ik had the enhanced ursine geprobeerd, maar vond mn stamina echt zo traag vullen, gelijk weer over gegaan naar Griffin. Misschien dat ik mn volgende playthrough voor een compleet andere build ga!ThomasXIV schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 08:14:
Pff, armor mastercraften is me een moeite... Wat voor ingredienten je daar wel niet voor nodig hebt. Heb nu 2 mastercrafted (ursine) zwaarden, voor de rest van de set mis ik nog materiaal
.
voxxel schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 01:01:
Ik ben nu aan het einde van de quest following the thread metspoiler:de witcher Lambert.
spoiler:Ik twijfel of ik Karadin moet sparen omdat hij zegt zijn leven te hebben gebeterd of doden voor zijn verleden. Wat hebben jullie gekozen?
In ander nieuws, laten we hopen dat de patch vandaag komt want het niet spelen begint z'n tol te eisen lol
Edit, oh god damnit, herberekening van de karma geweest of zo? Zo kom ik nooit van dat rode spul onder me naam af
[ Voor 7% gewijzigd door ye-roon op 02-06-2015 08:26 ]
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Dat is soms irritant ja, maar ik hen volgens mij een rune of glyph die dat sneller laat gaan. Speel voor nu met superior feline en mastercrafted ursine zwaarden. Ga later wel achter de rest van de sets aan (wil alles mastercrafted)GMacD schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 08:18:
[...]
ik had the enhanced ursine geprobeerd, maar vond mn stamina echt zo traag vullen, gelijk weer over gegaan naar Griffin. Misschien dat ik mn volgende playthrough voor een compleet andere build ga!
Beide, als je PoI's doet en daarbij veel loot kom je vanzelf zaken tegen.Swaxie schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 09:55:
Ik ben nu level 4 ofzo. Maar vraag me toch af hoe ik aan betere armor kom / zwaarden. Moet ik die zelf craften of vind je deze dingen ergens? Loop inmiddels in Velen rond.
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Je moet die Armor kopen die middels de DLCis vrij gegeven. Dit kan je to een level of 8 houden. Met Level 4 komt het even aan op gewenning van vechten potions. Een sterke armor betekend niet dat je niet kwetsbaarder bent als je geen gebruik maakt van potions en ook je vechtstijl niet in acht neemt.Swaxie schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 09:55:
Ik ben nu level 4 ofzo. Maar vraag me toch af hoe ik aan betere armor kom / zwaarden. Moet ik die zelf craften of vind je deze dingen ergens? Loop inmiddels in Velen rond.
TIP: Repareer ook je wapens en armor; Zet olie op je zwaarden. Gebruik je signs, naar inzicht van de battle.
Dit is ook me eerste Witcher game. maar ondanks enkele bugs, heerlijk spel om te spelen.
Iphone 5 -- eerste Iphone
Deze kan je vinden bij
bijna alles van monsters qua tissue kan je in generic monster tissue/powder verwerken, gewoon even lijstje van je ingredienten langslopen, dan vind je vast wel wat je kan gebruikenAmbition88 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 21:42:
kan je ergens iets kopen wat je kan dismantlen in powedered monster tissue? die beesten droppen niks
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Verwijderd
Tip van de dag: koop geen spul voor je paard, ze zijn reteduur en als je de races doet krijg je in Velen de een na hoogste upgrade voor zadel, saddlebags en blinders. Later heb je ook nog races in Skelige waar je de hoogse varianten krijgt.Equazor_ schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 10:04:
Eindelijk een saddlebag kunnen vinden die 100 extra geeft.
Deze kan je vinden bijspoiler:Merchant bij de ingang van "the king of beggers"
Spaart je zo 4K uit als niks koopt maar alles gewoon wint.
Of je koopt gewoon in 1x het beste, eenmal in novigrad heb je toch geld te veel.Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 10:14:
[...]
Tip van de dag: koop geen spul voor je paard, ze zijn reteduur en als je de races doet krijg je in Velen de een na hoogste upgrade voor zadel, saddlebags en blinders. Later heb je ook nog races in Skelige waar je de hoogse varianten krijgt.
Als je de DLC geinstalleerd hebt dat verkoopt die merchant die je in dat scripted event "redt" een mooie set Temerian Armor. Is level 4 light armor en daar kan je wel even meer vooruit totdat je de volgende witcher set vind. Geld is niet zo'n probleem later in het spel, je verdient genoeg en zodra je die florens en orens kan omruilen voor crowns zwem je in het geld.Swaxie schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 09:55:
Vandaag komt ook de nilfgardian armor set uit. Ik weet nog niet waar die te koop is, gezien mijn "no reddit voor 12 uur on workdays policy".
Over saddlebags, ik ben gewoon naar skellige gegaan en heb die races gedaan. Was nog leuk om te doen ook
Verwijderd
Had jij ook het voorgevoel dat je bij die laatste race moeite zou gaan krijgen?ye-roon schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 10:20:
[...]
Als je de DLC geinstalleerd hebt dat verkoopt die merchant die je in dat scripted event "redt" een mooie set Temerian Armor. Is level 4 light armor en daar kan je wel even meer vooruit totdat je de volgende witcher set vind. Geld is niet zo'n probleem later in het spel, je verdient genoeg en zodra je die florens en orens kan omruilen voor crowns zwem je in het geld.
Vandaag komt ook de nilfgardian armor set uit. Ik weet nog niet waar die te koop is, gezien mijn "no reddit voor 12 uur on workdays policy".
Over saddlebags, ik ben gewoon naar skellige gegaan en heb die races gedaan. Was nog leuk om te doen ook
ye-roon schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 08:25:
[...]
spoiler:.Ik heb hem laten leven. Maar meer om het briefje dat vind op het lichaam van Hammond(die piraat in skellige). Daar staat namelijk in dat Karadin niets te maken wil hebben met slave trade en dat hij wil stoppen met de samenwerking. Dat plus de manier waarop hij uitlegt dat het Aiden was die hem aanviel. Laten leven was betere optie imho
MAAR! Als je, na die brief gelezen te hebben, terug gaat naar Lambert zegt Geralt volgens mij dat Karadin en Hammond nog steeds aan het samenwerken waren...
Misschien leest Geralt iets in die brief, tussen de regels door?
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Zover ik weet zijn er twee locatiesThomasXIV schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 10:41:
Iemand een idee waar je de Killer Whale potion kan krijgen? Heb al ruim 100 uur in het spel zitten en heb het nog steeds niet gevonden...
onderweg vind je ook vaak genoeg upgrades, heb nog geen zadel of tas gekocht, maar zoals ook al is gezegd, tegen lvl 10 + heb je weinig geld problemen meer, de rewards voor quests etc helemaal als je wat slim haggled, zijn meer dan voldoende. Maar het kan handig zijn om een en ander uit te sparen.Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 10:14:
[...]
Tip van de dag: koop geen spul voor je paard, ze zijn reteduur en als je de races doet krijg je in Velen de een na hoogste upgrade voor zadel, saddlebags en blinders. Later heb je ook nog races in Skelige waar je de hoogse varianten krijgt.
Kan beide manieren, je kan soms een leuke upgrade kopen, maar meestal is het vinden van betere wapens veel handiger en laten maken vaak beste, vooral de witcher gear is toegespitst op, nou ja, witcher bezigheden zeg maarFanatix schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 09:57:
[...]
Beide, als je PoI's doet en daarbij veel loot kom je vanzelf zaken tegen.
[ Voor 22% gewijzigd door SouLLeSSportal op 02-06-2015 10:51 ]
In mijn game niet hoor.. volgens mij is dit random.Bjorn89 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 10:48:
[...]
Zover ik weet zijn er twee locaties
spoiler:Captain's chest bij het aankomen op het gecrashte schip in Ard Skellige, en bij de herbalist by Oxenfurt in de buurt
Vaag misschien is hij gebugged? Ik heb helaas ook nog een paar bugged questsvoxxel schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 10:50:
[...]
In mijn game niet hoor.. volgens mij is dit random.
http://www.reddit.com/r/w...whale_potion_disappeared/
Wat jij wil.kimone66 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:03:
Wat kan ik nu het beste doen met die quests waar je geen XP meer voor krijgt.Nu spelen of wachten tot na het einde of helemaal niet en dan gewoon bij een volgende nieuwe game.
Vet relaxte gast, jij!
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Maar hij heeft wel gelijk
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Ik heb de game uit de PS store. dus heb geen idee of ik dan die DLC heb?ye-roon schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 10:20:
[...]
Als je de DLC geinstalleerd hebt dat verkoopt die merchant die je in dat scripted event "redt" een mooie set Temerian Armor. Is level 4 light armor en daar kan je wel even meer vooruit totdat je de volgende witcher set vind. Geld is niet zo'n probleem later in het spel, je verdient genoeg en zodra je die florens en orens kan omruilen voor crowns zwem je in het geld.
Wat verwacht hij? Dat wij gaan bepalen hoe en wat hij speelt?
Het lijkt mij dat hij zelf ook keuzes kan maken?
1) nu spelen voor de lolz en loot om te verkopen
2) aan het eind en op een nog hogere level spelen en dan heb je de loot helemaal niet meer nodig
3) laten liggen voor een 2e speelronde; noteren welke hij wel/niet gedaan heeft en bij de 2e keer extra opletten.
[ Voor 24% gewijzigd door Nnoitra op 02-06-2015 11:21 ]
Iedereen krijgt de 16 stuks dlc. Er zijn er nu 4 uit.Swaxie schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:20:
[...]
Ik heb de game uit de PS store. dus heb geen idee of ik dan die DLC heb?
Verwijderd
Zo veel mogelijk sidequests doen voordat ik verder ga met de main questline, dus ik heb nooit een grijze sidequest over.kimone66 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:24:
Nou laat ik het dan anders stellen.Wat doen jullie.
Je moet (meen ik) nog wel de DLC los "kopen" in de PS Store.Swaxie schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:20:
[...]
Die moet je los downloaden. Voorlopig dus even elke week 2 DLC's downloaden tot je ze alle 16 hebt.Swaxie schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:20:
[...]
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq
Zwaar overdreven: álle problemen.SMD007 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:27:
Gezien ik nog druk was met GTAV op de pc en aantal andere games heb ik express deze game nog niet gehaald ook had ik zoiets van laat ze eerst maar eens een patch maken om alle problemen eruit te halen. De vraag is: Is die patch al uitgekomen? Over paar weken heb ik vakantie en plan ik mooi om deze game dan te halen
Voor een game van deze omvang en inhoud vind ik het een vrijwel perfecte release. Ze hebben een paar patches inmiddels uitgebracht die wat bugjes in quests fixxen.
Helemaal mee eens. Heel af en toe crasht ie, maar hij savet zo vaak dat je praktisch verder kunt waar je was.Razorbite schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:29:
[...]
Zwaar overdreven: álle problemen.
Voor een game van deze omvang en inhoud vind ik het een vrijwel perfecte release. Ze hebben een paar patches inmiddels uitgebracht die wat bugjes in quests fixxen.
Patch voor alle problemen? Nog niet.SMD007 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:27:
Gezien ik nog druk was met GTAV op de pc en aantal andere games heb ik express deze game nog niet gehaald ook had ik zoiets van laat ze eerst maar eens een patch maken om alle problemen eruit te halen. De vraag is: Is die patch al uitgekomen? Over paar weken heb ik vakantie en plan ik mooi om deze game dan te halen
Patches voor de tot nu toe gevonden problemen: patch 1.02 / 1.03 / 1.04 (pc only?) wel.
Patch 1.05 komt er vandaag of morgen aan (pc, console iets later).
Het is (meer dan) prima speelbaar.
Verwijderd
De release vond ik ook vrijwel perfect voor een game van deze omvang. De patch (1.03) vond ik dan weer dramatisch slecht aangezien de XP bug voor de completionists wel degelijk game-breaking is en, nog belangrijker, onomkeerbaar zelfs na een fix. Dat is echt 'not-done'.Razorbite schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:29:
[...]
Volgens mij moet 1.04 de komende dagen gaan uitkomen voor de consoles. Op de PC is dat nu 1.05 en zou nu uit moeten zijn.
Ik ben momenteel nog druk bezig in Velen, en hier is de map al groot. Wat ik me dan afvraag, hoe groot is de rest van de stukken 'land'? Is dit even groot als Velen, of kleiner/groter, iemand die (misschien in spoilertekst) hier wat over kan zeggen? Ben namelijk wel benieuwd.
Ik heb gisteren een Relic Axe gevonden, deze kan ik ook wielden (over 2 levels dan). Maar ik vroeg mij af, is er een nadeel/voordeel om een Axe te dragen ipv je (steel) zwaard?
I'm an Ironman!
De XP bug is omkeerbaar; anders was hij niet op te lossen. De gevolgen ervan zijn onomkeerbaarVerwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:31:
De release vond ik ook vrijwel perfect voor een game van deze omvang. De patch (1.03) vond ik dan weer dramatisch slecht aangezien de XP bug voor de completionists wel degelijk game-breaking is en, nog belangrijker, onomkeerbaar zelfs na een fix. Dat is echt 'not-done'.
Tenzij je een paar savegames terug gaat natuurlijk.
Daarbij lijkt dit mij wel een bugje die valt in de categorie "domme pech" waarvan het te begrijpen valt dat hij niet gevonden is.
De reden hiervan is: niet iedereen heeft er last van! Er zijn miljoenen mensen die spelen en die bepaalde dingen wel/niet/anders gedaan hebben; er zijn zoveel variaties.. Daar is niet op te testen.
Het is jammer dat het voorkomt, maar het was ook niet te voorkomen (mijn mening als professioneel software/systeem tester
Jah, ik snap het ook niet ... helemaal geen zin in een kaartspel als ik de wereld van the witcher voor me zieMadstorm schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:35:
Ik lees hier veel positieve verhalen over Qwent, ben ik dan de enige die dit helemaal niet interessant vind? Je hebt de gehele TW3 wereld om je heen, en dan ga ik zeker met wat kaartjes spelen. Ieder zijn ding natuurlijk, en hoe meer er in de game zit, hoe beter. Maar Qwent is niet voor mij (koop stiekem wel alle kaartjes, als ik ze zie).
Ik ben momenteel nog druk bezig in Velen, en hier is de map al groot. Wat ik me dan afvraag, hoe groot is de rest van de stukken 'land'? Is dit even groot als Velen, of kleiner/groter, iemand die (misschien in spoilertekst) hier wat over kan zeggen? Ben namelijk wel benieuwd.
Ik heb gisteren een Relic Axe gevonden, deze kan ik ook wielden (over 2 levels dan). Maar ik vroeg mij af, is er een nadeel/voordeel om een Axe te dragen ipv je (steel) zwaard?
Ik ben net aangekomen in skellige en level 18, dus zwaar overlevelled
Dacht ik ga maar eens wat secondary en contract quests doen die grijs zijn, omdat ik ze anders nooit meer ga doen. Krijg daar dus gewoon ladingen XP voor, waardoor ik nu level 19 ben en voor lvl 12 quests krijg ik nog steeds xp
Op ps4 trouwens
0,0 nadeel/voordeel. Combat is exact gelijk (enkel animaties ogen anders)Madstorm schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:35:
[ Voor 9% gewijzigd door Angeloonie op 02-06-2015 11:37 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Niet iedereen heeft last van die exp bug. Het is voornamelijk de PC users die dit hebben. Op PS4 zijn er mensen die het hebben, maar ook mensen die het niet hebben. Ik speel PC en heb er last van. Vrienden op de PS4 hebben er geen last van. Dus ja, RNG. Maar zolang die patch vandaag land vindt ik het prima.janus_freggel schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:37:
Iedereen heeft het over de XP bug. Ik merk inderdaad ook wel een bug, maar niet degene die jullie melden.
Ik ben net aangekomen in skellige en level 18, dus zwaar overlevelled
Dacht ik ga maar eens wat secondary en contract quests doen die grijs zijn, omdat ik ze anders nooit meer ga doen. Krijg daar dus gewoon ladingen XP voor, waardoor ik nu level 19 ben en voor lvl 12 quests krijg ik nog steeds xp
Op ps4 trouwens
Op Xbone is die patch er nog niet, dus daar heb je er helemaal geen last van.
[ Voor 4% gewijzigd door ye-roon op 02-06-2015 11:40 ]
Voor greyed out quests krijg ik gewoon xp, terwijl ik al dik overlevelled ben
Goed punt. Ik vermaak me nog kostelijk met de game (ben nu level 17 en begin nét op Skellige), desnoods gewoon beetje nutteloos ronddraven en rondkoekeloeren.Madstorm schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:35:
Ik lees hier veel positieve verhalen over Qwent, ben ik dan de enige die dit helemaal niet interessant vind? Je hebt de gehele TW3 wereld om je heen, en dan ga ik zeker met wat kaartjes spelen. Ieder zijn ding natuurlijk, en hoe meer er in de game zit, hoe beter. Maar Qwent is niet voor mij (koop stiekem wel alle kaartjes, als ik ze zie).
Maar soms, als je gewoon ff nog minder wilt nadenken kun je effe een potje Gwent doen. Verzet je gedachten even. En het heeft inderdaad bijster weinig diepgang. Maar ik vind Gwent wel leuk.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Totaal niet verdiept in "de problemen" algemene ervaring met games met name van deze omvang is dat er altijd wel wat bugs in zitten. Gezien ik onder andere GTAV nog had liggen en mezelf in bedwang heb kunnen houden deze game te (pre)-orderen heb ik nu zo iets van waarom dan ook niet wachten tot de grootste bugs eruit zijn.Razorbite schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:29:
[...]
Er zal altijd wel een bug in de game in blijven daar doe ik niet moeilijk over. Was gewoon benieuwd of de patches al opschoten, maar lees hier dat er al behoorlijk wat patches zijn geweest dus dat juich ik alleen maar toe
Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq
Ik snap de reactie van bovenstaande mensen wel, maar het is een feit dat je over een paar weken een (nog) betere versie kan spelen van de game dan nu. Dus je hebt echt iets om naar uit te kijkenSMD007 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:53:
[...]
Totaal niet verdiept in "de problemen" algemene ervaring met games met name van deze omvang is dat er altijd wel wat bugs in zitten. Gezien ik onder andere GTAV nog had liggen en mezelf in bedwang heb kunnen houden deze game te (pre)-orderen heb ik nu zo iets van waarom dan ook niet wachten tot de grootste bugs eruit zijn.
Er zal altijd wel een bug in de game in blijven daar doe ik niet moeilijk over. Was gewoon benieuwd of de patches al opschoten, maar lees hier dat er al behoorlijk wat patches zijn geweest dus dat juich ik alleen maar toeStraks in mijn vakantie dus zeker de game maar eens halen en spelen.
merchants...Nieuwevolger schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 12:04:
Iemand die weet waar ik mn trofeeen kan verkopen?
Zag al wel hier iets voorbij komen http://forums.cdprojektre...n-PS4-s-Recent-Activities!
als je wat verder bent heb je geld zat, dus verkopen is niet meer nodig.
Ik zou net als in de elder scrolls games wel alle boeken willen houden en alle witcher armor ook, zonder het steeds mee te slepen.
Ik denk dat CDPR dat er zelf in gaat patchen. Het was gewoon geen prioriteit in dit spel en ook niet in TW2.janus_freggel schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 12:29:
wat ik wel mis in deze game op de ps4 (op de pc zal er wel een mod voor komen) is een huis waarin ik eigen storage heb.
als je wat verder bent heb je geld zat, dus verkopen is niet meer nodig.
Ik zou net als in de elder scrolls games wel alle boeken willen houden en alle witcher armor ook, zonder het steeds mee te slepen.
Maar voor TW2 kwam er een patch die een storage chest toevoegde. Ik zie ze dit nog wel zelf er inpatchen voor 3
Edit: Is er iets met de karma tabel aan de hand bij tweakers? Gisteren 1200, vanmorgen 2400, nu 500. Ik heb liever niet dat het onder me naam staat, maar dit is toch best interesant.
[ Voor 13% gewijzigd door ye-roon op 02-06-2015 12:36 ]
wat een mooie inmmersie optie zou zijn is ze met courier naar caer Morhen te sturen, waar je dan op gegeven moment ook heen kan en ze bekijken kan. Ik heb er zelf niet zoveel mee als in skyrim/TES games waar je ook echt boeken bekijkt, ipv een duf schermpje met max 1 kantje tekst.ye-roon schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 12:32:
[...]
Ik denk dat CDPR dat er zelf in gaat patchen. Het was gewoon geen prioriteit in dit spel en ook niet in TW2.
Maar voor TW2 kwam er een patch die een storage chest toevoegde. Ik zie ze dit nog wel zelf er inpatchen voor 3
Edit: Is er iets met de karma tabel aan de hand bij tweakers? Gisteren 1200, vanmorgen 2400, nu 500. Ik heb liever niet dat het onder me naam staat, maar dit is toch best interesant.
Waarom ze niet voor een woning etc hebben gekozen is dat in het verhaal van de boeken hij constant onderweg is, op zoek naar ciri, en dus een woning waar je dan vrolijk even tig keer heen zou gaan niet klopt met het verhaal.
[ Voor 15% gewijzigd door SouLLeSSportal op 02-06-2015 14:51 ]
Ik zou een eigen chest heel erg waarderen. Kan ik eindelijk al mijn boeken ergens kwijt en alle witcher gear sets in de toekomst.ye-roon schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 12:32:
[...]
Ik denk dat CDPR dat er zelf in gaat patchen. Het was gewoon geen prioriteit in dit spel en ook niet in TW2.
Ze zullen wel aan het spelen zijn met het algoritme die je karma berekend.
Edit: Gisteren had ik 1100, net stond ik niet eens in de top 5 en nu 500?
[ Voor 4% gewijzigd door voxxel op 02-06-2015 12:43 ]
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
voxxel schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 12:42:
[...]
Ze zullen wel aan het spelen zijn met het algoritme die je karma berekend.
Edit: Gisteren had ik 1100, net stond ik niet eens in de top 5 en nu 500?
zie .plan links met de nieuwe dev roundup, staat het wat uitgelegd
https://www.google.nl/?gws_rd=ssl#q=the+witcher+3+patch+1.05&safe=activexamirz schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:07:
Is patch 1.05 voor de pc al uit?
Een handtekening?!
Oh gelukkig! Ik dacht even dat zowel Google als de site van GOG kapot waren!
Blijkbaar is het boven je een lokaal probleem, thx voor het checken
[ Voor 6% gewijzigd door Nnoitra op 02-06-2015 13:19 ]
Misschien ondersteunen niet alle spelen dat? Ik zou het overigens totaal niet als probleem zienrickertsnaak schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 12:13:
Meerdere vrienden van mij spelen The Witcher op de PS4. Het vreemde is dat ik enkel voor deze game niets zie in het What's New overzicht (behaalde trophies etc) en tevens niets onder Recent Activities, terwijl ze de game toch echt spelen. Nog meer mensen dit probleem?
Zag al wel hier iets voorbij komen http://forums.cdprojektre...n-PS4-s-Recent-Activities!
PSN: Maichel
Ik kan geen game sites op werk openen, dacht ik vraag jullie
Middeleeuwse praktijken op je werk man. Gelukkig kan je vanavond nog de witcher spelen. oh. wacht?xamirz schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:22:
[...]
Ik kan geen game sites op werk openen, dacht ik vraag jullie
Dat patch topic op de forum. Wat een gewhine, ongeloofelijk.
nog een paar levels en ik kan de master griffin armor gaan zoeken/equippen
Die heb ik en ik vind hem gaaf. Ik heb wel glimmende Michael Jackson schoenen eronder. Die zijn echt leuk. Ik kan maar niet wennen aan die Griffin schoen.GMacD schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:32:
2 uurtjes werken, naar huis en dan weer spelen
nog een paar levels en ik kan de master griffin armor gaan zoeken/equippen
Iphone 5 -- eerste Iphone
Dus moest dit keer maar even op internet de locaties bij elkaar zoeken.
Wel mooie armor en goede stats.
Heb op mijn level 19 ook maar een paar keer de harpie gemaakt (lvl 37 zwaard) altijd leuk om te verkopen als je coin nodig hebt
vanavond maar eens griffin en enchanced versie er van halen, kijken of dat een leuk setje is.janus_freggel schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:41:
heb gisteren de enhanched cat armor bij elkaar gehaald. Kan helaas nergens meer die map vinden, heb hem ooit verkocht maar weet niet aan wie ;-)
Heb op mijn level 19 ook maar een paar keer de harpie gemaakt (lvl 37 zwaard) altijd leuk om te verkopen als je coin nodig hebt
wat krijg je voor dat lvl 37 zwaard? vendor met meeste geld die ik heb gezien is 2700
gewoon de volgende dag weer terug komen. heb ze trouwens al met meer dan 4000 gezien hoor
True, probleem is een groot woord. Eerste keer dat ik het zie bij een game. Wellicht een bug, of bewust gedaanMaichel schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:20:
[...]
Misschien ondersteunen niet alle spelen dat? Ik zou het overigens totaal niet als probleem zien
Hoe kom je in godsnaam aan een lvl 37 zwaard? Iemand die nog meer high level content weet?janus_freggel schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:41:
heb gisteren de enhanched cat armor bij elkaar gehaald. Kan helaas nergens meer die map vinden, heb hem ooit verkocht maar weet niet aan wie ;-)
die vond ik op lvl 4 ofzo ook al, gewoon in kist zit dan een schematic hiervan. Looten is life looten is love.Nieuwevolger schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 15:05:
[...]
Hoe kom je in godsnaam aan een lvl 37 zwaard? Iemand die nog meer high level content weet?
[ Voor 5% gewijzigd door SouLLeSSportal op 02-06-2015 15:06 ]
dat is idd wel een punt, als je iets oppakt zie je het echt een halve sec. dat mag ook wel wat langer duren.janus_freggel schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 15:08:
geen idee hoe ik eraan kom. zat in eens tussen mijn craft lijstje. ik ga echt niet alles bekijken wat ik loot, daar is het iets te veel voor ;-)
bij schematics etc krijg je wel een bericht te zien geloof ik, zoals je ook een completed quest bericht of een nieuwe potion schermatic ziet. Wellicht niet overal bij.
Dat recept heb ik ook al, en ik ben nog niet zo ver in het spel.Nieuwevolger schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 15:05:
[...]
Hoe kom je in godsnaam aan een lvl 37 zwaard? Iemand die nog meer high level content weet?
Als je die allemaal zou lezen en bekijken dan ben je toch wel over de 400 uur kwijt met alleen dat alSouLLeSSportal schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 15:13:
[...]
dat is idd wel een punt, als je iets oppakt zie je het echt een halve sec. dat mag ook wel wat langer duren.
bij schematics etc krijg je wel een bericht te zien geloof ik, zoals je ook een completed quest bericht of een nieuwe potion schermatic ziet. Wellicht niet overal bij.
Ik pak gewoon alles wat in een kist zit en koop ook alle diagrams etc., als ik later een wapen nodig heb of armor dan kijk ik pas wat ik nou eigenlijk heb,.
Ik ga alleen bewust op zoek als ik een bepaalde diagram mis.
Kan me overigens wel voorstellen dat ik er heel veel dubbel heb gekocht inmiddels ;-)
Viel me trouwens ook op dat je crafting components op de PS4 niet mee tellen in gewicht in je bags, althans ik heb sommige items 40x, ze wegen 1 maar ik zit op totaal 30 inclusief equipment.
Ze wegen 0.01janus_freggel schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 15:24:
[...]
Als je die allemaal zou lezen en bekijken dan ben je toch wel over de 400 uur kwijt met alleen dat al
Ik pak gewoon alles wat in een kist zit en koop ook alle diagrams etc., als ik later een wapen nodig heb of armor dan kijk ik pas wat ik nou eigenlijk heb,.
Ik ga alleen bewust op zoek als ik een bepaalde diagram mis.
Kan me overigens wel voorstellen dat ik er heel veel dubbel heb gekocht inmiddels ;-)
Viel me trouwens ook op dat je crafting components op de PS4 niet mee tellen in gewicht in je bags, althans ik heb sommige items 40x, ze wegen 1 maar ik zit op totaal 30 inclusief equipment.
Een handtekening?!
Daar vergiste ik mij ook in: het getoonde gewicht is voor het TOTAAL, niet enkel voor 1 stuk.janus_freggel schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 15:24:
Dus als je 40x 1 item hebt en het gewicht is 0.01, dan is dit voor alle 40 samen, en dus niet 40x0.01=0.40 gewicht.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Naar je inventory gaan, op de "Sort" knop meppen en al je nieuwe items (die met een *) staan netjes op de eerste paar regels van je inventory lijst; per categorie natuurlijk.SouLLeSSportal schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 15:13:
[...]
dat is idd wel een punt, als je iets oppakt zie je het echt een halve sec. dat mag ook wel wat langer duren.
Mep je nog eens op "Sort", dan sorteert ie weer op 'normaal'..
Wapens > Swordsmith
Amour > Armoursmith
Herbs > Herbalist
...
Zover was ik al, maar dat kan je toch niet gaan vergelijken voor alle items die je in je inventory hebt?!
Boekjes en brieven mag je gewoon verkopen als je ze gelezen hebt hé? Of kan dat een quest breken?
En hoe kan je op voorhand weten of je al die crafting materials ooit gaat gebruiken?
Is het ook beter om items te disassemblen en zo meer te verdienen met de mats? (uit eigen ondervinding lijkt dat wel niet zo te zijn, ... maar ben nog maar lvl 12 dus...)
Heb dus een beetje problemen met inventory management waardoor ik vaak overburdoned ben
Ben ik zo blind dat ik de 'sort' knop niet op de PS4 versie vindNnoitra schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 15:57:
[...]
Naar je inventory gaan, op de "Sort" knop meppen en al je nieuwe items (die met een *) staan netjes op de eerste paar regels van je inventory lijst; per categorie natuurlijk.
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
kan idd, maar dan moet je in je inventory etc, terwijl als het even iets langer te lezen valt je ook gelijk kan zien wat je hebt opgepakt.Nnoitra schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 15:57:
[...]
Naar je inventory gaan, op de "Sort" knop meppen en al je nieuwe items (die met een *) staan netjes op de eerste paar regels van je inventory lijst; per categorie natuurlijk.
Waarom kun je niet zelf kiezen waar je op sortNnoitra schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 15:57:
[...]
Ik wil gewoon apart kunnen sorteren op gewicht, rarity, of waarde... Jammer dat zoiets basaals mist.
En what's up met die fluctuerende verkoop waardes?
Item in inventory : 550 waard
Item verkopen: 80 waard.
Wut?!
*Voor de rest wel een fantastisch spel, maar dit zijn van die kleine missers.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
meh, alles wat minder goed is dan je nu aan hebt, verkopen, disassemble levert altijd minder op omdat je dan grondstoffen krijgt die per stuk minder waard zijn.Inrage schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 16:03:
Wat is jullie strategie eigenlijk met items te verkopen?
Wapens > Swordsmith
Amour > Armoursmith
Herbs > Herbalist
...
Zover was ik al, maar dat kan je toch niet gaan vergelijken voor alle items die je in je inventory hebt?!
Boekjes en brieven mag je gewoon verkopen als je ze gelezen hebt hé? Of kan dat een quest breken?
En hoe kan je op voorhand weten of je al die crafting materials ooit gaat gebruiken?
Is het ook beter om items te disassemblen en zo meer te verdienen met de mats? (uit eigen ondervinding lijkt dat wel niet zo te zijn, ... maar ben nog maar lvl 12 dus...)
Heb dus een beetje problemen met inventory management waardoor ik vaak overburdoned ben
voor de rest gewoon een paar van elk stuk alchemie/grondstoffen behouden, meer dan 5 van 1 soort heb je voorzover ik tot nu toe zie niet nodig voor armors en wapens maken.
Beken hoef je niet te bewaren tenzij in je quest gedeelte en kan je ze toch niet verkopen of kapot maken.
Betere saddlebags helpen ook, ik heb net de rugged saddlebags, 130 carry cap
je sort op rarity normaliter en soort bij soort dus relics > magic> master> common etc, of als je nieuwe items hebt alle nieuwe boven in.Jeroenneman schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 16:08:
[...]
Waarom kun je niet zelf kiezen waar je op sort![]()
Ik wil gewoon apart kunnen sorteren op gewicht, rarity, of waarde... Jammer dat zoiets basaals mist.
Wut?!
daarnaast is in vrijwel elke rpg de waarde van een wapen niet de verkoopwaarde bij verkoop. skyrim is soms nog erger. de local economy per regio en welke soort verkoper hebben invloed erop, was laatst een compleet lijstje van wat waar beste verkocht kon worden.
Echter boeit het mij nu al niet meer met 6K op lvl 12 kom ik nooit meer in geld nood gok ik
[ Voor 27% gewijzigd door SouLLeSSportal op 02-06-2015 16:12 ]
Heeft dat niet met de hoeveelheid van de items te maken?Jeroenneman schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 16:08:
[...]
[knip]
Wut?!
Neuh, ik klikte een keer verkeerd en kocht een zwaard van 434, kon het daarna terug verkopen voor 34Dwazer schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 16:16:
[...]
Heeft dat niet met de hoeveelheid van de items te maken?Voor 1 Item krijg je %WAARDE%, voor alles krijg je (%WAARDE%)
wat denk je wat men in huidige winkels doen? een spijkerbroek kosten 5,- om te maken, 10 om te verzenden etc en alle andere kosten, 25 voor loon en overige overhead. verkoop prijs is 100,-HeatWave schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 16:20:
[...]
Neuh, ik klikte een keer verkeerd en kocht een zwaard van 434, kon het daarna terug verkopen voor 34.
jij verkoopt dus puur product aan hun voor 5,- en zij verkopen het voor 100,-
is niets vreemds aan.
Linksonder je inventory blok?Timocos schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 16:04:
Ben ik zo blind dat ik de 'sort' knop niet op de PS4 versie vindOf is dat pas vanaf patch 1.4 welke al wel voor de pc uit is?
Zit er (PC) sinds de eerste versie
Als jij je auto gaat verkopen aan een dealer geeft hij je ook minder dan wat ie waard is.Jeroenneman schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 16:08:
En vervolgens verkoopt ie 'm voor een hogere prijs
Merchants moeten ook winst maken
PC MASTER RACEE!!
Ga naar de passende verkoper om het item voor meer geld te verkopen.Jeroenneman schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 16:08:
[...]
Waarom kun je niet zelf kiezen waar je op sort![]()
Wut?!
zwaarden bij blacksmith, herbs bij herbalist enzo..
Dan nog is dit niet al te veel, maar anders had je in de kortste keren 50 000 coins
[ Voor 6% gewijzigd door SmokingCrop op 02-06-2015 17:04 ]
Ik heb nu veel geloot maar hoe kan je zien wat er weg mag of niet ? Ik zie precies bij elk object dat ik heb dat je het ook kan craften. Kan ik dan niks verkopen buiten mijn zwaarden en armor enz.
Hoe verdien je geld ik zit altijd met weinig geld en weet echt niet hoe ik rap kan verdienen.
Hoe level je rappen bij elke missie ben ik precies altijd underleveld.
Alvast bedankt !
Gr
Was opnieuw begonnen en vond al snel de serpentine swords (viper gear) en daarmee maak je echt een verschil early gamePazienza schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 17:03:
Fucking hell het spel is wel lastig, ik ben level 4 en kom alleen maar shit tegen die veel hoger geleveld is en dan ga ik weer dood, ja zo level ik ook niet omhoog...
Had eerst ook skills geleveld maar niet naar die active slots gesleept... ok dat helpt dus niks dan
Dat vind ik ook wel vrij onduidelijk in de game... Interface is nog altijd even omslachtig als bij vorige edities van het spel. Viel me op toen de skill die je out of combat regen geeft niks bleek te doen, maar dan pas 4uur later ...
[ Voor 27% gewijzigd door Inrage op 02-06-2015 17:23 ]
Kan craften is niet hetzelfde als moeten he.sturtiebe schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 17:06:
Ben nu een twintigtal uur bezig met The Witcher maar toch enkele vragen.
Ik heb nu veel geloot maar hoe kan je zien wat er weg mag of niet ? Ik zie precies bij elk object dat ik heb dat je het ook kan craften. Kan ik dan niks verkopen buiten mijn zwaarden en armor enz.
Hoe verdien je geld ik zit altijd met weinig geld en weet echt niet hoe ik rap kan verdienen.
Hoe level je rappen bij elke missie ben ik precies altijd underleveld.
Alvast bedankt !
Gr
Gewoon alles looten en veel verkopen. Veel sidequests doen om te lvelen.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Ja maar ik kom dus geen goede gear tegen.Inrage schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 17:17:
[...]
Was opnieuw begonnen en vond al snel de serpentine swords (viper gear) en daarmee maak je echt een verschil early gameAls het niet goed lukt dan proberen je gear wat te verbeteren imo!
Voor vragen/opmerking over de performance van de PC versie kun je terecht in: [PC] Witcher 3 performance topic