Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 27-10 17:03
Nnoitra schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 19:02:
[...]

http://www.amazon.de/gp/product/0804162980
Maar daar istie inmiddels al duurder en ook 3 tot 5 weken levertijd.
Ik was blijkbaar nog (net?) optijd met bestellen, op 13 mei.
Ik heb hem op bol.com gekocht, ik had hem 2 dagen later binnen, een dag na de release.
http://www.bol.com/nl/p/t...e-guide/9200000029251737/
08-06 verwachten ze weer nieuwe exemplaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Zephyr schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 20:45:
:D

spoiler:
omg, dat avondje doorzuipen met collega witchers... nét niet in me broek gezeken van het lachen

ondertussen ook een beetje de wonky controls ondervonden, lekker met Geralt langs een bergkam rennen. heel spannend als je van richting wil veranderen... :+
Inderdaad geweldig stuk, voor mij het beste wat ik heb meegemaakt.

Vond het ook geweldig de reverentie na de 'killing monsters' trailer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Was trouwens erg happy dat het wel mogelijk is geworden om je eigen controls te configgen, ben lijkt 't wel een van de weinigen op de planeet die een schurfthekel heeft aan WASD (veel minder toegankelijke extra toetsen onder je vingers) en die hard gaat voor RDFG. Kon niet comfortabel spelen in het begin, nu gaat het veel lekkerder, en makkelijker. Zo suf altijd, die gelockte controls.

De game is prachtig en uitgebreid, maar sommige dingen zijn wel een beetje wazig: spring regelmatig achterstevoren op mijn paard bijvoorbeeld. Hilarisch, maar suf. Of honden die lijken te zweven in plaats van gewoon over de grond lopen. NPC's die met een rustige stem je bedanken en 1 seconde later paniekerig een random zinnetje gillen. Geen gamebreakers, maar toch jammer :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:39

bAdmuTs

mAzE

Haha net 2 humping bunny's gezien :).

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reuzekabouter
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-09-2023
ThomasXIV schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 20:57:
Iemand dat stukje met de volgende zin al gehad? (referentie naar skyrim)

spoiler:
Then I took a pitchfork in the gut

:')

[...]

Dat heb ik net gehad, hilarisch inderdaad :').
Het spel zit vol met referenties naar andere spellen en films/series. Ik ga niets verklappen, maar er zitten en paar gave tussen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:42
Als ik de beschrijving van de tweede Quen upgrade kijk staat er bij Alternate mode: "maintaining an active shield no longer drains stamina". Ik heb nooit gemerkt dat een 'normale' Quen stamina drained? Of gebeurd dat als je geraakt wordt? Moet zeggen dat ik ook dat laatste eigenlijk niet merk.

Ik snap ook nog steeds niet waarom Yrden bij wraiths als weakness wordt weergegeven. Bij Noonwraith snap ik het, omdat je die anders niet kan raken, maar elke andere lijkt het geen effect te hebben - niet meer damage, zelfs niet eens slowed. Zonde van je stamina, ondanks dat het wel aangeraden wordt.

Ik ga morgen even respeccen. De tweede Axii upgrade (Puppet) was niet wat ik er van gehoopt had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:50
De alternate mode quen is anders, als die een klap krijgt gaat er stamina af en krijg je health bij, maar je kan niet vechten en alleen langzaam lopen.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-10 13:26
Moet je bij die sustained Quen de cast knop ingedrukt blijven houden? beetje irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
haarbal schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 23:37:
De alternate mode quen is anders, als die een klap krijgt gaat er stamina af en krijg je health bij, maar je kan niet vechten en alleen langzaam lopen.
Ah, duidelijk. Lijkt me wel heel situational dan.

Ben er inmiddels achter waarom Yrden voor Wraiths wordt aangeraden... dat is zodat ze niet teleporten en backstabben. Eigenlijk vind ik dat zelf geen probleem want die attack is zo voorspelbaar en dus makkelijk te dodgen... altijd een goed moment om wat damage in te brengen na die teleport. Ook geen upgrade waardig in mijn ogen dus.

Denk dat ik Aard ga pimpen bij m'n respec... en misschien toch ook Quen. Sterkere Quen en Quen Discharge klinken wel weer goed.

Ben verder de hele dag bezig geweest met onzin. Gwent quests en treasure hunts van armor sets waarvan ik weet dat ik ze toch niet ga maken :P Heb besloten om me te focussen op Griffin. Heb alle Enhanced upgrades ook al binnen ondanks dat ik die nog lang niet kan dragen (ivm lvl). Verder een zooitje side-quests afgerond. Al m'n contracts/treasure hunts/side-quests zijn nu allemaal donker rood... tijd om weer eens wat aan de main quest te doen!

[ Voor 22% gewijzigd door yinx84 op 29-05-2015 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Ik heb de speciale queen waar bij er een bol om je heen komt als schild, helemaal geupgrade, vond het er cool uitzien maar het is vrij waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:11
Frakin' awesome!
Het vage drankje wat ik The Witcher 2, 'for the good of science' gedronken heb, zit weer in het spel! :D
_/-\o_

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-10 22:48

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 27-10 11:24
Helaas...geen xp gekregen voor de Family Matters quest. -O-
spoiler:
Zou 200 moeten zijn, als ik op YT kijk.

Gelukkig had ik nog een save net ervoor.
Tot de patch ga ik Velen maar wat verder verkennen. Laat de mainquests maar even gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:50
Nieuwevolger schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 00:01:
Ik heb de speciale queen waar bij er een bol om je heen komt als schild, helemaal geupgrade, vond het er cool uitzien maar het is vrij waardeloos.
Het is gratis health.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
superbassie schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 01:18:
Helaas...geen xp gekregen voor de Family Matters quest. -O-
spoiler:
Zou 200 moeten zijn, als ik op YT kijk.

Gelukkig had ik nog een save net ervoor.
Tot de patch ga ik Velen maar wat verder verkennen. Laat de mainquests maar even gaan.
Ik heb geen ervaring met deze mod maar je zou dit kunnen proberen als je echt verder wilt met de main story. http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/28/?

Het voegt het console command systeem toe aan the witcher en je kunt er ook xp mee toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
yinx84 schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 23:44:
[...]

Ah, duidelijk. Lijkt me wel heel situational dan.

Ben er inmiddels achter waarom Yrden voor Wraiths wordt aangeraden... dat is zodat ze niet teleporten en backstabben. Eigenlijk vind ik dat zelf geen probleem want die attack is zo voorspelbaar en dus makkelijk te dodgen... altijd een goed moment om wat damage in te brengen na die teleport. Ook geen upgrade waardig in mijn ogen dus.

Denk dat ik Aard ga pimpen bij m'n respec... en misschien toch ook Quen. Sterkere Quen en Quen Discharge klinken wel weer goed.
Nope, dat is niet de reden. Yrden is bedoeld als magic trap voor de Wraiths. Zodra deze erin staan, worden ze fysiek ipv een specter. Je ziet ook dat ze een meer vaste vorm krijgen, je kan dan veel damage doen (zeker met oil) als ze in de magic trap zitten. Gebruik je geen Yrden bij een wraith dan zullen ze in specter vorm zijn en doe je erg weinig damage. Yrden is dus meer dan alleen 'handig', bij bossfights is het eigenlijk ook wel een noodzaak.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breagor
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14:43
Nieuwevolger schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 00:01:
Ik vind hem juist erg handig.....als je in combat lage health hebt doe je even de Quen bol aan, een paar klappen vangen, en voila je health is weer OK.
Die potions regenereren te langzaam als je in nood zit, dan bied dit een goede uitkomst. Gebruik het altijd....is zo'n beetje de enigste sign die ik gebruik in combat

Echter nou wil ik quen verder upgraden, maar daarvoor moet ik eerst 18 punten in de tree hebben.....dus in nutteloze andere signs steken (want die gebruik ik toch niet)...da's een beetje jammer

[ Voor 14% gewijzigd door breagor op 30-05-2015 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
ASNNetworks schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 05:35:
[...]

Nope, dat is niet de reden. Yrden is bedoeld als magic trap voor de Wraiths. Zodra deze erin staan, worden ze fysiek ipv een specter. Je ziet ook dat ze een meer vaste vorm krijgen, je kan dan veel damage doen (zeker met oil) als ze in de magic trap zitten. Gebruik je geen Yrden bij een wraith dan zullen ze in specter vorm zijn en doe je erg weinig damage. Yrden is dus meer dan alleen 'handig', bij bossfights is het eigenlijk ook wel een noodzaak.
Dat is de Noonwraith. Er zijn ook gewoon standaard Wraiths en die kun je zonder Yrden dus prima killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Baal ervan dat ik het high steek toernooi niet heb gewonnen, had dikke pech met mijn hand en zag ook dat ik de nieuwe quest old pats kreeg, maar vervolgens staat deze niet in mn quest lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:26

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Nah, ik laat de quests maar even liggen. Level 12 quest bij level 17 Gerald. Zowel bij main als side quests geen xp gekregen. Op zich niet een heel groot probleem vind ik, maar wil de achievement van level 35 halen. Dan heb je wel xp nodig :P.

[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 30-05-2015 11:27 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazienza
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18:53
Ben net begonnen met The Witcher 3 op PC, geweldig spel tot nu toe.

Vroeg me af of er niet een mod beschikbaar is die de 'peasants' in 'console peasants' verandert? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Thanks, ik vroeg het me al af. Tot nu toe gaat het bij mij allemaal goed :) Ik heb ook het idee dat men het groter maakt dan het is, zelfs als je last hebt van de bug. Genoeg andere dingen te doen in de game tot de patch.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
Klopt het dat ik mijn griffin gear kan blijven upgraden?
Ik ben nu level 20 en mijn griffin gear is veel zwakker vergeleken met de andere armors die ik gebruik.
Maar ik wil wel met light-armor spelen omdat ik veel gebruik maak van signs. Kan iemand mij hier uitleggen hoe ik mijn griffin gear zodanig kan upgraden dat hij weer sterk genoeg is voor level 20? Dit is eigenlijk het enigste wat ik nog niet goed begrijp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
GluonC schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 12:06:
Klopt het dat ik mijn griffin gear kan blijven upgraden?
Ik ben nu level 20 en mijn griffin gear is veel zwakker vergeleken met de andere armors die ik gebruik.
Maar ik wil wel met light-armor spelen omdat ik veel gebruik maak van signs. Kan iemand mij hier uitleggen hoe ik mijn griffin gear zodanig kan upgraden dat hij weer sterk genoeg is voor level 20? Dit is eigenlijk het enigste wat ik nog niet goed begrijp.
Ik weet niet hoe je ze kan upgraden, maar de griffin gear is medium armor. De feline set is light armor ;)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21-10 11:36
Je kan blijven upgraden ja. Je moet dan een nieuwe formula vinden. Die heeft als input de vorige versie van de set met wat extra materiaal. De versies die je al hebt niet weg doen dus, ook niet als je (tijdelijk) iets anders gebruikt als die beter zijn op dat moment.
spoiler:
Er zijn 4 levels (Standaard, Enhanced, Superior en Mastercrafted. Zie hier voor meer info: http://www.gosunoob.com/witcher-3/best-armor/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ben zelf aardig aan het einde aangekomen... Zit op level 23, heb zo'n 80 uur in het spel gestopt. Ga nu nog even een boel POI's doen, gear verzamelen (heb nu alle gear op enhanced :D) en sidequests doen. Sommige zijn echt hilarisch! Blijf het heerlijk vinden om door die wereld heen te struinen... Vind het vooral erg goed dat het op z'n tijd lekker grimmig is en niet zo onrealistisch, in Skellige ben ik wel een paar bouwwerken tegengekomen waarvan ik me afvraag wat de functie is (ergens in het noord westen staat bijvoorbeeld op een eiland een zeer imposant en niet te missen bouwwerk), maar voor de rest is het toch een ontzettend realistische wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:59
voxxel schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 12:16:
[...]

Ik weet niet hoe je ze kan upgraden, maar de griffin gear is medium armor. De feline set is light armor ;)
Wat ik begrijp heeft light armor niets met defence te maken, maar meer met het gewicht. De Feline armor die ik nu heb is sterker dan de Griffen armor die ik eerst had.

Ben nu level 17 18 en heb de 'enhanced' versie van mijn Feline armor al voorbereid, nu alleen nog level 19 en 20 worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-10 21:32
Voor degenen die rond level 10 in Velen zijn:

spoiler:
In Oreton verkoopt een merchant sadlebags met 70! En de smit heeft een leuk silver zwaard te koop, samen ca 900 crowns

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:00
weet iemand nou hoe het zat met die icon bug? moet mn zwaarden repairen maar er is geen enkele blacksmith op de map (velen/novigrad) heb al gemeditate naar dag/nacht maar maakt geen verschil -.- irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
Ja, die iconen zijn soms niet zichtbaar inderdaad, heb ik ook last van. Ook soms verstopt onder bijv. Grindstone icoon.

Beste ff hier kijken: http://witcher3map.com/v/#3/-69.16/-4.31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren en dames, ik volg dit topic niet (bang voor een niet gemaskeerde spoiler). Maar: wat een spel! TW1/2 nooit gespeeld, ik ga ze zeker nog een keer op de PC kopen (speel TW3 op de PS4). Ik vind de controls echter matig, speel op de hoogste moeilijkheidsgraad en ga meestal dood omdat ik me niet goed kan positionen (ok ok, mss ben ik zelf wel klungelig). Het verhaal is tof, de setting is tof, de omgevingen zijn gedetailleerd en gigantisch. Enige gameplay minpuntje die ik nu zie is dat monsters maar beperkt respawnen, zou leuk zijn als je bepaalde kampen meerdere keren kon overnemen.
9+ als review van mij, eerste keer dat ik zo'n diepgaand verhalende RPG speel, fantastisch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
Joop schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 15:46:
Ja, die iconen zijn soms niet zichtbaar inderdaad, heb ik ook last van. Ook soms verstopt onder bijv. Grindstone icoon.

Beste ff hier kijken: http://witcher3map.com/v/#3/-69.16/-4.31
thanks bruh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Verwijderd schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 15:50:
Heren en dames, ik volg dit topic niet (bang voor een niet gemaskeerde spoiler). Maar: wat een spel! TW1/2 nooit gespeeld, ik ga ze zeker nog een keer op de PC kopen (speel TW3 op de PS4). Ik vind de controls echter matig, speel op de hoogste moeilijkheidsgraad en ga meestal dood omdat ik me niet goed kan positionen (ok ok, mss ben ik zelf wel klungelig). Het verhaal is tof, de setting is tof, de omgevingen zijn gedetailleerd en gigantisch. Enige gameplay minpuntje die ik nu zie is dat monsters maar beperkt respawnen, zou leuk zijn als je bepaalde kampen meerdere keren kon overnemen.
9+ als review van mij, eerste keer dat ik zo'n diepgaand verhalende RPG speel, fantastisch!
Persoonlijk zou ik adviseren om niet op Death March te beginnen. Niet omdat het per se te moeilijk is, maar meer omdat je echt de game nog onder de knie moet krijgen. Hoe werkt alchemy (oils, potions, bombs etc), hoe werkt blacksmithing, welke signs zijn er en tegen wie zijn ze effectief en hoe werkt de combat (dodgen, parry, block etc) en hoe om te gaan met 6 enemies om je heen. Als je de game zelf nog niet door hebt en gelijk op de hoogste graad speelt, kan het je onnodig erg moeilijk maken, simpelweg omdat je de game nog niet helemaal onder de knie hebt.

Ik ben begonnen op de 2e graad (naam ff kwijt, maar tussen Just The Story en Blood & Bones. Na level 4 heb ik dit op Blood & Bones gezet en na lvl 10 merkte ik dat het toch echt te makkelijk weer was (had de game op dat moment erg goed onder de knie (alles was gewoon duidelijk en maakte gebruik van alle opties). Toen gezet op Death March. Ik ben nu lvl 19 en speel op Death March sinds lvl 10. Doe zo nu en dan quests die 2-5 levels hoger zijn en haal het zonder grote moeite. Persoonlijk had ik een nog hogere moeilijkheidsgraad gewild. Maar wellicht dat je zelf voor de uitdaging kan zorgen door gewoon hogere quest levels aan te gaan.

2 cents ;)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Triss <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:59
Yup, zeker mijn favoriet. Al moet ik wel zeggen dat mijn Geralt wel een beetje goedkoop is ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
pff een main quest van een uur 2 levels onder mijn levle gedaan 0 exp voor gekregen -.- voor niks gespeeld ik ga maar ffe side missions doen ofzo tot er een nieuwe patch is

ik heb alleen geen save game meer van voor ik aan de quest begon , alleen op t begin hoop dat ik nog steeds exp ervoor krijg als de bug gefixed is

[ Voor 29% gewijzigd door Ambition88 op 30-05-2015 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-10 19:38
Dus als de missie grijs gekleurd is krijg je nooit meer punten ervoor of wordt dit na het weekend herstel dat je voor grijze missie s wel XP krijgt. Ik snap de uitleg niet zo goed?

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
Mouse_NL schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 18:32:
[...]

Dus als de missie grijs gekleurd is krijg je nooit meer punten ervoor of wordt dit na het weekend herstel dat je voor grijze missie s wel XP krijgt. Ik snap de uitleg niet zo goed?
Nee, je krijgt sowieso geen EXP voor missies die grijs zijn, dat blijft zo, die exp bug dat je geen exp ontvangt voor main quests wordt wel gefixed.

zie nu alleen staan dat je geen extra exp krijgt voor de missies die bugged waren, en aangezien ik geen fatsoenlijke save game heb van voor deze quest voel me ik best genaaid :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Mouse_NL schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 18:32:
[...]

Nee, dat je voor 'grijze' quests geen xp krijgt is zo bedoeld.
Wat ze gaan fixen is dat je voor quests, waar je niet outleveled voor bent, gewoon xp krijgt.

Edit: spuit 11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
zal ik gewoon doorspelen en die exp laten liggen? wat zal het zijn max 600? vind het wel zo zonde was echt een lange quest voor mn gevoel :( maar zal vast niet heel veel uitmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 12:21
spoiler:
In de questline van Keira Metz, moet je een pakketje voor haar halen. Maar ik kan het nergens vinden, ik heb de cartsporen gevonden maar nergens is een roodgloeiend pakketje te vinden?

Vond er overigens wel een brief bij een van de mensen die opgehangen waren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Bjorn89 schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 18:43:
spoiler:
In de questline van Keira Metz, moet je een pakketje voor haar halen. Maar ik kan het nergens vinden, ik heb de cartsporen gevonden maar nergens is een roodgloeiend pakketje te vinden?

Vond er overigens wel een brief bij een van de mensen die opgehangen waren :P
spoiler:
Die ligt onder de cart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
superbassie schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 18:42:
[...]

Nee, dat je voor 'grijze' quests geen xp krijgt is zo bedoeld.
Wat ze gaan fixen is dat je voor quests, waar je niet outleveled voor bent, gewoon xp krijgt.

Edit: spuit 11
Ik heb nu in de main missie Pyres of Novigrad grijs staan. Als de fix er komt krijg ik nog XP of niet? Want anders speel ik gewoon door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Ambition88 schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 18:40:

zie nu alleen staan dat je geen extra exp krijgt voor de missies die bugged waren
Dat was idd al even bekend, had je kunnen weten.
en aangezien ik geen fatsoenlijke save game heb van voor deze quest voel me ik best genaaid :
Ook dat is je eigen schuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Mouse_NL schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 18:50:
[...]

Ik heb nu in de main missie Pyres of Novigrad grijs staan. Als de fix er komt krijg ik nog XP of niet? Want anders speel ik gewoon door.
Grijs is grijs volgens mij en dan krijg je uberhaupt geen xp :) dus gewoon door spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
WeAreLegion schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 18:58:
[...]

Grijs is grijs volgens mij en dan krijg je uberhaupt geen xp :) dus gewoon door spelen.
Okay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
Nnoitra schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 18:58:
[...]

Dat was idd al even bekend, had je kunnen weten.

[...]
Ook dat is je eigen schuld.
bedankt voor je nuttige info *geeft schouder klopje voor zout in de wond wrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
superbassie schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 18:50:
[...]

spoiler:
Die ligt onder de cart.
spoiler:
maar ik zie geen cart? :+ |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Ambition88 schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 19:09:

bedankt voor je nuttige info *geeft schouder klopje voor zout in de wond wrijven.
Soms moeten mensen met hun fouten geconfronteerd worden om er van te leren.
En om in te zien dat ze niet echt 'genaaid zijn' maar zelf ook een beetje schuldig zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
Nnoitra schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 19:20:
[...]

Soms moeten mensen met hun fouten geconfronteerd worden om er van te leren.
En om in te zien dat ze niet echt 'genaaid zijn' maar zelf ook een beetje schuldig zijn ;)
lekker boeiend wie zijn fout het is, het is gewoon irritant.

ik ging het testen door een main quest te doen 3 levels onder me en daar had ik gewoon exp voor gekregen dus ging ervanuit dat ik er geen last van had om er vervolgens achter te komen dat je het een quest later wel hebt, ik wil gewoon lekker gamen zonder 24/7 op te hoeven letten, my bad ja.

maargoed ik ga wel gear craften :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
Joop schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 12:22:
Je kan blijven upgraden ja. Je moet dan een nieuwe formula vinden. Die heeft als input de vorige versie van de set met wat extra materiaal. De versies die je al hebt niet weg doen dus, ook niet als je (tijdelijk) iets anders gebruikt als die beter zijn op dat moment.
spoiler:
Er zijn 4 levels (Standaard, Enhanced, Superior en Mastercrafted. Zie hier voor meer info: http://www.gosunoob.com/witcher-3/best-armor/
Aah verdomd, ik heb mijn Griffin Armor verkocht. En ik kan hem niet meer opnieuw maken omdat ik een veer nodig heb zie ik. Ik neem aan een veer van een Griffin? Nu moet ik dus zo'n beest gaan zoeken om mijn Griffin Armor weer te kunnen maken. Maar ik dacht dat Griffin armor light was, niet dus ))
Ik speel liever met light armor. En is het Griffin gear het enigste witcher gear wat je kunt vinden/maken?
Klopt het dat het witcher gear het enigste gear is wat je kan blijven upgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
GluonC schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 19:25:
[...]

Aah verdomd, ik heb mijn Griffin Armor verkocht. En ik kan hem niet meer opnieuw maken omdat ik een veer nodig heb zie ik. Ik neem aan een veer van een Griffin? Nu moet ik dus zo'n beest gaan zoeken om mijn Griffin Armor weer te kunnen maken. Maar ik dacht dat Griffin armor light was, niet dus ))
Ik speel liever met light armor. En is het Griffin gear het enigste witcher gear wat je kunt vinden/maken?
Klopt het dat het witcher gear het enigste gear is wat je kan blijven upgraden?
Terug gaan naar degene aan wie je het hebt verkocht, als je dat nog weet. Verwacht wel wel dat je fiks meer moet betalen dan dat je hebt gekregen, maar goed als je geen feather hebt is dat misschien nog wel de beste optie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13:52
Als je liever light armor hebt dan medium, dan kun je beter die Griffin set laten zitten en op zoek gaan naar Feline/Cat witcher gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
Nieuwevolger schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 17:14:
Gwent spelers ik lees net een waarschuw jullie: pas op voor madam sasha.
Waarom precies? Ik had haar zo verslagen?

De meeste moeite met Gwent heb ik tegen scoiatel of monsterdecks....fffucking irritant die kaarten die als multiplier werken & extra kaarten van het deck summonen.

of de overuse van spykaarten (ooverigens wel makkelijke ook te gebruiken tijdend spelen met 2 decoy kaarten of een recovery card.

Gisteren de volgende kaarten gewonnen

Dijkstra, Ciri, Emyr, dijkstra een +7 recovery kaart en nog twee.

Er zijn verschillende questlines qua Gwent.

1. Speel tegen bepaalde innkeepers
2. Speel binnen Novigrad
3. Speel tegen bepaalde inwoners van Velen (o.a Bloody baron)

En misschien nog meer maar die kan ik mij niet zo herrineren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Ben ik de enige of zou een Gwent game voor de iPad echt geweldig zijn? Snap niet waarom ze geen companion app hebben gemaakt voor Witcher 3. Gwent kaarten verzamelen via degame en op de iPad app kan je met je deck spelen tegen de NPC's die in de game zitten. Zou zo uren kunnen spelen via de iPad.

ALS er een companion app moet komen, dan is dat toch echt wel geschikt voor Witcher 3. Inventory, map, quests objectives, notes en Gwent playing game.... Lijkt me erg chill om de map vergroot naast je te hebben, of de quest list en af en toe daar even op te kijken ipv steeds via menu. EN hoewel bij de meeste SP games online absoluut niet hoeft, zou Gwent online toch wel een leuke feature zijn, zeker als je ook op de iPad tegen random gamers kan spelen.

The possibilities.....

[ Voor 26% gewijzigd door ASNNetworks op 30-05-2015 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamonK
  • Laatst online: 11:18
Gwent wordt gewoon te makkelijk als je een beetje goed dek hebt. Ik heb de laatste 30 potjes al niet meer verloren en mijn dek blijft beter worden. Er zit voor mij te weinig diepgang in om het echt als los spel te willen spelen. Het blijft echter leuk om tussendoor even een potje tegen een innkeeper te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
ASNNetworks schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 21:03:
Ben ik de enige of zou een Gwent game voor de iPad echt geweldig zijn? Snap niet waarom ze geen companion app hebben gemaakt voor Witcher 3. Gwent kaarten verzamelen via degame en op de iPad app kan je met je deck spelen tegen de NPC's die in de game zitten. Zou zo uren kunnen spelen via de iPad. ALS er een companion app moet komen, dan is dat toch echt wel geschikt voor Witcher 3. Inventory, map, quests, notes en Gwent playing game.... EN hoewel bij de meeste SP games online absoluut niet hoeft, zou Gwent online toch wel een leuke feature zijn, zeker als je ook op de iPad tegen random gamers kan spelen.

The possibilities.....
Zou me niet verbazen als CDPR meer met Gwent gaat doen. Is zo als standalone game uit te brengen.

Heb me vandaag trouwens uren prima vermaakt met de Witcher zonder ook maar een quest gedaan te hebben. _/-\o_
Wat witcher gear diagrams gezocht en POI's bezocht in Velen. Misschien vanavond maar eens op zoek naar kaarten voor m'n Gwent deck. :)

Ook geprobeerd Red Mutagens te farmen maar de monsters die ze kunnen droppen respawnen niet. ;(
Blue en Green vindt je overal...van die rooie heb ik er maar twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
superbassie schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 21:12:
[...]

Zou me niet verbazen als CDPR meer met Gwent gaat doen. Is zo als standalone game uit te brengen.

Heb me vandaag trouwens uren prima vermaakt met de Witcher zonder ook maar een quest gedaan te hebben. _/-\o_
Wat witcher gear diagrams gezocht en POI's bezocht in Velen. Misschien vanavond maar eens op zoek naar kaarten voor m'n Gwent deck. :)

Ook geprobeerd Red Mutanges te farmen maar de monsters die ze kunnen droppen respawnen niet. ;(
Blue en Green vindt je overal...van die rooie heb ik er maar twee.
Rode droppen inderdaad bij mij ook erg weinig. Heb nog steeds 7% mutagen kunnen maken, moet nog meer 5% hebben zodat ik die 7% kan maken, om vervolgens weer 3 van die samen te voegen voor een 10% attack boost.

Trouwens, viel mij op: als je mutagen un-equipt bij je skills en weer equipt heb je hogere boost stats :S. Na een tijdje is het weer lager, als je het weer eruit haalt en erin zet, zijn ze weer hoger. Weet niet of het een bug is, of dat het te maken heeft met iets anders? Gebeurt bij zowel de groene, rode en blauwe mutagen boosts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winst
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:51
ASNNetworks schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 21:15:
[...]
Trouwens, viel mij op: als je mutagen un-equipt bij je skills en weer equipt heb je hogere boost stats :S. Na een tijdje is het weer lager, als je het weer eruit haalt en erin zet, zijn ze weer hoger. Weet niet of het een bug is, of dat het te maken heeft met iets anders? Gebeurt bij zowel de groene, rode en blauwe mutagen boosts.
Ziet eruit als een bug.

Winst = Papie = ZeroT0ne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

Ben ik de enige die hairworks maar niks vind? Het ziet er zo fluffy uit ....
Zonder hairworks ziet het er uit zoals zijn haar samenklit, vind ik realistischer + betere performance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
Ben ik de enige of zou een Gwent game voor de iPad echt geweldig zijn? Snap niet waarom ze geen companion app hebben gemaakt voor Witcher 3. Gwent kaarten verzamelen via degame en op de iPad app kan je met je deck spelen tegen de NPC's die in de game zitten. Zou zo uren kunnen spelen via de iPad.

ALS er een companion app moet komen, dan is dat toch echt wel geschikt voor Witcher 3. Inventory, map, quests objectives, notes en Gwent playing game.... Lijkt me erg chill om de map vergroot naast je te hebben, of de quest list en af en toe daar even op te kijken ipv steeds via menu. EN hoewel bij de meeste SP games online absoluut niet hoeft, zou Gwent online toch wel een leuke feature zijn, zeker als je ook op de iPad tegen random gamers kan spelen.

The possibilities.....
Hearthstone: The Witcher edition :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Bjorn89 schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 20:52:
[...]

Waarom precies? Ik had haar zo verslagen?

De meeste moeite met Gwent heb ik tegen scoiatel of monsterdecks....fffucking irritant die kaarten die als multiplier werken & extra kaarten van het deck summonen.

of de overuse van spykaarten (ooverigens wel makkelijke ook te gebruiken tijdend spelen met 2 decoy kaarten of een recovery card.

Gisteren de volgende kaarten gewonnen

Dijkstra, Ciri, Emyr, dijkstra een +7 recovery kaart en nog twee.

Er zijn verschillende questlines qua Gwent.

1. Speel tegen bepaalde innkeepers
2. Speel binnen Novigrad
3. Speel tegen bepaalde inwoners van Velen (o.a Bloody baron)

En misschien nog meer maar die kan ik mij niet zo herrineren
Zelf heb ik verloren van sasha, omdat ik kut kaarten had getrokken. Maar dat bedoel ik niet, had gelezen als je met haar na bed gaat ze kaarten van je jat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
RamonK schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 21:08:
Gwent wordt gewoon te makkelijk als je een beetje goed dek hebt. Ik heb de laatste 30 potjes al niet meer verloren en mijn dek blijft beter worden. Er zit voor mij te weinig diepgang in om het echt als los spel te willen spelen. Het blijft echter leuk om tussendoor even een potje tegen een innkeeper te doen.
.

Inderdaad ik vermaak me heel goed met gwents, maar het is wel heel erg gebasseerd op de sterkte van je kaarten. Waar bij je met heartstones bewijs kan spreken met slappe kaarten kan winnen met iemand met sterke kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
Nieuwevolger schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 22:46:
[...]
.

Inderdaad ik vermaak me heel goed met gwents, maar het is wel heel erg gebasseerd op de sterkte van je kaarten. Waar bij je met heartstones bewijs kan spreken met slappe kaarten kan winnen met iemand met sterke kaarten.
Vindt het knap als iemand met een basic deck kan winnen van iemand die epic en legendary kaarten heeft in hearthstone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Tukker_T schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 23:05:
[...]

Vindt het knap als iemand met een basic deck kan winnen van iemand die epic en legendary kaarten heeft in hearthstone.
Als je geluk hebt met kaarteb trekken en je tegenstander pech kan je al een heel eind komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Nieuwevolger schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 22:41:
[...]

spoiler:
Zelf heb ik verloren van sasha, omdat ik kut kaarten had getrokken. Maar dat bedoel ik niet, had gelezen als je met haar na bed gaat ze kaarten van je jat.
Misschien handig omdat ff in tags te zetten, niet iedereen wil dat vooraf weten (die willen liever een fout zelf maken dan vooraf weten dat iets kan gebeuren). Desondanks ben ik zelf wel blij dat ik het nu weer hoor, kan ik het mooi vermijden :) (maar spoiler tags voor anderen is misschien wel handig, kunnen ze kiezen of ze het willen lezen of niet ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjettepetJR.
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-07 22:57

The possibilities.....
gwent heeft niet genoeg diepgang voor een standalone, het ligt simpelweg aan de kaarten die je in het deck hebt zitten. in andere kaartspellen word dit met manna o.i.d. gedaan, waardoor je niks hebt aan alleen maar sterke kaarten.

een map zou wel fijn zijn, of een mogelijkheid om de boeken te lezen op een tablet/e-Reader.
[...]

worth it!

ik vind het erg jammer dat je items nergens op kunt slaan, behalve door te verkopen aan merchants, hierdoor kan je niet alle drie de Witcher sets bewaren, omdat dit simpelweg te zwaar is. ik heb zelf nu al 160 inventory. :9~

[ Voor 7% gewijzigd door sjettepetJR. op 30-05-2015 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
sjettepetJR. schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 23:35:
[...]

gwent heeft niet genoeg diepgang voor een standalone, het ligt simpelweg aan de kaarten die je in het deck hebt zitten. in andere kaartspellen word dit met manna o.i.d. gedaan, waardoor je niks hebt aan alleen maar sterke kaarten.

een map zou wel fijn zijn, of een mogelijkheid om de boeken te lezen op een tablet/e-Reader.

[...]

worth it!

ik vind het erg jammer dat je items nergens op kunt slaan, behalve door te verkopen aan merchants, hierdoor kan je niet alle drie de Witcher sets bewaren, omdat dit simpelweg te zwaar is. ik heb zelf nu al 160 inventory. :9~
Mag ik vragen hoe je aan 160 komt, heb zelf 130 dacht dat dat wel max was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
Ik heb ook 160, gewoon alle paarden races doen en dan krijg je uiteindelijk het Zerrikanian Saddle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

Had al veel POI's gedaan in Velen, maar nog niet in Novigrad geweest.
Moet zeggen dat het echt goed gedaan is die stad, zeer mooi en levendig. En zo goed als geen frame drops.. petje af hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Na 'een missie' in Novigrad kun je door sadle bags kopen zodat je op 160 komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
[...]

Special Nords
  1. Yennefer [Medic, 7 Punten]
  2. Vernon Roche [ 10 Punten]
  3. Ciri [ 15 Punten]
  4. John Natalis [10 Punten]
  5. Esterad Thyssen [10 Punten]
Spies
  1. Dijkstra
  2. Prince Stennis
Special Cards
  1. 2x Horn
  2. 1x Scorch
  3. 2x Decoy
  4. 1x Clear Weather
  5. 1x Impreg Fox(ivm special move)
Overige kaarten

Voornamelijk 5-6 Punten normal cards (Keira Metz, Vesemir etc).
  1. [b] Ik zoek nog [/b]
  2. Leader Cards
  3. Dragon Hunter Cards
  4. Blue Stripes Commando(heb hem nu 2x)
  5. En de Catapult van 8x, heb ik er maar 1 van

Tips zijn welkom :P

[ Voor 3% gewijzigd door Bjorn89 op 31-05-2015 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjettepetJR.
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-07 22:57
Nieuwevolger schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 23:53:
[...]

Mag ik vragen hoe je aan 160 komt, heb zelf 130 dacht dat dat wel max was.
Na de 'king of beggars' missie in Novigrad heb je toegang tot een extra Merchant, daar kan bags kopen met 90 slots, daarmee wordt het totaal 160.

Nadat je de 90 slot hebt gekocht voor 900c, bedenkt de Merchant dat hij voor diezelfde prijs ook wel een 100 slot kan verkopen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
sjettepetJR. schreef op zondag 31 mei 2015 @ 10:13:
[...]

Na de 'king of beggars' missie in Novigrad heb je toegang tot een extra Merchant, daar kan bags kopen met 90 slots, daarmee wordt het totaal 160.

Nadat je de 90 slot hebt gekocht voor 900c, bedenkt de Merchant dat hij voor diezelfde prijs ook wel een 100 slot kan verkopen. :(
Thx, dat word even zoeken voor mij in nofigrad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
Ik snap niet dat mensen armor, weapons, bags, en andere zooi kopen terwijl je dit makkelijk zelf kan vinden in de wereld of kan krijgen d.m.v quests.
Ik ben nu level 21 en heb nog steeds bijna geen geld uitgegeven. Alleen maar om gwen-kaarten te kopen, en mijn armor/weapons te repareren. Ik heb nu 31K en weet echt niet wat ik met het geld moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GluonC schreef op zondag 31 mei 2015 @ 11:34:
Ik snap niet dat mensen armor, weapons, bags, en andere zooi kopen terwijl je dit makkelijk zelf kan vinden in de wereld of kan krijgen d.m.v quests.
Ik ben nu level 21 en heb nog steeds bijna geen geld uitgegeven. Alleen maar om gwen-kaarten te kopen, en mijn armor/weapons te repareren. Ik heb nu 31K en weet echt niet wat ik met het geld moet doen.
+1, ik kocht alleen in het begin wat zooi om alle pots etc te maken, daarna voelt geld als zinloos aan :P
Looten is veel leuker! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
GluonC schreef op zondag 31 mei 2015 @ 11:34:
Ik denk dat bijna niemand armor en wapens koopt, aangezien er bijna niks te koop is. Maar bags heb ik meteen gekocht zodra ik ze zag. Ten eerste kost het bijna niks, ten 2e wist ik niet hoe ze anders te krijgen.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:45
SideShow schreef op zondag 31 mei 2015 @ 00:14:
Had al veel POI's gedaan in Velen, maar nog niet in Novigrad geweest.
Moet zeggen dat het echt goed gedaan is die stad, zeer mooi en levendig. En zo goed als geen frame drops.. petje af hoor
Speel je op de ps4? Ik heb namelijk het gevoel dat ik steeds meer framedrops heb. Dat stuk in het moeras bij de crones was echt een drama qua fps en Novigrad is een grote framedrop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Laatst online: 04-10 09:55
And now we wait...

Ik heb bijna alles gedaan in Velen/Novigrad area. Geen secondary quests meer van mijn level of lager. Geen gwent quests meer. Nog 3 vraagtekens, 2 daarvan zijn level ?? monsters die mij letterlijk 1 shotten. Eentje is bij een boom en een stadje met veel te hoge foglets en een deur waar ik een sleutel voor nodig heb.

Anyways net nog even getest met de 2de main quest in novigrad. 0 exp voor tussentijdse updates, 0exp voor de finish. Ik wacht de patch af morgen. Ik weet niet of het in de long run uitmaakt, maar ik wil het niet riskeren. Ach, tijd om series te kijken is ook goede tijd :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ye-roon schreef op zondag 31 mei 2015 @ 12:48:
And now we wait...
spoiler:
Ik heb bijna alles gedaan in Velen/Novigrad area. Geen secondary quests meer van mijn level of lager. Geen gwent quests meer. Nog 3 vraagtekens, 2 daarvan zijn level ?? monsters die mij letterlijk 1 shotten. Eentje is bij een boom en een stadje met veel te hoge foglets en een deur waar ik een sleutel voor nodig heb.

Anyways net nog even getest met de 2de main quest in novigrad. 0 exp voor tussentijdse updates, 0exp voor de finish. Ik wacht de patch af morgen. Ik weet niet of het in de long run uitmaakt, maar ik wil het niet riskeren. Ach, tijd om series te kijken is ook goede tijd :)
Dit soort dingen zet je óók in een spoiler tag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Want? Staat niks spoilerigs in hoor IMHO. ;)
Anders kun je het hele topic wel in spoiler tags gaan zetten.

[ Voor 41% gewijzigd door dutchgio op 31-05-2015 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik vind het ook geen spoiler nee. Als je echt het verhaal bespreekt moet je het in spoiler tags zetten, maar dit soort dingen, nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winst
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:51
Gelukkig nog geen last gehad van de 'no xp' bug. Wel last van een andere bug. Soms als ik de crossbow heb gebruikt dan werken m'n andere aanvallen niet meer. Ik kan wel parryen, maar slaan werkt niet meer. Of een sign gebruiken bijv. :S

Winst = Papie = ZeroT0ne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Laatst online: 04-10 09:55
Verwijderd schreef op zondag 31 mei 2015 @ 12:58:
[...]

Want?

Er staat niets in wat je spoiled. Iets vertellen over alle quests in velen/novigrad gedaan hebben verteld jou nog niet welke quests en hoe ik die gedaan heb. De informatie over de vraagtekens ook niet, gezien je niet weet waar en welke, besides die vraagtekens krijg je zelf ook op de kaart te zien, dus locaties zijn geen spoilers.

De informatie over de 2de main quest is gewoon om een indicatie te geven over op welk punt in de game ik ben voor de mensen die daar al zijn en niet zijn zodat ze kunnen reageren met "spoilers" van voor dat punt in het verhaal.
:)
De uitleg over de exp bug is common knowledge en geen spoiler.

Dus nope, er staan geen spoilers. Plus als je dit topic een beetje gevolgt heb ben ik juist iemand die soms te vaak die tags gebruikt.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Verwijderd schreef op zondag 31 mei 2015 @ 12:58:
[...]

Dikke onzin inderdaad, niks spoilerigs aan en ik ben denk ik minder ver. Overigens heb ik nu ook last van de xp bug na de 1e quest in Novigrad. Maar even een reload van voor de quest en POI's gaan doen tot de patch.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijkbaar vind ik dit anders dan jullie, ach ja. "Eentje is bij een boom en een stadje met veel te hoge foglets en een deur waar ik een sleutel voor nodig heb."

Overigens heb ik 'm al uitgespeeld, maar ik weet hoe over het algemeen hier gedaan word over maar de lichtste spoiler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22-10 15:17
Kan iemand mij hiermee helpen. ik kwam gisteren echt niet verder namelijk.
spoiler: title
Missie van de peller waar je het bloed van een botchling gaat gebruiken tijdens een ritueel.
Je moet dan 3 vuren aan houden en er spawnen ongeveer 10 of 12 van die geesten met lantarens. ik heb het nu 5 keer geprobeerd, maar ik krijg die 10 geesten echt niet neer. MOET dit? of kan ik ook alles ontwijken en gewoon focusen op de 3 vuren aanhouden?

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
Ligt het aan mij of regent het in Novigrad veel vaker dan in Velen? Lijkt wel alsof ik amper een paar uur op de ingame clock zonder regen kan spelen. (Jammer want de stad ziet er bij droog weer veel mooier uit, het wordt ook vooral zo extreem donker bij een buitje...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Waar kan ik Northern Realms kaarten vinden voor Gwent?
Ik moet Stepjan verslaan maar ik heb alleen maar flutkaarten waarmee ik onmogelijk kan winnen.

Ik dacht dat de Innkeeper in White Orchard die wel zou hebben, maar die is verdwenen als ik terug naar de inn ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontspannen
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-10 10:33
Hoe zit het met game items, is alles vast geplakt in de wereld of
zijn er ook losse items die vatbaar voor physics zijn?
Of ook bijvoorbeeld oprapen e.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22-10 15:17
Ontspannen schreef op zondag 31 mei 2015 @ 15:48:
Hoe zit het met game items, is alles vast geplakt in de wereld of
zijn er ook losse items die vatbaar voor physics zijn?
Of ook bijvoorbeeld oprapen e.d.?
Veel dingen zitten vast.
Je hebt wel wat barrels die af en toe weg te blazen zijn met "aard" (dacht ik?)
Een soort shockwave skill zegmaar
Maar het is niet alá battlefield ofzo :)

[ Voor 4% gewijzigd door tellavist op 31-05-2015 15:52 ]

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3NSE
  • Laatst online: 05-11-2020
Leuk om te lezen dat ik niet de enige ben die de hunt voor Gwent kaarten heeft ingezet :D

Greetings from Earth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
superbassie schreef op zondag 31 mei 2015 @ 15:35:
Waar kan ik Northern Realms kaarten vinden voor Gwent?
Ik moet Stepjan verslaan maar ik heb alleen maar flutkaarten waarmee ik onmogelijk kan winnen.

Ik dacht dat de Innkeeper in White Orchard die wel zou hebben, maar die is verdwenen als ik terug naar de inn ga.
+ Speel tegen special character in Velen / Novigrad
+ Kijk of merchants kaarten verkopen, en koop ze
+ Speel tegen Innkeepers
+ Verschillende questlines geven je ook kaarten

Wil je het niet zelf uitvogelen hier is een guide :9

http://www.vg247.com/2015...went-card-collect-em-all/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
R3NSE schreef op zondag 31 mei 2015 @ 16:25:
Leuk om te lezen dat ik niet de enige ben die de hunt voor Gwent kaarten heeft ingezet :D
Ik ben er niet aan begonnen en ga er ook niet aan beginnen deze playthrough omdat ik een paar kaarten permanent heb gemist. Beetje teveel alles of niks mentaliteit :p

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
Voor degene die de Foltest kaart gemist hebben. Ik zag net in een van de comments bij de bovenstaande guide dat je hem nu kan kopen bij een Merchant daar in de buurt (patch 1.04).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Zo net voor eerste keer uitgespeeld met ruim 90 uur op de teller :) en ben gelijk opnieuw begonnen echt zo'n ongelovelijk tof spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ok, gloeiende...

Ik heb dus de CE gekocht, en zojuist geïnstalleerd.
En nu komt er wéér een cliënt bij, van GOG.
Met tegenzin geïnstalleerd... En nu vindt deze het spel niet wat ik dus al heb geïnstalleerd. Hoe vertel ik dat stomme ding dat het spel al op disk staat? Ik wil gewoon spelen zónder die k*tcliënt.

Edit: Dat ding probeert nu blijkbaar wéér zelf het spel te installeren. En dan geeft ie aan dat er geen ruimte vrij is...

Edit 2: Als ik de executable uit de bin\x64 folder gebruik krijg ik alleen een melding over die GOG cliënt en start het spel alsnog niet op.

[ Voor 30% gewijzigd door Nyarlathotep op 31-05-2015 17:55 ]

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Nyarlathotep schreef op zondag 31 mei 2015 @ 17:52:

En nu komt er wéér een cliënt bij, van GOG.
Die client is niet nodig hoor, zonder kan prima.
Moet je alleen wel zelf de updates en DLCs downloaden en installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik ben nu via via bij wat downloads gekomen. Lang geleden dat ik een spel heb gekocht en nu weet ik weer waarom :/

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 17:30
WeAreLegion schreef op zondag 31 mei 2015 @ 16:58:
Zo net voor eerste keer uitgespeeld met ruim 90 uur op de teller :) en ben gelijk opnieuw begonnen echt zo'n ongelovelijk tof spel
Tot welke level ben jij gekomen? Geen last gehad van xp bug?
Pagina: 1 ... 35 ... 93 Laatste

Let op:
Voor vragen/opmerking over de performance van de PC versie kun je terecht in: [PC] Witcher 3 performance topic