Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:21

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Vraagje voor mensen die hem al uitgespeeld hebben:
spoiler:
Ik heb nu die UMA getransformeerd naar die Elf, en heb nu een quest om allies te verzamelen en naar te Isle of Mists te gaan.
Hoe ver ben ik dan van het einde af? (grof % van main storyline) Wil niet de main story al uitspelen terwijl ik nog meer quests te doen heb, want ik denk dat ik na het einde van het verhaal stop :P
Geen spoilers aub, enkel een grove schatting van de progressie :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:39
ye-roon schreef op maandag 08 juni 2015 @ 09:13:
[...]

spoiler:
Wat? Geen exp voor witcher contracts? dat zijn de quests waar je de meeste exp voor krijgt na main quests. Op basis van het level van de quest krijg je zo'n 230-400 misschien zelfs meer. (Hoogste die ik heb ingeleverd was een level 20 quest, daar kreeg ik 400 exp voor). Het zijn juist de "secondary" quests waar je amper exp voor krijgt. Voor sommige 10, andere 50. Vaak geeft de Axii optie in het gesprek meer exp dan de hele quest.
spoiler:
Ehm crap, ik bedoel treasure hunts... witcher contracts krijg je idd wel veel xp voor...

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Angeloonie schreef op maandag 08 juni 2015 @ 09:13:
Vraagje voor mensen die hem al uitgespeeld hebben:
spoiler:
Ik heb nu die UMA getransformeerd naar die Elf, en heb nu een quest om allies te verzamelen en naar te Isle of Mists te gaan.
Hoe ver ben ik dan van het einde af? (grof % van main storyline) Wil niet de main story al uitspelen terwijl ik nog meer quests te doen heb, want ik denk dat ik na het einde van het verhaal stop :P
Geen spoilers aub, enkel een grove schatting van de progressie :)
Ik dacht dat ik heel ver was op dat moment, maar volgens mij zit je nog maar op 60-70%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-10 14:52
Fuck, de treasure-hunt
spoiler:
Dirty Funds
is ook al glitched, die kan ik nu niet meer afmaken. Ik hoop dat deze nog een keer word gefixed in een patch anders moet ik opnieuw beginnen voor een lvl 2 treasure hunt :)

spoiler:
Bij een kamp krijg je een brief, en daarna moet je ergens een kist vinden. Als je die kist al eerder vind, wat heel normaal is als je alle ?'s afgaat, dan kan je die brief niet meer krijgen en de quest dus niet meer afmaken

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:55
ThomasXIV schreef op maandag 08 juni 2015 @ 09:14:
[...]

Ik dacht dat ik heel ver was op dat moment, maar volgens mij zit je nog maar op 60-70%.
Zoiets ja, maar qua verhaal zit die laatste 30-40% wel veel dichter achter elkaar waardoor je sneller geneigd bent om je na dit punt alleen op de main quest line te richten, ook omdat je dan overal wel wat geweest bent en dan wel aan de main quest line toe bent. Maar er zijn nog zat mogelijkheden om andere missies te doen en de main quest line wacht wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:41
GMacD schreef op maandag 08 juni 2015 @ 09:11:
[...]

niet toevallig ergens een emerald geloot die je kan dismantelen of andere juwelen?

[...]

Hahaha ja kan ik me wel iets bij voorstellen
Nee ik geloof het niet, heb even door al mijn items heen gelopen en zag nergens een emerald dust terug komen in een dismantle. Ik hoorde echter dat de emerald dusts in overvloed zijn in Velen (of dit waar is weet ik ook niet). Ergens zou een kist moeten liggen bij een stel drowners waar er een aantal in zitten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-10-2024
dan voorlopig ff POI en vraagtekens afgaan... of toch kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55
Puc van S. schreef op maandag 08 juni 2015 @ 09:14:
[...]

spoiler:
Ehm crap, ik bedoel treasure hunts... witcher contracts krijg je idd wel veel xp voor...
spoiler:
Tja treasure hunts krijg je treasure voor, dat is de reward. Ik denk daarom dat ze je daar geen exp voor geven. Zou ook beetje raar zijn, het zijn quests die je zelf op pakt en zelf uitvoerd en de loot zelf houdt. Er is niemand die je hiervoor opdracht geeft en niemand je beloond, dus dat je geen exp krijgt is best logisch

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, 52 uur op de teller, en ik moet nog altijd mijn eerste stap in Skellige zetten. Met de sidequests die ik blijf krijgen kan dat nog wel een tiental uur duren denk ik, en dan negeer ik nog de meeste Witcher contracts :9.

Ter vergelijking: Volgens Steam heb ik 48 uur in The Witcher 2 zitten, en dat zijn twee volledige playthroughs met toch ook aardig wat sidequests uitgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisible_man
Nipje schreef op maandag 08 juni 2015 @ 09:34:
[...]

Nee ik geloof het niet, heb even door al mijn items heen gelopen en zag nergens een emerald dust terug komen in een dismantle. Ik hoorde echter dat de emerald dusts in overvloed zijn in Velen (of dit waar is weet ik ook niet). Ergens zou een kist moeten liggen bij een stel drowners waar er een aantal in zitten..
Emerald dust wordt geloof ik gedropt door wraiths, genoeg te vinden dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17-10 15:54

Madstorm

Derping all the way!

ye-roon schreef op maandag 08 juni 2015 @ 08:33:
Zoo hee. Wat heerlijk die patch, op het irritante: you allready have this item bugje na (jaja, item droppen volgende craften, voordat iemand de behoefte had alleen daar op te reageren).
Is al eerder voorbij gekomen, dit is GEEN bug. Dit is ook voor de nieuwe patch al zo, je moet mediteren om je spul weer bij te vullen. Zo hoef je niet alles opnieuw te craften, en één keer craften is dus voldoende.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Madstorm schreef op maandag 08 juni 2015 @ 09:49:
[...]

Is al eerder voorbij gekomen, dit is GEEN bug. Dit is ook voor de nieuwe patch al zo, je moet mediteren om je spul weer bij te vullen. Zo hoef je niet alles opnieuw te craften, en één keer craften is dus voldoende.
Probleem is dat dit ook bij mutagens gebeurt, wat het proces voor lesser->normal ->greater mutagens te craften heel omslachtig maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
innerchild schreef op zondag 07 juni 2015 @ 23:57:
[...]
Dat doet de witcher 3 gewoon niet. Dat men daar aan gewent is geraak wil niet zeggen dat er geen issue is. Als je gewent bent aan strontlucht op het platteland wil toch ook niet zeggen dat het opeens niet meer stinkt omdat je er al een tijdje in rond loopt ?

Als iemand je vertelt van "He Kees is wel moeilijk maar als je hem beter leert kennen dan valt hij reuze mee" met andere woorden "Het is een klootzak maar je went eraan " exact zo met de controls. Zo blind over het spel dat men het of niet ziet of wilt inzien

Welk test team heeft dit door de vingers laten lopen ? Het is jammer aan 1 kant want ik was meer dan een jaar gehyped om nu al weer het spel te moeten door verkopen. Ik kan er niet mee overweg. Die rare overgangen van lopen en rennen en de onlogische mapping van nog harder rennen op een knop ?????
Ik wil toch nog even reageren. Ik respecteer je mening over de controls, maar ik vind je reactie wel zwaar overtrokken. Je vergelijking gaat gewoon niet op. Een betere vergelijking zou zijn dat 90% van de mensen Kees een hele aardige toffe vent vind, maar weet dat hij af en toe rare fratsen uit haalt.

De controls hadden beter gekund, maar voor de meeste mensen zijn ze gewoon prima. Het is gewoon volledig subjectief en jij kan er blijkbaar niet aan wennen. Jammer voor jou, maar dat wilt niet zeggen dat anderen blind zijn of dat het testteam dit over het hoofd heeft gezien.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 20:32
De besturing is inderdaad niet super, maar naar mijn idee is deze gewoon prima hoor. Zou het eeuwig zonde vinden als mensen zo'n uitgebreid spel afrekenen op de controls. Dit is echt ongetwijfeld één van de beste games die ik ooit gespeeld heb.

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Iets anders, ik heb eindelijke weekend en kan dus eindelijk! weer verder na te hebben gewacht op de patch voor de xp bugs *O*

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
Madstorm schreef op maandag 08 juni 2015 @ 09:49:
[...]

Pfff, goed hier even de uitleg.

Ik heb 2 Aether nodig voor 1 recipe. Ik maak er 1. Ik kan niet een 2de maken want "you allready have this item". Toch heb je er 2 nodig voor dat ene recipe. Dus, drop eerste Aether op de grond. Craft 2de, pak eerste weer op, tada, 2 Aether.

Geldt ook voor mutagens, 3 lesser = 1 normal, 3 normal = 1 greater. Echter je kan geen 3 normals achter elkaar meer maken, je moet dus 1 normal maken, droppen, 1 normal maken, droppen, 1 normal maken, andere 2 oppakken, 1 greater maken. Het is dus WEL een bug en het zal in volgende patch vast gefixed worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parkeermeter
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:02
Ik had in eerste instantie niet zoveel last van de besturing, kon er wel aan wennen. maar in skellige begint het toch wel irritant te worden. meer smalle berg pasjes waar een misstap fataal kan zijn, en dat is me dus ook al meerdere keren gebeurd door de logge besturing. dan vervloek ik de controls wel even...
en dan heb ik het nog niet over de frustratie als er een kaarsje op een kist staat die je wilt looten :P
hoevaak ik wel geen kaarsjes aan en uit heb 'gesigned'...

maar ik vind het echt geen reden om deze game te laten liggen, want ik vind de rest van the witcher echt geweldig! wat een sfeer.. topgame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
parkeermeter schreef op maandag 08 juni 2015 @ 10:02:
Ik had in eerste instantie niet zoveel last van de besturing, kon er wel aan wennen. maar in skellige begint het toch wel irritant te worden. meer smalle berg pasjes waar een misstap fataal kan zijn, en dat is me dus ook al meerdere keren gebeurd door de logge besturing. dan vervloek ik de controls wel even...
en dan heb ik het nog niet over de frustratie als er een kaarsje op een kist staat die je wilt looten :P
hoevaak ik wel geen kaarsjes aan en uit heb 'gesigned'...

maar ik vind het echt geen reden om deze game te laten liggen, want ik vind de rest van the witcher echt geweldig! wat een sfeer.. topgame!
Dat kaarsje is als het goed is gepatched :P Maar dat moet ik nog testen.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-10 00:51
voxxel schreef op maandag 08 juni 2015 @ 10:07:
[...]

Niet dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voxxel schreef op maandag 08 juni 2015 @ 10:07:
[...]

nopes, en er zijn nog wel meer dingen die niet echt goed gefixt zijn. Bij mij, bij het afsluiten van de game wil die nog wel eens blijven hangen, ook erg irritant. Kom je terug in windows en dan loopt de muziek nog vrolijk door en kan je niks doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Invisible_man schreef op maandag 08 juni 2015 @ 09:49:
[...]

Emerald dust wordt geloof ik gedropt door wraiths, genoeg te vinden dus.
Dat ook inderdaad. Zijn deze er genoeg in Velen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Oneindig zelfs ;)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Cheers, dan haal ik daar wat vandaan. Ik moet wel zeggen dat de hoogste difficulty zeer goed te doen is nadat ik Bloodborne heb uitgespeeld. Het dodgen gaat hierdoor stukken makkelijker! Het schild werkt overigens ook erg goed :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Invisible_man schreef op maandag 08 juni 2015 @ 09:25:
[...]

Zoiets ja, maar qua verhaal zit die laatste 30-40% wel veel dichter achter elkaar waardoor je sneller geneigd bent om je na dit punt alleen op de main quest line te richten, ook omdat je dan overal wel wat geweest bent en dan wel aan de main quest line toe bent. Maar er zijn nog zat mogelijkheden om andere missies te doen en de main quest line wacht wel.
Yup, ik ging er ook een stuk sneller doorheen, maar desalniettemin is het einde best lang :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
Ik snap pas sinds kort écht hoe alles in TW3 werkt en waar ik mij op moet richten.
Ik moet nu echter voor een side-quest een werewolf verslaan, maar ondanks de potions die ik gebruik lukt het me niet deze te verslaan. Die krengen zijn dus constant aan het healen. Heeft iemand misschien nog een tip?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
Maurice079 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 11:09:
Ik snap pas sinds kort écht hoe alles in TW3 werkt en waar ik mij op moet richten.
Ik moet nu echter voor een side-quest een werewolf verslaan, maar ondanks de potions die ik gebruik lukt het me niet deze te verslaan. Die krengen zijn dus constant aan het healen. Heeft iemand misschien nog een tip?:)
cursed oil, igni, quen, yrden..ehm..dodgen lol
kijk ook naar potions..swallow, tawny of thunder..!

[ Voor 5% gewijzigd door GMacD op 08-06-2015 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maurice079 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 11:09:
Vreselijk simpel, Moon Dust gebruiken, dan kan hij niet meer healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
Vreselijk simpel, Moon Dust gebruiken, dan kan hij niet meer healen.
Wordt maar weer eens pijnlijk duidelijk dat ik niet alles snap, haha. |:(
Ik ga er naar kijken, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

het werkt als zodanig:
is er een lootable iets in de buurt van een kaars? dan geen reactie op kaars (waarbij je dus wel de access loot message moet zien) is er niks te loten? dan kan je de kaars aan steken. soms gaat dat helaas dus mis omdat je niet altijd de loot mesage krijgt en alsnog kaarsjes loopt aan te steken als een malloot.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Maurice079 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 11:17:
[...]

bestiary lezen loont ;) daar geven ze alle zwakheden aan van een enemy als je bv een boek of een bepaalde enemy al hebt verslagen.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisible_man
Nipje schreef op maandag 08 juni 2015 @ 10:30:
[...]

Dat ook inderdaad. Zijn deze er genoeg in Velen? :)
In Velen kom je ze vooral helemaal in het zuiden/zuid-west wel veel tegen. Wraiths zijn wat een hoger level vijand, dus kom je niet zo heel veel tegen in de begingebieden van Velen tegen (Crows Perch enzo), maar helemaal onderin is weer een wat moeilijker gebied en kom je ze wel tegen.

Voor dat gedoe met een kaars te doven terwijl je wilt looten, het had mooi geweest zijn als ze het zo gedaan hadden als in Dark souls. Daar kan je met een andere button switchen tussen twee interactie promps als deze vlak bij elkaar liggen.

[ Voor 21% gewijzigd door Invisible_man op 08-06-2015 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Nu online
Ben nu level 22 en merk dat er nog genoeg enemies zijn die ik totaal niet aan kan, leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Basekid schreef op maandag 08 juni 2015 @ 11:20:
Ben nu level 22 en merk dat er nog genoeg enemies zijn die ik totaal niet aan kan, leuk!
Tot en met het einde is het goed pittig, je kan wat dat betreft vrij moeilijk "overleveled" zijn. Het enige is wel dat je bij echt hogere levels je geen gear meer gaat vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:43
Maurice079 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 11:17:
[...]

Tja hier nog een ik heb gisteren ook een uur zitten kloten todat ik erachter kwam wat ik mist doen. ik ben nog amateur ten top

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
bestiary lezen scheelt zoveel in deze game, kan het niet vaak genoeg zeggen :) preparation is key in life as a witcher!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GerGio schreef op maandag 08 juni 2015 @ 11:23:
[...]

Tja hier nog een ik heb gisteren ook een uur zitten kloten todat ik erachter kwam wat ik mist doen. ik ben nog amateur ten top
Zo begint iedereen ;)

Maar tip van de dag dan:
Alle boekjes en papiertjes die je oppakt, lees ze in je invetory, soms zit er een bestiary info in die je dan kan gebruiken.
Gebruik zo veel mogelijk oils die bij een specifieke vijand horen, en let er op elke oil heeft 20 charges, dus 20 keer meppen en het is er af. Je kan dan mid gevecht naar je inventory gaan, en er een nieuwe oil op gooien. Die hoef je maar 1 keer te maken en verspil je niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2015 @ 11:25:
[...]

Zo begint iedereen ;)

Maar tip van de dag dan:
Alle boekjes en papiertjes die je oppakt, lees ze in je invetory, soms zit er een bestiary info in die je dan kan gebruiken.
Gebruik zo veel mogelijk oils die bij een specifieke vijand horen, en let er op elke oil heeft 20 charges, dus 20 keer meppen en het is er af. Je kan dan mid gevecht naar je inventory gaan, en er een nieuwe oil op gooien. Die hoef je maar 1 keer te maken en verspil je niet.
dat mid fight oil op gooien werkt bij mij niet :( kan niet tijdens een gevecht krijg ik dan als melding..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
GMacD schreef op maandag 08 juni 2015 @ 11:26:
[...]

dat mid fight oil op gooien werkt bij mij niet :( kan niet tijdens een gevecht krijg ik dan als melding..
Dat kan of kon weet niet of het gepatched is alleen op de pc met de muis. Je kan de olie uit je inventory slepen en op je wapen doen. Dan werkt het wel, met een conroller(en op console) werkt dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ye-roon schreef op maandag 08 juni 2015 @ 11:34:
[...]

Dat kan of kon weet niet of het gepatched is alleen op de pc met de muis. Je kan de olie uit je inventory slepen en op je wapen doen. Dan werkt het wel, met een conroller(en op console) werkt dit niet.
Dat is altijd de manier dat ik mijn oils doe, dus ken niet anders :X

En daarbij gebruik ik heel erg veel enhanced swallow potions tijdens gevechten, dan blijven dodgen en wachten op de regeneration.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 12:21
GMacD schreef op maandag 08 juni 2015 @ 11:26:
[...]

Je moet heel even stil staan, als je een actie uitvoert dan kan je niks applyen. Ren ergens heen waar je enigsinds veilig staat en apply dan al je potions/oils shizzle

Dan moet het goed gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Dat is wel lekker dan, dat je op de PC kan slepen met je oils en console versie kan het gewoon niet, is dat echt zo? :').

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
Pfff, ik zit volgens mij met een probleempje..
Voordat ik Beast Oil vond, heb ik al direct de Enhanced Beast Oil gevonden. Deze nooit kunnen maken, omdat ik de Beast Oil zelf nergens tegenkwam.

Gisteren wezen looten her en der en heb nu de Superior Beast Oil.. Deze kan ik dus al helemaal niet maken, want ik heb de enhanced Best Oil nooit kunnen maken.. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen??

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
Kuhr89 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 11:47:
Voordat ik Beast Oil vond, heb ik al direct de Enhanced Beast Oil gevonden. Deze nooit kunnen maken, omdat ik de Beast Oil zelf nergens tegenkwam.

Gisteren wezen looten her en der en heb nu de Superior Beast Oil.. Deze kan ik dus al helemaal niet maken, want ik heb de enhanced Best Oil nooit kunnen maken.. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen??
maar nu heb je wel normale beast oil? zonder die ga je sowieso nooit de rest kunnen maken.. Dus eerst beast oil vinden/kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kuhr89 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 11:47:

Zoals met alles eigenlijk, zodra je de normale beast oil hebt, maak je die, dan kan je daarna enhanced en daarna superior maken.

Zo werkt het met alles wat betreft craften en alchemy, zijn er upgrades dan moet je altijd eerst het origineel hebben. Je kan natuurlijk niets upgraden wat je niet hebt ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2015 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Nu online
Klopt, normaal gaat het zo, maar ik heb de normale beast oil volgens mij nooit gehad, of anders nooit kunnen maken (lijkt me stug, ik verzamel ALLES -.-')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kuhr89 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 11:50:
Klopt, normaal gaat het zo, maar ik heb de normale beast oil volgens mij nooit gehad, of anders nooit kunnen maken (lijkt me stug, ik verzamel ALLES -.-')
Je kan hem ook gewoon nog niet tegen gekomen zijn, dus zoek en gij zult vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
Dan koop je hem toch, en in het ergste geval spawn je hem via console? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• npolm
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16:02

npolm

P8

Zo! Momenteel leveltje 14 en draag de mooie Feline Armor.
Ben ook hooked aan het spel (en Gwent!)

Wel grappig dat ik de gemiddelde Wyvern en Golem van meerdere levels hoger zonder problemen versla, maar een Water Hag van hetzelfde level na 10 keer pas kan verslaan. Wat is dat een rotbeest zeg!

Ook bij mij zijn de kaarsjes niet gepatched geloof ik, heb er nog steeds problemen.

|- Rotterdam -|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
Ik zou wat herbalists en alchemists (te herkennen aan een plantje of een beker op de map) langs gaan en zien of een van hen het recipe verkoopt. Als ze "boeken" verkopen, dan ook die boeken lezen. Soms krijg je van een boek ineens een "torn out page" waar dan het recipe op staat. Dus tip, lees ook alle boeken in je inventory, althans, open ze, de game registreerd dan dat ze zijn "gelezen" en je krijgt het recipe.

Ook zou je kunnen kijken of je filter wel goed staat in het Alchemy scherm. Als namelijk heb uitgevinkt dat dingen die je al gemaakt hebt niet meer ziet dan zie je die niet in je lijstje. Je kan dan naar het recipe voor Enhanced Beast Oil gaan, zie je daar 1/1 staan bij het zelfde uitziende flesje als het uiteindelijke product, dan heb je hem al gemaakt.

En anders, reddit. Maak een topic: Beast Oil Recipe location? oid binnen no-time antwoord meestal. TBH zou ik me niet te druk maken, beast oil is de minst nuttige van alle oils gezien de meeste targets toch monsters zijn en geen beasts(beasts hebben rode life bar) en Hanged man's venom is beter in situaties met mensen en guard dogs, gezien er veel meer mensen zijn dan guard dogs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Nu online
Nee dat is ook waar, maar al die oils hebben vind ik altijd wel handig. Kan soms wel even van pas komen.
Ben nu level 9 en speel op de PS4, dus de console openen zal moeilijk gaan.

Boeken lees ik eigenlijk allemaal. Maargoed, ik zal nog wat Herbalists en Alchemists afgaan, zodra ik er één tegenkom.

Ik merk dat ik veel te veel boeken heb, kan ik die gewoon ergens in een huis droppen of meteen verkopen? Ik gebruik ze namelijk niet meer zodra ik ze gelezen heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ok, dan maar zo:

Je kan de originele beast oil recipe kopen van de Pellar (die met die geit), maar alleen als je zelf nog niet beast oil kan maken.

2 minuten googlen en gevonden ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2015 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben van die spel, deel 2 kon me eerlijk gezegt niet zoveel boeien... Maar deze man man..

Zoveel te doen en te zien, waar je denkt een kort questje te hebben blijkt het ineens een chain te zijn van 2,5-3 uur (ff afmaken en hoppa 3am :x )

Wat ik wel jammer vind is dat het 'quest log' me de hele tijd naar het 2de? gebied wil sturen en dat heb ik al de afgelopen 8 uur (boot naar kellenogwat) terwijl ik nu al zeker 12 uur verder ben en nog niet eens de hele map explored heb..

Echt een aanrader dit spel, het speelt ook 10x beter dan deel 2.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Boeken kan je gewoon verkopen, ik verkoop ze wel zoveel mogelijk aan dezelfde mocht ik er ooit 1 teveel verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2015 @ 12:05:
Ok, ok, dan maar zo:

Je kan de originele beast oil recipe kopen van de Pellar (die met die geit), maar alleen als je zelf nog niet beast oil kan maken.

spoiler:
Oei daar heb ik oorlog mee :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2015 @ 12:05:
Ok, ok, dan maar zo:

F*cking goat!

Love that quest :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
polm85 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 11:52:
Zo! Momenteel leveltje 14 en draag de mooie Feline Armor.
Ben ook hooked aan het spel (en Gwent!)
Ik ben inderdaad ook echt hooked! Kijk nu al weer uit naar dat uurtje The Witcher 3 vanavond (helaas niet heel veel tijd doordeweeks ivm werk) :'(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Net een glitched quest gemeld bij CD Project Red, binnen 4 minuten al antwoord...nice! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
spoiler:
Libi Dough
Iemand m al tegen gekomen? _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Razorbite op 08-06-2015 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2015 @ 10:25:
[...]
nopes, en er zijn nog wel meer dingen die niet echt goed gefixt zijn. Bij mij, bij het afsluiten van de game wil die nog wel eens blijven hangen, ook erg irritant. Kom je terug in windows en dan loopt de muziek nog vrolijk door en kan je niks doen...
Kan ook bevestigen dat het nog niet goed werkt. Zwaar irritant, krijg echt een zwaar consolegevoel dan: zo knullig kaarsjes staan aan te maken terwijl je die ton wilt leeggraaien :+

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:21

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Maichel schreef op maandag 08 juni 2015 @ 13:30:
Net een glitched quest gemeld bij CD Project Red, binnen 4 minuten al antwoord...nice! :)
Welke? Ik heb er nu 3 geloof ik..

- Dirty Funds zit vast omdat ik de volgorde niet "goed" had.
- Een quest op Skellige (The Price Of Honor) waarbij je de ghostlamp gebruikt en een sleutel vindt voor een kist die je niet kunt unlocken.
- Een quest in Novigrad, Closed City (1 item is grijs en als OK gemarkeerd, 1 item is Failed en grijs), quest is blijven hangen.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Ik heb soms ook wel eens een glitsch, maar soms werkt zelfs even mediteren al en anders even een andere quest actief maken, even iets doen waardoor hij opnieuw moet laden (fast travel oid) en dan weer terug naar die quest en het werkt vaak wel weer.

Niet altijd, heb er ook 1 die het volgens mij niet doet "Swords and Dumplings".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Angeloonie schreef op maandag 08 juni 2015 @ 14:29:
[...]

Welke? Ik heb er nu 3 geloof ik..

- Dirty Funds zit vast omdat ik de volgorde niet "goed" had.
- Een quest op Skellige (The Price Of Honor) waarbij je de ghostlamp gebruikt en een sleutel vindt voor een kist die je niet kunt unlocken.
- Een quest in Novigrad, Closed City (1 item is grijs en als OK gemarkeerd, 1 item is Failed en grijs), quest is blijven hangen.
Dirty funds ja...

Alleen, persoon met wie ik mailde zei dit:
Make sure to update your game to 1.04. The bug with this quest was fixed in the newest patch.
Toen ik aangaf dat dat blijkbaar dus niet zo is, zeiden ze:
Did you try to reload the gamesave?
Als ze bedoelen de savegame laden tot VOOR die quest, dan heb ik er geen zin in...dat was ergens helemaal in het begin, dan kan je net zo goed opnieuw beginnen.

Zal vanavond eens wat screenshots maken en die naar ze mailen, maar opgelost....nee.

Zou ook kunnen dat ze bedoelen dat de bug is opgelost als je "begint" met 1.04, maar als je 'm dus al hebt...ook dan zou ik het graag opgelost zien.

UPDATE

Ik heb nog even gevraagd of dat ze bedoelden dat ik terug moest naar een savegame van voor de Dirty Money quest, en dat is dus zo. Oftewel, doe je dat niet...dan kan je deze quest nooit voltooien :'(

Antwoord van CD Project Red:
Sadly, yes from the point before. From my information the patch should fix this issue.

[ Voor 19% gewijzigd door Maichel op 08-06-2015 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Laatst online: 20-10 19:38
Mensen is de DLC van vorige week dinsdag al ergens in de EU gescout? Wat is het nieuws hiervan?

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik werd vorige week voor gek verklaard omdat het zogenaamd geen game-breaking bug was, maar met 1.04 en de volle bak met XP die ik weer binnen krijg (ben terug gegaan naar een save voor 1.03) merk ik pas hoeveel XP ik had gemist als ik de game dus niet twee weken aan de kant had gelegd. Levellen gaat nu heel snel. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• npolm
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16:02

npolm

P8

Heb geen last gehad van XP-bug (ik probeer sowieso niet teveel OP de mainquests te doen) maar zou er denk ik ook niet echt mee zitten. Het levelen an sich gaat vrij snel waardoor je soms wat haastig te werk gaat.

|- Rotterdam -|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-07 14:42
Echt hè, begint wel een beetje vervelend te worden...
De helft van de vragen hier kan je met een google link beantwoorden :+

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
tellavist schreef op maandag 08 juni 2015 @ 15:11:
[...]

Echt hè, begint wel een beetje vervelend te worden...
De helft van de vragen hier kan je met een google link beantwoorden :+
haha ja ik kan er nog wel om lachen hoor..ik gooi het op enthiousiasme.. ik was ooit ook jong en onbezonnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2015 @ 10:25:
[...]
Doet die bij mij ook! En ik snap niet waarom ze uberhaupt de optie hebben gedaan om alle kaarsjes en fakkels aan of uit te kunnen doen in het spel. De meerwaarde is echt nul. In hele donkere 'spooky' kerkers snap ik het wel, maar 95% van alle andere lichtpuntjes hadden van mij standaard aan of uit gemogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
GMacD schreef op maandag 08 juni 2015 @ 15:14:
[...]

haha ja ik kan er nog wel om lachen hoor..ik gooi het op enthiousiasme.. ik was ooit ook jong en onbezonnen :+
Dat ben je toch nog steeds? :+
Soms maak ik me er zelf ook nog schuldig aan, maar dat komt omdat ik achter een proxy werk en niet op heel veel sites kan :+
Doet die bij mij ook! En ik snap niet waarom ze uberhaupt de optie hebben gedaan om alle kaarsjes en fakkels aan of uit te kunnen doen in het spel. De meerwaarde is echt nul. In hele donkere 'spooky' kerkers snap ik het wel, maar 95% van alle andere lichtpuntjes hadden van mij standaard aan of uit gemogen.
Vind dat je gelijk hebt, helemaal irritant als er een kaars naast een hele stapel loot ligt.
Kaarsje aan -> eerste zak looten -> kaarsje uit -> 2e zak looten, enz. enz.
Waarom zou ik dat kaarsje in godsnaam aan of uit willen hebben?! 8)7

[ Voor 42% gewijzigd door tellavist op 08-06-2015 15:20 ]

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Piet_Piraat7 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 15:17:
[...]

Doet die bij mij ook! En ik snap niet waarom ze uberhaupt de optie hebben gedaan om alle kaarsjes en fakkels aan of uit te doen in het spel. De meerwaarde is echt nul. In hele donkere 'spooky' kerkers snap ik het wel, maar 95% van alle andere lichtpuntjes hadden van mij standaard aan of uit gemogen.
Het is vrij irritant, maar niet zo onbegrijpelijk waarom ze ervoor hebben gekozen dat vallen zo enorm dodelijk is, dat zou echt wel een stuk minder gevoelig mogen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
HeatWave schreef op maandag 08 juni 2015 @ 15:18:
[...]

Het is vrij irritant, maar niet zo onbegrijpelijk waarom ze ervoor hebben gekozen dat vallen zo enorm dodelijk is, dat zou echt wel een stuk minder gevoelig mogen....
Ik ben 1 keer doodgevallen, en dat van een bergwand van 60m hoog.
Je weet dat je niet ver kan vallen, dus ga geen risico's nemen en kijk gewoon goed uit waar je loopt :9
In het echt ren je toch ook niet blind op afgronden af hoop ik? :+

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
tellavist schreef op maandag 08 juni 2015 @ 15:21:
[...]

Ik ben 1 keer doodgevallen, en dat van een bergwand van 60m hoog.
Je weet dat je niet ver kan vallen, dus ga geen risico's nemen en kijk gewoon goed uit waar je loopt :9
In het echt ren je toch ook niet blind op afgronden af hoop ik? :+
je kan wel van de brug in oxenford < ;) afspringen.. zo duik je in het water en ben je niet dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:37
Ergens in Kellen(?) viel ik door de muren van een gebouw (kaer nogwa), zat ik vast half in de berg half in het gebouw... Uiteraard uur geleden voor t laatst gesaved.

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
chaoscontrol schreef op maandag 08 juni 2015 @ 15:28:
Ergens in Kellen(?) viel ik door de muren van een gebouw (kaer nogwa), zat ik vast half in de berg half in het gebouw... Uiteraard uur geleden voor t laatst gesaved.
Een uur lang ook geen autosaves? die gebeuren best regelmatig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
Piet_Piraat7 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 15:29:
[...]

Een uur lang ook geen autosaves? die gebeuren best regelmatig..
Niet als je alleen maar vraagtekentjes doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
chaoscontrol schreef op maandag 08 juni 2015 @ 15:28:
Je speelt 'The Witcher 3' Wie saved er nou weer 1x in het uur?!
Elke enemy die ik met ook maar een klein beetje moeilijk vond om te verslaan= Save.
Elk klein dingetje waar ik van denk: dit wil ik niet een 2e keer moeten doen=Save.
Ik speel 'the witcher 3'= save, save, save :+

Net als vroeger met Pokemon eigenlijk.
Daar leer je pas saven ;)

Maar wel kut omdat het niet je eigen schuld is natuurlijk.
Ik leef met je mee, hoevaak ik al een uur terug gezet ben }:|

[ Voor 14% gewijzigd door tellavist op 08-06-2015 15:37 ]

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Haha precies.
Health aanvullen met Swallow >1 uur meditate > save is hier de standaard. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door dutchgio op 08-06-2015 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
tellavist schreef op maandag 08 juni 2015 @ 15:35:
[...]

Je speelt 'The Witcher 3' Wie saved er nou weer 1x in het uur?!
Elke enemy die ik met ook maar een klein beetje moeilijk vond om te verslaan= Save.
Elk klein dingetje waar ik van denk: dit wil ik niet een 2e keer moeten doen=Save.
Ik speel 'the witcher 3'= save, save, save :+

Net als vroeger met Pokemon eigenlijk.
Daar leer je pas saven ;)
Ja maar die vraagtekens zijn juist allemaal zo makkelijk, bandit camp hier, hidden treasure daar. Heb echt met geen 1 mob moeite, dus dan save je ook niet zo vaak.

Doe alleen maar quests en sidequests en ben nu lvl 24 waar mn story quest pas op lvl 16 staat. De laagste secondary quest is nu lvl 17 en kan dus eindelijk weer verder met de story. Al is dat best makkelijk zo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op maandag 08 juni 2015 @ 15:38:
Haha precies.
Gaat Geralt bij jou een filmpje kijken tijdens het meditaten? :P

aaahw fuck je hebt je spelfout er uit gehaald en nu is mijn grap kapot :(

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2015 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
dutchgio schreef op maandag 08 juni 2015 @ 15:38:
Haha precies.
Ik meditate altijd tot zonsopgang. Vind ik de mooiste tijd om te spelen in het spel :+
Ben in het echt namelijk absoluut geen ochtendmens, dus ik heb weinig zonsopgangen gezien in mijn leven. Geralt is mijn ochtend mensje :+

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:14
tellavist schreef op maandag 08 juni 2015 @ 15:42:
[...]

Ik meditate altijd tot zonsopgang. Vind ik de mooiste tijd om te spelen in het spel :+
Ben in het echt namelijk absoluut geen ochtendmens, dus ik heb weinig zonsopgangen gezien in mijn leven. Geralt is mijn ochtend mensje :+
Haha, precies hetzelfde hier :+ Al zijn die zonsopgangen echt prachtig in dit spel _/-\o_ :9~

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-10 07:08
HeatWave schreef op maandag 08 juni 2015 @ 15:18:
[...]

Als je de jump knop 2x tikt net voor het neerkomen op de grond maak je een rol en krijg je geen of minder damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Robin64 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 15:50:
[...]

Als je de jump knop 2x tikt net voor het neerkomen op de grond maak je een rol en krijg je geen of minder damage.
Dat houdt ook op na een metertje of 4-5.
Al heb ik ook filmpjes voorbij zien komen waar iemand na een val van 150m van een berg. gewoon vrolijk door loopt...

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Hmm heb wel een klein irritatie puntje, dat AXII popupje komt als je het mij vraagt veel te weinig voor tijdens gesprekken. De ene keer als je in gesprek bent met een groep van 5 man komt hij wel, spreek je met 1 persoon weer niet. Als je b.v. bij een poort komt (moet je passes hebben etc) kan het weer niet, sta je bij 1 of andere toko en dan kan het weer wel bij de portier gebruikt worden.. Beetje maf.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
prutser001 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 15:59:
Hmm heb wel een klein irritatie puntje, dat AXII popupje komt als je het mij vraagt veel te weinig voor tijdens gesprekken. De ene keer als je in gesprek bent met een groep van 5 man komt hij wel, spreek je met 1 persoon weer niet. Als je b.v. bij een poort komt (moet je passes hebben etc) kan het weer niet, sta je bij 1 of andere toko en dan kan het weer wel bij de portier gebruikt worden.. Beetje maf.
Dit zijn gewoon scripted gesprekken. Sommige kan het wel, sommige niet. Als je dat in elk gesprek zou kunnen gebruiken is dat elke keer 40xp en krijg je alles veel te makkelijk voor elkaar. Het zou het te makkelijk maken in zowel levels als uiteindelijk iets doen. Aan de ene kant leuk, maar om nou iedereen te jedi-mind-tricken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2015 @ 15:40:
[...]

Gaat Geralt bij jou een filmpje kijken tijdens het meditaten? :P

aaahw fuck je hebt je spelfout er uit gehaald en nu is mijn grap kapot :(
Haha ja meteen ninja edit toen ik het geplaatst had. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Maandag middag nog geen DLC. Morgen moeten de 2 andere komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Mouse_NL schreef op maandag 08 juni 2015 @ 16:15:
[...]

Maandag middag nog geen DLC. Morgen moeten de 2 andere komen.
Voor de PS4 is het volgens mij zo dat er Store maar eens per week (Woensdag?) geupdate word, dus in dat geval moeten we sowieso tot woensdag wachten maar ik kan me vergissen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Maichel schreef op maandag 08 juni 2015 @ 16:20:
[...]

Voor de PS4 is het volgens mij zo dat er Store maar eens per week (Woensdag?) geupdate word, dus in dat geval moeten we sowieso tot woensdag wachten maar ik kan me vergissen....
Denk het ook. Ik vind het alleen lastig dat Internet eerst bol van de vragen moet staan voordat CDPR of SONY zich geroepen voelt om antwoord te geven.

Arrogantie ten top. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13:21

KipCurreh

Nightcrawler

chaoscontrol schreef op maandag 08 juni 2015 @ 15:38:
[...]

Ja maar die vraagtekens zijn juist allemaal zo makkelijk, bandit camp hier, hidden treasure daar. Heb echt met geen 1 mob moeite, dus dan save je ook niet zo vaak.

Doe alleen maar quests en sidequests en ben nu lvl 24 waar mn story quest pas op lvl 16 staat. De laagste secondary quest is nu lvl 17 en kan dus eindelijk weer verder met de story. Al is dat best makkelijk zo. :P
Hoe makkelijk het ook is, ik heb er de gewoonte van gemaakt om na elk gevecht/POI/TH/whatever een quicksave (F5) te doen... Op PC laadt hij deze kennelijk ook sneller in, of lijkt het toch zo (iets van een 15-20 seconden)

weet natuurlijk niet of deze optie ook bestaat bij de ps4/Xb1

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

ye-roon schreef op maandag 08 juni 2015 @ 16:05:
[...]

Dit zijn gewoon scripted gesprekken. Sommige kan het wel, sommige niet. Als je dat in elk gesprek zou kunnen gebruiken is dat elke keer 40xp en krijg je alles veel te makkelijk voor elkaar. Het zou het te makkelijk maken in zowel levels als uiteindelijk iets doen. Aan de ene kant leuk, maar om nou iedereen te jedi-mind-tricken...
Snap ik wel en een aantal keer heb ik die optie ook niet gekozen puur omdat de persoon me niet aanstond :P
Maar de keuze zou er van mij wel mogen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
Hoe kan iedereen zo weinig saves hebben, bij mij saved de game om de 10-30 minuten, en ik save z'n beetje voor elke quest? Hopelijk ontwikkel ik geen OCD :+
Mouse_NL schreef op maandag 08 juni 2015 @ 16:25:
[...]

Denk het ook. Ik vind het alleen lastig dat Internet eerst bol van de vragen moet staan voordat CDPR of SONY zich geroepen voelt om antwoord te geven.

Arrogantie ten top. :(
CDR negeert een hoop topics op de fora, omdat ze totaal niks toevoegen(Buiten Whinen, en dat is echt belachelijk veel op de officiele fora). De vragen die over het internet verspreid zijn (Reddit, ask.com etc) m.b.t tot de The Witcher 3, is geen speelgrond voor Project CDR die reageren alleen op hun eigen fora.
prutser001 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 15:59:
Er staat duidelijk bij dat niet iedereen vatbaar voor Axii is 8)7

[ Voor 100% gewijzigd door Bjorn89 op 08-06-2015 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Game verrast keer op keer. ik kan totaal niet inschatten welke kant de game opgaat. Meestal heb ik het gevoel van okay die kant gaan we op. Hier helemaal niet Ding dat mij gisteren echt verrast heeft:

- een lift (vooral de plek van de lift was subliem). ^) ^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
Kan iemand in een spoiler tag vertellen op hoeveel % van de story ik ongeveer ben? Ben nu lvl 24 en de story quest is dat ik net in Skellige ben (wel al een hele hoop sidequests gedaan in dit gebied).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winst
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:30
chaoscontrol schreef op maandag 08 juni 2015 @ 17:52:
Kan iemand in een spoiler tag vertellen op hoeveel % van de story ik ongeveer ben? Ben nu lvl 24 en de story quest is dat ik net in Skellige ben (wel al een hele hoop sidequests gedaan in dit gebied).
spoiler:
Op ongeveer 65% denk ik

Winst = Papie = ZeroT0ne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
Winst schreef op maandag 08 juni 2015 @ 18:07:
[...]

spoiler:
Op ongeveer 65% denk ik
Danku :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 16-10 08:26
Werevolves

Zucht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-07 00:10
Filmpje over Gwent op het Witcher channel van YouTube:

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonG
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-10 10:49
Misschien mis ik iets maar ik vind betere gear gewoon bij het looten dan dat ik met die bear/ursine etc gear kan craften (zelfs de superiors/mastercrafted) best jammer want nu heb ik ook niet echt de drang om die treasure hints daarvoor te doen.

Of zie ik dat verkeerd?
Pagina: 1 ... 43 ... 93 Laatste

Let op:
Voor vragen/opmerking over de performance van de PC versie kun je terecht in: [PC] Witcher 3 performance topic