1. Koop de kaarten
2. Zorg dat je veel multipliers erin hebt
3. Scorch is zeer handig tegen Monsters
4. Monsters hebben vrij weinig 'archers' dus als je met specials speelt is Frost misschien handig
5. Probeer in je eerste tur zoveel mogelijk kaarten van de Monsters op je speelveld te krijgen(met ee beetje geluk worden hun multiplier kaarten ook uit de deck getrokken, maar dat is random geloof ik
6. Haal nutteloze kaarten uit je dek, en probeer alleen kaarten erin te houden die wat nuttigs hebben(ik heb Foltest clear weather) enige specials die ik erin heb zijn DECOYS en Scorched earth(let op hij pakt altijd de kaarten die het hoogste punten aantal hebben, dus ook als jouw kaart het hoogste punt aantal heeft, daarom gooi ik meestal een hoge special erin waardoor hij kaarten moet droppen --> scorch(specials zijn immuun ervoor) en je hebt zo een rits van die monsters kwijt ;-))
Questlines
1. Innkeepers Velen
2. Specials Velen(Baron, Soothsayer en nog 2 geloof ik)
3. Specials questline (Triss / Toernooi op Estate | Zoltan's Questline)
4. Na het finnishen van Zoltans questline, kun je tegen Zoltan spelen en begin je de questline 'old pals' waar je tegen o.a Roche moet spelen(en nog 2, maar dat wil ik je niet verklappen ;-)). Als je die andere WITCHER tegenkomt die achter hetzelfde contract als jouw aanzit(dat merk je vanzelf wie ik bedoel), moet je old pals wel actief hebben, anders kun je niet tegen hem spelen en er zijn maar 3 kansen ofzo.
5. Sigmund nog wat was ook wat mee qua kaarten
Mijn deck is echt overpowerd heb geloof ik bijna alle special cards die ik kan hebben
Geralt, Ciri, Triss, Ynnefer, Dandelion, Foltest clearweather(kun je kopen bij die gast wat je red in White Orchard, als je daar nog niet bent geweest, die verkoopt ook een paar tamaria kaarten).
Mijn standaard deck bestaat uit
Leader card (Foltest Clearweather)
3x Decoy
3x Scorched earth
3x Die hoorn
1x Prince Stennis(Spy)
1x SIgmund (Spy)
1x Dandelion (Morale boost voor fighters, alleen voor fighters)
Medic(artilery)
2x Dragon Hunter
3x Blue Stripes Commando
Rest is opgevuld met Vizimer, Ves etc)
Neutral Hero's
Ynnefer(Medic)
Geralt
Ciri
Triss
North only
Die koning(ben even naam kwijt)
Vernon Roche
Esterad
John Natalis
Rest van mijn specials weet ik zo 123 niet omdat ik bijna altijd met northern deck speel