Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:58
delfy schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 09:33:

Naar mijn idee is het meer common sense dat je pas naar het laatste gebied gaat wanneer je de vorige gebieden voltooid hebt. Er zijn inderdaad een aantal hogere level quests, contracts en treasures die ik nog niet gedaan heb. Daar kom ik inderdaad later voor terug.
In een spel zoals Wow vind ik dat inderdaad common sense.
In The Witcher daarentegen weer niet :)

Je volgt namelijk een mainquest welke je door de verschillende gebieden stuurt, met daaromheen secondary quests en witcher contracts en treasure hunts.
Ik ben nu level 11 en de main quest wil dat ik nu naar skellige ga.
spoiler:
(na family matters / return to crookbag bog)

Ik heb nog zat ? open staan in Velen en nog een enkele actieve secondary quest. De secondary quests die meer dan 1 level lager (dan ik ben) zijn, die maak ik nog af en dan ga ik weer door met de Main; op naar skillige!
spoiler:
Of toch eerst nog even Triss O+ opzoeken...

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-10 15:03
dutchgio schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 09:46:
Waarom niet eerst Skyrim uitspelen? ;)
Als je daar al geen tijd voor hebt zou ik niet aan The Witcher beginnen :P
Gaat er meer om dat ik nu wat tijd begin te krijgen maar geen PS3 meer heb, en nu een ps4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 06:40
Ah zo.
Nou als groot Skyrim liefhebber herken ik dat wel, maar heb uiteraard Skyrim wel eerst uitgespeeld voor ik de ps3 weg deed. ;)
Je kunt zo beginnen met The Witcher, het heeft deels op grote lijnen wel wat weg van Skyrim, maar is toch een andere game.
Ondanks dat open wereld + RPG wel hetzelfde is, speelt het toch anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Angeloonie schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 09:57:
Zo. Inmiddels level 15, en op 1 quest na alles (lees: alle main, secondary quests, treasure hunts en witcher contracts) afgerond in Velen dat rond mijn level was (nu enkel nog 20+ quests open). Mis vast nog wel wat #random grote monsters die ik moest overslaan, maar heb geen zin om ze te gaan zoeken om er achter te komen dat ze nog lvl 25 zijn :+

Ga mij nu maar opmaken om naar Skellige te gaan. Lees hier net dat daar dus ook lvl 12-13 quests zijn -O- Shit.
Heb ook al een uurtje of 25 zitten in het spel, en soms bots ik tegen een beestje aan dat wat hoger is in level omdat ik even een mooi plekje spot. In het begin ging ik er met een grote boog omheen, maar nu durf ik het aan om het gewoon te proberen :+

spoiler:
een of andere wandelende boom leverde me aardig RSI op, maar ging uiteindelijk wel dood: meppen meppen en quen aan zodat ie me niet halfdood sloeg als z'n arm naar beneden kwam :P Hij stond vlakbij een place of power, vond het zonde om hem te laten lopen ;)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

dutchgio schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 10:25:
Ah zo.
Nou als groot Skyrim liefhebber herken ik dat wel, maar heb uiteraard Skyrim wel eerst uitgespeeld voor ik de ps3 weg deed. ;)
Je kunt zo beginnen met The Witcher, het heeft deels op grote lijnen wel wat weg van Skyrim, maar is toch een andere game.
Ondanks dat open wereld + RPG wel hetzelfde is, speelt het toch anders.
Skyrim is veel vrijer in hoe je kan spelen, the witcher gaat om combat, je hebt niet echt sneak mogelijkheden behalve de scripted stukjes wellicht.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 06:40
Nee en qua wapens zit je vast, alleen 2 zwaarden afwisselend in plaats van wat je maar wil. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwa
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

dwa

Tijdens onderstaande quest kreeg ik een raar probleem. De game laat af en toe een loading screen zien tijdens het spelen, het schermt wordt blurry en gaat pas weer verder na een tiental seconden. Ook na de quest gebeurt dit nog regelmatig. De reden dat ik denk dat de quest er mee te maken heeft is dat ik exact dit probleem op internet heb gezien bij iemand waarbij het ook na dit punt optrad. Helaas heeft die persoon er niet bij gezet of en hoe het probleem opgelost is.

In eerste instantie dacht ik dat het kwam doordat m'n videogeheugen (GTX 960 2GB) volzat maar ook na het compleet terugschroeven van de settings naar low bleef het probleem bestaan. Ik speel de game via Gog en heb al geprobeerd de gamefiles te herstellen. Dit gaf aan dat er geen problemen waren. Een herinstallatie ga ik proberen als ik geen andere oplossing meer kan vinden.

spoiler: the play's the thing
dit is de quest waarin Geralt zichzelf speelt in een toneelstuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

dutchgio schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 10:38:
Nee en qua wapens zit je vast, alleen 2 zwaarden afwisselend in plaats van wat je maar wil. ;)
Idd naast wat signs en crossbow die niet heel veel doet op de vliegende enemies neerhalen geloof ik? Vind het ook niet erg hoor, laat dat duidelijk zijn, maar de combat is waar grootste verschil zit naast de verhaallijn en diepgang daarbinnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 17:30
Vraagje:

spoiler:
maakt het uit of je na velen ofwel na de main quest van baron naar novigrad level 11 quest (triss gaat bezoeken) of moet je eerst naar skelige level 16 quest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-10 12:58
Delete

[ Voor 97% gewijzigd door Kapitein187 op 29-05-2015 10:57 ]

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 10:39:
crossbow die niet heel veel doet op de vliegende enemies neerhalen geloof ik?
Onderwater istie ook erg praktisch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
Ik vind het een top game!
Was eerst direct met de main story naar Velen gegaan en had de bloody baron etc. al gedaan... Alleen toen zag ik dat ik dan niet meer de side quests kon doen in White Orchard.. Gelukkig had ik nog een safe game. Dus gister avond even al die side quests gedaan.

Deze game verast mij zeer positief, met name hoe je er in wordt getrokken.

Even een vraagje... wat te doen tegen drowners als je in het water zit. Ik kan ze niet aanvallen of id.. Ik had net de reactie hier boven gemist _/-\o_

[ Voor 69% gewijzigd door Kapitein187 op 29-05-2015 10:58 . Reden: Geen delete knop ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Kapitein187 schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 10:56:
Even een vraagje... wat te doen tegen drowners als je in het water zit. Ik kan ze niet aanvallen of id.
Zie de post boven je ;).

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 28-10 17:21

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik negeer die gewoon :P Enige problematische is als ik weer naar boven wil zwemmen na een hele diepe duik. Maar dan heeft schieten ook geen zin want dat kost óók tijd (en dus adem).

Zodra ik het water uit ben: N > Pijltje links/rechts > Enter > N :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Geweldig game. Maar ik vind het landschap, hoewel zeer mooi, te realistisch ogen. In Skyrim wou ik altijd alles tot de puntjes doorzoeken om te kijken of ik gave grotten of andere mooie gebieden ergens vond. Ik mis een beetje het fantasie landschap, hier ben ik nog niks echt speciaals tegen gekomen. Alles ziet er zeer mooi uit maar ademt gaan goede fantasie sfeer, maar was al in de andere wicthers dus verder geen kritiek want het is een keuze. Persoonlijk waardeer ik dat meer.

En de combat is toch wel erg matig naar mijn mening, als ik de combat met Skyrim vergelijk lijkt het wel alsof Skyrim jaren voorloopt. De ruwheid van de Skyrim combat, het blocken, het kiten en al die mogelijkheden.

Ik vnd het zoals al zei echt een zeer goed spel, maar afgezien van goede voice actors en een erg goede sidequest verhalen vind ik het spel eigenlijk nergens bijzonder: het Explorer valt zwaar tegen en de combat voelt als verplichte kost om je door het spel heen te sjouwen (niet boeiend dus).

Ik wacht met smart op de nieuwe TES

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Pff, ik probeer al een half uur de Ursine silver sword enhanced te krijgen (het diagram), ben level 20 en de vijanden die die kist bewaren zijn niet mis... Heb er net 2 van de 3 dood weten te krijgen maar ben daarna vermoord :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 07:03
Just chillin' on the mountains ;D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zHkNu7I.jpg?1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• npolm
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 28-10 16:09

npolm

P8

Msi92 schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 11:28:

[afbeelding]
Mooi pakkie! Ursine spul?

|- Rotterdam -|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55
Msi92 schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 11:28:

[afbeelding]
my god, als ik de keuze had tussen dat armor en geen armor. Dan koos ik voor geen armor...

Also @hierboven, nee dat is niet ursine armor.

[ Voor 16% gewijzigd door ye-roon op 29-05-2015 11:51 ]

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• npolm
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 28-10 16:09

npolm

P8

ye-roon schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 11:51:
[...]

my god, als ik de keuze had tussen dat armor en geen armor. Dan koos ik voor geen armor...

Zelfde kleur als je avatar :)

|- Rotterdam -|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
ye-roon schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 11:51:
[...]

Valt wel mee toch? er bestaat erger xD

[ Voor 11% gewijzigd door Msi92 op 29-05-2015 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:58

KipCurreh

Nightcrawler

Heb een vraagje ivm Gwent..

Ben ondertussen een goeie 15u onderweg, ongeveer lvl 9 atm en bezig met de baron quest... Nu daagt het mij dat ik die Gwent al iets te lang links heb laten liggen, ik snap er ook niet echt iets van tbh..

Is 't nog de moeite om cards te gaan kopen in White Orchard ? En heeft er iemand tips ? Ik heb zo 't gevoel dat die Northern Realms faction redelijk zwak ivg met de andere 3..

Nu ben ik begonnen met alle cards aan te kopen bij elke merch die ik tegenkom in Velen alleszins :)

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
polm85 schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 11:45:
[...]

Mooi pakkie! Ursine spul?
Nop, Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/C8JsGyY.jpg?1
Dit

[ Voor 7% gewijzigd door Msi92 op 29-05-2015 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:42
KipCurreh schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 11:52:

Ben ondertussen een goeie 15u onderweg, ongeveer lvl 9 atm en bezig met de baron quest... Nu daagt het mij dat ik die Gwent al iets te lang links heb laten liggen, ik snap er ook niet echt iets van tbh..

Is 't nog de moeite om cards te gaan kopen in White Orchard ? En heeft er iemand tips ? Ik heb zo 't gevoel dat die Northern Realms faction redelijk zwak ivg met de andere 3..

Nu ben ik begonnen met alle cards aan te kopen bij elke merch die ik tegenkom in Velen alleszins :)
Baron is redelijk sterk in gwent, heeft mij een paar spelletjes gekost om te winnen rond level 9. Ik heb zelf geen kaarten gekocht in White Orchard maar ik speel tegen iedere merchant en als je wint krijg je een kaart gratis. Heb je niet altijd wat aan aangezien je niet altijd een kaart krijgt die bruikbaar is voor de factie die je speelt maar toch. Op deze manier heb ik eigenlijk bijna iedereen die ik tegenkom verslagen.

Incl. habbie/habby, Old Sage etc. Beiden in 1x verslagen.

De enige persoon waar ik nog niet van kan winnen van de characters die ik ben tegenkomen is de vrouwlijke blacksmith in het kamp van de Bloody Baron.

Haar kaarten zijn echt extreem en gaat nog wel even duren voordat ik haar te pakken kan krijgen denk ik.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:07
Het is zeker de moeite het nog op te pakken :) je krijgt side quests voor Gwent die ook xp, gold en fun opleveren. Kaarten kopen bij een merchant is een goede! En tegen elke merchant een potje spelen :) als je deck goed genoeg is kun je Gwent quests gaan doen voor echt goede kaarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik ben daar met level 13 ook mee begonnen, sloeg eerst al het Gwent-gebeuren over maar ben nu toch maar alles gaan kopen. Inmiddels een aardig Northern Realms deck, en een paar anderen bijna speel-waardig (als in: genoeg kaarten). Het is toch best een vermakelijk spelletje :D

Het komt er puur op neer om 2 rondes te winnen door de hoogste "power" op het bord te leggen.
Kaarten zijn er in 3 categorieën: Close Combat, Ranged, Siege.
Veel kaarten hebben enkel "power", maar sommigen hebben wat extra dingen (witte icons) die je kunt bekijken via het Deck-scherm, daar staan dat wat het doet (bijv. "+-icoon" alle kaarten op die rij +1 power, of "+-hartje" je krijgt 1 extra kaart, of "oog-icoon" je plaatst de kaart bij de tegenstander en krijgt zelf 2 nieuwe kaarten).

Je kunt vervolgens door middel van weer-kaarten een volledige rij negatief beïnvloeden. bijv. de Siege-rij op 1 power te zetten. Dit doe je alleen als je deze zelf niet neerlegt, anders naai je jezelf. :P

Mijn tactiek is de tegenstander uitlokken dmv sterke kaarten en daarna via Training Dummy's mijn kaarten terughalen en hem laten winnen. Dan verlies ik 1x maar heb ik meestal 2-3 sterke kaarten meer dan mijn tegenstander en win je zo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Ik heb gwent echt volledig genegeerd tot nu toe. Ik denk ook dat ik dat deze playthrough zo hou en bij een 2e run alle kaarten ga verzamelen (met guide om niks te missen).

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
bAdmuTs schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 09:44:
[...]

Oke dat is wel een beetje raar dan :?. Als je alle side quests zou doen die van jou level zijn en dan verder gaat met de main, zou je dan kwa level wel goed uitkomen vraag ik me af? Ik ga er iig rekening mee houden :).
Ik speel op de normale moeilijkheids graad, de main quests stellen voor mij geen zak voor, alleen een kwestie van hakken omdat ik out leveled ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Vind het juist leuk om zelf kaarten te winnen en mezelf te verbeteren. Met een guide om precies te vinden waar eventueel goede kaarten zijn wordt het meer een taak dan iets wat me voldoening geeft als ik win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-10 07:31
Nieuwevolger schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 12:33:
[...]

Ik speel op de normale moeilijkheids graad, de main quests stellen voor mij geen zak voor, alleen een kwestie van hakken omdat ik out leveled ben.
Je kan proberen om tussentijds het niveau te verhogen (hogere moeilijkheidsgraad) waardoor e.e.a. mogelijk toch wat minder gemakkelijk gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-10 16:52
Ontzettend mooie game, zowel grafisch als verhaal en sfeer. Ik erger me alleen wel aan het zwemmen. bij het omhoog en omlaag gaan in het water doet hij af en toe niet wat ik wil en ben ik al een paar keer verdronken. (controller) Ben ik de enige met dit probleem?

iRacing profile | Racing rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-10 17:25
lethal pi schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 13:06:
Ontzettend mooie game, zowel grafisch als verhaal en sfeer. Ik erger me alleen wel aan het zwemmen. bij het omhoog en omlaag gaan in het water doet hij af en toe niet wat ik wil en ben ik al een paar keer verdronken. (controller) Ben ik de enige met dit probleem?
Geeft ook met mouse & keyboard lastige momenten. Beetje blijven schuren tegen het plafond op zo'n klein uitstekend steentje en dan moet we jeer rare kuren doen om terug verder te kunnen. Nog geen enkele game tegengekomen waarin zwemmen een meerwaarde had.

De besturing in het algemeen is eigenlijk het enige wat me erg tegenvalt in deze game. Heb zowel met controller als K+M gespeeld en het continue tegen vanalles aanbotsen is echt wel storend. Walk is te traag en lopen is zeker indoors te snel.

[ Voor 16% gewijzigd door Inrage op 29-05-2015 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Inrage schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 13:10:
[...]n het continue tegen vanalles aanbotsen is echt wel storend.
Vooral als je net lekker gaat met je peerd en hij weer tegen een klein hekje een noodstop maakt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 13:16:
[...]

Vooral als je net lekker gaat met je peerd en hij weer tegen een klein hekje een noodstop maakt :(
Ergens in die tutorial zegt men dat het paard de weg blijft volgen door gewoon de knop in te houden. Dat werkt ook maar voor 100m... 1e scherpe bocht is het al omzeep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyr
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-03 13:48
gister een beetje vreemd gevecht.

Quest-chain met een, voor mij, {skull} enemy. toch een serieuze poging gedaan deze te verslaan, potions / oils / armor/weapon buffs.... nothing, steeds een 1-shot-kill -> reload savegame.

uiteindelijk toch gedowned door maar zo rap mogelijk de fast attack button in te drukken, dat was min of meer een constante "interrupt" waardoor de tegenstander niets terug kon doen, na 40-50 hits was deze dan ook plat. geen special attacks, enrage, niks.... |:(

/headscratch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Inrage schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 13:18:
[...]

Ergens in die tutorial zegt men dat het paard de weg blijft volgen door gewoon de knop in te houden. Dat werkt ook maar voor 100m... 1e scherpe bocht is het al omzeep.
Ik heb zelf niet zoveel ervaring met paard rijden maar het leek mij juist wel logisch dat bij een scherpe bocht de snelheid er uitgaat.

Gebruik roach zelf vaak voor het aanvallen op vijanden en met een iets ruimere bocht blijft de snelheid er prima in, een scherpe hoek met zo'n groot beest lijkt me gewoon lastig.

Daarnaast irriteer ik me soms ook wel dat je regelmatig blijft haken achter dingen.. Inmiddels als 3x gehad dat ik zelfs helemaal vast zat, niet meer kon bewegen en dus dood ging... Zowel zonder als met paard.

@Zephyr

Dan heb je je enemy waarschijnlijk tegen een boom/muur aangedrukt? Dan kom je inderdaad een heel eind.. Maar bij de tegenstanders die ik ben tegenkomen en niet ergens tegenaan lopen waardoor ze niet verder naar achteren kunnen werkt dat niet, die slaan na 2 a 3x toch wel terug.

[ Voor 15% gewijzigd door Nopheros op 29-05-2015 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21-10 11:36
lethal pi schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 13:06:
Het werkt inderdaad een beetje irritant. Mijn ervaring met controller: wat je in de gaten moet houden is dat je linker stick (WSAD op keyboard) als "gas geven" werkt. Als je die niet continue naar voren ingedrukt houdt gebeurt er niks. A gebruik je dan voor snel zwemmen, maar heb ik ook continue ingedrukt. Terwijl je dan naar voren en A continue hebt ingedrukt gebruik je X of B voor de hoogte regeling. Op die manier valt er behoorlijk goed mee te werken.

Het is dan wel irritant als je bijv een paar meter recht boven een kist zit, ter plekke naar beneden werkt dan niet. Rondje zwemmen met bovenstaande techniek werkt dan het beste imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wyll
  • Laatst online: 21-10 13:10
Inrage schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 13:18:
[...]

Zelf gelukkig nog weinig last van gehad, speel zelf met K+M en als je de knop (SHIFT) inhoud moet je geen enkele andere knop gebruiken hij loopt vanzelf enkel shift of 2x shift om harder te gaan, bij splitsingen richting het juiste pad sturen en verder niets.
Dus ook geen (zoals ik zelf deed de eerste paar keer :P) W om vooruit te gaan doe je dat wel gaat roach idd netjes recht door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-10 17:01
Leuk interessant/nutteloos weetje over Roach,

De naam is niet gerelateerd aan of een kakkerlak of Roche (hoewel ze alle 3 een real son of a bitch kunnen zijn ;))

Nee.. Gerald heeft zijn paard vernoemt naar een vis, om precies te zijn een karper/voorn.

In de Duitse vertaling heet zij Plötze en in het Pools: Płotka, wat alle 3 vertaald naar voorn!
[/endoftransmission]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Zephyr schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 13:28:
gister een beetje vreemd gevecht.

Quest-chain met een, voor mij, {skull} enemy. toch een serieuze poging gedaan deze te verslaan, potions / oils / armor/weapon buffs.... nothing, steeds een 1-shot-kill -> reload savegame.

uiteindelijk toch gedowned door maar zo rap mogelijk de fast attack button in te drukken, dat was min of meer een constante "interrupt" waardoor de tegenstander niets terug kon doen, na 40-50 hits was deze dan ook plat. geen special attacks, enrage, niks.... |:(

/headscratch
Ik had dat met die quest voor de vuistgevechten, door enkel maar de Strong Attack te spammen heb ik ze allemaal zonder ook maar 1 slag tegen te krijgen verslagen. Maar werkt lang niet bij alle vijanden, maar vooral bij Humans (Bandits, Deserters) lijkt dat toch te werken, 1:1 dan, want in groepen vallen ze je natuurlijk van alle kanten aan.

Ohja, tip voor mensen die hun skilltree verneukt hebben: in Novigrad is ergens een merchant die een "reset-token" verkoopt voor 1000 coins.

[ Voor 7% gewijzigd door Angeloonie op 29-05-2015 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-10 09:12
Puc van S. schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 14:00:
Leuk interessant/nutteloos weetje over Roach,

De naam is niet gerelateerd aan of een kakkerlak of Roche (hoewel ze alle 3 een real son of a bitch kunnen zijn ;))

Nee.. Gerald heeft zijn paard vernoemt naar een vis, om precies te zijn een karper/voorn.

In de Duitse vertaling heet zij Plötze en in het Pools: Płotka, wat alle 3 vertaald naar voorn!
[/endoftransmission]
Een karper en een voorn zijn echt TOTAAL wat anders, maar goed.

Karpervisser hier! 8)

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Maichel schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 14:34:
[...]

Een karper en een voorn zijn echt TOTAAL wat anders, maar goed.

Karpervisser hier! 8)
Wikipedia: Ruisvoorn
Orde: Cypriniformes (Karperachtigen)
Familie: Cyprinidae (Eigenlijke karpers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Angeloonie schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 14:12:
[...]

Ohja, tip voor mensen die hun skilltree verneukt hebben: in Novigrad is ergens een merchant die een "reset-token" verkoopt voor 1000 coins.
Kiera heeft die ook, ook voor 1000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
HeatWave schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 14:37:
[...]

Kiera heeft die ook, ook voor 1000.
spoiler:
Wat nou als je Kiera hebt gedood zoals ik? :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Msi92 schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 14:42:
[...]

spoiler:
Wat nou als je Kiera hebt gedood zoals ik? :D :D
Nou, dan niet :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Laatst online: 23:26
Werken jullie trouwens ALLE Points of Interest af? Of alleen als je ze toevallig tegenkomt? Vaak is het gewoon wat extra loot, maar een Place of Power wil je natuurlijk niet missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
Iemand tips voor je skill tree?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:30

bAdmuTs

mAzE

yinx84 schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 14:48:
Werken jullie trouwens ALLE Points of Interest af? Of alleen als je ze toevallig tegenkomt? Vaak is het gewoon wat extra loot, maar een Place of Power wil je natuurlijk niet missen.
Ik werk ze voor zo ver mogelijk allemaal af, daarom schiet ik ook niet echt op :P.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Aanpassen aan je speelstijl ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

bAdmuTs schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 15:34:
[...]

Ik werk ze voor zo ver mogelijk allemaal af, daarom schiet ik ook niet echt op :P.
Dit deed ik eerst ook maar ben er maar mee gekapt :P. Af en toe doe ik er een paar, of als ik wat tegenkom, maar ik ga ze echt niet meer af, veel te veel moeite.

Qua skilltree heb ik nu op level 21 3 abilities van melee helemaal vol (arrow deflect en 2 voor die snelle aanval), 4 signs (2 van quen, 1 van axii 1 van igni), 1 van potions (de eerste, langer effect & minder toxity) en heb ook nog extra vitality gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Guarded Treasures pak ik meestal wel op, mits het qua lvl te doen is.
De '?' ga ik bij langs als ik toevallig in de buurt ben en het qua lvl te doen is.

Zo blijven er inderdaad nog we nodige onbezochte '?' punten over, maar een deel daarvan pak ik dan wel weer mee door de '!' (op de map) quests en secondary quests (die je van de noticeboards plukt als je ALLES leest) te doen.

Wat overblijft is voor als ik de Main quest/story afgerond heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik heb ze allemaal gedaan. Gewoon in Velen linksonderin begonnen en vervolgens met de klok mee alle gebieden gecleared muv Novigrad/Oxenfourt (en de rechterkant na Oxenfourt).
Bij een klein aantal moet ik nog een keer terug ivm te sterke vijanden, maar heb nu zo'n 85% van de POI's gecleared.

Het is uiteraard alleen maar loot of Places of Power, maar goed loot = good! Recipes, coins, legendary wapens etc. vind je daar allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Laatst online: 23:26
Ik denk dat ik voor nu alle Points of Interest bewaar voordat ik naar de volgende area ga... dan afwerken.

Ben al een hele middag bezig met alleen al de Gwent quests... schiet echt voor geen meter op zo :P (maar m'n deck is fucking sterk!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:58

KipCurreh

Nightcrawler

Ik kijk gewoon af en toe op de map en diegene die dichtbij genoeg liggen doe ik dan wel onder de baan... De andere werk ik dan wel op een later moment af

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebsel
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-10 15:11
Wat is jullie mening over een guide als deze?

Zelf vind ik het wel relaxed om iets van naslagwerk fysiek vast te kunnen houden en deze guide ziet er zeker wel tof uit. Er is ook een paperback variant die een paar euro goedkoper is.

offtopic:
Ja, ik weet dat die ouderwetse papieren dingen niet geüpdatet kunnen worden ;) Er zit een code voor een eGuide bij, dus zo heb ik ook altijd nog de meest recente versie bij de hand op de tablet.

[ Voor 11% gewijzigd door Siebsel op 29-05-2015 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Siebsel schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 16:53:
Wat is jullie mening over een guide als deze?

Zelf vind ik het wel relaxed om iets van naslagwerk fysiek vast te kunnen houden en deze guide ziet er zeker wel tof uit. Er is ook een paperback variant die een paar euro goedkoper is.

offtopic:
Ja, ik weet dat die ouderwetse papieren dingen niet geüpdatet kunnen worden ;) Er zit een code voor een eGuide bij, dus zo heb ik ook altijd nog de meest recente versie bij de hand op de tablet.
Die Collectors Edition variant krijg ik, als het goed is en de PostNL meneer op tijd is, morgen binnen!
Ik ga voorlopig alleen de 32pagina's aan Art bekijken en de "exclusive additional volume: A Fractured Land: Tales of the Northern Realms" lezen.
De rest bekijk/lees ik wel na een eerste of 2e playthrough om te kijken wat ik gemist heb en wat de consequenties zijn van keuzes die ik niet gemaakt heb.

Ik heb 'm voornamelijk gekocht voor de heb!
(moet kunnen voor €22 ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

http://witcher3map.com/v/#3/67.17/-10.63

Interactive kaart van Velen (even gejat van "dat andere forum")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Heeft iemand een lijst met alle gwent quests? Ik dacht dat ik een nieuwe gwent quest kreeg maar zie deze niet in mn quest lijst, nu weet ik het allemaal niet meer zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 27-10 11:24
De xp bug is nog niet gefixed neem ik aan?
Wil de Bloody Baron quest (lvl6, ben zelf lvl10) nu gaan beginnen maar ben bang dat ik er niets voor krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
superbassie schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 17:09:
Wil de Bloody Baron quest (lvl6, ben zelf lvl10) nu gaan beginnen maar ben bang dat ik er niets voor krijg.
Speel het, save voor het completen van de quest. Krijg je XP? Mooi. Zo niet, loaden en bewaren voor na de patch.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Nope, nog niet gefixt.

Maak een save, maak nog een save en begin er gewoon mee.
Na het afronden van het eerste deel kijken of je XP gekregen hebt;
Ja: ga lekker verder
Nee: ga exploren, gwent spelen, schatten zoeken. Of stoppen met spelen en de save weer laden na de patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Gwent spelers ik lees net een waarschuw jullie: pas op voor madam sasha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Dan doen we dat maar, even een save maken. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

HeatWave schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 17:08:

Oef laat deze even in de fipo zetten door chaoss of Matery! d:)b
Dit scheelt zoveel x drukken op esc ingame |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-10 23:02
Maandag komt er een hot fix voor de PC, consoles in de volgende dagen dan.

https://twitter.com/Marcin360/status/604304957462986752

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-10 21:32
HeatWave schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 17:08:

Heb al een kaart gezien met betere informatie. Bijvoorbeeld het aanbevolen level! Op IGN, maar zie nu dat deze verre van compleet is!

[ Voor 7% gewijzigd door Razorbite op 29-05-2015 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebsel
Nnoitra schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 17:05:
[...]

Die Collectors Edition variant krijg ik, als het goed is en de PostNL meneer op tijd is, morgen binnen!
Ik ga voorlopig alleen de 32pagina's aan Art bekijken en de "exclusive additional volume: A Fractured Land: Tales of the Northern Realms" lezen.
De rest bekijk/lees ik wel na een eerste of 2e playthrough om te kijken wat ik gemist heb en wat de consequenties zijn van keuzes die ik niet gemaakt heb.

Ik heb 'm voornamelijk gekocht voor de heb!
(moet kunnen voor €22 ;) )
Waar heb je die besteld dan? Overal in Europa waar ik gekeken heb is ie pas over zo'n twee weken leverbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Jump schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 17:30:
[...]

Jammer dat het op de consoles langer moet duren, maar dat ligt niet aan CDPR.

Maar goed, kreeg xp voor de Baron quest dus we gaan vrolijk verder. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Alleen al om de 'killing monsters' referentie verdient deze game een 10/10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reuzekabouter
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-09-2023
Ligt eraan.

In mijn eerste playthrough is dit mijn build. Het is nogal Signs heavy.

Combat: Muscle Memory, Strength Training, Fleet Footed

Igni: Melt Armor, FireStream, Igni Intensity
Axii: Delusion (met name voor de dialoog opties)
Quen: Exploding Shield, Active Shield
Yrden: Sustained Glyphs, Magic Trap

General: Griffin School Techniques (Omdat ik mijn zelfgemaakte Griffin Witcher gear gebruik)

Ik zeg niet dat dit de ideale build is, maar dit werkt voor mij. Wanneer ik opnieuw begin ga ik wat meer experimenteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Poging 85252908523458 tegen de boatwright (Gwent). Ik kan gewoon echt niet winnen van hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jump schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 17:30:
[...]

Hrm..dit is echt wel pijnlijk. Zojuist één van de mainquests uitgespeeld, was Level 17, de quest 14, geen XP.

Tsja..eigenlijk is de game nu dus onspeelbaar. Maandag gaat 'ie gefixed worden voor de PC maar de consoles, no clue.

Game moet dus maar de kast in voor een week ofzo. Ouch, ik heb een berg met bugs meegemaakt met RPG's, maar dit is echt wel een gamebreaking bug van de grootste orde.

Dit gaat CD Projekt heel erg veel pijn doen als ze dit niet wat sneller fixen dan een week (zolang duurde het ongeveer totdat de patch op de PS4 kwam na de PC). Iedereen die de game nu gaat spelen krijgt hier mee te maken. Echt wel een beetje een nachtmerrie scenario.

Daarnaast is het met de bug onmogelijk om Level 35 te halen. Dus voor de completionist (waarvan ik er één ben) zit er niks anders op om de game in de kast te zetten totdat 1.04 er is. *zucht*

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2015 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds waneer is een bepaald level halen een doel van het spel, of is dit zelf bedacht?
Technisch gezien kan je oneindig monsters verslaan om daarmee 35 te halen, dus het is niet onmogelijk. Daaarbij zijn er rond je level zoveel dingen te doen zonder de main quest te doen. Of in iedergeval had ik dat idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Siebsel schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 18:00:
[...]

Waar heb je die besteld dan? Overal in Europa waar ik gekeken heb is ie pas over zo'n twee weken leverbaar...
http://www.amazon.de/gp/product/0804162980
Maar daar istie inmiddels al duurder en ook 3 tot 5 weken levertijd.
Ik was blijkbaar nog (net?) optijd met bestellen, op 13 mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Verwijderd schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 18:47:

Tsja..eigenlijk is de game nu dus onspeelbaar. Maandag gaat 'ie gefixed worden voor de PC maar de consoles, no clue.
Monday for PC & patch 1.04 on consoles in the following days.
Dit gaat CD Projekt heel erg veel pijn doen als ze dit niet wat sneller fixen dan een week (zolang duurde het ongeveer totdat de patch op de PS4 kwam na de
CD Projekt kan daar niets aan doen; Sony en Microsoft eisen dat ze eerst alle patches en dergelijke krijgen voor test/inspectie en dan pas gaan Sony/MS de patch doorzetten.
Voor de PC kan CD Projekt dat zelf doen en dat gaat een stuk sneller!

Overigens lijkt het er heel erg op dat de bug pas 'gaat werken' de hogere levels; ik heb er met lvl 11 iig nog geen last van op PC.
En ook secondary quests schijnen XP te geven, ook bij mensen die er wel last van hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:51

nFo

Game breaking bugs moet je inderdaad voor de release fixen, niet erna.

Maar ik had gelezen dat ze al meer dan een jaar aan het crunchen waren, dus ook niet zo gek dat het mis gaat, met zo'n hoge werk druk.
http://www.gamespot.com/a...accusations/1100-6422841/

[ Voor 3% gewijzigd door nFo op 29-05-2015 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxford bastard
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 29-10-2021
Ik heb nu wel gemerkt dat normal mode net iets te makkelijk is voor mij maar de een na laatste net iets te moeilijk:( Op zich geen probleem maar die laadtijden zijn toch echt wel verschrikkelijk als je dood gaat. Zou dit gepatched worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
nFo schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 19:06:
Game breaking bugs moet je inderdaad voor de release fixen, niet erna.

Maar ik had gelezen dat ze al meer dan een jaar aan het crunchen waren, dus ook niet zo gek dat het mis gaat, met zo'n hoge werk druk.
http://www.gamespot.com/a...accusations/1100-6422841/
Deze bug is er, zoals het nu lijkt, pas ingekomen bij patch 1.03.. Dus ja, dat is lastig fixen voor release ;)
Verwijderd schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 18:59:
Sinds waneer is een bepaald level halen een doel van het spel, of is dit zelf bedacht?
Technisch gezien kan je oneindig monsters verslaan om daarmee 35 te halen, dus het is niet onmogelijk. Daaarbij zijn er rond je level zoveel dingen te doen zonder de main quest te doen. Of in iedergeval had ik dat idee.
Technisch mogelijk: Ja.
Maar farmen in The Witcher gaat je weinig tot geen XP opleveren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 18:59:
Achievement/Tropy die nodig is voor Platinum op de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebsel
Nnoitra schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 19:02:
[...]

http://www.amazon.de/gp/product/0804162980
Maar daar istie inmiddels al duurder en ook 3 tot 5 weken levertijd.
Ik was blijkbaar nog (net?) optijd met bestellen, op 13 mei.
Daar was ik al bang voor ;) zit te twijfelen of ik de "gewone" bij bol.com zal bestellen. Dan heb ik 'm morgen en niet pas over twee weken, wanneer ik alweer een stuk verder ben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-10 13:35
Deze "no xp"-bug is inderdaad wel een hele vervelende. Dit moet bijna door een patch geïntroduceerd zijn toch? Anders zouden de reviews en vroege reacties het al wel te pakken gehad moeten hebben, lijkt me. Of de ontwikkelaar zelf, tijdens het testen. Het lijkt ineens op te spelen sinds enkele dagen (correct me if I'm wrong).

Hoe dan ook stel ik de hoofdquests en contracts ook maar even uit dan, en speel ik het spel dit weekend maar wat minder. De gemiste XP krijg je niet terug, ook niet als de hotfix uitkomt die het probleem oplost, dus je kunt permanent XP missen die maar heel traag terug te winnen is (want alles buiten de quests geeft heel weinig XP).

Het gekke is dat sommige quests wél XP lijken op te leveren. Is het bekend wat de exacte omstandigheden zijn waarin deze bug optreedt? Vanaf een bepaald karakter-level bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Nnoitra schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 19:09:
[...]

Deze bug is er, zoals het nu lijkt, pas ingekomen bij patch 1.03.. Dus ja, dat is lastig fixen voor release ;)
Moeten ze die Patch eerst goed testen... :P
Nintendo komt ook nooit met een patch aanzetten met 30 fixes voor een Zelda game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebsel
nFo schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 19:17:
[...]

Nintendo komt ook nooit met een patch aanzetten met 30 fixes voor een Zelda game.
Dan had iedereen weer gezeurd dat het allemaal zo lang duurt voordat er een patch is.

Waar het op neer komt: feitelijk kan een uitgever van games het nooit goed doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Ja inderdaad, maar goed.
Gewoon zorgen dat het day 1 goed werkt, doet Nintendo al jaren.

Welk level zitten jullie ongeveer als je vrijwel alles gedaan hebt in White Orchard ?

[ Voor 23% gewijzigd door nFo op 29-05-2015 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Laatst online: 28-10 19:34

JoeZuCK

_Fonz > all.

Even snel een vraagje. Ik heb net de fysieke game binnen. Als ik disc 1 erin doe opent hij een installer. Achterop de game manual staat een GOG.com Game Code .. die is alleen te activeren op GOG? Of kan ik die code in Steam activeren? Er staat dan bij: "Enter this code while launching The Witcher 3: Wild Hunt to access extra features".

En wat zijn die extra features dan?

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
InF.Inc schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 19:34:
Even snel een vraagje. Ik heb net de fysieke game binnen. Als ik disc 1 erin doe opent hij een installer. Achterop de game manual staat een GOG.com Game Code .. die is alleen te activeren op GOG? Of kan ik die code in Steam activeren? Er staat dan bij: "Enter this code while launching The Witcher 3: Wild Hunt to access extra features".

En wat zijn die extra features dan?
Als die code op Steam te activeren zou zijn, dan was het wel een Steamcode ;)
Die extra features zijn download; gaat heen en ontdek!
nFo schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 19:17:

Nintendo hoeft maar voor 1 platform te ontwikkelen en maakt geen games die zo groot en complex zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

1.03 patch is er nu ook voor Xbox One, is even kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:45

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ik houd ook even op met het doen van main quests totdat ik hoor dat het is opgelost. Net nog wel een contract gedaan (ben 16, contract was 13). En daar kreeg ik wel gewoon mijn XP voor.

Nu even mijn Gwent collection maar proberen te vergroten in Skillige :)

[ Voor 16% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-05-2015 20:09 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Nnoitra schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 19:58:
[...]

Als die code op Steam te activeren zou zijn, dan was het wel een Steamcode ;)
Die extra features zijn download; gaat heen en ontdek.
Ik doe het via de installer, maar ik moet dan handmatig ergens de patches downloaden en installeren? Net als vroeger dus?

En wat bedoel je met download?

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reuzekabouter
InF.Inc schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 20:20:
[...]

Ik doe het via de installer, maar ik moet dan handmatig ergens de patches downloaden en installeren? Net als vroeger dus?

En wat bedoel je met download?
Aan het eind van de installatie vraag de installer of je GOG Galaxy wilt gebruiken. Dat is de nieuwe, en nog steeds in beta zijnde, client van GOG. Het is een beetje hetzelfde als Steam. Als je GOG Galaxy gebruikt dan installeert hij automatisch de updates net als met Steam. Dit hoef je echter niet te doen en is optioneel, anders moet je inderdaad handmatig de updates downloaden.

Die extra features zijn de 16 gratis DLC dat je krijgt. Als het goed is zit er een papiertje in je DVD box waarbij dat vermeld staat. 4 van de 16 zijn momenteel te downloaden.

[ Voor 11% gewijzigd door Reuzekabouter op 29-05-2015 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Reuzekabouter schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 20:24:
[...]

Aan het eind van de installatie vraag de installer of je GOG Galaxy wilt gebruiken. Dat is de nieuwe, en nog steeds in beta zijnde, client van GOG. Het is een beetje hetzelfde als Steam. Als je GOG Galaxy gebruikt dan installeert hij automatisch de updates net als met Steam. Dit hoef je echter niet te doen en is optioneel, anders moet je inderdaad handmatig de updates downloaden.

Die extra features zijn de 16 gratis DLC dat je krijgt. Als het goed is zit er een papiertje in je DVD box waarbij dat vermeld staat. 4 van de 16 zijn momenteel te downloaden.
En als je de GOG meuk niet wilt, krijg je de DLC ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reuzekabouter
InF.Inc schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 20:34:
[...]

En als je de GOG meuk niet wilt, krijg je de DLC ook niet dus.. Nou ja toch maar installeren dan.
Nee dat lijkt me sterk. Waarschijnlijk kan je gewoon die DLC downloaden via de GOG site, maar helemaal zeker weet ik dit niet want ik gebruik GOG Galaxy gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-10 13:35
InF.Inc schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 20:34:
[...]

En als je de GOG meuk niet wilt, krijg je de DLC ook niet dus.. Nou ja toch maar installeren dan.
Nee hoor, de DLC kun je ook gewoon van de GOG-website afhalen. Bedenk je a.u.b. dat anderen dit lezen en jouw niet kloppende informatie wellicht voor waarheid aannemen. Dus even nadenken en zoeken voordat je post is wel zo handig, in plaats van dit soort negatieve aannames.

GOG Galaxy is volledig optioneel; gewoon een handigheidje voor wie 't wil.

[ Voor 16% gewijzigd door geert1 op 29-05-2015 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Reuzekabouter schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 20:36:
[...]

Nee dat lijkt me sterk. Waarschijnlijk kan je gewoon die DLC downloaden via de GOG site, maar helemaal zeker weet ik dit niet want ik gebruik GOG Galaxy gewoon.
Klopt, je kan de DLC ook gewoon via de GOG site downloaden en installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyr
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-03 13:48
:D

spoiler:
omg, dat avondje doorzuipen met collega witchers... nét niet in me broek gezeken van het lachen

ondertussen ook een beetje de wonky controls ondervonden, lekker met Geralt langs een bergkam rennen. heel spannend als je van richting wil veranderen... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Goed, ik heb mijn bericht aangepast, maar waar download ik dan de DLC en patch?

Op GOG staat:

HOW CAN I DOWNLOAD MY DLC?First, make sure that you have added the DLC pack to your account by going here.In Galaxy, please go to MORE -> CONFIGURE and select the DLCs. Galaxy will download and install them.
Alternatively, you can download the DLCs by going to MORE -> DOWNLOAD EXTRAS.

Op deze pagina kan ik hem dan aan mijn winkelwagen toevoegen gratis.. bij checkout heb ik een account nodig.

En de patch?

Ja sorry jongens, maar het wordt me niet makkelijk gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Iemand dat stukje met de volgende zin al gehad? (referentie naar skyrim)

spoiler:
Then I took a pitchfork in the gut

:')
Zephyr schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 20:45:
:D

spoiler:
omg, dat avondje doorzuipen met collega witchers... nét niet in me broek gezeken van het lachen
Dat heb ik net gehad, hilarisch inderdaad :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Accountje aanmaken, code registreren, dlc aan je account toevoegen, naar witcher 3 in je library gaan, download linkjes klikken, klaar.
Simpel.
Er even langer dan 1 minuut naar kijken moet kunnen, toch? ;)

Of dat Gog Galaxy-ding installeren, is een soort steam.
Dan kan het misschien allemaal wel automagisch gedownload worden.. Geen idee.

[ Voor 17% gewijzigd door Nnoitra op 29-05-2015 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
InF.Inc schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 20:56:
Ja sorry jongens, maar het wordt me niet makkelijk gemaakt.
Misschien moet je dan toch eens beter kijken want zo moeilijk is het allemaal niet.

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Alles werd me duidelijk na cd 4.. Moest toch een accountje aanmaken, maar ik ga me nu storten in de wondere wereld van The Witcher 3! Tot over een uur of 140!

Nog 1 ding trouwens.. bij de start van het spel linksonder staat versie 1.02

Bij installed changelog staat 1.04 als meest recente. Verder zegt hij dat de game up to date is. Hoezo zie ik dan geen 1.4 linksonder bij de start?

Spuit 11.. GOG opnieuw opstarten deed blijkbaar wonderen..

[ Voor 58% gewijzigd door JoeZuCK op 29-05-2015 21:33 ]

Pagina: 1 ... 34 ... 93 Laatste

Let op:
Voor vragen/opmerking over de performance van de PC versie kun je terecht in: [PC] Witcher 3 performance topic