Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Akilla schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 14:26:
[...]

ohw dan moet het wel goed zitten, ik gebruik gelukkig maar heel weinig de fast travel, dus de wegen ga ik allemaal wel zien :)
Ik durf niet te zeggen of het ook locked lvl is of je ze wel of niet ziet, of dat ze met je meeschalen.
!mark schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 14:32:
[...]

Dat weet ik zo nog niet hoor, vergeleken met Magic is Hearthstone ook heel erg simpel omgezet, toch is het heel populair.

Een paar extra kaarten erbij en het heeft best potentie denk ik :)
Het heeft wel potentie maar de verschillen zijn nogal groot 2x de damage voor warhorn etc. iets meer nuance zou het een stuk spannender maken. Maar voor een paar keer als soort van casual magic kan het prima ja :)

Een paar kaarten kunnen enorm veel verschil opleveren :P

[ Voor 45% gewijzigd door SouLLeSSportal op 09-06-2015 14:40 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:41
Misschien een suffe vraag, maar hoe krijg ik deze items uiteindelijk in mn backpack? Of gaat dat vanzelf na het downloaden.

Ben net begonnen met het spel :)

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:25
HertogJack schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 15:10:

Misschien een suffe vraag, maar hoe krijg ik deze items uiteindelijk in mn backpack? Of gaat dat vanzelf na het downloaden.
Kopen bij een in-game vendor.

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• npolm
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 15:43

npolm

P8

Open brief van co-founder The Witcher: LINK

|- Rotterdam -|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
polm85 schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 15:39:
Open brief van co-founder The Witcher CD PROJEKT RED: LINK
Fixed it ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• npolm

npolm

P8

|- Rotterdam -|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

HertogJack schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 15:10:
[...]

Ben net begonnen met het spel :)
*Saddlebags ;)
zoals aangegeven ingame kun je ze tzt kopen :)
offtopic hoe kun je dit in het nederlands spelen? of is dit alleen in de ps store :'( :'( :'( :'(

[ Voor 14% gewijzigd door SouLLeSSportal op 09-06-2015 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 15:57:
[...]

*Saddlebags ;)
zoals aangegeven ingame kun je ze tzt kopen :)
offtopic hoe kun je dit in het nederlands spelen? of is dit alleen in de ps store :'( :'( :'( :'(
Je wint ook spul voor je paard als je races doet, heb nu zelf geloof ik 100 'storage' saddlebag en 100 stamina zadel voor paardje. En ook kleppen een een afgehakte kop.. Het lijkt wel 'pimp mijn paard' :)

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

prutser001 schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 16:42:
[...]

Je wint ook spul voor je paard als je races doet, heb nu zelf geloof ik 100 'storage' saddlebag en 100 stamina zadel voor paardje. En ook kleppen een een afgehakte kop.. Het lijkt wel 'pimp mijn paard' :)
Pimp my roach! 8)

Ik moet alleen nog betere blinders, heb nu ook die zerrikanian bags van 100 storage en superior racesaddle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-10 13:05
Nog even snel de quest voor
spoiler:
Dandelion
doen en dan zijn we klaar in Novigrad, kunnen we verder naar Skellige...dacht ik.
Ben ik gisteravond toch een flinke tijd zoet mee geweest. :P En dat voor een secondary quest.

Maar goed, daarna de boot gepakt naar Skellige en toen was het alweer over twaalven.
Wel weer een prachtig gebied icm de muziek. _/-\o_
Vanavond maar verder ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-10 14:30

kingfriko

100 % BULLY

ik zal me ook s wat meer in gwent verdiepen , tot nu toe kon het me nog niet intereseren , heb ook nog geeneen keer gewonnen ermee :)

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:18

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Echt wat is die
spoiler:
Imglerith
een frustrerende boss zeg. Met name de camera doet me de das om. Ik rol iedere keer de verkeerde kant op als die teleport. Bah! :(

Jeeej! Gehaald. Tot nu toe zeker de pittigste tegenstander uit de game.

[ Voor 17% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-06-2015 18:41 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik deed net de "the death have no defense" Sta midden op de locatie maar nergens een schat te vinden die nog niet gevonden is maar de missie lijkt niet te beëindigen en blijft een gele cirkel, bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 18:46:
Ik deed net de "the death have no defense" Sta midden op de locatie maar nergens een schat te vinden die nog niet gevonden is maar de missie lijkt niet te beëindigen en blijft een gele cirkel, bug?
Kan me de quest niet herinneren maar het kan zijn dat je daar op een bepaald tijdstip moet zijn, heb ook al meerdere malen als een kip zonder kop rond lopen rennen om uit te zoeken waarom een bepaalde quest niet wil triggeren... Moet je daar 'after dark' of 'at midnight' zijn weet je wel..

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 12:21
superbassie schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 16:52:
Nog even snel de quest voor
spoiler:
Dandelion
doen en dan zijn we klaar in Novigrad, kunnen we verder naar Skellige...dacht ik.
Ben ik gisteravond toch een flinke tijd zoet mee geweest. :P En dat voor een secondary quest.

Maar goed, daarna de boot gepakt naar Skellige en toen was het alweer over twaalven.
Wel weer een prachtig gebied icm de muziek. _/-\o_
Vanavond maar verder ontdekken.
Voor diegee die NET aankomen bij Skellige, hier een korte tip. :P
spoiler:
Als je bij Skellige aankomt kun jij het lichaam daar in de buurt vinden van de Kaptein die je heeft overgedragen, dus kun jij de kosten weer terug krijgen(geloof dat hij ergens verder achter het schip ligt.

Er is ook een Siren nest die je eventueel kunt mollen, en er ligt aardig wat loot rond het schip(als je het nog niet gevonden hebt ;-)

Bespaart toch weer wat geld :9

[ Voor 0% gewijzigd door Bjorn89 op 09-06-2015 21:51 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
Ik zag iemand op youtube wilde paarden temmen, betekend dat dat je eventueel een ander 'kleur' paard kan krijgen?

In dat oog vind ik de 'stable' functie die in Dragon Age 3 was en weinig nut met zich mee bracht, veel nuttiger in The Witcher 3 qua functionaliteit.
In DA3 waren het zones en had je niet persé je paard nodig, maar in TW3 ben je toch al sneller te paard dan te voet beetje variety in the mount zal ook wel leuk zijn, en niet alleen als afwisseling Yen mounten op der unicorn :P.

Half-off-topic

Heeft iemand anders de hele shitstorm meegekregen a.d.h.v de Polygon review?
In deze review is aangekaart dat The Witcher 3 te weinig 'gekleurde' mensen zou bevatten,

Orginele review

http://www.polygon.com/20...wild-hunt-PC-PS4-Xbox-one

Opinie stuk
http://www.polygon.com/20...-and-gamings-race-problem

Reacties/Rebutals

http://thegonzologist.tum...re-i-talk-about-diversity

https://medium.com/@shogu...her-3-racist-ba58afdcf618

https://medium.com/@adria...quotas-in-art-e6a9f594439

Andere Poolse dev(dicht tegen mijn standpunt aan)
http://elysianshadows.com...cial-quotas-in-witcher-3/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-10 13:05
Ongelooflijk waar mensen zich druk om maken. |:( Heeft die Tauriq Moosa niets beters te doen...
Goede reactie overigens van Patryk Kowalik.
Bjorn89 schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 20:12:
[...]

Voor diegee die NET aankomen bij Skellige, hier een korte tip. :P
spoiler:
Als je bij Skellige aankomt kun jij het lichaam daar in de buurt vinden van de kaptein die je heeft overgedragen, dus kun jij de kosten weer terug krijgen(geloof dat hij ergens verder achter het schip ligt.

Er is ook een Siren nest die je eventueel kunt mollen, en er ligt aardig wat loot rond het schip(als je het nog neit gevonden hebt ;-)

Bespaart toch weer wat geld :9
spoiler:
Thanks! Dacht juist alles daar gevonden te hebben, maar die kapitein heb ik gemist volgens mij. Straks even terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16-09 23:33
Bjorn89 schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 20:34:
Heeft iemand anders de hele shitstorm meegekregen a.d.h.v de Polygon review?
In deze review is aangekaart dat The Witcher 3 te weinig 'gekleurde' mensen zou bevatten,
Ja, toevallig wat van mee gekregen. Probleem is dat Polygon (net als The Verge, ook eigendom van Vox Media) doorgeslagen zijn als het gaat om rechten/representatie van vrouwen en in minder mate ras. Dit zijn belangrijke onderwerpen, waar het goed is om op een genuanceerde manier over te praten. Er zijn hier ook zeker verbeteringen mogelijk en nodig in de complete Games wereld. Vox Media grijpt echter elk miniscule mogelijkheid aan om deze onderwerpen extreem over te belichten.

Je kan op Polygon echt nauwelijks een dag komen of er staat wel een doorgeslagen feministisch artikel op de frontpage, al dan niet verwerkt in een review, of opinion stuk. Dit is met name extreem geworden sinds het GamerGate debacle. De bewoordingen waarin het dan gaat, en helemaal de giftig fanatieke toon waarop het in de reacties er dan aan toe gaat zijn echt niet normaal. Ik bezocht in het verleden Polygon (en The Verge) regelmatig om te lezen over Games respectievelijk Tech/Internet/Gadgets. Dat daarbij af en toe andere onderwerpen aan bod komen kan interessant zijn, maar sinds nu geruime tijd is de balans en objectiviteit daar m.b.t. deze onderwerpen compleet zoek. Ik werd er na verloop van tijd zo zat van dat ik beide sites permanent uit m'n favorieten heb verwijderd.

Toevallig kwam ik laatst via via toch uit op The Witcher 3 review bij Polygon, en ja, ook hier wordt m.i. weer op een overtrokken en ongebalanceerde manier over deze onderwerpen gesproken. Dit is m.i. dus ook de zoveelste in een serie van kleinere en grotere rellen op dit gebied bij deze site(s).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:38
Ik kan de niieuwe DLC niet bij de vendor in White Orchid vinden. Waar is het te koop?

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Mouse_NL schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 23:24:
Ik kan de niieuwe DLC niet bij de vendor in White Orchid vinden. Waar is het te koop?
Google --> witcher 3 elite crossbow dlc
-----------------------------------------------------------------

Patch 1.04 our now on Xbox One & PlayStation 4!
Voor een hele lange lijst met fixes:
http://thewitcher.com/news/view/1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Nnoitra schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 00:25:
[...]

Google --> witcher 3 elite crossbow dlc
-----------------------------------------------------------------

Patch 1.04 our now on Xbox One & PlayStation 4!
Voor een hele lange lijst met fixes:
http://thewitcher.com/news/view/1060
Daar koop ik wat voor, tegenwoordig is het simpele antwoord geven ook teveel moeite merk ik.

Me aculpa 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-10 11:36
En dan staat het antwoord er ook nog eens niet in...

IIG: De crossbows koop je niet in White Orchard, maar zijn te krijgen in Crows Perch (dorpje van de baron) en ik dacht in Novigrad en Skellige, weet alleen niet zo precies waar ;)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Mouse_NL schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 00:29:

Daar koop ik wat voor, tegenwoordig is het simpele antwoord geven ook teveel moeite merk ik.
Leuke aanname doe je, en zoals vaak met aannames; ook deze klopt niet.
Ik weet niet waar je die crossbows kunt kopen; boeit mij niet want ik gebruik 'm bijna nooit.
Ik ga ook niet voor je zoeken.
Ik geef je wel een hint waarmee je zelf kunt zoeken.

Maar tegenwoordig is een simpele zoekopdracht zelf uitvoeren ook teveel moeite merk ik.
Puc van S. schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 00:33:
En dan staat het antwoord er ook nog eens niet in...
En toen werd ik nieuwsgierig; eerste hit, linkje naar steam, klein stukje naar beneden scrollen en daar staat het; locatie voor alle 3. :o .

[ Voor 21% gewijzigd door Nnoitra op 10-06-2015 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aionicus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08-2023
een crossbow krijg je al snel tijdens een quest , voor de rest droppen ze gewoon en gebruik je ze vooral onderwater. aangezien daar ook mobs zitten.

maar doe is liev tegen elkaar jongens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Nnoitra schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 00:33:
[...]

Leuke aanname doe je, en zoals vaak met aannames; ook deze klopt niet.
Ik weet niet waar je die crossbows kunt kopen; boeit mij niet want ik gebruik 'm bijna nooit.
Ik ga ook niet voor je zoeken.
Ik geef je wel een hint waarmee je zelf kunt zoeken.

Maar tegenwoordig is een simpele zoekopdracht zelf uitvoeren ook teveel moeite merk ik.

[...]

En toen werd ik nieuwsgierig; eerste hit, linkje naar steam, klein stukje naar beneden scrollen en daar staat het; locatie voor alle 3. :o .
Ow sorry, ik dacht dat je het wist.

Gevonden inmiddels en het is weer een dooie mus.

YouTube: Nilfgaardian Armor Set and Elite Crossbow DLC - The Witcher 3: Wild Hunt 2K Gameplay

CDPR Geef iets waar we nu iets aan hebben. Belachelijk om met zulke gear te komen na weken.

[ Voor 5% gewijzigd door Mouse_NL op 10-06-2015 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
Mouse_NL schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 00:40:
[...]

YouTube: Nilfgaardian Armor Set and Elite Crossbow DLC - The Witcher 3: Wild Hunt 2K Gameplay

CDPR Geef iets waar we nu iets aan hebben. Belachelijk om met zulke gear te komen na weken.
Denk je dat de DLC al helemaal klaar is, of denk je dat ze hem ontwikkelen nu? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Laatst online: 21:30
[...]

Ik denk dat ik ver genoeg achter loop om er nog iets aan te hebben?

Overigens zijn er sneltoetsen voor die Sign's op de pc ik wordt gek van dat wisselen zo?

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Bjorn89 schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 00:55:
[...]

Denk je dat de DLC al helemaal klaar is, of denk je dat ze hem ontwikkelen nu? :+
Weet ik veel voor ze maar om nu met gear te komen die totaal niet me w dat is jammer want nu heb je er dus geen moer aan. Met andere woorden als we dus alle DLC hadden afgewacht en dan het spel zouden spelen dan kan je er wat mee.

En ook nu zijn die onderdelen pokken duur! De meeste mensen hier zitten echt niet op de lvl van de gear. Ook de spullen van Roach heb je al of in mijn geval veel betere. En ik ben nog eens klaar. Ik moet nog 100 + vraagtekens oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55
Gisteren de quest Kings Gambit afgerond met wat ik vond een goede oplossing. Geen idee wat de andere is, dat doen we later wel in een evt 2de playthrough.

Ook een hele toffe "easter egg" tegen gekomen in mijn zoektocht naar de Ursine diagrams. Ik zet easter eggs tussen quotes want iedereen en z'n moeder die maar beetje completionist is gaat naar die cave voor die quest, dus het is niet echt hidden :)

Verder nog een "ritual" gedaan en ik ben nu apprentice alchemist. Ik ben er dankzij de Gwent quest achter hoe die elf heet op de "Mysterious Elf" gwent card. Beste kaart in de game imho.

Ik loop nu rond in superior Griffin gear. Maar heb gisteren voor de grap een ekhidna decoction gebruikt. Ik kon niet meditaten, was te gevaarlijk dus moest iets. Maar OMG dat is sterk, ik ga me build veranderen. Igni spam is totaal niet leuk meer, maakt de game te saai. Ik ga denk voor een alchemy/heavy attack build. Ursine armor er bij want, swag.

Ach, vanavond eerst bbq-en als het weer het toe laat, daarna maar weer verder :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Hmm ik zit met een probleempje....

Het gaat over een grote (meerdere) quest(s) chain(s) in Novigrad dus als je daar niet bent niet lezen.

spoiler:
In novigrad krijg je op gegeven moment een quest van 'Dijkstra/Sigi Reuven' om een inbraak te onderzoeken en goud terug te halen.. Het probleem is dat ik het goud niet kan vinden.. Meerdere guides opgezocht maar geen enkele rept een woord over het goud. Deze quest gaat ook samen met de 'Whoreson Junior' quest het probleem is dat beide quests door elkaar lopen en dat beetje gare quest log tracked dan alleen 1 deel en niet een ander deel waardoor je gewoon dingen mist omdat de volgorde een zooitje is. En ik geloof ook dat die 'Free Dandelion' chain er door loopt. In ieder geval 'ergens' ben ik dus dat goud vergeten, heb wel een sleutel maar nooit een locatie gevonden.

Iemand hier nog tips voor?

Deze guide is redelijk uitgebreid maar dan zie je ook wat ik bedoel : http://guides.cheatcc.com...tions/story-12-get-junior

Ook in deze guide geen enkele melding over het goud van Dijkstra/Reuven?

Gister avond had ik echt een 'WooooooooWWW' moment (maar daar maar een anderhalf uur van, ja het was weer laat geworden :P ). Ja ik heb zat andere RPG's gespeeld maar in W3 zit toch wel het betere verhaal met hoogte punten, DA:I was redelijk gemiddeld als het ging om verhaal het had wel z'n ups en downs maar W3 springt daar toch met kop en schouders boven uit.

Jammer dat ik nooit het geduld heb gehad om W1/2 door te spelen. In W2 had ik een goede 30 uur zitten maar raakte verveeld door 3-5 quests welke om wat voor reden dan ook failde... Een aantal kunnen doen met guides maar 1 daarvan kon ik niet 'skippen' maar kreeg het gewoon niet voor elkaar. En het 'verplichte pad lopen' hielp daar ook niet bij waar je in W3 in sommige gevallen iets teveel 'spring kracht' hebt. Ik heb sommige plekken kunnen bereiken door 'een berg/helling op te rollen'...

Ben benieuwd wat er vanavond op het menu staat kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-10 00:51
prutser001 schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 08:40:
Hmm ik zit met een probleempje....

Het gaat over een grote (meerdere) quest(s) chain(s) in Novigrad dus als je daar niet bent niet lezen.

spoiler:
In novigrad krijg je op gegeven moment een quest van 'Dijkstra/Sigi Reuven' om een inbraak te onderzoeken en goud terug te halen.. Het probleem is dat ik het goud niet kan vinden.. Meerdere guides opgezocht maar geen enkele rept een woord over het goud. Deze quest gaat ook samen met de 'Whoreson Junior' quest het probleem is dat beide quests door elkaar lopen en dat beetje gare quest log tracked dan alleen 1 deel en niet een ander deel waardoor je gewoon dingen mist omdat de volgorde een zooitje is. En ik geloof ook dat die 'Free Dandelion' chain er door loopt. In ieder geval 'ergens' ben ik dus dat goud vergeten, heb wel een sleutel maar nooit een locatie gevonden.

Iemand hier nog tips voor?

Deze guide is redelijk uitgebreid maar dan zie je ook wat ik bedoel : http://guides.cheatcc.com...tions/story-12-get-junior

Ook in deze guide geen enkele melding over het goud van Dijkstra/Reuven?
spoiler:
Het is redelijk simpel. Menge de witchhunter heeft de sleutel naar de kluis. Dood hem en Dijkstra komt de sleutel aan het einde van de quest halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16-10 16:49

KipCurreh

Nightcrawler

Razorbite schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 08:44:
[...]

spoiler:
Het is redelijk simpel. Menge de witchhunter heeft de sleutel naar de kluis. Dood hem en Dijkstra komt de sleutel aan het einde van de quest halen.
Jup gister deze quest ook afgehandeld... Loopt idd nogal door elkaar met de Gangs of Novigrad quest en de Dandelion quest, waardoor het geheel nogal onoverzichtelijk wordt..

spoiler:
Ik had Axii gespelled om Triss te beschermen tegen torturing, waardoor ik het hele huis van Witch Hunters op men kop kreeg... Pittige gevechtje later, witch hunter huisje in de fik en Quest complete...

Heb dit gevoel wel meer als je net van Velen in Novigrad komt trouwens, er begint meer door elkaar te lopen en dat in een kleinere setting... Ik loop ook steeds verloren in die stad |:( :*)

[ Voor 14% gewijzigd door KipCurreh op 10-06-2015 08:48 ]

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Razorbite schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 08:44:
[...]

spoiler:
spoiler:
Dat is het dus, hij heeft de sleutel maar geen locatie en dat zegt hij ook. En krijg ik dus maar de helft van de beloning. Ook komt hij niet helpen/stuurt geen support naar Kaer Morhan.. Niet dat ik terug ga maar ik ben gewoon benieuwd waar dat goud is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
prutser001 schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 08:48:
[...]

spoiler:
Dat is het dus, hij heeft de sleutel maar geen locatie en dat zegt hij ook. En krijg ik dus maar de helft van de beloning. Ook komt hij niet helpen/stuurt geen support naar Kaer Morhan.. Niet dat ik terug ga maar ik ben gewoon benieuwd waar dat goud is.
spoiler:
Hangt af van je keuzes; als je tijdens het gesprek met Menge begint over het goud, dan vertelt hij de locatie.. Maar daarna istie wel meteen hostile en kun je niet meer achter de locatie van Dendelion komen.. Keuzes Keuzes..
GerGio schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 01:52:
Ik denk dat ik ver genoeg achter loop om er nog iets aan te hebben?
Ik dacht dat (sommige?) DLC items mee zouden schalen?
Overigens zijn er sneltoetsen voor die Sign's op de pc ik wordt gek van dat wisselen zo?
Check de handleiding eens, of bij options; je keybindings :+

[ Voor 23% gewijzigd door Nnoitra op 10-06-2015 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Nnoitra schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 09:07:
[...]

spoiler:
Hangt af van je keuzes; als je tijdens het gesprek met Menge begint over het goud, dan vertelt hij de locatie.. Maar daarna istie wel meteen hostile en kun je niet meer achter de locatie van Dendelion komen.. Keuzes Keuzes..
spoiler:
Ah dat wist ik niet, dat bedoel ik dus met 'door elkaar lopen' ik heb dus nooit een gesprek gehad met Menge :P Die hele witch hunter bende heb ik gelijk afgeslacht haat die gasten heb de hele meuk verbrand! Dat verklaard dus een hoop :P Toch kreeg ik wel de locatie van Dandelion uit een brief/note? Beetje vaag allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

spoiler:
die 3 quests lopen door elkaar omdat het ook uiteindelijk met elkaar te maken heeft. Dat levert ook problemen op in de zin van dat ik nu bv door het al afronden van gangs of novigrad, de kluis niet in kan bij de arena, de arena niet kan destroyen en dus 2 quests niet kan afronden. In het verhaal ben ik nu dus dat ik vernon roche moet gaan meeten. maar ze hebben met de laatste patch wat bugs in die quests gebouwd helaas.Ik ben dus met andere quests bezig totdat dit gefixt is met nieuwe patch voordat ik dan naar skellige ga. en andere games spelen als het lang duurt :'(

[ Voor 58% gewijzigd door SouLLeSSportal op 10-06-2015 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
prutser001 schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 09:11:
[...]

Ah dat wist ik niet, dat bedoel ik dus met 'door elkaar lopen' ik heb dus nooit een gesprek gehad met Menge :P l.
Zet dat ff in een spoiler ;)

spoiler:
Als je het plannetje van Triss volgt, dan worden haar nagels een beetje bijgewerkt terwijl jij met Menge praat. Dan kun je kiezen; vragen naar Dandelion of naar de vault. Beide keren krijg je een antwoord op 1 van de vragen en even later brand je nog de hele hut plat.
Dat je de locatie van Dandelion op een andere manier krijgt, lijkt mij logisch aangezien hij nogal belangrijk is voor de mainquest / Ciri vinden.
SouLLeSSportal schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 09:13:
spoiler:
die 3 quests lopen door elkaar omdat het ook uiteindelijk met elkaar te maken heeft. Dat levert ook problemen op in de zin van dat ik nu bv door het al afronden van gangs of novigrad, de kluis niet in kan bij de arena, de arena niet kan destroyen en dus 2 quests niet kan afronden. In het verhaal ben ik nu dus dat ik vernon roche moet gaan meeten. maar ze hebben met de laatste patch wat bugs in die quests gebouwd helaas.Ik ben dus met andere quests bezig totdat dit gefixt is met nieuwe patch voordat ik dan naar skellige ga. en andere games spelen als het lang duurt :'(
Je kunt ook niet alle quests succesvol afronden; je moet keuzes maken. >:)
help je de één, dan kun je de ander niet helpen.. etc etc.
Je moet ook niet gaan verwachten dat je alles kunt of gaat halen.

spoiler:
Als je de locatie van de vault weet, en je zou daarna de quest volgen waarbij je met Triss naar Menge gaat (en daar de sleutel loot), dan kun je de sleutel én locatie naa Dijkstra geven.

[ Voor 54% gewijzigd door Nnoitra op 10-06-2015 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Fixed.

Maar dit verklaard dus wat mijn probleem was. Niets aan te doen dus kijk er nog wel eens naar in mijn 2de pt. Ik merk inderdaad dat er hier en daar nog al wat kleine bugjes in quests zitten. Of je zit vast of je mist gespreks keuzes.. Best irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
prutser001 schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 09:23:
Fixed.

Maar dit verklaard dus wat mijn probleem was. Niets aan te doen dus kijk er nog wel eens naar in mijn 2de pt. Ik merk inderdaad dat er hier en daar nog al wat kleine bugjes in quests zitten. Of je zit vast of je mist gespreks keuzes.. Best irritant.
spoiler:
Dat je de locatie van Dandelion op een andere manier krijgt, lijkt mij logisch aangezien hij nogal belangrijk is voor de mainquest / Ciri vinden.

Het zijn geen bugs, maar het is zo bedoeld.. Elke keuze die je maakt heeft invloed op het spel.
Het "er zijn vele wegen die naar rome leiden" principe.
Als je weg (A) neemt, tsja.. Dan mis je alles wat langs de wegen (B ), (C), (D) te doen is.

En dat gooit de replay waarde weer omhoog omdat je bij de volgende keer dat je speelt compleet andere keuzes kunt maken en dan nieuwe dingen mee maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
even voor mijn beeldvorming... ik moest gisteren bommen maken om de contracten te doen. Echter wist ik niet waar een herbalist zat.. zoeken jullie dit op internet op ? Zoals de nifgaardian armor set ? die is toch haast onmogelijk zelf te vinden ?

Ben ik de enige die af en toe op google checkt?.. wil zoveel mogelijk halen ook de side quests...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-10 14:52
Nnoitra schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 09:30:
[...]

spoiler:

Het zijn geen bugs, maar het is zo bedoeld.. Elke keuze die je maakt heeft invloed op het spel.
Als je weg (A) neemt, tsja.. Dan mis je alles wat langs de wegen (B ), (C), (D) te doen is.

En dat gooit de replay waarde weer omhoog omdat je bij de volgende keer dat je speelt compleet andere keuzes kunt maken en dan nieuwe dingen mee maakt.
Er zijn wel degelijk quests bugged hoor, maandag nog met vrouwtje van CD Project Red over gemaild. Het is wel zo dat je die niet altijd tegenkomt, omdat het vaak te maken heeft met dingen in een andere/verkeerde volgorde doen. Moet kunnen natuurlijk, maar als je een quest daarna niet meer kan afmaken (zonder dat die failed) das wel balen.

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Maichel schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 09:35:
[...]

Er zijn wel degelijk quests bugged hoor, maandag nog met vrouwtje van CD Project Red over gemaild. Het is wel zo dat je die niet altijd tegenkomt, omdat het vaak te maken heeft met dingen in een andere/verkeerde volgorde doen. Moet kunnen natuurlijk, maar als je een quest daarna niet meer kan afmaken (zonder dat die failed) das wel balen.
Heb je de post waarop ik reageerde ook gelezen; voor de context? :+
Ik zeg ook niet dat geen 'bugged quests zijn', ik reageerde op zijn situatie; en die situatie is 'by design'. ;)

Zo heb ik een quest rondom Cleaver gefaild omdat ik hem niet wou helpen en verder ben gegaan met Roche..
spoiler:
Daarom weet ik de vault locatie ook niet

Keuzes, keuzes..
shakespeare schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 09:33:
even voor mijn beeldvorming... ik moest gisteren bommen maken om de contracten te doen. Echter wist ik niet waar een herbalist zat.. zoeken jullie dit op internet op ? Zoals de nifgaardian armor set ? die is toch haast onmogelijk zelf te vinden ?
Explorer, explore and explore more!
Waar je die nifgaardian armor set kunt vinden, dat zou CDPR beter gaan communiceren. Waarschijnlijk op hun site bij de aankondiging van de desbetreffden DLC.
En die herbalist, die staat denk ik al wel op je map; andere de quest aanwijzingen volgen.

[ Voor 28% gewijzigd door Nnoitra op 10-06-2015 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Nnoitra schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 09:30:
[...]

spoiler:

Ik heb zeker wel een bug gehad hier en daar, b.v. triss merrigold. Daar moest ik opgegeven moment zijn en vragen 'wat ze nog moet doen in Novigrad' en de enige opties die ik kreeg was 'How are you' en dan 'See ya'. De quest was dan ook failed toen ik in Kaer Morhan aankwam maar ze was er wel. En zo zijn er wel meer geweest maar dit was de meest recente.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Spoiler tags werken als volgt:

spoiler:
zonder een / ervoor, dan
met een / ervoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16-10 16:49

KipCurreh

Nightcrawler

't enige waar ik echt teleurgesteld over zou zijn in deze playtrough, is dat ik op 't eind niet met Triss zou belanden... :D

Over die Dandelion/Vault/Gangs of Novigrad quests, ik kreeg zowel bij Cleaver als bij Dijkstra maar een half succesvolle quest...

spoiler:
Tegen Dijkstra had ik blijkbaar al gelogen, wat ie me ook wist te zeggen op 't eind.. Heb wel de sleutel afgegeven, maar de locatie is dus niet gekend.
Cleaver had ik geholpen met de raid op het casino, maar bij de arena had ik beslist om zelf te vechten (leuke waves btw) en wist ik niet dat dit ook direct impliceert dat je Cleaver's troepen niet helpt mee de raid op de arena zelf... Terwijl je er op een moment samen aan 't vechten bent.. 8)7
Volgens Cleaver heb ik half men werk gedaan, dus ook een halve reward...

[ Voor 73% gewijzigd door KipCurreh op 10-06-2015 10:35 ]

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:05

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Lol @ Imlerith
spoiler:
Las hier gisteren wat over het gevecht, dat het zo moeilijk zou zijn. Vanmorgen gedaan en in 1 poging hem afgemaakt, zonder ook maar 1 potion te gebruiken :+ Quen (bubble) FTW.
Vond die Crones met Ciri moeilijker. :/
Gelukkig na het gevecht tegen Ciri gezegd dat ik nog even wilde wachten, want die Acorn was een nuttige loot :D Ook na het gevecht 2 level-ups gehad. :)

Vanavond maar weer verder met de Treasure Hunts voor alle schools, die zijn nu weer te doen (ben lvl 29 en de quests zijn 30-34). Hopelijk snel level 30, want dan kan ik weer wat upgrades craften.
Tevens weer iets nuttigs voor mijn geld, heb nu iets van 24.000 coins. Doe verder ook niets met de Oils of Concoctions, maar voor de volledigheid ben ik toch maar alles gaan craften, dus moet nog veel mats gaan kopen.

Enige material dat ik maar niet kan vinden/craften is Albedo, nu maar gegoogled en de vendor gevonden. :)

[ Voor 39% gewijzigd door Angeloonie op 10-06-2015 10:40 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Angeloonie schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 10:34:
Lol @ Imlerith
spoiler:
Las hier gisteren wat over het gevecht, dat het zo moeilijk zou zijn. Vanmorgen gedaan en in 1 poging hem afgemaakt, zonder ook maar 1 potion te gebruiken :+ Quen (bubble) FTW.
Vond die Crones met Ciri moeilijker. :/
Gelukkig na het gevecht tegen Ciri gezegd dat ik nog even wilde wachten, want die Acorn was een nuttige loot :D Ook na het gevecht 2 level-ups gehad. :)

Vanavond maar weer verder met de Treasure Hunts voor alle schools, die zijn nu weer te doen (ben lvl 29 en de quests zijn 30-34). Hopelijk snel level 30, want dan kan ik weer wat upgrades craften.
Tevens weer iets nuttigs voor mijn geld, heb nu iets van 24.000 coins. Doe verder ook niets met de Oils of Concoctions, maar voor de volledigheid ben ik toch maar alles gaan craften, dus moet nog veel mats gaan kopen.

Enige material dat ik maar niet kan vinden/craften is Albedo, nu maar gegoogled en de vendor gevonden. :)
albedo kun je toch ook zelf maken?

spoiler:
♦ On skellige,once completing Practicum in Advanced Alchemy for Gremist, the formula for Albedo is available to buy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

SouLLeSSportal schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 10:49:
[...]

albedo kun je toch ook zelf maken?

spoiler:
♦ On skellige,once completing Practicum in Advanced Alchemy for Gremist, the formula for Albedo is available to buy.
Ja maar dan moet je wel de formula hebben. ;)
Heb idd die tip gevonden. Vanavond maar kijken of die gast nog leeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Zo Ik krijg nu in de maiin op Skelige dat ik lvl 15 missies moet spelen met mijn lvl 21.

Ik snap het totaal niet dat als ik net een lvl 17 main heb gedaan het vervolg een level 15 is.

Gisteren in het zuid - westen van Skelige gehad dat elke NPC bij een kill gefreezed bleef staan. Komisch om te zien.

De nieuwe DLC geeft weer wat hoop deze week, of wanneer het dan komt. Gwent helemaal mijn ding.

(iemand een schema waar nij je constant rondjes gwent kan doen? Nu reis ik echt van stad tot stad af om nog me decks verder up te graden.

http://www.gamespot.com/a...he+Witcher+3%3A+Wild+Hunt

[ Voor 12% gewijzigd door Mouse_NL op 10-06-2015 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-10 17:25
GerGio schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 01:52:
[...]
Sneltoetsen om te wisselen van sign ja... maar niet om instant cast te doen.
Het is een onderdeel van de bij tijden crappy UI...
Mouse_NL schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 03:50:
[...]

Weet ik veel voor ze maar om nu met gear te komen die totaal niet me w dat is jammer want nu heb je er dus geen moer aan. Met andere woorden als we dus alle DLC hadden afgewacht en dan het spel zouden spelen dan kan je er wat mee.
Nilfguardian armour DLC was al bijna beschikbaar bij launch, niet?
Dus kon je het meteen gebruiken op het geschikte level. Het is maar 1 van vele DLC, aan jou de keuze of je dit wil kopen of niet. Ik vind het beter dat DLC items geen high end itens zijn zodat je als niet DLC gebruiker nooit op normale manier de beste gear bij elkaar kan sparen. Heb liever dat DLC meer cosmetisch is of een extra side quest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Probleem met DLC is IMO altijd dat het te laat komt. Je hebt het spel al uitgespeeld en er komt ergens een of andere random quest met varkentjes bij... Tsja, zit je daar op te wachten?

Ja gratis maar goed.. Niet alleen hier hoor maar ook andere games hebben last van dit probleem, te weinig en te laat, veel spelers zijn dan al lang klaar met de game en tenzij de DLC echt een flinke expansion is (dus >5 bij elkaar horende missies of een nieuw gebied) helpt het niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16:18

Esumontere

Floep, banaan.

[...]

Angeloonie schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 11:50:
Probleem met DLC is IMO altijd dat het te laat komt. Je hebt het spel al uitgespeeld en er komt ergens een of andere random quest met varkentjes bij... Tsja, zit je daar op te wachten?

Ja gratis maar goed.. Niet alleen hier hoor maar ook andere games hebben last van dit probleem, te weinig en te laat, veel spelers zijn dan al lang klaar met de game en tenzij de DLC echt een flinke expansion is (dus >5 bij elkaar horende missies of een nieuw gebied) helpt het niets.
Jullie kunnen ook wel zeuren over alles hoor. Wees blij dat je gratis DLC krijgt bij dit spel, dat CDPR nog de moeite erin steekt om mensen bezig te houden. Zijn bijzonder weinig developers die dat doen. Ik snap het wel dat ze dat niet doen, want mensen als jullie klagen er toch alleen maar over :(

Als het nu niet meer nuttig is voor je, dan toch wel voor de volgende playthrough? En voor mensen die niet gepre-ordered hebben? En voor mensen die 40 uur in de week werken, een sociaal leven en een vriendin hebben, en dus niet elke dag uren en uren in het spel kunnen steken?

[ Voor 33% gewijzigd door Esumontere op 10-06-2015 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-10 17:46
Esumontere schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 11:50:
[...]

[...]

Jullie kunnen ook wel zeuren over alles hoor. Wees blij dat je gratis DLC krijgt bij dit spel, dat CDPR nog de moeite erin steekt om mensen bezig te houden. Zijn bijzonder weinig developers die dat doen. Ik snap het wel dat ze dat niet doen, want mensen als jullie klagen er toch alleen maar over :(

Als het nu niet meer nuttig is voor je, dan toch wel voor de volgende playthrough? En voor mensen die niet gepre-ordered hebben? En voor mensen die 40 uur in de week werken, een sociaal leven en een vriendin hebben, en dus niet elke dag uren en uren in het spel kunnen steken?
hear hear!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Laatst online: 21:30
Inrage schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 11:40:
[...]

[...]
Welke?

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

[...]

[...]

Ik geef enkel aan dat de DLC vaak too little too late is. 75% van de spelers zal misschien maar 1 playthrough doen (inclusief mijzelf). Ik ga dus geen 2e PT doen om enkel wat andere keuzes te maken (kijk de verschillende eindes wel op YouTube) of nog wat random DLC quests te doen. Deze DLC is tot nu toe geinig maar voegt bitter weinig toe aan het spel.
Dan heb ik liever maar 1 DLC pakket met meer er in, bijv. zoals met Far Cry: Blood Dragon, Borderlands, Skyrim. Dat neigt meer naar een expansion, maar is leuker om te spelen dan een paar niet interessante items (voor high-level spelers) en wat random quests. Skyrim Dawnguard bijvoorbeeld is niet zo enorm groot (10 quests) maar voegt wel wat beleving toe. Zo moeilijk moet hoeft het ook voor Witcher 3 niet te zijn om een wat interessantere mini-story er in te proppen met bijv. 3 bijbehorende quests (een lange treasure hunt oid).

M.a.w., ik bedoel te zeggen dat ipv wat random losse zooi ze beter een iets meer omvattend iets kunnen releasen.

[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 10-06-2015 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamonK
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:45
Dat is ook precies wat er komt. In Oktober komt volgens mij de eerste echte expansion uit voor the witcher 3. Deze zijn in tegenstelling tot deze kleine DLC wel betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk eens in je config? zal wel F1, F2... etc zijn.

En je kan natuurlijk ook gewoon scrollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShDT
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 14-10 15:35
[...]

[...]

Ik vind je dat gelijk hebt, maar ik heb wel vaak het idee dat er een complete game wordt ontworpen, om vervolgens met de kaasschaaf er langs te gaan zodat het restant als DLC kan worden verkocht (of als extraatje kan worden gepresenteerd). Ik geloof niet zo in deze 'cadeautjes', vaak zijn dit pakketten die al min of meer af zijn en makkelijk kunnen worden gereleased als het nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:28
ShDT schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 13:25:
[...]

Ik vind je dat gelijk hebt, maar ik heb wel vaak het idee dat er een complete game wordt ontworpen, om vervolgens met de kaasschaaf er langs te gaan zodat het restant als DLC kan worden verkocht (of als extraatje kan worden gepresenteerd). Ik geloof niet zo in deze 'cadeautjes', vaak zijn dit pakketten die al min of meer af zijn en makkelijk kunnen worden gereleased als het nodig is.
Bij CDPR geven ze zelf aan dat ze het fijn vinden om na het werken aan de game zo lang, nu nog wat leuke dingentjes te mogen maken, zoals additionele quests en armors. Niks hoeft nu meer en alles mag, wij profiteren daar alleen amar van mee. :)

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-10 17:25
Gewoon 3 4 5 6... als standard denk ik. Kan je toch gewoon zien bij keybinds ingame... ?! Maar zoals gezegd dat is enkel om te wisselen van Sign, niet om ze te casten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

ShDT schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 13:25:
[...]

Als de ontwikkelaar vervolgens 99 cent vraagt voor deze 'cadeautjes' ben ik het met je eens. Echter, wat wint CDPR erbij om het gratis aan te bieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:10
Esumontere schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 13:32:
[...]

Als de ontwikkelaar vervolgens 99 cent vraagt voor deze 'cadeautjes' ben ik het met je eens. Echter, wat wint CDPR erbij om het gratis aan te bieden?
a) De community heeft wat extra's
b) Personeel blijft meer tevreden, want: Ze kunnen ook zelf nog wat leuke dingen bouwen/ wat leuke ideeën toepassen.
c) Het spel blijft langer in beeld/ komt nu en dan opnieuw in de aandacht omdat er nieuwe content voor is, dus ws ook (op lange termijn) beter voor verkoopcijfers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

jbdeiman schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 13:34:
[...]

a) De community heeft wat extra's
b) Personeel blijft meer tevreden, want: Ze kunnen ook zelf nog wat leuke dingen bouwen/ wat leuke ideeën toepassen.
c) Het spel blijft langer in beeld/ komt nu en dan opnieuw in de aandacht omdat er nieuwe content voor is, dus ws ook (op lange termijn) beter voor verkoopcijfers.
Ja, helemaal mee eens. Ik doelde er meer op dat men aangeeft dit soort cadeautjes niet te geloven, door te zeggen dat het waarschijnlijk al klaar was bij de release, wat imho niet terecht is.

[ Voor 5% gewijzigd door Esumontere op 10-06-2015 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
Esumontere schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 13:32:
[...]

Goodwill kweken bij bepaalde klanten? Je krijgt gratis content, ik dacht dat we hier in Nederland zo dol waren op gratis dingen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22:39
Misschien dat ze die extra dingetjes nog niet helemaal af hadden toen ze gold moesten gaan, en in plaats van werk weg te gooien er gratis DLC van gemaakt hebben?

Losse opmerking: Ik zat gisteren in zo'n harde plensbui dat ik bij het afstappen van mijn paard een duikanimatie kreeg, inclusief waterplons. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .kernel.
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-07 21:28
Ik liep langs een dorpje waar ik een dude tegen een ander hoor zeggen:

"war, war never changes"

mooi knipoogje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

.kernel. schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 13:40:
Ik liep langs een dorpje waar ik een dude tegen een ander hoor zeggen:

"war, war never changes"

mooi knipoogje ;)
Momenteel ben ik op zoek naar
spoiler:
the retired master blacksmith Hattori

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Esumontere schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 13:42:
[...]

spoiler:

spoiler:
heb je de quest al geactiveerd van hem? zo nee zie hieronder:

linksmidden van novigrad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

[...]

spoiler:

Die is bij mij bugged, dus succes ermee :P.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
[...]

[...]

Ten eerste je reageert op iets wat ik al rechtgetrokken heb . Ten tweede ik mag me beklag geven. Ten derde mijn smaak hoeft niet de jouwe te zijn.

Tuurlijk ben ik blij met semi-gratis DLC. Maar dan moet het MIJNS INZIENS wel op tijd komen en ten tweede relevant zijn.

En ten slotte je gaat wel te ver dat je over sociaal leven 40 uren werk en vriendin praat, dat heeft niets te maken met uren in een game steken. Wellicht hebben meer met mij dat ze al hun vrije tijd nu even in deze game stoppen. Waarschijnlijk een angel in jou oog.

[ Voor 11% gewijzigd door Mouse_NL op 10-06-2015 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mouse_NL schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 13:45:
[...]

Ten eerste je reageert op iets wat ik al rechtgetrokken heb . Ten tweede ik mag me beklag geven. Ten derde mijn smaak hoeft niet de jouwe te zijn.

Tuurlijk ben ik blij met semi-gratis DLC. Maar dan moet het MIJNS INZIENS wel op tijd komen en ten tweede relevant zijn.
Wat zou volgens jou op tijd zijn? DLC zou per definitie niet direct beschikbaar moeten zijn als de game. En als jij dan de game al vanaf dag 1 gaat spelen, tsjah dat is jouw keuze dat je dan misschien iets in de DLC krijgt waar je niks aan hebt voor je eerste playthrough.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Mouse_NL schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 13:45:
[...]

Waar heb je het rechtgetrokken dan? Je mag zeker je beklag geven, dat ontken ik toch ook helemaal niet? En ten derde: dat geldt ook andersom :)

Voor mij komt het prima op tijd en is het zeker relevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

[...]

spoiler:

spoiler:
Die kun je vinden in Novigrad, je komt hem vanzelf tegen als je een quest gaat doen. Verkijk je er niet op je moet toch echt de patterns vinden. En ik kan je aanraden om ook de master armorer te vinden (in crow's perch)

Ik heb wel (met behulp van guides) in ieder geval mijn mastercrafted feline armor compleet nu nog even doorlevelen.. wel een drama om mats te krijgen.. maar de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Inrage schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 11:40:
[...]

[...]

Nilfguardian armour DLC was al bijna beschikbaar bij launch, niet?
Dus kon je het meteen gebruiken op het geschikte level. Het is maar 1 van vele DLC, aan jou de keuze of je dit wil kopen of niet. Ik vind het beter dat DLC items geen high end itens zijn zodat je als niet DLC gebruiker nooit op normale manier de beste gear bij elkaar kan sparen. Heb liever dat DLC meer cosmetisch is of een extra side quest.
Je bedoelt Temerian, Nilfgaardian is nu pas uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

prutser001 schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 13:48:
[...]

spoiler:
Die kun je vinden in Novigrad, je komt hem vanzelf tegen als je een quest gaat doen. Verkijk je er niet op je moet toch echt de patterns vinden. En ik kan je aanraden om ook de master armorer te vinden (in crow's perch)

Ik heb wel (met behulp van guides) in ieder geval mijn mastercrafted feline armor compleet nu nog even doorlevelen.. wel een drama om mats te krijgen.. maar de moeite waard.
Ik heb de hoop dat het een klein agressief Japannertje is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Esumontere schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 13:48:
[...]

Waar heb je het rechtgetrokken dan? Je mag zeker je beklag geven, dat ontken ik toch ook helemaal niet? En ten derde: dat geldt ook andersom :)

Voor mij komt het prima op tijd en is het zeker relevant.
Moet je maar even teruglezen, dan zie je het vanzelf. Net wat je aangeeft voor jou op tijd. Voor mij geldt in dit geval (vorige week DLC) te laat.

Een extra Playthrough met de DLC's kan maar dan wel game +. Want de game is echt massive om alle ? weer te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Esumontere schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 13:50:
[...]

Ik heb de hoop dat het een klein agressief Japannertje is :+
Je hoopt op Hattori Hanzo ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb in mijn collectie W1 en W2 staan, maar geen van beiden gespeeld.
Als ik W3 wil spelen, moet ik die dan eerst spelen?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

prutser001 schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 13:53:
[...]

Je hoopt op Hattori Hanzo ? :P
Uiteraard. Ik ga er toch vanuit dat jij die referentie ook wel gezien had :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 13:48:
[...]

Wat zou volgens jou op tijd zijn? DLC zou per definitie niet direct beschikbaar moeten zijn als de game. En als jij dan de game al vanaf dag 1 gaat spelen, tsjah dat is jouw keuze dat je dan misschien iets in de DLC krijgt waar je niks aan hebt voor je eerste playthrough.
Op tijd is als je na 3- 4 eken met level 10 gear aankomt het redelijk laat is. De temerian spullen waren nog redelijk in de geest van de tijd. Dan zeg ik liever geen Armor maar missies 9op wat hogere levels) of wat er nu komt een gwent deck. Dat is mijn voorkeur. Ik kan me voorstellen dat jij het wel kan gebruiken. Ik in ieder geval nu niet.

En ik ben niet een hoog in level slechts 21 ( en dat na 3 weken spel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

anandus schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 13:54:
Hoeft niet. Voegt wel iets toe aan de beleving though. Zijn beiden ook briljante spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Mouse_NL schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 13:51:
[...]

Moet je maar even teruglezen, dan zie je het vanzelf. Net wat je aangeeft voor jou op tijd. Voor mij geldt in dit geval (vorige week DLC) te laat.

Een extra Playthrough met de DLC's kan maar dan wel game +. Want de game is echt massive om alle ? weer te doen.
Het is dan jammer de pammer voor wie al te ver is in de playthrough dat de armor niet zoveel nut meer heeft, maar je kan nooit iedereen blij maken, een dlc is voor de een wel op tijd, de ander te laat, weer een ander te vroeg. Er zullen altijd mensen wat buiten de boot vallen. Het is gewoon leuk dat er wat extra's en leuke gratis dlc aangeboden wordt, wat de meesten denk ik ook zullen waarderen bij de tweede PT als ik zo iedereen hier hoor :)
De keuzes die je maakt zullen behoorlijk invloed hebben dus in ieder geval een 2de PT is wel aan te raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Mouse_NL schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 13:55:
[...]

Op tijd is als je na 3- 4 eken met level 10 gear aankomt het redelijk laat is. De temerian spullen waren nog redelijk in de geest van de tijd. Dan zeg ik liever geen Armor maar missies 9op wat hogere levels) of wat er nu komt een gwent deck. Dat is mijn voorkeur. Ik kan me voorstellen dat jij het wel kan gebruiken. Ik in ieder geval nu niet.

Man, het is nu 3 weken na de release...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Nope.

Dit is ook mijn eerste Witcher game. Je moet wel heel veel tijd erin willen steken, game is echt massive. Qua quests en daarnaast nog allerlei andere ontdekkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Hoeft niet (heb ik ook niet gedaan omdat ik de combat in W1 drama vond), maar je mist wel wat historie tussen characters, wat het af en toe wat onduidelijk maakt in dialoog-keuzes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
SouLLeSSportal schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 13:55:
[...]

Het is dan jammer de pammer voor wie al te ver is in de playthrough dat de armor niet zoveel nut meer heeft, maar je kan nooit iedereen blij maken, een dlc is voor de een wel op tijd, de ander te laat, weer een ander te vroeg. Er zullen altijd mensen wat buiten de boot vallen. Het is gewoon leuk dat er wat extra's en leuke gratis dlc aangeboden wordt, wat de meesten denk ik ook zullen waarderen bij de tweede PT als ik zo iedereen hier hoor :)
De keuzes die je maakt zullen behoorlijk invloed hebben dus in ieder geval een 2de PT is wel aan te raden.
Een tweede playthrough zit er zekers in en dan komt de DLC uiteraard wel weer van pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Esumontere schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 13:56:
[...]

Man, het is nu 3 weken na de release...
Ga je nu op elke slak zout leggen. FYI je hebt gelijk het is 3 weken en 1 dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Mouse_NL schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 13:59:
[...]

Ga je nu op elke slak zout leggen. FYI je hebt gelijk het is 3 weken en 1 dag.
Nee. Ik vind alleen dat je ontzettend zit te nuilen. Klagen dat CDPR je niets geeft waar je iets aan hebt; man, je hebt net een episch gaaf spel van ze gekregen, waar ze na de release nog enorm goede support en zelfs extra content gratis aan je blijven leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
SouLLeSSportal schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 13:55:
[...]

Het is dan jammer de pammer voor wie al te ver is in de playthrough dat de armor niet zoveel nut meer heeft,
Als het goed is scaled de Nilfgardian armor naar je level (op het moment dat je hem koopt) (tot een max van ik meen 27 of 38)

[ Voor 4% gewijzigd door Puc van S. op 10-06-2015 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Esumontere schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 14:02:
[...]

Nee. Ik vind alleen dat je ontzettend zit te nuilen. Klagen dat CDPR je niets geeft waar je iets aan hebt; man, je hebt net een episch gaaf spel van ze gekregen, waar ze na de release nog enorm goede support en zelfs extra content gratis aan je blijven leveren.
Ik laat het voor wat het is. De game is fantastisch daar geniet ik van, Ik heb niets te klagen over het spel want dat is qua inhoud gewoon goed. Alleen de afgelopen DLC vond ik niets, Ik wacht op de volgende. Komt weer een nieuw gwent deck ... geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Puc van S. schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 14:05:
[...]

Als het goed is scaled de Nilfgardian armor naar je level (op het moment dat je hem koopt) (tot een max van ik meen 27 of 38)
Moet je hem dan net de Griffin Armor met diagrammen upgraden? Want ik ben die nog niet tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mouse_NL schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 13:55:
[...]

Wat is dit nu weer voor sneer?

Ik ben nu halverwege mijn 2e playthrough en een derde komt er vast ook wel. En ik ben blij dat er tenminste iets aan gratis DLC is. je hebt 16 verschillende dingen die er komen, en 1 er van zit je nu over te zeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Mouse_NL schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 14:08:
[...]

Moet je hem dan net de Griffin Armor met diagrammen upgraden? Want ik ben die nog niet tegen gekomen.
Wat ik begreep (kan het niet 100 zeker zeggen aangezien ik hem zelf niet heb) is het echt alleen op het moment van aankoop dat het level bepaald word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-10 20:21
Is er al iets meer bekend over de patch voor de XOne?

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 14:10:
[...]

Wat is dit nu weer voor sneer?

Ik ben nu halverwege mijn 2e playthrough en een derde komt er vast ook wel. En ik ben blij dat er tenminste iets aan gratis DLC is. je hebt 16 verschillende dingen die er komen, en 1 er van zit je nu over te zeuren...
Nogmaals ik laat het voor wat het is. Mijn beklag hoeft niet die van jou te zijn. En let wel ik heb het alleen over deze DLC en niets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Puc van S. schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 14:10:
[...]

Wat ik begreep (kan het niet 100 zeker zeggen aangezien ik hem zelf niet heb) is het echt alleen op het moment van aankoop dat het level bepaald word.
Dan zal ik het zo weer checken. thnx.

Effe gecheked hij wijzigt niet, jammer. We gaan weer door. Op naar het volgende potje gwent.

[ Voor 13% gewijzigd door Mouse_NL op 10-06-2015 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
Mouse_NL schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 14:16:
[...]

Dan zal ik het zo weer checken. thnx.

Effe gecheked hij wijzigt niet, jammer. We gaan weer door. Op naar het volgende potje gwent.
Je weet dat je ook meerdere quotes kan quoten in 1 bericht dat voorkomt dubble posts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 14:10:
[...]
Hoe doe je dat :?
Ik heb nu 53 uur achter de rug en moet nog altijd mijn eerste stap in Skellige zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 14:43:
[...]

Hoe doe je dat :?
Ik heb nu 53 uur achter de rug en moet nog altijd mijn eerste stap in Skellige zetten.
Je kan kiezen om de side wuests voor een deel te laten en ook de ? En je focussen op de main. Ik zit ook pas in Skelige en er is heel veel hier te doen. De keuzes tussen de main laten outranken en side missies doen maken het niet makkelijk. ik moet een goede mix gaan verzinnen. Vandaag dan weer wat side quests doen en dan maar een paar main missies outranked spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• npolm

npolm

P8

Mouse_NL schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 14:07:
[...]

Ik laat het voor wat het is. De game is fantastisch daar geniet ik van, Ik heb niets te klagen over het spel want dat is qua inhoud gewoon goed. Alleen de afgelopen DLC vond ik niets, Ik wacht op de volgende. Komt weer een nieuw gwent deck ... geweldig.
Toch zeker niet een heel deck? Maar slechts 1 kaart? OF lees ik verkeerd?

|- Rotterdam -|

Pagina: 1 ... 45 ... 93 Laatste

Let op:
Voor vragen/opmerking over de performance van de PC versie kun je terecht in: [PC] Witcher 3 performance topic