Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sturtiebe
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22-10 09:08
PS4 patch zal nog niet voor direct zijn :( Pas volgende week blijkbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-10 17:25
Pazienza schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 17:19:
[...]

Ja maar ik kom dus geen goede gear tegen. :+ ik loop maar beetje rond en word gewoon steeds genakt door te sterke vijanden voor ik goede stuff tegen kom. :')
Deze plans kan je 'ergens' vinden waar je op lvl 1 ook al aan kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02:01
Pazienza schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 17:03:
Fucking hell het spel is wel lastig, ik ben level 4 en kom alleen maar shit tegen die veel hoger geleveld is en dan ga ik weer dood, ja zo level ik ook niet omhoog...
Dan moet je Quests en shit zoeken die niet veel hoger geleveld is :+
Als dat niet zou kunnen zou niemand verder komen dan White Orchard ;)

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Pazienza schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 17:19:
[...]

Ja maar ik kom dus geen goede gear tegen. :+ ik loop maar beetje rond en word gewoon steeds genakt door te sterke vijanden voor ik goede stuff tegen kom. :')
single enemies die iig niet vliegen met paard aanvallen, gallop + flank = dikke damage, kleine groepen lukt ook, maar grote groepen wolven etc, zonder paard doen, veel dodgen niet rollen en quen gebruiken kom je heel eind mee.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:48
Je kunt op je paard ook de knop waarmee je aanvalt inhouden om het in slow motion uit te voeren, maakt het wat makkelijker en ziet er wel nice uit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Weet niet of het al langs is geweest: Maar er is blijkbaar dus geeneens een level cap in de game :) Veel mensen zeiden dat je tot lvl 60 of 70 kon, maar er is dus helemaal geen level cap.

http://gearnuke.com/no-le...rmed-witcher-3-wild-hunt/

Handig voor de mensen die alles 100% willen en alle skillspoints willen unlocken en on the fly willen switchen.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-10 15:48
ok ik word gek, waar vind ik chest armor? om mn feline armor te maken

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamonK
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:29
Voor het verkopen van craft spullen zou ik iedereen willen aanraden om vooral dingen zoals hardend leather, dark steel en dimeritium niet te verkopen. Deze heb je later echt nodig om een beetje goede gear te craften. Je kan veel hiervan ook gewoon kopen in de shop, maar dat kost bakken vol met geld.

Heb trouwens net het spel uitgespeeld. Kwam er helaas achter dat als je tijdens het spel switched vana difficulty je niet de achievement krijgt van de moeilijkere difficulty.

Heb er inclusief zeer veel sidequest uiteindelijk 73 uur over gedaan op death march (de eerste paar quests op blood en broken bones). Uiteindelijk level 36 geworden. Nu kijken of ik nog quest of contracts heb gemist en dan alle vraagtekens afgaan en alle achievements doen (nu op 73%).
wauzer schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 19:08:
ok ik word gek, waar vind ik chest armor? om mn feline armor te maken
Met chest armor bedoel je gewoon het shirt? Dat is bij elke armorer te koop

[ Voor 14% gewijzigd door RamonK op 02-06-2015 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10 11:44
Damn dat doe je goed dan.
Ik ben level 30 na 105 uur spelen op Story and Sword! (volgende speelsessie ga ik op Deat March proberen).
Ik moet nu de quest Final Preparations doen, dus ik neem aan dat ik de main-quest bijna heb uitgespeeld.
Daarom probeer ik nog zoveel mogelijk side-quests, contracts, en treasure hunts te doen voordat ik ga beginnen aan de laatste missie(s).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
RamonK schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 19:10:

[...]

Met chest armor bedoel je gewoon het shirt? Dat is bij elke armorer te koop
Nou geen idee wat ik verkeerd doe, want ben er nu bij 3 geweest, en kan ze toch echt niet vinden.. of ik doe iets heel doms, of t klopt niet wat je zegt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
GluonC schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 19:38:
Damn dat doe je goed dan.
Ik ben level 30 na 105 uur spelen op Story and Sword! (volgende speelsessie ga ik op Deat March proberen).
Ik moet nu de quest Final Preparations doen, dus ik neem aan dat ik de main-quest bijna heb uitgespeeld.
Daarom probeer ik nog zoveel mogelijk side-quests, contracts, en treasure hunts te doen voordat ik ga beginnen aan de laatste missie(s).
Dan ben je er nog niet hoor ;)

Wat ik graag had willen zien is dat als je klaar ben er een optie was dat mobs met je mee schalen zodat het ontdekken van de wereld nog een uitdaging is :) dat is het namelijk op level 35 niet echt meer.

[ Voor 56% gewijzigd door WeAreLegion op 02-06-2015 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:44
Ik speel de game op 3/4 moeilijkheid, maar heb de slider voor de gein even anders gezet om te kijken of dat hielp. Niet verder gespeeld, alleen in pauze menu. Hoop wel dat ik de trophy krijg voor 3/4

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
Heeft iemand tips voor vuistgevechten?
Ik moet voor een quest vechten tegen Finneas maar ik kan maar met geen mogelijkheid winnen.
Terwijl ik wel de hele tijd dodge. Hij slaat in een stuk achter elkaar door waardoor ik nooit de kans heb om hem te raken. En als ik hem raak, gaat er werkelijk niks van zijn leven af. Zeer frustrerend dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
GluonC schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 20:28:
Heeft iemand tips voor vuistgevechten?
Ik moet voor een quest vechten tegen Finneas maar ik kan maar met geen mogelijkheid winnen.
Terwijl ik wel de hele tijd dodge. Hij slaat in een stuk achter elkaar door waardoor ik nooit de kans heb om hem te raken. En als ik hem raak, gaat er werkelijk niks van zijn leven af. Zeer frustrerend dit.
Parry op het moment dat hij begint met uithalen. Dan stagger je hem en kan je 2-3 klappen uitdelen voor je moet dodgen en weer een parry kan doen. Easy peasy :)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winst
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-10 18:58
spoiler:
Mijn god. Als je wordt neergeslagen door guards/witch hunters in Novigrad, dan nemen ze heel veel geld van je. Ik had 15k en nog maar 4k over :O Gelukkig kan je load game doen... maar dat is toch wel een erg hoge boete.

Winst = Papie = ZeroT0ne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamonK
voxxel schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 20:35:
[...]

Parry op het moment dat hij begint met uithalen. Dan stagger je hem en kan je 2-3 klappen uitdelen voor je moet dodgen en weer een parry kan doen. Easy peasy :)
Op deze manier zijn ze inderdaad allemaal heel makkelijk. Tegen de betere moet je wat meer geduld hebben, maar dat is dan ook het enige moeilijke.

Edit: Net ook de achievement voor alle gwent cards gehaald :) . Kwam toevallig een trader tegen die ik moest redden. Die had blijkbaar ook de kaarten in stock die ik nog miste in de verzameling.

[ Voor 18% gewijzigd door RamonK op 02-06-2015 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Winst schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 21:03:
spoiler:
Mijn god. Als je wordt neergeslagen door guards/witch hunters in Novigrad, dan nemen ze heel veel geld van je. Ik had 15k en nog maar 4k over :O Gelukkig kan je load game doen... maar dat is toch wel een erg hoge boete.
Ik ging van 11k naar 0.. reload ftw..

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
voxxel schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 20:35:
[...]

Dankje heb het uiteindelijk gehaald ))
Ook waar meer Strong Attack gebruiken kwam ik achter, ik deed alleen fast attack :+
Ben level 30 en heb nog 19 punten te verdelen zie ik, toch maar eens wat punten in mijn sings gaan steken.
Ik probeer altijd wat skill-points over te houden (deed ik met Skyrim ook). Kan later misschien nog goed van pas komen. Alleen zijn 19 skill-points wel een beetje overdreven :P

EDIT:
Ik heb hier trouwens gelezen dat het mogelijk is om later in het spel bij een bepaald persoon je skill-three opnieuw in te delen. Weet iemand wanneer en waar ik dat kan laten doen?
Ik heb nog 3 punten in combat zitten maar ik wil alle punten in sings en alchemy steken.

[ Voor 16% gewijzigd door GluonC op 02-06-2015 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
voxxel schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 21:10:
[...]

Ik ging van 11k naar 0.. reload ftw..
spoiler:
had ook zo'n heel random momentje, werd uit het niets aangehouden en of ik zonder problemen evenmmee ging. Moest ik wel m'n wapens even afstaan.
Pakken ze je wapens af, en beginnen ze dan een gevecht met je. :o
Met z'n 2en en mer zwaarden, tegen mij zonder wapens. Dat is pas een fist fight.
Tot je ontdekt dat je nog wel je spells + crossbow hebt, die doet dan ineens ook best veel damage. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
GluonC schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 21:17:
[...]

Dankje heb het uiteindelijk gehaald ))
Ook waar meer Strong Attack gebruiken kwam ik achter, ik deed alleen fast attack :+
Ben level 30 en heb nog 19 punten te verdelen zie ik, toch maar eens wat punten in mijn sings gaan steken.
Ik probeer altijd wat skill-points over te houden (deed ik met Skyrim ook). Kan later misschien nog goed van pas komen. Alleen zijn 19 skill-points wel een beetje overdreven :P
Ik heb in een shop eens een item gezien van 1000~ coins waarmee je die skill-points kan herschikken.
Vraag me niet meer waar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
SmokingCrop schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 21:23:
[...]

Ik heb in een winkel eens een item gezien van 1000~ coins waarmee je die skill-points kan herschikken.
Vraag me niet meer waar :P
Aah je geeft al gelijk antwoord op mijn volgende vraag, had mijn bericht net aangepast :D
Maar goed, ik weet nu dat het mogelijk is ))
Vraag me wel af of je dit ook meerdere keren kan kopen? Denk eerder dat je het maar een keer kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamonK
GluonC schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 21:26:
[...]

Aah je geeft al gelijk antwoord op mijn volgende vraag, had mijn bericht net aangepast :D
Maar goed, ik weet nu dat het mogelijk is ))
Vraag me wel af of je dit ook meerdere keren kan kopen? Denk eerder dat je het maar een keer kan gebruiken.
Ze hebben er meerdere in vooraad, volgens mij zijn het er 5 per winkel. Het zijn er echter wel weinig die ze verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
ah, hier kan je zien waar de Potions Of Clearance verkocht worden:
http://www.gamerevolution...otion-of-clearance-112841

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is het toch een gaaf spel zeg! Vanavond maar weer lekker cards proberen te winnen met gwent en wat secondairy quests doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21-10 20:13
Die potions kun je in t noorden van novigrad zo vaak kopen als je wilt. Wat n top game, al wordt je wel aardig overpowered, adrenaline ftw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

Zoals boogieman op youtube zei: dit spel is echt een meesterwerk en zet een nieuwe standaard voor rpg's

Wat ik wel blijf jammervinden, en zelfs de speelervaring naar beneden haalt voor mij persoonlijk, is nog steeds de besturing van geralt om gewoon te navigeren en zo. Daarbij is de animatie van het lopen/rennen echt lelijk. Er schort precies iets aan ... zijn enkels plooien niet mee of iets dergelijks, animatie ziet er houterig uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack O10
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10-05-2023
SideShow schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 22:00:
Zoals boogieman op youtube zei: dit spel is echt een meesterwerk en zet een nieuwe standaard voor rpg's

Wat ik wel blijf jammervinden, en zelfs de speelervaring naar beneden haalt voor mij persoonlijk, is nog steeds de besturing van geralt om gewoon te navigeren en zo. Daarbij is de animatie van het lopen/rennen echt lelijk. Er schort precies iets aan ... zijn enkels plooien niet mee of iets dergelijks, animatie ziet er houterig uit
Vind de animaties niet heel storend ofzo. Wel het vind ik het tergend vervelend dat je alleen omhoog of omlaag kunt zwemmen en niet tegelijkertijd vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winst
  • Laatst online: 23-10 18:58
Jack O10 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 22:26:
[...]
Wel het vind ik het tergend vervelend dat je alleen omhoog of omlaag kunt zwemmen en niet tegelijkertijd vooruit.
Dit kan wel?

spoiler:
Heeft iemand bij de keuze van de nieuwe ruler van Skellige ook gekozen voor de derde optie om zich er niet mee te bemoeien? Deze questline blijft hierna bestaan maar kan naar mijn weten ook niet meer opgelost/gecomplete worden. Ik heb met allerlei mensen gepraat maar geen enkele triggered iets. Niet geheel duidelijk wat hierna de bedoeling is. Gewoon negeren?

Winst = Papie = ZeroT0ne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Zo even een kleine gear upgrade gedaan. Eerst de Feline set en een level later de Enhanced Griffin set. Ik voel me in 1x echt veel sterker zo :)

Ik begin wel steeds meer te balen van die xp bug.. Mijn level gaat steeds verder omhoog door sidequests, waardoor de mainquest hoe langer hoe minder uitdagend wordt. En dat nota bene op death march.. Beter komt de console patch deze week nog.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21-10 11:36
Er zijn diverse mensen die klagen dat ze de quests te snel "outlevelen". Nou is er de XP bug, die er voor zorgt dat je in bepaalde gevallen geen/minder XP krijgt, waardoor het outlevel probleem minder snel voor komt. Dat is dan toch juist goed eigenlijk?!

Als de bug is opgelost zal het outlevel probleem juist nog sneller groeien! Gewoon dus lekker quests gaan doen, en de gemiste XP lekker negeren! :) (En ja, tuurlijk zit daar een limiet aan, maar voor die paar dagen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Joop schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 23:25:
Er zijn diverse mensen die klagen dat ze de quests te snel "outlevelen". Nou is er de XP bug, die er voor zorgt dat je in bepaalde gevallen geen/minder XP krijgt, waardoor het outlevel probleem minder snel voor komt. Dat is dan toch juist goed eigenlijk?!

Als de bug is opgelost zal het outlevel probleem juist nog sneller groeien! Gewoon dus lekker quests gaan doen, en de gemiste XP lekker negeren! :) (En ja, tuurlijk zit daar een limiet aan, maar voor die paar dagen...)
Fijn dat je er zo over denkt. Maar ik met mijn ocd heb geen andere keus dan te wachten :p

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik heb de main quest uitgespeeld, maar één quest die aan de verhaallijn gebonden was die ik bij gefailed heb staan. Nou, ben er achter gekomen dat ik een paar keuzes heb gemaakt die niet goed uit hebben gepakt, dus moet het nog maar een keer gaan spelen, maar deze keer op death march :). Al met al een geweldige game en ik heb nog zat te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 12:21
Level 17 net op Skellige asngekomen. Flink haar van katoen gegeven :P

Hopelijk gaat Triss niet zeuren over de daad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jewyk
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
Heb al bijna 50h gespeeld en heb net pas de quests over de Bloody Baron en zijn familie afgerond. Ben lekker de tijd aan het nemen. :+

spoiler:
Heb uiteindelijk de keuze gemaakt om de spirit in die boom te doden, want die vertrouwde ik ook voor geen meter (niet dat ik de heksen wel vertrouwde, maar die spirit bedreigde ook nog eens dat dorpje). Dat heeft helaas wel het leven van de orphans gekost, maar Anna is dus wel gered uiteindelijk. Achteraf twijfel ik heel erg of ik de juiste keuze heb gemaakt, maar dat de Baron weer met zijn vrouw herenigd wordt en de mogelijkheid dat het ooit weer goedkomt in die familie was ook wel weer een goed einde.

Verdomme CDPR, jullie krijgen het gewoon voor elkaar dat ik gehecht raak aan side characters. Moet niet gekker worden. _/-\o_ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
Kan iemand mij vertellen hoe je aan die losse chest armor komt om een nieuwe te craften? In dit geval die feline.
Al meerdere armorers geweesr, niemand verkoopt ze, of ik kijk naar t verkeerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
wauzer schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 06:11:
Kan iemand mij vertellen hoe je aan die losse chest armor komt om een nieuwe te craften? In dit geval die feline.
Al meerdere armorers geweesr, niemand verkoopt ze, of ik kijk naar t verkeerde.
Bedoel je een wit shirt? Die verkopen ze overal bij mij.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
voxxel schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 07:26:
[...]

Bedoel je een wit shirt? Die verkopen ze overal bij mij.
Die bedoel ik ja, gewoon bij een armorer?
Want daar kan ik ze echt niet vinden. Heeft t bij een armorer ook gewoon zelfde plaatje van een wit shirt?

[ Voor 19% gewijzigd door wauzer op 03-06-2015 07:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laquaezzi
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-10 14:02
Iemand een tip over hoe je een (juiste) counter attack uitvoerd op de pc. Krijg dit namelijk niet helemaal goed onder de knie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
wauzer schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 07:29:
[...]

Die bedoel ik ja, gewoon bij een armorer?
Want daar kan ik ze echt niet vinden. Heeft t bij een armorer ook gewoon zelfde plaatje van een wit shirt?
Yes, een wit shirt. Ik heb er gisteren nog 1 in oxenfurt gekocht.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
voxxel schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 08:07:
[...]

Yes, een wit shirt. Ik heb er gisteren nog 1 in oxenfurt gekocht.
Weet je toevallig nog bij welke ongeveer, ga ik vanavond ff kijken. gelukkig is oxenfurt niet zo groot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Laatst online: 04-10 09:55
laquaezzi schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 07:48:
Iemand een tip over hoe je een (juiste) counter attack uitvoerd op de pc. Krijg dit namelijk niet helemaal goed onder de knie...
Ik weet niet wat de parry knop is met muis/tobo controls. Maar het is vlak voordat iemand je zou raken die parry knop indrukken, je doet dan een animatie waar je de tegenstander open laat voor een aanval.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 12:21
dutchgio schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 21:21:
[...]

spoiler:
had ook zo'n heel random momentje, werd uit het niets aangehouden en of ik zonder problemen evenmmee ging. Moest ik wel m'n wapens even afstaan.
Pakken ze je wapens af, en beginnen ze dan een gevecht met je. :o
Met z'n 2en en mer zwaarden, tegen mij zonder wapens. Dat is pas een fist fight.
Tot je ontdekt dat je nog wel je spells + crossbow hebt, die doet dan ineens ook best veel damage. :+
spoiler:
Dat komt omdat je mensen pissig hebt gemaakt (Die Red Priest die staat te vertolken, en je haalt zijn argument in een zin onderuit. Daarna krijg je boefjes achter je aan :P

Of, als je weigert express te verliezen in de inn krijg je ook een stel boefjes achter je aan.

In beiden gevallen heb ik fuckoff gezegd, voornamelijk omdat ze specifiek die priester noemde. Toen wist ik al hoelaat het was :+

Voor degene die het NOG niet weten, de Gwent cards die je eventueel verliest op het begin zijn nu toegevoegd(sinds patch 1.04) aan de merchant in White Orchard(die kerel wat je red op het begin).

:P heb eindelijk mijn Foltest clearweather, en een dubbele dragonhunter, die katapult(8x)

Heb overigens ook Dandelion vrijgespeeld in een missie _/-\o_ [De Gwent card]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

ye-roon schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 08:10:
[...]

Ik weet niet wat de parry knop is met muis/tobo controls. Maar het is vlak voordat iemand je zou raken die parry knop indrukken, je doet dan een animatie waar je de tegenstander open laat voor een aanval.
Ik doe het echt al als de tegenstander begint met slaan zegmaar, vlak voordat hij me raakt is meestal te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-10-2024
ThomasXIV schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 08:23:
[...]

Ik doe het echt al als de tegenstander begint met slaan zegmaar, vlak voordat hij me raakt is meestal te laat.
healthbalkje knipptert ook als de tegenstander aanvalt, dan parry knop 1x indrukken.. op bandits is dit makkelijk te oefenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
GMacD schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 08:27:
[...]

healthbalkje knipptert ook als de tegenstander aanvalt, dan parry knop 1x indrukken.. op bandits is dit makkelijk te oefenen
Oooh, did not know that. Thanks. Als vanavond die patch er eindelijk is, dan maar ff proberen :) Thanks!

@Thomas: sommige langzame aanvallen kan je niet counteren als je al lang je knop hebt ingedrukt, je krijgt dan een normale "parry".

Maja ik gebruik dat allemaal toch niet. Firestream, alles staat in de fik en te schreeuwen dat ze het niet fijn vinden om in de fik te staan. Dan zodra ze zichzelf gedooft hebben is mijn firestream weer up, mogen ze weer branden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
wauzer schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 08:09:
[...]

Weet je toevallig nog bij welke ongeveer, ga ik vanavond ff kijken. gelukkig is oxenfurt niet zo groot
Ja de armorer aan het marktplein. Maar ik weet vrij zeker dat de armorer in crows perch er ook 1 had.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
voxxel schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 09:39:
[...]

Ja de armorer aan het marktplein. Maar ik weet vrij zeker dat de armorer in crows perch er ook 1 had.
thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-10 12:58
Mehh ik heb al een week geen tijd om te spelen... :'( Afkick verschijnselen treden op

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Als die hem niet heeft gewoon even dagje meditaten, is goed voor lichaam en geest, en ze hebben dan weer nieuwe inventory + geld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
SouLLeSSportal schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 10:08:
[...]

Als die hem niet heeft gewoon even dagje meditaten, is goed voor lichaam en geest, en ze hebben dan weer nieuwe inventory + geld ;)
maar das toch alleen als ze m al hadden? Ik kan m echt nergens vinden. Wil die feline gear maken maar schiet niet op nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

wauzer schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 10:10:
[...]

maar das toch alleen als ze m al hadden? Ik kan m echt nergens vinden. Wil die feline gear maken maar schiet niet op nu
Hoeft niet perse, maar ik heb die al zovaak te koop gezien, dat als die hem niet heeft dan kan je even in een ingame dagje wachten of doorspelen en dan krjigt hij weer aanvulling van zijn stock, dan zou die er moeten zijn. Je krijgt hem ook af en toe bij bandits/deserters etc als drop btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
ok thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-10 12:48
Pffoeee gisteren de eerste "echte" Quest gedaan die waar ik flinke moeite mee had
spoiler:
De quest waarin je met de witch de elven grot in gaat en daar eerst de Golem en dan die Wild hUnt freak tegen komt. Aardig wat moeite gekost die Wild hunt gast haha. Maar uiteindelijk had ik m te pakken:)

Edit; verkeerde tags gebruikt

[ Voor 7% gewijzigd door Swaxie op 03-06-2015 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Swaxie schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 10:32:
Pffoeee gisteren de eerste "echte" Quest gedaan die waar ik flinke moeite mee had
spoiler:
De quest waarin je met de witch de elven grot in gaat en daar eerst de Golem en dan die Wild hUnt freak tegen komt. Aardig wat moeite gekost die Wild hunt gast haha. Maar uiteindelijk had ik m te pakken:)

spoiler:
quen en max 2x hitten dan dodgen naar links werkte vrij simpel imho. :) ook die lightning hits van keira interrupten de aanval, en dan even een hit of 2 erbij raken, + thunderbolt inzetten net nadat hij die sphere maakt en portals opent, dan krijg je hem laag genoeg qua energy om hem af te maken.

Uberspoiler, niet lezen als je de achtergrond van bovenstaande nog niet wil weten:
spoiler:
De attacks zijn nogal langzaam vind ik. Het zouden volgens de boeken namelijk elven warriors zijn uit andere dimensie van vroeger, waar ik toch wat meer van verwachtte, de gemiddelde drowner groep van 4 ben ik vaker aan doodgegaan |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-10 00:51
spoiler:

spoiler:
Er zit daar nog een ander monster, moet je een beetje omlopen. Daar had ik de meeste moeite mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
De reden waarom quests in de witcher 3 zo enorm goed in elkaar zitten :) (bevat alleen hele kleine spoilers uit het begin van de game)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razorbite schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 10:41:
[...]

spoiler:
Er zit daar nog een ander monster, moet je een beetje omlopen. Daar had ik de meeste moeite mee.
spoiler:
Je bedoelt de gargoil die rechtdoor is, i.p.v. linksaf naar de whirpool kamer. Je krijgt net daar voor een kistje met elemental oil, die kan je ook direct maken, maakt het allemaal een stuk makkelijker.

En tegen de huntsmam mage (navigator) kan je hanged man's oil gebruiken, heb hem net o insane afgemaakt en was vrij simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:

Daar heb ik denk ik 3 uur over gedaan. Wat een lastige quest was dat zeg haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 10:52:
[...]

Daar heb ik denk ik 3 uur over gedaan. Wat een lastige quest was dat zeg haha!
Hij duurt idd aardig lang..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-10 12:48
Kapitein187 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:06:
[...]

Hij duurt idd aardig lang..
Heb gisterenavond aangeslingerd om 6 uur en toen was ik geloof ik om kwart voor 9 klaar. Wel tussendoor even moeten stoppen omdat de vrouw GTST wou kijken 8)7

Lach me niet uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
Swaxie schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:12:
[...]

Heb gisterenavond aangeslingerd om 6 uur en toen was ik geloof ik om kwart voor 9 klaar. Wel tussendoor even moeten stoppen omdat de vrouw GTST wou kijken 8)7

Lach me niet uit!
Ik heb dat mooi opgelost, TV app op de iPad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-08 09:47
Wat me wel een beetje irriteert aan deze game (omdat ik er nu op let) is dat er werkelijk overal een gigantische hoeveelheid wind aanwezig is. Zelfs binnen gedraagt het haar van Geralt zich soms als dat van Hans Klok. Apart is wel dat een brandende kaars naast hem blijkbaar geen last heeft van deze omnipresente wind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sturtiebe
  • Laatst online: 22-10 09:08
Ik snap nog altijd niet wat je mag verkopen en wat niet. Ik heb soms het gevoel dat ik iets zeldzaam verkoop zonder dat ik het weet. Vind het vrij onduidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
spoiler:

Mja ik vond dat gevecht een beetje te makkelijk. Here's why:
spoiler:
Keira die je mee helpt... Althans, het was lastiger toen ze mee hielp. Continue in de weg lopen. Continue die target hitten waardoor me stun gebroken word bleh.

Gelukkig in de laatste fase bleef Keira gewoon stil staan. Ze deed niets. Toen was die boss echt heel makkelijk. Axii, hit, hit, Axii, hit, hit, axii, hit, hit repeat until dead.

Ook irritante aan Keira is dat ze een "insta kill" spell heeft zodra de mob 20% hp over heeft. Zo krijg je niet de kill en dus niet de experience maar belangrijker ook niet de Bestiary entry. Inmiddels heb ik wel de Golem entry en de Gargoyle entry. Maar toch, had ze liever eerder gehad zodat ik de info kon gebruiken toen ik solo tegen zo'n enemy moest vechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
sturtiebe schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:21:
Ik snap nog altijd niet wat je mag verkopen en wat niet. Ik heb soms het gevoel dat ik iets zeldzaam verkoop zonder dat ik het weet. Vind het vrij onduidelijk.
Ik zou crafting mats zoveel mogelijk bewaren. Het weegt bijna niks en je krijgt na een tijdje wel door wat nuttig is en wat niet. Ik verkoop wel dingen boven de 20 of 30 stuks.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
boemmie schreef op maandag 01 juni 2015 @ 13:41:
[...]

tip:
maak een profiel aan voor je vriendin op de ps4. Bij ander profiel van ps4=andere savegames, dus heb je er ook 10 voor je vriendin
Ah. Die had ik nog niet bedacht :) Ik denk echter dat we geen van beiden zin hebben om opnieuw te beginnen.

Kan je savegames overzetten van het ene profiel naar het andere profiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
Jheroun schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 12:27:
[...]

Ah. Die had ik nog niet bedacht :) Ik denk echter dat we geen van beiden zin hebben om opnieuw te beginnen.

Kan je savegames overzetten van het ene profiel naar het andere profiel?
http://www.ign.com/wikis/...How_to_Transfer_PS4_Saves

Ik weet alleen dat je het kan kopieren. Maar ik denk dat dit niet kan tussen profiles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Nee dat kan niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
Dames en Heren even een PSA: http://www.reddit.com/r/w...efore_using_grenades_and/

Blijkbaar doe je dubbele damage met Crossbow, Bombs en Signs zodra je swords in hun sheath zitten. Vooral goed zichtbaar in een youtube filmpje waar hij de upgraded Yrden neer legt. 204 damage met wapen uit, 408 damage op zelfde mob met wapen in de sheath.

Ik weet niet of het een bug is of working as intended. Maar in elk geval handig om te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
  • Laatst online: 22-10 15:17
ye-roon schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 12:43:
Dames en Heren even een PSA: http://www.reddit.com/r/w...efore_using_grenades_and/

Blijkbaar doe je dubbele damage met Crossbow, Bombs en Signs zodra je swords in hun sheath zitten. Vooral goed zichtbaar in een youtube filmpje waar hij de upgraded Yrden neer legt. 204 damage met wapen uit, 408 damage op zelfde mob met wapen in de sheath.

Ik weet niet of het een bug is of working as intended. Maar in elk geval handig om te weten.
Lijkt me een bug. Zou ik erg appart vinden als dit zo bedacht is.
Alsof een Bom meer schade doet wanneer je geen zwaard in je handen hebt? :+
Naja andere kant maakt het de combat wel weer uitgebreider :) Halverwege een gevecht zwaard terug, yrden gooien, zwaard weer pakken. Extra combo's! :>

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ye-roon schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:21:
[...]

Mja ik vond dat gevecht een beetje te makkelijk. Here's why:
spoiler:
Keira die je mee helpt... Althans, het was lastiger toen ze mee hielp. Continue in de weg lopen. Continue die target hitten waardoor me stun gebroken word bleh.

Gelukkig in de laatste fase bleef Keira gewoon stil staan. Ze deed niets. Toen was die boss echt heel makkelijk. Axii, hit, hit, Axii, hit, hit, axii, hit, hit repeat until dead.

Ook irritante aan Keira is dat ze een "insta kill" spell heeft zodra de mob 20% hp over heeft. Zo krijg je niet de kill en dus niet de experience maar belangrijker ook niet de Bestiary entry. Inmiddels heb ik wel de Golem entry en de Gargoyle entry. Maar toch, had ze liever eerder gehad zodat ik de info kon gebruiken toen ik solo tegen zo'n enemy moest vechten.
spoiler: title
Daarom ben ik ook de Quen sign gaan gebruiken in plaats van Axii. Lekker doorhakken tot je shield klapt en met de juiste talents zoals Signs casten met Adrenaline points kan je flink wat damage doen voordat je een stap terug moet doen. En dan maakt het niet uit of je Keira bij hebt, vaak is ze dan juist nuttig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

ye-roon schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 12:43:

ik merkte het onder water ook al dat die crossbow super sterk is, 2 shots op drowners is kill, maar blijkbaar dus ook op land sterker zonder zwaard dan met.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
SouLLeSSportal schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:16:
[...]

ik merkte het onder water ook al dat die crossbow super sterk is, 2 shots op drowners is kill, maar blijkbaar dus ook op land sterker zonder zwaard dan met.
1 shot zelfs ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-10-2024
bij mij verschilt het wel eens..soms 1, andere keer 2 keer schieten.

Had gister een bossfight en gebruikte de arch griffin potion, werkt ook goed voor extra damage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
tellavist schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 12:49:
[...]

Lijkt me een bug. Zou ik erg appart vinden als dit zo bedacht is.
Alsof een Bom meer schade doet wanneer je geen zwaard in je handen hebt? :+
Naja andere kant maakt het de combat wel weer uitgebreider :) Halverwege een gevecht zwaard terug, yrden gooien, zwaard weer pakken. Extra combo's! :>
Zo is het niet. Yrden casten met of zonder zwaard maakt niet uit. Zie het filmpje verder in de post. Hij cast het met z'n zwaard uit. Het doen dan 204, hij sheath ze zwaard en de volgende tick doet 408. De damage is dus op moment dat het berekend moet worden niet op het moment van casten. Tenzij je een spell cast die direct damage doet, dan moet je zwaard wel op je rug zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
ye-roon schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:20:
[...]

Zo is het niet. Yrden casten met of zonder zwaard maakt niet uit. Zie het filmpje verder in de post. Hij cast het met z'n zwaard uit. Het doen dan 204, hij sheath ze zwaard en de volgende tick doet 408. De damage is dus op moment dat het berekend moet worden niet op het moment van casten. Tenzij je een spell cast die direct damage doet, dan moet je zwaard wel op je rug zitten.
Oh dacht even dat yrden die vuurblast was...
Haal de casts nog een beetje door elkaar. :+

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tellavist schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:23:
[...]

Oh dacht even dat yrden die vuurblast was...
Haal de casts nog een beetje door elkaar. :+
Das dus Igni (van Ignite) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:31:
[...]

Das dus Igni (van Ignite) ;)
En nu de rest nog... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Kom maar op met die ezelsbruggetjes! :D

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-10 14:52
Weet iemand eigenlijk of het nu al nut heeft om de season pass te kopen? Er is natuurlijk al gratis DLC, en later dit jaar komt de season pass DLC, maar als je die nu al koopt/gebruikt krijg je nog geen extra's, toch?

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
tellavist schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:39:
Kom maar op met die ezelsbruggetjes! :D
Quen = schild

Ezelsbruggetje: Quen rijmt op Glenn...Glenn helder speelde ooit bij Arsenal, Arsenal heeft als logo een schildje 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Maichel schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:39:
Weet iemand eigenlijk of het nu al nut heeft om de season pass te kopen? Er is natuurlijk al gratis DLC, en later dit jaar komt de season pass DLC, maar als je die nu al koopt/gebruikt krijg je nog geen extra's, toch?
Description

About: The Expansion Pass secures your access to two epic adventures set in the vibrant world of monster hunter Geralt of Rivia.
Hearts of Stone will take Geralt on an all-new 10-hour adventure into the wilds of No Man’s Land and the nooks and alleys of Oxenfurt, where he’ll try to complete a contract from the mysterious Man of Glass. Read more

https://www.gog.com/game/..._wild_hunt_expansion_pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Razorbite schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:41:
[...]

Description

About: The Expansion Pass secures your access to two epic adventures set in the vibrant world of monster hunter Geralt of Rivia.
Hearts of Stone will take Geralt on an all-new 10-hour adventure into the wilds of No Man’s Land and the nooks and alleys of Oxenfurt, where he’ll try to complete a contract from the mysterious Man of Glass. Read more

https://www.gog.com/game/..._wild_hunt_expansion_pass
Ja, dat zijn die DLC's die later komen..maar nu dus nog niks aan toch? Of snap ik je verkeerd? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Maichel schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:42:
[...]

Ja, dat zijn die DLC's die later komen..maar nu dus nog niks aan toch? Of snap ik je verkeerd? :/
Nee nu nog niets aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamonK
Als je hem voor 7 juni koopt bij GoG dan krijg je er volgens mij de witcher 1 en 2 gratis bij. Dat zou de enige reden zijn om het nu al te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:36
Maichel schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:41:
[...]

Quen = schild

Ezelsbruggetje: Quen rijmt op Glenn...Glenn helder speelde ooit bij Arsenal, Arsenal heeft als logo een schildje 8)
Quen = Vietnamees voor vertrouwd. Kan je je mooi achter je vertrouwde schildje verschuilen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jbdeiman schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:45:
[...]

Quen = Vietnamees voor vertrouwd. Kan je je mooi achter je vertrouwde schildje verschuilen :+
Ben niet zo goed met vietnamees (behalve eten)...

Quen weet ik dan wel weer te onthouden want de Q lijkt een beetje op een schild ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebsel
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 24-10 11:52
RamonK schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:44:
[...]

Als je hem voor 7 juni koopt bij GoG dan krijg je er volgens mij de witcher 1 en 2 gratis bij. Dat zou de enige reden zijn om het nu al te kopen.
Helaas alleen voor de PC. Als je er eentje voor de PS/Xone hebt, gaat dit niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-10 09:41

-SaveMe-

-klik-

Igni = fire, Quen = shield, Aard = shockwave Axii = mind control Yrden = slow time / trap

Ff uit mijn hoofd zonder ezelsbruggetjes :)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21-10 11:36
Quen -> Quench -> Blussen -> De damage blussen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-10 12:18
De tweede expansion gaat een nieuwe gebied toevoegen, ik gok ~de grootte van White Orchard.

Ik heb Witcher 1 en 2 gespeeld, ik heb geen ezelsbruggetje nodig. Ook is Igni kort voor Ignite=aansteken in het engels, best wel obvious.

Aard ken ik gewoon door Witcher 1 en 2 en de rest ook allemaal.

[ Voor 53% gewijzigd door MrFax op 03-06-2015 14:00 ]

That's it, I'm done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Quen omdraaien= Neuq, vroeger deed ik Neuqen met een schild om mn zwaard :+

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ken ze ook nog niet allemaal, ik doe vaak Axii op muren die je met Aard moet wegblazen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:20

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Vraagje: kun je met een savegame van een minder legale W3 verder in een legale W3 als je die later koopt? :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
tellavist schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 14:00:
Quen omdraaien= Neuq, vroeger deed ik Neuqen met een schild om mn zwaard :+
Haha! Best one so far :+

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

ye-roon schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:20:
[...]

Dat is zeker goed om te weten!

Full signs Geralt komt eraan.

(Zwaarden zijn zo 2009) ;)

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
Even een vraagje wat betreft the potion of clearance (resetten van je skill tree). Is hier een recipe voor zodat je deze zelf kan maken, of kan je deze echt alleen maar kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-10 09:41

-SaveMe-

-klik-

Kapitein187 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 14:10:
Even een vraagje wat betreft the potion of clearance (resetten van je skill tree). Is hier een recipe voor zodat je deze zelf kan maken, of kan je deze echt alleen maar kopen.
Je kunt ze alleen maar kopen! Respeccen is bedoeld als een laatste redmiddel :)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
-SaveMe- schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 14:13:
[...]

Je kunt ze alleen maar kopen! Respeccen is bedoeld als een laatste redmiddel :)
Jammer eigenlijk, zo kan je niet lekker spelen met welke build het beste bij je past.
Of je moet steeds zo'n potion kopen... :+

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03:18
tellavist schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 14:14:
[...]

Jammer eigenlijk, zo kan je niet lekker spelen met welke build het beste bij je past.
Of je moet steeds zo'n potion kopen... :+
tja gewoon goed nadenken waar je je punten investeert, je mag blij zijn dat er een potion is. :)
Pagina: 1 ... 39 ... 93 Laatste

Let op:
Voor vragen/opmerking over de performance van de PC versie kun je terecht in: [PC] Witcher 3 performance topic