Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
bstard schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 16:45:
[...]

Ik helemaal niet. Steam forums/reviews, RPS, dat zijn echte game PC sources. Tweakers gaat denk ik weer met een konsole aan de slag :( Ik wacht dan ook even tot een weekje of wat na de 19e, geen zin in bugs.
Dus? Dezelfde game, dezelfde AI, hetzelfde verhaal, dezelfde wapens, even grote wereld, dezelfde bugs, vergelijkbaar met high op de PC. Verwacht je door een PC review op hele andere inzichten te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:42
Ja dat snap ik ook niet zo. Op de PS4 kun je nog lezen hoe het draait etc.
Maar PC is geen platform en dus wordt het lastig daar een uitspraak over te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-05-2024
http://www.theverge.com/2...he-witcher-3-beard-growth

Ook al heb je er niks aan, toch wel super vet dat dit kan :)

[ Voor 11% gewijzigd door Msi92 op 12-05-2015 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
bram1984 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 18:14:
[...]

Dus? Dezelfde game, dezelfde AI, hetzelfde verhaal, dezelfde wapens, even grote wereld, dezelfde bugs, vergelijkbaar met high op de PC. Verwacht je door een PC review op hele andere inzichten te komen?
Dezelfde bugs hoeft niet perse he. Misschien dezelfde gameplay bugs maar er zullen vast andere bugs zijn die platform afhankelijk zijn ;). Skyrim anyone? Die had op de ps super veel problemen en op de pc draaide die prima.

[ Voor 8% gewijzigd door Rutix op 12-05-2015 19:02 ]

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Daar heb je gelijk in, maar aan de andere kant hebben de X1, PS4 en PC vrijwel dezelfde architectuur nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Toch zie je aan bv. Project Cars dat bugs toch kunnen voorkomen op een enkel platform.

Hoop/neem aan dat ze op PC testen... Hoewel ik het zelf op de X1 zal spelen blijft the Witcher een PC titel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matery
  • Laatst online: 21-08 16:49
Heerlijk die gasten van CDPR. Geven zelfs piraten advies _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
bram1984 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 18:14:
[...]

\

Omdat de games tegenwoordig zo groot zijn kan net elke game tot het gaatje getest worden. Ik was blij dat ik AC Unity met Season Pass heb gekocht ... leverde mij een gratis game (FC4) op. Ik ga ervan uit dat ze hun hand niet ervoor zullen omdraaien om ons dan ook gratis de season pass te leveren indien de game te veel bugs kent.

Ze zullen nu ongetwijfeld met de DAY ONE patch aan de slag gaan. Ik denk dat PC en XBOX ONE testing ook deze week aan bod komen. Game is 2 keer uitgesteld dus ik ga ervan uit dat de major bugs er wel uit zijn.

De meeste mensen stellen nu de game uit denk ik, omdat ze de DLC toch wel krijgen ongeacht wanneer je het spel koopt.

BTW ik lees net meer dan 1 miljoen pre-orders .... gaat lekker !

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
Mouse_NL schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 19:20:
[...]
\

Omdat de games tegenwoordig zo groot zijn kan net elke game tot het gaatje getest worden. Ik was blij dat ik AC Unity met Season Pass heb gekocht ... leverde mij een gratis game (FC4) op. Ik ga ervvan uit dat ze hun hand niet ervoor zullen omdraaien om ons dan ook gratis de season pass te leveren indien de game te veel bgs kent.

Ze zullen nu ongetwijfeld met de DAY ONE patch aan de slag gaan. Ik denk dat PC en XBOX ONE testing ook deze week aan bod komen. Game is 2 keer uitgesteld dus ik ga ervan uit dat de major bugs er wel uit zijn.

De meeste mensen stellen nu de game uit denk ik, omdat ze de DLC toch wel krijgen ongeacht wanneer je het spel koopt.

BTW ik lees net meer dan 1 miljoen pre-orders .... gaat lekker !
Ik denk dat ze al een poosje aan de patch aan het werken zijn hoor ;). De game gaat altijd best wel vroeg een freeze in om te voorkomen dat ze per ongeluk iets kapot maken, helemaal bij zo'n grote game als dit :).

Net even de PU review gekeken. Zo te zien waren ze vooral niet zo blij met de combat maar dat kwam waarschijnlijk ook omdat die niet op zo'n hoge difficulty speelde. Vanuit andere hoeken hoor ik juist dat de combat best wel pittig is als je op hoge difficulty speelt dus ben benieuwd. Overigens is de pu review de eerste die ik zie die wat minder te spreken is over de game.

[ Voor 14% gewijzigd door Rutix op 12-05-2015 19:31 ]

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Rutix schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 19:25:
[...]

Ik denk dat ze al een poosje aan de patch aan het werken zijn hoor ;). De game gaat altijd best wel vroeg een freeze in om te voorkomen dat ze per ongeluk iets kapot maken, helemaal bij zo'n grote game als dit :).
Denk het ook,

De PS4 footage ziet er echt fraai uit. Ik hoop dat er een goed aanloop is naar het ontwikkelen van je skills.

Trouwens weten we nu waar hij die dag van release €48 is? En naast Klaverstraat Amsterdam zijn er nog andere plekken voor een nacht release?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Er is paar posts terug gehint naar waar het is, ik kan het pas vanaf a.s zondag zeggen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Msi92 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 19:34:
Er is paar posts terug gehint naar waar het is, ik kan het pas vanaf a.s zondag zeggen :p
Wat ben je erg ............ voortaan niets meer zeggen ........ straks zeg je nog dat de exemplaren al binnen zijn gekomen.

"Ik ben toch niet gek" :) :) :) :) :) :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:30
Patch 1.01 is al bevestigd dat deze gewoon gedownload kan gaan worden op dag 1. Veel bugs zullen er wel niet inzetten, zeker niet genoeg om een season pass aan te gaan bieden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Basekid schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 19:54:
Patch 1.01 is al bevestigd dat deze gewoon gedownload kan gaan worden op dag 1. Veel bugs zullen er wel niet inzetten, zeker niet genoeg om een season pass aan te gaan bieden..
Das toch voor de PC?

trouwens iemand info over de gratis DLC, wsnneer wordt nu wat gereleased?

[ Voor 11% gewijzigd door Mouse_NL op 12-05-2015 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
De game is vanaf zogeheten 'gold' status op disc gedrukt, maar dan ligt de ontwikkeling niet stil.
Dus maken ze een patch die al die wijzigingen vanaf toen toevoegt zodat iedereen alsnog al die wijzigingen heeft en de verspreiding van de fysieke game allang in gang is gezet.

Die gold status is al vrij vroeg, enkele weken tot een maand voor de release. Dus daar kan nog best wel cruciaals bij zitten.

Het is al bevestigd dat de PS4 en ik verwacht ook de X1 een day-one patch zullen hebben.

DLC komt wekelijks vanaf de release uit, en dus verdeeld over 16 weken.

[ Voor 7% gewijzigd door dutchgio op 12-05-2015 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04:19
Okay dus na een week lang wikken en wegen, heb ik toch besloten om het spel via steam te preorderen, bestelling is rond, geld is van mn rekening maar hij staat niet bij mijn library? wat is dat voor onzin? heb ook geen email ontvangen van thanks for your purchase etc

[ Voor 13% gewijzigd door Ambition88 op 12-05-2015 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
Ambition88 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 20:29:
Okay dus na een week lang wikken en wegen, heb ik toch besloten om het spel via steam te preorderen, bestelling is rond, geld is van mn rekening maar hij staat niet bij mijn library? wat is dat voor onzin?
Heb je wel mailtje gehad van steam? Bij mij stond die namelijk meteen in library en ik heb hem ookal gepreload.

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
Rutix schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 20:36:
[...]

Heb je wel mailtje gehad van steam? Bij mij stond die namelijk meteen in library en ik heb hem ookal gepreload.
nee man maar als ik bij mijn transactie kijk, staat er wel op mijn rekening -49.99 maar als ik dan de details bekijk staat erbij ''dit is een reserving'' dus ik hoop dat het nog niet rond is en hij er zo wel bij staat? anders ben ik de sjaak als ik een ticket moet gaan submitten ben ik nooit op tijd voor de release :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 20:58
buy as gift gedaan en staat ie in je inventory?

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
Ambition88 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 20:38:
[...]

nee man maar als ik bij mijn transactie kijk, staat er wel op mijn rekening -49.99 maar als ik dan de details bekijk staat erbij ''dit is een reserving'' dus ik hoop dat het nog niet rond is en hij er zo wel bij staat? anders ben ik de sjaak als ik een ticket moet gaan submitten ben ik nooit op tijd voor de release :(
Als je via ideal hebt betaald dan moeten allebei de partij-en een goedkeuring krijgen anders krijg je je geld terug gestort. Meestal duurt dit max een uurtje :)

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
Rutix schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 20:39:
[...]

Als je via ideal hebt betaald dan moeten allebei de partij-en een goedkeuring krijgen anders krijg je je geld terug gestort. Meestal duurt dit max een uurtje :)
raar, ik dacht dat het altijd instant was, zo was het wel met GTA en SOM naja goed ik wacht geduldig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Ambition88 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 20:40:
[...]

raar, ik dacht dat het altijd instant was, zo was het wel met GTA en SOM naja goed ik wacht geduldig af.
Denk dat ze na de Reviews en het beschikbaar stellen van het pre-oaden je even katen wachten. Komt goed hoor!

Trouwens ik ben voor een keer blij dat er geen multiplay bij zit ........ !

[ Voor 10% gewijzigd door Mouse_NL op 12-05-2015 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
hope so heb al een schijtdag achter de rug. :P hebben jullie eigenlijk met de expansion pass erbij genomen of nog niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Ambition88 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 20:43:
hope so heb al een schijtdag achter de rug. :P hebben jullie eigenlijk met de expansion pass erbij genomen of nog niet?
Not yet ....... want op de PS 4 kon ik hem sowieso nog niet los bestellen alleen met het spel samen en dat was 90 euro. En het spel koop ik zelf voor 50 euro dus vond ik het spel digitaal te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Bandai Namco opent pop-up store in Amsterdam voor launch The Witcher 3

Ben jij al enthousiast voor The Witcher 3: Wild Hunt? De volledige gaming community kijkt halsreikend uit naar 19 mei, wanneer de game officieel de winkels ingaat. Ter voorbereiding op de enorme massa gamers die op die datum naar de steden trekken, heeft uitgever Bandai Namco wel een heel leuke extra. Bandai Namco opent namelijk een pop-up store in Amsterdam voor de launch van The Witcher 3!

Deze pop-up store zal in de Kalverstraat in onze mooie hoofdstad verschijnen. Nadat de klok middernacht heeft geslagen in de nacht van 18 op 19 mei kan men zich daar omringen met gelijkgestemde geesten die ook niet kunnen wachten om met hun kopie van de game naar huis te rennen. De pop-up store zal volledig in Witcher-thema zijn, met interviews, wedstrijden en livestreams over The Witcher 3. Natuurlijk kan je ook op de foto met beelden van Geralt en Rivia én kan je officiële merchandise, zoals kleding, van The Witcher aanschaffen.

De pop-up store is dus vanaf woensdag 19 mei (om middernacht!) geopend en zal een kleine week op locatie blijven staan. The Witcher 3: Wild Hunt zal vanaf die datum ook beschikbaar zijn op de PC, PlayStation 4 en Xbox One. Ga jij langs bij deze pop-up store, of kom jij je huis niet meer uit nadat je The Witcher 3: Wild Hunt binnen hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
Ambition88 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 20:43:
Mouse_NL schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 20:51:
[...]

Not yet ....... want op de PS 4 kon ik hem sowieso nog niet los bestellen alleen met het spel samen en dat was 90 euro. En het spel koop ik zelf voor 50 euro dus vond ik het spel digitaal te duur.
De bundle op steam was duurder dan wanneer ik de game en de season pass los zou kopen dus ik heb de season pass nog niet gekocht :+

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
oh dat is wel gaar idd, ik heb hem trouwens binnen zat een delay op sorry voor de panic mode. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Msi92 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 21:00:
Bandai Namco opent pop-up store in Amsterdam voor launch The Witcher 3

Ben jij al enthousiast voor The Witcher 3: Wild Hunt? De volledige gaming community kijkt halsreikend uit naar 19 mei, wanneer de game officieel de winkels ingaat. Ter voorbereiding op de enorme massa gamers die op die datum naar de steden trekken, heeft uitgever Bandai Namco wel een heel leuke extra. Bandai Namco opent namelijk een pop-up store in Amsterdam voor de launch van The Witcher 3!

Deze pop-up store zal in de Kalverstraat in onze mooie hoofdstad verschijnen. Nadat de klok middernacht heeft geslagen in de nacht van 18 op 19 mei kan men zich daar omringen met gelijkgestemde geesten die ook niet kunnen wachten om met hun kopie van de game naar huis te rennen. De pop-up store zal volledig in Witcher-thema zijn, met interviews, wedstrijden en livestreams over The Witcher 3. Natuurlijk kan je ook op de foto met beelden van Geralt en Rivia én kan je officiële merchandise, zoals kleding, van The Witcher aanschaffen.

De pop-up store is dus vanaf woensdag 19 mei (om middernacht!) geopend en zal een kleine week op locatie blijven staan. The Witcher 3: Wild Hunt zal vanaf die datum ook beschikbaar zijn op de PC, PlayStation 4 en Xbox One. Ga jij langs bij deze pop-up store, of kom jij je huis niet meer uit nadat je The Witcher 3: Wild Hunt binnen hebt?
Vraagje hoe kom ik daarna thuis OV is geen optie en parkeren is erg duur in het centrum van Amsterdam. Als ze bij mij in de buurt een nachtopening hebben (met redelijke prijs) dan overweeg ik het . GTA V heb ik voor een mooi bedragje toen bij de Saturn in Zandam kunnen scoren tijdens de nacht release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 10:12
Rutix schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 19:25:

Net even de PU review gekeken. Zo te zien waren ze vooral niet zo blij met de combat maar dat kwam waarschijnlijk ook omdat die niet op zo'n hoge difficulty speelde. Vanuit andere hoeken hoor ik juist dat de combat best wel pittig is als je op hoge difficulty speelt dus ben benieuwd.

Overigens is de pu review de eerste die ik zie die wat minder te spreken is over de game.
Ze spelen op een console een debug versie en gaan dan mekkeren over framerates en bugs.

Die minpunten neem ik alvast totaal niet serieus. :)

Vervolgens zeggen ze nog dat de combat geen diepgang heeft, want het is alleen maar hard en zachte klappen uitdelen, beetje wegduiken en wat magic gebruiken. Die knakkers hebben zoals ze zelf ook al aangeven meer zin in om midden in een gevecht op pauze te zetten en dan moves te maken/bedenken.

Dat is leuk dat ze een andere manier van vechten leuker vinden, maar dat maakt deze manier toch niet slecht?

Doe mij bovendien maar gewoon lekker hacken en slashen ipv midden in het heetst van de strijd even lekker op pauze te zetten en kijken wie je hoe op zn bek gaat slaan. Dat minpunt van ze leg ik dus ook lekker naast me neer.

Verder prima review, alleen dus een wat vreemd eindoordeel. De combat vinden ze niks omdat ze een andere cooler vinden en daarom is dit kut. Leuk en aardig, maar de combat van TW3 is heel wat toffer en dynamischer dan bv die van een (ik noem maar wat) Skyrim. Ik heb niet eens de moeite gedaan om eens op te zoeken wat ze daar van vonden, want als je op een console gaat spelen op 30fps en dan loopt te mekkeren over framerates dan moet je gewoon de pc versie reviewen en anders gewoon je bek dicht houden.

Pun intended overigens.

Ik kijk er in elk geval naar uit en dank god op mn blote knietjes (als die zou bestaan dan :P ) dat je niet midden in een gevecht op pauze moet zetten :D !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Mouse_NL schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 21:12:
[...]
Vraagje hoe kom ik daarna thuis OV is geen optie en parkeren is erg duur in het centrum van Amsterdam.
Buiten amsterdam parkeren en dan met OV centrum in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
haarbal schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 21:15:
[...]

Buiten amsterdam parkeren en dan met OV centrum in?
Zo kras ben ik ook weer niet moet ik en benzine betalen en OV. Kon ik het et zo goed digitaal aanschaffen, Nu heb ik de game voor € 52 en komt het thuis op de mat.

Mocht het echt bij mij in de buurt in de nacht goedkoper zijn, dan zou ik het doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
We mogen niet zeggen waar precies meer ergens is ie volgende week 48 euro. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
dutchgio schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 21:22:
We mogen niet zeggen waar precies meer ergens is ie volgende week 48 euro. :+
Dat horen we zondag ...... !

De dag van de release ben ik niet vrij (post komt toch in de middag) De dag daarna moet ik nog bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Mouse_NL schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 21:19:
[...]

Zo kras ben ik ook weer niet moet ik en benzine betalen en OV. Kon ik het et zo goed digitaal aanschaffen, Nu heb ik de game voor € 52 en komt het thuis op de mat.

Mocht het echt bij mij in de buurt in de nacht goedkoper zijn, dan zou ik het doen.
Voor de prijs moet je sowieso niet naar zulk soort pop up stores denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:38

westergas

rikkie_pc

Post? Winkel? Sorry ik snap het niet helemaal geloof ik...

http://www.gog.com/game/the_witcher_3_wild_hunt_preorder

Of hebben we het nu weer over de spelkompjoeter?

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
westergas schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 21:28:
Ik neem aan van wel, anders kan je beter een nvidia key van v&a halen.

[ Voor 53% gewijzigd door haarbal op 12-05-2015 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Sommige hebben liever een fysiek doosje, en tjahh die ga je niet zo goedkoop vinden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
westergas schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 21:28:
Post? Winkel? Sorry ik snap het niet helemaal geloof ik...

http://www.gog.com/game/the_witcher_3_wild_hunt_preorder

Yep de PS4. niet iedereen heeft een game PC ....... en ik speel liever op de console.

En idd als ik het op de PC zou spelen had ik al een key via V & A binnen gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Dit is toch juist een van die games die je als hardcopy wilt hebben niet?

Eigenlijk komt deze game gewoon ook 20 jaar te laat. Dit was een mooie geweest voor zo een hele grote kartonnen box waar vroeger nog je games in zaten.

Lekker een compleet boekwerk met achtergrond verhaal enzo lezen tijdens de installatie. Gouden tijden *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
vosss schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 21:41:

Eigenlijk komt deze game gewoon ook 20 jaar te laat. Dit was een mooie geweest voor zo een hele grote kartonnen box waar vroeger nog je games in zaten.

Lekker een compleet boekwerk met achtergrond verhaal enzo lezen tijdens de installatie. Gouden tijden *O*
Zoals dit toch? Afbeeldingslocatie: http://dpegb9ebondhq.cloudfront.net/product_photos/641141/doom2_original.jpg
Oldskool shit :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
vosss schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 21:41:

Daarvoor is de Collector's Edition.
Is de doos nog groter dan toen ook! :+

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Msi92 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 21:42:
[...]

Zoals dit toch? [afbeelding]
Oldskool shit :9~ :9~
Geweldig dit ......... oude tijden herleven zwaar ...... !

Deze game wil ik zeker de hard copy van !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 20:18

Infinchible

Woef!

Gewoon een Prima-guide aanschaffen voor het spel, heb je ook wat te lezen ;).
Ben het spel nu ook aan het pre-loaden op Steam, daar gekocht voor 46 euro, beter dan GTA5 die nog steeds 60 is op Steam.
Volgende week lekker spelen, eerst eens even kijken hoe het op mijn oude kaartjes draait, 2x GTX 570. Maar over een week of 2 kan ik misschien de GTX 970 bestellen, dat wordt helemaal mooi! Die filmpjes vind ik echt prachtig van het spel! Vraag me af of het ook in 3DVision gespeeld kan worden. :)
Witcher 2 draait super in 3D, dus denk dat het wel goed komt.

[ Voor 5% gewijzigd door Infinchible op 12-05-2015 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:08

PBP

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YcFofKl.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-09 16:12
In dat filmpje van de framerate scaling van xbox zie je dus ook een paar stukjes hoe het combat systeem eruit ziet. Ik kijk erg uit naar dit spel, maar als ik dat zo zie vind ik het nou niet echt indrukwekkend vergeleken met andere huidige spellen als ik eerlijk moet zijn. Hebben andere mensen ook dat idee of moet ik meer filmpjes gaan bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Laatst online: 13-05 19:52
To easy schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 22:24:
In dat filmpje van de framerate scaling van xbox zie je dus ook een paar stukjes hoe het combat systeem eruit ziet. Ik kijk erg uit naar dit spel, maar als ik dat zo zie vind ik het nou niet echt indrukwekkend vergeleken met andere huidige spellen als ik eerlijk moet zijn. Hebben andere mensen ook dat idee of moet ik meer filmpjes gaan bekijken?
Er zijn een aantal punten die denk ik meespelen. Ten eerste helpt de youtube compressie absoluut niet. Ten 2e is het een open world game, die zien er altijd minder gedetailleerd uit dan games met kleinere ruimte. Het kan natuurlijk ook dat je standaard vrij hoog is :) Ik vind het er in elk geval prachtig uit zien, zeker vergeleken met andere open world games.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Laatst online: 13-09 20:18

Infinchible

Woef!

voxxel schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 22:28:
[...]

Er zijn een aantal punten die denk ik meespelen. Ten eerste helpt de youtube compressie absoluut niet. Ten 2e is het een open world game, die zien er altijd minder gedetailleerd uit dan games met kleinere ruimte. Het kan natuurlijk ook dat je standaard vrij hoog is :) Ik vind het er in elk geval prachtig uit zien, zeker vergeleken met andere open world games.
Hij heeft het over het combat-systeem ;). Dus meer zoals Batman, die Lord of the Rings game of Dark Souls, het is inderdaad iets minder uitgebreid met korte en harde slagen, beetje dodgen enzo. Maar ik speel het sowieso vooral voor het verhaal, vind Skyrim ook helemaal geweldig, al is de combat daar ook niet speciaal ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Sorry ik heb het denk ik verkeerd verwoord. Ik ben totaal niet van het grafische detail en dit vind ik ook meer als genoeg haha, maar ik bedoelde meer hoe het combat systeem eruit ziet en werkt. Het lijkt nogal loch en simpel (ik heb eerdere delen gespeeld en ik weet dat die systemen erg tactisch waren),maar dit lijkt gwn niet van deze tijd en ziet er heel simpel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Infinchible schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 22:32:
[...]

Hij heeft het over het combat-systeem ;). Dus meer zoals Batman, die Lord of the Rings game of Dark Souls, het is inderdaad iets minder uitgebreid met korte en harde slagen, beetje dodgen enzo. Maar ik speel het sowieso vooral voor het verhaal, vind Skyrim ook helemaal geweldig, al is de combat daar ook niet speciaal ;).
Ja precies! Verhaal lijkt me ook bruut, maar van leuke gevechten ben ik ook wel thuis. Een demo zou wel handig zijn haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Sorry net te snel gelezen -.-

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Edit: en nog een dubbele post ook..

[ Voor 71% gewijzigd door voxxel op 12-05-2015 22:35 ]

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Mouse_NL schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 21:12:
[...]

Vraagje hoe kom ik daarna thuis OV is geen optie en parkeren is erg duur in het centrum van Amsterdam. Als ze bij mij in de buurt een nachtopening hebben (met redelijke prijs) dan overweeg ik het . GTA V heb ik voor een mooi bedragje toen bij de Saturn in Zandam kunnen scoren tijdens de nacht release.
Ligt er aan waar je heen moet, OV rijdt toch wel tot een uurtje of 1:30? In A'dam heb je sowieso nachtbussen en nachttreinen. Je zou b.v. buiten het centrum kunnen parkeren en dan de bus terug naar je auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Deze is wel mooi: (The Verge)
The latest entry in the Polish role playing series is essentially what would happen if you mashed up Game of Thrones and Grand Theft Auto.
:9~

Bij Tweakers ligt men letterlijk te slapen; nog altijd geen review. Krijgen we die pas op de dag van release? :o

[ Voor 23% gewijzigd door dutchgio op 12-05-2015 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Laatst online: 13-09 07:27
Spel is gedownload !! Nu wachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

dutchgio schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 22:50:
Deze is wel mooi: (The Verge)

[...]
:9~

Bij Tweakers ligt men letterlijk te slapen; nog altijd geen review. Krijgen we die pas op de dag van release? :o
Ach twk is ook niet puur een gaming site natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Geen geld voor op releaseday te kopen helaas wegens onverwachte reparatie van 1300 euro aan de auto van mijn vriendin en omdat ik eerst een nieuwe videokaart wil kopen om mn ode 6970 te vervangen. Dat wordt dus een weekje later. :(

Neuk dat. Gewoon eventjes de Prima Guide gekocht zojuist, 500 pagina's, de collectors edition. Dan heb ik die alvast. Om een week lang niet in te kijken. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
To easy schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 22:33:
Sorry ik heb het denk ik verkeerd verwoord. Ik ben totaal niet van het grafische detail en dit vind ik ook meer als genoeg haha, maar ik bedoelde meer hoe het combat systeem eruit ziet en werkt. Het lijkt nogal loch en simpel (ik heb eerdere delen gespeeld en ik weet dat die systemen erg tactisch waren),maar dit lijkt gwn niet van deze tijd en ziet er heel simpel uit.
Ik heb vernomen dat de combat ongeveer hetzelfde is als The Witcher 2 maar dan nog net iets meer polished.
vosss schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 23:07:
Geen geld voor op releaseday te kopen helaas wegens onverwachte reparatie van 1300 euro aan de auto van mijn vriendin en omdat ik eerst een nieuwe videokaart wil kopen om mn ode 6970 te vervangen. Dat wordt dus een weekje later. :(

Neuk dat. Gewoon eventjes de Prima Guide gekocht zojuist, 500 pagina's, de collectors edition. Dan heb ik die alvast. Om een week lang niet in te kijken. :D
Waar heb je de Prima guide gekocht en voor hoeveel :+?

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stephankamp
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-08 16:22
Rutix schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 23:17:

Waar heb je de Prima guide gekocht en voor hoeveel :+?
Ik ben ook geinteresseerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Via de site van Prima Games :)

http://www.primagames.com/games/witcher-3/official-guides

Potver, nog ruim 2 weken voordat ik een 290X kan halen en het spel zelf. Het is sinds Skyrim dat ik zo uit keek naar een game (en mn pc upgrade en een strategy guide bestelde :P )

[ Voor 50% gewijzigd door vosss op 12-05-2015 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-09 10:24
Ben ik de enigste die het paard rijden er houterig uit vindt zien op in iedergeval de console videos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Het ziet er allicht beter uit dan dat ik op een paard zou rijden (denk ik), dus het kan altijd houteriger :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL

Kijk op V&A voor euro een key te krijgen op de pc !

Prima guide is te koop bij bol.com. The collectors edition voor euro. Krijg je ook nog een digitale code erbij.

http://www.bol.com/nl/p/t...e-guide/9200000029251737/

Trouwens dat paard ziet er op bepaalde momenten echt stoned uit ...... zag een filmpje waarbij de ogen echt op zombies leken.

[ Voor 22% gewijzigd door Mouse_NL op 12-05-2015 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
dutchgio schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 22:50:

Zou kunnen natuurlijk dat ze bij t.net wachten op de PC versie, gezien CDPR alleen PS4 versies heeft uitgebracht tot nu toe kan het even duren natuurlijk :P

Of ze wachten tot morgen vroeg zodat het (evt. samen met een ad campaign) de hele dag vol op de FP staat.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stephankamp
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-08 16:22
Hier zijn de twee boeken van The Witcher 3 Wild Hunt wel te bestellen:

The Witcher 3: Wild Hunt Collector's Edition: Prima Official Game Guide (Englisch) Hardcover (€21,95)
http://www.amazon.de/Witc...&keywords=witcher+3+guide

The World of the Witcher (Englisch) Hardcover (€25,95)
http://www.amazon.de/Worl...&keywords=witcher+3+guide

En worden gratis naar Nederland verzonden. ;)
Bol.com heeft ze ook wel alleen zijn die iets duurder met het 1e boek en aanzienlijk duurder met het tweede boek.

The Witcher 3: Wild Hunt Collector's Edition: Prima Official Game Guide (Engels) Hardcover (€22,99)
http://www.bol.com/nl/p/t...e-guide/9200000029251737/

The World of the Witcher Strategy Game Guide (Engels) Hardcover (€37,99)
http://www.bol.com/nl/p/t...e-guide/9200000028811665/

[ Voor 31% gewijzigd door stephankamp op 13-05-2015 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Heb de previews gekeken van gametrailers en van gamespot. Game of the Century verhaal. Of zoals "GT" zegt, one of the best RPGs ever made!

6 dagen ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
rwbk schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 23:41:
Ben ik de enigste enige die het paard rijden er houterig uit vindt vind zien op in iedergeval de console videos?
Ik hoop niet dat je denkt dat de PC andere animaties heeft.

Ik vind zowel het paardrijden als het wandelen er vrij houterig uitzien, in vergelijking met sommige andere games. Er zijn toch maar weinig studio's die goede animaties afleveren. Met als dieptepunt GTA 5. Een van de duurste games ooit, met animaties die nauwelijks zijn verbeterd ten opzichte van zijn voorganger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matery
Thanks voor de links naar de game guide, ik heb ook het boek besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-09 10:24
bram1984 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 07:40:
[...]

Ik vind zowel het paardrijden als het wandelen er vrij houterig uitzien, in vergelijking met sommige andere games. Er zijn toch maar weinig studio's die goede animaties afleveren. Met als dieptepunt GTA 5. Een van de duurste games ooit, met animaties die nauwelijks zijn verbeterd ten opzichte van zijn voorganger.
De animaties van GTA V waren in vergelijking met GTA IV wel een stuk beter tenminste zo ervaarde ik het.
Red Dead Redemption had ook meer vloeiende bewegingen voor de paarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Laatst online: 09-09 12:15

Als je dan toch een nieuwe grafische kaart koopt, koop dan 1 van de nvidia kaarten waarbij je gratis een key krijgt voor The Witcher 3. Zo heb je en een nieuwe kaart en de game en dat bespaard weer moneys. Kan je misschien zelfs thuis verkopen dat je een "duurdere" kaart koopt omdat de game toch gratis is.

Of je moet natuurlijk een AMD Die-Hard zijn. Dan gaat deze actie aan je neus voorbij. Maar ik moet zeggen, ik ben altijd bij AMD geweest, maar nog nooit zo tevreden over een kaart geweest als mijn huidige nvidia. Software is zo veel beter dan dat raptr geblaat van amd. Plus shadowplay is zo'n fantastische toevoeging. Je kan er bijna niet mis mee gaan. Also, gratis Wild Hunt licentie.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qurius
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-07 12:57
Wat is exact het voordeel aan zo'n strategy guide? Wat staat er in dat niet in een walktrough oid te vinden is?

Voor cheape TW3 keys moet je idd V&A in het oog worden, heb zelf ook zo'n Nvidia key op de kop kunnen tikken voor een appel en een ei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Puc van S. schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 23:57:
[...]

Zou kunnen natuurlijk dat ze bij t.net wachten op de PC versie, gezien CDPR alleen PS4 versies heeft uitgebracht tot nu toe kan het even duren natuurlijk :P

Of ze wachten tot morgen vroeg zodat het (evt. samen met een ad campaign) de hele dag vol op de FP staat.
Het embargo van de PC versie loopt pas af op de dag van release. Aangezien er nu nog steeds niets staat zou het best eens zo kunnen zijn dat ze daar op wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
Over die nvidia licentie gesproken. Is dat hetzelfde als de normale licentie dus inclusief die "bedankt-dat-je-het-gekocht-hebt" hier is 16 gratis dlc? Of is dat de premium versie? Ik ben namelijk van plan die te halen, vind een fysieke kaart op zich best leuk om op te hangen :) Aan de andere kant, de nvidia licenties staan voor el cheapo op de V&A... choices.

Dan nog even over de reviews. Zo te zien over het algemeen positief. Ik heb geprobeerd die van de PU te luisteren, maar het werd me net even te popie jopie verteld waarom ze juist niet voor die +9 zijn gegaan dat ik af ben gehaakt. Misschien vanavond even doorheen worstelen. Ik vond die van IGN wel beetje tegenvallen, ze deden erg negatief over de game in de video review, zo erg dat de toon van de review niet overeen kwam met het cijfer imho. Gametrailers had hele goede punten en op basis van wat ze vertelden vond ik die 9.8 wel wat het waar zou moeten zijn. Die van gamespot was leuk omdat de reviewer gewoon een die hard fanboy is van de game, dat hoorde je, dat voelde je en dat is denk ik hoe mijn review zou zijn, als ik een review zou maken ofcourse.

Ik weet niet meer welke reviewer het zei, volgens mij die van gamespot, maar de combat is een stuk makkelijker dan in TW2 blijkbaar. Het advies was dan ook om de game 1 difficulty hoger te spelen dan dat je normaal zou doen. Het was dan nog steeds niet echt moeilijk, maar iig meer een challenge. Ik ben dit zeker van plan ^^

Also, bijna helemaal klaar met act 2 in TW2 nu. Vanavond de laatste push naar Act 3 en een gedeelte Act 3 doen. Dan morgen de vrije dag maar besteden aan het afmaken van Act 3. Het ging me toch sneller dan gedacht, kan me herrineren er veel langer mee bezig te zijn geweest de eerste keer. Ach, nu volg ik ook een guide en zo, maar das puur om sneller door de game heen te zijn gezien ik het toch al gezien heb. Heel misschien nog en Roche pad maken, maar, denk dat het de rest van het weekend GTA-Onine word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
westergas schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 08:44:

Het embargo van de PC versie loopt pas af op de dag van release. Aangezien er nu nog steeds niets staat zou het best eens zo kunnen zijn dat ze daar op wachten.
While review copies of The Witcher 3 were sent out for the PlayStation 4 more than a week ago, PC code is still missing in action, despite being pre-loadable on Steam. Bandai Namco tells us that this is because a big day-one patch hasn't been finalised on PC in time for today's review embargo, but will be ready for worldwide release next Tuesday.

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

bram1984 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 07:40:
[...]

Vind het er best oké uitzien, maar mijn referentie nu is ook Dragon Age Inquisition, daar was de boel enorm houterig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Bedankt voor de links naar de Guides, vind het altijd geweldig dit soort dingen erbij te hebben. Ook staat het super in de kast (nerdgasm) :9
ye-roon schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 08:55:
Also, bijna helemaal klaar met act 2 in TW2 nu. Vanavond de laatste push naar Act 3 en een gedeelte Act 3 doen. Dan morgen de vrije dag maar besteden aan het afmaken van Act 3. Het ging me toch sneller dan gedacht, kan me herrineren er veel langer mee bezig te zijn geweest de eerste keer. Ach, nu volg ik ook een guide en zo, maar das puur om sneller door de game heen te zijn gezien ik het toch al gezien heb. Heel misschien nog en Roche pad maken, maar, denk dat het de rest van het weekend GTA-Onine word.
Ik ben de TW2 nu ook aan het spelen (eerste keer :$ ), vermaak me er prima mee. Ik ben gisteren net begonnen aan Act 2 dus verwacht wel dat ik hem 'uit' heb voor TW3. Weet alleen niet of ik door ga met deze save game in TW3, maar dat zien we destijds wel.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
ye-roon schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 08:55:
Toevallig vorige week ook opnieuw begonnen met TW2 (in combinatie met de FCR mod). Kom ik er direct na act 1 achter dat ik exact dezelfde keuzes maak als toen ik het voor de eerste keer speelde :P

Dus maar opnieuw begonnen met het Roche pad en kijken wat ik de leukste/toepasselijkste uitkomst vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
Puc van S. schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 09:52:
[...]

Toevallig vorige week ook opnieuw begonnen met TW2 (in combinatie met de FCR mod). Kom ik er direct na act 1 achter dat ik exact dezelfde keuzes maak als toen ik het voor de eerste keer speelde :P

Dus maar opnieuw begonnen met het Roche pad en kijken wat ik de leukste/toepasselijkste uitkomst vind.
Ik gebruik een godmode mod ^^ Geen zin om moeilijk te doen. Ik heb de game op Hard uitgespeeld de eerste keer. Het gaat me nu gewoon even om snel een world state te maken en dan die te importeren volgende week. Ik gebruik dan wel dezelfde keuzes. Ik heb opgezocht wat de andere keuzes waren en ik vond mijn keuzes uiteindelijk de meest neutrale en dus "true to the witcher path". Plus Saskia.

Ik hoop alleen wel dat ze daar wat mee doen in Wild Hunt, maar ben bang van niet.

Ik ben ook benieuwd of de tattoo die je kan krijgen in act 1 ook mee genomen word naar TW3, zou toch wat zijn als ze dat niet mee nemen :) (Ik haal em altijd weg, maar kan me voorstellen dat mensen het laten staan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
http://whatifgaming.com/d...ll-features-taken-out-why

Een eerlijk antwoord maar extreem teleur stellend voor mij als pc gamer. Game heeft dus een zware downgrade gehad op de pc vanwege de consoles. Jammer dat de consoles pc graphics nog steeds zo erg tegen houden. In dit geval extra zuur omdat The Witcher serie een echte pc serie was.

En ja ik ben een graphic whore :D

[ Voor 8% gewijzigd door evilpin0 op 13-05-2015 11:06 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Laatst online: 00:30
evilpin0 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 11:06:

Een eerlijk antwoord maar extreem teleur stellend voor mij als pc gamer. Game heeft dus een zware downgrade gehad op de pc vanwege de consoles. Jammer dat de consoles pc graphics nog steeds zo erg tegen houden. In dit geval extra zuur omdat The Witcher serie een echte pc serie was.

Ja ach ja, jammer inderdaad. Neemt niet weg dat het er nu ook totaal niet slecht uit ziet gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-05 08:35

Misschien is er een verborgen vinkje/schuifje dat we kunnen triggeren vanuit een .ini in de gamefolder. That did happen before... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Here is simply what they had to say in regards to the whole thing (we advise everyone to take it with a grain of salt, despite having vetted their identity ourselves):
Goh... Ze hebben erg veel vertrouwen in hun eigen bron :P

[ Voor 14% gewijzigd door Puc van S. op 13-05-2015 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig geef je het zelf toe. :P

Dat neemt volgens mij alleen niet weg dat het nog steeds een toffe game is. En wie weet wat er nog toegevoegd zal gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
Puc van S. schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 11:17:
[...]

Goh... Ze hebben erg veel vertrouwen in hun eigen bron :P
Dit.

Also, als de geschiedenis ons iets geleerd heeft: The Witcher, grafisch niet de sterkste, jaar later BAM gratis update naar Enhanced Edition, met betere grafics meer variantie in npc's gratis quests er bij. Assasins of Kings, best nog wat bugs in initiele, jaar later BAM gratis update naar Enhanced Edition, nu met controller support, minder bugs, extra quests etc.

Het zou me niet verbazen als ze over een jaar ineens een PC update uitbrengen met die 2013 graphics voor Wild Hunt.

Maar voor de PC MASTER RACE bros hier. Even realistisch, een game ontwikkelen kost een hoop tijd en geld. Werken aan meerdere versies tegelijk nog meer. CDPR heeft een consessie gedaan door aan "1" versie te werken. Zodat de game geen meerdere release dates heeft of extreme verschillen heeft op verschillende platformen. Dit is de game uiteindelijk ten goede gekomen door minder bugs, meer content, meer gestroomlijnde quests etc. Ja het heeft niet de graphics van een eerdere trailer en OMG WE WORDEN BEDROGEN!!!! /sarcasm. Maar kijk daar langs, het nog steeds 1 van de mooiste games die ik ooit heb gezien, misschien wel de mooiste. Consessies moeten gemaakt worden in het leven. Er is niet 1 way of the highway, er moet ook geld verdient worden. En zoals gezegd, er zal vast een Enhanced Edition update komen voor PC waar je alsnog een harde plasser van krijgt als je die op je nvidia GTX 1080Ti aan het draaien bent.

For the record, ik speel het op de PC en ja graphics zijn belangrijk, maar gameplay is veel belangrijker. Graphics zijn in sommige gevallen ook gameplay, ze zetten de toon. Neem een game als Crypt of the Necrodancer of Darkest Dungeon. Geen foto realistische games, maar zetten wel de sfeer neer van de game.

Als je die games niet kan spelen omdat ze geen foto-realistische graphics hebben, dan doe je jezelf te kort. Of je bent gewoon kortzichtig ingesteld. Of, heaven forbid, je bent op het internet en kan zeiken wat je wil. Take your pick :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Ik vind de PS4 beelden al erg mooi, de PC versie moet op zijn minst mooier zijn. Al was het alleen maar vanwege AA/resolutie/FPS.

En een extragratis update zoals Ye-roon schetst is zeker niet ondenkbaar 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
westergas schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 12:50:
Ik vind de PS4 beelden al erg mooi, de PC versie moet op zijn minst mooier zijn. Al was het alleen maar vanwege AA/resolutie/FPS.

En een extragratis update zoals Ye-roon schetst is zeker niet ondenkbaar 8)
Het zal waarschijnlijk eenzelfde verschil zijn als bij andere spellen. Betere schaduwen, meer postprocessing, betere texture filtering, hogere level of detail, hogere draw distance, etc. Ik twijfel nog steeds over welke versie ik moet spelen ;(

De IGN review had het ook over een framerate drop op de PS4, maar op twitter werd verteld dat de day 1 patch dat zou oplossen.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Chester schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 12:53:
[...]

Het zal waarschijnlijk eenzelfde verschil zijn als bij andere spellen. Betere schaduwen, meer postprocessing, betere texture filtering, hogere level of detail, hogere draw distance, etc. Ik twijfel nog steeds over welke versie ik moet spelen ;(

De IGN review had het ook over een framerate drop op de PS4, maar op twitter werd verteld dat de day 1 patch dat zou oplossen.
Ik denk dat dit hooguit deels opgelost zal worden. Als je dit irritant vindt kan je misschien beter voor de pc versie gaan. Je kan op de pc ook gewoon met controller spelen en een 'console ervaring' krijgen.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
voxxel schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 12:56:
[...]

Ik denk dat dit hooguit deels opgelost zal worden. Als je dit irritant vindt kan je misschien beter voor de pc versie gaan. Je kan op de pc ook gewoon met controller spelen en een 'console ervaring' krijgen.
Voor mij is de afweging:
-In de woonkamer, lui op de bank, op 60" gamen
-In de PC-kamer voor een hogere FPS, betere graphics, maar dan op een bureaustoel en op 30" gamen.

Voorlopig neig ik naar de PC versie, omdat ik weer bezig ben met Witcher 2 op de PC.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Chester schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 12:58:
[...]

Voor mij is de afweging:
-In de PC-kamer voor een hogere FPS, betere graphics, maar dan op een bureaustoel en op 30" gamen.

Voorlopig neig ik naar de PC versie, omdat ik weer bezig ben met Witcher 2 op de PC.
Ik kies voor optie 1 op de ps4 :) Het gemak wint toch voor mij. Bij pc games heb ik de neiging om meer met de settings te spelen dan met de daadwerkelijke game.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Chester schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 12:58:
[...]

Voor mij is de afweging:

Mocht je toevallig ook een HTPC hebben kan je natuurlijk ook nog inhouse streaming van steam gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

Oh nee jammer :( Heeft deze wel mod support op de PC?

@bugs eerder deze draad: elke grote release heeft weel probleempjes. Niet erg, maar dan wacht ik liever even. Is altijd heel snel bekend, even vlak voordat je een spel koopt even forums doornemen. Videokaart NN-XX gaat niet, dat soort ellende. Vandaar mijn wachten op reviews. Inhoudelijk kwa spel en verhaal geloof ik het wel dat het goed zit.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Bovenstaand verhaal is al officieel ontkracht door CDPR.

Bron

[ Voor 53% gewijzigd door voxxel op 13-05-2015 13:18 ]

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

voxxel schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 13:16:
Bovenstaand verhaal is al officieel ontkracht door CDPR.

Bron
Niet echt. Er staat dat het "geruchten" zijn en dat CDPR er "niet op ingaat". Wat wil niet zeggen dat er geen downgrade is, alleen dat dit niet de officiële uitleg van CDPR is. Downgrade is volgens mij WEL het geval maar dat hoeft niet per se een probleem te zijn of afbreuk te doen aan een fantastische game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Laatst online: 13-09 07:27
Ga hem mooi op de pc spelen.. Heeft me 17,50 gekost dus keuze was makkelijk. en dan heb ik mooi beetje afleiding van bloodborne..
Wel beniewd of me pc hem beetje trekt tot nu toe geen game gehad die ik niet max kon spelen.. Waarschijnlijk dit de eerste..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
westergas schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 13:47:
[...]

Niet echt. Er staat dat het "geruchten" zijn en dat CDPR er "niet op ingaat". Wat wil niet zeggen dat er geen downgrade is, alleen dat dit niet de officiële uitleg van CDPR is. Downgrade is volgens mij WEL het geval maar dat hoeft niet per se een probleem te zijn of afbreuk te doen aan een fantastische game.
Ok, ik ben met je eens dat het verhaal niet ontkracht is nu. Maar goed hij geeft naar mijn idee met "a lot of people have been anticipating it and quite a few would like to gain some publicity from it even when it means talking about things which are not true" wel duidelijk aan dat het verhaal op z'n minst controversieel is.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matery
Ik zit nog midden in deel 1 en heb deel 2 nog niet aangeraakt. Met de paar uurtjes die ik nu per dag speel zal ik op de 19e midden in deel 2 zitten... Hopelijk kan ik aankomend weekend wat extra uurtjes spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
k1978 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 13:52:
Ga hem mooi op de pc spelen.. Heeft me 17,50 gekost dus keuze was makkelijk. en dan heb ik mooi beetje afleiding van bloodborne..
Wel beniewd of me pc hem beetje trekt tot nu toe geen game gehad die ik niet max kon spelen.. Waarschijnlijk dit de eerste..
Ach maak je niet druk. Als de game op Ultra 60-70fps aan kan of op High 80-100, zou ik de game alsnog op Ultra spelen.

Afleiding van Bloodborne? Ik was zo blij dat ik de platinum had dat ik de disc uit me PS4 gehaald heb. Klote chalice dungeons, wat een saaie boel. Maja, me neef is nu Bloodborne aant spelen, hij vermaakt zich prima.

Maja, over lui op de bank, of in bureaustoel... Ik ga vant weekend ff puzzelen hoe ik het via m'n nvidia shield kan opzetten. Dan gewoon op de bank vanaf me pc spelen ^^. Maar dat moet allemaal wel goed gaan. Misschien even testen met AoK :)
matery schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 14:21:
Ik zit nog midden in deel 1 en heb deel 2 nog niet aangeraakt. Met de paar uurtjes die ik nu per dag speel zal ik op de 19e midden in deel 2 zitten... Hopelijk kan ik aankomend weekend wat extra uurtjes spelen.
Je hebt een lang weekend voor de boeg en ze voorspellen morgen en overmorgen "perfect game weer" Moet wel lukken. Tenzij je de games op hoge difficulty speelt. Maar voor nu zou ik puur voor de story gaan en dan een goede difficulty kiezen bij Wild Hunt.

[ Voor 23% gewijzigd door ye-roon op 13-05-2015 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
matery schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 14:21:
Deel 2 is korter dan 1. Als je 1 voor/begin van het weekend uit hebt, kun je deel 2 nog wel uitspelen voordat 3 uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Tof filmpje.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matery
Chester schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 14:26:
[...]

Deel 2 is korter dan 1. Als je 1 voor/begin van het weekend uit hebt, kun je deel 2 nog wel uitspelen voordat 3 uit is.
Ik ben benieuwd, alle sidequests uitvoeren zal het niet worden. Bij deel 3 zal ik dit wel proberen.
Pagina: 1 ... 6 ... 93 Laatste

Let op:
Voor vragen/opmerking over de performance van de PC versie kun je terecht in: [PC] Witcher 3 performance topic