Deze plans kan je 'ergens' vinden waar je op lvl 1 ook al aan kanPazienza schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 17:19:
[...]
Ja maar ik kom dus geen goede gear tegen.ik loop maar beetje rond en word gewoon steeds genakt door te sterke vijanden voor ik goede stuff tegen kom.
Dan moet je Quests en shit zoeken die niet veel hoger geleveld isPazienza schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 17:03:
Fucking hell het spel is wel lastig, ik ben level 4 en kom alleen maar shit tegen die veel hoger geleveld is en dan ga ik weer dood, ja zo level ik ook niet omhoog...
Als dat niet zou kunnen zou niemand verder komen dan White Orchard
Sarcasm is my superpower! What's yours?
single enemies die iig niet vliegen met paard aanvallen, gallop + flank = dikke damage, kleine groepen lukt ook, maar grote groepen wolven etc, zonder paard doen, veel dodgen niet rollen en quen gebruiken kom je heel eind mee.Pazienza schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 17:19:
[...]
Ja maar ik kom dus geen goede gear tegen.ik loop maar beetje rond en word gewoon steeds genakt door te sterke vijanden voor ik goede stuff tegen kom.
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
http://gearnuke.com/no-le...rmed-witcher-3-wild-hunt/
Handig voor de mensen die alles 100% willen en alle skillspoints willen unlocken en on the fly willen switchen.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
PSN: Wauzer010
Heb trouwens net het spel uitgespeeld. Kwam er helaas achter dat als je tijdens het spel switched vana difficulty je niet de achievement krijgt van de moeilijkere difficulty.
Heb er inclusief zeer veel sidequest uiteindelijk 73 uur over gedaan op death march (de eerste paar quests op blood en broken bones). Uiteindelijk level 36 geworden. Nu kijken of ik nog quest of contracts heb gemist en dan alle vraagtekens afgaan en alle achievements doen (nu op 73%).
Met chest armor bedoel je gewoon het shirt? Dat is bij elke armorer te koopwauzer schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 19:08:
ok ik word gek, waar vind ik chest armor? om mn feline armor te maken
[ Voor 14% gewijzigd door RamonK op 02-06-2015 19:12 ]
Ik ben level 30 na 105 uur spelen op Story and Sword! (volgende speelsessie ga ik op Deat March proberen).
Ik moet nu de quest Final Preparations doen, dus ik neem aan dat ik de main-quest bijna heb uitgespeeld.
Daarom probeer ik nog zoveel mogelijk side-quests, contracts, en treasure hunts te doen voordat ik ga beginnen aan de laatste missie(s).
Nou geen idee wat ik verkeerd doe, want ben er nu bij 3 geweest, en kan ze toch echt niet vinden.. of ik doe iets heel doms, of t klopt niet wat je zegtRamonK schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 19:10:
[...]
Met chest armor bedoel je gewoon het shirt? Dat is bij elke armorer te koop
Dan ben je er nog niet hoorGluonC schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 19:38:
Damn dat doe je goed dan.
Ik ben level 30 na 105 uur spelen op Story and Sword! (volgende speelsessie ga ik op Deat March proberen).
Ik moet nu de quest Final Preparations doen, dus ik neem aan dat ik de main-quest bijna heb uitgespeeld.
Daarom probeer ik nog zoveel mogelijk side-quests, contracts, en treasure hunts te doen voordat ik ga beginnen aan de laatste missie(s).
Wat ik graag had willen zien is dat als je klaar ben er een optie was dat mobs met je mee schalen zodat het ontdekken van de wereld nog een uitdaging is
[ Voor 56% gewijzigd door WeAreLegion op 02-06-2015 19:50 ]
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Ik moet voor een quest vechten tegen Finneas maar ik kan maar met geen mogelijkheid winnen.
Terwijl ik wel de hele tijd dodge. Hij slaat in een stuk achter elkaar door waardoor ik nooit de kans heb om hem te raken. En als ik hem raak, gaat er werkelijk niks van zijn leven af. Zeer frustrerend dit.
Parry op het moment dat hij begint met uithalen. Dan stagger je hem en kan je 2-3 klappen uitdelen voor je moet dodgen en weer een parry kan doen. Easy peasyGluonC schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 20:28:
Heeft iemand tips voor vuistgevechten?
Ik moet voor een quest vechten tegen Finneas maar ik kan maar met geen mogelijkheid winnen.
Terwijl ik wel de hele tijd dodge. Hij slaat in een stuk achter elkaar door waardoor ik nooit de kans heb om hem te raken. En als ik hem raak, gaat er werkelijk niks van zijn leven af. Zeer frustrerend dit.
Winst = Papie = ZeroT0ne
Op deze manier zijn ze inderdaad allemaal heel makkelijk. Tegen de betere moet je wat meer geduld hebben, maar dat is dan ook het enige moeilijke.voxxel schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 20:35:
[...]
Parry op het moment dat hij begint met uithalen. Dan stagger je hem en kan je 2-3 klappen uitdelen voor je moet dodgen en weer een parry kan doen. Easy peasy
Edit: Net ook de achievement voor alle gwent cards gehaald
[ Voor 18% gewijzigd door RamonK op 02-06-2015 21:07 ]
Ik ging van 11k naar 0.. reload ftw..Winst schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 21:03:
spoiler:Mijn god. Als je wordt neergeslagen door guards/witch hunters in Novigrad, dan nemen ze heel veel geld van je. Ik had 15k en nog maar 4k overGelukkig kan je load game doen... maar dat is toch wel een erg hoge boete.
Dankje heb het uiteindelijk gehaald ))voxxel schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 20:35:
[...]
Parry op het moment dat hij begint met uithalen. Dan stagger je hem en kan je 2-3 klappen uitdelen voor je moet dodgen en weer een parry kan doen. Easy peasy
Ook waar meer Strong Attack gebruiken kwam ik achter, ik deed alleen fast attack
Ben level 30 en heb nog 19 punten te verdelen zie ik, toch maar eens wat punten in mijn sings gaan steken.
Ik probeer altijd wat skill-points over te houden (deed ik met Skyrim ook). Kan later misschien nog goed van pas komen. Alleen zijn 19 skill-points wel een beetje overdreven
EDIT:
Ik heb hier trouwens gelezen dat het mogelijk is om later in het spel bij een bepaald persoon je skill-three opnieuw in te delen. Weet iemand wanneer en waar ik dat kan laten doen?
Ik heb nog 3 punten in combat zitten maar ik wil alle punten in sings en alchemy steken.
[ Voor 16% gewijzigd door GluonC op 02-06-2015 21:24 ]
Pakken ze je wapens af, en beginnen ze dan een gevecht met je.
Met z'n 2en en mer zwaarden, tegen mij zonder wapens. Dat is pas een fist fight.
Tot je ontdekt dat je nog wel je spells + crossbow hebt, die doet dan ineens ook best veel damage.
Ik heb in een shop eens een item gezien van 1000~ coins waarmee je die skill-points kan herschikken.GluonC schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 21:17:
[...]
Dankje heb het uiteindelijk gehaald ))
Ook waar meer Strong Attack gebruiken kwam ik achter, ik deed alleen fast attack![]()
Ben level 30 en heb nog 19 punten te verdelen zie ik, toch maar eens wat punten in mijn sings gaan steken.
Ik probeer altijd wat skill-points over te houden (deed ik met Skyrim ook). Kan later misschien nog goed van pas komen. Alleen zijn 19 skill-points wel een beetje overdreven
Vraag me niet meer waar
Aah je geeft al gelijk antwoord op mijn volgende vraag, had mijn bericht net aangepastSmokingCrop schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 21:23:
[...]
Ik heb in een winkel eens een item gezien van 1000~ coins waarmee je die skill-points kan herschikken.
Vraag me niet meer waar
Maar goed, ik weet nu dat het mogelijk is ))
Vraag me wel af of je dit ook meerdere keren kan kopen? Denk eerder dat je het maar een keer kan gebruiken.
Ze hebben er meerdere in vooraad, volgens mij zijn het er 5 per winkel. Het zijn er echter wel weinig die ze verkopen.GluonC schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 21:26:
[...]
Aah je geeft al gelijk antwoord op mijn volgende vraag, had mijn bericht net aangepast![]()
Maar goed, ik weet nu dat het mogelijk is ))
Vraag me wel af of je dit ook meerdere keren kan kopen? Denk eerder dat je het maar een keer kan gebruiken.
http://www.gamerevolution...otion-of-clearance-112841
Verwijderd
Wat ik wel blijf jammervinden, en zelfs de speelervaring naar beneden haalt voor mij persoonlijk, is nog steeds de besturing van geralt om gewoon te navigeren en zo. Daarbij is de animatie van het lopen/rennen echt lelijk. Er schort precies iets aan ... zijn enkels plooien niet mee of iets dergelijks, animatie ziet er houterig uit
Vind de animaties niet heel storend ofzo. Wel het vind ik het tergend vervelend dat je alleen omhoog of omlaag kunt zwemmen en niet tegelijkertijd vooruit.SideShow schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 22:00:
Zoals boogieman op youtube zei: dit spel is echt een meesterwerk en zet een nieuwe standaard voor rpg's
Wat ik wel blijf jammervinden, en zelfs de speelervaring naar beneden haalt voor mij persoonlijk, is nog steeds de besturing van geralt om gewoon te navigeren en zo. Daarbij is de animatie van het lopen/rennen echt lelijk. Er schort precies iets aan ... zijn enkels plooien niet mee of iets dergelijks, animatie ziet er houterig uit
Dit kan wel?Jack O10 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 22:26:
[...]
Wel het vind ik het tergend vervelend dat je alleen omhoog of omlaag kunt zwemmen en niet tegelijkertijd vooruit.
Winst = Papie = ZeroT0ne
Ik begin wel steeds meer te balen van die xp bug.. Mijn level gaat steeds verder omhoog door sidequests, waardoor de mainquest hoe langer hoe minder uitdagend wordt. En dat nota bene op death march.. Beter komt de console patch deze week nog.
Als de bug is opgelost zal het outlevel probleem juist nog sneller groeien! Gewoon dus lekker quests gaan doen, en de gemiste XP lekker negeren!
Fijn dat je er zo over denkt. Maar ik met mijn ocd heb geen andere keus dan te wachtenJoop schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 23:25:
Er zijn diverse mensen die klagen dat ze de quests te snel "outlevelen". Nou is er de XP bug, die er voor zorgt dat je in bepaalde gevallen geen/minder XP krijgt, waardoor het outlevel probleem minder snel voor komt. Dat is dan toch juist goed eigenlijk?!
Als de bug is opgelost zal het outlevel probleem juist nog sneller groeien! Gewoon dus lekker quests gaan doen, en de gemiste XP lekker negeren!(En ja, tuurlijk zit daar een limiet aan, maar voor die paar dagen...)
Hopelijk gaat Triss niet zeuren over de daad.
Verdomme CDPR, jullie krijgen het gewoon voor elkaar dat ik gehecht raak aan side characters. Moet niet gekker worden.
Al meerdere armorers geweesr, niemand verkoopt ze, of ik kijk naar t verkeerde.
Bedoel je een wit shirt? Die verkopen ze overal bij mij.wauzer schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 06:11:
Kan iemand mij vertellen hoe je aan die losse chest armor komt om een nieuwe te craften? In dit geval die feline.
Al meerdere armorers geweesr, niemand verkoopt ze, of ik kijk naar t verkeerde.
Die bedoel ik ja, gewoon bij een armorer?voxxel schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 07:26:
[...]
Bedoel je een wit shirt? Die verkopen ze overal bij mij.
Want daar kan ik ze echt niet vinden. Heeft t bij een armorer ook gewoon zelfde plaatje van een wit shirt?
[ Voor 19% gewijzigd door wauzer op 03-06-2015 07:34 ]
Yes, een wit shirt. Ik heb er gisteren nog 1 in oxenfurt gekocht.wauzer schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 07:29:
[...]
Die bedoel ik ja, gewoon bij een armorer?
Want daar kan ik ze echt niet vinden. Heeft t bij een armorer ook gewoon zelfde plaatje van een wit shirt?
Weet je toevallig nog bij welke ongeveer, ga ik vanavond ff kijken. gelukkig is oxenfurt niet zo grootvoxxel schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 08:07:
[...]
Yes, een wit shirt. Ik heb er gisteren nog 1 in oxenfurt gekocht.
Ik weet niet wat de parry knop is met muis/tobo controls. Maar het is vlak voordat iemand je zou raken die parry knop indrukken, je doet dan een animatie waar je de tegenstander open laat voor een aanval.laquaezzi schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 07:48:
Iemand een tip over hoe je een (juiste) counter attack uitvoerd op de pc. Krijg dit namelijk niet helemaal goed onder de knie...
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
dutchgio schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 21:21:
[...]
spoiler:had ook zo'n heel random momentje, werd uit het niets aangehouden en of ik zonder problemen evenmmee ging. Moest ik wel m'n wapens even afstaan.
Pakken ze je wapens af, en beginnen ze dan een gevecht met je.![]()
Met z'n 2en en mer zwaarden, tegen mij zonder wapens. Dat is pas een fist fight.
Tot je ontdekt dat je nog wel je spells + crossbow hebt, die doet dan ineens ook best veel damage.
Of, als je weigert express te verliezen in de inn krijg je ook een stel boefjes achter je aan.
In beiden gevallen heb ik fuckoff gezegd, voornamelijk omdat ze specifiek die priester noemde. Toen wist ik al hoelaat het was
Voor degene die het NOG niet weten, de Gwent cards die je eventueel verliest op het begin zijn nu toegevoegd(sinds patch 1.04) aan de merchant in White Orchard(die kerel wat je red op het begin).
Heb overigens ook Dandelion vrijgespeeld in een missie
Ik doe het echt al als de tegenstander begint met slaan zegmaar, vlak voordat hij me raakt is meestal te laat.ye-roon schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 08:10:
[...]
Ik weet niet wat de parry knop is met muis/tobo controls. Maar het is vlak voordat iemand je zou raken die parry knop indrukken, je doet dan een animatie waar je de tegenstander open laat voor een aanval.
healthbalkje knipptert ook als de tegenstander aanvalt, dan parry knop 1x indrukken.. op bandits is dit makkelijk te oefenenThomasXIV schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 08:23:
[...]
Ik doe het echt al als de tegenstander begint met slaan zegmaar, vlak voordat hij me raakt is meestal te laat.
Oooh, did not know that. Thanks. Als vanavond die patch er eindelijk is, dan maar ff proberenGMacD schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 08:27:
[...]
healthbalkje knipptert ook als de tegenstander aanvalt, dan parry knop 1x indrukken.. op bandits is dit makkelijk te oefenen
@Thomas: sommige langzame aanvallen kan je niet counteren als je al lang je knop hebt ingedrukt, je krijgt dan een normale "parry".
Maja ik gebruik dat allemaal toch niet. Firestream, alles staat in de fik en te schreeuwen dat ze het niet fijn vinden om in de fik te staan. Dan zodra ze zichzelf gedooft hebben is mijn firestream weer up, mogen ze weer branden
Ja de armorer aan het marktplein. Maar ik weet vrij zeker dat de armorer in crows perch er ook 1 had.wauzer schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 08:09:
[...]
Weet je toevallig nog bij welke ongeveer, ga ik vanavond ff kijken. gelukkig is oxenfurt niet zo groot
thnx!voxxel schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 09:39:
[...]
Ja de armorer aan het marktplein. Maar ik weet vrij zeker dat de armorer in crows perch er ook 1 had.
"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"
Als die hem niet heeft gewoon even dagje meditaten, is goed voor lichaam en geest, en ze hebben dan weer nieuwe inventory + geld
maar das toch alleen als ze m al hadden? Ik kan m echt nergens vinden. Wil die feline gear maken maar schiet niet op nuSouLLeSSportal schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 10:08:
[...]
Als die hem niet heeft gewoon even dagje meditaten, is goed voor lichaam en geest, en ze hebben dan weer nieuwe inventory + geld
Hoeft niet perse, maar ik heb die al zovaak te koop gezien, dat als die hem niet heeft dan kan je even in een ingame dagje wachten of doorspelen en dan krjigt hij weer aanvulling van zijn stock, dan zou die er moeten zijn. Je krijgt hem ook af en toe bij bandits/deserters etc als drop btw.wauzer schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 10:10:
[...]
maar das toch alleen als ze m al hadden? Ik kan m echt nergens vinden. Wil die feline gear maken maar schiet niet op nu
Edit; verkeerde tags gebruikt
[ Voor 7% gewijzigd door Swaxie op 03-06-2015 10:33 ]
Swaxie schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 10:32:
Pffoeee gisteren de eerste "echte" Quest gedaan die waar ik flinke moeite mee had
spoiler:De quest waarin je met de witch de elven grot in gaat en daar eerst de Golem en dan die Wild hUnt freak tegen komt. Aardig wat moeite gekost die Wild hunt gast haha. Maar uiteindelijk had ik m te pakken:)
Uberspoiler, niet lezen als je de achtergrond van bovenstaande nog niet wil weten:
Swaxie schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 10:32:
Pffoeee gisteren de eerste "echte" Quest gedaan die waar ik flinke moeite mee had
spoiler:De quest waarin je met de witch de elven grot in gaat en daar eerst de Golem en dan die Wild hUnt freak tegen komt. Aardig wat moeite gekost die Wild hunt gast haha. Maar uiteindelijk had ik m te pakken:)
Verwijderd
Razorbite schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 10:41:
[...]
spoiler:Er zit daar nog een ander monster, moet je een beetje omlopen. Daar had ik de meeste moeite mee.
En tegen de huntsmam mage (navigator) kan je hanged man's oil gebruiken, heb hem net o insane afgemaakt en was vrij simpel.
Verwijderd
Daar heb ik denk ik 3 uur over gedaan. Wat een lastige quest was dat zeg haha!Swaxie schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 10:32:
Hij duurt idd aardig lang..Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 10:52:
[...]
Daar heb ik denk ik 3 uur over gedaan. Wat een lastige quest was dat zeg haha!
Heb gisterenavond aangeslingerd om 6 uur en toen was ik geloof ik om kwart voor 9 klaar. Wel tussendoor even moeten stoppen omdat de vrouw GTST wou kijken
Lach me niet uit!
Ik heb dat mooi opgelost, TV app op de iPad!Swaxie schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:12:
[...]
Heb gisterenavond aangeslingerd om 6 uur en toen was ik geloof ik om kwart voor 9 klaar. Wel tussendoor even moeten stoppen omdat de vrouw GTST wou kijken![]()
Lach me niet uit!
Mja ik vond dat gevecht een beetje te makkelijk. Here's why:Swaxie schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 10:32:
Gelukkig in de laatste fase bleef Keira gewoon stil staan. Ze deed niets. Toen was die boss echt heel makkelijk. Axii, hit, hit, Axii, hit, hit, axii, hit, hit repeat until dead.
Ook irritante aan Keira is dat ze een "insta kill" spell heeft zodra de mob 20% hp over heeft. Zo krijg je niet de kill en dus niet de experience maar belangrijker ook niet de Bestiary entry. Inmiddels heb ik wel de Golem entry en de Gargoyle entry. Maar toch, had ze liever eerder gehad zodat ik de info kon gebruiken toen ik solo tegen zo'n enemy moest vechten.
Ik zou crafting mats zoveel mogelijk bewaren. Het weegt bijna niks en je krijgt na een tijdje wel door wat nuttig is en wat niet. Ik verkoop wel dingen boven de 20 of 30 stuks.sturtiebe schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:21:
Ik snap nog altijd niet wat je mag verkopen en wat niet. Ik heb soms het gevoel dat ik iets zeldzaam verkoop zonder dat ik het weet. Vind het vrij onduidelijk.
Ah. Die had ik nog niet bedachtboemmie schreef op maandag 01 juni 2015 @ 13:41:
[...]
tip:
maak een profiel aan voor je vriendin op de ps4. Bij ander profiel van ps4=andere savegames, dus heb je er ook 10 voor je vriendin
Kan je savegames overzetten van het ene profiel naar het andere profiel?
http://www.ign.com/wikis/...How_to_Transfer_PS4_SavesJheroun schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 12:27:
[...]
Ah. Die had ik nog niet bedachtIk denk echter dat we geen van beiden zin hebben om opnieuw te beginnen.
Kan je savegames overzetten van het ene profiel naar het andere profiel?
Ik weet alleen dat je het kan kopieren. Maar ik denk dat dit niet kan tussen profiles.
Blijkbaar doe je dubbele damage met Crossbow, Bombs en Signs zodra je swords in hun sheath zitten. Vooral goed zichtbaar in een youtube filmpje waar hij de upgraded Yrden neer legt. 204 damage met wapen uit, 408 damage op zelfde mob met wapen in de sheath.
Ik weet niet of het een bug is of working as intended. Maar in elk geval handig om te weten.
Lijkt me een bug. Zou ik erg appart vinden als dit zo bedacht is.ye-roon schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 12:43:
Dames en Heren even een PSA: http://www.reddit.com/r/w...efore_using_grenades_and/
Blijkbaar doe je dubbele damage met Crossbow, Bombs en Signs zodra je swords in hun sheath zitten. Vooral goed zichtbaar in een youtube filmpje waar hij de upgraded Yrden neer legt. 204 damage met wapen uit, 408 damage op zelfde mob met wapen in de sheath.
Ik weet niet of het een bug is of working as intended. Maar in elk geval handig om te weten.
Alsof een Bom meer schade doet wanneer je geen zwaard in je handen hebt?
Naja andere kant maakt het de combat wel weer uitgebreider
Een handtekening?!
Verwijderd
ye-roon schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:21:
[...]
Mja ik vond dat gevecht een beetje te makkelijk. Here's why:
spoiler:Keira die je mee helpt... Althans, het was lastiger toen ze mee hielp. Continue in de weg lopen. Continue die target hitten waardoor me stun gebroken word bleh.
Gelukkig in de laatste fase bleef Keira gewoon stil staan. Ze deed niets. Toen was die boss echt heel makkelijk. Axii, hit, hit, Axii, hit, hit, axii, hit, hit repeat until dead.
Ook irritante aan Keira is dat ze een "insta kill" spell heeft zodra de mob 20% hp over heeft. Zo krijg je niet de kill en dus niet de experience maar belangrijker ook niet de Bestiary entry. Inmiddels heb ik wel de Golem entry en de Gargoyle entry. Maar toch, had ze liever eerder gehad zodat ik de info kon gebruiken toen ik solo tegen zo'n enemy moest vechten.
ik merkte het onder water ook al dat die crossbow super sterk is, 2 shots op drowners is kill, maar blijkbaar dus ook op land sterker zonder zwaard dan met.ye-roon schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 12:43:
Dames en Heren even een PSA: http://www.reddit.com/r/w...efore_using_grenades_and/
1 shot zelfs ;-)SouLLeSSportal schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:16:
[...]
ik merkte het onder water ook al dat die crossbow super sterk is, 2 shots op drowners is kill, maar blijkbaar dus ook op land sterker zonder zwaard dan met.
bij mij verschilt het wel eens..soms 1, andere keer 2 keer schieten.
Had gister een bossfight en gebruikte de arch griffin potion, werkt ook goed voor extra damage!
Zo is het niet. Yrden casten met of zonder zwaard maakt niet uit. Zie het filmpje verder in de post. Hij cast het met z'n zwaard uit. Het doen dan 204, hij sheath ze zwaard en de volgende tick doet 408. De damage is dus op moment dat het berekend moet worden niet op het moment van casten. Tenzij je een spell cast die direct damage doet, dan moet je zwaard wel op je rug zitten.tellavist schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 12:49:
[...]
Lijkt me een bug. Zou ik erg appart vinden als dit zo bedacht is.
Alsof een Bom meer schade doet wanneer je geen zwaard in je handen hebt?![]()
Naja andere kant maakt het de combat wel weer uitgebreiderHalverwege een gevecht zwaard terug, yrden gooien, zwaard weer pakken. Extra combo's!
Oh dacht even dat yrden die vuurblast was...ye-roon schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:20:
[...]
Zo is het niet. Yrden casten met of zonder zwaard maakt niet uit. Zie het filmpje verder in de post. Hij cast het met z'n zwaard uit. Het doen dan 204, hij sheath ze zwaard en de volgende tick doet 408. De damage is dus op moment dat het berekend moet worden niet op het moment van casten. Tenzij je een spell cast die direct damage doet, dan moet je zwaard wel op je rug zitten.
Haal de casts nog een beetje door elkaar.
Een handtekening?!
Verwijderd
Das dus Igni (van Ignite)tellavist schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:23:
[...]
Oh dacht even dat yrden die vuurblast was...
Haal de casts nog een beetje door elkaar.
Een handtekening?!
PSN: Maichel
DescriptionMaichel schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:39:
Weet iemand eigenlijk of het nu al nut heeft om de season pass te kopen? Er is natuurlijk al gratis DLC, en later dit jaar komt de season pass DLC, maar als je die nu al koopt/gebruikt krijg je nog geen extra's, toch?
About: The Expansion Pass secures your access to two epic adventures set in the vibrant world of monster hunter Geralt of Rivia.
Hearts of Stone will take Geralt on an all-new 10-hour adventure into the wilds of No Man’s Land and the nooks and alleys of Oxenfurt, where he’ll try to complete a contract from the mysterious Man of Glass. Read more
https://www.gog.com/game/..._wild_hunt_expansion_pass
Ja, dat zijn die DLC's die later komen..maar nu dus nog niks aan toch? Of snap ik je verkeerd?Razorbite schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:41:
[...]
Description
About: The Expansion Pass secures your access to two epic adventures set in the vibrant world of monster hunter Geralt of Rivia.
Hearts of Stone will take Geralt on an all-new 10-hour adventure into the wilds of No Man’s Land and the nooks and alleys of Oxenfurt, where he’ll try to complete a contract from the mysterious Man of Glass. Read more
https://www.gog.com/game/..._wild_hunt_expansion_pass
PSN: Maichel
Nee nu nog niets aan!Maichel schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:42:
[...]
Ja, dat zijn die DLC's die later komen..maar nu dus nog niks aan toch? Of snap ik je verkeerd?
Als je hem voor 7 juni koopt bij GoG dan krijg je er volgens mij de witcher 1 en 2 gratis bij. Dat zou de enige reden zijn om het nu al te kopen.
Quen = Vietnamees voor vertrouwd. Kan je je mooi achter je vertrouwde schildje verschuilenMaichel schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:41:
[...]
Quen = schild
Ezelsbruggetje: Quen rijmt op Glenn...Glenn helder speelde ooit bij Arsenal, Arsenal heeft als logo een schildje
Verwijderd
Ben niet zo goed met vietnamees (behalve eten)...jbdeiman schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:45:
[...]
Quen = Vietnamees voor vertrouwd. Kan je je mooi achter je vertrouwde schildje verschuilen
Quen weet ik dan wel weer te onthouden want de Q lijkt een beetje op een schild
Helaas alleen voor de PC. Als je er eentje voor de PS/Xone hebt, gaat dit niet op.RamonK schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:44:
[...]
Als je hem voor 7 juni koopt bij GoG dan krijg je er volgens mij de witcher 1 en 2 gratis bij. Dat zou de enige reden zijn om het nu al te kopen.
Ff uit mijn hoofd zonder ezelsbruggetjes
GamiQ, de game notes app met game maps!
Ik heb Witcher 1 en 2 gespeeld, ik heb geen ezelsbruggetje nodig. Ook is Igni kort voor Ignite=aansteken in het engels, best wel obvious.
Aard ken ik gewoon door Witcher 1 en 2 en de rest ook allemaal.
[ Voor 53% gewijzigd door MrFax op 03-06-2015 14:00 ]
That's it, I'm done.
Een handtekening?!
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Haha! Best one so fartellavist schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 14:00:
Quen omdraaien= Neuq, vroeger deed ik Neuqen met een schild om mn zwaard
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Dat is zeker goed om te weten!ye-roon schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:20:
[...]
Zo is het niet. Yrden casten met of zonder zwaard maakt niet uit. Zie het filmpje verder in de post. Hij cast het met z'n zwaard uit. Het doen dan 204, hij sheath ze zwaard en de volgende tick doet 408. De damage is dus op moment dat het berekend moet worden niet op het moment van casten. Tenzij je een spell cast die direct damage doet, dan moet je zwaard wel op je rug zitten.
Full signs Geralt komt eraan.
(Zwaarden zijn zo 2009)
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Je kunt ze alleen maar kopen! Respeccen is bedoeld als een laatste redmiddelKapitein187 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 14:10:
Even een vraagje wat betreft the potion of clearance (resetten van je skill tree). Is hier een recipe voor zodat je deze zelf kan maken, of kan je deze echt alleen maar kopen.
GamiQ, de game notes app met game maps!
Jammer eigenlijk, zo kan je niet lekker spelen met welke build het beste bij je past.-SaveMe- schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 14:13:
[...]
Je kunt ze alleen maar kopen! Respeccen is bedoeld als een laatste redmiddel
Of je moet steeds zo'n potion kopen...
Een handtekening?!
tja gewoon goed nadenken waar je je punten investeert, je mag blij zijn dat er een potion is.tellavist schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 14:14:
[...]
Jammer eigenlijk, zo kan je niet lekker spelen met welke build het beste bij je past.
Of je moet steeds zo'n potion kopen...
Voor vragen/opmerking over de performance van de PC versie kun je terecht in: [PC] Witcher 3 performance topic