gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Verder zijn er naar verluidt wereldwijd al 1 miljoen pre-orders geplaats.
Waar kan ik alle embargo's vinden? Is altijd wel fijn om dat te weten:Ddutchgio schreef op maandag 11 mei 2015 @ 18:09:
Morgen mogen we de reviews verwachten, dan loopt het embargo af. Tweakers doet daar vast ook aan mee.
Misschien toch even spelen in de nacht
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Verwijderd
Ben erg benieuwd naar de reviews.dutchgio schreef op maandag 11 mei 2015 @ 18:09:
Morgen mogen we de reviews verwachten, dan loopt het embargo af. Tweakers doet daar vast ook aan mee.
Zou het toch grappig vinden als het net zo'n lange instalatie heeft als GTA V.ASNNetworks schreef op maandag 11 mei 2015 @ 18:44:
Wellicht handig om te weten: The Witcher 3 is op de PS4 via de US Store vanaf 01.00 NL tijd te spelen. Normaliter is dit tussen 06.00 en 09.00. Echter is The Witcher 3 vanaf 18 mei 04.00 PM PDT US tijd te spelen, wat dus neer komt op 19 mei 01.00 GMT+1.
Uhh volgens mij snap jij dan niet hoe digitale games werkenrwbk schreef op maandag 11 mei 2015 @ 19:10:
[...]
Zou het toch grappig vinden als het net zo'n lange instalatie heeft als GTA V.
Niet zo grappig dus
[ Voor 14% gewijzigd door ASNNetworks op 11-05-2015 19:15 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Zo kan het ook. Maar heb het niet zo op digitale games van 50 á 60 euro. Die kan ik niet meer verkopen. Digitale games worden voor mij pas interessant als ze rond de 30 á 40 euro zitten. En niet op dezelfde prijs als een hard copy.ASNNetworks schreef op maandag 11 mei 2015 @ 19:13:
[...]
Uhh volgens mij snap jij dan niet hoe digitale games werkenInstallatie = download. Mensen die klagen dat GTA V erg lang doet over installatie hebben het mis. De game is dan gewoon bezig met downloaden. Ik heb GTA V toen gepreload en kon dus op release direct spelen. Mensen die de game op release kochten konden lang wachten ja met 55GB aan data. Die zien dan 'installing' staan, terwijl dat dus downloaden is. Aangezien alle games al een flinke tijd pre-load ondersteunen, heb je hier nooit last van als je de game pre-ordert
17 mei kan ik de game downloaden alvast en op release tijd is alles allang gedownload.
Niet zo grappig dus
Snap ik, daarom deel ik bijna alle games. Digitaal kopen geeft ook de mogelijkheid om je account te delen (met iemand die je vertrouwt) en dus voor alle games $30 betaalt (als minstens een van de twee een US account gebruikt). Anders €35 als je via de NL Store koopt. Voor games die ik in mn eentje haal, ga ik naar de Oekrainse PS Store, daar zijn games 999 UAH, wat neer komt op ongeveer €43-45. Helaas fluctueert dit nog een beetje, een paar weken geleden was dat €40 bijvoorbeeld.rwbk schreef op maandag 11 mei 2015 @ 19:24:
[...]
Zo kan het ook. Maar heb het niet zo op digitale games van 50 á 60 euro. Die kan ik niet meer verkopen. Digitale games worden voor mij pas interessant als ze rond de 30 á 40 euro zitten. En niet op dezelfde prijs als een hard copy.
Voorheen haalde ik ook in mn eentje games uit de US Store want $60 kwam toen neer op €42. Nu is dat dus de Oekrainse Store voor mij geworden. Als de euro-dollar koers weer gaat zoals voorheen, dan haal ik ze wel gewoon weer vanuit de US Store (makkelijker met betalen). Maar games die mn broertje ook wil spelen haal ik via zijn account (hij heeft een US account) en ik kan het gewoon spelen via mijn eigen account op mn eigen PS4. Hij speelt dan onder zn eigen US account op zijn PS4, simultaan. Goedkoper dan dat wordt het niet
[ Voor 13% gewijzigd door ASNNetworks op 11-05-2015 20:21 ]
Vond Skyrim ook niks, met name omdat me op een gegeven moment echt het einde zoek was qua quests.yinx84 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 13:29:
Hoe dichterbij de release, hoe minder ik uitkijk naar deze titel. Ligt meer aan m'n voorkeur... merkte aan Skyrim dat open world mij minder trekt. Inquisition was wat dat betreft nét goed... kleinere afgebakende areas.
Ik heb gewoon een lijn nodig in een spel. Als er zoveel te doen valt en je wordt midden in die zandbak gedumpt raak ik compleet gestrest omdat ik ALLES tegelijk wil doen. Een blik op een uitpuilende questlog en ik ben onrustig
Inquisition vond ik ook net goed, al was het vooral op het randje door de hoeveelheid dingen die je bij moest houden... Skills en armor op iedereen in je party, dat soort dingen hoeven van mij niet zo. Wat dat betreft vond ik TW2 erg goed, de focus lag op het verhaal en character development was niet zo ingewikkeld. Daarnaast was het geen open wereld wat me ook erg aansprak.
Ik geloof dat ze in TW3 goed duidelijk maken wat je precies moet doen en waar je moet zijn, en neem aan dat de focus nog steeds op het verhaal ligt en je je dus daar op kan richten i.p.v. of je wel goede armor hebt bijvoorbeeld, of dat je je in een bizarre hoeveelheid quests verliest. Althans, dit is wat ik opmaakte uit alle interviews die ik gekeken/gelezen heb. Zou me niet al te veel zorgen maken.
De afstand naar de quest is zichtbaar in het aantal stappen naar die locatie. Maakt het ook direct duidelijk als een quest dichtbij of ver is, op een kaart is dat soms moeilijk in te schatten door verschillende zoomlevels.ThomasXIV schreef op maandag 11 mei 2015 @ 20:57:
[...]
Ik geloof dat ze in TW3 goed duidelijk maken wat je precies moet doen en waar je moet zijn, en neem aan dat de focus nog steeds op het verhaal ligt en je je dus daar op kan richten i.p.v. of je wel goede armor hebt bijvoorbeeld, of dat je je in een bizarre hoeveelheid quests verliest. Althans, dit is wat ik opmaakte uit alle interviews die ik gekeken/gelezen heb. Zou me niet al te veel zorgen maken.
Leuk maar dan moet AMD wel eerst ff een crossfire profiel fixen! Anders heb ik er nog geen moer aan en heb ik voor niets een dag vrij genomenASNNetworks schreef op maandag 11 mei 2015 @ 18:44:
Wellicht handig om te weten: The Witcher 3 is op de PS4 via de US Store vanaf 01.00 NL tijd te spelen. Normaliter is dit tussen 06.00 en 09.00. Echter is The Witcher 3 vanaf 18 mei 04.00 PM PDT US tijd te spelen, wat dus neer komt op 19 mei 01.00 GMT+1.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
ADM, crossfire profiel..? Ik heb het over de PS4 versie....westergas schreef op maandag 11 mei 2015 @ 22:22:
[...]
Leuk maar dan moet AMD wel eerst ff een crossfire profiel fixen! Anders heb ik er nog geen moer aan en heb ik voor niets een dag vrij genomen
Ik heb al een postnl track en trace met bezorgdatum morgen, die zal wel elke dag opschuiven tot volgende week vermoed ik
Heb er nu wel zin in, ben ook een beetje door m'n ps4 games heen.
Het gaat met horten en stoten en staat regelmatig stil.
Meer mensen met dat probleem? Of is iedereen hem al tegelijk aan het preloaden?
Om vervolgens op 19 mei geunlocked te worden.
Kortom: ga ik The Witcher leuk vinden?
Kijk dit maarbram1984 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 23:07:
Excuses als een soortgelijke vraag al is gesteld, maar hoe hardcore zijn de RPG elementen in The Witcher? Heb nog nooit een deel gespeeld, maar dit ziet er wel relaxt uit. Ik denk alleen dat ik snel afhaak als ik verdrink in de stats en items, zoals bij TES. Fallout was ik ook snel klaar mee na een uur gesprekjes voeren en zinnetjes uitkiezen. Dat geldt ook voor Mass Effect. Daar vind ik echt geen ene reet aan. Een Bloodborne trek ik wel weer goed.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=pt1CtrLKIqY]
Nee.bram1984 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 23:07:
Pas als je The Witcher 2 hebt gespeeld. Dit is echt een meesterwerk waar deel 3 volledig op verdergaat.
Ik denk dat als je voorbij alle hype en marketing praatjes kijkt het neerkomt op de volgende vraag: Weet ik wie Gerald of Rivia is en wil ik weten hoe zijn verhaal eindigt?
Juist deze serie, The Witcher, is eentje die pas echt tot zijn recht komt als je de eerdere games uitgespeeld hebt. Er kan een hele open wereld met alle tierelantijntjes tegenover staan, whatever. Het gaat om Gerald en zijn verhaal. En jouw keuzes (ook uit deel 1 en 2 dus) in dat verhaal.
Je kunt het echt niet vergelijken met een Bloodborne of een Dark Souls dat volledig combat based is, maar je zult ook echt niet verdrinken in stats zoals een Elder Scrolls. Het is een typisch westerse action RPG maar dan met een grimmig, duister en enigzinds lomp Oost-Europees randje dat het ontzettend uniek maakt. Met het dialoog systeem van Mass Effect en Dragon Age overigens.
Kortom: Lees een samenvatting van deel 1, speel deel 2 desnoods op dennis585mode easy, begin daarna aan 3.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
[ Voor 19% gewijzigd door Jump op 12-05-2015 03:14 ]
Ik weet in ieder geval wel dat het Geralt is en niet Gerald.Voxalizer schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 02:36:
[...]
Nee.
Pas als je The Witcher 2 hebt gespeeld. Dit is echt een meesterwerk waar deel 3 volledig op verdergaat.
Ik denk dat als je voorbij alle hype en marketing praatjes kijkt het neerkomt op de volgende vraag: Weet ik wie Gerald of Rivia is en wil ik weten hoe zijn verhaal eindigt?
Juist deze serie, The Witcher, is eentje die pas echt tot zijn recht komt als je de eerdere games uitgespeeld hebt. Er kan een hele open wereld met alle tierelantijntjes tegenover staan, whatever. Het gaat om Gerald en zijn verhaal. En jouw keuzes (ook uit deel 1 en 2 dus) in dat verhaal.
Je kunt het echt niet vergelijken met een Bloodborne of een Dark Souls dat volledig combat based is, maar je zult ook echt niet verdrinken in stats zoals een Elder Scrolls. Het is een typisch westerse action RPG maar dan met een grimmig, duister en enigzinds lomp Oost-Europees randje dat het ontzettend uniek maakt. Met het dialoog systeem van Mass Effect en Dragon Age overigens.
Kortom: Lees een samenvatting van deel 1, speel deel 2 desnoods op dennis585mode easy, begin daarna aan 3.
Het gaat me niet zozeer om het verhaal, maar om de gameplay zelf. Ik heb nogal een haat-liefde verhouding met open world en RPG games. GTA kan me ook niet langer dan een half uur boeien. En ik heb ook geen zin om op een gegeven moment een volle inventory te hebben omdat ik 85 bezems bij me heb, geen idee hebbende wat ik ermee moet.
Het verhaal wordt voldoende uitgelegd op YT e.d. en CDPR zal hier ongetwijfeld rekening mee hebben gehouden om een zo groot mogelijk publiek te kunnen bereiken.
Hmm, ik denk dat je the witcher niet zo leuk gaat vinden dan. Het is best een hardcore rpg. Ik moest zelf ook wel echt even in deel 1 en 2 komen en en heb ze ook niet uitgespeeld. En dat terwijl ik wel hou van de dingen die jij net zei.bram1984 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 03:49:
[...]
Ik weet in ieder geval wel dat het Geralt is en niet Gerald.
Het gaat me niet zozeer om het verhaal, maar om de gameplay zelf. Ik heb nogal een haat-liefde verhouding met open world en RPG games. GTA kan me ook niet langer dan een half uur boeien. En ik heb ook geen zin om op een gegeven moment een volle inventory te hebben omdat ik 85 bezems bij me heb, geen idee hebbende wat ik ermee moet.
Het verhaal wordt voldoende uitgelegd op YT e.d. en CDPR zal hier ongetwijfeld rekening mee hebben gehouden om een zo groot mogelijk publiek te kunnen bereiken.
Mja depends. In de eerdere witcher games kan je door conversaties een hoop informatie krijgen waardoor jet weer andere info krijgt en zo uiteindelijk je doel berijkt. Echter je kan dat ook volledig skippen en zelf op zoek gaan. Maar een paar dingen waar je echt iets specifieks moet zeggen om dan weer iets te triggeren. Maja, dat is met de meeste rpg's er zitten altijd wel triggers in.bram1984 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 23:07:
Excuses als een soortgelijke vraag al is gesteld, maar hoe hardcore zijn de RPG elementen in The Witcher? Heb nog nooit een deel gespeeld, maar dit ziet er wel relaxt uit. Ik denk alleen dat ik snel afhaak als ik verdrink in de stats en items, zoals bij TES. Fallout was ik ook snel klaar mee na een uur gesprekjes voeren en zinnetjes uitkiezen. Dat geldt ook voor Mass Effect. Daar vind ik echt geen ene reet aan. Een Bloodborne trek ik wel weer goed.
Het verschil tussen TES en Witcher series is dat je in TES met een random character speelt waarmee je alles kan doen wat je wil, tegenover the witcher waar je met 1 personage speelt, hij heeft een karakter, hij heeft een vecht style, magic en alchemy die allemaal preset zijn en gedurende het spel bouw je zelf in de richting die je wilt bouwen.
Er zit niet een echt morality systeem in al in Mass Effect(mijn favoriete game series btw). Maar van wat ik begrijp van Wild Hunt is dat beslissingen invloed hebben op het verhaal. Je kan de bad guy zijn en iedereen slachten, een good guy zijn en zo anti hero worden. Zelf hoop ik dat je net als in The Witcher ook neutraal kan blijven. De taak van de witcher is om monsters te doden en niet om zich in de politiek te mengen. Al kunnen personen natuurlijk ook monsters zijn...
TL;DR: Het is een story driven rpg, met een bruut combat system, met een set karakter.
Het is dus niet een omg een nieuw item ik ga de beschrijving lezen om te weten te komen hoe de wereld in elkaar zit rpg(souls serie + Bloodborne). Wil je wat van de wereld weten in Wild Hunt, zal je met mensen moeten praten of evt boeken moeten vinden(geen idee of Wild Hunt boeken heeft).
Ook een side note. De game heet officieel: The Witcher: Wild Hunt. Ja het is de derde witcher game en ja het verhaal gaat verder waar 2 op hield. Maar kijk naar het logo, het is een 3, maar toch eigenlijk meer gewoon het logo van the wild hunt. Dit is heel bewust gedaan. Het geeft aan dat deze game te spelen is zonder dat je de eerdere delen gespeeld hoeft te hebben. <--- Copyright @EpicNameBro Ik zou zeggen wacht de reviews af, maar meer, zorg dat je tijd reserveerd mocht je de game aanschaffen
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Hehe. Scherp.bram1984 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 03:49:
[...]
Ik weet in ieder geval wel dat het Geralt is en niet Gerald.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Witcher is wellicht mooi voor in de herfst of wintermaanden. Tweedehandsje wellicht.
Ik wacht het reddit review topic wel af. Staan ze op gegeven moment allemaal ^^Verwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 09:42:
Vandaag liep toch het embargo af? Iemand al wat reviews gespot?
Yes 7 am pacific. Dus je kan tussen 16:00 en 16:05 op al je favoriete websites de reviews online verwachten
Ik heb voorheen echter nooit The Witcher gespeeld, dus ik ben heel benieuwd wat ik er van kan verwachten. Altijd hoge scores gehaald in de reviews zie ik, dus dat belooft veel goeds.
Heb net maar even The Witcher 2 gekocht voor 3 euro (echt goedkoop!), om in te komen en te kijken in hoeverre dit een game voor mij gaat zijn.
Tesla M3LR '21
Inderdaad eerst meer eens de reviews afwachten, al zeggen die me ook niet alles. Ik geloof sowieso wel in de kwaliteit van dit spel, het is meer of het iets voor mij persoonlijk is ja of nee.
Ik ben in games niet zo van het story-driven, of het moet dermate boeiend zijn. In Skyrim bijvoorbeeld vond ik dat niet het geval. Continue gesprekken voeren, lappen tekst, achtergrondinfo etc. is niet helemaal aan mij besteed. Een goede film is voor mij ook 9 van de 10 keer style over substance, al moet ik zeggen dat ik in een film eerder ook nog wel eens van een verhaal kan genieten dan in een game.
ASNNetworks schreef op maandag 11 mei 2015 @ 22:25:
[...]
ADM, crossfire profiel..? Ik heb het over de PS4 versie....
Mea culpa...mea culpa...dutchgio schreef op maandag 11 mei 2015 @ 22:29:
Beetje rare quote ook, gaat daar verder helemaal niet op in.
Ik zag iets over de release datum en sprong daar met al mijn enthousiasme bovenop. Hier een draadje wat mij (en mede AMD eigenaren die TW3 op de release datum willen spelen) erg bezig zou moeten houden. verbaast mij dat hier zo weinig over te vinden is...
http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=399033
De devs claimen 50 uur main story en 50 uur side quests. Kevin VanOrd van gamespot is 100 uur bezig geweest met de review.Basekid schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 11:18:
De storyline van de witcher licht tussen de 50 en 100 uur. Het zal dus vrij gedetailleerd zijn lijkt me met veel gebeurtenissen.
Alleen al hoe het spel er uit ziet en lijkt te spelen, en hoe gróót het spel ook lijkt te zijn… om te watertanden! En een speelduur van ca. 100 uur totaal is toch wel erg prettig. Dat vond ik met Dragon Age: Inquisition ook erg leuk spelen op die manier. Gewoon een lekker lang en groots verhaal waar je in meegesleept kan worden!
Ja, tot die tijd (dat de embargo van kracht is) mogen er geen reviews geplaatst wordenMsi92 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 11:39:
Wat is embargo, soort van NDA?
Het is een bepaalde tijdsgrens voor reviewers en media. Voor die bepaalde tijdsgrens mogen er bepaalde dingen/details over de game niet geplaatst worden, waaronder dus ook de reviews.Msi92 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 11:39:
Wat is embargo, soort van NDA?
My bad, dacht dat het iets meer main story was. Nouja 50 is ook al heel watvoxxel schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 11:35:
[...]
De devs claimen 50 uur main story en 50 uur side quests. Kevin VanOrd van gamespot is 100 uur bezig geweest met de review.
Wat mij altijd zo stoort zijn die conventionele straightforward verhaaltjes die vaak om de hoek komen kijken bij grote producties. Neem nou recent zo'n GTA 5. Daar hoor ik mensen ook lyrisch over het verhaal en de karakterontwikkelingen praten. Nou het zal aan mij liggen, maar dat deed me echt helemaal niks.
Ik ben bang dat het verhaal me hier ook weinig gaat boeien en vraag me zelf nu eigenlijk af of de gameplay interessant genoeg is en voldoende tegengewicht biedt, om hem toch maar aan te schaffen.
Dat soort dingen zijn natuurlijk altijd enorm persoonlijk. Ik vond de story campaign van GTA V een van de beste die ik ooit gespeeld heb. Niet zo diep als een Planescape: Torment natuurlijk, maar het deed voor mij precies goed wat het moest doen. Ik heb er alle vertrouwen in dat het verhaal van TW3 ook goed gaat zijn, maar of het me ook pakt is weer wat anders.Spud82 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 11:58:
Is inderdaad al behoorlijk wat.
Wat mij altijd zo stoort zijn die conventionele straightforward verhaaltjes die vaak om de hoek komen kijken bij grote producties. Neem nou recent zo'n GTA 5. Daar hoor ik mensen ook lyrisch over het verhaal en de ontwikkelingen praten. Nou het zal aan mij liggen, maar dat deed me echt helemaal niks.
Ik ben bang dat het verhaal me hier ook weinig gaat boeien en vraag me zelf nu eigenlijk af of de gameplay interessant genoeg is en voldoende tegengewicht biedt, om hem toch maar aan te schaffen.
Mechwarrior Online: Flapdrol
Als je alleen de main story zou spelen, met een prijs van 50,- heb je 1euro per uur kosten. minder dan half biertje over het algemeen, zelf drink ik meer dan 1 per uurBasekid schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 11:49:
[...]
My bad, dacht dat het iets meer main story was. Nouja 50 is ook al heel wat
De gemiddelde shooter heeft een sp van 10-30 uur max. (online verhaal buiten beschouwing gelaten) Daarom vind ik rpg games zo tof
Hier kan je hem uncompressed binnenhengelen.Msi92 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 19:50:
The Witcher 3: Wild Hunt gameplay footage on Xbox One with dynamic scaling from 900p to 1080p.
[video]
http://www.gamersyde.com/leech_34630_1_en.html
Niets mis met de Xbox One versie
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Denk dat je doordat het free-roam is toch wel wat afdwaald en rustig aan doet, en dan ga je wel over die 50 uur heen.
De gemiddelde shooter speel je overigens doorgaans niet alleen voor de singleplayer.
Dat is waar, voor beide punten, maar omdat the witcher geen mp heeft is dat niet helemaal te vergelijken meer als indicatie genoemddutchgio schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 13:21:
Mooie vergelijking, dat bied perspectief.![]()
Denk dat je doordat het free-roam is toch wel wat afdwaald en rustig aan doet, en dan ga je wel over die 50 uur heen.
De gemiddelde shooter speel je overigens doorgaans niet alleen voor de singleplayer.
Helaas zijn er zat voorbeelden van games die beter af waren als ze de helft korter waren.SouLLeSSportal schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 13:12:
[...]
Als je alleen de main story zou spelen, met een prijs van 50,- heb je 1euro per uur kosten. minder dan half biertje over het algemeen, zelf drink ik meer dan 1 per uurAls je dan ook nog alle sidequests wil spelen ben je nog veel voordeliger uit. Puur om het even in perspectief te zetten
De gemiddelde shooter heeft een sp van 10-30 uur max. (online verhaal buiten beschouwing gelaten) Daarom vind ik rpg games zo tof
[ Voor 95% gewijzigd door Msi92 op 12-05-2015 13:59 ]
Ik ben toch niet gekMsi92 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 13:51:
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat TW3 voor de Xone en Ps4 ergens (fysiek doosje) 48 euro gaat kosten, dus als mensen nog aan het twijfelen zijn... zondag mag ik er meer over vertellen

http://m.imgur.com/a/lSkYJ
Niet drukken bij een lage databundel is aangeraden.
OMG downgrade!!!dutchgio schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 13:56:
PS4 screenshots zonder HUD:
http://m.imgur.com/a/lSkYJ
Niet drukken bij een lage databundel is aangeraden.
Man dat ziet er lekker uit
Ma goed, dwaal af.
Mooie game. Ik haal het waarschijnlijk voor PC. Heel misschien voor PS4. Misschien beide(eerst 1, later de ander ^^). Nu wachten tot 16.00 voor de reviews
In ander nieuws, mijn re-playthrough van 2 omdat me save kwijt was is inmiddels beland in Act2(Iorveth). Moet zeggen het is toch best wel fijn om weer te spelen, weer lekker in de mood komen voor de game en de wereld. Also, ~its so pretty~.
Klopt ook enigzins, maar in een review worden verschillende aspecten van een game toch verder uitgediept waardoor je een wat beter beeld & feeling krijgt van het totaal.westergas schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 14:54:
Zijn bij dit soort triple-A releases de reviews niet gewoon een soort beleefdheid? Kan me niet voorstellen dat na al die laaiend enthousiaste previews de reviews nu ineens lauw zullen zijn. Maar we zullen zien
Het gebeurt nog wel eens dat een game tegenvalt (Watchdogs bijvoorbeeld), daarnaast inderdaad meer diepgang. Een klein stukje gameplay zegt nooit zo veel over een game, het kan net het beste stukje game zijn, en het zou ook goed kunnen dat wat je in die sessie ziet constant herhaald wordt in andere missies bijvoorbeeld.westergas schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 14:54:
Zijn bij dit soort triple-A releases de reviews niet gewoon een soort beleefdheid? Kan me niet voorstellen dat na al die laaiend enthousiaste previews de reviews nu ineens lauw zullen zijn. Maar we zullen zien
Goed, CDPR kennende leveren ze gewoon een geweldige game af. Ben toch benieuwd wat Tweakers er van gaat maken (qua cijfer), ben de afgelopen tijd niet zo te spreken over de kwaliteit van hun reviews. Veel AAA games krijgen gewoon minstens een 8, of ze nou goed zijn of niet...
Ik heb ze allebei, Bloodborne valt zwaar tegen qua graphics en The order is mehh 80% is cutscene dus dat is altijd mooierye-roon schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 14:45:
@Msi92: heb je zeker Bloodborne of The Order 1886 niet gezien? Alleen de eerste van gespeeld, maar de tweede ziet er ook fantastisch uit. Alleen jammer dat het blijkbaar zo'n korte game is. Also, DA:I is ook mooi, al heeft die forstbite engine echt teveel kuren. Ik snap dat EA er trots op is, maar het is een zware engine die het niet goed doet op huidige architectuur. Aan de andere kant de trailer voor battlefront zag er fantastisch uit, dus misschien hebben ze dat met de nieuwe versie er wel uit.
Ma goed, dwaal af.
Mooie game. Ik haal het waarschijnlijk voor PC. Heel misschien voor PS4. Misschien beide(eerst 1, later de ander ^^). Nu wachten tot 16.00 voor de reviews(Lees: 16.30 naar huis racen en vanaf 17.00 kijken tijdens het eten).
In ander nieuws, mijn re-playthrough van 2 omdat me save kwijt was is inmiddels beland in Act2(Iorveth). Moet zeggen het is toch best wel fijn om weer te spelen, weer lekker in de mood komen voor de game en de wereld. Also, ~its so pretty~.
Behalve dan bij games van Warner Brothers (Shadow of Morder, Akrham serie, Dying Light).dutchgio schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 15:09:
Genoeg games waarbij het embargo voor reviews op de releasedatum zelf ligt. Dat zegt pas genoeg.
[ Voor 54% gewijzigd door voxxel op 12-05-2015 15:12 ]
Gamespot - 10/10
PC Games - 90 % (german)
Gameinformer - 9.75/10
IGN - 9.3/10
GameTrailers - 9.8
Verwijderd
Tweakers kijkt even de kat uit de boom en gaat op het gemiddelde zitten
Vergeet de day 1 patch niet hebram1984 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 16:26:
Veel bugs helaas. Als ik 'm haal, is dat pas over een paar maanden, hopelijk is een en ander gepatched dan.
Misschien eerst even een paar posts terug lezen
Ik helemaal niet. Steam forums/reviews, RPS, dat zijn echte game PC sources. Tweakers gaat denk ik weer met een konsole aan de slag
[ Voor 10% gewijzigd door bstard op 12-05-2015 16:45 ]
Blub
bstard schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 16:45:
[...]
Tweakers gaat denk ik weer met een konsole aan de slag
[ Voor 30% gewijzigd door justifire op 12-05-2015 16:46 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Er zijn alleen nog maar ps4 review versies helaas, de pc reviews zullen nog even op zich laten wachten.bstard schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 16:45:
[...]
Ik helemaal niet. Steam forums/reviews, RPS, dat zijn echte game PC sources. Tweakers gaat denk ik weer met een konsole aan de slagIk wacht dan ook even tot een weekje of wat na de 19e, geen zin in bugs.
Bron
Ik hoop het niet. Van Project Cars bespraken ze ook de PC versie van de week...bstard schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 16:45:
[...]
Tweakers gaat denk ik weer met een konsole aan de slag
Dat is bekend. Ik ben ook niet zo benieuwd naar of het goed is, dat geloof ik wel, maar of het degelijk is, geen crashes e.d. Kan altijd iets doorheen glippen met zoveel verschillende hardware. En ik heb geen haast.voxxel schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 16:47:
[...]
Er zijn alleen nog maar ps4 review versies helaas, de pc reviews zullen nog even op zich laten wachten.
Bron
Wel leuk te zien dat ook de ps4 versie erg goed is. Maar eigelijk geen verassing
Blub
Foutje ?Msi92 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 16:53:
Iemand enig idee wat hier aan de hand is? http://www.bartsmit.com/nl/bsnl/ps4-the-witcher-3-wild-hunt er staat namelijk voor ... besteld morgen in huis??
In de omschrijving naast het plaatje staat nl :Bestel nu en ontvang The Witcher 3: Wild Hunt dinsdag 19 mei
En anders gewoon even de bartsmit inlopen en vragen of je een exemplaar mee mag nemen, ze zijn immers op voorraad
[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 12-05-2015 16:58 ]
Jammer, ik was bijna op de fiets gesprongendutchgio schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 16:57:
Klopt niet, ik heb al besteld. Tracking shuift elke dag op tot releasedag
Wie gaat nu leveren voor de19e! Er staan events gepland voor een nacht-release. Ik denk dat behalve de lokale game-boer de grote winkel ketens het wel uit hun hoofd laten.
Wel gaaf dat we nu eerder dat we niet op de release in de VS hoeven te wachten. Eindelijk een keer vooraan in de rij.
[ Voor 15% gewijzigd door Mouse_NL op 12-05-2015 17:19 ]
Iphone 5 -- eerste Iphone
logisch ook iedereen preload 'm
Verder,
Controller of keyboard en muis?
vandaag xbox one controller opgepikt, ik vind 't zelf heerlijk spelen bij tw2!
Voor vragen/opmerking over de performance van de PC versie kun je terecht in: [PC] Witcher 3 performance topic