. Heb jij er zo eentje waarvan je zeker weet dat de guide volledig is? Zo niet pak ik er eentje welke ik zelf op Google heb gevonden:
Dat is inderdaad veel handiger.
Bedankt, ook mega spoiler!!Invisible_man schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 14:32:
[...]
De verschillende eindes zijn op Youtube wel te vinden natuurlijk, maar wat invloed heeft op welke einde je krijgt is anders dan je zou verwachten (let op! MEGASPOILER!!!!!):
spoiler:Er zijn drie eindes, twee goede en één slechte.
De drie eindes zijn:
spoiler:
Ik heb dus het witcher duo einde gehad, en nee die keizer gast kon me gestolen worden, ik was ook meer benieuwd naar b.v. de oorlog die aan de gang was of je daar nog invloed op hebt. Bij mij won die Redorin oid. en het kasteel van die keizer lag in puin.
Ciri als keizer lijkt me ook wel wat eerlijk gezegd, dat ga ik zeker proberen.
Wat ik me ook afvraag die 'sorceress lodge' heeft ook geen nut als die keizer de oorlog verliest.. En dat pardon valt dan ook in het niets.
Ik moet wel zeggen dat Ciri aan het einde wel erg sterk was, ik wandelde met haar door de groepen wild hunt gasten heen, de ledematen vlogen om mijn oren
.
Ciri als keizer lijkt me ook wel wat eerlijk gezegd, dat ga ik zeker proberen.
Wat ik me ook afvraag die 'sorceress lodge' heeft ook geen nut als die keizer de oorlog verliest.. En dat pardon valt dan ook in het niets.
Ik moet wel zeggen dat Ciri aan het einde wel erg sterk was, ik wandelde met haar door de groepen wild hunt gasten heen, de ledematen vlogen om mijn oren
Ik realiseer mij nu dat ik misschien wat fouten heb gemaakt tijdens het spelen 
spoiler:
Ik heb eigenlijk klakkeloos alle quests geaccepteerd en totaal niet op de oorlog gelet. Heb dus denk ik ook quests gedaan die een bepaalde factie in het voordeel hebben gebracht. De oorlog kon mij ook werkelijk geen zak schelen verder, kon niet echt snel bepalen wie nou goed/slecht was (behalve dat Nilfgaard eikels waren) dus boeit mij verder ook niet, maar blijkt dus ook voor de eindes invloed te hebben 
Ik realiseer mij nu dat ik misschien wat fouten keuzes heb gemaakt tijdens het spelenAngeloonie schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 16:20:
Ik realiseer mij nu dat ik misschien wat fouten heb gemaakt tijdens het spelen
spoiler:Ik heb eigenlijk klakkeloos alle quests geaccepteerd en totaal niet op de oorlog gelet. Heb dus denk ik ook quests gedaan die een bepaalde factie in het voordeel hebben gebracht. De oorlog kon mij ook werkelijk geen zak schelen verder, kon niet echt snel bepalen wie nou goed/slecht was (behalve dat Nilfgaard eikels waren) dus boeit mij verder ook niet, maar blijkt dus ook voor de eindes invloed te hebben
fixed
Je hebt het feitelijk gezien gespeeld zoals het in de boeken ook gezien wordt door geralt. De oorlog boeit hem niet maar alleen als die niet anders kan bemoeid hij zich ermee en op bepaalde punten uit gevoel van rechtvaardigheid.
dutchgio schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 09:43:
Gister redelijk afgedwaald in Skellige, voor een quest moest ik een "black pearl" vinden.
spoiler:
Ik failde hem de eerste keer, omdat ik te dicht bij de kust kwam nadat ik de black pearl had. Maar ik zag niet wat er op de kant gebeurde
want ik was nog opzoek naar de rest van de pearls, omdat ik dacht lekker winst
Gelukkig maar even een save daarvoor geladen.

Bjorn89 schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 16:45:
[...]
spoiler:Ik failde hem de eerste keer, omdat ik te dicht bij de kust kwam nadat ik de black pearl had. Maar ik zag niet wat er op de kant gebeurdewant ik was nog opzoek naar de rest van de pearls, omdat ik dacht lekker winst
Gelukkig maar even een save daarvoor geladen.
spoiler:
moest ook aardig snel zwemmen ja.
De quest bij de vuurtoren ook meegepakt? Die is ook wel nice, en kan nog een aardig lang vervolg krijgen op basis van je keuzes.
De quest bij de vuurtoren ook meegepakt? Die is ook wel nice, en kan nog een aardig lang vervolg krijgen op basis van je keuzes.
dutchgio schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 17:07:
[...]
spoiler:moest ook aardig snel zwemmen ja.![]()
spoiler:
Nee, maar ik moet daar iets van geesten clearen kan ik me herrineren
Misschien als volgende quest. Ben nu een van de side-quests van Ynnfer aan het doen(waar je met haar opzoek moet naar die djinn)
Ok. Ik ben er klaar mee. Help!
spoiler:
Ik heb nu de hele avond lopen rondkloten op Stellige en ik weet gewoon NIET waar Undvik is. Ik ben met de quest Brothers in Arms bezig en ik moet Hjalmar (en ook nog die andere gast, maar dat is nu ff niet relevant) helpen. Hij is kennelijk op het eiland Unvik aan het knokken met een reus. Prima. Maar waar is dat kut-eiland? Ik heb al gegoogled en kennelijk kun je er OF naar toe varen (het makkelijkst is vanaf Kaer Trolde, blah blah) OF een map kopen. Die map kan ik kennelijk nergens meer krijgen want ik heb heel Skellige afgestruind en alle merchants leeggekocht. En varen? Tja, waarheen? Zie plaatje. Kan iemand aangeven of ik uberhaupt op Skellige moet zijn? Thanks!

Je kunt toch gewoon die quest "tracken" ?
En dan even goed zoeken, Skellige is wel een doolhof aangezien de map niet op "full view" kan en je dus wel elk eiland bijlangs moet.
En dan even goed zoeken, Skellige is wel een doolhof aangezien de map niet op "full view" kan en je dus wel elk eiland bijlangs moet.
Nee dus. Dan had ik ECHT niet een hele avond lopen zoeken, ik ken het TomTom principe vrij aardig. :-)
Ondertussen heb ik via Google een kaart gevonden en weet ik dat Undvik gewoon dat hele eiland linksonder is. Prima. Ben ik. Maar dan? Waar is die Hjalmar kerel? Kennelijk een bug, ik lees er meer over.
Kan iemand de locatie van Hjalmar (al is het maar een vage hinweis) geven?
Ondertussen heb ik via Google een kaart gevonden en weet ik dat Undvik gewoon dat hele eiland linksonder is. Prima. Ben ik. Maar dan? Waar is die Hjalmar kerel? Kennelijk een bug, ik lees er meer over.
Heb je hier wat aan?spaceboy schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 22:56:
Nee dus. Dan had ik ECHT niet een hele avond lopen zoeken, ik ken het TomTom principe vrij aardig. :-)
http://youtu.be/tvcvHBHCgJc
http://www.vg247.com/2015...rd-of-undvik-walkthrough/
Loop ik beetje rond novigrad te looten, kom een questje tegen en zo ineens een Twilight reference als book 
spoiler:
tis de quest message from an old friend hierarchy square rechts bovenin te starten
Ga ik morgen proberen! Thanks!
Ja ik had de bug ook, het is opzich redelijk simpel maar heeft me ook even gekost.spaceboy schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 22:56:
spoiler:
Ga naar dat eiland en volg de weg (Anders zet je de tracking van die master armorer quest aan deze heeft dezelfde locatie - quest haal je in Crows perk) Je komt dan bij een verrot gebouw aan (rechts zit de forge en een golem ofzo pak die items voor de quest) Ga dat huis binnen maak wat monsters af kijk wat rond en track de footprints met witcher senses. Je gaat een berg pad af en opgegeven moment loopt dat dood, ga links naar beneden en dan kom je weer bij een dorpje daar is Hjalmar en wat monsters maak die meuk dood en praat met hem.
Ik zag dus iets uit die hut rennen maar zag daarna niets meer ben er ook wel even mee bezig geweest omdat ik dacht dat ik die berg op moest, hoop spring/rol gedoe daar maar er is daar niets (ik heb niets gevonden in ieder geval) Dat was ook 1 van de weinige bugs die ik gehad heb inderdaad. Let wel even op bij mij waren de 2de set afdrukken van die giant niet zichtbaar met senses maar dat moet wel goed komen denk ik als je gewoon de weg volgt. Volg beslist niet de quest tracker want die blijft je maar naar de hut sturen.
Ik zag dus iets uit die hut rennen maar zag daarna niets meer ben er ook wel even mee bezig geweest omdat ik dacht dat ik die berg op moest, hoop spring/rol gedoe daar maar er is daar niets (ik heb niets gevonden in ieder geval) Dat was ook 1 van de weinige bugs die ik gehad heb inderdaad. Let wel even op bij mij waren de 2de set afdrukken van die giant niet zichtbaar met senses maar dat moet wel goed komen denk ik als je gewoon de weg volgt. Volg beslist niet de quest tracker want die blijft je maar naar de hut sturen.
Ben alweer aan m'n 2de PT bezig, echt super bizar en hoe het komt geen idee maar heb nu al 3 verschillende sets van dat witcher armor, superior van 2 sets en nog een andere.. in mijn eerste pt ben ik ze eigenlijk veel te laat gaan zoeken nu merk je pas hoeveel het uitmaakt. Ook die lvl4 nilfgaard armor is wel grappig van de DLC. Snel lvl 11 halen voor het eerste mooie gecrafte witcher armor.
Top! Gelukt! Thanks!prutser001 schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 01:06:
[...]
Ja ik had de bug ook, het is opzich redelijk simpel maar heeft me ook even gekost.
spoiler:Ga naar dat eiland en volg de weg (Anders zet je de tracking van die master armorer quest aan deze heeft dezelfde locatie - quest haal je in Crows perk) Je komt dan bij een verrot gebouw aan (rechts zit de forge en een golem ofzo pak die items voor de quest) Ga dat huis binnen maak wat monsters af kijk wat rond en track de footprints met witcher senses. Je gaat een berg pad af en opgegeven moment loopt dat dood, ga links naar beneden en dan kom je weer bij een dorpje daar is Hjalmar en wat monsters maak die meuk dood en praat met hem.
Ben alweer aan m'n 2de PT bezig, echt super bizar en hoe het komt geen idee maar heb nu al 3 verschillende sets van dat witcher armor, superior van 2 sets en nog een andere.. in mijn eerste pt ben ik ze eigenlijk veel te laat gaan zoeken nu merk je pas hoeveel het uitmaakt. Ook die lvl4 nilfgaard armor is wel grappig van de DLC. Snel lvl 11 halen voor het eerste mooie gecrafte witcher armor.
Goed, weer iets geleerd... Ga niet level 30 quests doen als je nog geen level 30 bent..
spoiler:
Zit op 1 van de Skellige islands een golum in een toren waar je naartoe heen teleporteert, portal sluit zich en daar word je game gesaved. Resultaat is dat ik nu al 3 uur lang dood aan het gaan ben
Pas met het spel begonnen, maar merk wel dat ik wat levels omhoog moet en wat betere gear moet kopen. Ik rol te snel in de missies die voor hogere levels gemaakt zijn, en dan ga ik snel de pijp uit.
Ben nu level 4 en zit te kloten met die Golem... wat een lastig ding zeg! Gaat tussendoor in die grot ook nog even mijn zilveren zwaard kapot (nja , 50% ofzo...)
Ben nu level 4 en zit te kloten met die Golem... wat een lastig ding zeg! Gaat tussendoor in die grot ook nog even mijn zilveren zwaard kapot (nja , 50% ofzo...)

Geen save punt net voor de portal die je nog kunt ladeninit6 schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 10:38:
Goed, weer iets geleerd... Ga niet level 30 quests doen als je nog geen level 30 bent..
spoiler:Zit op 1 van de Skellige islands een golum in een toren waar je naartoe heen teleporteert, portal sluit zich en daar word je game gesaved. Resultaat is dat ik nu al 3 uur lang dood aan het gaan ben
Begin kan even lastig zijn ja, ben een aantal keer dood gegaan, maar het wordt al gauw makkelijker.De_Bastaard schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 11:21:
Pas met het spel begonnen, maar merk wel dat ik wat levels omhoog moet en wat betere gear moet kopen. Ik rol te snel in de missies die voor hogere levels gemaakt zijn, en dan ga ik snel de pijp uit.
De betere wapens later gaan ook niet zo snel kapot, scheelt ook.
Zou overigens niet teveel wapens / armor kopen, je vindt onderweg genoeg.
Moeilijkste missie aan het begin, helemaal als je er te vroeg instapt. Je kunt ook niet terug.De_Bastaard schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 11:21:
Dat is ook de enigste missie waar dat echt flink moeilijk kan worden, omdat ie erg lang is.
Bezoek eens een keer die herbalist (halfling) in Novigrad.ye-roon schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 11:31:
[...]
Volgens mij heeft iedereen dit probleem, maar met verschilllende potions/bombs/oils
Zo heb ik wel de enhanced white raffard, maar de superior is niet op de plek waar het internet zegt dat het is. Dat is de enige potion die ik nog naar superior moet brengen.
De enige bom die ik nog moet is Northern Wind. Ook die is niet op de locatie die het internet verteld dat hij zou moeten zijn.
Dan moet ik nog wat oils, ik heb alle enhanced en moet nog de superior versies van: Beast, Draconid, Necrophage(schijnbaar egens in skellige waar ik nog niet geweest ben), Elementa en Cursed.
Schijnbaar krijgen de shops elke 5-10 levels nieuwe stock en zou je dus bij een shop de remaining recipes kunnen kopen. Ik ben nu level 25 en de master alchemist heeft ze nu iig niet. Ik ga iig op 26, 27, 28, 29, 30, 31 etc naar hem terug om te zien of hij iets heeft.
Er was wel een bug met Northern Wind en White Raffard, die zou in 1.04(console)/1.05(PC) gefixed zijn. Je moet dan de bomb/potion droppen en dan zou het superior recipe wel verschijnen, mocht je het recipe dus al hebben opgepakt. Bij mij werkte dit niet. Ik ben nu dus bang dat ik heel ocd al die smugglers caches in skellige langs ga ...
Iphone 5 -- eerste Iphone
Als je de trackknop twee keer inklikt verspringt hij meteen ernaar?
Man man man wat een vette game. Voor de zekerheid even in spoiler tags... alleen lezen als je het al uitgespeeld hebt want ik heb geen idee hoe dicht ik bij het einde zit (en wil het ook niet weten, gewoon even raven hoe vet het is)
spoiler:
Net de siege op Kaer Morhen gehad. Deed me heel erg denken aan Dragon Age: Inquisition die een vergelijkbare setup had. Alleen wat daar in een enorme anti-climax eindigde was dit echt episch. Deed alles goed wat DA:I fout deed in mijn ogen. Was er ook van overtuigd dat dit het einde was, maar het spel gaat fijn door. Na zoveel uren spelen en zo veel content blijft de game nog steeds verrassen en wordt het verhaal alleen maar boeiender en de characters nog verder uitgediept. Echt zeldzaam tegenwoordig om zoveel diepgang en content te krijgen in de tijd van DLC en uitmelkerij. Speel al m'n hele leven games, maar dit is toch wel heel bijzonder. Zonder twijfel één van de beste spellen die ik ooit heb gespeeld... zo niet de beste.
Hebben jullie dat ook dat je bv monster nests oneindig kan looten zolang je er steeds 1 item in laat zitten?
Verwijderd
Zit lekker in Turkije het boek te lezen! Zeker een aanrader!!! Wat is the witcher toch een geweldig spel/boek.
Welk boek precies? Ik dacht dat het er meerdere waren.Verwijderd schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 19:47:
Zit lekker in Turkije het boek te lezen! Zeker een aanrader!!! Wat is the witcher toch een geweldig spel/boek.
Shit. Ik wilde de game vandaag nog kopen omdat ik morgen een lekkere lege dag heb, maar was te laat.
Heeft iemand een idee van een betrouwbare website waar ik een key kan kopen en die vanavond nog geleverd krijg? Dan kan ik de game vanavond en vannacht downloaden
Heeft iemand een idee van een betrouwbare website waar ik een key kan kopen en die vanavond nog geleverd krijg? Dan kan ik de game vanavond en vannacht downloaden
Steam?DeBers schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 21:54:
Shit. Ik wilde de game vandaag nog kopen omdat ik morgen een lekkere lege dag heb, maar was te laat.
GOG?
Niet zo moeilijk toch?
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Oh shit sorry, Xbox One
Edit:
Ik wil hem nu hier gaan bestellen. Zijn er nog andere versies? iaw; Ga ik content missen als ik deze koop?
[ Voor 23% gewijzigd door DeBers op 13-06-2015 22:01 ]
Dat moment dat je de "gwent master" unlocked na meerdere pogingen.
Het is weer zin quest waar je niet mee kunt stoppen. Lastig als je er met eigenlijk te slechte kaarten instapt. Elke keer de underdog.
Het is weer zin quest waar je niet mee kunt stoppen. Lastig als je er met eigenlijk te slechte kaarten instapt. Elke keer de underdog.
Iemand ervaring met deze website:
http://www.cdkeys.com/xbo...l&utm_campaign=allkeyshop
Is dit te vertrouwen?
Is dit te vertrouwen?
Is een bekende bug/exploitsuperbassie schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 19:45:
Hebben jullie dat ook dat je bv monster nests oneindig kan looten zolang je er steeds 1 item in laat zitten?
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Weet iemand of GOG je save games in de cloud opslaat? Moet er niet aan denken dat ik nu m'n save game kwijt raak om wat voor reden dan ook.
Uitgespeeld!
spoiler:
Alle quests gedaan (behalve die races en gwent) altijd lief geweest voor iedereen. Voor Triss en Yen heeeeeel lief geweest en krijg ik toch nog een bad ending. 
chaoscontrol schreef op zondag 14 juni 2015 @ 02:28:
Uitgespeeld!
spoiler:Alle quests gedaan (behalve die races en gwent) altijd lief geweest voor iedereen. Voor Triss en Yen heeeeeel lief geweest en krijg ik toch nog een bad ending.
spoiler:
Het einde wordt voornamelijk bepaald door je interacties met Ciri tijdens een aantal quests. Verder is het belangrijk of je Radovid hebt gedood voor de uitkomst van de oorlog.
Zie bijvoorbeeld ook: http://www.vg247.com/2015...w-to-get-the-best-ending/
Alle andere zaken maken weinig/niets uit.
Zie bijvoorbeeld ook: http://www.vg247.com/2015...w-to-get-the-best-ending/
Alle andere zaken maken weinig/niets uit.
[ Voor 8% gewijzigd door BartKers op 14-06-2015 08:56 ]
Daar lijkt het wel op. Ik heb meerdere goede ervaringen met keyshops, maar ken deze niet. Er zijn ook minder goede ervaringen, dus het is op eigen risico.DeBers schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 22:15:
Iemand ervaring met deze website:
Is dit te vertrouwen?
Nee, GOG Galaxy heeft nog geen cloud saving. Dit is wel één van de meest gevraagde features en eentje die de grote concurrent Steam al heeft, dus ik verwacht het uiteindelijk wel. Maar daar hebben we nu niks aan uiteraard. Dus je kunt zelf backups maken af en toe, of kiezen voor de Steam-versie, als je cloud saves wilt.yinx84 schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 23:15:
Weet iemand of GOG je save games in de cloud opslaat? Moet er niet aan denken dat ik nu m'n save game kwijt raak om wat voor reden dan ook.
On-topic: Inmiddels enkele tientallen uren gespeeld, en het spel wordt alleen maar beter. Ondanks de kleine minpuntjes stijgt deze game snel naar mijn favoriete RPG's aller tijden. We hebben nog één of twee grote patches nodig om het spel verder af te werken; ik stoor me nu vooral aan de bugs met mutagens (je verliest een deel van de bonus na een savegame te hebben herladen), glyphs en runestones (crafting bugs met gevonden glyphs / runes). Elke quest is een verhaal op zich. Wat een genot!
Is er iets van een cheat mode of iets dergelijks? Ik heb dus een probleem met de quest Lord of Undvik. Deze triggered Hjalmar niet. Ik ben gewoon verder gaan spelen maar nu loop ik dus tegen een probleem aan:
Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen want ik word gek hiervan.
spoiler:
Hjalmar bestaat dus niet en je hebt hem nodig voor de main quest. Dit zou dus betekenen dat ik de witcher 3 helemaal opnieuw moet gaan spelen en dat gaat ff niet gebeuren
Hij geeft bij mij de 2e questmarker niet ( in het dorpje ) en vraagt maar of ik in dat vervallen huisje hints moet zoeken naar Hjalmar. er is alleen niets meer.
Hij geeft bij mij de 2e questmarker niet ( in het dorpje ) en vraagt maar of ik in dat vervallen huisje hints moet zoeken naar Hjalmar. er is alleen niets meer.
Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen want ik word gek hiervan.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Heb daar ook even moeten zoeken, je moet alles vinden in het huis voordat het vervolg getriggered wordt.
Loop anders eens naar buiten aan de kant waar je ook binnen kwam en daarna weer naar binnen.
Loop anders eens naar buiten aan de kant waar je ook binnen kwam en daarna weer naar binnen.
Ligt het aan mij of ben ik zwaar OCD met saven.
Ik save nadat ik een quest heb, net voor de aan komst bij de quest, tijdens de quest en net na de quest? (Harde les uit het niet opslaan van schooldocumenten haha)
Hoe kan het dat sommige zo weinig saven, of save ik juist extreem veel
?
The black pearl quest
Zijn er nog meer gebieden vol Parels?
makkelijk geld verdienen.
En wat kan ik met z'n blackpearl?
Ik save nadat ik een quest heb, net voor de aan komst bij de quest, tijdens de quest en net na de quest? (Harde les uit het niet opslaan van schooldocumenten haha)
Hoe kan het dat sommige zo weinig saven, of save ik juist extreem veel
The black pearl quest
Zijn er nog meer gebieden vol Parels?
En wat kan ik met z'n blackpearl?
Let op:
Voor vragen/opmerking over de performance van de PC versie kun je terecht in: [PC] Witcher 3 performance topic
Voor vragen/opmerking over de performance van de PC versie kun je terecht in: [PC] Witcher 3 performance topic