Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Ambition88 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 14:15:
[...]

tja gewoon goed nadenken waar je je punten investeert, je mag blij zijn dat er een potion is. :)
Kan je hiermee al je attributes opnieuw invullen? zo ja, waar koop je zoiets dan? Altijd handig. Heb paar punten besteed die ik eigenlijk niet veel gebruik :)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:55
Lipst3r schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 14:19:
[...]

Kan je hiermee al je attributes opnieuw invullen? zo ja, waar koop je zoiets dan? Altijd handig. Heb paar punten besteed die ik eigenlijk niet veel gebruik :)
ja moet je ffe terug lezen staat volgens mij nog op deze pagina (of de vorige)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12:58
Lipst3r schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 14:19:
[...]

spoiler: title
Dit kan bij een merchant in Novigrad. En/of bij Keira...Als je haar tenminste laat leven

Had alleen gehoopt dat er een recipe voor was. Dan kan je wat meer experimeteren qua speelstijl.

[ Voor 11% gewijzigd door Kapitein187 op 03-06-2015 14:27 ]

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Net weer een lastige keuze bij de quest Nithing.

spoiler:
Haal je de man over om terug te gaan naar de vrouwlijke herbalist, waardoor zijn vrouw en kinderen in de problemen komen of draai je de curse om waardoor de herbalist dood gaat. Ik heb voor het laatste gekozen, omdat die vrouw goed doorgedraaid moet zijn als ze het ten koste van een kinderleven laat gaan. Maar goed, het voelt toch nooit helemaal goed :P

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamonK
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:25
voxxel schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 14:35:
Net weer een lastige keuze bij de quest Nithing.

spoiler:
Haal je de man over om terug te gaan naar de vrouwlijke herbalist, waardoor zijn vrouw en kinderen in de problemen komen of draai je de curse om waardoor de herbalist dood gaat. Ik heb voor het laatste gekozen, omdat die vrouw goed doorgedraaid moet zijn als ze het ten koste van een kinderleven laat gaan. Maar goed, het voelt toch nooit helemaal goed :P
spoiler:
Bij deze keuze heb ik ook even stilgestaan. Uiteindelijk ook de curse laten terugkaatsen, maar zowel de man als de vrouw waren klootzakken. Alleen jammer dat je dan een herbalist mist.

[ Voor 3% gewijzigd door RamonK op 03-06-2015 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22-10 15:17
Oke ik heb m'n best gedaan! :+

Igni-> Ignite-> aansteken
Quen -> omgedraaid 'Neuq', Neuqen doe je met schild om je zwaard.
Axxi -> Actie - Deze 'Actie' levert de gewenste Reactie?!
Aard = omgedraaid 'Draa' van 'Fus Roh Dah!' (Fus Roh Draa) ?!
Yrden-> Byrden -> Burden -> Last, wordt je langzamer van.

Any thoughts? :+

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjettepetJR.
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-07 22:57
tellavist schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 14:43:

Mind = Blown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavix
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-09 13:57
Angeloonie schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 14:04:
Vraagje: kun je met een savegame van een minder legale W3 verder in een legale W3 als je die later koopt? :P
Ja. Ik heb de game gekocht na 2 uur spelen ongeveer. Gewoon ervoor zorgen dat bij de deïnstallatie van je minder legale versie je savegames niet per ongeluk verwijdert (deze staan in Mijn Documenten als ik het goed uit mijn hoofd heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-10 14:52
tellavist schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 14:00:
Quen omdraaien= Neuq, vroeger deed ik Neuqen met een schild om mn zwaard :+
:D

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Euhm was net in het moerras met een stuk met de magic lamp, maar als ik hem gebruik doet hij niks, zie alleeb maar iemand minen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-10 00:51
Nieuwevolger schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:06:
Euhm was net in het moerras met een stuk met de magic lamp, maar als ik hem gebruik doet hij niks, zie alleeb maar iemand minen.
Op Fyke Island?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14:02
Download GOG de DLC automatisch of moet ik ergens op drukken bij het opstarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:13:
Download GOG de DLC automatisch of moet ik ergens op drukken bij het opstarten?
In GOG Galaxy heb je naast de grote groene [PLAY] knop. Daarnaast heb je een grijze knop met drop down optie. Klik daar op Configure, scroll naar beneden en zet vinkjes bij de DLC's die je wilt. Hij download ze dan zodra je het vinkje zet. Zet je het vinkje uit, zit het niet meer in je spel.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

tellavist schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 14:43:

Als je twee uur speelt, weet je het toch gewoon?
Hell, na een paar uur weet je zelfs de kleuren uit je hoofd.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Jeroenneman schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:45:
[...]

Als je twee uur speelt, weet je het toch gewoon?
Hell, na een paar uur weet je zelfs de kleuren uit je hoofd.
Ik heb nu 12 uur geklokt.
Moet nog steeds heel goed nadenken hoor :+
Als ik aan het gamen ben, weet ik het gelijk. maar als ik dan iets wil schrijven, waarbij ik de specifieke sign moet opnoemen, zoek ik het stiekem toch even op :+
Daarnaast vond ik het wel leuk om wat ezelsbruggetjes te verzinnen :) (weinig te doen op werk)

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:30
spoiler:
Op Fyke Island istie alleen maar te gebruiken op een paar specifieke plekken; ter herkennen aan (als ik het mij goed herinner) zo'n rode vergrootglas icoontje op je minimap bij gebruik witcher senses en/of een hoopje groene mist.
Dan de lamp activeren en je krijgt wat schimmen te zien en dialoog te horen.

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:08

Nyarlathotep

Crawling Chaos

ye-roon schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:42:
[...]

In GOG Galaxy heb je naast de grote groene [PLAY] knop. Daarnaast heb je een grijze knop met drop down optie. Klik daar op Configure, scroll naar beneden en zet vinkjes bij de DLC's die je wilt. Hij download ze dan zodra je het vinkje zet. Zet je het vinkje uit, zit het niet meer in je spel.
Ik kan dus niet spelen via die GoG launcher... Het spel is geïnstalleerd. Daarna ging die GoG launcher installeren maar hij vindt het spel niet... En als ie wilt installeren geeft ie aan dat er geen schijfruimte is.
Ik heb dat ding er dus afgegooid, maar omdat ik de CE versie heb mis ik nu denk ik extra's?

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

spoiler:
Zoals hierboven al gezegd: je ziet de groene schim zonder de lamp. Als je er 1 ziet, steek je lamp aan om dan zwarte schimmen te zien :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:16
Nyarlathotep schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 16:46:
[...]

Ik kan dus niet spelen via die GoG launcher... Het spel is geïnstalleerd. Daarna ging die GoG launcher installeren maar hij vindt het spel niet... En als ie wilt installeren geeft ie aan dat er geen schijfruimte is.
Ik heb dat ding er dus afgegooid, maar omdat ik de CE versie heb mis ik nu denk ik extra's?
Nee, al die dingen kun je ook gewoon via je library op de GoG site downloaden.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
ye-roon schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:42:
[...]

Naast de grote groene PLAY knop heb ik More (dropdown). Hierin kan ik kiezen voor Configure en daar staat deze op Enabled Auto-Updating. Kan ik hieruit concluderen dat die alle gratis DLC automatisch al er op zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjettepetJR.
eerder is dit al gevraagd, maar is het mogelijk om savegames te back-uppen of over te zetten, ik heb ook een iets minder legale versie maar ben inmiddels wel bereid om voor de game te betalen. :+
ik heb geen zin om opnieuw te moeten beginnen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sturtiebe
  • Laatst online: 22-10 09:08
En waar vind je dlc ? Heb voorbeeld die dlc voor je paard nog nergens gevonden ? En waar pas je Geralt aan ?

Weinig uitleg over waar je de DLC kan vinden ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-10 14:00
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 16:57:
[...]

Naast de grote groene PLAY knop heb ik More (dropdown). Hierin kan ik kiezen voor Configure en daar staat deze op Enabled Auto-Updating. Kan ik hieruit concluderen dat die alle gratis DLC automatisch al er op zet?
Volgens mij moet je ze alsnog aanvinken. Dat lijkt bij mij nodig te zijn in elk geval. Dit doe je in diezelfde dropdown ergens. GOG Galaxy begint dan te downloaden en installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjettepetJR.
sturtiebe schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 16:58:
En waar vind je dlc ? Heb voorbeeld die dlc voor je paard nog nergens gevonden ? En waar pas je Geralt aan ?

als je de haarstijlen bedoeld: dat moet waarschijnlijk bij een kapper, waar je normaal ook haarstijlen verandert, wat betreft paarden heb ik geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamonK
  • Laatst online: 00:25
[...]

Dit kan je oplossen door een instalatie te importeren. Dit doet galaxy niet automatisch.

Om een spel te importeren klik je op de more knop naast de grijze play knop. Dan ga je naar manage. Daar kies je voor import folder waarna je je instalatie van the witcher kan selecteren. Hij controleert dan of alle bestanden aanwezig zijn en niet corrupt etc. Dat duurt even maar daarna kan je gewoon via galaxy het spel starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-10 12:50

bAdmuTs

mAzE

Hele grote kans dat de patch vandaag niet meer komt (lees: die komt vandaag niet meer) en dan hebben ze ook nog een lang weekend :(

http://forums.cdprojektre...day?p=1742151#post1742151

[ Voor 8% gewijzigd door bAdmuTs op 03-06-2015 17:11 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12:58
bAdmuTs schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 17:10:
Hele grote kans dat de patch vandaag niet meer komt (lees: die komt vandaag niet meer) en dan hebben ze ook nog een lang weekend :(

Kom ik eindelijk aan Far Cry 4 toe

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel

Er staat dat ze de desnoods doorwerken in het weekend om de patch af te krijgen. Dat is wat anders dan dat ze een weekend vrij nemen. Of lees ik je post nu verkeerd.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat dat ze het weekend doorwerken. Wat dus wel goed is maar jeez dit kost ze wel echt reputatie punten bij een volgende game release. Dan gaat meteen iedereen er weer overheen van: 'Oh kijk maar uit want games van CD Projekt Red werken zelfs na 3 patches niet.'

*le sigh* Hij staat alweer een week in de kast. Daar komt dus nog een week bij. Pijnlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 17:29:
[...]

Er staat dat ze het weekend doorwerken. Wat dus wel goed is maar jeez dit kost ze wel echt reputatie punten bij een volgende game release. Dan gaat meteen iedereen er weer overheen van: 'Oh kijk maar uit want games van CD Projekt Red werken zelfs na 3 patches niet.'

*le sigh* Hij staat alweer een week in de kast. Daar komt dus nog een week bij. Pijnlijk..
Doe de quests op volgorde van level, en je hebt nergens last van?

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-10 12:50

bAdmuTs

mAzE

voxxel schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 17:24:
[...]

Er staat dat ze de desnoods doorwerken in het weekend om de patch af te krijgen. Dat is wat anders dan dat ze een weekend vrij nemen. Of lees ik je post nu verkeerd.
Ze werken desnoods het hele "lange" weekend door want morgen (overmorgen weet ik niet) is het schijnbaar een feestdag in Polen.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
[...]

Vind je dat niet een beetje overdreven? Dat game niet werkt na 3 patches :) hij doet het eigenlijk prima hoor op de PS4 althans nergens problemen mee gehad zelfs niet dat sommige quests geen xp geven het zijn geen game breaking bugs imho :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

WeAreLegion schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 17:46:
[...]

Vind je dat niet een beetje overdreven? Dat game niet werkt na 3 patches :) hij doet het eigenlijk prima hoor op de PS4 althans nergens problemen mee gehad zelfs niet dat sommige quests geen xp geven het zijn geen game breaking bugs imho :)
Hij doet zijn naam wel echt eer aan, de game doet het prima bij mij, op de pc, geen grote problemen iig, af en toe idd wel een crash maar dat heeft bijna elk spel wel, heel soms een glitchy paard, enkele keer een pop up texture maar niks gamebreaking. ook de xp bug heb ik geen last van :)
Voor andere wellicht wel erger maar voorzover ik weet zit er geen gamebreaking bug in op de xp bug na.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjettepetJR.
ik zat een keer achterstevoren op mijn paard!
gewoon geweldig! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Na 30 uur nog geen enkele crash gehad en al elke keer Experience gekregen (doet wel niet veel main quests eigenlijk) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Wat een onzin zeg... Ik heb de game inmiddels al uitgespeeld met misschien 2 keer een crash. Het slaat nergens op om te zeggen dat de game niet werkt. Deze release is vergeleken met bijna elke EA of Ubisoft release een pareltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 18:03:
[...]

Wat een onzin zeg... Ik heb de game inmiddels al uitgespeeld met misschien 2 keer een crash. Het slaat nergens op om te zeggen dat de game niet werkt. Deze release is vergeleken met bijna elke EA of Ubisoft release een pareltje.
Eensch... Een project van deze orde van grootte, moet zeggen dat het me enorm meevalt. Hou mijn hart vast voor bijvoorbeeld een Fallout 4 straks...

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 17:30
Vraagje aan de mensen die de game al hebben uitgespeeld of al redelijk ver zijn. Is het mogelijk om level 35 te halen terwijl je door de bekende xp bug best veel xp mist? Ik ben nu level 16 en krijg in novigrad geen enkel xp voor de main quests, het heeft ook geen zin om contracts te doen die hoger zijn want daar kom ik niet tegen op..

Ter info, ik speel op de PS4

[ Voor 4% gewijzigd door SC4RF4C3 op 03-06-2015 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Dat is juist ook helemaal niet waar,
Bij Ac Unity gingen ze 'viral' met een game die niet af was. Dat is schadelijk ja.
Maar dat is hier helemaal niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
geert1 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 16:59:
[...]

Volgens mij moet je ze alsnog aanvinken. Dat lijkt bij mij nodig te zijn in elk geval. Dit doe je in diezelfde dropdown ergens. GOG Galaxy begint dan te downloaden en installeren.
Ik kan daar geen DLC aanvinken. Het enige wat ik in het Configure menu zie is Enable of Disable van automatische updates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
SC4RF4C3 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 18:15:
Vraagje aan de mensen die de game al hebben uitgespeeld of al redelijk ver zijn. Is het mogelijk om level 35 te halen terwijl je door de bekende xp bug best veel xp mist? Ik ben nu level 16 en krijg in novigrad geen enkel xp voor de main quests, het heeft ook geen zin om contracts te doen die hoger zijn want daar kom ik niet tegen op..
Ja, dat is mogelijk :). Maar geen idee of ik op de xbox one ook last had van die bug...

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-10 19:38
Ik hou het niet meer bij maar volgens mij krijg bij main idd geen XP. Maar ik moet door want als ik zit helemaal hooked in the game. Ik vind het jammer dat zulke knapkoppen met de huidige techniek er zo lang over doen om een bug te dichten die is onstaan na de vorige patch. Draai je die toch voor dat gedeelte terug?

Ze zullen wel beter weten. En voor mij part werken ze vannacht door ipv het weekend.

Trouwens de 2 DLc's van gisteren zijn er anno nu nog steeds niet.

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13:28

KipCurreh

Nightcrawler

SmokingCrop schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 17:58:
Na 30 uur nog geen enkele crash gehad en al elke keer Experience gekregen (doet wel niet veel main quests eigenlijk) :)
Same here, geen bugs of crashes... gewoon de beste game van 2015, en niks op aan te merken :)

Wel iets jammer, was net lvl 11 geworden terwijl ik die baron quest aan het afhandelen was, waardoor die dus net (en echt iets van een 20-tal exp punten) buiten de lvl range viel om nog exp te krijgen op het eind :)

23uur op de teller, over halverwege lvl 11 en nog steeds in Velen aan het rondploeteren om de meeste sidequests, POI's etc te halen... Die ene lvl 15 noonwraith moet wel nog even wachten :9

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
KipCurreh schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 19:04:
[...]

Same here, geen bugs of crashes... gewoon de beste game van 2015, en niks op aan te merken :)

Wel iets jammer, was net lvl 11 geworden terwijl ik die baron quest aan het afhandelen was, waardoor die dus net (en echt iets van een 20-tal exp punten) buiten de lvl range viel om nog exp te krijgen op het eind :)

23uur op de teller, over halverwege lvl 11 en nog steeds in Velen aan het rondploeteren om de meeste sidequests, POI's etc te halen... Die ene lvl 15 noonwraith moet wel nog even wachten :9
lvl 17 hier en nog steeds in Novigrad. Zodra je denkt nu ga ik verder popt iets anders daar weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
hoewel gratis DLC, support voor illegale versies leveren we hier niet, dus ook niet met de gratis DLC

[ Voor 82% gewijzigd door BM op 04-06-2015 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjettepetJR.
KipCurreh schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 19:04:
[...]

spoiler: Het vermoorden van een Noonwraith
bedoel je het 'White lady' contract? die is inderdaad best pittig, maar met gebruik van moon dust in combinatie met een andere bom zoals Grapeshot, kan je veel damage doen op afstand.
om het healen tegen te gaan moet je de 'decoys' heel snel neerschieten, doe dit met je Crossbow.
gebruik daarnaast ook swallow, dat is altijd handig, Yrden en Quen zijn in het gevecht het meest bruikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
[...]

Als je de game hebt geregistreerd op de GOG site dan kan je daar de game downloaden.

Galaxy is (nog) niet zo slim als de blizzard launcher dat het de map met de game kan detecteren en gewoon als "installed" hanteerd. Als je het vanuit galaxy wil spelen, dan moet je de game uninstallen en vervolgens installeren via GoG galaxy. Dit moest ik ook doen met Witcher 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Pff. Die laadtijden als je dood gaat zijn eigenlijk het enige minpunt Naar mijn mening...
Bloed irritant :+

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Niet verwacht maar ik raak uitgekeken op the Witcher. Alles wat zich in de stad afspeelt komt mij echt de neus uit omdat het alleen...maar...praten...is. Echt kom op, een beetje tempo mag er wel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
sturtiebe schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 16:58:

Ken je google? En die grote "Zoek in het Forum" balk?
Dat zijn je vrienden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra

Nnoitra schreef op zondag 31 mei 2015 @ 20:59:

Ik heb de CE uitgepakt, de code geregistreerd bij GOG (waar ik al een account had), ik heb de game bestanden gedownload (wegens gebrek aan DVD speler), het spel geïnstalleerd, de patch (es) gedownload en geïnstalleerd.
En spelen maar!

Komt geen Galaxy aan te pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:08

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ah kijk, je kan op GoG.com ook gewoon de DLC's downloaden. Er zijn er nu zes van de... zestien! Dat wordt nog leuk dus :)

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Mouse_NL schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 18:53:
Trouwens de 2 DLc's van gisteren zijn er anno nu nog steeds niet.
Razorbite schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 19:08:
GOG version
.....
Hier zijn de DLC. Van het CD forum geplukt
Ze staan al een tijdje op de Witcher 3 download pagina van GoG. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaannn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-10 21:31
[...]

Je kan de map met de installatie toevoegen door op die plusknop linksbovenin te drukken en dan import folder aan te klikken.
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/ibb28/901a8ca688.jpg

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/ibbaw/10c0ca59dd.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
weg

[ Voor 94% gewijzigd door BM op 04-06-2015 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
weg

[ Voor 93% gewijzigd door BM op 04-06-2015 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
weg

[ Voor 92% gewijzigd door BM op 04-06-2015 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjettepetJR.
kan je de DLC ook zelf in een folder plaatsen, i.p.v. die launcher?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 12:21

Wat een gewhine. Ben ik nou de enige die zich aan irriteert?

Ze hadden de Rome 2: Total War meemoeten maken. Ikheb overigens zelf geen last van de XP bug geloof ik.

Weet iemand wat je met die 0% attack runestones moet/kan?

[ Voor 5% gewijzigd door Bjorn89 op 03-06-2015 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Bjorn89 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 21:12:
[...]

Wat een gewhine. Ben ik nou de enige die zich aan irriteert?

Ze hadden de Rome 2: Total War meemoeten maken. Ikheb overigens zelf geen last van de XP bug geloof ik.

Nee je bent niet de enige. De gamecommunity wordt naar mijn idee steeds giftiger..

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-10 13:04
sjettepetJR. schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 20:57:
kan je de DLC ook zelf in een folder plaatsen, i.p.v. die launcher?
Als je geen GOG Galaxy gebruikt, dan moet je de DLC downloads installeren door te dubbelklikken.

[ Voor 68% gewijzigd door BM op 04-06-2015 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
108rogar schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 21:16:
[...]

Gratis voor als je het spel gekocht hebt, ja. Kom op, je hebt genoeg tijd gehad om te zien of het spel bevalt, en ze hebben Summer Sale bij GOG, dus koop het gewoon en laat zien dat DRM-vrije AAA-games gewaardeerd worden. :)

[...]

Als je geen GOG Galaxy gebruikt, dan moet je de DLC downloads installeren door te dubbelklikken.
Ik heb precies dit gedaan eerst een tijd met de minder legale versie, draaide verbazend goed uiteindelijk de game maar gekocht. Saves kan je gewoon herbruiken had mijn GOG installatie op een andere schijf gezet en kon gewoon verder. Game is zijn geld dubbek en dwars waard.

Buiten de paid DLC komen er nog meer uitbrengen, of houd het daarbij op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Nnoitra schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 20:45:
[...]

[...]

Ze staan al een tijdje op de Witcher 3 download pagina van GoG. ;)
Leuk als ik de PS4 variant heb hé !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:28

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Vanavond naar Skellige gegaan.. -O- 2 uur verder en 30 quests erbij, niets afgerond _O- Damn wat een groot en gaaf gebied.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21-10 11:36
Bjorn89 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 21:12:
[...]
Dat is een GUI bug, ze doen wel iets, maar de tekst klopt niet. Althans dat meen ik op CDPR forum te hebben gelezen, ook dat ze dit in de volgende patch zouden fixen. Ik heb ze dus maar bewaard in mijn inventory.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchRookie007
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-10 13:32
Verplaatst...

[ Voor 97% gewijzigd door DutchRookie007 op 04-06-2015 00:25 . Reden: Verkeerde topic ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ktenolix
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23-10 11:39

Ktenolix

Pijlsnel

Ik zit te twijfelen of ik em moet kopen. Aan de ene kant lijkt me het een ontzettend gaaf spel, aan de andere kant lijkt het me net iets tè groot.

Ik heb zelf Dragon Age: Inquisition, heb me daar ook goed vermaakt als archer. Is dit spel een beetje te vergelijken met DA:I? Ik neem aan dat je vast zit aan de zwaarden van de main char, en dus niet met pijl en boog kunt spelen?

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
Ktenolix schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 07:34:
Ik zit te twijfelen of ik em moet kopen. Aan de ene kant lijkt me het een ontzettend gaaf spel, aan de andere kant lijkt het me net iets tè groot.

Ik heb zelf Dragon Age: Inquisition, heb me daar ook goed vermaakt als archer. Is dit spel een beetje te vergelijken met DA:I? Ik neem aan dat je vast zit aan de zwaarden van de main char, en dus niet met pijl en boog kunt spelen?
Nee, maar dat past ook niet bij The Witcher je speelt namelijk het verhaal van Geralt en Witchers gebruiken amper day soort wapens. Je kan wel een crossbow krijgen en die skillline upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-10 11:42
Angeloonie schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 21:45:
Vanavond naar Skellige gegaan.. -O- 2 uur verder en 30 quests erbij, niets afgerond _O- Damn wat een groot en gaaf gebied.
Ik ben daar ook net aangekomen als lvl 14. veel >lvl 20 tegenstanders haha.
Enige wat ik jammer vind is dat de omgeving lijkt op Velen. Had iets meer variatie verwacht. Paar bergjes en wat sneeuw, rest is hetzelfde.

Maar goed verder geen klagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Laatst online: 20-10 14:52
Ktenolix schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 07:34:

Pijn en boog kan wel ja, maar zeker niet als main wapen. Onderwater is die wel fijn :)

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-10 23:33

Ulti23

Quality Time

Damn, XP bug of niet, je overleveld best wel rap in deze game... Ben nu level 8 geworden na in Velen aangekomen te zijn, enkele POI's te hebben gedaan en tot aan Crows Perch de main quest heb voltooid. Ik ben daarna de sorceres Keira Metz op gaan zoeken en haar questlijn gedaan, tot
spoiler:
je weer terug moet naar die toren op Fyke nadat ze na hartstochtelijke sex mij in slaap tovert en eruit naait (wat een hoer haha)
Check ik nu al mijn openstaande quests, dan blijkt de baron's quest line te beginnen vanaf level 6. Denk dat ik Keira even links laat liggen en de quest line van de baron eens ga doen. Zo veel te doen, meesterlijke quest / storylines. En zo ver ben ik nog niet eens in de game. Hier ga ik nog heel wat uurtjes aan kwijt zijn, waar haal ik godsnaam al die tijd vandaan ;)

Wat een game 8)

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11:48
Ulti23 schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 09:16:
Damn, XP bug of niet, je overleveld best wel rap in deze game... Ben nu level 8 geworden na in Velen aangekomen te zijn, enkele POI's te hebben gedaan en tot aan Crows Perch de main quest heb voltooid. Ik ben daarna de sorceres Keira Metz op gaan zoeken en haar questlijn gedaan, tot
spoiler:
je weer terug moet naar die toren op Fyke nadat ze na hartstochtelijke sex mij in slaap tovert en eruit naait (wat een hoer haha)
Check ik nu al mijn openstaande quests, dan blijkt de baron's quest line te beginnen vanaf level 6. Denk dat ik Keira even links laat liggen en de quest line van de baron eens ga doen. Zo veel te doen, meesterlijke quest / storylines. En zo ver ben ik nog niet eens in de game. Hier ga ik nog heel wat uurtjes aan kwijt zijn, waar haal ik godsnaam al die tijd vandaan ;)

Wat een game 8)
Level 8 toen je in Velen aankwam? Godallemachtig. Ik dacht dat ik veel gedaan had in Orchards, ik was lvl 4 haha. Ik merk wel dat ik het lastig heb in Velen. Ik hou ervan om heerlijk rond te dwalen, maar dan kom je wel eens wezens tegen die je liever had willen ontwijken haha.

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
mike0001 schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 08:22:
[...]

Ik ben daar ook net aangekomen als lvl 14. veel >lvl 20 tegenstanders haha.
Enige wat ik jammer vind is dat de omgeving lijkt op Velen. Had iets meer variatie verwacht. Paar bergjes en wat sneeuw, rest is hetzelfde.

Maar goed verder geen klagen :)
Ik moet zeggen, die bergen staan me ontiegelijk in de weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Maurice079 schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 09:20:
[...]

Level 8 toen je in Velen aankwam? Godallemachtig. Ik dacht dat ik veel gedaan had in Orchards, ik was lvl 4 haha. Ik merk wel dat ik het lastig heb in Velen. Ik hou ervan om heerlijk rond te dwalen, maar dan kom je wel eens wezens tegen die je liever had willen ontwijken haha.
Dat kan ook niet en dat zegt hij ook niet. Level 4 is gewoon normaal en hoger dan dat kan met alle quests en poi's ook niet daar.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
Ulti23 schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 09:16:
spoiler:

Wat een game 8)
Mja XP bug, ik heb er wel last van. Maar in het begin overleven? No way Jose. Als je alleen side quests doet dan overlevel je dus niet, gezien die sidequests gewoon geen xp geven :) of althans, zo weinig dat het net zo goed niets had kunnen zijn :)

Dan over het giftiger worden van de community. Tja er hoeft maar 1 comment uit z'n verband gerukt te worden, vervolgens een vieze opmerking over gemaakt worden en heel reddit is het er mee eens.

Ik baal er van dat ik last heb van die bug, mijn OCD in een eerste playthrough met een game als deze zorgt er voor dat ik niet speel. Waarschijnlijk als ik de game al keer had uitgespeeld en daarna die bug er in gepatched kreeg dat ik gewoon door was gegaan. Maar gezien ik nu niet weet wat er gaat komen, dat zorgt er voor dat ik wacht. Om er nou zo giftig over te doen met dingen als: ZE HEBBEN BELOOFT DIT en WAAROM DOEN ZE NIET DAT. Tja, mensen die nog nooit gewerkt hebben waarschijnlijk. Of mensen die niet weten hoe een programeer process gaat. Of mensen die gewoon zeiken om het zeiken. Niet te veel aandacht aan besteden.

Nu gewoon hopen dat de patch (niet) vandaag komt ;) (vanavond lange vergadering en ik ga CDPR HET NIET VERGEVEN als de patch komt op een dag dat ik NIET KAN SPELEN!!!!`11``elevenone /sarcasm).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:47
voxxel schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 09:39:
[...]

Dat kan ook niet en dat zegt hij ook niet. Level 4 is gewoon normaal en hoger dan dat kan met alle quests en poi's ook niet daar.
Het enige wat ik me kan bedenken dat het met moeilijkheidsgraad te maken heeft (hoger is minder XP). Ik heb namelijk ook alle quests gedaan en POIs in white orchards en was lvl 4 toen ik in Velen aankwam. En dan heb ik ook nog eens al tijden een zwaard met +20% monster exp.

[ Voor 7% gewijzigd door SCIxX op 04-06-2015 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Angeloonie schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 21:45:
Ik hups rond in Novigrad en ging nog even wat 'rondslingerende quests' doen die ik had uitgesteld en waar ik al iets te hoog in level voor ben, maar jeetje..huppel daar: quest erbij. Loop dorpje x in: ook weer vanalles te doen.

spoiler:
Ook wel melig: komt ineens een elfmeiske op me af en is boos: heb haar verraden en ze komt wel even wraak ne...klap1 klap2 dood. Heb haar niet eens laten uitpraten..aso he :+

Al die quests zijn behoorlijk overweldigend..maar dat komt in een tweede playthrough wel goed, je gaat toch wel spijt krijgen van bepaalde keuzes enzo :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SCIxX schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 09:52:
[...]

Het enige wat ik me kan bedenken dat het met moeilijkheidsgraad te maken heeft (hoger is minder XP). Ik heb namelijk ook alle quests gedaan en POIs in white orchards en was lvl 4 toen ik in Velen aankwam. En dan heb ik ook nog eens al tijden een zwaard met +20% monster exp.
Op insanity haal ik geen extra XP binnen, alles is wat betreft level het zelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23

Ulti23

Quality Time

ye-roon schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 09:44:
[...]

Mja XP bug, ik heb er wel last van. Maar in het begin overleven? No way Jose. Als je alleen side quests doet dan overlevel je dus niet, gezien die sidequests gewoon geen xp geven :) of althans, zo weinig dat het net zo goed niets had kunnen zijn :)
Weet niet of ik je post goed begrijp, maar ik was level 4 toen ik in Velen aankwam. Daar onderweg naar Crows Perch heb ik welgeteld 2x een sidequest gedaan
spoiler:
die van de eternal fire waar je lijken moet verbranden en iets met het beschermen van mensen die continue worden aangevallen door ghouls
, enkele POI's gecleared en monsternesten geruimd (voor dat ruimen krijg je XP, voor die sidequests trouwens ook al is het niet veel) en verder de mainquest gevolgd. Daarna de sorceress opgezocht. En nu toch echt level 8. Vooral de main quest zou aardig wat XP op moeten leveren. Duidelijk dus geen last van die bug zo blijkt. Speel trouwens op de derde moeilijkheidsgraad, blood and broken bones ofzoiets.

Die patch komt eraan, even geduld nog >:)

Vanavond dus maar eens verder met de questline van de baron en dan weer wat POI's clearen. En dan is de avond alweer om denk ik ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Ulti23 op 04-06-2015 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
Hmmm, er is blijkbaar een mod die de exp bug "fixed" enige probleem. Je krijgt dan ook exp voor grijze quests, waar je dus geen exp voor hoort te krijgen. Ofcourse PC only. Kan iemand dit testen? Ik ben op werk en zou fijn zijn als het idd gefixed is:

http://www.reddit.com/r/w...ficial_hotfix_for_xp_bug/

Ik haal de mod wel weer weg zodra de patch er is dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
ye-roon schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 12:39:
Hmmm, er is blijkbaar een mod die de exp bug "fixed" enige probleem. Je krijgt dan ook exp voor grijze quests, waar je dus geen exp voor hoort te krijgen. Ofcourse PC only. Kan iemand dit testen? Ik ben op werk en zou fijn zijn als het idd gefixed is:

http://www.reddit.com/r/w...ficial_hotfix_for_xp_bug/

Ik haal de mod wel weer weg zodra de patch er is dan :)
Waarom geef je jezelf niet gewoon xp via de console commands? Er is sowieso wel een lijst me de xp value van alle quests.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar je hoort toch geen XP te krijgen voor grijze quests? Zonder enige mods geraak je al heel gemakkelijk overleveled voor de main quest wanneer je alle sidequests en vraagtekens afgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 12:52:
Maar je hoort toch geen XP te krijgen voor grijze quests? Zonder enige mods geraak je al heel gemakkelijk overleveled voor de main quest wanneer je alle sidequests en vraagtekens afgaat.
Ja maar je hoort wel xp te krijgen voor de andere quests. Je kan ook gewoon slim genoeg zijn en de grijze quests uitstellen of de mod uitzetten voor de grijze quests. Al maakt het voor een grijze side quest ook geen moer uit, die 50 xp. Ik killde een mob in skellige waar ik 62xp voor kreeg, dat is een stuk meer en sneller dan 1 hele lange quest. Die kan ik ook gaan farmen om exp te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:17

spaceboy

Op grote hoogte

ye-roon schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 12:55:
[...]

Ja maar je hoort wel xp te krijgen voor de andere quests. Je kan ook gewoon slim genoeg zijn en de grijze quests uitstellen of de mod uitzetten voor de grijze quests. Al maakt het voor een grijze side quest ook geen moer uit, die 50 xp. Ik killde een mob in skellige waar ik 62xp voor kreeg, dat is een stuk meer en sneller dan 1 hele lange quest. Die kan ik ook gaan farmen om exp te krijgen :)
Ik heb (volgens mij, op de PS4) geen last van de bug. Maar ik merk wel dat ik het spel veel leuker vind door gewoon de groene quests te doen. Te makkelijk is geen drol aan, dan ren je door elke eindbaas heen. Vijf levels te hoog is óók niet grappig. Maar ik baal er wel van dat er ZOVEEL quests zijn dat je gewoon te snel levelt als je zoals ik eigenlijk alles (alle sidequests en contracts) wilt doen. Daarom hou ik steeds de main questline in de gaten. Die wil ik "op niveau" doen. Als er dan secondary quests grijs worden doe ik ze later nog wel (ook al krijg je er dan niks voor).

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Ja, door de enorme hoeveelheid content verlies ik mezelf ook nog wel eens in wat ik nou eigenlijk aan het doen was.

Ik verlies ook wel quests door te snel te levellen, maar goed, je kan niet alles hebben en er is zoveel te doen verder.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-10-2024
lekker voor de 2e playthrough :) dan ga ik op deathmarch spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

spaceboy schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 13:54:
[...]

Ik heb (volgens mij, op de PS4) geen last van de bug. Maar ik merk wel dat ik het spel veel leuker vind door gewoon de groene quests te doen. Te makkelijk is geen drol aan, dan ren je door elke eindbaas heen. Vijf levels te hoog is óók niet grappig. Maar ik baal er wel van dat er ZOVEEL quests zijn dat je gewoon te snel levelt als je zoals ik eigenlijk alles (alle sidequests en contracts) wilt doen. Daarom hou ik steeds de main questline in de gaten. Die wil ik "op niveau" doen. Als er dan secondary quests grijs worden doe ik ze later nog wel (ook al krijg je er dan niks voor).
dat heb ik ook, nu lvl 13 en het spel begint nogal hard te hinten dat ik toch maar even tempo moet maken met naar skellige gaan met 2-3 quests die je erheen sturen, alles van 10 of lager gedaan, de rest is 15 of hoger, nog zat vraagtekens te gaan. 1 kleine quest met lvl 20 dwarves afgerond doordat de vijanden een voor een de trap op kwamen en vrij weinig deden, bugje maar kwam goed uit :)

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:53

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

HeatWave schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 14:16:
Ja, door de enorme hoeveelheid content verlies ik mezelf ook nog wel eens in wat ik nou eigenlijk aan het doen was.

Ik verlies ook wel quests door te snel te levellen, maar goed, je kan niet alles hebben en er is zoveel te doen verder.
Quests verlies je natuurlijk niet door te snel te levellen. Ook al zijn side quests in het grijs. Het is zeker aan te raden om die alsnog te spelen. Vaak bevatten side quests ook leuke verhaallijnen en humor. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

uchiha tijntje schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 14:42:
[...]

Quests verlies je natuurlijk niet door te snel te levellen. Ook al zijn side quests in het grijs. Het is zeker aan te raden om die alsnog te spelen. Vaak bevatten side quests ook leuke verhaallijnen en humor. :)
True, maar je krijgt geen XP meer en de gear is vaak ook ver onder je level natuurlijk. Ik doe ze nog wel als het uitkomt hoor, maar opzich ben je ze wel "kwijt" dan natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geo001
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:33
Hoe zit het trouwens met het maken van potions?
Als ik bijvoorbeeld swallow heb gemaakt heb je 3/3 staan, nadat je dat 3 keer hebt gebruikt 0/3, maar je kan niet naar potions gaan en een nieuwe maken..

Moet je die potion inderdaad droppen (en dus vernietigen) of is er een andere manier om dit te hervullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Geo001 schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 14:53:
Als ik bijvoorbeeld swallow heb gemaakt heb je 3/3 staan, nadat je dat 3 keer hebt gebruikt 0/3, maar je kan niet naar potions gaan en een nieuwe maken..

Moet je die potion inderdaad droppen (en dus vernietigen) of is er een andere manier om dit te hervullen?
Meditaten, het wordt dan automatisch bijgevuld als je Alcohol hebt.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23

Ulti23

Quality Time

To meditate or not to meditate, that is the question ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-10-2024

mediteren hervult alles weer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-10 09:41

-SaveMe-

-klik-

Je moet meditaten. ALs je naar het menu gaat en dan mediatation kiest. Minimaal een uur rusten en alle potions en bombs die ooit eerder hebt gemaakt worden aangevuld. Mits je genoeg alcohol hebt!

EDIT
Lol! 4x antwoord @ same time :)

[ Voor 3% gewijzigd door -SaveMe- op 04-06-2015 14:55 ]

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:16
De potion weggooien en opnieuw maken werkt trouwens ook :P

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Wel krom, je zwaard of armor repareren tijdens een gevecht, geen probleem, doe we even, maar een beetje olie op je zwaard smeren kan niet tijdens :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geo001
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:33
Puc van S. schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 14:57:
De potion weggooien en opnieuw maken werkt trouwens ook :P
dat was dus ook mijn oplossing!

maar volgens mij is die alcohol oplossing een 'goedkopere' oplossing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Chester schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 14:54:
Meditaten, het wordt dan automatisch bijgevuld als je Alcohol hebt.
Ulti23 schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 14:54:
To meditate or not to meditate, that is the question ;)
GMacD schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 14:54:
mediteren hervult alles weer..
:o
Duidelijk, lijkt mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-07 00:10
HeatWave schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 14:59:
Wel krom, je zwaard of armor repareren tijdens een gevecht, geen probleem, doe we even, maar een beetje olie op je zwaard smeren kan niet tijdens :P.
Hmm, nog geen problemen met gehad. Zelf al meerdere keren opnieuw een olie gebruikt tijdens gevechten.

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-10 09:41

-SaveMe-

-klik-

Geo001 schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 15:03:
[...]
maar volgens mij is die alcohol oplossing een 'goedkopere' oplossing!
Volgens mij ook. Als ik het goed begrijp heb je dan niet meer die, soms zeldzame, componenten nodig!

GamiQ, de game notes app met game maps!

Pagina: 1 ... 40 ... 93 Laatste

Let op:
Voor vragen/opmerking over de performance van de PC versie kun je terecht in: [PC] Witcher 3 performance topic