Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:00
Voor wie nog vragen heeft over de gratis DLC, hier wat aandachtspunten:

Hoe krijg ik de gratis DLC?
GOG Galaxy:
1. On the game page for The Witcher 3 (Library/My Collection/Witcher 3) you will see an “ADDITIONAL CONTENT” section displayed in the right column.
2. Purchase the “FREE DLC PROGRAM” item from there (you will not be charged).
3. In the “More”/”Configure” menu you can choose “Available Content”, which will show the DLCs - tick them, and Galaxy will download them automatically.

Steam:
1. On the game page for The Witcher 3 (Library/Witcher 3) you will see that there are DLCs available - tick them, and Steam will download them automatically as part of its automatic update process.
2. If you have downloaded the DLCs but they still aren’t displayed in the game, restart Steam.

Playstation 4:
DLCs are displayed as “Add-Ons” on the game's page on PSN.

Xbox One:
DLCs are displayed as “Downloadable Content” on the game's page on the Xbox Live store.
Heb je het spel gekocht via GOG op PC, maar gebruik je GOG Galaxy niet, dan kun je de DLC-pakketjes los downloaden van de GOG-website en deze uitvoeren om ze te installeren. Ik weet zo niet of je hiervoor ook alsnog eerst The Free DLC Program moet "aanschaffen", maar dat lijkt me wel.

Waar vind ik de gratis DLC in-game?
In het geval van armor en wapens koop je ze bij merchants. Een aantal zijn te krijgen bij de handelaar die redt aan het begin van de game, in White Orchard. Over de armor en kruisbogen die deze week zijn uitgebracht:

"The armor and one of the crossbows come from the Baron's Quartermaster in No Man's Land, with more crossbows found at the Skellige Kaer Trolde Castle Blacksmith and the Novigrad Fancy Shop Owner."

De alternatieve skin voor Jennefer kan worden in- en uitgeschakeld vanuit het hoofdmenu van de game onder Downloadable Content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Jump schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 15:08:
[...]

Hmm, nog geen problemen met gehad. Zelf al meerdere keren opnieuw een olie gebruikt tijdens gevechten.
Heb je die dan geequipped ofzo? Ik mag het echt niet volgens mij. "you can't do that during combat".

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:43
HeatWave schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 14:59:
Wel krom, je zwaard of armor repareren tijdens een gevecht, geen probleem, doe we even, maar een beetje olie op je zwaard smeren kan niet tijdens :P.
met een repair kit? dacht dat je altijd naar een blacksmith moest.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

BigF25 schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 15:31:
[...]

met een repair kit? dacht dat je altijd naar een blacksmith moest.. 8)7
Ja, die kom je ook steeds meer tegen, en toch geld zat dus ik koop ze eigenlijk ook altijd.

Maar oils en potions nemen tijdens een gevecht is me iig nog niet gelukt, moet nog wel experimenteren of ik Swallow tijdens een gevecht wel kan wisselen met een andere potion om dan wel te gebruiken in combat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Kan je eigenlijk iets doen met die Flawless Diamonds & Emeralds?
Some high-end armour/wapen? Zelf nog niets tegengekomen.

[ Voor 13% gewijzigd door SmokingCrop op 04-06-2015 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-10 22:49
Ik vind die runes/stones die je in je wapen kan zetten echt super shit. Ze geven maar 2-5% increase en sommige hebben 0 attack power staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Basekid schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 16:07:
Ik vind die runes/stones die je in je wapen kan zetten echt super shit. Ze geven maar 2-5% increase en sommige hebben 0 attack power staan...
die chernobog is bugged moet 2,3,5% extra stats geven ;)
er zijn ook genoeg die wel goed doen zoals 20dmg armor piercing etc. moet ook niet te op worden he :P
HeatWave schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 15:39:
[...]

Ja, die kom je ook steeds meer tegen, en toch geld zat dus ik koop ze eigenlijk ook altijd.

Maar oils en potions nemen tijdens een gevecht is me iig nog niet gelukt, moet nog wel experimenteren of ik Swallow tijdens een gevecht wel kan wisselen met een andere potion om dan wel te gebruiken in combat.
kan gewoon hoor, doe dat ook altijd, alleen als je een aanval aan het doen bent, dus een swing van je zwaard kan het niet nee. :)

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:39
Alle kleine beetjes helpen!
En er zijn ook runes met ene hoger %; de 'greater....' als ik mij niet vergis.
Misschien kun je ze, net als met die groene/rode/blauwe mutagens, upgraden (3 samenvoegen tot 1).
Wat betreft die 0%, dat schijnt een txt bugje te zijn en moet zijn 2 of 3% (?).
SmokingCrop schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 15:52:
Kan je eigenlijk iets doen met die Flawless Diamonds & Emeralds?
Tot nu toe heb ik nog geen Diamond en Emerald in 'hele' staat gebruikt voor iets; '<kleur> Emerald Dust' daarentegen..
Dus; bewaar ze nog ff lekker en als je een keer diamond of emerald dust nodig hebt, dan weet je wat je te doen staat --> kapoet maken! :)
spoiler:
Lesser runestones bijvoorbeeld

[ Voor 35% gewijzigd door Nnoitra op 04-06-2015 16:45 ]

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Nnoitra schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 16:15:
[...]

Alle kleine beetjes helpen!
En er zijn ook runes met ene hoger %; de 'greater....' als ik mij niet vergis.
Misschien kun je ze, net als met die groene/rode/blauwe mutagens, upgraden (3 samenvoegen tot 1).
Wat betreft die 0%, dat schijnt een txt bugje te zijn en moet zijn 2 of 3% (?).

[...]
Tot nu toe heb ik nog geen Diamond en Emerald in 'hele' staat gebruikt voor iets; '<kleur> Emerald Dust' daarentegen..
Dus; bewaar ze nog ff lekker en als je een keer diamond of emerald dust nodig hebt, dan weet je wat je te doen staat --> kapoet maken! :)
helaas niet, je hebt wel lesser en greater versies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
SouLLeSSportal schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 16:30:
helaas niet, je hebt wel lesser en greater versies
Oh ja; 'Lesser' en 'Greater'.. dat was hij bij Runestones :)

Maar! Je kunt (later/hoger lvl) wel van 3 'Lesser' één 'Greater' maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-09-2024
Nnoitra schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 16:43:
[...]

welk lvl is dat ongeveer? ik ben het nog niet tegen gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Nnoitra schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 16:43:
[...]

is dat iets wat je pas op bepaald lvl kan doen want ik zie dat bij mij niet als optie, en ik heb zakken vol van die lesser runestones...

Met mutagens kan het wel idd maar zou ook handig zijn als dat met runestones ook kan.

EDIT: je moet net als bij mutagens die diagrams vinden, vast niet voor een bepaalde threshold van je lvl te vinden gok ik dan :)
spoiler:
schijnbaar alleen op skellige island te vinden volgens internets en moet je een master smith hiervoor hebben die dat kan, waar quest voor is

[ Voor 11% gewijzigd door SouLLeSSportal op 04-06-2015 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
boemmie schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 16:44:
welk lvl is dat ongeveer? ik ben het nog niet tegen gekomen
Op het lvl dat je een "Master Craftsman" tegenkomt (want die gaat/moet het voor je doen) :+
En net als bij alle andere dingen die je kunt laten craften; je hebt wel de 'Recipe' nodig, dus die zul je eerst nog ff moeten vinden/kopen... Ergens..

[ Voor 21% gewijzigd door Nnoitra op 04-06-2015 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eolis
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-12-2021

Eolis

And the heavens shall tremble

Ben er ook maar aan gaan geloven. Alleen zit ik met een heel apart probleem. Alles draait perfect (dankzij m'n GTX 690) maar in game is alles in de wereld zwart wit. De map en leven (links bovenin) hebben gewoon kleur.

Weet iemand hoe het hiermee zit? Is er een probleem met het spel of ligt het ergens anders aan?

screenshot

[ Voor 16% gewijzigd door Eolis op 04-06-2015 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Eolis schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 17:22:
Ben er ook maar aan gaan geloven. Alleen zit ik met een heel apart probleem. Alles draait perfect (dankzij m'n GTX 690) maar in game is alles in de wereld zwart wit. De map en leven (links bovenin) hebben gewoon kleur.

Weet iemand hoe het hiermee zit? Is er een probleem met het spel of ligt het ergens anders aan?
Wat heb je zelf al gevonden?
En kun je een screenshotje maken? Ben wel nieuwsgierig :)

[ Voor 6% gewijzigd door Nnoitra op 04-06-2015 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eolis

Eolis

Helemaal niks. Heb me kapot gezocht. Niks te vinden hierover online. En aan mijn hardware light het niet aangezien dit alleen met dit spel is. Dus zeg het maar . . . 8)7

zie link screenshot hierboven

[ Voor 82% gewijzigd door Eolis op 04-06-2015 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:32

spaceboy

Op grote hoogte

Eolis schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 17:22:

screenshot
Illegale kopie?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eolis

Eolis

Ja, wil hem eerst uitproberen. Heb te vaak dit soort spellen gekocht en niet langer dan 1 uurtje gespeeld omdat ze zwaar tegenvielen.
Zou dat de reden zijn denk je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-10 19:38
Zo al iets over "de patch" voor console PS4 vandaag.

En de DLC is die nu te dl-en

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11:58
Eolis schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 18:21:
[...]

Ja, wil hem eerst uitproberen. Heb te vaak dit soort spellen gekocht en niet langer dan 1 uurtje gespeeld omdat ze zwaar tegenvielen.
ofcourse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

Mijn weekend begint en er is geen patch? -O- -O- -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
SideShow schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 18:51:
Mijn weekend begint en er is geen patch? -O- -O- -O-
Neen en ook geen DLC.

Trouwens in de PSN store is er een gratis wallpaper hé!

[ Voor 13% gewijzigd door Mouse_NL op 04-06-2015 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Kent iemand een paar lvl 30+ quests? heb hem uitgespeeld en de lowlevel quests zijn wel heel simpel. Ben nu beetje de vraagtekens aan het afwerken, pff en dan zie je hoe prachtig de wereld is, al die verlaten balistas en katapulten die er dan nog staan. De soldaten die door de wereld trekken. Vind het jammer dat ik hem nu al heb uitgespeeld ( was ook iets te verslaafd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Nieuwevolger schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 19:01:
Kent iemand een paar lvl 30+ quests? heb hem uitgespeeld en de lowlevel quests zijn wel heel simpel. Ben nu beetje de vraagtekens aan het afwerken, pff en dan zie je hoe prachtig de wereld is, al die verlaten balistas en katapulten die er dan nog staan. De soldaten die door de wereld trekken. Vind het jammer dat ik hem nu al heb uitgespeeld ( was ook iets te verslaafd)
Heb je ook alle side quests gespeeld? Ga dat gewoon doen en probeer dan zonder skills etc enemies te killen lijkt me leuk. Neem een paar level 1 wapens. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !mark
  • Registratie: November 2013
Nieuwevolger schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 19:01:
Kent iemand een paar lvl 30+ quests? heb hem uitgespeeld en de lowlevel quests zijn wel heel simpel.
Bij die inn aan de Crossroads (waar je als het goed is bent geweest aan het begin van de game toen je in Velen aan kwam), heb je een level 33 contract, daar loop ik echt al de hele game mee rond :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21-10 11:36
Eolis schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 18:21:
[...]

Geen idee of het er mee te maken heeft, maar zou kunnen. Ik zat zelf eerder te denken aan een externe tool zoals afterburner, fraps. Kan me ook indenken dat een illegale versie misschien al een (stukke) SweetFx preset ofzo heeft ingebakken.

Beter kappen met die illegale meuk. Je kan op Steam (sinds deze week) 2 uur vrijblijvend uitproberen en no-questions-asked refund krijgen als je niet tevreden bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Sowieso is hulp vragen mbt illegale meuk not-done op tweakers.

En wat betreft de patch; het is vandaag een katholieke feestdag in polen, dus niemand werkt; ook CDPR niet.
Maar daar waar de meeste mensen een lang weekend hebben werken ze bij CDPR wél door, desnoods zondag als het moet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Laatst online: 18-08-2023
!mark schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 21:09:
[...]

Bij die inn aan de Crossroads (waar je als het goed is bent geweest aan het begin van de game toen je in Velen aan kwam), heb je een level 33 contract, daar loop ik echt al de hele game mee rond :+
Hm heb al 2 30 plus quests gedaan, vond ze vrij makkelijk. Heb ook geen zin om opnieuw te beginnen, the witcher heeft al te veel van m'n sociale leven gekotst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:32

spaceboy

Op grote hoogte

Nieuwevolger schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 22:22:
[...]
... the witcher heeft al te veel van m'n sociale leven gekotst.
Ja? Had hij iets verkeerds gegeten ofzo...? :P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Laatst online: 04-10 09:55
Oh man, wat heerlijk. net even de exp fix mod gebruikt. zo fijn. eindelijk weer progress gemaakt zonder het gevoel te hebben iets te verliezen. Nu tijd voor bed. Hopen dat die 1.05 er morgen is, zo niet, dan ga ik lekker door met die mod. Kan ik iig lekker gamen :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 12:21
Combineer het met de exxtra attack power als je 3 mutagen skillvakjes (rood) bij elkaar hebt + red mutagen.

Genoeg extra attack damage :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
DLC in US PS store wel en een extra thema.Nederland nog steeds niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over welke DLC praat je dan want ik heb gisteren in de PSN Store 2 DLC's gezien. De alternatieve skin + een extra Quest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Verwijderd schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 09:12:
Over welke DLC praat je dan want ik heb gisteren in de PSN Store 2 DLC's gezien. De alternatieve skin + een extra Quest.
Dat zijn die van vorige week.

Voor wie het nog niet weet; voor console DLCs wachttijden moet er niet gemiept worden richting CDPR maar richting Sony/MS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:36

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Jongens, gewoon even afwachten... Met al die drukmakerij komt de patch echt niet sneller uit!

Heerlijk spel tot nu toe... Net die grote vogel afgeslacht in het eerste hoofdstuk. Op de derde moeilijkheidsgraad net een leuke uitdaging!

Cash flow is wel een probleempje, want het repareren van mijn zwaarden is niet echt goedkoop. En die repair kits fixen slechts 15% en zijn niet bruikbaar op alle gear.
Iemand tips om wat sneller aan geld te komen? Ik heb wel een hoop van die munten die ik eerst in moet wisselen...

Wel balen dat mijn pc een wat ouder beestje is. Het ziet er mooi uit, maar ik weet dat ik veel meer uit het spel kan halen. Met GTA V nog geseald op mijn buro toch maar eens gaan denken over een nieuwe game-pc :)

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nyarlathotep schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 09:31:
Cash flow is wel een probleempje, want het repareren van mijn zwaarden is niet echt goedkoop. En die repair kits fixen slechts 15% en zijn niet bruikbaar op alle gear.
Iemand tips om wat sneller aan geld te komen? Ik heb wel een hoop van die munten die ik eerst in moet wisselen...
Dat komt vanzelf wel in orde, zeker als je regelmatig eens een hoop vraagtekens bezoekt.

Eerste 10 levels had ik ook een chronisch geldtekort. Ik ben nu level 15 en loop met 11k in mijn zakken en moet iedere vendor aanspreken omdat ze maar zelden genoeg geld hebben om al mijn rommel over te kopen, zelfs na repairs :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ah kijk, ik ben inderdaad al flink de kaart aan het afstruinen. En de nodige monsters slachten.
Ik denk ook wel dat ik flink wat alchemy spul kan verkopen, want er is zó veel te vinden...

Overigens kom je buiten de vraagtekens ook nog andere questgivers tegen in the middle of nowhere. Je ziet dan een uitroepteken op de mini-map.
Het loont dus wel echt de moeite om echt overal eens te gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Er zijn aparte repair kits voor 'Armor' en 'Swords' ;)

Wat betreft cashflow: KILL ALL THE ANIMALS!
Koeien, varkens, wolven, herten, etc etc.
De " cow/goat/etc etc hides " leveren wel een leuk zakcentje op.

En al die munten waar je (nog) niets mee kunt, die kun je inwisselen bij Vivaldi Bank @ Novigrad.
Toen ik dat voor het eerst deed leverde mij dat een ruim 1000 op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Geld is na een tijdje idd echt geen probleem meer, heb nu constant zo'n 10k op zak. Koop her en der wat repairkits en af en toe een ingredient oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Jongens, gewoon even afwachten... Met al die drukmakerij komt de patch echt niet sneller uit!

Heerlijk spel tot nu toe... Net die grote vogel afgeslacht in het eerste hoofdstuk. Op de derde moeilijkheidsgraad net een leuke uitdaging!

Wel balen dat mijn pc een wat ouder beestje is. Het ziet er mooi uit, maar ik weet dat ik veel meer uit het spel kan halen. Met GTA V nog geseald op mijn buro toch maar eens gaan denken over een nieuwe game-pc :)
vogel? VOGEL? Griffin! :P niet helemaal hetzelfde hoor. ;)

Geld komt wel in begin heb je ook niet zoveel nodig nog, repair kits zijn er in 2 vormen, wapen en armor.
een goede pc is voor beide games wel een mooie verbetering dus zeker overwegen.

[ Voor 9% gewijzigd door SouLLeSSportal op 05-06-2015 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12:08

KipCurreh

Nightcrawler

Nu reeds lvl 13 (nog steeds in Velen de sidequests etc aan het afwerken :) ) en het valt me op dat de red mutagen echt maar niet dropt...

Groene en blauwe vallen geregeld met hopen, van de rode heb ik momenteel 1 minor...

Dat planten niet overal groeien kan ik best begrijpen (met de biodiversiteit en al) maar die mutagens zijn imo nogal slecht verdeeld

Ook eindelijk men gwent deck sterk verbeterd, en de quest in Velen kunnen afwerken...

spoiler:
Helaas heb ik de kaart van The baron niet meer kunnen halen, aangezien hij zichzelf al opgehangen had voor ik aan de gwent quest begon... Enkel die soothsayer had best goede kaarten en tactiek, de andere 2 waren best makkelijk imo

[ Voor 32% gewijzigd door KipCurreh op 05-06-2015 10:49 ]

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik weet niet hoe ver je al bent, maar kijk hier voor een soort van guide over red mutagen drops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

KipCurreh schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 10:48:
Nu reeds lvl 13 (nog steeds in Velen de sidequests etc aan het afwerken :) ) en het valt me op dat de red mutagen echt maar niet dropt...

Groene en blauwe vallen geregeld met hopen, van de rode heb ik momenteel 1 minor...

Dat planten niet overal groeien kan ik best begrijpen (met de biodiversiteit en al) maar die mutagens zijn imo nogal slecht verdeeld
ja, daar heb ik er ook nog maar 1 van, zal wel een bepaald soort beest zijn dat je nog ergens tegen gaat komen, maar verder zie ik ze ook nauwelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt, je krijgt ze later pas. Bepaalde vijanden droppen ze. En eigenlijk ook wel begrijpelijk, gezien je met een greater red en 3 attack skills er wel een behoorlijke boel AP bij krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-10 13:23

Ook eindelijk men gwent deck sterk verbeterd, en de quest in Velen kunnen afwerken...

spoiler:
Helaas heb ik de kaart van The baron niet meer kunnen halen, aangezien hij zichzelf al opgehangen had voor ik aan de gwent quest begon... Enkel die soothsayer had best goede kaarten en tactiek, de andere 2 waren best makkelijk imo
spoiler:
Deze kan je dan halen als je naar zijn kamers gaat en daar de kaart gaat looten. ligt in een kistje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:47

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ik baal wel van die XP bug. Het haalt mij toch wel uit de flow, aangezien ik nu de main quests gewoon mijd en alle side quests nu wel gedaan heb. Hoop dat ze met de patch gewoon 4K aan XP cadeau doen, want dat is wel het minimum wat ik heb gemist :P

Echt zonde.

Maar als tip: doe echt alle side quests. Ook al ben je overleveld. Sommige zijn echt zo ontzettend tof qua verhaal.

[ Voor 18% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-06-2015 11:49 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
uchiha tijntje schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 11:48:
Hoop dat ze met de patch gewoon 4K aan XP cadeau doen,
Kun je hopen tot je een ons weegt; gaat niet gebeuren.
Althans, dat is het statement tot op heden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Dat vind ik wel jammer als dat zo is. Het is gewoon een fout in de game. Dat is op zich niet erg en prima dat het even duurt om dat te herstellen. Dat is nu eenmaal zo met patches uitbrengen op consoles, maar dat mogen ze best op een of andere manier fixen. Al zouden ze alleen maar al een keuze uitbrengen. Na de patch start je het spel op en je krijgt een optie. Wil je er een XX aantal XP erbij of niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:09

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Zo, inmiddels level 21. :)
Heb een vreemde issue: Ik mis de Ursine basic schematics.. Terwijl ik de Enhanced/Superior al wel heb :S Beetje apart, maar komt denk ik wel goed (quest is nog niet af).

Ik vind Skellige echt een cool gebied, alleen de vraagtekens op de kaart zijn een beetje lame.. 75% hiervan zijn de simpele "smuggler caches" met crappy loot en wat vijanden. Heb er nu 50% gecleared op het water, maar het is een beetje saai..
Wat ik wel enorm cool vond is dat er op een gegeven moment een walvis onder mijn boot heen zwom :D

Wat doen jullie trouwens met die Trophies? Ik gebruik eigenlijk enkel die Griffin Trophy met +10% chance to dismember, ik heb er nog iets van 15 in mijn inventory maar het is nagenoeg allemaal +5% XP wat niet echt boeiend is, maar verkopen levert ook niets op. Nadeel is wel dat ze 1 per stuk wegen. -O-

Technische issue die ik pas sinds Skellige heb: Soms zweven personages/vijanden in de omgeving. Bijv. die Mucknixers blijven hangen in de lucht als ze dood zijn, of alle NPC's hangen 1-2 meter in de lucht.
Ook heb ik soms dat de camera bij het gebruik van bepaalde Fast Travel markers ineens heel dicht achter Geralt zit en niet weggaat tot ik Fast Travel doe naar een andere locatie. Ga ik dan weer terug naar die Fast Travel dan gebeurt het weer. Ook Roach doet af en toe vreemd met zweven op zijn kont of door het terrein heen glijden.
Vreemde is dat dit vóór Skellige allemaal niet gebeurde 8)7

[ Voor 26% gewijzigd door Angeloonie op 05-06-2015 12:25 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Er is een verdor die de hoofdprijs voor je trophies betaalt, moet je maar ff googlen, weet het niet uit mijn hoofd waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noloog
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-10 14:07
HeatWave schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 12:16:
Er is een verdor die de hoofdprijs voor je trophies betaalt, moet je maar ff googlen, weet het niet uit mijn hoofd waar.
spoiler: title
alchemy vendor rechts van novigrad, in het crematorium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
uchiha tijntje schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 11:58:
Dat vind ik wel jammer als dat zo is. Het is gewoon een fout in de game. Dat is op zich niet erg en prima dat het even duurt om dat te herstellen. Dat is nu eenmaal zo met patches uitbrengen op consoles, maar dat mogen ze best op een of andere manier fixen. Al zouden ze alleen maar al een keuze uitbrengen. Na de patch start je het spel op en je krijgt een optie. Wil je er een XX aantal XP erbij of niet. :)
Het is een bugje die er met een patch ingekomen is en het is een nogal apart bugje aangezien niet iedereen er last van heeft.
Een bug fixen is iets compleet anders dan de gevolgen fixen; soms kan het simpel, soms kan het met veel moeite en soms kan het gewoon niet.

Om de gemiste XP terug te kunnen geven heb je informatie nodig:
- welke quests hebben nog wel XP gegeven
- welke quests hebben geen XP gegeven terwijl dat wel moest.
- welke level had de spelen op het moment van quest afronding.
- welke moeilijkheidsgraad was er actief.
En zo zijn er vast nog wel een paar zaken waar je rekening mee moet houden.

Zodra je 1 essentieel stukje informatie mist kun je het niet repareren zonder dat het mogelijk weer impact op de speler heeft; veel te weinig XP, veel te veel XP, spelers die nergens last van hadden krijgen ook een shitload aan XP extra.. (om maar wat te noemen).

Geloof me; het lijkt allemaal simpel, totdat je echt weet waar je het over hebt of in iedergeval waar je tegenaan zou kunnen lopen.

* Nnoitra komt bugjes en bijhorende reparatie acties tegen in zijn werk en zou willen dat het lekker makkelijk was/ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Nnoitra schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 12:32:
[...]

Het is een bugje die er met een patch ingekomen is en het is een nogal apart bugje aangezien niet iedereen er last van heeft.
Een bug fixen is iets compleet anders dan de gevolgen fixen; soms kan het simpel, soms kan het met veel moeite en soms kan het gewoon niet.

Zodra je 1 essentieel stukje informatie mist kun je het niet repareren zonder dat het mogelijk weer impact op de speler heeft; veel te weinig XP, veel te veel XP, spelers die nergens last van hadden krijgen ook een shitload aan XP extra.. (om maar wat te noemen).

Geloof me; het lijkt allemaal simpel, totdat je echt weet waar je het over hebt of in iedergeval waar je tegenaan zou kunnen lopen.

* Nnoitra komt bugjes en bijhorende reparatie acties tegen in zijn werk en zou willen dat het lekker makkelijk was/ging.
Je hoort mij volgens mij niet zeggen dat ik vind dat het fixen van een dergelijke bug makkelijk is. Het is wel jammer als ze fixen, zonder bijvoorbeeld het verlies van XP te compenseren of iets in die trant.

Een simpele keuzemenu is al voldoende. Wil je bijv. 3000 xp krijgen of wil je er niets bij krijgen. Dan is het aan de speler om dat te bepalen.

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-06-2015 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
uchiha tijntje schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 12:49:

Je hoort mij volgens mij niet zeggen dat ik zeg dat het fixen van een dergelijke bug makkelijk is. Het is wel jammer als ze fixen, zonder bijvoorbeeld het verlies van XP te compenseren of iets in die trant.
Dan heb je mijn verhaal niet goed gelezen want ik heb het vooral over het repareren van de gevolgen; dát is vele malen moeilijker dan het fixen van de bug zelf.
Dat geld ook voor compenseren: wie compenseer je, wat compenseer je, hoeveel compenseer je?
Ook dan kun je, als je niet alle info weet, iemand er 'per ongeluk' 3 levels aan XP bij geven waardoor opeens de helft van hun quests grijs zijn en ook geen XP meer geven / te makkelijk worden.

Reparatie / compenseer acties moeten héél zorgvuldig uitgezocht, bedacht en getest worden.
Een slechte reparatie / compenseer actie kan nóg meer kapot maken dan de bug waardoor het nodig was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Laatst online: 04-10 09:55
Nnoitra schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 12:32:
[...]

Ik zag op reddit een post net waar het volgende stond uitgelegd over de bug:

De quest levels zoals ze weergegeven worden, zijn niet hetzelfde zoals ze zijn in de code. Dat is wat er voor zou zorgen dat die bug er is. En dus ook verklaren waarom sommige er geen last van hebben en andere wel. Gezien sommige dus wel "outleveled" zijn voor een quest terwijl andere die lager level dus niet.

imho meest logischer verklaring.

Maja, tot die tijd heb ik de mod gedownload, kan ik iig gewoon door spelen :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Nnoitra schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 13:06:
[...]

Dan heb je mijn verhaal niet goed gelezen want ik heb het vooral over het repareren van de gevolgen; dát is vele malen moeilijker dan het fixen van de bug zelf.
Dat geld ook voor compenseren: wie compenseer je, wat compenseer je, hoeveel compenseer je?
Ook dan kun je, als je niet alle info weet, iemand er 'per ongeluk' 3 levels aan XP bij geven waardoor opeens de helft van hun quests grijs zijn en ook geen XP meer geven / te makkelijk worden.

Reparatie / compenseer acties moeten héél zorgvuldig uitgezocht, bedacht en getest worden.
Een slechte reparatie / compenseer actie kan nóg meer kapot maken dan de bug waardoor het nodig was.
Had het even geedit. Maar een keuzemenu met het verhaaltje:

We are sorry for the inconvenience regarding patch XXX that contained a fault in rewarding of XP. To make up for it we have the following options:

Get 3.000XP
Get 2.000XP
Get 1.000XP
Get 0 XP, real hardcore!

Dan is het aan een gamer zelf om te bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• npolm
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14:15

npolm

P8

Angeloonie schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 12:08:
Heb een vreemde issue: Ik mis de Ursine basic schematics.. Terwijl ik de Enhanced/Superior al wel heb :S Beetje apart, maar komt denk ik wel goed (quest is nog niet af).

Ik vind Skellige echt een cool gebied, alleen de vraagtekens op de kaart zijn een beetje lame.. 75% hiervan zijn de simpele "smuggler caches" met crappy loot en wat vijanden. Heb er nu 50% gecleared op het water, maar het is een beetje saai..
Wat ik wel enorm cool vond is dat er op een gegeven moment een walvis onder mijn boot heen zwom :D

Wat doen jullie trouwens met die Trophies? Ik gebruik eigenlijk enkel die Griffin Trophy met +10% chance to dismember, ik heb er nog iets van 15 in mijn inventory maar het is nagenoeg allemaal +5% XP wat niet echt boeiend is, maar verkopen levert ook niets op. Nadeel is wel dat ze 1 per stuk wegen. -O-

Technische issue die ik pas sinds Skellige heb: Soms zweven personages/vijanden in de omgeving. Bijv. die Mucknixers blijven hangen in de lucht als ze dood zijn, of alle NPC's hangen 1-2 meter in de lucht.
Ook heb ik soms dat de camera bij het gebruik van bepaalde Fast Travel markers ineens heel dicht achter Geralt zit en niet weggaat tot ik Fast Travel doe naar een andere locatie. Ga ik dan weer terug naar die Fast Travel dan gebeurt het weer. Ook Roach doet af en toe vreemd met zweven op zijn kont of door het terrein heen glijden.
Vreemde is dat dit vóór Skellige allemaal niet gebeurde 8)7
Wat betekent 'chance to dismember'? Iets ontleden?

|- Rotterdam -|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
uchiha tijntje schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 13:10:
[...]

Had het even geedit. Maar een keuzemenu met het verhaaltje:

We are sorry for the inconvenience regarding patch XXX that contained a fault in rewarding of XP. To make up for it we have the following options:

Get 3.000XP
Get 2.000XP
Get 1.000XP
Get 0 XP, real hardcore!

Dan is het aan een gamer zelf om te bepalen.
Maar dan gaan mensen ook weer zeiken:
Vanaf welke quest heb ik geen XP gekregen?
Welke quests zou ik wel XP gekregen moeten hebben?
Welke quest geeft hoeveel XP?

Omdat ze geen weet hebben van wat ze missen kunnen ze zelf de boel verneuken; ik denk dat ik 3 quest/XP's gemist heb; doe mij maar 3000 XP!
*bam* 2 levels erbij en allemaal extra grijze quests! <insert CDPR flame> over overlevelled zijn, gevolgen niet door hadden, etc etc.
Eindgebruikers zijn over het algemeen dom; het moet werken zoals ze denken dat het moet werken; alles wat daarvan afwijkt is de schuld van de software :+

Imho is het verstandigste wat ze kunnen doen; niets compenseren als ze het niet goed kunnen doen en adviseren een paar savegames terug te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Als mensen de bug zo game-breaking vonden dat ze nu XP terug willen, hadden ze gewoon niet verder moeten spelen :P

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Nu online
Ik ben net in Velen aangekomen en ben lvl 4. Tijdens het rondlopen kom ik echter veel monsters e.d. tegen van lvl 10+ die ik nooit aan kan. Ook bij de POI gaat het vaak om hoge vijanden. Wat moet ik nu doen?

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Maurice079 schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 13:24:
Ik ben net in Velen aangekomen en ben lvl 4. Tijdens het rondlopen kom ik echter veel monsters e.d. tegen van lvl 10+ die ik nooit aan kan. Ook bij de POI gaat het vaak om hoge vijanden. Wat moet ik nu doen?
Quests doen die ongeveer op jouw level zitten. Je zult dan alleen naar gebieden gestuurd worden waar je de vijanden wel aan kan.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 15:17
Ben gisteren maar eens richting novingrad vertrokken op level 11.
Denk dat ik toch gauw maar weer terug ga naar Velen om alle POI's te doen.
En dan af en toe een fast travel richting novingrad voor het verkopen van spullen e.d.
Heb het gevoel dat ik nog niet alles afgemaakt heb in Velen :+

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Je hoort mij volgens mij niet zeggen dat ik vind dat het fixen van een dergelijke bug makkelijk is. Het is wel jammer als ze fixen, zonder bijvoorbeeld het verlies van XP te compenseren of iets in die trant.

Een simpele keuzemenu is al voldoende. Wil je bijv. 3000 xp krijgen of wil je er niets bij krijgen. Dan is het aan de speler om dat te bepalen.
Waarom wil je dan per se die extra XP? Zelfs met de "bug" krijg je meer dan voldoende XP ingame om ver vooruit te lopen op de main quest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Maurice079 schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 13:24:
Velen is groooooooooooooooooooooot!
Kom je dingen tegen die een veel hoger level hebben --> rap doorlopen naar het volgende punt. ;)
Ik kwam gister (als lvl 15) een level 4 quest ofzo tegen bij een Novigrad brug!
En je main quests van rond jouw level doen.
En alles wat op de notice boards hangt oppakken en kijken of die quests rond jouw level zijn.
tellavist schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 13:32:
Ben gisteren maar eens richting novingrad vertrokken op level 11.
Denk dat ik toch gauw maar weer terug ga naar Velen om alle POI's te doen.
En dan af en toe een fast travel richting novingrad voor het verkopen van spullen e.d.
Heb het gevoel dat ik nog niet alles afgemaakt heb in Velen :+
Voorlopig blijf je dan nog wel even heen en weer gaan; op level 11 kun je nog lang niet alles doen >:)

[ Voor 27% gewijzigd door Nnoitra op 05-06-2015 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-10 13:23
over die contracts, als je ze van het notice board af haalt dan krijg je de quest. moet je de contract dan houden of kan je die gewoon verkopen?
300 contracts in mijn inventory....

en ook die andere Pois worden aangevuld vanaf de notice boards, maar moet je dan de briefjes eraf pakken of alleen lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Laatst online: 16-10 08:26
Heb hem gekocht voor de ps4. Man wat zit er veel fysieke content bij. Soundtrack disc en meer stuff. Ik twijfelde tussen the witcher of project cars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
janus_freggel schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 13:41:
over die contracts, als je ze van het notice board af haalt dan krijg je de quest. moet je de contract dan houden of kan je die gewoon verkopen?

en ook die andere Pois worden aangevuld vanaf de notice boards, maar moet je dan de briefjes eraf pakken of alleen lezen?
Volgens mij kun je ze weggooien; als ze echt belangrijk zijn komen ze wel in die "quest items" tab.
Al zijn sommige misschien wel handig om te houden voor de hints die erin staan? Maar dat is aan je zelf.
Desnoods ga je ze allemaal op dezelfde plek droppen; als het goed is blijven ze tot het eind der tijden liggen.

Wat betreft de notice boards; volgens mij pak je zo zodra je ze leest?
Anyhoe; als het bord leeg is, dan heb je alles.
Na een tijdje worden ze weer gevuld, wel vaak met dezelfde briefjes (die geen quests of POI geven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 12:08:
Dan moet je de treasure hunt daar voor nog doen, die kan je starten door onverhoopt de goede chest te looten waar een deel in zit of door een treasure map te kopen bij een Merchant.
polm85 schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 13:19:
[...]

Wat betekent 'chance to dismember'? Iets ontleden?
Kans om een ledemaat er af te hakken, of om de finishers te krijgen.
janus_freggel schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 13:41:

Je kan ze gewoon verkopen, of disassemblen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Nnoitra schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 13:45:
[...]

Desnoods ga je ze allemaal op dezelfde plek droppen; als het goed is blijven ze tot het eind der tijden liggen.
Nope, die blijven niet liggen. Er was laatst iemand op reddit die iedereen er voor aan het waarschuwen was.

Ik doe altijd: oppakken -> lezen -> verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-10 11:46

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Iemand op Reddit? Boeiend. Volgens mij blijft alles gewoon liggen hoor. Ik dump altijd vanalles in de buurt van mijn vaste armorer en ben nog nooit iets kwijtgeraakt. PS4 versie.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Nu online
Velen is groooooooooooooooooooooot!
Kom je dingen tegen die een veel hoger level hebben --> rap doorlopen naar het volgende punt. ;)
Ik kwam gister (als lvl 15) een level 4 quest ofzo tegen bij een Novigrad brug!
En je main quests van rond jouw level doen.
En alles wat op de notice boards hangt oppakken en kijken of die quests rond jouw level zijn.
Quests doen die ongeveer op jouw level zitten. Je zult dan alleen naar gebieden gestuurd worden waar je de vijanden wel aan kan.
Thanks! Ik ga eens goed ronddwalen! haha

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Voxalizer schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 14:03:
Iemand op Reddit? Boeiend. Volgens mij blijft alles gewoon liggen hoor. Ik dump altijd vanalles in de buurt van mijn vaste armorer en ben nog nooit iets kwijtgeraakt. PS4 versie.
Aangezien dit niet iets is wat iedereen doet, hoef ik niet perse een bevestiging van tig mensen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• npolm

npolm

P8

Trouwens wat heeft het verwijderen van upgrades van je kleding en wapens voor zin aangezien het de runes meteen vernietigd..? Kost nog geld ook

|- Rotterdam -|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
polm85 schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 14:09:
Trouwens wat heeft het verwijderen van upgrades van je kleding en wapens voor zin aangezien het de runes meteen vernietigd..? Kost nog geld ook
Omdat je ze wilt vervangen door andere runes. Als je de runes terug wilt, moet je je armor dismantelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13:04

Ik heb liever dat ze hun tijd hier niet aan verspillen en verder gaan met andere bugs fixen. Maar ik heb makkelijk praten, nog geen last gehad van de XP bug. Wel laag geluidsvolume.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Laatst online: 16-10 08:26
Hij speelt erg lekker op de ps4 :o nooit een witcher gespeeld maar dit is erg leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• npolm

npolm

P8

Chester schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 14:11:
[...]

Omdat je ze wilt vervangen door andere runes. Als je de runes terug wilt, moet je je armor dismantelen.
Thanks!

|- Rotterdam -|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
[...]

Had ik dat 1 dag eerder geweten zeg :+
Gisteren een zwaard met 3 runes doodleuk aan een merchant verkocht omdat ik een betere had.
Had ik hem maar dismanteld

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
tellavist schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 14:35:
[...]

Had ik dat 1 dag eerder geweten zeg :+
Gisteren een zwaard met 3 runes doodleuk aan een merchant verkocht omdat ik een betere had.
Had ik hem maar dismanteld
Dan had je weer geen gold verdiend ;)

Beter wapen gevonden en die runes wil je hergebruiken -> dismantelen
Betere runes gevonden en het wapen zelf is echt goed -> remove upgrades
Beter wapen én betere runes gevonden -> verkopen

[ Voor 15% gewijzigd door ASNNetworks op 05-06-2015 14:57 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-10 20:21
Vanavond maar weer even spelen :)

Wat was de status van de nieuwe patch die er aan komt?

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Kapitein187 schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 15:47:
Vanavond maar weer even spelen :)

Wat was de status van de nieuwe patch die er aan komt?
Hij komt eraan... (ooit... laatste wat we gehoord hebben is dat die "around the corner" is, en ze desnoods het weekend doorwerken)

Ik zou hem niet voor maandag verwachten...

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-10 20:21
Puc van S. schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 15:48:
[...]

Hij komt eraan... (ooit... laatste wat we gehoord hebben is dat die "around the corner" is, en ze desnoods het weekend doorwerken)

Ik zou hem niet voor maandag verwachten...
Ah dankje. Heb het forum gevonden. Lang weekend lees ik. Zal me benieuwen.
Moet ook nog Alien: Isolation uitspelen dus ga ik dat maar even doen. Maar nu eerst bier werk

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kapitein187 schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 15:55:
[...]

Ah dankje. Heb het forum gevonden. Lang weekend lees ik. Zal me benieuwen.
Moet ook nog Alien: Isolation uitspelen dus ga ik dat maar even doen. Maar nu eerst bier werk
Pff gewoon combineren, kunnen ze ook niet zeggen dat je niet creatief bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack O10
  • Laatst online: 10-05-2023
Gek, er klopt niks meer van de gespeelde tijd die aan wordt gegeven (PS4). Heeft iemand hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
master armorer quest, quite annoying als je een quest tracker kwa info niet hebt. oftewel zit vast:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
boemmie schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 16:31:
master armorer quest, quite annoying als je een quest tracker kwa info niet hebt. oftewel zit vast:P
Waarom heb jij geen quest tracker?

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
tellavist schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 16:49:
[...]

Waarom heb jij geen quest tracker?
quest tracker laat me uitkomen naar quick travel waar ik op dat moment bij sta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
boemmie schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 16:56:
[...]

Savegame opnieuw laden? :X

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
boemmie schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 16:56:
[...]

De quest tracker doet dat als je naar een andere zone moet, van bijv. Velen naar Skellige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Chester schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 16:57:

De quest tracker doet dat als je naar een andere zone moet, van bijv. Velen naar Skellige.
Inderdaad, dat ^^.
Even uitzoomen op map, naar "world view", dan zie je wel waar je moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

Al die honderden sweetfx / reshade mods ... hm ik vind er echt niks aan eigenlijk.
De game is kleurrijk .. dusja 500 sweetfx profielen die het wat de-saturaten
Ben er zeker van, mocht de game wat desaturated zijn, zagen we elke dag 10 nieuwe profielen om meer kleur te krijgen...

Vind het spel goed zoals het is eigenlijk, met uitzondeding van de sunset die wel een beetje super geel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-09 08:51
Jack O10 schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 16:30:
Gek, er klopt niks meer van de gespeelde tijd die aan wordt gegeven (PS4). Heeft iemand hier ook last van?
Hij telt door als je je ps4 in restmodus hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:41
Patch is er voor de ps4. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• npolm

npolm

P8

Hier (PS4) nu ook aan het downloaden! Geen release notes ergens?

|- Rotterdam -|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

SideShow schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 17:08:
Al die honderden sweetfx / reshade mods ... hm ik vind er echt niks aan eigenlijk.
De game is kleurrijk .. dusja 500 sweetfx profielen die het wat de-saturaten
Ben er zeker van, mocht de game wat desaturated zijn, zagen we elke dag 10 nieuwe profielen om meer kleur te krijgen...

Vind het spel goed zoals het is eigenlijk, met uitzondeding van de sunset die wel een beetje super geel is.
Mooi dat je toch de keuze krijgt om ze wel of niet in te stellen is het niet? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Volgens mij is dit niet met de xp bug fix. Het is 1.04 en tussen de notes staat niks beschreven over het oplossen van de bug.

Ik speel zelf overigens lekker door, beetje sidequesten, exploren en af en toe wat story. Geen XP? Don't give a damn, komt vanzelf wel door de vele sidequests. Ben overigens lvl 21.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
ASNNetworks schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 17:40:
[...]

Volgens mij is dit niet met de xp bug fix. Het is 1.04 en tussen de notes staat niks beschreven over het oplossen van de bug.

Ik speel zelf overigens lekker door, beetje sidequesten, exploren en af en toe wat story. Geen XP? Don't give a damn, komt vanzelf wel door de vele sidequests. Ben overigens lvl 21.
Die XP bug speelt toch helemaal niet op de PS4? :+

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evangael
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
[...]

Damn, wist ik niet ivm dismantelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
tellavist schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 17:43:
[...]

Die XP bug speelt toch helemaal niet op de PS4? :+
Geen idee, want ik speel gewoon haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Laatst online: 02:50
Sweet! Direct even downloaden en vannacht uitproberen. _/-\o_

XP bug is er wel degelijk op de PS4 en de fix zit, als het goed is, in deze patch.
Pagina: 1 ... 41 ... 93 Laatste

Let op:
Voor vragen/opmerking over de performance van de PC versie kun je terecht in: [PC] Witcher 3 performance topic